abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 september 2011 @ 17:05:37 #101
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_101754252
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 16:53 schreef Cat22 het volgende:
Stelletje slopers }:|

Op de kraamkamer:
Mijn vinyl :'( (Oké, reststukje en snel en slordig gelegd, maar toch, mijn vinyl :'( )
[ afbeelding ]

Gelukkig helpen ze mee puin ruimen :')
[ afbeelding ]

Hun bedje (incl. prooidieren) :|W
[ afbeelding ]

Weer netjes opgedekt met een Ollie lakentje O+ (kadootje van buurkindje)
[ afbeelding ]

En terwijl ik zwoeg en sloof om hun kamer te poetsen vertrekt het stel naar de badkamer om daar verder te slopen :{w
[ afbeelding ]

Zoek de Pol!
[ afbeelding ]

Zoek de Puma!
[ afbeelding ]

Verder zijn ze wel lief hoor. O+
_O-

Kreeg een berichtje van de nieuwe baasjes dat Basje zich ook aan het ontpoppen is tot een ware sloopkogel O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_101754335
Meestal drop ik de kittens voor de sloopkogel capaciteiten zich echt ontplooien. *) Maar dit nest ligt te ver voor in hun ontwikkeling. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101754338
En 5 stuks. :'( _O- O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101754379
Basje sloopkogel. O+ Fijn dat ze je op de hoogte houden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101754527
O jee slopers, :o gelukkig zijn wij niet van het designmateriaal :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_101754646
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:15 schreef indaha het volgende:
O jee slopers, :o gelukkig zijn wij niet van het designmateriaal :P
En je hebt geen P&P. _O-

Haaaai Paarsbeestje O-) :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101756450
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En je hebt geen P&P. _O-

Haaaai Paarsbeestje O-) :W
Haaiiiiiiiii! :W :W

Is er wat? *)

-edit- Dat filmpje... :') _O-
pi_101757276
Dit nest is echt wild en sociaal. Ergo: ze zoeken mij steeds op om te stoeien en rennen de hele woonkamer door. Schattig maar kan ook erg vermoeiend zijn. :')

Koken met het zestal in de buurt is helemaal drama. Puma miauwend op het aanrecht, Ollie, Tommie en Manolo om de beurt of gezamenlijk een weg omhoog klauwend in mijn broekspijpen. :X Ik bleef maar kittens in hun nekvel op de grond deponeren. }:|

Morgen wordt het mooi weer, maar ik doe geen rokje aan, mijn benen zien eruit alsof ik door een bramenstruik ben gelopen. ;( :')

Voordeel van sociale kittens is dat ze ook erg graag op schoot komen liggen en standaard op de bank komen slapen. O+ Tenzij ze in de krabpaal in slaap sukkelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101757746
Cat, ik vroeg mij af of Ecco al een baasje heeft? Pol, Tommie en Ollie hebben een huisje en volgens mij is Manolo als enige huisloos, maar naar wie gaat Ecco dan? :)
pi_101758229
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:57 schreef Oognip het volgende:
Cat, ik vroeg mij af of Ecco al een baasje heeft? Pol, Tommie en Ollie hebben een huisje en volgens mij is Manolo als enige huisloos, maar naar wie gaat Ecco dan? :)
Ecco gaat naar iemand die hem via de website heeft gezien. Die persoon is op bezoek geweest op het logeeradres toen ik op vakantie was en goedgekeurd door dat gastgezin. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101761982
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ecco gaat naar iemand die hem via de website heeft gezien. Die persoon is op bezoek geweest op het logeeradres toen ik op vakantie was en goedgekeurd door dat gastgezin. :)
Ah zo :) Fijn dat hij een huisje heeft. Nu Manolo nog :) Is dat een zwart witje? Sorry ik weet niet wie wie is op Ollie na :@
pi_101766110
Manolo is de knappe zwart-witte jongeman met de brede witte streep op de neus O+
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_101766873
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:00 schreef Mry het volgende:
Manolo is de knappe zwart-witte jongeman met de brede witte streep op de neus O+
Ah die!
pi_101771372
Ik kwam net thuis en werd op de trap begroet door een Puma. Weer uitgebroken. :')
Nu kan dat niet zoveel kwaad, de kamerdeur was dicht dus ze had twee verdiepingen trap (en mijn katten aan de andere kant van het raam) om zich op uit te leven, maar toch. Het rare is dat dit nest absoluut geen trap loopt. Ik mag ze telkens in clubjes omhoog en naar beneden dragen. Nu zaten mij dan ook 5 snoetjes heel schattig op de overloop aan te kijken. O+

En is het nu weer CHAOS in de woonkamer. *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101776180
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:49 schreef Cat22 het volgende:
Ik kwam net thuis en werd op de trap begroet door een Puma. Weer uitgebroken. :')
Nu kan dat niet zoveel kwaad, de kamerdeur was dicht dus ze had twee verdiepingen trap (en mijn katten aan de andere kant van het raam) om zich op uit te leven, maar toch. Het rare is dat dit nest absoluut geen trap loopt. Ik mag ze telkens in clubjes omhoog en naar beneden dragen. Nu zaten mij dan ook 5 snoetjes heel schattig op de overloop aan te kijken. O+

En is het nu weer CHAOS in de woonkamer. *O*
O+

Puma weigert zich nog op te laten sluiten, geloof ik... :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 10 september 2011 @ 09:17:22 #116
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_101777239
Puma is niet tevreden met haar naam. Ze wil liever Houdini genoemd worden ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_101778708
Wat gek en handig dat ze nog niet de trap op en af lopen , maar ik ben bang dat ze dat hier snel genoeg gaan leren :P
Ik ben echt aan het aftellen nu en kijken wat we nog allemaal moeten doen zodat alles in orde is voor ze hier zijn :)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 10 september 2011 @ 11:12:02 #118
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_101778728
Wanneer verhuizen ze? :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_101778886
Wij mogen Ollie en Tommie de 20e gaan halen *O* en PB gaat ze ook in die week ophalen dacht ik.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zaterdag 10 september 2011 @ 11:21:39 #120
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_101778938
Heb je een foto van die lieve snoetjes?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 10 september 2011 @ 11:24:36 #121
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_101779021
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 11:19 schreef indaha het volgende:
Wij mogen Ollie en Tommie de 20e gaan halen *O* en PB gaat ze ook in die week ophalen dacht ik.
Dat schiet al op *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_101779340
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[[/quote]
Ik kan nu geen andere foto's pakken want deze computer doet moeilijk -O- , maar deze 2 komen naar ons toe, de zwarte is Tommie O+ en de rode is Ollie O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_101779430
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 11:36 schreef indaha het volgende:


Ik kan nu geen andere foto's pakken want deze computer doet moeilijk -O- , maar deze 2 komen naar ons toe, de zwarte is Tommie O+ en de rode is Ollie O+
Ze zijn echt lief O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_101788045
Vannacht heeft de Puma bij me gelogeerd. O+ Ik hoorde kraskraskras en toen ging de deur naar de kattekamer open, dus ik heb het maar zo gelaten. Binnen vijf minuten was het *plof* en prrrrr en lag ze er gezellig bij. De kittens heb ik niet gehoord of gezien, volgens mij sliepen die in de badkamer. _O-

En nu ligt alles weer op en nast mijn benen te pitten. Muv Pol, die slaapt de laatste tijd bij voorkeur in de hangmat van de krabpaal.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101788552
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:31 schreef Cat22 het volgende:
Vannacht heeft de Puma bij me gelogeerd. O+ Ik hoorde kraskraskras en toen ging de deur naar de kattekamer open, dus ik heb het maar zo gelaten. Binnen vijf minuten was het *plof* en prrrrr en lag ze er gezellig bij.
O+ Puma O+
quote:
De kittens heb ik niet gehoord of gezien, volgens mij sliepen die in de badkamer. _O-

En nu ligt alles weer op en nast mijn benen te pitten. Muv Pol, die slaapt de laatste tijd bij voorkeur in de hangmat van de krabpaal.
Pol moet weer anders doen.. eigenwijze druif dat het is... :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')