abonnement Unibet Coolblue
pi_101554787
Dag beste Fokkers,

Ik ben 17 en wil graag met mijn vriend (19 in januari) samenwonen in Heerenveen (Friesland).
Nou heb ik al vele sites afgezocht en gedaan, maar ik kan maar geen zelfstandige woning vinden voor ons. Oftewel; eigen badkamer, wc en keuken die niet gedeeld hoeft te worden met andere mensen.
Verder eisen we niet veel, een huisje of appartementje, maakt niet veel uit hoe groot, als het maar redelijk is.
Onze inkomsten per maand:
-Uitwonende beurs voor mij: rond de 400 a 450 euro.
-Uitwonende beurs voor hem: zal ook rond de 450 euro zitten
-Mijn loon: verschilt heel erg maar zit rond de 150 tot 250 euro. Heel ruim genomen :P
-Mijn zakgeld: 25 euro per maand.
Totaal (van het minst uitgaande): ~1025 euro.

Hiervan trekken we af: mijn studiekosten.
Bedraagt 171 euro per maand -> inkomsten: 850 per maand

Help ? :)
pi_101554998
Samenwonen, 17 jaar, Friesland :')
pi_101555018
quote:
9s.gif Op zondag 4 september 2011 15:11 schreef OverRated het volgende:
Samenwonen, 17 jaar, Friesland :')
En het denken te redden met 850 euro :')
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_101555027
Voor dat geld een huisje huren en de boodschappen moeten betalen en de vaste lasten kunnen opbrengen lijkt me heel lastig worden eigenlijk
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101555083
Geen idee wat er bij wonen komt kijken naast de huur zeker?
pi_101555089
Dat gaat dus niet lukken. Je hebt te weinig inkomsten om iets te huren.

Een makelaar/woningeigenaar wil meer zekerheid hebben. Stufi beschouwen de meeste bedrijven al niet als inkomsten. Al heb je een bedrijf die dat wel doet, waar ga je dan in hemelsnaam van eten? En je verzekeringen betalen?
pi_101555165
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:13 schreef Rapaille het volgende:
Dat gaat dus niet lukken. Je hebt te weinig inkomsten om iets te huren.

Een makelaar/woningeigenaar wil meer zekerheid hebben. Stufi beschouwen de meeste bedrijven al niet als inkomsten. Al heb je een bedrijf die dat wel doet, waar ga je dan in hemelsnaam van eten? En je verzekeringen betalen?
Ruim voldoende inkomen voor sociale woningbouw hoor :) Heb je alleen nog met het fenomeen wachtlijst te maken.
  zondag 4 september 2011 @ 15:14:48 #8
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_101555166
Je huur betalen met je zakgeld :')
We zullen zien, zei de blinde.
  zondag 4 september 2011 @ 15:18:04 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101555288
Je hebt op Funda de keuze uit 1 studioappartement en 2 garages...
http://www.funda.nl/huur/heerenveen/0-500/

Misschien moet je eerst eens gaan bedenken wat het allemaal gaat kosten voor je er aan begint, makelaars en andere particuliere verhuurders hebben niet voor niets pittige inkomenseisen.

En je vriend kan zich al inschrijven voor een sociale huurwoning, hoewel ik vermoed dat zij (2 x) stufi ook niet als inkomen beschouwen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 4 september 2011 @ 15:21:23 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101555408
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef Light het volgende:
[..]
Ruim voldoende inkomen voor sociale woningbouw hoor :) Heb je alleen nog met het fenomeen wachtlijst te maken.
Ware het niet dat men bij een woningstichting uitgaat van het belastbaar inkomen, en daar valt studiefinanciering niet onder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 04-09-2011 19:37:45 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 4 september 2011 @ 16:55:40 #12
155227 crew  Guppy
dus
pi_101558494
Wacht gewoon even tot je je studie klaar hebt, voor je je gaat binden aan een vriend en een huis. Het lijkt niet zo, maar je hebt echt nog tijd genoeg. First things first, zogezegd.

Als je dit idee gaat doorzetten, sta je binnen de kortste keren weer op straat omdat je de huur niet op tijd hebt getaald. Compleet met BKR. En als je die wel betaalt, krijg je wel andere schuldeisers achter je aan, want jullie budget is gewoonweg te krap.

Wonen is niet alleen je huur, maar ook andere dingen. Denk aan boodschappen, gas, water, licht, zorgverzekering, gemeentebelasting, tv, internet, telefoon, overige verzekeringen. En natuurlijk je inboedel, dus meubels, servies, textiel enz enz enz.

Ga eens met je ouders aan tafel zitten, en vraag eens wat er allemaal bij komt kijken. Want volgens mij heb je (nog) geen idee.

En dat is ook helemaal geen schade. Je bent nog maar 17 jaar! Relax!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_101558580
1. inschrijven bij Elkien en Woonfriesland.
2. zorgen voor meer inkomsten.
3. geduld hebben.
  zondag 4 september 2011 @ 17:00:34 #14
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_101558631
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2011 15:11 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

En het denken te redden met 850 euro :')
Waarvan 25 euro zakgeld. Inkomsten vergroten dus.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_101559941
Koop elk een staatslot en hoop op een wonder.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 4 september 2011 @ 17:37:50 #16
286575 Roces18
Chef de party
pi_101560066
sowieso = zelfstandige woning voorstedelijkgebied qua huur 1000,-
friesland misschien 600,-

voor 2 personen kost eten & drinken voor 1 maand al 250~300 euro

BOEM je zit over je bedrag heen.

En wie betaald nou je verzekering, onkosten, en andere onzin?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_101564472
Jullie zijn 17 en 18, weten jou ouders dat je dit gaat doen? Er is meer in de wereld dan zo jong gaan samenwonen. Ga eens samen kamperen in Frankrijk; goede proef!
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_101574112
Bedankt voor de serieuze reacties die er zijn gekomen :)

Deze topic was inderdaad bedoelt voor een beetje meer oriëntatie qua kosten van alles wat erbij komt kijken.
Ik weet inderdaad niet genoeg daarvan af en dat wist ik ook wel.
Ik hoef ook niet nu meteen een huis te hebben hoor, het aankomende jaar niet en misschien volgend jaar ook nog niet.
Ik had vanmiddag alleen weinig tijd om er wat bij te zetten nog, omdat ik weg moest.
Maar hier dus wat meer informatie :)

Mijn vriend is bezig met een baantje te zoeken, ongeveer een half jaar al, zonder veel succes.
Voor de supermarkt is hij te oud bla bla. Voor veel baantjes.
Dus binnenkort het uitzendbureau maar proberen.
Hoe dan ook, ALS we een huis hebben gevonden, zal hij sowieso al een baan hebben.
Want zonder dat gaat het niet lukken, dat zie ik zelf ook wel in.

Verder; ik ben niet onnozel en natuurlijk weet ik dat het niet alleen om huur gaat.
Huur, water, gas, elektrisch, internet, mobiele kosten, boodschappen (eten en verzorging), verzekeringen en eventuele kosten zoals vuilnis etc.

Dit was een snelle schatting van mijzelf qua inkomsten :)
Hopelijk volgen er meer reacties met tips voor voorbereidingen.
En a.u.b. geen commentaar verder meer over ons budget, want we weten dat dat nu nog zo goed als stront is. :P

-TS
  zondag 4 september 2011 @ 22:36:41 #19
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_101574159
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:35 schreef wolk28 het volgende:
Bedankt voor de serieuze reacties die er zijn gekomen :)

Deze topic was inderdaad bedoelt voor een beetje meer oriëntatie qua kosten van alles wat erbij komt kijken.
Ik weet inderdaad niet genoeg daarvan af en dat wist ik ook wel.
Ik hoef ook niet nu meteen een huis te hebben hoor, het aankomende jaar niet en misschien volgend jaar ook nog niet.
Ik had vanmiddag alleen weinig tijd om er wat bij te zetten nog, omdat ik weg moest.
Maar hier dus wat meer informatie :)

Mijn vriend is bezig met een baantje te zoeken, ongeveer een half jaar al, zonder veel succes.
Voor de supermarkt is hij te oud bla bla. Voor veel baantjes.
Dus binnenkort het uitzendbureau maar proberen.
Hoe dan ook, ALS we een huis hebben gevonden, zal hij sowieso al een baan hebben.
Want zonder dat gaat het niet lukken, dat zie ik zelf ook wel in.

Verder; ik ben niet onnozel en natuurlijk weet ik dat het niet alleen om huur gaat.
Huur, water, gas, elektrisch, internet, mobiele kosten, boodschappen (eten en verzorging), verzekeringen en eventuele kosten zoals vuilnis etc.

Dit was een snelle schatting van mijzelf qua inkomsten :)
Hopelijk volgen er meer reacties met tips voor voorbereidingen.
En a.u.b. geen commentaar verder meer over ons budget, want we weten dat dat nu nog zo goed als stront is. :P

-TS
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 4 september 2011 @ 22:37:10 #20
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_101574183
Het kan gewoon niet met je budget, accepteer het en blijf zitten waar je zit.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_101574225
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Het kan gewoon niet met je budget, accepteer het.
Aan zo'n reactie heb ik dus niks, heb je wel gelezen wat ik heb geschreven?
  zondag 4 september 2011 @ 22:38:40 #22
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_101574263
850, dat betaal ik maandelijks alleen al aan huur :')
pi_101574330
Niemand leest dus mijn laatste reactie blijkbaar. :')
  zondag 4 september 2011 @ 22:40:21 #24
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_101574348
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:37 schreef wolk28 het volgende:

[..]

Aan zo'n reactie heb ik dus niks, heb je wel gelezen wat ik heb geschreven?
Wat kan ik eraan doen dat jouw situatie zo is? Beter ga je even nadenken, laat je je vriend een studie of cursus volgen, zorgen jullie dat jullie beiden een baan hebben en je niet afhankelijk bent van zakgeld of studiefinanciering en ga je dan pas samenwonen. Maar verspilde moeite, want dit wil je niet horen en past niet in je straatje.

Kortom, wordt even volwassen voordat je met de grote mensen mee wil doen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 4 september 2011 @ 22:41:52 #25
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_101574422
Thuis blijven wonen en sparen en straks een goede (bij)baan zoeken.
pi_101574550
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 22:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat kan ik eraan doen dat jouw situatie zo is? Beter ga je even nadenken, laat je je vriend een studie of cursus volgen, zorgen jullie dat jullie beiden een baan hebben en je niet afhankelijk bent van zakgeld of studiefinanciering en ga je dan pas samenwonen. Maar verspilde moeite, want dit wil je niet horen en past niet in je straatje.

Kortom, wordt even volwassen voordat je met de grote mensen mee wil doen.
Ik vraag hier om advies en jij leest niet eens wat ik je net heb terug geschreven :')
Ik schreef net dat ik wel weet dat ik sowieso dit jaar en het komende ook geen woning zal kunnen krijgen. Mijn vriend doet momenteel een studie en is op zoek naar werk.

En hoezo 'met de grote mensen mee doen'?
Ik zie mezelf toch al als redelijk volwassen hoor om dit zelf wil proberen te ondernemen.
Ik weet wel dat dit de eerste tijd niet gaat lukken, maar dat vind ik nog altijd beter dan die huisvlooien die tot hun 30ste thuis gaan zitten te teren op hun ouders kosten.
pi_101574593
Hebben we een nieuwe TS?

Goed dat je zelf inziet dat het zo niet gaat werken. Over twee jaar zal het vast makkelijker zijn ;)
pi_101574647
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef OverRated het volgende:
Hebben we een nieuwe TS?

Goed dat je zelf inziet dat het zo niet gaat werken. Over twee jaar zal het vast makkelijker zijn ;)
Nee, mijn andere account wil om de een of andere reden niet meer inloggen :O
Maar in ieder geval bedankt voor je begrip.
  zondag 4 september 2011 @ 22:47:46 #29
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_101574720
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:44 schreef wolk28 het volgende:

[..]

Ik vraag hier om advies en jij leest niet eens wat ik je net heb terug geschreven :')
Ik schreef net dat ik wel weet dat ik sowieso dit jaar en het komende ook geen woning zal kunnen krijgen. Mijn vriend doet momenteel een studie en is op zoek naar werk.

En hoezo 'met de grote mensen mee doen'?
Ik zie mezelf toch al als redelijk volwassen hoor om dit zelf wil proberen te ondernemen.
Ik weet wel dat dit de eerste tijd niet gaat lukken, maar dat vind ik nog altijd beter dan die huisvlooien die tot hun 30ste thuis gaan zitten te teren op hun ouders kosten.
In je OP rep je met geen woord over dat je twee jaar wil wachten, heb je dat zojuist erbij verzonnen of wat?
Jullie zijn student, geniet lekker van je studententijd door beiden op kamers te gaan ( dus niet samenwonen ) en kijk daarna lekker rustig verder: veel meer bestedingsruimte en veel meer zekerheid.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_101574829
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 22:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

In je OP rep je met geen woord over dat je twee jaar wil wachten, heb je dat zojuist erbij verzonnen of wat?
Jullie zijn student, geniet lekker van je studententijd door beiden op kamers te gaan ( dus niet samenwonen ) en kijk daarna lekker rustig verder: veel meer bestedingsruimte en veel meer zekerheid.
My god, je hebt dus daadwerkelijk niet gelezen wat ik heb geschreven haha.
En dan zeggen dat ik volwassen moet worden?
Misschien moet jij eerst even alles lezen voordat je zo stom gaat reageren.

Ik schreef dat ik vanmiddag niet veel tijd had om alles te schrijven.
Kijk eens aan, grote jongen :') :
quote:
Deze topic was inderdaad bedoelt voor een beetje meer oriëntatie qua kosten van alles wat erbij komt kijken.
Ik weet inderdaad niet genoeg daarvan af en dat wist ik ook wel.
Ik hoef ook niet nu meteen een huis te hebben hoor, het aankomende jaar niet en misschien volgend jaar ook nog niet.
Ik had vanmiddag alleen weinig tijd om er wat bij te zetten nog, omdat ik weg moest.
Maar hier dus wat meer informatie :)

Mijn vriend is bezig met een baantje te zoeken, ongeveer een half jaar al, zonder veel succes.
Voor de supermarkt is hij te oud bla bla. Voor veel baantjes.
Dus binnenkort het uitzendbureau maar proberen.
Hoe dan ook, ALS we een huis hebben gevonden, zal hij sowieso al een baan hebben.
Want zonder dat gaat het niet lukken, dat zie ik zelf ook wel in.
  zondag 4 september 2011 @ 22:52:42 #31
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_101574971
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:50 schreef wolk28 het volgende:

[..]

My god, je hebt dus daadwerkelijk niet gelezen wat ik heb geschreven haha.
En dan zeggen dat ik volwassen moet worden?
Misschien moet jij eerst even alles lezen voordat je zo stom gaat reageren.

Ik schreef dat ik vanmiddag niet veel tijd had om alles te schrijven.
Kijk eens aan, grote jongen :') :

[..]

Ah, dus jij maakt een incomplete OP en verwijt anderen dat ze op basis van die informatie oordelen...hoog tijd dat je morgen weer volop aan de bak gaat op school meid, je hebt nog een hoop te leren, dus hop hop. Wat vinden je pappa en je mamma eigenlijk van je samenwoon plannen? Of doe je het stiekem en mogen ze het niet weten, hihihihihi :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 4 september 2011 @ 22:54:22 #32
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_101575066
Daarnaast nogal raar dat je nu een topic opent voor een situatie die heel misschien over twee jaar kan voor komen, en ondertussen wel aan het rondkijken bent :') maar misschien is dat wel mijn ding.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_101575160
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 22:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ah, dus jij maakt een incomplete OP en verwijt anderen dat ze op basis van die informatie oordelen...hoog tijd dat je morgen weer volop aan de bak gaat op school meid, je hebt nog een hoop te leren, dus hop hop. Wat vinden je pappa en je mamma eigenlijk van je samenwoon plannen? Of doe je het stiekem en mogen ze het niet weten, hihihihihi :D
Deze topic kan straks wel de afgrond in want dit slaat nu nergens meer op.
Hoe dan ook, ik weet in ieder geval wel zeker dat als ik klaar ben met mijn opleiding ik waarschijnlijk 2 keer zoveel als jij ga verdienen hihihihihihi :')
pi_101575183
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 22:54 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast nogal raar dat je nu een topic opent voor een situatie die heel misschien over twee jaar kan voor komen, maar misschien is dat wel mijn ding.
Oriënteren is opeens verboden?
Beter te vroeg dan te laat.
  zondag 4 september 2011 @ 22:57:11 #35
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_101575226
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:55 schreef wolk28 het volgende:

[..]

Deze topic kan straks wel de afgrond in want dit slaat nu nergens meer op.
Hoe dan ook, ik weet in ieder geval wel zeker dat als ik klaar ben met mijn opleiding ik waarschijnlijk 2 keer zoveel als jij ga verdienen hihihihihihi :')
O wow, het salaris argument, ik ben geschokt. Ga je na je studie 150k verdienen dan meid? Leuk voor je, daar moet je vast wel iets van kunnen huren :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 4 september 2011 @ 22:58:05 #36
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_101575267
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:56 schreef wolk28 het volgende:

[..]

Oriënteren is opeens verboden?
Beter te vroeg dan te laat.
Voor een student is je retorisch vermogen zwaar ondermaats, maar goed. Je oriënteert je dus op een markt die over twee jaar totaal anders kan zijn? Dat lijkt me op zijn zachtst gezegd niet slim.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_101575446
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 22:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Voor een student is je retorisch vermogen zwaar ondermaats, maar goed. Je oriënteert je dus op een markt die over twee jaar totaal anders kan zijn? Dat lijkt me op zijn zachtst gezegd niet slim.
Oriëntatie lijkt me toch iets om je voor te bereiden op wat komen gaat.
Mijn bedoeling met deze topic was om meer te weten te komen over wat er allemaal daadwerkelijk bij komt kijken, niet om steeds te horen te krijgen dat het budget te krap is.
Maar op fok heeft dat blijkbaar weinig zin door mensen zoals jij, bedankt :')
  zondag 4 september 2011 @ 23:03:05 #38
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_101575549
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:01 schreef wolk28 het volgende:

[..]

Oriëntatie lijkt me toch iets om je voor te bereiden op wat komen gaat.
Door naar huizen buiten je budget te kijken bedoel je? Tsja, als je werkelijk 150k gaat verdienen zoals je claimt kan je tegen die tijd beter direct gaan kopen.

quote:
Mijn bedoeling met deze topic was om meer te weten te komen over wat er allemaal daadwerkelijk bij komt kijken, niet om steeds te horen te krijgen dat het budget te krap is.
Dat staat niet in je OP, en ook niet in je update.

quote:
Maar op fok heeft dat blijkbaar weinig zin door mensen zoals jij, bedankt :')
Sure, het ligt allemaal aan de 15 mensen die zeggen dat het budget te krap is, en niet aan jou.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_101575790
edit: doe normaal + note

[ Bericht 96% gewijzigd door Five_Horizons op 05-09-2011 08:14:15 ]
  zondag 4 september 2011 @ 23:11:00 #40
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_101576008
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef wolk28 het volgende:

edit
Wie zegt dat ik 75k per maand verdien? Ik verdien het per jaar, zoals je vast wel wist toen je de claim maakte datje twee keer zoveel zou gaan verdienen als ik nu doe. Verder is een doodverwensing een ban, maar het zij je vergeven aangezien je nog minderjarig bent. Veel succes met de studie meid, even flink sparen met vriendlief en over twee jaar heb je de huizen voor het uitzoeken.

[ Bericht 23% gewijzigd door Five_Horizons op 05-09-2011 08:14:28 ]
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_101576295
Wat studeer je eigenlijk? Als dat zoveel gaat opleveren straks ben ik wel benieuwd
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101576561
Jullie kunnen beiden 400 a 500 per persoon verdienen met een bijbaan naast school. Dat zou je minstens moeten binnenkrijgen wil je aan dit avontuur willen beginnen. Het is makkelijk haalbaar, er verdwijnt wel ontzettend veel vrije tijd maar daar kies je op dat moment.

Inkomsten

Hij: 300 stufi (minus studiekosten) + 500 bijbaan + 40 zorgverz (toeslag)+ 150 euro huurtoeslag
Zij: 300 stufi (minus studiekosten) + 500 bijbaan + 40 zorgverz (toeslag)

Hier zou je het mee kunnen redden.
  zondag 4 september 2011 @ 23:23:07 #43
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_101576585
Gewoon nu inschrijven bij Elkien idd.
Zal in Heerenveen wel even kunnen duren voordat je aan de beurt bent ;)

Tevens zitten er genoeg mensen op fok die meer dan de 75K per jaar verdienen.
Maar ook mensen zonder inkomen zoals TS. 8-)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  maandag 5 september 2011 @ 08:00:28 #44
286575 Roces18
Chef de party
pi_101582263
TS ik geef je ook niet veel kans van slagen. Tenzij je een studielening afsluit (maximaal) dus zo'n 500 euro in de maand heb je dan. Als je "vriend " dat ook doet dan heb je al meer te besteden. Maar bedenk wel, samenwonen zet wel druk op je relatie en aangezien je nog jong bent.........

En overigens:

let AUB op je aanwijzende voornaamwoorden. Even een voorbeeldje;

quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:01 schreef wolk28 het volgende:

[..]

Mijn bedoeling met deze topic was om meer te weten te komen over wat er allemaal
Het is dit topic en niet deze topic
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 5 september 2011 @ 08:08:24 #45
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_101582324
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:37 schreef Roces18 het volgende:
sowieso = zelfstandige woning voorstedelijkgebied qua huur 1000,-
friesland misschien 600,-

voor 2 personen kost eten & drinken voor 1 maand al 250~300 euro

BOEM je zit over je bedrag heen.

En wie betaald nou je verzekering, onkosten, en andere onzin?
Goedkoopste huurappartement bij woningstichting Accolade in Heerenveen is ¤243,-. 2 slaapkamers. 18 maanden wachttijd.
The colour of her eyes were the colour of insanity
  Moderator maandag 5 september 2011 @ 08:10:08 #46
155227 crew  Guppy
dus
pi_101582331
Pas maar op Roces, want straks blijkt dat je niet goed gelezen hebt, en dan moet je ook jong dood aan een ziekte.

Nee Wolk, met zo'n houding ga je er wel komen. Mensen geven je advies, en dan ga jij ze verwijten dat ze niet goed lezen, terwijl je zelf alle informatie niet geeft? En of ze ook maar even dood mogen vallen, nu we toch bezig zijn?

:N
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_101582373
TS wil blijkbaar geen hulp....

Tot ziens!
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')