Dilemma!! Graag jullie mening... Een maand geleden via RP superleuke man leren kennen en het gaat ook echt heel erg goed tussen ons

(ook al schiet ik af en toe in de stress) Maar nou was van het weekend mijn beste vriend jarig en heb ik samen met superleuke man een profiel voor hem aangemaakt op RP, als kado. Dat ging niet helemaal goed dus ik heb gister nog even op mijn profiel ingelogd (dat ik al gedeactiveerd had) om wat na te kijken en omdat ik pathologisch nieuwsgierig ben, kon ik het niet laten om te kijken of de superleuke man nog actief was op RP. Blijkt hij zaterdag nog ingelogd te zijn geweest
Ik heb hem zaterdagavond aan al mn vrienden inclusief mn ex voorgesteld (de eerste man die ik voorstel sinds wij uit elkaar zijn, 2.5 jaar terug, dus voor mij was dat echt een statement en dus een big deal) en nou zit ik me dus de hele tijd af te vragen of ik dit aan hem moet vragen of niet. Ik wil niet dat hij zijn profiel blokkeert omdat ik het van hem vraag, maar ik vind het wel gek dat hij nog steeds inlogt als hij zelf aangeeft dat hij serieus met mij is. Hij noemt het zelf al een realtie, terwijl ik dat woord nog niet in de mond durf te nemen.
Wanneer kaart je zulks aan? Doe je dat uberhaupt?
Sarcasme. Herken het.