abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Miss SHO donderdag 1 september 2011 @ 14:50:22 #1
22592 crew  Ole
pi_101448878


De site van Cons
Met Mo en de kids




quote:
door Evert Santegoeds
AMSTERDAM - De grootste angst van Connie Breukhoven moet vandaag wel bewaarheid worden, nu oudste dochter Constanza bevestigt dat zij volgende maand met een schandaalboek komt. Constanza zegt in het boek niemand te sparen. Ook zichzelf niet.

Zij heeft het over haar werk in de seksindustrie, foute vriendjes waar haar ouders veel mee te stellen hadden, maar ook over echtelijke twisten, ruzies met de kinderen en veel meer toestanden die tot dusver binnenskamers bleven. Het leven van Nederlands meest bekende societyfamilie was eerder een thriller dan een sprookjesverhaal.

Volgens de in België gevestigde uitgeverij Eurofun heeft Constanza sinds 2003 gewerkt aan de biografie, onder andere door dagboekaantekeningen te maken. Het boek begint met haar adoptie en loopt tot aan de geruchtmakende kluisroof van kerstavond 2010.
quote:
Connie wilde Constanza te lijf gaan

AMSTERDAM - VIDEO De sfeer in de villa van de familie Breukhoven was zo explosief, dat vader Hans tussenbeide moest komen; anders was een razende Connie dochter Constanza te lijf gegaan..

Connie wilde Constanza te lijf gaan

bron met filmpje

Dat blijkt uit een nieuwe "verbijsterende" biografie "Gevlucht uit de gouden kooi" van Constanza Breukhoven waarover Evert Santegoeds spreekt in de Privéflits van De Telegraaf.
Verder was Evert op bezoek bij Demis Roussos. De zanger vindt dat Europa de Grieken dankbaar mag zijn voor de financiële chaos in zijn land..
quote:
Constanza klapt uit ‘De Breuckhove!’

• Volgens haar uitgeverij overweegt Constanza afstand te doen van de naam Breukhoven. FOTO: ANP

De grootste angst van Connie Breukhoven moet vandaag wel bewaarheid worden, nu oudste dochter Constanza bevestigt dat zij volgende maand met een schandaalboek komt. Via haar eigen site constanzabreukhoven.nl kan het boek vanaf vandaag zelfs al worden besteld. Constanza beschrijft het dagelijkse leven in de Wassenaarse villa ‘De Breuckhove’ van haar ouders Hans en Connie zoals het er, volgens haar, tijdens hun getrouwde leven in werkelijkheid aan toe ging. Constanza zegt in het boek niemand te sparen. Ook zichzelf niet.

Zij heeft het over haar werk in de seksindustrie, foute vriendjes waar haar ouders veel mee te stellen hadden, maar ook over echtelijke twisten, ruzies met de kinderen en veel meer toestanden die tot dusver binnenskamers bleven. Een ding zal de lezer snel duidelijk worden; het leven van Nederlands meest bekende societyfamilie was eerder een thriller dan een sprookjesverhaal.

Aantekeningen

Volgens de in België gevestigde uitgeverij Eurofun heeft Constanza sinds 2003 gewerkt aan de biografie, onder andere door dagboekaantekeningen te maken. Pas enkele maanden geleden ontstond er, samen met een ghostwriter, het plan om ook echt een boek te maken dat zij, naar eigen idee, Gevlucht uit Gouden Kooi doopte. Het boek begint met haar adoptie en loopt totaan de geruchtmakende kluisroof van kerstavond 2010. In deze zaak werden Constanza en haar vriend Mo door Hans Breukhoven meteen als daders aangewezen. Constanza werd veroordeeld en wacht haar hoger beroep af.

De kluisroof heeft de verhoudingen binnen de familie van cd-magnaat Breukhoven hoe dan ook op scherp gezet, wat mag blijken uit de kwestie die daarna volgde rond de kinderen van Constanza en Mo die door ‘oma Connie’ worden opgevoed. „Dat de biografie Constanza niet in dank zal worden afgenomen is haar duidelijk”, zegt Eurofun . „Dit is dan ook het laatste wat zij onder deze naam doet. Zij overweegt afstand te doen van de naam Breukhoven. ”


[ Bericht 49% gewijzigd door Ole op 01-09-2011 21:21:22 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_101449026
:9
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO donderdag 1 september 2011 @ 14:55:16 #3
22592 crew  Ole
pi_101449050
quote:
Constanza Breukhoven dreigt vader Hans met smaadzaak!
Dit bericht is geplaatst op 01-09-2011
Constanza Breukhoven dreigt vader Hans voor de rechter te slpen. volgens de oudste dochter van hans en Connie Breukhoven heeft haar vader op tv gezegd dat de hoer gespeeld heeft. En dat pikt Constanza, die een boek heeeft geschreven over haar leven in villa De Breuckhove dat binnenkort verschijnt, niet.
De voorkant van het boe dat Constanza geschreven heeftConstanza Breukhoven is woest op vader Hans. Die suggereerde gisterenavond op tv dat zijn oudste pleegdochter prostituee zou zijn geweest. "Als je zus in de krant zegt de hoer te hebben gespeeld... haar broertjes en zusje schrokken zich een aap," zei hij RTL Boulevard.

Constanza Breukhoven: "Toen er een paar jaar geleden op internet werd gesuggereerd dat mijn moeder Connie in het leven zou hebben gezeten stapten mijn vader en moeder direct naar de rechter. Dat overweeg ik nu ook. Ik neem vandaag (donderdag, red) nog contact op met mijn advocaat, want Hans weet natuurlijk wel beter. Ik heb nooit voor geld het bed gedeeld met mannen en dat zal ik ook nooit doen."

Dan: "Hans weet precies hoe het zit, maar de waarheid lijkt nu plotseling niet meer belangrijk te zijn."

Costanza Breukhoven is inmiddels, samen met Mo, de vader van haar kinderen Soraiya en Semmy, ondergedoken. " Ik had natuurlijk wel media-aandacht verwacht op de dag dat ik bekendmaakte mijn biografie te gaan publiceren, maar de heftigheid van sommige reacties heb ik onderschat.

Dat Albert Verlinde als goede vriend van Connie haar kant kiest is een ding, maar ik vind het niet zo netjes dat er in zijn programma wordt gezegd 'echte verhalen over moord, doodslag en roof doen het lekker in de etalage van de boekhandel. Daarom klimmen misdadigers geregeld in de pen om hun memoires op te tekenen'.

Natuurlijk komt de kluisroof in mijn boek ter sprake, maar het is maar een hoofdstuk van de 29. Het zijn dan ook niet de memoires van een misdadiger, die ik publiceer. Het is het verhaal van een kind uit Colombia dat gedaopteerd werd door een toen al beroemde Hollandse mevrouw die later nog veel beroemder werd omdat zij trouwde met een heel rijke meneer. Het verhaal van een kind dat op weg naar volwassenheid alles kreeg, maar liefde miste. als dat mismadig is..."

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_101449198
Quote van de dag op Constanz haar site? :')

quote:
Citaat van de dag
Maar als we als kinderen lekker in het zwembad lagen, dan ging Connie aan de rand van zwembad in een makkelijke stoel zitten. Het is geen moeder die het water in springt en lekker met haar kinderen gaat spatteren en spetteren. Dan zie je haar denken: dan wordt mijn haar nat en gaat het uit model. Dat heeft ze altijd gehad.
Wat een boek, al haar oud zeer komt zeker ineens naar boven _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO donderdag 1 september 2011 @ 15:03:59 #5
22592 crew  Ole
pi_101449326
Oeh ze schrijft ook een column :9~

quote:
Sprookjeshuwelijk bestond alleen in de bladen en op tv


Mijn vader hoeft niet bang te zijn! Gisterenavond hoorde en zag ik hem op tv zeggen: 'Ik wil tegen niemand een procedure starten, maar als onwaarheden in dat boek staan blijft er niets anders over.' Nu er staan geen onwaarheden in mijn boek. Misschien wel zaken waar Hans geen weet van heeft gehad, omdat werk voor mijn vader vaak belangrijker was dan zijn gezin, maar dat komt in meer gezinnen voor.

Hij heeft het merendeel van de ruzies die ik, maar ook Jordy, Shanna en Marvin, met Connie hadden waarschijnlijk gewoon gemist.

Dat blijkt ook uit een andere opmerking die hij op tv maakte. Hans benadrukte dat er heus wel eens ruzies in villa Breuckhove zijn geweest, maar voegde er aan toe: 'Maar zeker niet heftig en zeker niet veel.'

Nu dan moet hij het boek maar kopen. Misschien gaan dan zijn ogen open en weet hij hoe mijn leven en dat van mijn broers en zus is geweest achter de hekken van villa De Breuckhove in Wassenaar.

Het was zeker niet het sprookjesleven waar Connie in de media altijd over repte. En van een sprookjeshuwelijk tussen Connie en Hans was al helemaal geen sprake. Dat sprookjeshuwelijk bestond alleen in de bladen en op tv.

Mijn vader zal toch niet vergeten zijn dat mijn moeder alle kleren van een van zijn minnaressen doormidden heeft geknipt? En dat is nog maar een voorbeeldje van hoe Hans en Connie de afgelopen jaren met elkaar omgingen.

Nu is mijn vader natuurlijk wel een lieve sul die naar de pijpen van mijn moeder danste en danst en zelfs nu nog probeert het beeld van het gelukkige gezinnetje staande te houden. Hij weet beter, ik weet beter, Jordy en Marvin weet beter en Shanna weet beter.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_101449580
Wat een domme doos is het ook; ze doet zelf een persbericht over haar boek naar buiten, waarin ze zegt niemand te sparen, ook zichzelf niet, en dat ze in de seksindustrie gewerkt heeft, terwijl vrijwel niemand dat kennelijk wist.
En vervolgens wordt ze boos omdat papa Hans heeft gezegd dat haar broers en zussen zich rotschrokken toen ze in de krant lazen dat hun zus de hoer had gespeeld...

Of je brengt gewoon niet op zo'n manier naar buiten dat je in de seksindustrie gewerkt hebt en je zegt wat voor werk dat was, maar je kunt iemand moeilijk kwalijk nemen dat ze bij het lezen van zo'n term alleen maar "prostitutie" denken.

Ik heb ook niet de illusie dat haar werk in de seksindustrie bestond uit het doen van de boekhouding van Yab Yum.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101449665
Een een reactie op die site:

Ik die boek zeker kopen. voor de tv lijken hun op het perfecte familie. En ik denk ook dat geld maak je niet gelukig. maar de opvoeding is een stap voor je toekomst. Dus wat ik uit kan halen van al die verhalen is dat het niet zo was gewees. tv maak het mooi verhaal van. Voor al die reactie van iedereen doe eve normaal. je geef je negetieve comentaar. En je weet wat aan de hand is want je ben ook benieuwd naar die familie van de gouden kooi. Hahahahaha smeulen met de waarheid. ik geloof je wel meid. Want als die opvoeding goed was, was je nu geen dief gewees.Voor juliie allemaal stellejes zeikert jullie smeulen ook van de verhalen, dus doe eve normaal.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_101449936
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:13 schreef Leandra het volgende:

Ik heb ook niet de illusie dat haar werk in de seksindustrie bestond uit het doen van de boekhouding van Yab Yum.
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_101450099
DIE. SITE. MOET. STOPPEN. MET. LEZEN :')

Zit hier gewoon met de slappe lachen :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_101450259
Zou het boek bij de Ako al in de top 10 liggen? (8>
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_101450323
Hoe snel ligt het in de boekendump voor ¤ 1,50 ?
Ik gok op september volgend jaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101450404
Ik gok zo op het einde van het jaar bij de kringloop :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_101450716
hoe komt iedereen erbij dat het een sprookjeshuwelijk was? Omdat pa geld had?

Nou, eigenlijk boeit het geen kut, gogogogoo constanza en dat pa en ma ook alles via de media willen communiceren. Laat elkaar vooral niet in de waarde, slooopen!!
pi_101450723
bij voorbaat dank
pi_101450865
Ik geloof dat er maar weinig mensen dachten cq geloofden dat het een sprookjeshuwelijk was.
Het kan best zijn dan Con het zo wilde doen voorkomen, maar kennelijk is Stans zo dom dat ze denkt dat wij zo dom zijn dat we in Con d'r sprookje geloofden :7
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101450981
lekker belangrijk dat Stans dom is (wiste we toch al?) als ze maar blijft vechten. Heerlijk :9~
pi_101451261
Ik heb net een twitter-account aangemaakt om haar en Yolanthe te kunnen volgen :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_101451529
Dit is een gevalletje van 'ik ga het niet kopen omdat ik het mens de centen niet gun, en tóch ben ik nieuwsgierig'. :')
pi_101452433
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:19 schreef female81 het volgende:
Dit is een gevalletje van 'ik ga het niet kopen omdat ik het mens de centen niet gun, en tóch ben ik nieuwsgierig'. :')
Haha, ja hier ook -O-
  donderdag 1 september 2011 @ 16:53:02 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101452543
Wat een verlopen smoelwerk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 1 september 2011 @ 17:01:48 #21
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_101452853
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:19 schreef female81 het volgende:
Dit is een gevalletje van 'ik ga het niet kopen omdat ik het mens de centen niet gun, en tóch ben ik nieuwsgierig'. :')
Kopen doe ik ook niet..Maar toch beetje nieuwsgierig ben ik >:)
  † In Memoriam † donderdag 1 september 2011 @ 17:37:07 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_101453822
Straks vanaf januari bij de Slegte pik ik er tóch een exemplaartje van mee. Lekkere voorjaarslectuur. :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_101454026
Potentiële ramsj-classic. :P
pi_101454944
Ik hoop dat ik 'm ergens kan downloaden, ik gun Cons en Mo geen cent :N
Maar is wel lekker roddelvoer :P
pi_101460614
:D _O- die foto's uit de op
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')