abonnement Unibet Coolblue
pi_101451720
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:22 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Waarom zou je moeten klagen over Eboue die vertrekt?
Ben je dit vergeten?
Liever Eboue dan Jenkinson..
pi_101469079
Het enige waarom ik Eboue zou missen, zijn z'n grapjes.

Voor de rest zal ik hem niet missen. En ik vind het een beetje kort om Jenkinson nu al slechter dan Eboue te noemen. Die jongen is er net. Nog vrij jong.
  donderdag 1 september 2011 @ 23:57:55 #153
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_101473488
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:22 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Waarom zou je moeten klagen over Eboue die vertrekt?
Ben je dit vergeten?
Mwah, een overtreding posten om je kracht bij te zetten. :')
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_101473688
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:57 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Mwah, een overtreding posten om je kracht bij te zetten. :')
De filmpjes typeren Eboue en zijn relatie met de fans wel. Hij wordt gezien als clown, als een duikelaar, en bij gebrek aan beter 'net goed genoeg'. Ik ga hem niet missen, maar of Jenkinson goed genoeg om back-up te zijn, weet ik ook niet.
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:39:08 #155
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101475059
Die Jenkinson is idd nog jong. Deed het de eerste wedstrijd(en) prima, en tegen Man Utd even door de mand gevallen. Kan gebeuren en hoort erbij. Sowieso stond daar natuurlijke en idioot matige verdediging...
pi_101558093
Oef, nog 3 maanden zonder jackie
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_101558297
2 maanden
pi_101558640
Pff ja ik ga ook maar van 3 uit. Kan het altijd meevallen.
pi_101585855
Belachelijk hoor al die blessures. Hoe ken det nou! Maar goed. Kan niet wachten op de volgende wedstrijd... heel benieuwd naar de nieuwe spelers!!
all your heroes are whores
pi_101600314
all your heroes are whores
pi_101606402
quote:
Dan zal het wel terecht zijn. Zie ik hem eerlijk gezegd ook wel voor aan...om met allerlei technische snufjes toch proberen contact te leggen. Le professeur hè O-)
pi_101622048
Vermaelen & Wilshere 2 maanden aan de kant... :'(
all your heroes are whores
pi_101622077
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 07:04 schreef sylvietjoo het volgende:
Vermaelen & Wilshere 2 maanden aan de kant... :'(
:{
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_101627373
Een stap vooruit en twee terug :P
all your heroes are whores
  dinsdag 6 september 2011 @ 12:11:37 #165
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101627634
Van Persie is nu ook al weer een poosje fit, dus dat kan nooit lang goed blijven gaan...
pi_101632652
Vermaelen nieuwe rosicky?
  dinsdag 6 september 2011 @ 18:11:28 #167
198365 Morendo
The Real Deal
pi_101638997
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:03 schreef tech4u het volgende:
Vermaelen nieuwe rosicky?
Neuh, hij is een echte verdediger. Denk niet dat hij op andere posities uit de voeten kan.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_101644405
Meer in de zin van blessures volgens mij ;)

Balen dit zeg, vorig seizoen is ie ook al zo lang weggeweest. Goddank dat we Per gehaald hebben, al valt nog te zien hoe hij het in Engeland gaat doen. Ook zonder Vermaelen hebben we nu nog best een goede achterhoede.


Santos---Mertesacker---Kos---Sagna

Niks mis mee als je het mij vraagt. Zin in zaterdag, Swansea thuis. Ben erg benieuwd wat we van onze nieuwe aanwinsten gaan zien, en juist dit soort wedstrijden thuis hadden we het vorig seizoen moeilijk mee dus laten we hopen dat Vorm het dit keer minder goed doet.
pi_101714191
Zaterdag Swansea O+
pi_101714457
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 19:59 schreef SpamNinja het volgende:
Meer in de zin van blessures volgens mij ;)

Balen dit zeg, vorig seizoen is ie ook al zo lang weggeweest. Goddank dat we Per gehaald hebben, al valt nog te zien hoe hij het in Engeland gaat doen. Ook zonder Vermaelen hebben we nu nog best een goede achterhoede.


Santos---Mertesacker---Kos---Sagna

Niks mis mee als je het mij vraagt. Zin in zaterdag, Swansea thuis. Ben erg benieuwd wat we van onze nieuwe aanwinsten gaan zien, en juist dit soort wedstrijden thuis hadden we het vorig seizoen moeilijk mee dus laten we hopen dat Vorm het dit keer minder goed doet.
Dit is Arsenal, geen Everton of Tottenham. Dit is gewoon een tergend bedroevende achterhoede en daar gaan we allemaal achter komen in de loop van het seizoen :r
pi_101714601
Helaas moet ik bekennen dat ik denk dat de achterhoede juist het sterkste gedeelte van het huidige team is. Natuurlijk moet ik al de aankopen nog in actie zien, maar de achterhoede is het meest versterkt. Ik ben nog steeds bang dat we een gebrek aan dynamiek en creativiteit hebben op het middenveld en aanval.
pi_101715203
Voorin heb je Persie, Gervinho, Walcot en Arshavin lopen. Toch aardige spelers. Middenveld is inderdaad erg zwak al heb je met Wilshere een groot talent en met Arteta een aardige speler. Verdediging is gewoon bedroevend, helemaal nu de langzame Mertesacker erbij is gekomen die een koppel moet vormen met Koscielny. Gewoon Arsenal onwaardig en naarmate ik langer blijf kijken naar de namen die ik zojuist heb getyped, hoe meer ik begin te beseffen wat een team er de afgelopen jaren heeft gestaan en wat een doodzonde het bovenal is dat er nooit mee geoogst is...
pi_101717155
Ik vind dat je Mertesacker erg onderschat; je speelt niet voor niets zoveel interlands in een Duits team wat erg goed te noemen is. Daarnaast is Koscielny naast Djourou wel een ramp gebleken, maar naast Vermaelen ging dat juist erg goed.
Arshavin is op het moment goede bankzitter, meer niet. Maar het zwakste punt in de aanval is het feit dat er alleen maar op 1 manier gespeeld kan worden. Nu Bendtner weg is, is ook de beste kopper weg en zal de bal alleen maar meer in het doel gepasst moeten worden.

Ben benieuwd naar zaterdag.
pi_101717201
Vergeten we nu iets jongens? Vorig jaar hebben we vaak zat met Squillaci en Djourou naast elkaar gestaan, dat was pas bedroevend en om ons nu te gaan vergelijken met Everton gaat mij ook een beetje te ver. Koscielny heeft zich het afgelopen seizoen uitstekend ontwikkelt als je het mij vraagt. Toegegeven, Mertesacker is nog afwachten maar toch zeker wel een versterking ten opzichte van Djourou of Squillaci.

Mertesacker wordt denk ik zeker weten onderschat, is hij dan zo veel minder goed als een Cahill, Jagielka, Samba of zelfs een Scott Dann uit de tweede divisie? Antwoord lijkt mij duidelijk en een beetje optimisme mag wel.

Ons seizoen begint pas echt overmorgen en laten we hopen dat het met 3 punten start.
pi_101779567
Gaat een gerucht rond over dat arsenal deze winter voor toivonen wil gaan :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')