Joehoe!!! Zijn er nog mensen die melten of is t er nu te mooi weer voor?
Ik heb gisteren weer besteld bij PureSoap....heb er nog een aantal over, maar had behoefte aan nieuwe (heb er ook een aantal weg gedaan die ik toch niet meer ging melten). Maar misschien dat ik binnenkort toch een andere webshop ga zoeken....heb t idee al heel veel van PS gehad te hebben

Ik heb wel voor het eerst een tablet gekocht...van cherry blossom.

Ik heb laatst trouwens een gigantische miskoop gedaan.....bij de Trendhopper (en op een of andere webshop) verkopen ze nu scentchips. Kleine waxmeltjes in verschillende vormen. Er hoort een boekje bij waarmee je zelf geuren kunt samenstellen door verschillende chips bij elkaar te doen. UIteraard had ik allemaal andere chips gekocht en kan ik de combi's uit het boekje niet maken....maar die krengen zijn ook nog een kei duur. Ik moest ¤11 betalen voor een doosje van 60x60x60cm....geen idee hoeveel gram maar dan nog.
Op de webshop waar ze ook verkocht worden betaal je voor 45gram ¤3,95 en krijg je ongeveer tussen de 20 en 30 chips.
Als je dat vergelijkt met de cupjes van PS, die 20gram wegen....betaal je ongeveer het dubbele!
Ze ruiken wel best sterk....als je er maar genoeg van die chips indoet....en nog een nadeel is dat je 1 gezamelijk doosje hebt en je amper weet welke chips nu welk geurtje is. Ze hebben wel verschillende kleuren en in het boekje staan ook wel namen bij de kleuren ...maar veel kleuren lijken op elkaar en is het dus nog maar gokken....
Ik hou het dus fijn bij cupjes de volgende keer.