quote:
En die spelen niet goed????
quote:
Je kunt geen succes kopen
Kan wel, zie Chelsea. Zolang je maar degelijk technisch beleid voert en een trainer hebt die ermee kan werken. Of denk jij dat Barcelona al die spelers zelf opgeleid heeft?
quote:
Dat is Mertens. En jij overschat Wijnaldum.
Dat is Mertens niet. Dan was hij met zijn 24 jaar inmiddels wel verder gekomen dan nu eindelijk bij PSV te zitten. Maar we zullen zien we zien in de toekomst.
quote:
Middenveld Engelaar en Strootman samen zou ik ook heel graag zien ja. Beide stijf links
Hoeft niets uit te maken op een positie waar je niet gebonden bent aan een flank)
[qute]niet aanspeelbaar in de dekking, trage draaicirkel, kunnen in noodgeval niet passeren[/quote] De eerste twee vind ik wel meevallen. Niet kunnen passeren is onzin. Strootman bewijst het iedere wedstrijd wel te kunnen, en Engelaar heeft het in het verleden ook gedaan.
quote:
Zet daar vervolgens een domme loper bij, en je hebt een waardeloos middenveld. Labyad is de man die jullie nodig hebben...
Dat is een aanvaller die goede voorzetten geeft, en ook aardig wat spelinzicht heeft. Echter, als spelbepaler heb je er niet veel aan.
Overigens is PSV altijd aan haar stand verplicht om kampioen te worden. Vorig jaar was dat niet anders, en was het een absolute blunder dat we dat niet geworden zijn. Dat Ajax het uiteindelijk redde was het falen van Rutten.
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 12:11 schreef LudoSanders het volgende:[..]
Klopt, ik was wel uitgekeken op nog een seizoen te kijken naar een uitgeblust zooitje.
[..]
Ik heb het over de amusements waarde, nog niet eens direct over de prestaties. Ik zie weer een groep die er echt voor wilt gaan. Hoe het allemaal uiteindelijk gaat werken zie ik nog wel.
De vraag is of het aan de spelersgroep lag. Iedere vernieuwde spelers groep gaat er met frisse zin in. Echter als je maar lang genoeg dezelfde trend kwa beleid blijft volgen komt uiteindelijk diezelfde schroom erin. Vond je het tijdens de 10-0 ook uitgeblust? Nee, toen werd er eindelijk eens wat opportunistischer gespeeld...
Persoonlijk zie ik weinig verbetering in het spel. Tuurlijk, we hebben wat individuele talenten erbij. Maar de magere prestaties en het zwakke spel tot nu toe spreekt boekdelen.