abonnement Unibet Coolblue
pi_101663854
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:51 schreef maxmit het volgende:
Ah nee toch :(
Zie hier de tweede analoge stick add-on :|W
[ afbeelding ]

http://thisismynext.com/2(...)add-on-real-famitsu/

Nintendo maakt vooralsnog nog steeds geen vrienden op deze manier.
Het lijkt mij overigens niet echt handig en comfortabel spelen. Het is ook nog niet duidelijk of het een uitbreiding van Nintendo zelf of van een third party is..
Als ze daar nog een extra accu inproppen zie ik het eigenlijk nog best wel zitten (mits voor een zacht prijsje uiteraard en weinig extra gewicht)
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_101663923
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:51 schreef maxmit het volgende:
Ah nee toch :(
Zie hier de tweede analoge stick add-on :|W
[ afbeelding ]

http://thisismynext.com/2(...)add-on-real-famitsu/

Nintendo maakt vooralsnog nog steeds geen vrienden op deze manier.
Het lijkt mij overigens niet echt handig en comfortabel spelen. Het is ook nog niet duidelijk of het een uitbreiding van Nintendo zelf of van een third party is..
Lees het bericht eens goed. Toch een analoge stick add-on voor 3DS

Het is nog niet duidelijk of het van Nintendo zelf is of dat bv Nyko oid voor Capcom een add-on heeft gebrouwen. Dus als een 3rd party dit maakt kun je weinig mopperen op Nintendo zelf :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_101664542
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:51 schreef maxmit het volgende:
Ah nee toch :(
Zie hier de tweede analoge stick add-on :|W
[ afbeelding ]

http://thisismynext.com/2(...)add-on-real-famitsu/

Nintendo maakt vooralsnog nog steeds geen vrienden op deze manier.
Het lijkt mij overigens niet echt handig en comfortabel spelen. Het is ook nog niet duidelijk of het een uitbreiding van Nintendo zelf of van een third party is..
Twee weken terug werd de bron van eerste geruchten nog afgemaakt :')

Meer discussie:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=443839
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=441994
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_101665452
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games woensdag 7 september 2011 @ 11:08:24 #280
181272 crew  Noppie2000
pi_101666476
quote:
Epic _O_
  woensdag 7 september 2011 @ 11:13:31 #281
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_101666583
Nintendo is wel heel bedroevend bezig de laatste tijd, denk niet dat ik nog zo snel een nieuwe console of handheld van ze ga kopen.
O)))
pi_101666737
Die mock-ups :')

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games woensdag 7 september 2011 @ 11:20:54 #283
181272 crew  Noppie2000
pi_101666763
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:13 schreef arucard het volgende:
Nintendo is wel heel bedroevend bezig de laatste tijd, denk niet dat ik nog zo snel een nieuwe console of handheld van ze ga kopen.
Dit is misschien van Capcom uit en niet door Nintendo ondersteund, wacht nog even tot de 13e met Nintendo bashen ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:19 schreef Aether het volgende:
Die mock-ups :')

[ afbeelding ]
Die is wel heel spot on :D
  woensdag 7 september 2011 @ 11:22:18 #284
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_101666794
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:20 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Dit is misschien van Capcom uit en niet door Nintendo ondersteund, wacht nog even tot de 13e met Nintendo bashen ;)

Dat is niet het enige natuurlijk.
O)))
pi_101667876
Noem me koppig, maar ik geloof het nog steeds niet. Niet dat het een permanent ding zou moeten zijn in ieder geval. Ik zit nu m'n eigen 3DS te bekijken, en kan geen mogelijkheid ontdekken waar dat ding in zou moeten kunnen prikken. Het ziet er uit als de cradle en dat het in de power-INgang geprikt moet worden... maar dat klopt niet, want je ziet dat die vrij is.

Verder is alleen de infrarood poort beschikbaar die met dat ding zou kunnen communiceren, wat een beetje raar is.

De enige andere optie die ik kan bedenken is dat het net als die Guitar Hero add-on is, dat het iets is wat aan de game cartridge vast zit.

Verder raak je met deze add-on veel controle over de R-knop kwijt, wat voor de meeste mensen (die rechtshandig zijn) toch niet handig is.

En ik zou het ook raar vinden dat Nintendo op zo'n 'vierkant' device als de 3DS ineens een ronde add-on gaat maken...

Ofwel: Ik gok dat het iets van Capcom is, speciaal voor MH3.
pi_101668859
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:57 schreef Redah het volgende:
Noem me koppig, maar ik geloof het nog steeds niet. Niet dat het een permanent ding zou moeten zijn in ieder geval. Ik zit nu m'n eigen 3DS te bekijken, en kan geen mogelijkheid ontdekken waar dat ding in zou moeten kunnen prikken. Het ziet er uit als de cradle en dat het in de power-INgang geprikt moet worden... maar dat klopt niet, want je ziet dat die vrij is.

Verder is alleen de infrarood poort beschikbaar die met dat ding zou kunnen communiceren, wat een beetje raar is.

De enige andere optie die ik kan bedenken is dat het net als die Guitar Hero add-on is, dat het iets is wat aan de game cartridge vast zit.
Denk inderdaad dat het een cartridge wordt. Het spel zou dan weer in de cradle gaan.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_101669098
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:57 schreef Redah het volgende:
Noem me koppig, maar ik geloof het nog steeds niet.
Nintendo is set to release a special cradle for its Nintendo 3DS handheld console that will add an extra Circle Pad, allowing for dual-stick control.

Japanese games magazine Famitsu has pictures of the attachment, dubbed the 'Expansion Slide Pad', which fits around the original handheld and adds an extra control stick to the right of the regular A, B, X and Y buttons.

Nintendo confirmed that the device was first-party in a statement to news site Edge, explaining, "We can confirm that Nintendo does plan to release the attachment but that any further announcements on the attachment will be made at some later time by Nintendo."

Numerous games websites speculate that the hardware will be fully unveiled at the upcoming Nintendo 3DS conference, set to be held on September 13.

Famitsu is also reporting that a Nintendo 3DS version of the latest Monster Hunter RPG title is on the way.

As translated by Andriasang, Monster Hunter 3G is an expanded version of Monster Hunter 3 for the Wii, and is set to be released in Japan by the end of the year.

http://www.gamasutra.com/(...)ualStick_Support.php
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 7 september 2011 @ 12:44:35 #288
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_101669144
Daar zit ik dan, een 3DS in mijn lievelingskleur en dan een zwarte cradle eromheen, want dat pookje lijkt me best handig...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_101669148
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:42 schreef Aether het volgende:
Nintendo confirmed that the device was first-party in a statement to news site Edge, explaining, "We can confirm that Nintendo does plan to release the attachment but that any further announcements on the attachment will be made at some later time by Nintendo."
-O- }:| :X :N :{ 8)7 -O-

Ach... Goed moment om wat aandelen te kopen, lager kunnen ze echt niet meer zakken nu...
pi_101669227
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:44 schreef Redah het volgende:

[..]

-O- }:| :X :N :{ 8)7 -O-

Ach... Goed moment om wat aandelen te kopen, lager kunnen ze echt niet meer zakken nu...
Volgens mij heeft Fok geen smiley voor dit soort zaken ;)
Ik ga voor de naam 'Controller Plus'.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_101669350
Ik vraag me echt af wat er gaande is binnen Nintendo.

Waarom doen ze het ene na het andere stomme ding? Ze hebben net een mega-markt aangeboord en vervolgens laten ze alles weer uit hun handen vallen.
pi_101669378
:') !

Alsof mensen eerder een 3DS gaan kopen vanwege een 2e analoge stick :{
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 7 september 2011 @ 12:53:10 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_101669382
01net had trouwens nog een gerucht, Iwata staat op het punt om ontslagen te worden. Ben benieuwd of dat waar blijkt te zijn... 13 september wordt een bijzondere dag...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 7 september 2011 @ 12:53:56 #294
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_101669411
quote:
99s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
01net had trouwens nog een gerucht, Iwata staat op het punt om ontslagen te worden. Ben benieuwd of dat waar blijkt te zijn... 13 september wordt een bijzondere dag...
whut :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_101669486
quote:
99s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
01net had trouwens nog een gerucht, Iwata staat op het punt om ontslagen te worden. Ben benieuwd of dat waar blijkt te zijn... 13 september wordt een bijzondere dag...
Gezien de ontwikkelingen bij Nintendo de afgelopen jaren zou dat niet eens heel slecht nieuws zijn.
pi_101669487
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:53 schreef Klonk het volgende:

[..]

whut :D
Er waren vijf artikelen/geruchten van 01net.
De eerste was een 2e analoge stick voor de 3DS. Een van de andere was dat Iwata ontslagen zou kunnen worden.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=442539
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:02:40 #297
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_101669605
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:57 schreef Young_David het volgende:

[..]

Gezien de ontwikkelingen bij Nintendo de afgelopen jaren zou dat niet eens heel slecht nieuws zijn.
ik kan me echt nauwelijks voorstellen dat ze hem de laan uit sturen, ik bedoel voor mijn gevoel is hij Nintendo...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_101670028
quote:
99s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
01net had trouwens nog een gerucht, Iwata staat op het punt om ontslagen te worden. Ben benieuwd of dat waar blijkt te zijn... 13 september wordt een bijzondere dag...
Hoe weet jij dat mijn zoon volgende week jarig is!? :(

:P
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_101671347
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:02 schreef Klonk het volgende:
ik kan me echt nauwelijks voorstellen dat ze hem de laan uit sturen, ik bedoel voor mijn gevoel is hij Nintendo...
Vreemd vind ik dat niet. Nintendo is een echt typisch Japans bedrijf. En in tegenstelling tot veel westerse bedrijven, rollen daar gewoon koppen als het niet goed gaat met het bedrijf.
pi_101671353
Oh, bijna nieuw topic alweer... Dan schop ik even snel ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')