abonnement Unibet Coolblue
pi_101318672
Vorige topic: Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 34

Wie is die acteur?
Je weet het verhaal nog, maar wat was de titel van de film ook weer?
Leuke TV-serie, maar ik kan me de titel niet herinneren....
Vraag het in dit topic!


De volgende vragen staan nog open:
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:28 schreef estranged het volgende:
Voor iemand anders, dus meer info heb ik niet.
Dit is wat ze nog wist:

Een oude film, was eind ´70/begin '80. Dus de film zal wel (een stuk) ouder zijn
2 afrikaans-amerikaanse broers. 1 ouder en in het leger. 1 jonger, ongeveer 10~12 jaar
De jonge broer komt in problemen samen met een andere groep kinderen (gooien stenen in het water?)
De jonge broer krijgt de schuld en moet op de electrische stoel
De moeder van de 2 broers is ziek en ligt op haar sterfbed
De oude broer komt uit het leger en beloofd zijn moeder om wraak te nemen op zijn jongere broer
De sheriff van de stad is lid van de KKK
En zelf heb ik ook een request:
Een groep vrienden viert een feestje in een appartement, waarbij ze een callgirl laten komen. Eén van die gasten neemt dat hoertje tegen de muur van de badkamer, maar merkt niet dat het haakje aan de muur het achterhoofd van het hoertje doorboort waarna ze dood is dus.

Die vrienden weten in alle paniek niet wat ze met het lichaam moeten doen dus sluiten een compromis en zagen het uiteindelijk in stukken om het later in het bos te begraven. Er gaat van alles mis in die film. Aan het eind van de film krijgen ze een auto ongeluk waarbij één in een rolstoel belandt en enkel nog zo iets als "Gooosh" kan roepen.

Wie het weet mag het zeggen :P
pi_101318962
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:11 schreef Faazz het volgende:
Vorige topic: Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 34

Wie is die acteur?
Je weet het verhaal nog, maar wat was de titel van de film ook weer?
Leuke TV-serie, maar ik kan me de titel niet herinneren....
Vraag het in dit topic!


De volgende vragen staan nog open:

[..]

En zelf heb ik ook een request:
Een groep vrienden viert een feestje in een appartement, waarbij ze een callgirl laten komen. Eén van die gasten neemt dat hoertje tegen de muur van de badkamer, maar merkt niet dat het haakje aan de muur het achterhoofd van het hoertje doorboort waarna ze dood is dus.

Die vrienden weten in alle paniek niet wat ze met het lichaam moeten doen dus sluiten een compromis en zagen het uiteindelijk in stukken om het later in het bos te begraven. Er gaat van alles mis in die film. Aan het eind van de film krijgen ze een auto ongeluk waarbij één in een rolstoel belandt en enkel nog zo iets als "Gooosh" kan roepen.

Wie het weet mag het zeggen :P
Dat is Very bad things.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_101334547
Ook een vraagje.. Ik heb jaren geleden een film op TV gezien waarvan ik de titel niet meer weet maar nog wat flarden in m'n hoofd heb zitten. Een film met een soort van post apocalyptisch sfeertje met in ieder geval een schene erin waar bij de hoofdrol speler een kantoor baan krijgt aangeboden in een klein kantoor met een half bureau waarbij de andere helft in het kantoor ernaast staat waarbij een soort van gevecht onstaat om het bureau waarbij ze allebei aan een kant gaan trekken.. De hele film heeft een soort van Bjork - Army of me clip sfeertje. Grauw zwartwit-achtig. Iemand op basis van deze vage omschrijving enig idee?
Dit is een Signature....
pi_101336020
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  maandag 29 augustus 2011 @ 17:13:35 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101336126
Die scene met dat halve bureau is idd uit Brazil.
Geweldig leuk.
Film is verder erg mooi.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_101348619
quote:
Net via youtube een stukje zitten kijken. idd! Tx!!
Dit is een Signature....
pi_101368452
okee ik heb alleen een soort scene in mijn hoofd.
als je je armen boven je hoofd houd en je handen vastpakt dan rek je je als het ware. nou was er in deze scene iemand die het daar over had en dan vertelt over vroeger dat je dan aan elkaar vroeg hoe ver kun je gaan, en dan zegt deze persoon dat zij merkte dat ze een stukje verder kon en dan zie je dr inderdaad met dr armen (met de handen vast) helemaal naar achter, via dr rug, weer over haar kont weer op de plaats waar je je armen moet houden. iemand enig idee? ik weet ook echt niet waar ik het nog van ken. ik heb alleen die scene in mijn hoofd..
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:01:30 #9
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_101371050
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Laura_ het volgende:
okee ik heb alleen een soort scene in mijn hoofd.
als je je armen boven je hoofd houd en je handen vastpakt dan rek je je als het ware. nou was er in deze scene iemand die het daar over had en dan vertelt over vroeger dat je dan aan elkaar vroeg hoe ver kun je gaan, en dan zegt deze persoon dat zij merkte dat ze een stukje verder kon en dan zie je dr inderdaad met dr armen (met de handen vast) helemaal naar achter, via dr rug, weer over haar kont weer op de plaats waar je je armen moet houden. iemand enig idee? ik weet ook echt niet waar ik het nog van ken. ik heb alleen die scene in mijn hoofd..
Zegt me zo niets, maar ik denk in plaatjes en ik kan je wel zeggen dat een vrouw die dat kan, potentieel heeft. Kon ze ook dingen met haar benen of haar kaak ontwrichten?
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_101371564
ik heb verder zitten kijken en het is helemaal geen serie of film maar een auditie van hollands got talent hahaha
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:15:53 #11
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101373740
Hallo, vroeger was er op villa achterwerk/nederland 3, altijd een programma *ik meende* genaamd: Mister kluns/meneer kluns...
"t was meer in de Mr.Bean stijl, en de kluns praatte zelf dan ook niet.
Als het programma eindigde kwam er een speciaal muziekje, en hier deed de kluns dan een sprongetje op: hij sprong in de lucht en tikte met z'n rechterhak op z'n linkerbeen.

Wie herinnert zich dit nog meer, en weet hoe het programma heette?


Voor verdere info: Mister kluns.
Ik geef hem je morgen wel terug.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:57:41 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_101389264
Ik zoek de titel van een film, naar een verhaal van Stephen King. Een man loopt over straat en ziet dat iemand wordt aangevallen door een monster.

Dat monster ziet hem ook. Het monster zegt tegen hem van 'ik laat je leven, maar dan mag je nooit nooit nooit tegen iemand vertellen dat ik besta, of dat je mij gezien hebt'.

De man gaat akkoord. Jaren later, als hij al lang een gezin heeft, vertelt hij het tegen zijn vrouw. Zijn vrouw zegt daarop iets van 'waarom heb je dat nou gedaan, je had voor altijd je mond moeten houden' waarna zij 'open scheurt' en er een zelfde soort monster uit haar komt. Hetzelfde geldt voor haar kinderen.

Ik weet nog wel dat dit veel indruk op me maakte heel vroeger, toen ik dit gezien heb. Weet iemand de titel toevallig? :P
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:58:30 #13
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_101389310
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:57 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zoek de titel van een film, naar een verhaal van Stephen King. Een man loopt over straat en ziet dat iemand wordt aangevallen door een monster.

Dat monster ziet hem ook. Het monster zegt tegen hem van 'ik laat je leven, maar dan mag je nooit nooit nooit tegen iemand vertellen dat ik besta, of dat je mij gezien hebt'.

De man gaat akkoord. Jaren later, als hij al lang een gezin heeft, vertelt hij het tegen zijn vrouw. Zijn vrouw zegt daarop iets van 'waarom heb je dat nou gedaan, je had voor altijd je mond moeten houden' waarna zij 'open scheurt' en er een zelfde soort monster uit haar komt. Hetzelfde geldt voor haar kinderen.

Ik weet nog wel dat dit veel indruk op me maakte heel vroeger, toen ik dit gezien heb. Weet iemand de titel toevallig? :P
http://www.imdb.com/name/nm0000175/
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:06:32 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_101389794
quote:
Ja, das Stephen King, en daar staan 133 titels, ik had gehoopt op gewoon de titel van de film :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_101390408
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, das Stephen King, en daar staan 133 titels, ik had gehoopt op gewoon de titel van de film :P
Tales from the Darkside: The Movie
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:26:22 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_101390862
quote:
Thx.

dat is het stuk wat ik bedoelde, maar euh, mijn herinnering was beter.. :')

wat ont-zet-tend slecht :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_101391218
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Thx.

dat is het stuk wat ik bedoelde, maar euh, mijn herinnering was beter.. :')

wat ont-zet-tend slecht :')
Voor z'n tijd was het best een aardige film. Low budget, maar zeker griezelen als je 'm 's avonds laat opzette. We zijn teveel gewend geraakt aan de digitale effecten. :)
pi_101391335
Hey dat is de vader van Dexter :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:35:29 #19
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101430309
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:15 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hallo, vroeger was er op villa achterwerk/nederland 3, altijd een programma *ik meende* genaamd: Mister kluns/meneer kluns...
"t was meer in de Mr.Bean stijl, en de kluns praatte zelf dan ook niet.
Als het programma eindigde kwam er een speciaal muziekje, en hier deed de kluns dan een sprongetje op: hij sprong in de lucht en tikte met z'n rechterhak op z'n linkerbeen.

Wie herinnert zich dit nog meer, en weet hoe het programma heette?


Voor verdere info: Mister kluns.
Niemand?
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_101445689
Laatst een redelijke film gezien alleen ik weet de titel niet meer,
het ging over een meisje dat een naar verleden had en toch hierna probeerde te gaan studeren ze haalde best goede cijfers maar had het geld niet voor een studenten beurs. Ze deed mee aan een
ik kreeg jammer genoeg alleen het einde mee. waar ze een beurs kreeg van Krant. en daardoor toch kon studeren.

24 augustus was het op tv op rtl4.
Redacted
pi_101446139
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:02 schreef cablegunmaster het volgende:
Laatst een redelijke film gezien alleen ik weet de titel niet meer,
het ging over een meisje dat een naar verleden had en toch hierna probeerde te gaan studeren ze haalde best goede cijfers maar had het geld niet voor een studenten beurs. Ze deed mee aan een
ik kreeg jammer genoeg alleen het einde mee. waar ze een beurs kreeg van Krant. en daardoor toch kon studeren.

24 augustus was het op tv op rtl4.
http://www.google.nl/sear(...)c0c&biw=1680&bih=909

fucking 3e hit op google, doe dat de volgende keer lekker zelf.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_101447399
Ik zoek een film waarvan ik een deel van de trailer heb gezien.

In de trailer zie je iemand op een bmx fiets of motor een stunt willen maken over een bus of zo, vervolgens klapt hij er vol tegen aan. Film is hoogstens 3 jaar oud en volgens mij is het een komedie.
pi_101448364
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:01 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een film waarvan ik een deel van de trailer heb gezien.

In de trailer zie je iemand op een bmx fiets of motor een stunt willen maken over een bus of zo, vervolgens klapt hij er vol tegen aan. Film is hoogstens 3 jaar oud en volgens mij is het een komedie.
Hot Rod?
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_101448716
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:34 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Hot Rod?
Juist, bedankt!
  donderdag 1 september 2011 @ 16:43:16 #25
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_101452224
Hay

Ik zoek de titel van een Film.
Het zijn 2 meisjes die scenario's maken van gruwelijke manieren hoe je zelfmoord kan plegen, gewoon omdat ze het leuk vinden.
Paar stukjes is dat er 1 onder een grasmaaier ligt, 1 dat ze op een hek met punten ligt, en in bad en in een doodskist..

Weet iemand de titel :o ?
pi_101463532
Klinkt als Gingersnaps.

Geniale stukjes.
*)
  donderdag 1 september 2011 @ 21:19:41 #27
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_101463716
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:17 schreef sffan het volgende:
Klinkt als Gingersnaps.

Geniale stukjes.
*)
Hmm, nee, dat is 'm niet :@
  donderdag 1 september 2011 @ 21:21:08 #28
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_101463803
AIGHT, het is 'm wel :D !

Thanks ouwe !
pi_101488701
Ik zoek een film uit ik dacht de jaren 80. Volgens mij was het een commedy maar weet het niet zeker. Wat ik me kan herinneren is dat iemand bij een bedrijf achter de computer komt werken en erachter komt dat deze zijn eigen salaris kan veranderen. Zodoende komt hij opeens met een ferarri opdagen op het werk. Volgens mij was dit een zijplot van de film maar ook hier ben ik helaas niet zeker van. Weet iemand welke film ik bedoel? :)
pi_101492389
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:38 schreef VulcanRaven het volgende:
Ik zoek een film uit ik dacht de jaren 80. Volgens mij was het een commedy maar weet het niet zeker. Wat ik me kan herinneren is dat iemand bij een bedrijf achter de computer komt werken en erachter komt dat deze zijn eigen salaris kan veranderen. Zodoende komt hij opeens met een ferarri opdagen op het werk. Volgens mij was dit een zijplot van de film maar ook hier ben ik helaas niet zeker van. Weet iemand welke film ik bedoel? :)
Office Space?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_101493290
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Office Space?
Nee helaas, er speelde een bekende zwarte acteur uit de jaren 80 in mee. Diegene die het geld verduisterde tenminste.
pi_101494220
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:38 schreef VulcanRaven het volgende:
Ik zoek een film uit ik dacht de jaren 80. Volgens mij was het een commedy maar weet het niet zeker. Wat ik me kan herinneren is dat iemand bij een bedrijf achter de computer komt werken en erachter komt dat deze zijn eigen salaris kan veranderen. Zodoende komt hij opeens met een ferarri opdagen op het werk. Volgens mij was dit een zijplot van de film maar ook hier ben ik helaas niet zeker van. Weet iemand welke film ik bedoel? :)
Heb de acteur al gevonden, Richard Pryor. Kan helaas alleen de film niet vinden in zijn lijst op imdb. Weet 99% zeker dat hij erin meespeelt.
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:35:46 #33
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_101497168
Ik zoek de titel van een film, denk dat ie minder dan drie jaar oud is. Het is een soort van vigilante film maar dan met een of andere oud-huurmoordenaar die op de meest geniale manier werkt. De eerste manier waarop ie toeslaat is door bij de moordenaar van z'n dochter(?) op z'n executie de dodelijke injectie te verwisselen door iets anders dodelijks maar minder prettig zeg maar :P
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:28:33 #34
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_101501612
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:07 schreef VulcanRaven het volgende:

[..]

Heb de acteur al gevonden, Richard Pryor. Kan helaas alleen de film niet vinden in zijn lijst op imdb. Weet 99% zeker dat hij erin meespeelt.
Is dat dan niet Superman 3?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_101502019
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:35 schreef Erasmo het volgende:
Ik zoek de titel van een film, denk dat ie minder dan drie jaar oud is. Het is een soort van vigilante film maar dan met een of andere oud-huurmoordenaar die op de meest geniale manier werkt. De eerste manier waarop ie toeslaat is door bij de moordenaar van z'n dochter(?) op z'n executie de dodelijke injectie te verwisselen door iets anders dodelijks maar minder prettig zeg maar :P
Dat klinkt vet! Ik zou de titel ook wel willen weten :D
pi_101504440
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:38 schreef VulcanRaven het volgende:
Ik zoek een film uit ik dacht de jaren 80. Volgens mij was het een commedy maar weet het niet zeker. Wat ik me kan herinneren is dat iemand bij een bedrijf achter de computer komt werken en erachter komt dat deze zijn eigen salaris kan veranderen. Zodoende komt hij opeens met een ferarri opdagen op het werk. Volgens mij was dit een zijplot van de film maar ook hier ben ik helaas niet zeker van. Weet iemand welke film ik bedoel? :)
Brewsters millions?
http://www.imdb.com/title/tt0088850/
pi_101506848
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 21:19 schreef kvd het volgende:

[..]

Brewsters millions?
http://www.imdb.com/title/tt0088850/
In Brewsters Millions moet hij 30 miljoen opmaken in 30 dagen, om 300 miljoen te krijgen. Briljante film, maar ik denk dat we deze bedoelen:

Superman 3
pi_101512511
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:35 schreef Erasmo het volgende:
Ik zoek de titel van een film, denk dat ie minder dan drie jaar oud is. Het is een soort van vigilante film maar dan met een of andere oud-huurmoordenaar die op de meest geniale manier werkt. De eerste manier waarop ie toeslaat is door bij de moordenaar van z'n dochter(?) op z'n executie de dodelijke injectie te verwisselen door iets anders dodelijks maar minder prettig zeg maar :P
Vorige week gezien: Law Abiding Citizen

Ik vond het begin vrij heftig.
  zaterdag 3 september 2011 @ 00:11:51 #39
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_101513971
Ja dat was hem! _O_
  zondag 4 september 2011 @ 22:31:36 #40
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101573852
Kent iemand nog de titel van een duitse serie met een chimpansee erin, (volgens mij heette hij Charlie)
Was er rond 10 jaar geleden regelmatig op, volgens mij woonde de aap bij een dokter.
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_101574397
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 22:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
Kent iemand nog de titel van een duitse serie met een chimpansee erin, (volgens mij heette hij Charlie)
Was er rond 10 jaar geleden regelmatig op, volgens mij woonde de aap bij een dokter.
Unser Charly
http://de.wikipedia.org/wiki/Unser_Charly

met een stormlooptopic ;)
Unser Charly, succesvolle TV serie over een Chimpansee
pi_101696517
Vroeger ( :D ), zo'n tien, hooguit vijftien, jaar geleden keek ik op tv naar een tekenfilm waarvan ik me nu alleen nog maar weet te herinneren dat het over een jongetje en een meisje ging die van plek naar plek reisden en die, als ze in gevaar waren, elkaars handen vasthielden en zo een beschermend schild om hun heen 'toverden'.

In de aftiteling stond (maar dat kan ook een hersenspinsel zijn geworden, haha) volgens mij de naam Jules Verne vermeld.

Heeft iemand enig idee welke tekenfilm dit zou kunnen zijn?
  donderdag 8 september 2011 @ 00:29:41 #43
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_101697182
Ik zoek een pinguin die een hekel heeft aan kou. Hij wil de zon! Hij gaat op een gegeven moment dan ook alles eraan doen om te maken dat hij wegkomt van de pool.

Flarden van beelden zie ik in mijn geheugen, maar geen titel, zelfs niet met Google.

Wie weet het wel?
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_101697519
quote:
5s.gif Op donderdag 8 september 2011 00:29 schreef R2cksson het volgende:
Ik zoek een pinguin die een hekel heeft aan kou. Hij wil de zon! Hij gaat op een gegeven moment dan ook alles eraan doen om te maken dat hij wegkomt van de pool.

Flarden van beelden zie ik in mijn geheugen, maar geen titel, zelfs niet met Google.

Wie weet het wel?
surf's up misschien?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 8 september 2011 @ 00:46:12 #45
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_101697582
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 00:42 schreef Tim86 het volgende:

[..]

surf's up misschien?
Nee, ik heb het echt over iets van minimaal 30 jaar geleden. Sorry, had ik even erbij moeten zetten...
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  donderdag 8 september 2011 @ 00:48:30 #46
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_101697635
Fuck ik kreeg een helder moment. Pablo heet dat beest, van Walt Disney. Ik weet het alweer.

-edit-
1943 dus, uit The Three Caballeros.

[ Bericht 34% gewijzigd door R2cksson op 08-09-2011 00:59:35 ]
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  donderdag 8 september 2011 @ 08:08:51 #47
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_101699566
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 00:00 schreef tpopml het volgende:
Vroeger ( :D ), zo'n tien, hooguit vijftien, jaar geleden keek ik op tv naar een tekenfilm waarvan ik me nu alleen nog maar weet te herinneren dat het over een jongetje en een meisje ging die van plek naar plek reisden en die, als ze in gevaar waren, elkaars handen vasthielden en zo een beschermend schild om hun heen 'toverden'.

In de aftiteling stond (maar dat kan ook een hersenspinsel zijn geworden, haha) volgens mij de naam Jules Verne vermeld.

Heeft iemand enig idee welke tekenfilm dit zou kunnen zijn?
Welke taal? Wat voor soort animatie? Waar lijkt het een beetje op? Kan jet painten? Geen andere herkenningspunten? (stemmen, muziek, locaties et cetera)
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 8 september 2011 @ 12:02:11 #48
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101704209
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_101704443
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 08:08 schreef Patch het volgende:

[..]

Welke taal? Wat voor soort animatie? Waar lijkt het een beetje op? Kan jet painten? Geen andere herkenningspunten? (stemmen, muziek, locaties et cetera)
Hmm, lastig maar het was wel oorspronkelijk japans volgens mij. De Engelse dub verscheen hier op televisie. Het jongetje had een soort bloempotkapsel. Verder kan ik me er niet zo veel meer van herinneren...
Ja dat het op zondag op tv kwam...
  donderdag 8 september 2011 @ 13:39:53 #50
151199 tinoz
Alter Reality
pi_101707553
Het gaat om een programma waarin wordt getracht dofijnen uit vissers gebieden weg te jagen door onderwater geluids signalen te gebruiken.

ik heb er al eerder iets voor gepost : Projct om dolfijnen weg te jagen !!!

weet iemand welke zender / docu etc. dit was ?
Save Us From Fashion !
  donderdag 8 september 2011 @ 14:16:21 #51
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_101708659
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:39 schreef tinoz het volgende:
Het gaat om een programma waarin wordt getracht dofijnen uit vissers gebieden weg te jagen door onderwater geluids signalen te gebruiken.

ik heb er al eerder iets voor gepost : Projct om dolfijnen weg te jagen !!!

weet iemand welke zender / docu etc. dit was ?
Was dat niet The Cove?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 8 september 2011 @ 16:28:22 #52
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_101713256
Nou, dan gooi ik de mijne er ook maar tussendoor:

14 jaar geleden ofzo gezien, en niet geheel nuchter, dus de vraag is of alles 100% zo in de film gebeurt, maar:

de film gaat over een hiernamaals, dat is gebouwd als een groot hotel. niet hoe goed je hebt geleeft, maar hoeveel mensen je op aarde nog kennen bepaald hoe goed je het hebt. kent niemand je meer, dan word je in een bootje gezet, naar open zee gepeddeld en in het water geflikkerd: hitler, stalin, ghandi e.d. zitten dus op een penthouse met alle luxe, terwijl de sloebers in de kelder opgesloten zitten.

sideplots: een bekende communistische leider (weet niet meer wie) is het natuurlijk oneens met deze klasse indeling en probeert zichzelf te verzuipen in zee, terwijl een groep mensen die in de kelder zitten een plot smeden om hogerop te komen.

tijd: geen idee
bekende acteurs: geen idee


iemand??
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_101716719
Ik heb er ook nog 1..

De film ging over een man die werkte in een mortuarium. De enige scene die ik me nog herinner is dat ze in dat mortuarium boven elk lijk een bel hadden geplaatst, voor het geval de dode niet dood was (:')), en dat op een dag als hij aan het werk is inderdaad de bel gaat. Als hij er naartoe loopt blijkt het een grap van z'n beste vriend ofzo te zijn..

Iemand?
  donderdag 8 september 2011 @ 18:19:33 #54
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_101716892
Dat is Nattevagten. Of de remake Nightwatch.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_101717651
quote:
2s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is Nattevagten. Of de remake Nightwatch.
haha inderdaad, dankje
pi_101728138
Ik ben eigenlijk op zoek naar een stand-up comedian maar wist niet welk topic ik hier anders voor kon misbruiken.
Het is een amerikaanse stand-upper, jong kereltje ergens in de 20 denk ik, zag een tijd geleden op Comedy Central z'n show.
Hij maakte gebruik van papieren waarop hij allemaal grafiekjes e.d. op had gemaakt en het eind van z'n show kwamen er allemaal mensen op het podium waaronder z'n zus, en iets met het heelal... :')
No. I'm not part of the show.
pi_101734019
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:51 schreef Cylvia het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een stand-up comedian maar wist niet welk topic ik hier anders voor kon misbruiken.
Het is een amerikaanse stand-upper, jong kereltje ergens in de 20 denk ik, zag een tijd geleden op Comedy Central z'n show.
Hij maakte gebruik van papieren waarop hij allemaal grafiekjes e.d. op had gemaakt en het eind van z'n show kwamen er allemaal mensen op het podium waaronder z'n zus, en iets met het heelal... :')
Deze?

  vrijdag 9 september 2011 @ 00:43:32 #58
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101738158
Wie kent dat tekenfilmpje nog van 10 a 15 jaar geleden, met zo'n jochie met zwart/rode kleren aan. Bobby of zo heette hij. (niet die op die driewieler)
Maar hij had een boomhut waar hij dan in zat met z'n vrienden. En een hond.
En hij had veel gedoe op school.
GEEN BOBBY'S WORLD.

Was ook niet op FOX-kids of dergelijk, maar gewoon op NED3. Nederlandse stemmen.
Ik geef hem je morgen wel terug.
  vrijdag 9 september 2011 @ 08:34:15 #59
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_101740852
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:43 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie kent dat tekenfilmpje nog van 10 a 15 jaar geleden, met zo'n jochie met zwart/rode kleren aan. Bobby of zo heette hij. (niet die op die driewieler)
Maar hij had een boomhut waar hij dan in zat met z'n vrienden. En een hond.
En hij had veel gedoe op school.
GEEN BOBBY'S WORLD.

Was ook niet op FOX-kids of dergelijk, maar gewoon op NED3. Nederlandse stemmen.
Die britse Dennis the Menace misschien?
http://www.dailymail.co.u(...)-comics-digital.html
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_101749870
quote:
Ja! dank u. _O_
No. I'm not part of the show.
pi_101761159
Hallo,
ik zag een tijd terug een film op tv met volgensmij eddie murphy erin en dan in de kerk was hij de pastoor en zei die "can i get an amen" en dan een koor erbij. maar ik ben vergeten welke film dat is.
weet iemand het?

Met vriendelijke groet,
Kevin
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:16:13 #62
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_101761442
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:08 schreef yo0wzaa het volgende:
Hallo,
ik zag een tijd terug een film op tv met volgensmij eddie murphy erin en dan in de kerk was hij de pastoor en zei die "can i get an amen" en dan een koor erbij. maar ik ben vergeten welke film dat is.
weet iemand het?

Met vriendelijke groet,
Kevin
Coming to America? Die is met Eddie Murphy, maar het is Arsenio Hall die de dominee speelt.

Edit: Aha, volgens IMDB wordt daarin inderdaad Can I get an "Ahe-men"? gezegd.
pi_101762915
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Coming to America? Die is met Eddie Murphy, maar het is Arsenio Hall die de dominee speelt.

Edit: Aha, volgens IMDB wordt daarin inderdaad Can I get an "Ahe-men"? gezegd.
hee, bedankt voor je hulp maar dat is de film niet. de pastoor zegt het in de film waar ik het over heb een paar keer achter elkaar en is anders.
Mvg kevin
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:13:15 #64
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_101763909
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:50 schreef yo0wzaa het volgende:

[..]

hee, bedankt voor je hulp maar dat is de film niet. de pastoor zegt het in de film waar ik het over heb een paar keer achter elkaar en is anders.
Mvg kevin
Norbit-----------mr. Wong?
pi_101765522
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:13 schreef betyar het volgende:

[..]

Norbit-----------mr. Wong?
nee norbit ook niet
  zaterdag 10 september 2011 @ 19:06:19 #66
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_101790981
ik ben hem helaas weer kwijt
maar was 1 of andere film over een vakantie eiland waar iedereen door middel van een liedje vermoord wordt.
iemand een idee?
pi_101802158
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:06 schreef lipjes het volgende:
ik ben hem helaas weer kwijt
maar was 1 of andere film over een vakantie eiland waar iedereen door middel van een liedje vermoord wordt.
iemand een idee?
Siren?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_101812291
Ik zoek de naam van een film die ik vroegaah heb gezien, maar ik kan me de titel niet meer herinneren =/

'T gaat over een aantal jongens die bij een soort van kroeg iets aankomen, en daar 3 hele mooie meiden tegen komen.

Ze stappen sexy over een hek heen, en meer kan ik mij niet herinneren

Het enige wat ik verder nog weet is dat t iets met vampieren was, en volgens mij stond er ook iets van vampires in de titel naam

Alvast bedankt!
pi_101812479
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 13:01 schreef marco_v_d_k het volgende:
Ik zoek de naam van een film die ik vroegaah heb gezien, maar ik kan me de titel niet meer herinneren =/

'T gaat over een aantal jongens die bij een soort van kroeg iets aankomen, en daar 3 hele mooie meiden tegen komen.

Ze stappen sexy over een hek heen, en meer kan ik mij niet herinneren

Het enige wat ik verder nog weet is dat t iets met vampieren was, en volgens mij stond er ook iets van vampires in de titel naam

Alvast bedankt!
Lesbian Vampire Killers

Same shit different day
pi_101812504
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2011 13:06 schreef Desdemona het volgende:

[..]

Lesbian Vampire Killers

Jaaaa, dat is m

Thx
  zondag 11 september 2011 @ 13:33:35 #71
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_101821457
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:08 schreef yo0wzaa het volgende:
Hallo,
ik zag een tijd terug een film op tv met volgensmij eddie murphy erin en dan in de kerk was hij de pastoor en zei die "can i get an amen" en dan een koor erbij. maar ik ben vergeten welke film dat is.
weet iemand het?

Met vriendelijke groet,
Kevin
Heb je niet iets meer dan dat? een samenvatting van het verhaal oid?
Er zijn zoveel films waarin dit soort scenes voorkomen.
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
  zondag 11 september 2011 @ 17:50:39 #73
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101823869
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:34 schreef Patch het volgende:

[..]

Die britse Dennis the Menace misschien?
http://www.dailymail.co.u(...)-comics-digital.html
Ja, geweldig!
Bedankt dat was'm
Ik geef hem je morgen wel terug.
  maandag 12 september 2011 @ 14:04:09 #74
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_101855497
Ik kan er echt niet meer opkomen, en ik kan het ook niet terugvinden in mijn what i watch die teruggaat tot 2009, dus ik heb hem voor 2009 gezien.

Rampen/zombiefilm, voor zover ik me kan herinneren. Iets van een zombiemakend virus ofzo (niet 28 days/weeks later want US) en men vlucht naar de ondergrondse. Daar wordt het groepje na een ruzie opgesplitst. Op een gegeven moment komen ze uit in een winkel of iets en daar blijkt een soort ziekenhuis waar mensen in quarantaine gezet worden of doodgemaakt. Het 'ziekenhuis' is afgezet met van dat Dexter-achtige plastic. Ik weet ook niet of ik me alles goed herinner.
pi_101855617
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:04 schreef SuperPoekie het volgende:
Ik kan er echt niet meer opkomen, en ik kan het ook niet terugvinden in mijn what i watch die teruggaat tot 2009, dus ik heb hem voor 2009 gezien.

Rampen/zombiefilm, voor zover ik me kan herinneren. Iets van een zombiemakend virus ofzo (niet 28 days/weeks later want US) en men vlucht naar de ondergrondse. Daar wordt het groepje na een ruzie opgesplitst. Op een gegeven moment komen ze uit in een winkel of iets en daar blijkt een soort ziekenhuis waar mensen in quarantaine gezet worden of doodgemaakt. Het 'ziekenhuis' is afgezet met van dat Dexter-achtige plastic. Ik weet ook niet of ik me alles goed herinner.
Day of the dead (1985)?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 12 september 2011 @ 14:10:33 #76
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_101855716
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Day of the dead (1985)?
Ah, nee, ik bedoel metro met ondergrondse. Damn mijn Britse woordkeus :) Men gaat dus naar een metrostation.
  maandag 12 september 2011 @ 14:13:47 #77
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_101855813
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:04 schreef SuperPoekie het volgende:
Ik kan er echt niet meer opkomen, en ik kan het ook niet terugvinden in mijn what i watch die teruggaat tot 2009, dus ik heb hem voor 2009 gezien.

Rampen/zombiefilm, voor zover ik me kan herinneren. Iets van een zombiemakend virus ofzo (niet 28 days/weeks later want US) en men vlucht naar de ondergrondse. Daar wordt het groepje na een ruzie opgesplitst. Op een gegeven moment komen ze uit in een winkel of iets en daar blijkt een soort ziekenhuis waar mensen in quarantaine gezet worden of doodgemaakt. Het 'ziekenhuis' is afgezet met van dat Dexter-achtige plastic. Ik weet ook niet of ik me alles goed herinner.
Cloverfield.
denk ik teminnste
pi_101855840
oh dat had ik zelf ook wat te snel gelezen..

Denk inderdaad dat het Cloverfield is, al heeft dat niets met zombies ofzo te maken :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 12 september 2011 @ 14:16:38 #79
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_101855878
Cloverfield dacht ik ook, maar ik kon in synopses niets terugvinden over dat ziekenhuizige wat ik me kan herinneren. Misschien haal ik daar dat metrostation dan wel weer uit, want dat klopt wel (dat ze ruzie maken omdat ze die vriendin willen redden)

Een persoon van het clubje werd echt gillend en schreeuwend meegenomen door het 'personeel' omdat hij/zij 'infected' zou zijn.
  maandag 12 september 2011 @ 14:17:29 #80
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_101855912
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:16 schreef SuperPoekie het volgende:
Cloverfield dacht ik ook, maar ik kon in synopses niets terugvinden over dat ziekenhuizige wat ik me kan herinneren. Misschien haal ik daar dat metrostation dan wel weer uit, want dat klopt wel (dat ze ruzie maken omdat ze die vriendin willen redden)

Een persoon van het clubje werd echt gillend en schreeuwend meegenomen door het 'personeel' omdat hij/zij 'infected' zou zijn.
Klopt, en daarna knalt haar hoofd uit elkaar.
Tevens gescensureerd op RTL4 dat stukje
oh en alles gefilmt met een handcam oid
  maandag 12 september 2011 @ 14:19:01 #81
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_101855970
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2011 14:17 schreef lipjes het volgende:

[..]

Klopt, en daarna knalt haar hoofd uit elkaar.
Tevens gescensureerd op RTL4 dat stukje
oh en alles gefilmt met een handcam oid
Is het dan wel Cloverfield? Hmm, ik kan me echt niets herinneren van die ziekenhuisachtige dingen bij Cloverfield. Naja, ik zal binnenkort wel zien, had de dvd gewonnen dus als die binnenkomt zie ik wel :)
[edit] Het was inderdaad Cloverfield. Ik was die parasietachtige dingen vergeten die van het grote monster afvielen. Whoo, solved.

[ Bericht 9% gewijzigd door SuperPoekie op 12-09-2011 14:25:01 ]
  maandag 12 september 2011 @ 14:19:38 #82
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_101855990
quote =/= edit
pi_101856164
Dat ziekenhuisdeel is maar een kort stuk, maar het is echt precies wat je omschrijft. Nadat ze door de ondergrondse zijn gevlucht (waar ze achtervolgd werden door van die kleine beesten) komen ze in dat quarantaine stuk uit, met inderdaad van dat plastic. Iedereen die door die dingen is gebeten is geïnfecteerd, waaronder die vriendin die wordt meegenomen. Het is alleen geen zombie-virus ofzo, maar ze knalde gewoon uit elkaar. Denk omdat die krengen dan eitjes in je leggen die hatchen ofzo :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 12 september 2011 @ 14:35:11 #84
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_101856500
Ja, ik dacht dat het twee aparte films waren, want in mijn herinnering speelde een groot stuk zich af in dat ziekenhuis. Ik haal gewoon alles altijd doorelkaar dus dacht dat het weer eens was gebeurd :)
Bedankt in ieder geval :D
pi_101927762
Weet iemand de titel van deze film nog? Gaat over een jongen die bevriend raakt met een jongen wiens moeder verslaafd is aan drugs. Deze zoon van een drugsverslaafde helpt hem een beetje van het padje af en ze stelen oa. geld uit de kassa van een supermarkt. Hij mag van z'n eigen moeder niet meer omgaan met die zoon en de zoon van de drugsverslaafde moeder kan het allemaal niet meer schelen en gaat wat met vuur spelen in de badkamer van z'n huis. Het douchegordijn vat vlam en hij dooft het vuur niet, hij laat het maar branden terwijl z'n moeder ook in het huis ligt, uitgeteld van de drugs. Geen Requiem for a Dream maar ouder en meer low-budget.
standaarddrinker
  woensdag 14 september 2011 @ 17:14:06 #86
151199 tinoz
Alter Reality
pi_101943459
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:16 schreef Patch het volgende:


Was dat niet The Cove?
Nope !!

The Cove is overigens een kei goeie docu !
Wat ik bedoelde was dus een kleine docu zoals ze welleens op Discovery / animal planet / National Geographic channel komen.

Sea shepherd heeft dus al gereageert en ik maak op uit deze tekst :
quote:
Binnen een relatief klein gebied waar het mogelijk is gericht te werk te gaan, werkt dit.
Bij grotere walvisachtigen is het praktisch gezien een stuk lastiger omdat die over algemeen in kleine(re) groepen leven en grotere afstanden afleggen.
Dat het misschien toch niet onmogelijk zou zijn om deze techniek te gebruiken ? Ze zouden toch gewoon speakers aan de harpoonboten kunnen monteren ofzo !

of ben ik nu gek?
Save Us From Fashion !
pi_101959795
MedeFOK!ers,

Ik zoek de titel van 2 films; Eentje gaat over mensen die in een soort koepel naar een andere dimensie/ruimte worden gestuurd. Die koepel gaat kapot en dan 'opeens' is er nog eentje gebouwd aan de andere kant van de wereld, dit moet redelijk duidelijk zijn voor iemand die de titel weet.

Dan zoek ik nog een volgende; het gaat over het onderzoeken van de onderwater-wereld. Ze stuitten dan op een groot magnetisch/vloeibaar/doorzichtbaar (zoiets?) wezen. Al heel lang geleden dat ik de films heb gezien en wou ze weer een keertje aanslingeren.

De eerste moet een eitje zijn, alleen die 2e weet ik niet of iemand daar wijs uit wordt. Alvast bedankt though :P
pi_101959960
Hmm, volgens mij is de eerste Contact en de tweede The Abyss.
standaarddrinker
pi_101960360
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Hmm, volgens mij is de eerste Contact en de tweede The Abyss.
Bedankt! :9 *;
  donderdag 15 september 2011 @ 13:11:01 #90
163306 Neerio
is aan het zijn
pi_101973673
ik zoek een vage film die ik een hele tijd geleden heb gezien, het gaat over drugs en een gast die achter een meisje aan zit, op een verjaardagsfeest terecht komt waar iedereen wordt afgeslacht en het einde is ergens op een station met tv's die static uitzenden en die gast tegen iemand verteld dat het zijn vrouw is...ofzo.. help?
My favorite thing about the Internet is that you get to go into the private world of real creeps without having to smell them.
pi_101973786
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:11 schreef Neerio het volgende:
ik zoek een vage film die ik een hele tijd geleden heb gezien, het gaat over drugs en een gast die achter een meisje aan zit, op een verjaardagsfeest terecht komt waar iedereen wordt afgeslacht en het einde is ergens op een station met tv's die static uitzenden en die gast tegen iemand verteld dat het zijn vrouw is...ofzo.. help?
the signal
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_101982423
Ik zoek een film waarin de wereld is 'vergaan', er wonen nog maar een paar mensen in een stad (Engeland volgens mij). Een scene kan ik nog herinneren waar bij twee mensen een flat bezoeken waarbij ze mensen ontmoeten die ook nog leven. Vervolgens gaan ze gezamenlijk naar het platteland of zo. Film is hoogstens 6 jaar oud.
pi_101982520
28 Days Later...
standaarddrinker
pi_101983922
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:31 schreef DrDentz het volgende:
28 Days Later...
Bedankt.
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:21:56 #95
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_102050367
Ik zoek (volgens mij) een Belgische film. Het ging over een jongetje die een hond zag vanuit de auto en ineens was ie weg, na 2x dat gezien te hebben ging het jongetje naar het muurtje waar hij de hond zag. Toen ineens ging het jongetje door de muur en kwam terug in de tijd. In de tweede wereldoorlog op een boerderij. Daar leerde hij een meisje en haar gezin kennen. Op vergeven moment was de boerderij gebombardeerd en was er 1 overlevende. Ook zo'n vrouw of meisje zei altijd tegen het jongetje je bent van vlees en bloed. Toen het jongetje naar zn eigen tijd terugging ging hij dat meisje opzoeken. in zijn eigen tijd was ze dus stokoud en zat in een bejaardentehuis, toen zei die vrouw. OMG Jij ben het echt. Van vlees en bloed. Ik herinner me ook nog een fragment dat het jongetje en het meisje kauwgom gingen eten en het meisje dat nog niet kende. Ik zag de film heel lang geleden een keer op ketnet en zou echt willen weten wat de naam is. Iemand enig idee? Alvast bedankt!
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_102118568
ik zoek een film met kinderen die alleen in soort kinder dorp wonen in irak zonder ouders en ze hebben een soort leider en dat is ook een kind ze missen allemaal ledematen omdat ze mijnen moeten oprapen om te verkopen en daar kopen ze wapens mee
  maandag 19 september 2011 @ 21:57:22 #97
326439 ToffeVogel
Wagenziek door de aardrotatie!
pi_102159016
ik zoek een film waarvan ik de naam kwijt ben.
het gaat over een opa en kleinzoon die samen een reis maken (ik ben vergeten waarom ookal weer) en onder de reis verteld de opa allemaal verhalen over indianen stammen en goden en mythes enzo.
(het zijn oorspronkelijk indianen)
kent iemand deze film?
Sloop je badkamer en je toilet,
zet 'm vol met Nederwiet.
Vergeet de Vietnamese tuinman niet.
pi_102164369
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:57 schreef ToffeVogel het volgende:
ik zoek een film waarvan ik de naam kwijt ben.
het gaat over een opa en kleinzoon die samen een reis maken (ik ben vergeten waarom ookal weer) en onder de reis verteld de opa allemaal verhalen over indianen stammen en goden en mythes enzo.
(het zijn oorspronkelijk indianen)
kent iemand deze film?
Ik denk dat je Dreamkeeper bedoelt
www.imdb.com/title/tt0309150/

[ Bericht 0% gewijzigd door JRNWHS op 19-09-2011 23:24:05 (link is verkeerd) ]
pi_102168628
En een reclame uit de 90er jaren van een man die op een lopende band in zijn armen een vrouw (collega) draagt?
Ik dacht van Grolsch en er zat Nirvana - My-Girl of Nirvana - Where Did You Sleep Last Night in.

Weet iemand dat?
't gaat om hoe je ermee omgaat
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:35:23 #100
335384 bartje01
Die zag je niet anaalkomen
pi_102184231
Ik zat laatst in de bioscoop. We kregen wat reclame van films zoals altijd. Nu zag ik een trailer van een horror film waar iemand onder de dekens aan het zoeken is en opeens zie je zo'n geest meisje. (Schrik moment :').
Weet iemand misschien welke film dit is?
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:24:44 #101
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_102188554
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:35 schreef bartje01 het volgende:
Ik zat laatst in de bioscoop. We kregen wat reclame van films zoals altijd. Nu zag ik een trailer van een horror film waar iemand onder de dekens aan het zoeken is en opeens zie je zo'n geest meisje. (Schrik moment :').
Weet iemand misschien welke film dit is?
Waarschijnlijk Paranormal Activity 3.
Dat is de eerstvolgende film met geesten. Hij draait vanaf 20 oktober in de Nederlandse bioscopen.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:42:50 #102
335384 bartje01
Die zag je niet anaalkomen
pi_102189224
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:24 schreef victorinox het volgende:

[..]

Waarschijnlijk Paranormal Activity 3.
Dat is de eerstvolgende film met geesten. Hij draait vanaf 20 oktober in de Nederlandse bioscopen.
Nee die bedoel ik niet :P
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:15:50 #103
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_102190640
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:42 schreef bartje01 het volgende:

[..]

Nee die bedoel ik niet :P
Don't Be Afraid of the Dark
Die komt pas 24 November uit.

Zie het einde van deze trailer.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:03:24 #104
335384 bartje01
Die zag je niet anaalkomen
pi_102192774
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:15 schreef victorinox het volgende:

[..]

Don't Be Afraid of the Dark
Die komt pas 24 November uit.

Zie het einde van deze trailer.
H=Juuuuist xD We schrokken zo hard op dat laatste stukje van die trailer.
Thanks
pi_102193947
Ik doe een poging.

Ik ben op zoek naar een tekenfilm waar ik he-le-maal niks meer van weet, behalve een beeld dat ik in mijn hoofd heb van volgens mij een blondharig jochie dat in bed ligt en dat door een soort van magie ofzo op zijn bed naar een andere plek/wereld reist. Waarschijnlijk zelf gezien halverwege de jaren 90, maar geen idee of dat ook overeenkomt met wanneer de tekenfilm is verschenen.
I reject reality and substitute my own
  Boks-Chick dinsdag 20 september 2011 @ 20:31:44 #106
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_102194138
geen blond haar, maar wellicht little nemo? Film uit 1989 http://www.imdb.com/title/tt0104740/

lolwut
pi_102195998
quote:
19s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:31 schreef BrandX het volgende:
geen blond haar, maar wellicht little nemo? Film uit 1989 http://www.imdb.com/title/tt0104740/

[ afbeelding ]
Vele malen dank! Dat blond zal ik er zelf wel van gemaakt hebben dan ;) Ik herken in de trailer zelfs een stukje dat zich uitte in een terugkomende nachtmerrie die ik heb gehad toen ik klein was. Met dat enge monster bij die berg ofzo :+
I reject reality and substitute my own
  Boks-Chick dinsdag 20 september 2011 @ 22:39:37 #108
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_102200838
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 21:03 schreef CindieY het volgende:

[..]

Vele malen dank! Dat blond zal ik er zelf wel van gemaakt hebben dan ;) Ik herken in de trailer zelfs een stukje dat zich uitte in een terugkomende nachtmerrie die ik heb gehad toen ik klein was. Met dat enge monster bij die berg ofzo :+
:D Ik kreeg van de boeken altijd nachtmerries. Jaren lang gehad, van dingen die groter en kleiner waren dan irl en groter en kleiner werden in de droom. Dus je post was directe herkenning :P
lolwut
  donderdag 22 september 2011 @ 14:24:58 #109
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_102260078
Ik kan me eens een film oid herrineren van alweer even geleden
Ging over 1 of ander spel waarbij een virus zat en iemand moest voorkomen dat dat spel uitkwam.
Dacht eerst dat Ron Perlman er in meespeelde maar kan niks onder zijn naam vinden

Iemand een idee?
  donderdag 22 september 2011 @ 20:37:58 #110
240618 Micson
The lonely stoner
pi_102273544
Mijn vriendin had het over een film die ik nu graag wil kijken. Ik ben echter de titel vergeten.

Het ging over een vent die erachter komt dat zijn hele leven een TV-show is, als hij ergens fietst komt opeens een cameralamp omlaag vallen etc.

Iemand een idee welke film dit is ?
  donderdag 22 september 2011 @ 20:50:12 #111
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_102274232
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:37 schreef Micson het volgende:
Mijn vriendin had het over een film die ik nu graag wil kijken. Ik ben echter de titel vergeten.

Het ging over een vent die erachter komt dat zijn hele leven een TV-show is, als hij ergens fietst komt opeens een cameralamp omlaag vallen etc.

Iemand een idee welke film dit is ?
Truman Show http://www.imdb.com/title/tt0120382/
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  donderdag 22 september 2011 @ 20:56:46 #112
240618 Micson
The lonely stoner
pi_102274627
quote:
Yes dat is 'm, dankjewel!
pi_102285338
Hoi,

Ik zoek een tekenfilm, eigenlijk een karakter ervan, wat vroeger op tv kwam.
Er zat een hondje in. Als (volgens mij een oud vrouwtje) Que Sera zei, zei het hondje met een zware stem Sera er achter aan en sprong een keer in de lucht.

Kom niet meer op de naam en kan ook niets vinden op Google of Youtube hierover.
Wie weet wat ik bedoel?

Thanks
  zaterdag 24 september 2011 @ 08:29:33 #114
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_102325373
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:24 schreef lipjes het volgende:
Ik kan me eens een film oid herrineren van alweer even geleden
Ging over 1 of ander spel waarbij een virus zat en iemand moest voorkomen dat dat spel uitkwam.
Dacht eerst dat Ron Perlman er in meespeelde maar kan niks onder zijn naam vinden

Iemand een idee?
Kan dat niet een aflevering van The X-Files zijn?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zaterdag 24 september 2011 @ 22:50:39 #115
303059 Shawbrook
Lange nagels en een radiohoofd
pi_102344960
Ik ben op zoek naar een serie die, volgens mij, vorig jaar of het jaar ervoor op de commercielen werd uitgezonden. Ik kan me het nog maar vaagjes herinneren, maar het ging over een schrijver of zoiets in een grote Amerikaanse stad (zal wel NY zijn). De hoofdpersoon werd gespeeld door een acteur met lang, naar beneden hangend bruin haar. Heeft iemand een idee? :)
Likes: Muse, Radiohead, Nine Inch Nails, My Bloody Valentine, John Mayer, ambient, blues, en nog wel wat meer.
pi_102346149
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:50 schreef Shawbrook het volgende:
Ik ben op zoek naar een serie die, volgens mij, vorig jaar of het jaar ervoor op de commercielen werd uitgezonden. Ik kan me het nog maar vaagjes herinneren, maar het ging over een schrijver of zoiets in een grote Amerikaanse stad (zal wel NY zijn). De hoofdpersoon werd gespeeld door een acteur met lang, naar beneden hangend bruin haar. Heeft iemand een idee? :)
Bored to death?
pi_102405220
Ik heb vanacht gedroomd over een film die hetzelfde concept gebruikte als Triangle (2009), dus het steeds opnieuw tegenkomen van jezelf. Aangezien het een droom was, heb ik niet meer informatie ;)

Ik hoop toch dat iemand op een idee komt.
pi_102493114
Iemand die dit weet?

Iemand stoot zijn teen, pakt die teen vast terwijl hij huppelt op zijn andere been. ondertussen roept hij iets als 'Au au'.
vervolgens komt er een of meerder personen bij in de scene, die ziet/zien die ander huppelen op een been en zegt vervolgens iets in de trend van "hey, een huppel dance off" en dan beginnen ze allemaal zo te huppelen.

Ergens vaag denk ik dat het een family guy aflevering is, maar zou ook zo een andere cartoon of gewone tv-serie kunnen zijn. Het is niet heel veel, maar wellicht dat iemand het herkent.
  woensdag 28 september 2011 @ 22:35:34 #119
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_102495240
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:50 schreef Shawbrook het volgende:
Ik ben op zoek naar een serie die, volgens mij, vorig jaar of het jaar ervoor op de commercielen werd uitgezonden. Ik kan me het nog maar vaagjes herinneren, maar het ging over een schrijver of zoiets in een grote Amerikaanse stad (zal wel NY zijn). De hoofdpersoon werd gespeeld door een acteur met lang, naar beneden hangend bruin haar. Heeft iemand een idee? :)
Als het niet bored to death was dan is het waarschijnlijk Castle.
  woensdag 28 september 2011 @ 22:40:56 #120
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_102495502
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:24 schreef lipjes het volgende:
Ik kan me eens een film oid herrineren van alweer even geleden
Ging over 1 of ander spel waarbij een virus zat en iemand moest voorkomen dat dat spel uitkwam.
Dacht eerst dat Ron Perlman er in meespeelde maar kan niks onder zijn naam vinden

Iemand een idee?
Stormbreaker?
pi_102583485
Ik zoek een de naam van een film van een paar jaar geleden, het gaat over een resort op een eiland voor stelletjes waar opeens personen worden vermoord, iedereen verdenkt elkaar en er uiteraard steeds meer slachtoffers vallen ect, dit is wat ik mij kan herinneren dan, ook is het dacht ik een niet al te serieuze horror.

Ik kan jammer genoeg niet meer info geven aangezien ik de film nooit gezien heb en alleen een trailer toen der tijd. En het schoot mij net even weer te binnen. Hoop dat iemand mij kan helpen of een tip heeft :)

Het is trouwens niet A Perfect Getaway
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 15:32:20 #122
286575 Roces18
Chef de party
pi_102583880
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 15:13 schreef Chau het volgende:
Ik zoek een de naam van een film van een paar jaar geleden, het gaat over een resort op een eiland voor stelletjes waar opeens personen worden vermoord, iedereen verdenkt elkaar en er uiteraard steeds meer slachtoffers vallen ect, dit is wat ik mij kan herinneren dan, ook is het dacht ik een niet al te serieuze horror.

Ik kan jammer genoeg niet meer info geven aangezien ik de film nooit gezien heb en alleen een trailer toen der tijd. En het schoot mij net even weer te binnen. Hoop dat iemand mij kan helpen of een tip heeft :)

Het is trouwens niet A Perfect Getaway
Zit die hiertussen :

2008 The Ruins
2007 Vacancy
2006 Turistas
2001 Joy Ride
1997 Breakdown
1993 Kalifornia

:D
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_102583933
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 15:32 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Zit die hiertussen :

2008 The Ruins
2007 Vacancy
2006 Turistas
2001 Joy Ride
1997 Breakdown
1993 Kalifornia

:D
Nee, jammer genoeg niet. Het is trouwens een soort van tropisch resort waar het zich afspeelt.

Heb hem gevonden Club Dread is het!
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 15:39:20 #124
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_102584004
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 15:13 schreef Chau het volgende:
Ik zoek een de naam van een film van een paar jaar geleden, het gaat over een resort op een eiland voor stelletjes waar opeens personen worden vermoord, iedereen verdenkt elkaar en er uiteraard steeds meer slachtoffers vallen ect, dit is wat ik mij kan herinneren dan, ook is het dacht ik een niet al te serieuze horror.

Ik kan jammer genoeg niet meer info geven aangezien ik de film nooit gezien heb en alleen een trailer toen der tijd. En het schoot mij net even weer te binnen. Hoop dat iemand mij kan helpen of een tip heeft :)

Het is trouwens niet A Perfect Getaway
Club Dread
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_102584035
quote:
Yup :P
pi_102628420
Ik zoek het programma waar bij een Vlaming vreemde mensen volgt en een aflevering van hun maakt.
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
  Boks-Chick zondag 2 oktober 2011 @ 21:39:35 #127
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_102628601
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:37 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik zoek het programma waar bij een Vlaming vreemde mensen volgt en een aflevering van hun maakt.
Jambers?
lolwut
pi_102628834
quote:
19s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:39 schreef BrandX het volgende:

[..]

Jambers?
Ja dat is hem. Ik kon er niet meer op komen.

bedankt
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_102669291
Ik zoek een programma dat zo 8 jaar geleden op veronica werd uitgezonden. Het ging over een man die werd achtervolgt en elke aflevering een nieuwe baan had omdat hij speciaal was en elke baan kon nemen wat hij wou. Weet iemand hoe deze serie heet, zoja hoe heet die
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:46:50 #130
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_102670660
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:21 schreef Maxxxxy het volgende:
Ik zoek een programma dat zo 8 jaar geleden op veronica werd uitgezonden. Het ging over een man die werd achtervolgt en elke aflevering een nieuwe baan had omdat hij speciaal was en elke baan kon nemen wat hij wou. Weet iemand hoe deze serie heet, zoja hoe heet die
The Pretender
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:47:44 #131
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_102670708
x

[ Bericht 100% gewijzigd door Muzzie op 03-10-2011 22:48:12 ]
Mens sana in corpore sano
pi_102674882
Ok ik zoek een film...

beschrijving:
quote:
2 vrienden in China zijn onderweg naar een geliefde. Onderweg overlijdt een ervan,
die ander besluit hem mee te nemen naar het dorp waar hij vandaan kwam?
een zwarte komedie
pi_102724626
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef penny-wise het volgende:

[..]

The Pretender
Thx, die zocht ik
pi_102777336
Ik zoek de naam van een reeks programma's over de geschiedenis van Nederland. Het is uitgezonden in het voorjaar van 2008 (maart, denk ik) op een van de publieke zenders. Het waren redelijk korte afleveringen waarin gebeurtenissen uit de Nederlandse geschiedenis werden uitgelegd of nagespeeld, ik weet het niet meer precies.

Ik weet nog dat in één uitzending de ontsnapping van Hugo de Groot uit Loevestein werd nagespeeld.

Het is niet Verleden van Nederland. Het waren kortere afleveringen (20-30 minuten, geloof ik) en tamelijk simpel.

Wie helpt?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:57:36 #135
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_102780140
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:30 schreef Naamah het volgende:
Ik zoek de naam van een reeks programma's over de geschiedenis van Nederland. Het is uitgezonden in het voorjaar van 2008 (maart, denk ik) op een van de publieke zenders. Het waren redelijk korte afleveringen waarin gebeurtenissen uit de Nederlandse geschiedenis werden uitgelegd of nagespeeld, ik weet het niet meer precies.

Ik weet nog dat in één uitzending de ontsnapping van Hugo de Groot uit Loevestein werd nagespeeld.

Het is niet Verleden van Nederland. Het waren kortere afleveringen (20-30 minuten, geloof ik) en tamelijk simpel.

Wie helpt?
Dit komt volgens mij uit die tijd: http://programma.ntr.nl/10149/nederland-in-12-moorden/
pi_102783064
Dacht ik ook al even, maar is het ook niet. Kan natuurlijk ook zijn dat het februari/maart 2008 wel is uitgezonden, maar dat het een herhaling was..
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:49:28 #137
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_102788691
Ik zoek ook een film.

Het begint met een scherpschutter, die door de amerikaanse overheid gevraagd wordt om uit te zoeken op welke mogelijke manieren hij de president (of een gouverneur of iets dergelijks) zou neerschieten. Je ziet vervolgens scenes uit een toren, of een ander hoog gebouw. Vervolgens wordt die persoon doodgeschoten door een scherpschutter, maar niet door hem. De overheid probeert hem vervolgens wel te beschuldigen, maar hij wilt zijn eigen onschuld bewijzen.

Iemand enig idee?
Tics van je petten.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:53:22 #138
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_102788897
Shooter
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:54:18 #139
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_102788958
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Shooter
Vind hem net zelf ook! Toch bedankt :7
Tics van je petten.
pi_102833964
Ik heb net de film Deja Vu gekeken en daardoor heb ik zelf een deja vu :D

Ik heb ooit een zelfde soort film gezien, waarbij het begin ook het einde is. Ik weet het echt niet meer, maar ik denk dat een slechte gebeurtenis weer gebeurt maar dat het dan goed afloopt...

Iemand? :{
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 02:00:16 #141
148823 znarch
ondertitel
pi_102834461
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 01:30 schreef BobW het volgende:
Ik heb net de film Deja Vu gekeken en daardoor heb ik zelf een deja vu :D

Ik heb ooit een zelfde soort film gezien, waarbij het begin ook het einde is. Ik weet het echt niet meer, maar ik denk dat een slechte gebeurtenis weer gebeurt maar dat het dan goed afloopt...

Iemand? :{
Memento? Of was niet heel de film a-chronologisch?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 07:59:23 #142
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_102836214
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 01:30 schreef BobW het volgende:
Ik heb ooit een zelfde soort film gezien, waarbij het begin ook het einde is. Ik weet het echt niet meer, maar ik denk dat een slechte gebeurtenis weer gebeurt maar dat het dan goed afloopt...
Het is niet helemaal hetzelfde, maar in Lola Rennt wordt min of meer hetzelfde verhaal drie keer verteld, waarbij het de eerste twee keer slecht afloopt en de derde keer goed.
pi_102836227
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 07:59 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Het is niet helemaal hetzelfde, maar in Lola Rennt wordt min of meer hetzelfde verhaal drie keer verteld, waarbij het de eerste twee keer slecht afloopt en de derde keer goed.
Is ook het enige dat bij mij opkwam. Leuke film trouwens!
pi_102836762
Die ene met Nicholas Cage is er ook nog, even de naam kwijt.
Edit: Next, die bedoel ik.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_102836778
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 09:37 schreef The_Dean het volgende:
Die ene met Nicholas Cage is er ook nog, even de naam kwijt.
Next

http://www.imdb.com/title/tt0435705/
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_102836790
quote:
Haha ja, net gevonden :D
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_102843084
Er is een film, maar ik weet even niet meer of die al in de bios was geweest.

Het gaat er over dat er nog een planeet wordt ontdekt met nog een versie van iedereen. Hoe heet deze film?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 14:33:50 #148
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_102843324
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:23 schreef FL_Freak het volgende:
Er is een film, maar ik weet even niet meer of die al in de bios was geweest.

Het gaat er over dat er nog een planeet wordt ontdekt met nog een versie van iedereen. Hoe heet deze film?
Another Earth
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_102843499
quote:
Dankje!
pi_102904716
Ik zoek een film, een oude science fiction film waar een groep mensen in een soort futuristische wereld woont, onder de grond of in een groot gebouw (het lijkt een beetje op de wereld uit The Island)
Hoofdpersoon is een man die volgens mij op een gegeven moment aan een soort loopbrug hangt.

Ik weet er maar bar weinig van, heb hem lang geleden twee keer gezien. Wel weet ik dat de film er al vrij verouderd uitziet.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:53:59 #151
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_102911439
quote:
11s.gif Op maandag 10 oktober 2011 06:44 schreef ValHallen het volgende:
Ik zoek een film, een oude science fiction film waar een groep mensen in een soort futuristische wereld woont, onder de grond of in een groot gebouw (het lijkt een beetje op de wereld uit The Island)
Hoofdpersoon is een man die volgens mij op een gegeven moment aan een soort loopbrug hangt.

Ik weet er maar bar weinig van, heb hem lang geleden twee keer gezien. Wel weet ik dat de film er al vrij verouderd uitziet.
Eerste waar ik aan dacht was Logan's run, maar kan me zo even niet herinneren van de loopbrug (wel uit the Island, maar die heb ik erg recent nog gezien). The Island lijkt ook op Logan's Run trouwens.
pi_102920314
Heb je niet meer info ?
Er zijn wel wat films die daar op lijken (op dat ene regeltje text)
pi_102978950
Ik zoek een film over drugs.. het enige wat ik me herinner zijn meisjes die een man ontmoeten.. veel feesten, drinken, etc. op een Thais (?) eiland oid. Ze vertrouwen hem, en nemen een beeldje voor hem mee. Daar blijkt dus drugs in te zitten.

Het is niet Brokedown Palace met Claire Danes. Iemand een idee welke film het wel is?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:10:18 #154
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_102989557
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef emss het volgende:
Ik zoek een film over drugs.. het enige wat ik me herinner zijn meisjes die een man ontmoeten.. veel feesten, drinken, etc. op een Thais (?) eiland oid. Ze vertrouwen hem, en nemen een beeldje voor hem mee. Daar blijkt dus drugs in te zitten.

Het is niet Brokedown Palace met Claire Danes. Iemand een idee welke film het wel is?
Klinkt als het midden van Bridget Jones edge of reason.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 11:54:54 #155
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_102992382
Daar moest ik ook aan denken, maar het zou raar zijn als dat het enige was dat was blijven hangen :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_103004586
ik zoek de titel van een film (lang niet meer gezien)...maare een leerling krijgt een affaire met zijn lerares en ze rotzooien wat bla bla bla

Iemand enige suggesties?
PSN:Vkashhh
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:51:47 #157
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_103004843
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:43 schreef 2xuq773pps het volgende:
ik zoek de titel van een film (lang niet meer gezien)...maare een leerling krijgt een affaire met zijn lerares en ze rotzooien wat bla bla bla

Iemand enige suggesties?
Notes on a Scandal?

http://www.imdb.com/title/tt0465551/
pi_103005182
nope dit was echt een jongetje van 16 ofzo of jonger zelfs.. :o
En hij was de main person zeg maar...
PSN:Vkashhh
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:02:57 #159
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_103020864
Die gast in Notes on a Scandal is 16.

Is het misschien To Die For? http://www.imdb.com/title/tt0114681/
Bedankt Hans.
pi_103026816
nee die eerste leek er wel op maar dit was totaal iemand anders...was volgens mij als ik het me goed kan herinneren een frans/duitse film.....vader van de zoon was altijd dronken...+ hij had had ook nog een relatie met een leeftijdsgenoot (een meid van 14 a 15jr) maar daarnaast ook met zijn lerares
PSN:Vkashhh
pi_103035271
ik zoek een film!
Het gaat over een man die alles negatief ziet in het leven (volgens mij :') )
het enige wat ik nog weet is dat hij achterna wordt gezeten door een geheime organisatie die eigenlijk bedoelt is om hem weer te kunnen laten genieten van het leven.
op het laatst springt ie van een gebouw af, maar hij komt terecht op z'n eigen party

ofzo...

EDIT: filmtitel is The Game
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:41:25 #162
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_103035353
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:39 schreef toblorone het volgende:
ik zoek een film!
Het gaat over een man die alles negatief ziet in het leven (volgens mij :') )
het enige wat ik nog weet is dat hij achterna wordt gezeten door een geheime organisatie die eigenlijk bedoelt is om hem weer te kunnen laten genieten van het leven.
op het laatst springt ie van een gebouw af, maar hij komt terecht op z'n eigen party

ofzo...
Je beschrijving klopt niet helemaal, maar het is The Game.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:57:03 #163
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_103078071
"Vroeger" toen ik nog een klein mime_negertje was heb ik eens een Nederlandstalige film gezien over een groep mannen. Ze hadden allemaal een kale kop en zaten in een of andere instelling. Meer weet ik er niet van omdat het zo lang is geleden en omdat ik toen niet durfde te kijken vanwege de spanning.

Het is een vage beschrijving maar ik hoop dat iemand van jullie toch met een titel komt.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:13:34 #164
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_103078724
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:57 schreef mime_negert het volgende:
"Vroeger" toen ik nog een klein mime_negertje was heb ik eens een Nederlandstalige film gezien over een groep mannen. Ze hadden allemaal een kale kop en zaten in een of andere instelling. Meer weet ik er niet van omdat het zo lang is geleden en omdat ik toen niet durfde te kijken vanwege de spanning.

Het is een vage beschrijving maar ik hoop dat iemand van jullie toch met een titel komt.
The Johnsons
http://www.imdb.com/title/tt0104568/
  zondag 16 oktober 2011 @ 11:21:39 #165
335384 bartje01
Die zag je niet anaalkomen
pi_103142002
Ik zoek een film waarbij ongeveer 7 meiden een grot in gaan die nog nooit ontdekt is. Ze komen hier uiteindelijk niet meer uit en zoeken naar een andere uitgang. De grot zit vol met allerlei mutanten.
Weet iemand misschien hoe deze film heet?
  zondag 16 oktober 2011 @ 11:25:22 #166
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_103142085
The Descent
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 16 oktober 2011 @ 11:28:14 #167
335384 bartje01
Die zag je niet anaalkomen
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:41:17 #168
335384 bartje01
Die zag je niet anaalkomen
pi_103214718
Jaren geleden zag ik een film waarbij mensen mee deden aan een spel. Ze moesten binnen 2 dagen een vrouw vinden of anders waren ze dood.
Je ziet hier heel vaak een klein meisje met blonde haren die met een bal stuitert.
Weet iemand misschien welke film dit is?

Dit gebeurd als je naar zo'n website gaat.

[ Bericht 9% gewijzigd door bartje01 op 17-10-2011 22:47:31 ]
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:35:29 #169
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_103218061
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:41 schreef bartje01 het volgende:
Jaren geleden zag ik een film waarbij mensen mee deden aan een spel. Ze moesten binnen 2 dagen een vrouw vinden of anders waren ze dood.
Je ziet hier heel vaak een klein meisje met blonde haren die met een bal stuitert.
Weet iemand misschien welke film dit is?

Dit gebeurd als je naar zo'n website gaat.
Stay Alive?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:50:09 #170
335384 bartje01
Die zag je niet anaalkomen
pi_103251120
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef Tweek het volgende:

[..]

Stay Alive?
Nee is hem niet. Het gebeurd als ze op zo'n website zijn geweest.
pi_103251870
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:41 schreef bartje01 het volgende:
Jaren geleden zag ik een film waarbij mensen mee deden aan een spel. Ze moesten binnen 2 dagen een vrouw vinden of anders waren ze dood.
Je ziet hier heel vaak een klein meisje met blonde haren die met een bal stuitert.
Weet iemand misschien welke film dit is?

Dit gebeurd als je naar zo'n website gaat.
misschien Untraceble? Alhoewel dat wel een erge longshot is, aangezien alleen die website volgens mij overeen komt met je verhaal. Hoe meer mensen kijken, des te sneller sterft de persoon die via die site is te zien
http://www.imdb.com/title/tt0880578/
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:52:15 #172
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_103262526
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:50 schreef bartje01 het volgende:

[..]

Nee is hem niet. Het gebeurd als ze op zo'n website zijn geweest.
FeardotCom?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:26:56 #173
335384 bartje01
Die zag je niet anaalkomen
pi_103263898
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:52 schreef Tweek het volgende:

[..]

FeardotCom?
BCNEICNEICNIENCNIE
Dankje!!! Dat is hem
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:47:37 #174
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_103264513
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:26 schreef bartje01 het volgende:

[..]

BCNEICNEICNIENCNIE
Dankje!!! Dat is hem
Er schoot ineens iets met Stephen Dorff te binnen waardoor ik er op kwam.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:05:15 #175
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_103271270
Lang geleden eens een film gezien, dat gaat over een jongetje die heel goed was in een bepaald computerspel.
Op een gegeven moment wordt hij uitgekozen als fighterpilot in de ruimte.

meer weet ik niet... :')

iemand?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:20:07 #176
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_103271771
The last Starfighter
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:41:30 #177
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_103277381
Oh ja, nice :)
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_103309061
Ik zoek een programma dat op MTV jaren geleden werd uitgezonden.

Het ging over een Britse playboy die de uitdaging aanging om een x-aantal dagen geen sex te hebben.
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_103313921
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik zoek een programma dat op MTV jaren geleden werd uitgezonden.

Het ging over een Britse playboy die de uitdaging aanging om een x-aantal dagen geen sex te hebben.
Totally Calum Best
http://www.mtv.co.uk/shows/totally-calum-best
pi_103324369
quote:
Ja dat is hem, ontzettend bedankt
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_103409206
Ik zoek de naam van een film waar volgens mij Nicolas Cage de hoofdrol in heeft. De hoofdpersoon in de film kan enkele seconde in de toekomst kijken. In heb begin gebruikt de hoofdpersoon deze gave om te gokken.
pi_103409429
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:06 schreef dynamiet het volgende:
Ik zoek de naam van een film waar volgens mij Nicolas Cage de hoofdrol in heeft. De hoofdpersoon in de film kan enkele seconde in de toekomst kijken. In heb begin gebruikt de hoofdpersoon deze gave om te gokken.
Next.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_103414328
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:25 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Next.
Idd dat is hem :)
pi_103461353
Wie kan mij helpen? Ik zoek de volgende twee films:

In 1978 (ik doe een beroep op jullie geheugen...) kwam er op woensdagmiddag een film op TV over een meisje dat naar een landhuis werd gestuurd. Op weg daarheen werd ze al staande gehouden door een tamelijk eng figuur met hoge hoed die haar zei: "ga weg hier, of er gebeurt iets vreselijks". Wat er verder gebeurde weet ik niet meer. De film werd aangekondigd door een omroepster die zei dat "de film niet geschikt is voor de allerkleinsten". Ik was destijds vier jaar oud en ik weet het nog steeds. Ik weet alleen de titel niet meer. Iemand?

Midden jaren 80 kwam er bij de VPRO een TV-film over een stel Engelse jongens die zich ernstig misdroegen. Ik herinner mij een scène waarin zij een andere jongen dwongen om een tor op te eten. Aan het einde van de film kwam de hoofd-hooligan thuis terwijl zijn moeder met haar gezicht onder de zonnebank lag te slapen. Hij zette de hoogtezon op de hoogste stand, waardoor zij haar gezicht verbrandde. Hetzelfde verhaal hier. Ik weet de titel niet meer.

Dank jullie alvast voor jullie reacties!
pi_103591550
Ook ik zoek een film van een aantal jaar terug (ik meen tussen 2000 en 2005) en dat gaat over 4/5 Chinese rijkelui kinderen. Zij vervelen zich heel erg en daarom gaan zij bankovervallen plegen. De overvallen plegen zij met maskers op en in mijn gedachte heeft het een beetje de stijl van de game Mirrors Edge op de PS3.

Wie weet wat? Alvast bedankt!
Het gaat zeker om 7 pagina's uniek geschreven tekst van zo'n 350 woorden per pagina.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 19:25:27 #186
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_103593994
Jakarta?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 19:26:40 #187
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_103594059
Of anders staat ie zeker hier tussen:

http://www.imdb.com/keyword/bank-heist/
pi_103645004
Ik zoek een film waarin de volgende scene plaats vindt:

Een man zit in een cel (op een politiebureau volgens mij)

Vervolgens komt er een vrouw in de cel en dan hebben ze sex
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_103647615
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik zoek een film waarin de volgende scene plaats vindt:

Een man zit in een cel (op een politiebureau volgens mij)

Vervolgens komt er een vrouw in de cel en dan hebben ze sex
Heeeeeeeeeeel veel pornofilms :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_103650446
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Heeeeeeeeeeel veel pornofilms :D
:) De sex scene is maar een heel klein deel van de film.
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_103692720
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 04:03 schreef 2xuq773pps het volgende:
nee die eerste leek er wel op maar dit was totaal iemand anders...was volgens mij als ik het me goed kan herinneren een frans/duitse film.....vader van de zoon was altijd dronken...+ hij had had ook nog een relatie met een leeftijdsgenoot (een meid van 14 a 15jr) maar daarnaast ook met zijn lerares
Lust och fägring stor / All things fair? Is een zweedse film.
http://www.imdb.com/title/tt0113720/
pi_103720802
Beste mensen, ik zoek een (waarschijnlijk) australische tiener tv serie met "..Science.." in de titel, tien, vijftien jaar oud.

Het gaat over een jongen die door een freak accident (?) meteoriet? superslim is geworden en allerlei gadgets uitvindt.
Alleen, zijn aartsvijandin, een blonde schoonheid, heeft die gave ook gekregen en de serie (1 of 2 seizoenen) ging over hoe zij de school op stelten zet als een evil genius en hij haar bestrijdt.

En volgens mij was zij eigenlijk verliefd op hem. :P
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 22:13:21 #193
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_103721323
Wicked Science
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_103724085
thankyew, da's snel :) , aah, jeugdsentiment
pi_103746354
Dat is nu nog op TV XD
Het gaat zeker om 7 pagina's uniek geschreven tekst van zo'n 350 woorden per pagina.
pi_103746379
Ook ik zoek een film van een aantal jaar terug (ik meen tussen 2000 en 2005) en dat gaat over 4/5 Chinese rijkelui kinderen. Zij vervelen zich heel erg en daarom gaan zij bankovervallen plegen. De overvallen plegen zij met maskers op en in mijn gedachte heeft het een beetje de stijl van de game Mirrors Edge op de PS3.

Wie weet wat? Alvast bedankt!
Het gaat zeker om 7 pagina's uniek geschreven tekst van zo'n 350 woorden per pagina.
pi_103746736
Ik ben opzoek naar een TV-serie van een aantal jaar terug, waarbij een groep mensen bijeenzat op een vakantie-eiland. Deel van die groep was vrijgezel, en deels was bezet. Partners van de bezetten zaten in een ander resort en kregen allemaal confronterende beelden te zien. Er zat een wegstem/spel-element in, iedereen moest zich bewijzen dat deze echt vrijgezel was.
Ik hoop dat iemand zich de naam kan herrineren! Thanks
  zondag 30 oktober 2011 @ 16:16:02 #198
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_103746876
Is dat niet Temptation Island ofzo?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_103749838
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_103750287
Ja dat is hem! dankjullie
pi_103776632
het gaat over een man (ik denk arnold schwarzenegger of iemand die er op lijkt)
die krijgt iets in zijn nek met een spuit , 2 journalisten gaan iets filmen waarbij de ander wordt vermoord. de vrouwelijke journalist(e) vlucht weg waarbij ze de man tegekomt (die spuiten in zijn nek krijgt ) en de 2 gaan op de vlucht , voor een soort leger ofzo

weet iemand welke film dit is ? meer info heb ik er niet over. :)
  maandag 31 oktober 2011 @ 11:49:39 #202
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_103803172
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:55 schreef 123123456456 het volgende:
het gaat over een man (ik denk arnold schwarzenegger of iemand die er op lijkt)
die krijgt iets in zijn nek met een spuit , 2 journalisten gaan iets filmen waarbij de ander wordt vermoord. de vrouwelijke journalist(e) vlucht weg waarbij ze de man tegekomt (die spuiten in zijn nek krijgt ) en de 2 gaan op de vlucht , voor een soort leger ofzo

weet iemand welke film dit is ? meer info heb ik er niet over. :)
Eh, Universal soldier?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:31:23 #204
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_103811373
Ik zoek niet 1 specifieke film maar films die een beetje lijken op Wall Street. Zeg maar qua genre/sfeertje enzo.

Heeft een kenner hier tips? :)
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:32:34 #205
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_103811444
Margin Call, volgende week in de bios. Met onder andere Kevin Spacey.
Bedankt Hans.
  maandag 31 oktober 2011 @ 23:34:08 #206
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_103814573
Boiler Room.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_103825658
quote:
dankje dat is hem :D
pi_103897410
Ik zoek de titel van een film.

Ik herinner me nog dat het ging over een groep mensen bij elkaar die één voor één werden omgebracht. En dan op zo'n manier dat hun slechte gewoonten hun dood werden. Zo stierf een vrouw dacht ik aan het roken van sigaretten, omdat de moordenaar daar gif in had gestopt. En er was een vent die bevroren werd. Verder weet ik niet meer precies, behalve dat er op het eind dacht ik iemand aangewezen wordt als dader en die blijkt het toch niet te zijn.

Iemand?
pi_103900857
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zoek de titel van een film.

Ik herinner me nog dat het ging over een groep mensen bij elkaar die één voor één werden omgebracht. En dan op zo'n manier dat hun slechte gewoonten hun dood werden. Zo stierf een vrouw dacht ik aan het roken van sigaretten, omdat de moordenaar daar gif in had gestopt. En er was een vent die bevroren werd. Verder weet ik niet meer precies, behalve dat er op het eind dacht ik iemand aangewezen wordt als dader en die blijkt het toch niet te zijn.

Iemand?
Mindhunters
http://www.imdb.com/title/tt0297284/
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 3 november 2011 @ 07:04:58 #210
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_103905256
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:31 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zoek niet 1 specifieke film maar films die een beetje lijken op Wall Street. Zeg maar qua genre/sfeertje enzo.

Heeft een kenner hier tips? :)
Wall Street: Money Never Sleeps
http://www.imdb.com/title/tt1027718/

Eventueel een ouwetje Glengarry Glenn Ross
!!! Go 49-ers !!!
pi_103908520
Ik zoek een sci-fi film waarvan ik het volgende nog weet.

- Doel: Een cd in de hoofdcomputer doen. Het is een soort spel.
- Hinkelpad waarbij er een zuil omhoog komt met spijkers. Bij het verplaatsen van het gewicht zal deze afgaan (gebeurd niet) omdat ze er een steen opleggen.
- Een electrisch spinnenweb
- starwars achtige pakjes (rood) ??

Het is een aardig oude film.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bedankt!
pi_103908608
Ik zoek een film waarin de volgende scene plaats vindt:

Een man zit in een cel (op een politiebureau volgens mij)

Vervolgens komt er een vrouw in de cel en dan hebben ze sex

HET IS GEEN PORNOFILM
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_103911817
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
HET IS GEEN PORNOFILM
Jaweeeeeel
  Moderator donderdag 3 november 2011 @ 14:14:51 #214
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_103914337
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik zoek een film waarin de volgende scene plaats vindt:

Een man zit in een cel (op een politiebureau volgens mij)

Vervolgens komt er een vrouw in de cel en dan hebben ze sex

HET IS GEEN PORNOFILM
Uhm, het eerste wat direct bij me op komt is een film met Pamela Anderson. De naam die bij me opkomt is Good Cop Bad Cop, maar volgens mij heeft de film ook nog een andere titel.

even opgezocht, ik bedoel volgens mij Raw Justice. http://www.imdb.com/title/tt0110948/
Breitling - Instruments for Professionals
pi_103914499
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Uhm, het eerste wat direct bij me op komt is een film met Pamela Anderson. De naam die bij me opkomt is Good Cop Bad Cop, maar volgens mij heeft de film ook nog een andere titel.

even opgezocht, ik bedoel volgens mij Raw Justice. http://www.imdb.com/title/tt0110948/
Nee dat is het niet. Wel bedankt dat je de moeite nam.
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_103916821
quote:
Dankje _O_
  donderdag 3 november 2011 @ 17:39:22 #217
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_103921018
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik zoek een film waarin de volgende scene plaats vindt:

Een man zit in een cel (op een politiebureau volgens mij)

Vervolgens komt er een vrouw in de cel en dan hebben ze sex

HET IS GEEN PORNOFILM
Find me guilty, met Vin Diesel.
Bedankt Hans.
  donderdag 3 november 2011 @ 20:48:55 #218
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_103930493
Help, ik zoek een film.

Genre: Horror
Date: maximaal 10 jaar oud, schat rond de 5.
Acteurs: geen bekende

Hoofdpersoon: vrouw, weeskind, plusminus 20 y/o.
Keywords: Vloek, offer, droge seizoenen, regen, schrale huid, item in grond (?), monsters

Plot:
Hoofdpersoon in gewone stad keert terug naar haar 'echte' ouders in verlate gemeenschap om een middel te vinden tegen haar huid dat steeds eraf bladert en pijnlijker wordt. Eenmaal daar komt ze erachter dat er een vloek is binnen de gemeenschap, heeft iets te maken met een 'item' in de grond (item: niet zeker, misschien andere film). Door de vloek regent het nooit als er niet binnen een bepaalde tijd een menseleven wordt geofferd. De gemeenschap, rond 10 families, offeren om en om een kind. Wanneer de hoofdpersoon aan de beurt is om haar broer te offeren na aandringen van ouders(verdrinken in bad), weigert ze en wordt de hele gemeenschap boos op deze familie.
Geen idee meer hoe dat hij eindigt.

Alvast bedankt hé.
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
  donderdag 3 november 2011 @ 22:13:35 #219
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_103935997
Laat maar, ik kreeg ineens een ingeving; The Rain. Logisch :)
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_103942214
Verzoek is niet van mezelf, maar voor iemand anders:

quote:
Ik ben op zoek naar een oude B-film met volgens mij Rutger Hauer in de hoofdrol. Het is een post-apocalyptische setting en er wordt een gruwelijk soort sport beoefend. Het is 5tegen5 en het doel is om een schedel (volgens mij van een geit ofzo) op een staak te plaatsen die aan weerszijde van het speelveld staat. De hoofdpersoon (volgens mij dus Hauer, maar ik kan in zijn IMDB lijst die film niet vinden) is een ouwe rot in het spel en via via heeft hij ineens een heel goed team wat landskampioen gaat worden. Onderweg wordt hij natuurlijk gedwarsboomd door de opperleetors van de nationale competitie en dan er is er blijkbaar een hele geschiedenis want vroeger heeft Hauert het met een chick gedaan die nu leider is van de hele bende. Of iig iets wat hier op lijkt en even slecht is.

Ik heb vroeger die film zo vaak gezien maar ik kan me én de titel niet herinneren én omdat ik de film niet kan vinden bij Hauer zijn geschiedenis begin ik te twijfelen of hij er wel in speelde.
edit: Al gevonden (http://www.imdb.com/title/tt0094764/)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_103942430
quote:
Thanks, hij had hem net toevallig al zelf gevonden :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_103944783
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:39 schreef bascross het volgende:

[..]

Find me guilty, met Vin Diesel.
Nee, dat is het niet
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_103953079
Ik ben op zoek naar de titel van een film/mini serie.

Is ergens in de jaren 90 uitgezonden op ik meen Veronica in 4(?) delen. Gaat over een virus uitbraak, virus is afkomstig uit de tropen/Afrika. Weet voor de rest helaas niets meer over het verhaal. Kan me nog wel herinneren dat iig 1 afleveringen volledig gewijd was aan de situatie bij de bron in de tropen/Afrika. Heb zelf toentertijd niet de alle afleveringen gezien. Er werd veel reclame voor gemaakt. Heb zelf Outbreak laatst gekeken maar dit was het volgens mij niet, vandaar de vraag hier.

Alvast bedankt.

[ Bericht 35% gewijzigd door Il_Piccolo_Principe op 04-11-2011 12:32:24 ]
pi_103972738
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  vrijdag 4 november 2011 @ 21:00:30 #226
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_103973107
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:44 schreef dakpunne het volgende:
Ik zoek een sci-fi film waarvan ik het volgende nog weet.

- Doel: Een cd in de hoofdcomputer doen. Het is een soort spel.
- Hinkelpad waarbij er een zuil omhoog komt met spijkers. Bij het verplaatsen van het gewicht zal deze afgaan (gebeurd niet) omdat ze er een steen opleggen.
- Een electrisch spinnenweb
- starwars achtige pakjes (rood) ??

Het is een aardig oude film.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bedankt!
Klinkt een beetje als Tron (http://www.imdb.com/title/tt0084827/)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_103973118
The Patriot?
http://www.imdb.com/title/tt0120786/

Wel een film, maar ik zou het anders niet echt weten..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_104185132
Herkent iemand deze film?

http://imageshack.us/photo/my-images/16/knipseljg.jpg/ (copy/paste deze link)
  woensdag 9 november 2011 @ 23:25:59 #229
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_104186280
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:25 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een film/mini serie.

Is ergens in de jaren 90 uitgezonden op ik meen Veronica in 4(?) delen. Gaat over een virus uitbraak, virus is afkomstig uit de tropen/Afrika. Weet voor de rest helaas niets meer over het verhaal. Kan me nog wel herinneren dat iig 1 afleveringen volledig gewijd was aan de situatie bij de bron in de tropen/Afrika. Heb zelf toentertijd niet de alle afleveringen gezien. Er werd veel reclame voor gemaakt. Heb zelf Outbreak laatst gekeken maar dit was het volgens mij niet, vandaar de vraag hier.

Alvast bedankt.
Burning Zone is uit die tijd, verhaalt over een groep wetenschappers die iedere aflevering een ander virus proberen tegen te houden. Een van de virologen heeft in Afrika gewerkt en daar Ebola opgelopen en het overleefd. Er is een aflevering waarin er flashbacks zitten naar zijn tijd daar.
Als die het niet is, toch bedankt, was de serie vergeten, vond hem zelf vroeger leuk.
pi_104188870
Mijn vriendin heeft een docent gehad waarvan de moeder een bekende nederlander zou zijn. helaas weet ze niet meer wie dat was. Nieuwschierig als ik ben wil ik dat graag even uitpluizen. Wat ze nog weet was dat die moeder ooit bij een tv programma van een trap gevallen is. Dit komt me erg bekend voor maar ik kan even niet bedenken wie dat ook alweer was. Weet iemand zich deze scene nog te herinneren en bij welk programma het gebeurd is?
pi_104188928
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 00:26 schreef VulcanRaven het volgende:
Mijn vriendin heeft een docent gehad waarvan de moeder een bekende nederlander zou zijn. helaas weet ze niet meer wie dat was. Nieuwschierig als ik ben wil ik dat graag even uitpluizen. Wat ze nog weet was dat die moeder ooit bij een tv programma van een trap gevallen is. Dit komt me erg bekend voor maar ik kan even niet bedenken wie dat ook alweer was. Weet iemand zich deze scene nog te herinneren en bij welk programma het gebeurd is?
Wat mij te binnen schiet is Anneke Gronloh bij love letters
pi_104198194
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:00 schreef Tanin het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als Tron (http://www.imdb.com/title/tt0084827/)
Nee dit was het helaas niet, er zat echt een hinkelpad in waar pinnen uit kwamen toen er een vrouw overheen liep.
  donderdag 10 november 2011 @ 20:45:09 #233
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_104218269
Ik zoek een film van vroegah.
Was of in de antartica of in een berg, waar een onderzoekslab zat.
Daar vinden ze dan iets in die berg wat bepaalde mensen ziek maakt.
Dit is dan aan te tonen dmv hun bloed en vuur oid.
South-park heeft er ook een keer een parodie op gemaakt.

hoop dat iemand het weet
  donderdag 10 november 2011 @ 21:32:39 #234
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_104221237
quote:
7s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:45 schreef lipjes het volgende:
Ik zoek een film van vroegah.
Was of in de antartica of in een berg, waar een onderzoekslab zat.
Daar vinden ze dan iets in die berg wat bepaalde mensen ziek maakt.
Dit is dan aan te tonen dmv hun bloed en vuur oid.
South-park heeft er ook een keer een parodie op gemaakt.

hoop dat iemand het weet
Klinkt als the thing.
  vrijdag 11 november 2011 @ 13:30:01 #235
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_104243645


[ Bericht 100% gewijzigd door Muzzie op 11-11-2011 13:31:15 ]
Mens sana in corpore sano
pi_104253600
Ik zoek een pornoscene uit een documentaire van gisteravond

Een kleine stuk van de scene zie je vanaf minuut 22:40 bij uitzending gemist

http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1115707#
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_104258276
Ik zoek niet specifiek de titel van een film, maar ik zoek films die vergelijkbaar zijn met Whiteout (2009). Hiermee bedoel ik actie/drama/sci-fi/horror/thriller/crime films die in de sneeuw af spelen. Post alsjeblieft geen films van 30 jaar oud. 2000+ s.v.p. :D

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2011 19:59:15 ]
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:47:46 #238
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_104259250
Insomnia.
Bedankt Hans.
pi_104259836
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:47 schreef bascross het volgende:
Insomnia.
Sorry, niet goed beschreven, post aangepast. :)
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:09:13 #240
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_104260343
Fargo, The Big White, A Simple Plan en The Thing.
Bedankt Hans.
pi_104265725
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:28 schreef Mark94 het volgende:
Ik zoek niet specifiek de titel van een film, maar ik zoek films die vergelijkbaar zijn met Whiteout (2009). Hiermee bedoel ik actie/drama/sci-fi/horror/thriller/crime films die in de sneeuw af spelen. Post alsjeblieft geen films van 30 jaar oud. 2000+ s.v.p. :D
30 Days of night www.imdb.com/title/tt0389722/
Låt den rätte komma in http://www.imdb.com/title/tt1139797/ (of de remake Let the right one in)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_104286504
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:48 schreef Tim86 het volgende:

[..]

30 Days of night www.imdb.com/title/tt0389722/
Låt den rätte komma in http://www.imdb.com/title/tt1139797/ (of de remake Let the right one in)
Eerste heb ik al gezien. Was idd goeie. Tweede boeit me niet echt. :P
pi_104290277
Fantastische film hoor :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_104299026
Hi,

Ik zoek de titel van een tekenfilm. Ik zit er al een jaar over na te denken, maar kan er gewoon niet opkomen :-s

Dit is wat ik me nog vaag kan herinneren:
- Het werd begin jaren negentig uitgezonden op rtl 4
- kwam meeatal doordeweeks rond 8 uur in de ochtend.
- Niet zo heel erg high tech, beetje sombere kleuren (donkergroen, grijs, bruin)
- er waren een soort van dwergachtigen en die woonden in bomen,
- er was nog een ander karakter welke groter was dan die dwergen
- ze vochten vaak tegen iets wat veelal uit de lucht kwam
- wanneer er gerend werd, was het echt zo'n typisch 'toef toef toef' geluid

Okay, beetje vaag allemaal...maar hoop dat er bij iemand een belletje gaat rinkelen
(en nee het is geen Maple Town, Popples, Teddy Ruxpin, Cops, Mask, Inspector Gadget, Batman, Dungeons & Dragons, Care Bears etc. etc.) :-))

Thanks alvast!
  zondag 13 november 2011 @ 12:20:31 #245
151199 tinoz
Alter Reality
pi_104312513
Weet niet precies meer of ik het al gevraagd had , maar ik zoek een film waarin éérst een groepje mensen per ongeluk iemand vermoord ( dacht ik ) en daarna ontvangen ze telkens mensen die bij hun op bezoek komen en met hun over andere mensen praten zonder respect. De groep doet of dat ze het zelfde erover denken maar op het eind vergiftigen ze iedereen die ze niet moeten. De tuin komt vol te liggen met begraven lijken en het laatste wat ik gezien had was dat er iemand kwam waarvan ze in de eerste instantie dachten dat hij ook dood moest , maar toen bleek dat hij eigenlijk hetzelfde dacht als de groep en pleegde de groep een overleg terwijl die vent nog aan tafel zat.

Op de tafel stonden 2 flessen met water waarvan 1tje met vergif. Als ze besloten dat iemand dood moest, gaven ze hem te drinken uit de blauwe fles ofzo ?

Na het overleg bood die vent verdacht, de groep een lekker glaasje water aan maar omdat ze niet op de fles gelet hadden, durfde niemand te drinken..

Tot daar heb ik het gevolgd...... :o
Save Us From Fashion !
  zondag 13 november 2011 @ 12:23:44 #246
151199 tinoz
Alter Reality
pi_104312603
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:16 schreef sanja_b het volgende:
Hi,

Ik zoek de titel van een tekenfilm. Ik zit er al een jaar over na te denken, maar kan er gewoon niet opkomen :-s
gummy beren ? :o
Save Us From Fashion !
pi_104312651
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:16 schreef sanja_b het volgende:
Hi,

Ik zoek de titel van een tekenfilm. Ik zit er al een jaar over na te denken, maar kan er gewoon niet opkomen :-s

Dit is wat ik me nog vaag kan herinneren:
- Het werd begin jaren negentig uitgezonden op rtl 4
- kwam meeatal doordeweeks rond 8 uur in de ochtend.
- Niet zo heel erg high tech, beetje sombere kleuren (donkergroen, grijs, bruin)
- er waren een soort van dwergachtigen en die woonden in bomen,
- er was nog een ander karakter welke groter was dan die dwergen
- ze vochten vaak tegen iets wat veelal uit de lucht kwam
- wanneer er gerend werd, was het echt zo'n typisch 'toef toef toef' geluid

Okay, beetje vaag allemaal...maar hoop dat er bij iemand een belletje gaat rinkelen
(en nee het is geen Maple Town, Popples, Teddy Ruxpin, Cops, Mask, Inspector Gadget, Batman, Dungeons & Dragons, Care Bears etc. etc.) :-))

Thanks alvast!
Littl' bits?
  zondag 13 november 2011 @ 13:28:27 #248
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_104314358
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:20 schreef tinoz het volgende:
Weet niet precies meer of ik het al gevraagd had , maar ik zoek een film waarin éérst een groepje mensen per ongeluk iemand vermoord ( dacht ik ) en daarna ontvangen ze telkens mensen die bij hun op bezoek komen en met hun over andere mensen praten zonder respect. De groep doet of dat ze het zelfde erover denken maar op het eind vergiftigen ze iedereen die ze niet moeten. De tuin komt vol te liggen met begraven lijken en het laatste wat ik gezien had was dat er iemand kwam waarvan ze in de eerste instantie dachten dat hij ook dood moest , maar toen bleek dat hij eigenlijk hetzelfde dacht als de groep en pleegde de groep een overleg terwijl die vent nog aan tafel zat.

Op de tafel stonden 2 flessen met water waarvan 1tje met vergif. Als ze besloten dat iemand dood moest, gaven ze hem te drinken uit de blauwe fles ofzo ?

Na het overleg bood die vent verdacht, de groep een lekker glaasje water aan maar omdat ze niet op de fles gelet hadden, durfde niemand te drinken..

Tot daar heb ik het gevolgd...... :o
The Last Supper
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 13 november 2011 @ 13:32:00 #249
151199 tinoz
Alter Reality
pi_104314485
quote:
Dat is m !!
thanks !
Save Us From Fashion !
pi_104315510
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:16 schreef sanja_b het volgende:
Hi,

Ik zoek de titel van een tekenfilm. Ik zit er al een jaar over na te denken, maar kan er gewoon niet opkomen :-s

Dit is wat ik me nog vaag kan herinneren:
- Het werd begin jaren negentig uitgezonden op rtl 4
- kwam meeatal doordeweeks rond 8 uur in de ochtend.
- Niet zo heel erg high tech, beetje sombere kleuren (donkergroen, grijs, bruin)
- er waren een soort van dwergachtigen en die woonden in bomen,
- er was nog een ander karakter welke groter was dan die dwergen
- ze vochten vaak tegen iets wat veelal uit de lucht kwam
- wanneer er gerend werd, was het echt zo'n typisch 'toef toef toef' geluid

Okay, beetje vaag allemaal...maar hoop dat er bij iemand een belletje gaat rinkelen
(en nee het is geen Maple Town, Popples, Teddy Ruxpin, Cops, Mask, Inspector Gadget, Batman, Dungeons & Dragons, Care Bears etc. etc.) :-))

Thanks alvast!
Blackstar? Hoewel ik twijfel of die ooit door RTL is uitgezonden...

pi_104318892
Ik zag laatst een trailer op youtube van een film maar heb geen idee meer hoe hij heet. Volgens mij moet hij zelfs nog in de bios komen. Gaat over een man die op een randje staat van een hoog gebouw en hier vanaf wil gaan springen. Politie en alles erbij en hele omgeving afgezet en dit is allemaal bedoeld om politie af te leiden omdat in de omgeving een bank of iets dergelijks wordt beroofd. de ledge is het niet.
  zondag 13 november 2011 @ 15:52:44 #252
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_104318950
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:16 schreef sanja_b het volgende:
Hi,

Ik zoek de titel van een tekenfilm. Ik zit er al een jaar over na te denken, maar kan er gewoon niet opkomen :-s

Dit is wat ik me nog vaag kan herinneren:
- Het werd begin jaren negentig uitgezonden op rtl 4
- kwam meeatal doordeweeks rond 8 uur in de ochtend.
- Niet zo heel erg high tech, beetje sombere kleuren (donkergroen, grijs, bruin)
- er waren een soort van dwergachtigen en die woonden in bomen,
- er was nog een ander karakter welke groter was dan die dwergen
- ze vochten vaak tegen iets wat veelal uit de lucht kwam
- wanneer er gerend werd, was het echt zo'n typisch 'toef toef toef' geluid

Okay, beetje vaag allemaal...maar hoop dat er bij iemand een belletje gaat rinkelen
(en nee het is geen Maple Town, Popples, Teddy Ruxpin, Cops, Mask, Inspector Gadget, Batman, Dungeons & Dragons, Care Bears etc. etc.) :-))

Thanks alvast!
De smurfen? Kabouter Plop?
Ik geef hem je morgen wel terug.
  zondag 13 november 2011 @ 15:53:44 #253
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_104318988
Ik zoek ook nog een serie over konijnen die in een boom op een heuvel woonden, er was een helderziend konijn en ze stalen wortels en hadden soms ruzie met andere konijnen.
Wie weet hoe deze tekenfilm heet die veelal op Ned 3 werd uitgezonden zo'n kleine 10 jaar geleden.
Ik geef hem je morgen wel terug.
  zondag 13 november 2011 @ 15:57:22 #254
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_104319089
Watership Down.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 13 november 2011 @ 23:56:58 #255
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_104339101
Bedankt
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_104347297
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:16 schreef sanja_b het volgende:
Hi,

Ik zoek de titel van een tekenfilm. Ik zit er al een jaar over na te denken, maar kan er gewoon niet opkomen :-s

Dit is wat ik me nog vaag kan herinneren:
- Het werd begin jaren negentig uitgezonden op rtl 4
- kwam meeatal doordeweeks rond 8 uur in de ochtend.
- Niet zo heel erg high tech, beetje sombere kleuren (donkergroen, grijs, bruin)
- er waren een soort van dwergachtigen en die woonden in bomen,
- er was nog een ander karakter welke groter was dan die dwergen
- ze vochten vaak tegen iets wat veelal uit de lucht kwam
- wanneer er gerend werd, was het echt zo'n typisch 'toef toef toef' geluid

Okay, beetje vaag allemaal...maar hoop dat er bij iemand een belletje gaat rinkelen
(en nee het is geen Maple Town, Popples, Teddy Ruxpin, Cops, Mask, Inspector Gadget, Batman, Dungeons & Dragons, Care Bears etc. etc.) :-))

Thanks alvast!
Dat lijkt mij David de Kabouter? Komt precies overeen met je beschrijving, ook dat toef toef geluid.
pi_104382571
Hi,

Een tijdje geleden heb ik op youtube een videoclip gezien van een (vrij bekend) liedje uit de jaren 80 of 90 (denk ik). In de clip wordt gezongen door een vrouw. Ze gaat weg bij haar ouders omdat ze daar ruzie mee krijgt of iets dergelijks. De vraag is nu dus: welk liedje was dat?

Alvast bedank!
pi_104382619
Papa Don't Preach?
standaarddrinker
  Boks-Chick dinsdag 15 november 2011 @ 00:48:30 #259
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104382754
ja of girls just wanna have fun van cindy lauper :P
lolwut
pi_104383042
Kan je beter in muziek vragen..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_104383068
DIe zijn het helaas niet. Ik kan m inderdaad beter bij muziek zetten.
pi_104383219
Heb 'm al, dankzij Prixie.

quote:
  woensdag 16 november 2011 @ 08:11:28 #263
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_104425978
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:16 schreef sanja_b het volgende:
Hi,

Ik zoek de titel van een tekenfilm. Ik zit er al een jaar over na te denken, maar kan er gewoon niet opkomen :-s

Dit is wat ik me nog vaag kan herinneren:
- Het werd begin jaren negentig uitgezonden op rtl 4
- kwam meeatal doordeweeks rond 8 uur in de ochtend.
- Niet zo heel erg high tech, beetje sombere kleuren (donkergroen, grijs, bruin)
- er waren een soort van dwergachtigen en die woonden in bomen,
- er was nog een ander karakter welke groter was dan die dwergen
- ze vochten vaak tegen iets wat veelal uit de lucht kwam
- wanneer er gerend werd, was het echt zo'n typisch 'toef toef toef' geluid

Okay, beetje vaag allemaal...maar hoop dat er bij iemand een belletje gaat rinkelen
(en nee het is geen Maple Town, Popples, Teddy Ruxpin, Cops, Mask, Inspector Gadget, Batman, Dungeons & Dragons, Care Bears etc. etc.) :-))

Thanks alvast!
Lijkt me eerder de tekenfilmserie van de Ewoks :Y
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_104431842
Ben op zoek naar een de titel van een Live Action Science Fiction TV Serie die geloof ik aan het eind van de jaren 90 op TV was.

Plot van het verhaal was iets als dit:
Een groep van 3 studenten worden als diciplinaire maatregel naar een sateliet toe gestuurt. De sateliet ontploft en de studenten kunnen nog net met hun ruimteschip "blind wegspringen". Ze komen in een vreemd deel van het heelal terecht waar ze vrij snel betrokken worden in een doorlopende oorlog. Om de boel erger te maken, activeren de "bad guys" een schild waarmee terugkeer naar de aarde onmogelijk word zonder de locatie van de aarde weg te geven.
Ze besluiten dus als een stel superhelden met mechs tegen de "bad guys" te vechten.
pi_104433206
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:31 schreef AgitoM het volgende:
Ben op zoek naar een de titel van een Live Action Science Fiction TV Serie die geloof ik aan het eind van de jaren 90 op TV was.

Plot van het verhaal was iets als dit:
Een groep van 3 studenten worden als diciplinaire maatregel naar een sateliet toe gestuurt. De sateliet ontploft en de studenten kunnen nog net met hun ruimteschip "blind wegspringen". Ze komen in een vreemd deel van het heelal terecht waar ze vrij snel betrokken worden in een doorlopende oorlog. Om de boel erger te maken, activeren de "bad guys" een schild waarmee terugkeer naar de aarde onmogelijk word zonder de locatie van de aarde weg te geven.
Ze besluiten dus als een stel superhelden met mechs tegen de "bad guys" te vechten.
Als ik op een paar steekwoorden zoek in imdb kom ik op Space Cases uit. Niet helemaal zoals jij beschrijft, maar lijkt er wel een beetje op. Bedoel je deze? Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Space_Cases
pi_104433580
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:18 schreef basje78 het volgende:

[..]

Als ik op een paar steekwoorden zoek in imdb kom ik op Space Cases uit. Niet helemaal zoals jij beschrijft, maar lijkt er wel een beetje op. Bedoel je deze? Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Space_Cases
Nee, dat is de serie helaas niet. Komt wel redelijk in de buurt. Heb overigens Space Cases nooit gezien :-)
  woensdag 16 november 2011 @ 13:42:09 #267
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_104433984
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:31 schreef AgitoM het volgende:
Ben op zoek naar een de titel van een Live Action Science Fiction TV Serie die geloof ik aan het eind van de jaren 90 op TV was.

Plot van het verhaal was iets als dit:
Een groep van 3 studenten worden als diciplinaire maatregel naar een sateliet toe gestuurt. De sateliet ontploft en de studenten kunnen nog net met hun ruimteschip "blind wegspringen". Ze komen in een vreemd deel van het heelal terecht waar ze vrij snel betrokken worden in een doorlopende oorlog. Om de boel erger te maken, activeren de "bad guys" een schild waarmee terugkeer naar de aarde onmogelijk word zonder de locatie van de aarde weg te geven.
Ze besluiten dus als een stel superhelden met mechs tegen de "bad guys" te vechten.
Godver ik ken dit en nu wil ik het ook weer kijken... kan ook niet op de naam komen helaas... ;(
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  woensdag 16 november 2011 @ 13:47:03 #268
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_104434149
Ergens in de jaren 90 was er een serie waar ik vrij weinig van herinner. Wat ik nog wel weet is dat een groepje (waarschijnlijk kinderen) in een vreemde wereld was. Ze gingen op zoek naar een toren want dat was de enige manier om weer terug te komen op hun eigen wereld. Ik meen me te herinneren dat de wereld waar ze waren redelijk donker was en een beetje steampunk-achtig. Er werd veel gesproken over mensen die de boel in de gaten hielden, ik geloof dat die lui Mentors of Monitors genoemd werden.
Iemand een idee welke serie dit is? Volgens mij werd het op RTL4 uitgezonden op zondag bij Telekids.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_104434298
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:47 schreef beelz het volgende:
Ergens in de jaren 90 was er een serie waar ik vrij weinig van herinner. Wat ik nog wel weet is dat een groepje (waarschijnlijk kinderen) in een vreemde wereld was. Ze gingen op zoek naar een toren want dat was de enige manier om weer terug te komen op hun eigen wereld. Ik meen me te herinneren dat de wereld waar ze waren redelijk donker was en een beetje steampunk-achtig. Er werd veel gesproken over mensen die de boel in de gaten hielden, ik geloof dat die lui Mentors of Monitors genoemd werden.
Iemand een idee welke serie dit is? Volgens mij werd het op RTL4 uitgezonden op zondag bij Telekids.
The Odyssey:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Odyssey_%28TV_series%29

Ging over een jongen in coma, de wereld die je omschrijft was zijn onderbewustzijn.
Had inderdaad een unieke stijl.
"The Tower" stond inderdaad centraal, vanuit daar werd de wereld geregeert door iemand die deed alsof hij een volwassene was.

Heb een half jaar geleden toevallig de hele serie gedownload. Nog niet gekeken.
Was zowel op RTL als op een belgische zender uitgezonden.

Een van de intro versies:

Is dit de serie?

[ Bericht 6% gewijzigd door AgitoM op 16-11-2011 13:56:46 ]
  woensdag 16 november 2011 @ 14:23:42 #270
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_104435348
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:50 schreef AgitoM het volgende:

[..]

The Odyssey:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Odyssey_%28TV_series%29

Ging over een jongen in coma, de wereld die je omschrijft was zijn onderbewustzijn.
Had inderdaad een unieke stijl.
"The Tower" stond inderdaad centraal, vanuit daar werd de wereld geregeert door iemand die deed alsof hij een volwassene was.

Heb een half jaar geleden toevallig de hele serie gedownload. Nog niet gekeken.
Was zowel op RTL als op een belgische zender uitgezonden.

Een van de intro versies:

Is dit de serie?
Dat is hem _O_
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_104482496
Ik zoek een film die in dit jaar is uitgekomen. Brits, over jongeren in een achterbuurt en ik dacht met iets van zombies of aliens of gangsters ofzo. :')

Beetje vaag dus, wellicht weet iemand 'm.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_104483089
quote:
5s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:05 schreef LostFormat het volgende:
Ik zoek een film die in dit jaar is uitgekomen. Brits, over jongeren in een achterbuurt en ik dacht met iets van zombies of aliens of gangsters ofzo. :')

Beetje vaag dus, wellicht weet iemand 'm.
Attack the Block
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_104483350
Juist. Bedankt!
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:17:33 #274
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_104500123
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:30 schreef Naamah het volgende:
Ik zoek de naam van een reeks programma's over de geschiedenis van Nederland. Het is uitgezonden in het voorjaar van 2008 (maart, denk ik) op een van de publieke zenders. Het waren redelijk korte afleveringen waarin gebeurtenissen uit de Nederlandse geschiedenis werden uitgelegd of nagespeeld, ik weet het niet meer precies.

Ik weet nog dat in één uitzending de ontsnapping van Hugo de Groot uit Loevestein werd nagespeeld.

Het is niet Verleden van Nederland. Het waren kortere afleveringen (20-30 minuten, geloof ik) en tamelijk simpel.

Wie helpt?
http://www.schooltv.nl/vr(...)gerenzo&item=2204276

Staat ook de aflevering over Hugo de Groot bij
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_104517860
Ik ben opzoek naar een amerikaanse film van waarschijnlijk ergens na 2009.

De film gaat over een meisje dat ontvoert is en de ouders huren een prive detective in omdat politie niet opschiet. De prive detective is een man van eind 20 begin 30 en wordt ondersteund door zijn vriendin.

Uit eindelijk blijkt het zo te zijn dat een hoofdagent het meisje ontvoert hebt om het kind bij een nieuw pleeg gezin te plaatsen omdat ze iets hebben tegen haar eigen ouders.

Wie herkend dit verhaal en weet welke film dit is?

Alvast bedankt!
Heb het leven lief, en leef je uit!
  vrijdag 18 november 2011 @ 16:42:41 #276
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_104517939
Gone Baby Gone
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_104529300
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2011 16:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gone Baby Gone
Ja dat was hem! Bedankt
Heb het leven lief, en leef je uit!
  maandag 21 november 2011 @ 19:28:00 #278
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_104643026
Ik ben op zoek naar de titel van een duitse film (ik ben bang een TV-film) . De film is volgens mij uit de begin jaren '90. Het verhaal is in ieder geval van vlak na de val van de Berlijnse muur:

- een west-duits echtpaar krijgt een aanrijding met oost-duits echtpaar. West-duits echtpaar welgesteld en in een dikke BMW/Mercedes en het oost-duits echtpaar in een trabantje. Omdat het trabantje niet snel is te repareren logeert het oost-duitse echtpaar bij de west-duitsers in huis. Er ontsaat een kruisverhouding tussen de de mannen en vrouwen. Oost-duitse man voelt zich verbonden met de west-duitse vrouw (verhouding 1) en west-duitse man voelt zich verbonden met de oost-duitse vrouw (verhouding 2). De man en vrouw van verhouding 2 vinden de duitse éénwording maar beangstigend en de mensen uit verhouding 1 vinden het juist een verademing.

wie o wie kan mij verder helpen aan een titel ?? .
pi_104763459
Ik kan niet meer op de naam komen van een film, waarbij een satelliet inzoomt op een voormalig Sovjetland (Kyrgyzstan ofzo) en een beeld verschijnt van een rij oude Russische vrachtwagens. In 1 daarvan zit the bad guy die nucleaire wapens of plutonium ofzo heeft gejat.
Als ik me het goed herinner speelt een bekende actuer erin mee: iemand als Harrison Ford, zoiets.
Het is zo'n foute Amerikaanse "wij zijn goed en jullie zijn slecht"-film.
Vage omschrijving, maar misschien weet iemand het :)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 24 november 2011 @ 16:13:20 #280
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_104763720
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 16:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kan niet meer op de naam komen van een film, waarbij een satelliet inzoomt op een voormalig Sovjetland (Kyrgyzstan ofzo) en een beeld verschijnt van een rij oude Russische vrachtwagens. In 1 daarvan zit the bad guy die nucleaire wapens of plutonium ofzo heeft gejat.
Als ik me het goed herinner speelt een bekende actuer erin mee: iemand als Harrison Ford, zoiets.
Het is zo'n foute Amerikaanse "wij zijn goed en jullie zijn slecht"-film.
Vage omschrijving, maar misschien weet iemand het :)
Dat klinkt een beetje als de intro van GoldenEye.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 24 november 2011 @ 16:15:12 #281
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_104763804
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 16:13 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Dat klinkt een beetje als de intro van GoldenEye.
Bij nader inzien bedoel ik Tomorrow Never Dies.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 24 november 2011 @ 17:11:36 #282
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_104765846
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 16:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kan niet meer op de naam komen van een film, waarbij een satelliet inzoomt op een voormalig Sovjetland (Kyrgyzstan ofzo) en een beeld verschijnt van een rij oude Russische vrachtwagens. In 1 daarvan zit the bad guy die nucleaire wapens of plutonium ofzo heeft gejat.
Als ik me het goed herinner speelt een bekende actuer erin mee: iemand als Harrison Ford, zoiets.
Het is zo'n foute Amerikaanse "wij zijn goed en jullie zijn slecht"-film.
Vage omschrijving, maar misschien weet iemand het :)
The Peacemaker
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_104765895
quote:
Ja! Dank U :)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_104792642
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:31 schreef AgitoM het volgende:
Ben op zoek naar een de titel van een Live Action Science Fiction TV Serie die geloof ik aan het eind van de jaren 90 op TV was.

Plot van het verhaal was iets als dit:
Een groep van 3 studenten worden als diciplinaire maatregel naar een sateliet toe gestuurt. De sateliet ontploft en de studenten kunnen nog net met hun ruimteschip "blind wegspringen". Ze komen in een vreemd deel van het heelal terecht waar ze vrij snel betrokken worden in een doorlopende oorlog. Om de boel erger te maken, activeren de "bad guys" een schild waarmee terugkeer naar de aarde onmogelijk word zonder de locatie van de aarde weg te geven.
Ze besluiten dus als een stel superhelden met mechs tegen de "bad guys" te vechten.
Iemand die nog een poging wil wagen hieraan? Weet de titel nog steeds niet.
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:41:35 #285
361759 alice1979
Op zoek naar film/serie
pi_104854236
Ook ik ben op zoek naar een film of serie.

De sfeer is een beetje Battlestar Galactica (oude serie) of een van de oude Star Wars films. Het moet een serie zijn van eind jaren 70/begin jaren 80 die ik in 86, 87 of 88 gezien heb. Ik herrinner me ervan dat de hoofdpersoon net kan ontkomen aan zijn vijanden en in een soort grot schuilt. Hij heeft een of twee robots van de tegenstander die hij reroot om zijn vrienden te worden. uiteindelijk krijgt hij een echte vriendschap met deze robot (ten). Volgens mij zullen ze hem uiteindelijk toch verraden. Tja, niet heel veel om op af te gaan, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Alice
  zaterdag 26 november 2011 @ 20:51:43 #286
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_104854627
Ik ben op zoek naar een film, die ik een keer op Veronica had gezien.

De film ging over een gevangenis en komt ergens uit 2004 ofzo dacht ik. Er zit een scene in waarin een schoonmaker danst op een liedje van Marvin Gaye, en wordt daarna in elkaar geslagen. Volgens mij zat de acteur die Omar in The Wire speelt er ook in, maar dat weet ik niet zeker. Ik weet verder niet zoveel details en google searches hebben niks opgeleverd. Misschien herkent iemand het :)
pi_104857389
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef Quisho het volgende:
Ik ben op zoek naar een film, die ik een keer op Veronica had gezien.

De film ging over een gevangenis en komt ergens uit 2004 ofzo dacht ik. Er zit een scene in waarin een schoonmaker danst op een liedje van Marvin Gaye, en wordt daarna in elkaar geslagen. Volgens mij zat de acteur die Omar in The Wire speelt er ook in, maar dat weet ik niet zeker. Ik weet verder niet zoveel details en google searches hebben niks opgeleverd. Misschien herkent iemand het :)
Doing hard time?
http://www.imdb.com/title/tt0427166/
gevangenis --> check
Marvin Gaye --> check
  zaterdag 26 november 2011 @ 22:19:03 #288
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_104858860
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 21:50 schreef kvd het volgende:

[..]

Doing hard time?
http://www.imdb.com/title/tt0427166/
gevangenis --> check
Marvin Gaye --> check
Ja :D Thanks!
pi_104861539
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:19 schreef Quisho het volgende:

[..]

Ja :D Thanks!
Graag gedaan
(en op imdb die acteur opzoeken werkt echt heel erg goed hoor, en dan gewoon naar zijn films uit die periode kijken, dan heb je heb binnen een minuut ;) )
  zaterdag 26 november 2011 @ 23:34:05 #290
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_104862334
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef Quisho het volgende:
Ik ben op zoek naar een film, die ik een keer op Veronica had gezien.

De film ging over een gevangenis en komt ergens uit 2004 ofzo dacht ik. Er zit een scene in waarin een schoonmaker danst op een liedje van Marvin Gaye, en wordt daarna in elkaar geslagen. Volgens mij zat de acteur die Omar in The Wire speelt er ook in, maar dat weet ik niet zeker. Ik weet verder niet zoveel details en google searches hebben niks opgeleverd. Misschien herkent iemand het :)
Pannekoek :P 4e hit van boven :P
!!! Go 49-ers !!!
pi_104862971
Ik zoek een film wat gaat over een klein meisje met rode haren
Ze lijkt heel schattig enzo, maar in het echt is het (zacht gezegd) een kreng.
Wat ik me er van kan herinneren, is dat ze verstoppertje ging doen met haar ''oma'' (ze was geadopteerd volgens mij) en even later duwt dat meisje haar oma van de trap.
Die oma ligt daarna in het ziekenhuis en volgens mij die moeder van dat meisje gaat wat te drinken halen en dat meisje blijft alleen met haar oma. Dan knijpt dat meisje de zuurstofslang dicht en die oma sterft.

Iemand enig idee??

Ik zoek nog een film die was in 2000 nogwat op Action Now (zon thriller channel(die film met dat meisje was daar volgens mij ook op))

Het is een film met terroristen en een zon terrorist schiet met een pistool op een vliegtuig en dat vliegtuig ontploft door wat anders en die man kijkt met een verbaasd gezicht naar zijn pistool
Cry me a river, build me a bridge, and do us all a favor and jump off it.
pi_104863182
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:48 schreef Orenji het volgende:
Ik zoek een film wat gaat over een klein meisje met rode haren
Ze lijkt heel schattig enzo, maar in het echt is het (zacht gezegd) een kreng.
Wat ik me er van kan herinneren, is dat ze verstoppertje ging doen met haar ''oma'' (ze was geadopteerd volgens mij) en even later duwt dat meisje haar oma van de trap.
Die oma ligt daarna in het ziekenhuis en volgens mij die moeder van dat meisje gaat wat te drinken halen en dat meisje blijft alleen met haar oma. Dan knijpt dat meisje de zuurstofslang dicht en die oma sterft.

Iemand enig idee??

Ik zoek nog een film die was in 2000 nogwat op Action Now (zon thriller channel(die film met dat meisje was daar volgens mij ook op))

Het is een film met terroristen en een zon terrorist schiet met een pistool op een vliegtuig en dat vliegtuig ontploft door wat anders en die man kijkt met een verbaasd gezicht naar zijn pistool
de eerste is Daddy's girl volgens google
http://en.wikipedia.org/wiki/Daddy's_Girl_(film) Deze link wordt hier nit goed geplakt, even alles intoetsen en dan kan de de wiki-pagina bekijken)
http://www.imdb.com/title/tt0116003/
  zaterdag 26 november 2011 @ 23:54:55 #293
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_104863211
Die laatste doet me eigenlijk denken aan Saving Private Ryan, maar dat waren geen terroristen en het was ook geen vliegtuig :P
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_104863437
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 23:54 schreef kvd het volgende:

[..]

de eerste is Daddy's girl volgens google
http://en.wikipedia.org/wiki/Daddy's_Girl_(film) Deze link wordt hier nit goed geplakt, even alles intoetsen en dan kan de de wiki-pagina bekijken)
http://www.imdb.com/title/tt0116003/
Die zocht ik thanks nu die andere nog
Cry me a river, build me a bridge, and do us all a favor and jump off it.
pi_104864046
Hai,

Ik zoek een film uit 2010 of 2011 die qua stijl een beetje lijkt op The fast & Furious. Een jongen die moet bij zijn vader gaan wonen omdat hij thuis niet te handelen is en deelneemt aan een school-race. Hij raced in een Evo en zijn rivaal in een zwarte Mustang.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zondag 27 november 2011 @ 00:21:41 #296
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_104864393
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
Hai,

Ik zoek een film uit 2010 of 2011 die qua stijl een beetje lijkt op The fast & Furious. Een jongen die moet bij zijn vader gaan wonen omdat hij thuis niet te handelen is en deelneemt aan een school-race. Hij raced in een Evo en zijn rivaal in een zwarte Mustang.
Fast en de furious tokyo drift?
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_104901652
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 00:21 schreef vandermar het volgende:

[..]

Fast en de furious tokyo drift?
Dat kan kloppen qua verhaal maar niet qua jaartal
Cry me a river, build me a bridge, and do us all a favor and jump off it.
pi_104904112
Weet iemand hoe die film heet met jongentje op een eiland met allemaal grote beren en andere diersoorten die hoog kunnen springen. Ben de naam even kwijt :{
  zondag 27 november 2011 @ 23:10:28 #299
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_104904298
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand hoe die film heet met jongentje op een eiland met allemaal grote beren en andere diersoorten die hoog kunnen springen. Ben de naam even kwijt :{
Where the Wild Things Are?
pi_104904448
Yep, thanks
  zondag 27 november 2011 @ 23:18:01 #301
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_104904698
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
Hai,

Ik zoek een film uit 2010 of 2011 die qua stijl een beetje lijkt op The fast & Furious. Een jongen die moet bij zijn vader gaan wonen omdat hij thuis niet te handelen is en deelneemt aan een school-race. Hij raced in een Evo en zijn rivaal in een zwarte Mustang.
Born to Race? en beter is die het want het kosten redelijk wat tijd om te vinden, had de film zelf wel gezien maar wist de naam niet meer en dat kan ik niet uitstaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')