abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_101309005
110619_195885_iconsmilesheader_frm.png


110619_195885_icontopic_geschiedenis_frm.png
Ergens in de prehistorie werd het topic Icons klaar terwijl u wacht! door TripleM geopend. Een gouden greep, want vele users zijn sindsdien verblijd met een nieuw en/of opgefrist icoontje.


110619_195885_icontopic_waarvoor_frm.png
Dit topic is vóór en dóór users. Je kunt hier allerhande afbeeldingen voor het gebruik op FOK! aanvragen. Zet de creatieve breinen hier maar aan de slag. Wil je bijvoorbeeld een leuke UI (UserIcoon / avatar)? Dan ben je hier aan het juiste adres!


110619_195885_icontopic_voorbeelden_frm.png
beter.gif RR2Hc.gif


110619_195885_icontopic_instructies_frm.png
Wil je iets aanvragen? Dat kan. Wees echter wel zo specifiek mogelijk. Met de opmerkingen 'verras me maar!' en 'ja, maak maar iets leuks' kan men niet zo heel veel. Heb je een bepaalde voorkeur voor kleuren, effecten en/of lettertypen bijvoorbeeld? Geef dit gewoon even aan. Neem een usericoon dat bij je past, iets dat je de laatste tijd bezighoudt of iets dat met je hobby te maken heeft? Misschien een klein fragmentje uit een video die je laatst gezien hebt? Usericoons meten 60 pixels bij 60 pixels. Wil je tevens dat een afbeelding in te stellen is als afbeelding op MSN (Windows Live Messenger), vraag dan tevens om een versie van 96 x 96 (dat is namelijk de grootte van een gebruikersicoon op MSN/WLM, de bestandsgrootte daarvan mag trouwens 200 kB bedragen).

Vraag jezelf af of je niet misschien je eigen wens in vervulling kan laten gaan. Sommige bewerkingen van een plaatje zijn vrij eenvoudig zelf te realiseren. Met de 'crop' (uitknippen) en 'resize' (schalen) functies van bijvoorbeeld deze online afbeeldingverwerker kom je al een heel eind. Wanneer je animatie wilt toevoegen aan een bestaand plaatje kan dat via diezelfde site. Klik dan op het tabblad 'Wizards' voor de opties. Ook een goede site om zelf een geanimeerde laag aan je afbeelding toe te voegen is avatar.pho.to.

Usericoons zijn gelimiteerd, houd je aanvraag dus reëel. Met je gratis geregistreerde FOK!-account kun je usericoons van maximaal 50 kB instellen. Dat kan overigens hier worden gedaan. Met een 'pimp'-abonnement is dit bijvoorbeeld al uit te breiden tot een maximum van 150 kB (voor de oude garde onder ons, de optie 'Webicoon' is al enige tijd verdwenen). Een usericoon is bedoeld ter herkenning van een user, het is niet de bedoeling dat men er een hele speelfilm laat afspelen, dit is door het limiet dan ook onmogelijk. Een videofragment van een seconde of 4 á 5 is natuurlijk goed mogelijk, al is het in die gevallen ook al vaak nodig concessies te doen qua kwaliteit.

Tot slot Sla je plaatjes op! Degenen die de plaatjes voor anderen maken bewaren deze niet tot in den treuren en plaatjes die online gehost zijn kunnen verwijderd worden. Zorg dus altijd dat je een backup op je computer hebt staan, het zou zonde zijn als je plaatjes kwijtraakt.

SPOILER: Tips voor de beginnende icoontjesmakers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OP met dank aan Shiznuts :)

en weer verder.. :W
pi_101309334
Ik heb een verzoekje :)

monopoly%20spin.gif

Ipv de hoed van de Monopoly man, wou ik graag deze helm van de Pittsburgh Steelers :)



Is dat mogelijk ? :@
Duizend maal dank alvast!
pi_101309863
Steelers! _O_

Ik wil morgen wel even kijken wat ik kan, als iemand sneller is mag dat natuurlijk :)
  zondag 28 augustus 2011 @ 23:13:37 #4
354486 Harre_Harre
Ik weet waar jou huis woont
pi_101313994
kan iemand voor mij van


vanaf 1:49 tot 1:54 een UI maken?

bij voorbaat dank!
Wolla, ik zweer
  maandag 29 augustus 2011 @ 16:27:08 #5
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_101334342
Zou iemand voor mij


Van 0:00 tot 8 een UI kunnen maken.

Alvast bedankt!
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
pi_101336818
Bezig voor Monopoly, daarna kijken of ik zin heb voor de rest,
pi_101344558
quote:
7s.gif Op maandag 29 augustus 2011 17:29 schreef Dimens het volgende:
Bezig voor Monopoly, daarna kijken of ik zin heb voor de rest,
Held O+
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:31:25 #8
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_101407819
Hallo ik heb een vraagje over mijn user icon. Ik heb een bewegend gifje, maar deze is te groot.
Wie o wie kan/wilt deze passend maken?


Thanks!
:*
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:38:19 #9
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_101408139
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef suuzepluus het volgende:
Hallo ik heb een vraagje over mijn user icon. Ik heb een bewegend gifje, maar deze is te groot.
Wie o wie kan/wilt deze passend maken?
[ afbeelding ]

Thanks!
:*
Ooohh ik denk dat t al gelukt is via website in de OP. Dank dank!
pi_101408435
Zo makkelijk is het inderdaad haast. Alleen het aspectratio ben je nog vergeten mee te nemen (je kunt niet van iets langwerpigs iets vierkants maken, nou ja, het kan wel... alles kan).
eye_suuz.gif VS
Hoogte eerst geschaald naar 60 pixels, daarna een uitsnede (vierkant) gemaakt van 60x60. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:18:53 #11
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_101409691
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:44 schreef shiznuts het volgende:
Zo makkelijk is het inderdaad haast. Alleen het aspectratio ben je nog vergeten mee te nemen (je kunt niet van iets langwerpigs iets vierkants maken, nou ja, het kan wel... alles kan).
[ afbeelding ] VS [ afbeelding ]
Hoogte eerst geschaald naar 60 pixels, daarna een uitsnede (vierkant) gemaakt van 60x60. ;)
Bedoel je dat mijne aan de zijkanten "in elkaar gedrukt" is doordat hij vierkant is gemaakt........?

Ik heb liever dat hij wat naar boven opgerekt en de zijkanten ingedrukt is dan dat er een stuk wegvalt zoals bij jouw vierkante icoontje. Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?
pi_101409913
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:18 schreef suuzepluus het volgende:

[..]

Bedoel je dat mijne aan de zijkanten "in elkaar gedrukt" is doordat hij vierkant is gemaakt........?

Ik heb liever dat hij wat naar boven opgerekt en de zijkanten ingedrukt is dan dat er een stuk wegvalt zoals bij jouw vierkante icoontje. Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?
Oh dat mag, persoonlijk houd ik er niet van als de realiteit verstoord wordt (iets uitgerekt wordt en het originele aspectratio verloren gaat), of een plaatje kleiner is dan het uiteindelijke formaat. Maar als je daar geen problemen mee hebt, daar is waar het uiteindelijk om gaat. :P ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:38:54 #13
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_101410378
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oh dat mag, persoonlijk houd ik er niet van als de realiteit verstoord wordt (iets uitgerekt wordt en het originele aspectratio verloren gaat), of een plaatje kleiner is dan het uiteindelijke formaat. Maar als je daar geen problemen mee hebt, daar is waar het uiteindelijk om gaat. :P ^O^
Ik vind dat op/uitgerekte net even wat beter dan dat er een gedeelte wegvalt :)
Maar heel erg bedankt anyway! :) :*
  woensdag 31 augustus 2011 @ 16:23:56 #14
318430 rangesparkey
Hoe is de sfeer hier?
pi_101413837
zou iemand die van Harre_Harre nog op willen pakken?
BVD!
Omdat appel
pi_101414793
Hoewel ik zelf erg tevreden ben met mijn avatar krijg ik geregeld te horen "Goh....leuke foto van Kim Wilde (of iets in die trand). Om nou elke keer te roepen dat het Kim niet is wordt wat vermoeiend. :o

Daarom zou ik graag een andere avatar willen (zie onder), waarmee de verwarring hopelijk opgelost is. Thnx in advance.

pi_101417140
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 16:52 schreef Kingstown het volgende:
Hoewel ik zelf erg tevreden ben met mijn avatar krijg ik geregeld te horen "Goh....leuke foto van Kim Wilde (of iets in die trand). Om nou elke keer te roepen dat het Kim niet is wordt wat vermoeiend. :o

Daarom zou ik graag een andere avatar willen (zie onder), waarmee de verwarring hopelijk opgelost is. Thnx in advance.

[ afbeelding ]
Wat suuzepluus kan, kan jij natuurlijk ook (zie OP > Instructies > Punt 2).
Verplicht is het natuurlijk niet, maar geeft je wel een stukje onafhankelijkheid en snelheid.
www.online-image-editor.com of zoals in het vorige topic geopperd werd (door LompeHork): http://mypictr.com
Maar ik wil het dus ook voor je doen, mocht je daar niet uitkomen, of dat niet willen... ->
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_101473728


Zou iemand hier een avatar van kunnen maken? Er mag wel wat afgesneden worden zodat alleen haar hoofd overblijft.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:16:47 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_101474243
Voor jou geldt precies hetzelfde als ik in de reactie boven je ook tegen Kingstown zei.
Maar here you go. ;)
M.b.v. http://mypictr.com en http://imgur.com
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_101474312
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:16 schreef shiznuts het volgende:
Voor jou geldt precies hetzelfde als ik in de reactie boven je ook tegen Kingstown zei.
Maar here you go. ;)
[ afbeelding ] M.b.v. http://mypictr.com en http://imgur.com
Ahh, dat zal ik eens gaan proberen, had 't niet gelezen. Thanks.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_101574256
Als het kan wil ik graag:



of



Met Dj. Symph erin :)

zoeiets als ik nu heb dus maar dan even wat beter afgewerkt enzo, en als het kan een animated :Y

[ Bericht 18% gewijzigd door Symphonic op 04-09-2011 23:08:55 ]
Juin uit Eigen Tuin!
  zondag 4 september 2011 @ 22:43:02 #21
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_101574472
wil iemand deze voor mij heeeeel erg verkleinen..

zodat hij rechtsbovenin deze avatar/UI kan.. en dat dan ook voor mij plakken?
LHHpj.gif
thx alvast :@
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  zondag 4 september 2011 @ 23:20:34 #22
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_101576471
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Als het kan wil ik graag:

[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]

Met Dj. Symph erin :)

zoeiets als ik nu heb dus maar dan even wat beter afgewerkt enzo, en als het kan een animated :Y

quote:
6s.gif Op zondag 4 september 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wil iemand deze voor mij heeeeel erg verkleinen..
[ afbeelding ]
zodat hij rechtsbovenin deze avatar/UI kan.. en dat dan ook voor mij plakken?
[ afbeelding ]
thx alvast :@
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_101576715
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]
Jaaaaaaa thanks *O*
Juin uit Eigen Tuin!
  zondag 4 september 2011 @ 23:28:00 #24
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_101576851
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:20 schreef shiznuts het volgende:


[..]

[ afbeelding ]
dankje :) 2 liefde voor jou O+ O+
en een kusje op je neus :*
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  zondag 4 september 2011 @ 23:30:47 #25
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_101576971
De nada.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')