abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage vrijdag 22 februari 2013 @ 23:12:31 #226
165583 crew  bazbo
& his rubber chicken
pi_123227528
1, 2, 3, 4, 5 en 6.

:X
'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
Meer informatie op www.bazbo.net
  Designer zaterdag 23 februari 2013 @ 00:22:20 #227
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_123230157
Close enough.
🐙
  Redactie Frontpage zaterdag 23 februari 2013 @ 22:42:44 #228
165583 crew  bazbo
& his rubber chicken
pi_123258359
Ik hoor nu de demos ... waanzin ... :)

:X
'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
Meer informatie op www.bazbo.net
  zaterdag 23 februari 2013 @ 23:52:14 #229
14505 OProg
A Life in Music
pi_123260952
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:43 schreef bazbo het volgende:
*O* *O* *O* Hij is er! *O* *O* *O*

[ afbeelding ]

:X
Ik heb hem ook. *O* *O*

Morgen eens echt goed voor zitten. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_123261143
Mooie plaat, een stuk beter dan z'n voorganger iig :)
I feel kinda Locrian today
pi_123263796
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef bazbo het volgende:
Prachtige plaat.
Op het eerste gehoor (pas twee keer beluisterd; een keer door de keuken tijdens het koken; een keer door de hoofdtelefoon) wat 'eenvormig'. Komt vast doordat het dezelfde band is die alle stukken speelt.
Ik vind Grace For Drowning zo gaaf, zeker omdat Wilson daar echt de mensen inzet daar waar ze nodig zijn. Dat maakt het tot een afwisselend album dat toch een geheel is.
Deze is anders. Er zitten waanzinnig mooie passages in. Ik moet hem nog een boel keer beluisteren. Ben niet teleurgesteld (integendeel), maar of het de meerdere is van zijn voorganger, weet ik nog niet.
De vormgeving van de DeLuxe editie is natuurlijk wel helemaal debiel mooi.

:X
Het is echt een groeiplaat. De eerste paar keer toen ik het beluisterde vond ik het ook minder dan zijn directe voorganger. Nu vind ik het gewoon een schitterende plaat, welke op elk vlak beter is dan z'n voorganger. Het hoort zeker thuis bij de top van Wilson's werk (tezamen met FoaBP en GFD).
Burning bridges gives you so much more
pi_123279187
Bij The Holy Drinker moet ik steeds denken aan Little Wonder van David Bowie :(
I feel kinda Locrian today
  zondag 24 februari 2013 @ 20:47:20 #233
14505 OProg
A Life in Music
pi_123297504
Drie keer luisteren gedaan, het is echt een waar meesterwerk. "Drive Home" ook, de sfeer en dan die heerlijke gitaarsolo. :9~
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_123297786
Ook een mooi stukje op Facebook _O_

quote:
As you may be aware an early review copy of The Raven That Refused To Sing (and other stories) was leaked on to the internet several weeks ago, and rapidly spread, with tens of thousands of downloads taking place. This was very frustrating for all those involved in making the record, and anyone that took advantage of the opportunity to download is respectfully encouraged to purchase the record in acknowledgement of the tremendous effort, expense and planning that went into creating the album.

Unfortunately leaks of this kind are almost inevitable these days, but we sincerely hope that fans will want to have the full experience of owning a genuine copy. Steven is meticulous and pays huge attention to every detail of each version of the record, where the music, the sonics, and the artwork all come together to create the total experience that cannot be fully appreciated with an unofficial download. We hope you also believe that musicians should be paid for their work just as in any other profession. Above all, however you choose to hear the album we hope you enjoy it!

https://www.burningshed.com/store/stevenwilson/

Downloading the album for free means no lunch for Steven…

https://www.facebook.com/(...)4657261887878&type=1
pi_123303162
Vind het maar een zielig stukje gezeik...
I feel kinda Locrian today
pi_123314748
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 22:07 schreef starla het volgende:
Vind het maar een zielig stukje gezeik...
Aan de ene kant gaat Wilson wel ver soms, bij The Incident wilde hij ook niet dat er losse nummers geluisterd werden, maar altijd als 'geheel' en ook niet op een mp3speler als het ff kon. Dat zie je ook weer in van die opmerkingen alsof je niet van de kwaliteit van een download kunt genieten.

Aan de andere kant: ik zit zelf in de gamesindustrie en heb wel eens een titel waar ik 7 maanden aan had gewerkt met een heel team teruggevonden als torrent, een weekje voor release. Dat voelt toch echt best wel rot eigenlijk.
pi_123314868
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 08:08 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Aan de ene kant gaat Wilson wel ver soms, bij The Incident wilde hij ook niet dat er losse nummers geluisterd werden, maar altijd als 'geheel' en ook niet op een mp3speler als het ff kon. Dat zie je ook weer in van die opmerkingen alsof je niet van de kwaliteit van een download kunt genieten.

Aan de andere kant: ik zit zelf in de gamesindustrie en heb wel eens een titel waar ik 7 maanden aan had gewerkt met een heel team teruggevonden als torrent, een weekje voor release. Dat voelt toch echt best wel rot eigenlijk.
Hier ben ik het wel mee eens. Alleen dat stukje dat hij dan geen lunch kan kopen, come on.
Die gast heeft weet ik niet hoeveel al verdiend en krijgt ook nog de benodigde inkomsten uit privérechten, optredens, merchandise enz. Er zijn genoeg fans die het album ook gaan kopen zelfs na het gedownload te hebben.

Vind dat stukje eigenlijk een soort van morele chantage. Op een zielige manier gebracht.
I feel kinda Locrian today
pi_123314908
Niet meer van deze tijd inderdaad dat gezeur over lekken. Jammer van Steven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2013 08:27:59 ]
pi_123373902
Zonder die lunch opmerking een prima bericht. Hoewel, als alle onderdelen (artwork etc) nodig zijn voor de volledige ervaring, waarom dan wel een FLAC download aanbieden in je webshop? :P
.
  woensdag 27 februari 2013 @ 17:40:11 #240
14505 OProg
A Life in Music
pi_123416895
De kwaliteit van die demo's is overigens ook wel ongehoord hoor. _O_
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_123802301
Nog 3 dagen te gaan voor het uitverkochte concert van Steven. Uiteraard heb ik m'n kaarten al een tijdje. Wie gaan er nog meer?
Van het weekend nog ff de blu-ray kijken van zijn vorige tour om alvast in de stemming te komen :D
pi_123804407
Zit te twijfelen of ik naar Antwerpen ga, maar zie hem het liefst nog een keer in de 013. ;(
Burning bridges gives you so much more
pi_123884380
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:34 schreef Chaos-Zero het volgende:
Nog 3 dagen te gaan voor het uitverkochte concert van Steven. Uiteraard heb ik m'n kaarten al een tijdje. Wie gaan er nog meer?
Van het weekend nog ff de blu-ray kijken van zijn vorige tour om alvast in de stemming te komen :D
Broer en ik zijn van de partij. Eerste keer dat we Steven/PT live zien, genoeg cd's en dvd in de collectie, we zijn benieuwd. :Y
Dobbert nu even niet de wereld rond.
pi_123907990
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:03 schreef Theebag het volgende:

[..]

Broer en ik zijn van de partij. Eerste keer dat we Steven/PT live zien, genoeg cd's en dvd in de collectie, we zijn benieuwd. :Y
Vorige keer in de 013 was de show fantastisch!


Trouwens, ik ben echt al ontzettend vaak bij de Melkweg geweest, maar waar zit in godsnaam de ingang van de Rabozaal? :')
  Designer maandag 11 maart 2013 @ 13:25:58 #245
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_123908214
Iets links van de normale ingang, bij al dat glas :P
🐙
pi_123924458
StevenWilsonHQ twitterde op maandag 11-03-2013 om 17:27:26 The Raven that Refused to Sing enters national German album chart at number 3! No 16 in The Netherlands, 17 in Finland, and 57 in the US. reageer retweet
pi_123924851
Zie net dat Ljudet Inann in de setlist staat. Waarom ga ik vanavond niet. :'( :'(
Burning bridges gives you so much more
pi_123953248
Wauw, wat een show zeg! Bijna 2,5 uur gespeeld en het was weer echt fantastisch! Wat ik nog wel het vetste vond is dat ie Radioactive Toy van Porcupine Tree ging spelen, wat een baas! _O_
pi_124027423
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 12:31 schreef Chaos-Zero het volgende:
Wauw, wat een show zeg! Bijna 2,5 uur gespeeld en het was weer echt fantastisch! Wat ik nog wel het vetste vond is dat ie Radioactive Toy van Porcupine Tree ging spelen, wat een baas! _O_
Inderdaad, wat een concert. Alles was gewoon fantastisch. Het was duidelijk te merken dat ze er in zin in hadden.
Dobbert nu even niet de wereld rond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')