pi_101106646
In de wijk De Rietkampen in Ede geldt vanaf donderdag op diverse plekken een samenscholingsverbod. Burgemeester Cees van der Knaap van Ede heeft daartoe besloten omdat de overlast die hangjongeren veroorzaken uit de hand loopt, meldde de gemeente vandaag.

Burgemeester Van der Knaap van Ede. FOTO GEM.EDE Toen Van der Knaap vorige week een werkbezoek in de wijk aflegde, schrok hij van het onbeleefde gedrag van de jeugd. Het was volgens hem onmogelijk een gesprek aan te knopen. Buurtbewoners klagen al langere tijd dat zij zich geïntimideerd voelen en dat er veel schade is. Vorige week besloot de gemeente daarom tot cameratoezicht in de wijk.

In De Rietkampen is het lange tijd vrij rustig geweest, maar sinds enige tijd zorgt een groep Nederlandse, Marokkaanse en Antilliaanse jongeren weer voor veel overlast. De jongeren wonen in de wijk of in de wijken in de omgeving. Er worden ruiten ingegooid en vernielingen aangericht ondanks buurttoezicht.

Het samenscholingsverbod zal in elk geval een halfjaar duren, aldus de gemeente. Er mogen in het gebied niet meer dan drie mensen bij elkaar staan. De politie zal met extra mensen intensief controleren. Sommige jongeren hebben volgens de gemeente al een waarschuwingsbrief thuis gehad. Als de hangjongheren zich naar een andere buurt verplaatsen, wordt ook daar een samenscholingsverbod ingesteld, aldus de gemeente. (ANP/Redactie)

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-hangjongeren.dhtml

Ja haha ik weet al wat de eerste reacties zullen zijn: die "Nederlandse" jongeren zijn vast Marokkanen van de 3e generatie. Laten we met zn allen er even heel hard om lachen: HAHAHA

[ Bericht 0% gewijzigd door Goldman_Sucks op 23-08-2011 23:30:57 ]
What falls down must go up
Weekdeals (728x90)
pi_101106707
Een waarschuwingsbrief, dat zal ze leren. :')

Een knieschijfverbod werkt beter.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_101108520
quote:
die "Nederlandse" jongeren zijn vant Marokkanen van de 3e generatie.
Dat is in elk geval zeker. :')
pi_101108574
Nederlanders zijn gewoon pussy's oftewel je kan dit soort shit uithalen. Doe dit maar eens in het Midden-Oosten. Krijg je zwaar op je flikker van de buurtbewoners :') _O-
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:32:25 #5
341203 3-voud
Always do whatever's next
pi_101109496
Met 3 man en honkbalknuppels op af stappen. Moet je kijken hoe snel ze indammen.
En dan niet inhouden anders leer je ze dat je toch niets doet. Gewoon ff pak rammel geven. Weten ze meteen waar ze aan toe zijn.

Dat softe psychologische gedram moet hier maar eens afgelopen zijn.
Op zondag 5 juni 2011 01:27 schreef du_ke het volgende: Daarnaast lijkt en deel van de bezuinigingen ingezet om 'links cq progressief' maar zoveel mogelijk te pesten...
pi_101109547
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nederlanders zijn gewoon pussy's oftewel je kan dit soort shit uithalen. Doe dit maar eens in het Midden-Oosten. Krijg je zwaar op je flikker van de buurtbewoners :') _O-
Ja maar dat mag niet hier. Want dan ben je een tokkie/pvv-er/crimineel/kamper of alle 4 :) en daarna komt oom agent jou WEL ophalen.
pi_101109615
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:32 schreef 3-voud het volgende:
Met 3 man en honkbalknuppels op af stappen. Moet je kijken hoe snel ze indammen.
En dan niet inhouden anders leer je ze dat je toch niets doet. Gewoon ff pak rammel geven. Weten ze meteen waar ze aan toe zijn.

Dat softe psychologische gedram moet hier maar eens afgelopen zijn.
Als je met slechts 3 man en honkbalknuppels zo'n wijk in gaat dan kom je terug met je honkbalknuppels in een plek waar de zon normaal nooit schijnt :D
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:34:47 #8
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_101109640
Goh, Van der Knaap is onder zijn steen vandaan gekomen. :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
pi_101109767
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja maar dat mag niet hier. Want dan ben je een tokkie/pvv-er/crimineel/kamper of alle 4 :) en daarna komt oom agent jou WEL ophalen.
1. Die 4 die je opnoemt gaan vaak tegelijk dus :')
2. Nederlanders hebben geen uitstraling. Die vent om de hoek met een snor wel. Voor die ben je bang dat hij het je ouders gaat vertellen maar daarvoor je ook nog op je flikker geeft. Zo'n blondje met nog minder gezichtshaar dan zijn 7 jarig broertje kijken ze echt niet op :')
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:36:59 #10
341203 3-voud
pi_101109775
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Als je met slechts 3 man en honkbalknuppels zo'n wijk in gaat dan kom je terug met je honkbalknuppels in een plek waar de zon normaal nooit schijnt :D
Je moet ook geen watjes die honkbalknuppels in de handen drukken. Je weet wel, van die eeuwige zemelaars die denken dat alles met dialoog op te lossen is.
Een groepje van 20 tieners is een eitje voor 3 echte kerels. Het is een fabel dat alle 20 tegelijk direct om je nek hangen.
Op zondag 5 juni 2011 01:27 schreef du_ke het volgende: Daarnaast lijkt en deel van de bezuinigingen ingezet om 'links cq progressief' maar zoveel mogelijk te pesten...
pi_101109927
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:36 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je moet ook geen watjes die honkbalknuppels in de handen drukken. Je weet wel, van die eeuwige zemelaars die denken dat alles met dialoog op te lossen is.
Een groepje van 20 tieners is een eitje voor 3 echte kerels. Het is een fabel dat alle 20 tegelijk direct om je nek hangen.
Als je razzia's gaat organiseren met bodybuilders zorgen ze binnen korte tijd voor zwaardere wapens en liggen ze allemaal op straat te bloeden met de nodige collateral damage en de zware criminaliteit die zich daarmee meebrengt
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:41:31 #12
341203 3-voud
pi_101110047
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Als je razzia's gaat organiseren met bodybuilders zorgen ze binnen korte tijd voor zwaardere wapens en liggen ze allemaal op straat te bloeden met de nodige collateral damage en de zware criminaliteit die zich daarmee meebrengt
Fantast. Je angst regeert. Je laat goed zien hoe het niet moet.
En daarbij: bij echte kerels direct aan bodybuilders denken. :') Wat een rare verwijfde kijk heb jij op dit soort dingen.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:42:14 #13
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_101110093
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je praat er nu over alsof het een ghetto vol met drugsdealers en maffiosi betreft. Het zijn gewoon een stel kutpubers die de hele dag op straat rondhangen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
pi_101110119
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:41 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Fantast. Je angst regeert. Je laat goed zien hoe het niet moet.
En daarbij: bij echte kerels direct aan bodybuilders denken. :') Wat een rare verwijfde kijk heb jij op dit soort dingen.
Echte kerels die iemand op z'n flikker moeten geven denk ik inderdaad aan gespierde mannen die sterk en snel zijn.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:43:57 #15
341203 3-voud
pi_101110193
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Echte kerels die iemand op z'n flikker moeten geven denk ik inderdaad aan gespierde mannen die sterk en snel zijn.
Iemand die zich niet laat intimideren en gewoon eens erop vliegt is al heel wat volgens jou.
Door 2 vrouwen opgevoed toevallig?
pi_101110232
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:42 schreef mstx het volgende:

[..]

[..]

Je praat er nu over alsof het een ghetto vol met drugsdealers en maffiosi betreft. Het zijn gewoon een stel kutpubers die de hele dag op straat rondhangen.
Ja ik heb het over kutpubers waarbij de PVV het leger wilt gaan inzetten :')
De problemen van de buurtbewoners opgelost en die van de hangjongeren niet. oftewel je blijft problemen houden lol...
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:45:44 #17
341203 3-voud
pi_101110312
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja ik heb het over kutpubers waarbij de PVV het leger wilt gaan inzetten :')
De problemen van de buurtbewoners opgelost en die van de hangjongeren niet. oftewel je blijft problemen houden lol...
Wordt tijd dat ze voor simpele zielen als jij de dienstplicht weer invoeren. Beetje "kerel" worden zou jou niet misstaan. Sjezus.
pi_101110342
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Iemand die zich niet laat intimideren en gewoon eens erop vliegt is al heel wat volgens jou.
Door 2 vrouwen opgevoed toevallig?
Iemand die er niet gespierder, sterker en sneller uitziet dan mij lach ik uit als hij me probeert te intimideren. De hangjongeren waar we het over hebben gaan liever een potje matten (puur voor de fun) dan dat ze weggaan (in het geval dat deze mensen er niet sterker uitzien).
pi_101110404
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:45 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Wordt tijd dat ze voor simpele zielen als jij de dienstplicht weer invoeren. Beetje "kerel" worden zou jou niet misstaan. Sjezus.
Gelukkig dan maar dat ik wel dienstplichtig ben. gg brah
pi_101110582
Geloof mij maar. Iemand die er niet veel sterker uitziet dan die jongens kan beter ergens anders z'n tijd verdoen. Die lachen ze namelijk gewoon uit. Pas op het moment dat ze zich bedreigd gaan voelen krijg je wat je wilt. (En dat is niet makkelijk) Een mannetje in politie uniform lachen ze gewoon keihard uit.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:53:16 #21
341203 3-voud
pi_101110820
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Geloof mij maar. Iemand die er niet veel sterker uitziet dan die jongens kan beter ergens anders z'n tijd verdoen. Die lachen ze namelijk gewoon uit. Pas op het moment dat ze zich bedreigd gaan voelen krijg je wat je wilt. (En dat is niet makkelijk) Een mannetje in politie uniform lachen ze gewoon keihard uit.
:')

Echt, ga wat nuttigs doen wijsneus. Je praat alsof je voor het eerst om het hoekje hebt mogen kijken.
pi_101110892
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:53 schreef 3-voud het volgende:

[..]

:')

Echt, ga wat nuttigs doen wijsneus. Je praat alsof je voor het eerst om het hoekje hebt mogen kijken.
Ik ken de jongeren waar ik het over heb. Jij ook?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:56:44 #23
128174 tralalala
I want that one!
pi_101110983
Onze faal burgemeester had wel wat eerder langs mogen komen.
Burgers niet geloven en maatregelen steeds maar uitstellen, want "Het valt wel mee". :')
tralalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:57:12 #24
341203 3-voud
pi_101111007
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik ken de jongeren waar ik het over heb. Jij ook?
Echt goed kennen niet. Als ik eraan kom maken ze zich altijd uit de voeten.
Dus het type ken ik wel, persoonlijke zaken van ze ken ik niet. Niet dat het me iets boeit trouwens...
pi_101111036
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

1. Die 4 die je opnoemt gaan vaak tegelijk dus :')
2. Nederlanders hebben geen uitstraling. Die vent om de hoek met een snor wel. Voor die ben je bang dat hij het je ouders gaat vertellen maar daarvoor je ook nog op je flikker geeft. Zo'n blondje met nog minder gezichtshaar dan zijn 7 jarig broertje kijken ze echt niet op :')
Ja snorren zijn heel eng ja _O-

Turk soms?
pi_101111104
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Echt goed kennen niet. Als ik eraan kom maken ze zich altijd uit de voeten.
Dus het type ken ik wel, persoonlijke zaken van ze ken ik niet. Niet dat het me iets boeit trouwens...
Wat een arrogantie :')_!
pi_101111157
quote:

[..]

Hoor haar. Het zijn een stel kutpubers op een scooter. 1 keer een pak slaag en ze huilen. Die gasten durven nooit iets alleen, alleen in groepjes en alleen tegen mensen alleen of ouderen/vrouwen. Tegen een groepje maten van 25+ durven ze niets.

En het belangrijkste wat wij doen bij matpartijen: pik de ID-kaarten: dan weet je hun naam en waar ze wonen en dan vinden ze het opeens niet leuk meer en worden ze poeslief. Al zo vaak meegemaakt.
pi_101111172
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja snorren zijn heel eng ja _O-

Turk soms?
Snorren zijn niet eng, de man er achter wel :7
Die vent kent de ouders van dat joch en durft er naar toe te stappen. De NL-ers niet
pi_101111224
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Snorren zijn niet eng, de man er achter wel :7
Die vent kent de ouders van dat joch en durft er naar toe te stappen. De NL-ers niet
Genoeg ouders durven op andere ouders af te stappen. Punt is dat die ouders vaak niet bekend zijn. Daarom is het pikken van die ID-kaart altijd zo'n geweldig middel.
pi_101111295
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hoor haar. Het zijn een stel kutpubers op een scooter. 1 keer een pak slaag en ze huilen. Die gasten durven nooit iets alleen, alleen in groepjes en alleen tegen mensen alleen of ouderen/vrouwen. Tegen een groepje maten van 25+ durven ze niets.

En het belangrijkste wat wij doen bij matpartijen: pik de ID-kaarten: dan weet je hun naam en waar ze wonen en dan vinden ze het opeens niet leuk meer en worden ze poeslief. Al zo vaak meegemaakt.
Leuke vrienden heb jij _O-
Je gaat met een groepje knokken gaat ook nog een stelen?! Je bent niet minder erg dan degene waar we het momenteel over hebben _O-
Fucking faler dat je bent, je valt echt keihard door de mand nu :D :D _O-
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:03:29 #31
341203 3-voud
pi_101111346
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Exactly.
Probleem is dat de Nederlanders elkaar gek zitten te maken met ongegronde angst en laffe dialogen. Van die figuren als clapyourhands krijgen we er steeds meer. Dat zijn ook de eersten die met geld strooien om hun angst af te kopen... niet begrijpende welke gevolgen dat heeft.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:05:07 #32
243391 Zienswijze
50 Years Ahead: Changing World
pi_101111427
Zie hier de verlinksing van de samenleving. Je mag ook niets meer doen (geen mariniers de stad schoon laten vegen bijvoorbeeld). Nee, we bouwen voor iedereeen een buurthuis en geloven in de glorie van lage straffen. Nergens ter wereld werkt het, maar ach, laat ons gewoon in onze eigen sociaaldemocratische droomwereld leven!
The oldest civilizations originated in Asia. Till the 17th century, only two countries in the world, India and China, together accounted for more than 50% of global GDP. Now, in the begin of this 21st century, the shift of power moves to Asia again
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:06:31 #33
243391 Zienswijze
50 Years Ahead: Changing World
pi_101111488
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar in het M-O heb je gewoon normale straffen. Oke, soms aan de extreme kant, maar de normaal gangbare straffen hebben wij hier allang afgestraft.
The oldest civilizations originated in Asia. Till the 17th century, only two countries in the world, India and China, together accounted for more than 50% of global GDP. Now, in the begin of this 21st century, the shift of power moves to Asia again
pi_101111647
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Leuke vrienden heb jij _O-
Je gaat met een groepje knokken gaat ook nog een stelen?! Je bent niet minder erg dan degene waar we het momenteel over hebben _O-
Fucking faler dat je bent, je valt echt keihard door de mand nu :D :D _O-
Nou niet op knok-jacht maar er is wel eens wat voorgevallen met vervelende gastjes ja. En dat was zo afgelopen. En ja, kaartjes gepikt en daarna nooit meer teruggezien.

En nee dat maakt mensen die hun eigen dochters/nichtjes beschermen tegen tuig NIET even erg.

En ga jij nu maar bang zijn dat er een honkbalknuppel in je reet gedouwd wordt als je een Edense ghetto wijk binnen loopt :')
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:11:23 #35
128174 tralalala
I want that one!
pi_101111731
Vorig jaar was er toch wel degelijk een knokploeg actief?
Kwam er op neer dat het tuig lekker thuis zat en de bewoners zich moesten verantwoorden op het politiebureau. :')
tralalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala
pi_101111804
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nou niet op knok-jacht maar er is wel eens wat voorgevallen met vervelende gastjes ja. En dat was zo afgelopen. En ja, kaartjes gepikt en daarna nooit meer teruggezien.

En nee dat maakt mensen die hun eigen dochters/nichtjes beschermen tegen tuig NIET even erg.

En ga jij nu maar bang zijn dat er een honkbalknuppel in je reet gedouwd wordt als je een Edense ghetto wijk binnen loopt :')
Ik heb nooit gezegd dat IK ergens bang voor ben. Als het moet sloop ik de hele buurt. Ik ben nergens bang voor. Ik ben dus ook niet bang voor een stel blondjes met knuppels in uniform. Die beuk ik de volgende wijk in als het moet :W
pi_101111874
Dit topic gaat nergens meer over. Probeer het nog maar een keer met een normale OP die uitlokt tot een discussie.

Wat ik hier lees is geen discussie

Hint;
quote:
Het samenscholingsverbod zal in elk geval een halfjaar duren, aldus de gemeente. Er mogen in het gebied niet meer dan drie mensen bij elkaar staan. De politie zal met extra mensen intensief controleren. Sommige jongeren hebben volgens de gemeente al een waarschuwingsbrief thuis gehad. Als de hangjongheren zich naar een andere buurt verplaatsen, wordt ook daar een samenscholingsverbod ingesteld, aldus de gemeente
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')