abonnement Unibet Coolblue
pi_101089692
De heerlijke stad die wij kennen van:

De waagtoren:



De kaasmarkt:



Retteketet! AZ:



Alkmaar is verdeeld in onderstaande wijken:



Zuid
Oudorp
Overdie
West
Huiswaard
De Mare
Daalmeer / Koedijk
Centrum

Locatie van de vaste Alkmaar-chatters, met onze Tomatenmeetingplace. Sta je er nog niet bij? PM Bart!



Site van de gemeente Alkmaar

Special thanks to:

Onze ambassadrice LovelyLady, die onze belangen behartigt en het ware geloof voor ons verspreidt in Hoorn:



En natuurlijk Otie:
Otie hyves

Live het waagplein bekijken? klik

Voor informatie over het archeologisch onderzoek: http://www.alkmaar.nl/paardenmarkt

Vorige deeltjes:
Topicreeks: Alkmaar Topicreeks

Tot slot nog wat originele Alkmaarse kunst:



En wat Alkmaarse fotografie:



En de OP voor als je de lapo hebt:
OP Alkmaar-topic
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101089784
Plop!
pi_101090150
Plopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplopplop


PLOP!

Naar huis *O*
pi_101090205
Plop. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:01:55 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101090212
Weet iemand trouwens waarom er nu al weer wegwerkzaamheden zijn op de kanaalkade? Die weg ligt er NET, en nu zijn ze alweer met het asfalt bezig!?!?

Er zit trouwens nu wel een nieuwe toko op de kanaalkade, en afgezien van de idioot hoge prijzen voor de blikjes drinken zijn de prijzen wel in orde volgens mij, vergeleken met andere toko's in de buurt...
pi_101090277
Waar komt de kermis dan als ze daar aan het werken zijn?
pi_101090289
Ben je niet in de war met de Kanaaldijk? Daar zijn ze wel aan het asfalteren namelijk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:05:26 #8
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_101090334
Fap
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_101090344
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
Weet iemand trouwens waarom er nu al weer wegwerkzaamheden zijn op de kanaalkade? Die weg ligt er NET, en nu zijn ze alweer met het asfalt bezig!?!?

Er zit trouwens nu wel een nieuwe toko op de kanaalkade, en afgezien van de idioot hoge prijzen voor de blikjes drinken zijn de prijzen wel in orde volgens mij, vergeleken met andere toko's in de buurt...
Ik vind de toko in de Mare wel relaxed eigenlijk :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_101090618
Ik mis een coffeeshop in de mare.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:14:56 #11
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_101090651
Hoezo? Heb je zelf geen koffiezetapparaat?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_101090728
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:14 schreef Bart het volgende:
Hoezo? Heb je zelf geen koffiezetapparaat?
Jawel, wij hebben net een nieuw cappuccino-apparaat en dat is echt DE.BESTE.OOIT.

Maar daar komt geen hasj uit.
pi_101090806
Hasj. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:19:08 #14
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_101090810
Hasj :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_101090824
Ach jank niet. Oude zeikerds :')

*O*
pi_101090877
Heeft leeftijd niks mee te maken, ik vind het gewoon stinkspul. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:44:36 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101091684
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben je niet in de war met de Kanaaldijk? Daar zijn ze wel aan het asfalteren namelijk.
Nee, kanaalkade.... :) Bij de voetgangersbrug van de Arcade naar het centrum...
En daar zit dus ook die nieuwe toko (even voorbij de boekhandel die daar zat...)

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:05 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Ik vind de toko in de Mare wel relaxed eigenlijk :)
Paar keer binnen geweest maar vond het vrij prijzig, vooral de noodlesoepjes, en erg op de indonesische/indische keuken gericht...

Normaal gesproken ga ik in Alkmaar voor de sausjes enzo even naar de toko op de Vondelstraat, mede omdat er ook een goede en goedkope turkse slager zit...
pi_101092687
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nee, kanaalkade.... :) Bij de voetgangersbrug van de Arcade naar het centrum...
En daar zit dus ook die nieuwe toko (even voorbij de boekhandel die daar zat...)

[..]

Paar keer binnen geweest maar vond het vrij prijzig, vooral de noodlesoepjes, en erg op de indonesische/indische keuken gericht...

Normaal gesproken ga ik in Alkmaar voor de sausjes enzo even naar de toko op de Vondelstraat, mede omdat er ook een goede en goedkope turkse slager zit...
Ze gingen daar riolen checken dacht ik.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101105007
Ze sluiten het af voor de kermis :)
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101106017
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:14 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ze sluiten het af voor de kermis :)
Ook, en ze controleren de riolering en "iets" met het wegdek. Maar niet asfalteren.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101107335
Stad begint al vol te lopen met kermisattracties :Y
Ik zat net op de fiets echt van oja hier kan ik niet meer langs, daar niet meer, daar niet tussendoor.. }:|
pi_101108134
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef lynda het volgende:
Stad begint al vol te lopen met kermisattracties :Y
Ik zat net op de fiets echt van oja hier kan ik niet meer langs, daar niet meer, daar niet tussendoor.. }:|
Ik zag allemaal boze vrachtwagenchauffeurs toen ze de rotonde bij de geestersingel afsloten voor fietsende ontgroenende aankomende studenten... een stuk of 500 op de fiets

Gaan jullie veel kijken op de kermis?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101108551
Ik ben anti-kermis. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101110781
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nee, kanaalkade.... :) Bij de voetgangersbrug van de Arcade naar het centrum...
En daar zit dus ook die nieuwe toko (even voorbij de boekhandel die daar zat...)

[..]

Paar keer binnen geweest maar vond het vrij prijzig, vooral de noodlesoepjes, en erg op de indonesische/indische keuken gericht...

Normaal gesproken ga ik in Alkmaar voor de sausjes enzo even naar de toko op de Vondelstraat, mede omdat er ook een goede en goedkope turkse slager zit...
Ja daar ben ik vorige week geweest, die toko. De gedroogde groene mango is :9. En inderdaad, kermis -O-. Suf gedoe.
pi_101110878
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:52 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja daar ben ik vorige week geweest, die toko. De gedroogde groene mango is :9. En inderdaad, kermis -O-. Suf gedoe.
Ik zag net een stukje over die toko in de krant staan, binnenkort maar even rondkijken. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101111241
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik zag net een stukje over die toko in de krant staan, binnenkort maar even rondkijken. :9
Hij is best groot en de 2 mensen die ik gesproken heb zijn erg aardig. Ga van de week nog eens, de mango is op :')
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:09:01 #27
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101111607
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ook, en ze controleren de riolering en "iets" met het wegdek. Maar niet asfalteren.
Ah thanks. Ik heb niet goed bekeken waar ze mee bezig waren maar zag er dus uit alsof ze echt in dat asfalt bezig waren, dus vond het een beetje vreemd zo snel nadat het aangelegd is... :)

quote:
17s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:52 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja daar ben ik vorige week geweest, die toko. De gedroogde groene mango is :9. En inderdaad, kermis -O-. Suf gedoe.
Ik weet niet eens of ik ooit een gedroogde mango heb gegeten... :) Lijkt me niks...

quote:
17s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 00:01 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hij is best groot en de 2 mensen die ik gesproken heb zijn erg aardig. Ga van de week nog eens, de mango is op :')
Ik zag alleen een kale aziaat achter de kassa zitten, maar heb niets gezegd want volgens mij was hij druk bezig met hoofdrekenen of tellen of whatever. Gewoon even een rondje gemaakt door de winkel, beetje kijken of ze NISSIN noodles hadden (nee), of thaise rode Fanta (nee, en anders toch te duur voor 95 ct per blikje), en de prijzen voor de rijst enzo...

Kijk er over een tijdje wel weer als ze hopelijk wat meer dingen binnen hebben...

En over de kermis: ik heb een hekel aan de kermis dus wat dat betreft zal ik het niet gaan bekijken, maar wanneer ik de stad in moet vanaf de Arcade dan kom je er toch langs...
pi_101111753
Was iets met de constructie controleren oid. Staat in ieder geval op de gemeentesite. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101112550
Kermis, ff rondje lopen en nergens in gaan.. :D
Alleen een rondje in de Booster oid met neefje zal er vast wel weer komen zoals elk jaar
pi_101113680
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:09 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Ik zag allemaal boze vrachtwagenchauffeurs toen ze de rotonde bij de geestersingel afsloten voor fietsende ontgroenende aankomende studenten... een stuk of 500 op de fiets

Gaan jullie veel kijken op de kermis?
Droog, ik stond precies op hetzelfde moment op die rotonde. Zwarte Audi :P
pi_101116593
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:00 schreef -tape- het volgende:

[..]

Droog, ik stond precies op hetzelfde moment op die rotonde. Zwarte Audi :P
Ik had gisteren nog onenigheid met iemand in een zwarte audi, was jij vast niet :D
pi_101116881
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 01:00 schreef -tape- het volgende:

[..]

Droog, ik stond precies op hetzelfde moment op die rotonde. Zwarte Audi :P
hehe geen idee, ik rijd in een witte polo met groen/blaauw bedrijfslogo :P

En meestal loop ik een rondje op de kermis en kijk wat. Het is mij allemaal te duur voor 5 minuten plezier . Vaak is dat de laatste dag, kijk ik meteen naar het vuurwerk . Dat vind ik dan weer wel leuk.
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101116922
Kermis, whaha gelukkig geen last van :p
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_101152451
Nah kermis kom ik echt niet meer. Te oud voor, terwijl ik ben hier de jongste ongeveer.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 06:01 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Ik had gisteren nog onenigheid met iemand in een zwarte audi, was jij vast niet :D
Nee, ik heb nooit onenigheid in het verkeer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101208544
weer een nieuw topic
hoi :W
pi_101208681
Hoi LL O+
pi_101226583
Hey mensjes! eindelijk even rust vanavond, verbouwing in huis is eindelijk klaar! slaapkamer meurt na een week nog naar verf :r

Woonkamer is lekker ruim, en binnenkort wat nieuwe zitmeubulair hier..

Dan doorzetten en de boel te koop zetten, of verhuren.. :Y
pi_101226695
Wie uit dit topic woont er ook alweer tegenover de oudieplas?

Zwaai ik even vanuit mijn dakraam :)
pi_101226807
btw even ter info, de link van de waagcam is dood.
pi_101227149
Ik niet, huiswaard represent jo.
pi_101227220
Rak Zuid. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101227339
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 19:14 schreef MdMa98 het volgende:
Wie uit dit topic woont er ook alweer tegenover de oudieplas?

Zwaai ik even vanuit mijn dakraam :)
huppelepupbear was dat volgens mij.. ff zoeken :P
pi_101227356
Nu naar het Rooie dorp

Papabear wat

EDIT :O
pi_101227364
ga ik voor jullie wel op het dak even staan :)
pi_101227392
Val er niet af.
pi_101227393
Mag, ik zit nu toch in de hoef. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101227403
Papabear ja :7
pi_101227487
pi_101227577
?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101227631
Ik vind het wel een vlotte vrouw. Ik denk, die deel ik met jullie.
pi_101227682
Oh, ok.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101227741
;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101227837
Prr
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101227877
Je wílt wel.
pi_101228010
Prrr.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101228082
is%20it%20wrong.jpg
pi_101229718
Zo :) Woon zelf lekke rin Overdie, alles bij de hand :) lidl voor de deur en appie erbij :)

Hoe was vandaag? genoten van de vrijdag?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101242018
Ideaal. Hele dag op bed gelegen met me vriendin, ben nu bij een vriend van me alleen verveel ik me dood. Xbox :')
pi_101243196
Vrijdagen zijn fijn. En dat blijven ze ook, want in ieder geval tot november altijd vrijdag vrij. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101244063
Hallo kaasstad van Noord-Holland :) bij ons in de regio Rijnmond is dat Gouda trouwens ;)
bestaan jullie bekende hofjes nog of is dat ook allemaal weggehaald ten favoure van de nieuwbouw..
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_101245775
Kermis!
pi_101246075
Arbeit @ C1000 Muiderwaard.

Groetjes :W
pi_101246405
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 08:01 schreef -tape- het volgende:
Arbeit @ C1000 Muiderwaard.

Groetjes :W
daar kom ik altijd in mijn pauze,,,
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_101246533
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 08:01 schreef -tape- het volgende:
Arbeit @ C1000 Muiderwaard.

Groetjes :W
heh daar wonen mijn ouders vlakbij, en ik vind het een slechte winkel :P
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101246538
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 02:03 schreef rubje het volgende:
Hallo kaasstad van Noord-Holland :) bij ons in de regio Rijnmond is dat Gouda trouwens ;)
bestaan jullie bekende hofjes nog of is dat ook allemaal weggehaald ten favoure van de nieuwbouw..
De hofjes zijn er nog, is beschermd stadsgezicht
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101246580
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 09:28 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

heh daar wonen mijn ouders vlakbij, en ik vind het een slechte winkel :P
Het is denk ik de slechste winkel die ik ooit gezien heb, maar dit laat mij wel foKken terwijl ik in een gangpad sta. :') doe er zelf ook nooit boodschappen, veel muizen en shit :r
pi_101246586
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 09:33 schreef -tape- het volgende:

[..]

Het is denk ik de slechste winkel die ik ooit gezien heb, maar dit laat mij wel foKken terwijl ik in een gangpad sta. :') doe er zelf ook nooit boodschappen, veel muizen en shit :r
Weet ik, en slecht gespiegeld en veel dingen over datum die verkocht worden
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101246593
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 04:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Kermis!
Ga je vandaag al een rondje lopen?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101246801
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 09:34 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Weet ik, en slecht gespiegeld en veel dingen over datum die verkocht worden
Ja echt hoor, soms wordt er kaas van weken soms maanden over datum overgepakt met een nieuwe datum, als dit aan mij gevraagd word weiger ik dat, net als het verwijderen van data met nagellakremover en dan een afprijssticker eroverheen :r. Alleen boeit het me niet genoieg om naar de ware autoriteiten shit te gaan, aangezien me ouders het weten en daarom dus anooit dat soort producten kopen. Eigenlijk gaan we altijd naar de albert heijn...

Wel een perfecte baan om milfjes te bekijken.. :d
pi_101246929
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 09:54 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ja echt hoor, soms wordt er kaas van weken soms maanden over datum overgepakt met een nieuwe datum, als dit aan mij gevraagd word weiger ik dat, net als het verwijderen van data met nagellakremover en dan een afprijssticker eroverheen :r. Alleen boeit het me niet genoieg om naar de ware autoriteiten shit te gaan, aangezien me ouders het weten en daarom dus anooit dat soort producten kopen. Eigenlijk gaan we altijd naar de albert heijn...

Wel een perfecte baan om milfjes te bekijken.. :d
Punt is dat de supermarkt altijd verantwoordelijk lijkt, en als je ziek wordt van het eten, dan mag je het verhalen op desupermarkt dus dat is niet zo erg. Dat laatste weet ik niet, kom er al 8 jaar niet meer
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101271462
milfs are overrated :P
pi_101281178
Ja soms wel, de andere kant is , het zijn vrouwen, en dat zijn de mooiste mysterieuze mensen
die ik ken, dus is het sowieso wel fijn om naar ze te kijken, met ze te praten en te genieten van hun aanwezigheid. milf of geen milf :)
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  FOK!fotograaf zondag 28 augustus 2011 @ 11:50:37 #73
151126 angel008
pi_101282541
gaaaaaaarrrrrr

half 7 thuis en nu proberen op te starten om te gaan stofzuigen ><
pi_101288080
Mijn beeld over vakkenvullers is nu totaal anders .... :D
pi_101288362
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 09:54 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ja echt hoor, soms wordt er kaas van weken soms maanden over datum overgepakt met een nieuwe datum, als dit aan mij gevraagd word weiger ik dat, net als het verwijderen van data met nagellakremover en dan een afprijssticker eroverheen :r. Alleen boeit het me niet genoieg om naar de ware autoriteiten shit te gaan, aangezien me ouders het weten en daarom dus anooit dat soort producten kopen. Eigenlijk gaan we altijd naar de albert heijn...

Wel een perfecte baan om milfjes te bekijken.. :d
Wtf.. daar kom ik dus nooit meer. :')
pi_101289113
Hee medestadsbewoners (galgje doen?) alles wel?
Vannacht 2:15 thuis na een dikke balans @Deen Anna Paulowna.. pfff gaan over op automatisch bestellen, echt alles moest geteld. wat een avond! Whats with kaas hierboven? vroeger was kaas ompakken heel normaal :Y jong werd jong belegen, jong belegen werd belegen etc..
Datums verwijderen met nagellak deed men heel vroeger, tegenwoordig is het not done, immers is omzet op eerlijke wijze behalen belangrijk. Klanten moet je winnen, niet verliezen.
pi_101289291
Ik zie het probleem met de kaas ook niet zo eigenlijk. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101290076
quote:
17s.gif Op zondag 28 augustus 2011 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie het probleem met de kaas ook niet zo eigenlijk. :@
Als de kaas thuis beschimmeld in de koelkast ligt, gewoon met de kaasschaaf wegsnijden :Y
Je wilt niet weten hoeveel mensen het weggooien :N
pi_101290204
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 15:39 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Als de kaas thuis beschimmeld in de koelkast ligt, gewoon met de kaasschaaf wegsnijden :Y
Je wilt niet weten hoeveel mensen het weggooien :N
Daarom! En dan wel een blauwe schimmelkaas opeten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101290260
quote:
17s.gif Op zondag 28 augustus 2011 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Daarom! En dan wel een blauwe schimmelkaas opeten. :')
Kaas is uberhaupt schimmel. Maarja we leven nu eenmaal in een wegwerpmaatschappij deze dagen.
pi_101290396
Houdbaarheidsdata :{w Als iets niet goed meer is zie/ruik/proef je dat snel genoeg. Alleen kip ben ik voorzichtig mee. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101290468
quote:
17s.gif Op zondag 28 augustus 2011 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Houdbaarheidsdata :{w Als iets niet goed meer is zie/ruik/proef je dat snel genoeg. Alleen kip ben ik voorzichtig mee. :)
Het is eigenlijk een adviesdatum, Alleen word tegenwoordig dit voorgesteld als einddatum. Dat zit er dus bij mensen ingebrand tegenwoordig.
pi_101298792
Nou ik vind het overpakken van kaas écht niet normaal hoor. :r Zo misleid je mensen, wat volgens mij ook gewoon strafbaar is hoor.
pi_101300318
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 19:32 schreef -tape- het volgende:
Val er niet af.
Mijn balkon ligt op het dak van de benedenwoningen, is redelijk veilig. Ben nu even in Stad van de zon in Heerhugowaard, lekker samen gegeten met mijn vriendin. Vanavond samen slapen @ brouwerij Alkmaar alweer.
pi_101300351
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 19:04 schreef -tape- het volgende:
Nou ik vind het overpakken van kaas écht niet normaal hoor. :r Zo misleid je mensen, wat volgens mij ook gewoon strafbaar is hoor.
Het gebeurd ook niet meer, aangezien er flinke boetes worden gegeven door het vwa.
pi_101300363
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 19:44 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Het gebeurd ook niet meer, aangezien er flinke boetes worden gegeven door het vwa.
Ik heb het gister nog zien gebeuren :)
pi_101300480
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 19:44 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ik heb het gister nog zien gebeuren :)
C1000 zeker? das dan ook geen winkel :{w
Sowieso als een winkel het al zou doen, gaat het dus niet goed met die toko. Klanten lopen dan alleen maar meer weg.
pi_101300519
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 19:47 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

C1000 zeker? das dan ook geen winkel :{w
Sowieso als een winkel het al zou doen, gaat het dus niet goed met die toko. Klanten lopen dan alleen maar meer weg.
Hoezo? Die klanten weten dat toch helemaal niet? Ja c1000.
pi_101301282
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 19:49 schreef -tape- het volgende:

[..]

Hoezo? Die klanten weten dat toch helemaal niet? Ja c1000.
Nog niet, maar nu weet ik het wel, en tsjah ik werk bij Deen he... even wat communicatie rondbazuinen in Alkmaar })
pi_101303227


Mijn uitzicht op de kermis :')
pi_101303595
Jij vermaakt je wel met je fantastische uitzicht denk :')
pi_101303722
Ik hoor vooral veel gegil :+
pi_101303782
Ik hooor alleen maar druppels.
  zondag 28 augustus 2011 @ 20:52:57 #94
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101304121
quote:
17s.gif Op zondag 28 augustus 2011 20:38 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn uitzicht op de kermis :')
Als ik niet zo verschrikkelijk lui was zou ik daar even een bliksem in photoshoppen :P
pi_101304437
Hehehe, doe maar :+
  zondag 28 augustus 2011 @ 21:04:32 #96
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_101304903
quote:
17s.gif Op zondag 28 augustus 2011 20:57 schreef douche-eendje het volgende:
Hehehe, doe maar :+
Te lui te lui :P

Daarnaast heb ik al dagen last van mijn schouders dus ik probeer de tablet even te vermijden wat betreft Photoshoppen enzo :P
pi_101305611
Voorzichtig doen met je schouder :*
pi_101306672
Ohja kermis...
Note to self.. alkmaar vermijden
pi_101345454
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja kermis...
Note to self.. alkmaar vermijden
Bij de juiste wind hoor ik al kotsende jeugd hier :r
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:18:46 #100
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101351216
Mijn grootste attractie is hier op de hoek. Al die auto's die weer om mogen draaien. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101352588
Ik woon er net ver genoeg vandaan om niets te horen en/of zien :D
pi_101359423
Als de wind richting de bergermeer staat hoor ik ook de hele dag het gebler van de kermis :')
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_101360990
Huiswaard heeft daar nooit last van, zicht op het vuurwerk is trouwens altijd wel perfect vanuit mijn zolderraam :) Of doen ze dat vuurwerk niet meer? Al jaren niet geweest/gekeken.
pi_101361010
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 01:31 schreef rubensanti het volgende:
Als de wind richting de bergermeer staat hoor ik ook de hele dag het gebler van de kermis :')
Zoveel gebler hoor ik hier niet hoor, hooguit van dat ding van de foto.
pi_101363320
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:15 schreef -tape- het volgende:
Huiswaard heeft daar nooit last van, zicht op het vuurwerk is trouwens altijd wel perfect vanuit mijn zolderraam :) Of doen ze dat vuurwerk niet meer? Al jaren niet geweest/gekeken.
als het weer mee zit is er gewoon vuurwerk
pi_101371171
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:17 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Zoveel gebler hoor ik hier niet hoor, hooguit van dat ding van de foto.
T komt ook met vlagen, met de wind dus ;)
pi_101428396
Wie gaan er zondag naar de Ierse middag in de hout?
pi_101428459
Ik zag een bordje staan ja, ik niet. Wat is dat?
pi_101428635
Ik kom af en toe in Mervs, dat is genoeg Ierland voor mij.

Raar volk :')
pi_101431293
quote:
Ik wil er graag naartoe. Ierse muziek is fijn om naar te luisteren en de lowland paddies zijn goed
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101432530
SINGLE
pi_101432769
:?
pi_101432868
Het was meer voor iemand anders; maar de persoon in kwestie reageert niet :(

Jij bent ook niet echt actief op het forum ofwel? :x
pi_101433236
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:54 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Ik wil er graag naartoe. Ierse muziek is fijn om naar te luisteren en de lowland paddies zijn goed
Ik ga denk ik ook wel want guinness :9. Na een paar is alle muziek wel goed :')
pi_101433330
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef -tape- het volgende:
Het was meer voor iemand anders; maar de persoon in kwestie reageert niet :(

Jij bent ook niet echt actief op het forum ofwel? :x
Aah ik denk al, wat bedoel jij nou opeens.

En ik? Niet echt inderdaad.. :D
pi_101433362
Wat doe je dan achter je PC? :P
pi_101433364
quote:
17s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:32 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik ga denk ik ook wel want guinness :9. Na een paar is alle muziek wel goed :')
zeker weten. En bovendien is het wel gezellig ook altijd. vorig jaar lekker in het gras gezeten .
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101433386
Als het weer een beetje mee zit zondag ga ik ook drankje halen :Y
pi_101433430
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:35 schreef -tape- het volgende:
Wat doe je dan achter je PC? :P
Schoolwerk.. :')
Verder beetje internetten maar niets boeiends ofzo.. Saai he? :D
pi_101433488
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:35 schreef lynda het volgende:
Als het weer een beetje mee zit zondag ga ik ook drankje halen :Y
Is het dan een leuk idee om een mini-meet te houden?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101433566
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:36 schreef lynda het volgende:

[..]

Schoolwerk.. :')
Verder beetje internetten maar niets boeiends ofzo.. Saai he? :D
Wat voor school? :) En ja, dat is redelijk saai, als je dat doet om half 12 op een verdwaalde woensdag. Ach als iemand uit mijn projectgroep wat meld ben ik ook even bezig met school. :@
pi_101433567
ff hoi zeggen kan altijd :Y *O*
pi_101433629
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:38 schreef lynda het volgende:
ff hoi zeggen kan altijd :Y *O*
Ja zo bedoel ik het ook! Al kaartjes besteld voor AZ ook?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101433734
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:38 schreef -tape- het volgende:

[..]

Wat voor school? :) En ja, dat is redelijk saai, als je dat doet om half 12 op een verdwaalde woensdag. Ach als iemand uit mijn projectgroep wat meld ben ik ook even bezig met school. :@
Ja nu niet met school bezig hoor, ik ben net thuis.. :P
Over het algemeen ben ik vooral daarmee bezig op de laptop.. Enne ik doe een poging tot de MER afronden :P wat dingen inhalen enzo en met beetje mazzel voor de zomer afgestudeerd.
pi_101433790
Oh vriend van me doet de MER jaar 2 nu.

Inholland Alkmaar?
pi_101433927
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:37 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Is het dan een leuk idee om een mini-meet te houden?
Prima hoor. Geen mensen hier die mee willen -O-
pi_101434010
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:39 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Ja zo bedoel ik het ook! Al kaartjes besteld voor AZ ook?
EL bedoel je? Uitwedstrijden ga ik niet heen, Malmo thuis mis ik waarschijnlijk :'(..
Voor Wien en Metalist nog ff kijken hoe het uitkomt.
Jij?
pi_101434045
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:42 schreef -tape- het volgende:
Oh vriend van me doet de MER jaar 2 nu.

Inholland Alkmaar?
Jups.. Als hij nog boeken nodig heeft.. O-)
Waar zat jij nu?
pi_101434134
quote:
17s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:45 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Prima hoor. Geen mensen hier die mee willen -O-
lynda komt ook een guinnessje halen zei ze als het weer mooi genoeg is :)

En voor AZ ga ik van de week bestellen. Ik kan wel alle drie heen gelukkig :)
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101434179
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:47 schreef lynda het volgende:

[..]

Jups.. Als hij nog boeken nodig heeft.. O-)
Waar zat jij nu?
Weet niet of hij het gaat halen :') Hij is er vaker niet als wel.

Inholland Diemen zit ik zelf.
pi_101434239
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:49 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

lynda komt ook een guinnessje halen zei ze als het weer mooi genoeg is :)

En voor AZ ga ik van de week bestellen. Ik kan wel alle drie heen gelukkig :)
Dat is mooi!
Mja ik moet 5 uur voor Malmo een kies laten trekken.. ik weet niet of mijn hoofd de trommel en het gezang/schreeuw enz dan nog leuk vinden _O-
pi_101434270
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:51 schreef lynda het volgende:

[..]

Dat is mooi!
Mja ik moet 5 uur voor Malmo een kies laten trekken.. ik weet niet of mijn hoofd de trommel en het gezang/schreeuw enz dan nog leuk vinden _O-
natuurlijk wel! en zie het zo.. je kan letterlijk bloed spugen als je ze aanmoedigt :)
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101434279
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:50 schreef -tape- het volgende:

[..]

Weet niet of hij het gaat halen :') Hij is er vaker niet als wel.

Inholland Diemen zit ik zelf.
_O- altijd handig zulke mensen
pi_101434354
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:51 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

natuurlijk wel! en zie het zo.. je kan letterlijk bloed spugen als je ze aanmoedigt :)
_O- ja zal mijn buurman blij mee zijn.
Ik heb gelukkig ( :') ) EL dus kijken kan ik wel altijd
pi_101434426
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:53 schreef lynda het volgende:

[..]

_O- ja zal mijn buurman blij mee zijn.
Ik heb gelukkig ( :') ) EL dus kijken kan ik wel altijd
Zolang je zelf maar blij bent! Ik zou gewoon gaan. zat ook met longontsteking op de tribune op 5-5-5
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101434575
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:54 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Zolang je zelf maar blij bent! Ik zou gewoon gaan. zat ook met longontsteking op de tribune op 5-5-5
Mja wat dat betreft heb ik iets qua gezondheid tegen wat het niet verstandig maakt.. :P
pi_101434674
Ach, dat maakt ook niet uit . Hoe meer zielen hoe meer vreugd :) Leen je dan ook je seizoenkaart uit aan iemand die wel kan?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101434711
Ik verwacht assistentie in je topic sgt :(
pi_101434722
Mijn plaats komt voor de EL gewoon vrij, met eredivisie is er altijd wel iemand die voor mij heen wil :Y
pi_101434841
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:00 schreef -tape- het volgende:
Ik verwacht assistentie in je topic sgt :(
Is het zo zwaar in singles?
pi_101434946
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:03 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Is het zo zwaar in singles?
Ze pesten mij, als buitenstaander zijnde. :( En het saamhorigheidsgevoel is ver te zoeken onder de Alkmaarders, want Sgt negert (hihi) mij gewoon.
pi_101435017
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:05 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ze pesten mij, als buitenstaander zijnde. :( En het saamhorigheidsgevoel is ver te zoeken onder de Alkmaarders, want Sgt negert (hihi) mij gewoon.
En dan ga je huilie doen bij sgt? :P
pi_101435108
Was ik van plan, maar ik ga maar naar bed. Alhoewel nog één aflevering Big Bang Theory en morgen weer vroeg op (6;45) want school. :')

Slaap zacht, lieve kijkbuiskindertjes. <3
pi_101435127
pfft, ik meng mij niet in een discussie waar niets te halen valt.
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101435154
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:00 schreef lynda het volgende:
Mijn plaats komt voor de EL gewoon vrij, met eredivisie is er altijd wel iemand die voor mij heen wil :Y
Ja dat is zo. Wij lenen hem dan onderling uit aan de ander.
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101435296
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:05 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ze pesten mij, als buitenstaander zijnde. :( En het saamhorigheidsgevoel is ver te zoeken onder de Alkmaarders, want Sgt negert (hihi) mij gewoon.
Gewoon terug pesten!
pi_101435404
Weltrusten mede kaaskijkers
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101437523
Guinness. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101439184
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 01:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Guinness. :9
yup erg lekker toch?

Ik heb ook nog een fles kersenmede staan thuis :)
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  donderdag 1 september 2011 @ 07:29:18 #151
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_101439200
quote:
17s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:58 schreef douche-eendje het volgende:
Wie gaan er zondag naar de Ierse middag in de hout?
Ik zou achter de bar staan, maar ben veel te druk met klussen dus kan helaas niet ;(.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_101439390
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 07:25 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

yup erg lekker toch?

Ik heb ook nog een fles kersenmede staan thuis :)
Ik snap niet hoe men zo iets lekkers durft te verpesten met :r kersen :r

En Bart :*. Onhandige timing enzo.
pi_101445054
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 07:29 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik zou achter de bar staan, maar ben veel te druk met klussen dus kan helaas niet ;(.
Aww. ;(

Maar klussen gaat goed verder?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101445533
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 07:29 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik zou achter de bar staan, maar ben veel te druk met klussen dus kan helaas niet ;(.
Klussen is voor een goed doel! Server werkte alweer hoorde ik :P
pi_101445607
Mijn vogel is gek.. Stukje komkommer en mevrouw flipt hem.. Broodje kaas en ze staat naast mij te schreeuwen.. Kaasverslaafde vogel :+
pi_101445647
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:58 schreef lynda het volgende:
Mijn vogel is gek.. Stukje komkommer en mevrouw flipt hem.. Broodje kaas en ze staat naast mij te schreeuwen.. Kaasverslaafde vogel :+
Vogels en kaas? :+

Nu vraag ik me af welke beesten eigenlijk géén kaas vreten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101445744
Grasparkiet van schoonouders vliegt hard weg voor kaas.. :D
pi_101445761
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:05 schreef lynda het volgende:
Grasparkiet van schoonouders vliegt hard weg voor kaas.. :D
Oeh, gaaf. :D Da's net zoals een van de katten van m'n zus, die is doodsbang voor paraplu's. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101445813
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Vogels en kaas? :+

Nu vraag ik me af welke beesten eigenlijk géén kaas vreten. :')
Mijn konijnen.
pi_101445875
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:07 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Mijn konijnen.
Gelukkig, toch nog beestjes die het niet eten. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101449302
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Gelukkig, toch nog beestjes die het niet eten. O+
Misschien moet ik eens graskaas proberen.
pi_101457215
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oeh, gaaf. :D Da's net zoals een van de katten van m'n zus, die is doodsbang voor paraplu's. :')
Ik moest even lachen
  donderdag 1 september 2011 @ 19:26:07 #163
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_101457477
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Aww. ;(

Maar klussen gaat goed verder?
Nou ja, langzamer dan we willen :P. Maar verder gaat alles wel goed ja!
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:56 schreef lynda het volgende:

[..]

Klussen is voor een goed doel! Server werkte alweer hoorde ik :P
Ja :D. Hoe kom je daar zo bij 8)7.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 1 september 2011 @ 19:26:21 #164
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_101457486
En sinds vanmiddag 16.00 uur woon ik niet meer in Alkmaar *O*.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_101457550
quote:
99s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:26 schreef Bart het volgende:
En sinds vanmiddag 16.00 uur woon ik niet meer in Alkmaar *O*.
Deserteur!!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 1 september 2011 @ 19:27:47 #166
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_101457561
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Deserteur!!
Ja!
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_101457570
:'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 1 september 2011 @ 19:28:33 #168
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_101457602
Ik zit nu trouwens te fokken op de rand van het bed, met als monitor onze 40" tv op 40cm voor me :'). Ik zie net rechtsonderin in mijn ooghoek een popup verschijnen :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_101457637
:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101457861
quote:
99s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:26 schreef Bart het volgende:

[..]

Nou ja, langzamer dan we willen :P. Maar verder gaat alles wel goed ja!

[..]

Ja :D. Hoe kom je daar zo bij 8)7.
Je vrouw :D
pi_101458753
Bart... Kom terug!!!!!
  donderdag 1 september 2011 @ 20:01:05 #172
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_101459086
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:34 schreef lynda het volgende:

[..]

Je vrouw :D
Oh ja ze plempt al die onzin op Facebook :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 1 september 2011 @ 20:02:31 #173
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_101459158
Ik heb nu op elke slaapkamer een vaste netwerkaansluiting, gewoon zo'n wandcontactdoos in de muur zoals je bij bedrijven altijd ziet :P. Kabeltje erin en je hebt internet 8-).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_101459230
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:02 schreef Bart het volgende:
Ik heb nu op elke slaapkamer een vaste netwerkaansluiting, gewoon zo'n wandcontactdoos in de muur zoals je bij bedrijven altijd ziet :P. Kabeltje erin en je hebt internet 8-).
Da's wel hendig.

Handiger dan mijn megakabel naar boven in ieder geval. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 1 september 2011 @ 20:04:20 #175
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_101459249
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:53 schreef douche-eendje het volgende:
Bart... Kom terug!!!!!
Nee :D. Woon hier veel te goed! Tuin, oprit, garage, vlak bij de Zaan, enorme woonkamer, zolder voor mezelf als gameroom/thuisbios... Zoek het maar lekker uit in Alkmaar :6.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_101459279
Housewarmingsmeet? :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 1 september 2011 @ 20:06:23 #177
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_101459340
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's wel hendig.

Handiger dan mijn megakabel naar boven in ieder geval. :')
Zeker handig! Alleen kost het wel een hoop tijd en moeite om te maken... En het is nog lang niet klaar... Hopelijk zondag de slaapkamer helemaal af zodat we in ieder geval een plekje netjes en rustig hebben. Rest is allemaal nog beton.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_101459384
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:06 schreef Bart het volgende:

[..]

Zeker handig! Alleen kost het wel een hoop tijd en moeite om te maken... En het is nog lang niet klaar... Hopelijk zondag de slaapkamer helemaal af zodat we in ieder geval een plekje netjes en rustig hebben. Rest is allemaal nog beton.
Da's wel minder inderdaad, maar als het eenmaal af is... :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101459509
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:01 schreef Bart het volgende:

[..]

Oh ja ze plempt al die onzin op Facebook :').
jij in dit topic :D ieder zijn ding haha
pi_101464403
Maarre Bart.. klinkt wel als een paleisje... weet je zeker dat Danny niet met je wil ruilen?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  donderdag 1 september 2011 @ 22:06:59 #181
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_101467085
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:29 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Maarre Bart.. klinkt wel als een paleisje... weet je zeker dat Danny niet met je wil ruilen?
Vast niet, ieder zijn eigen wensen he ;).

http://lingen.nu/oosterwerf
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_101467385
ik vind het een mooi huis, heb je niet veel last van spinnen?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101468980
Schutrups!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101469166
wat is een schutrups?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101469262
Mooi huis Bart.

Wel een beetje puntig. :+
pi_101469329
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:38 schreef Sgt.Warlock het volgende:
wat is een schutrups?
Een schoenenwinkel. Schijnt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101470103
lol geen Zalando voor je dan Ijsdraakje?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101470402
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:53 schreef Sgt.Warlock het volgende:
lol geen Zalando voor je dan Ijsdraakje?
Nee, ik sta op een schoenenkoopstop. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101470642
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nee, ik sta op een schoenenkoopstop. ;(
Waarom dat? Hoeveel paar heb je?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101470756
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:02 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Waarom dat? Hoeveel paar heb je?
Omdat ik moet sparen. :') En niet enorm veel hoor, iets van 15 paar ofzo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101470833
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Omdat ik moet sparen. :') En niet enorm veel hoor, iets van 15 paar ofzo.
sparen *grijns* sommigen noemen 15 paar schoenen sparen...

Maar ik voel je pijn om niet alles te kunnen doen.. andere kant is verlangens zijn goed
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101470908
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:05 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

sparen *grijns* sommigen noemen 15 paar schoenen sparen...

Maar ik voel je pijn om niet alles te kunnen doen.. andere kant is verlangens zijn goed
Bwehehehe. Ik zou zeggen, klik eens op het "lakjesss" in m'n ondertitel. Da's pas écht sparen. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101471030
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Bwehehehe. Ik zou zeggen, klik eens op het "lakjesss" in m'n ondertitel. Da's pas écht sparen. :7
Ja dat klopt... maar hoeveel daarvan vind je lekker zitten?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101471088
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:09 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Ja dat klopt... maar hoeveel daarvan vind je lekker zitten?
hmmz is nagellak dus... kan ook leuk zijn.. of pijnlijk
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101471105
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:09 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Ja dat klopt... maar hoeveel daarvan vind je lekker zitten?
De één lakt wat rotter dan de ander, maar als het eenmaal zit, zit het. :P

Maar ik moet sparen, want ik wil één paar schoenen vervangen over niet al te lange tijd, maar dat zijn dure krengen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101471128
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:10 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

hmmz is nagellak dus... kan ook leuk zijn.. of pijnlijk
Je moet het ook niet in je ogen smeren. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101471199
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Je moet het ook niet in je ogen smeren. :+
heh ik gebruik het nog wel eens op hoortoestellen om links en rechts aan te geven...
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101471260
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:12 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

heh ik gebruik het nog wel eens op hoortoestellen om links en rechts aan te geven...

Kan ook, maar daar voel je als het goed is ook weinig van.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101471333
en heel eerlijk ook wel eens aan nagels in mijn rug... kwam ooit eens thuis van het zwembad met striemen die ik ook zou hebben na zweepslagen :P
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101471477
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:14 schreef Sgt.Warlock het volgende:
en heel eerlijk ook wel eens aan nagels in mijn rug... kwam ooit eens thuis van het zwembad met striemen die ik ook zou hebben na zweepslagen :P
Daar heb ik zelf gek genoeg nou nooit last van. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101471544
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Daar heb ik zelf gek genoeg nou nooit last van. :+
*grijns* ooh ja? je doet/deed het meestal bij anderen zeker?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101471823
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

*grijns* ooh ja? je doet/deed het meestal bij anderen zeker?
Ik heb er de nagels voor, dus dan zal ik ze gebruiken ook. ~O>
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101472051
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb er de nagels voor, dus dan zal ik ze gebruiken ook. ~O>
hahaha en daarna naar de pedicure voor het bijwerken :P
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101472192
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:28 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

hahaha en daarna naar de pedicure voor het bijwerken :P
Tsk, ik doe alles zelf. En behalve de kleur is het allemaal van mezelf. :{w

(En pedicure zijn voeten, ik ben niet zo flexibel dat ik die nagels in iemands rug krijg. :'))
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101472343
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Tsk, ik doe alles zelf. En behalve de kleur is het allemaal van mezelf. :{w

(En pedicure zijn voeten, ik ben niet zo flexibel dat ik die nagels in iemands rug krijg. :'))
Dat klinkt alsof je het geprobeerd hebt :P

Maar geen idee, want ik knip mijn nagels ook altijd zelf :P
En Alleen maar goed,natuurlijk is mooier dan neppers
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101472367
Zeg, zoek een kamer ofzo :P
pi_101472409
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:34 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Dat klinkt alsof je het geprobeerd hebt :P

Maar geen idee, want ik knip mijn nagels ook altijd zelf :P
En Alleen maar goed,natuurlijk is mooier dan neppers
Neuh, ik ken mijn eigen limiet heel goed. Iets met houten planken die flexibeler zijn. :')

quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:34 schreef douche-eendje het volgende:
Zeg, zoek een kamer ofzo :P
Ik zit gewoon in mijn kamer hoor. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101472512
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:34 schreef douche-eendje het volgende:
Zeg, zoek een kamer ofzo :P
Daar zit ik al in :)
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101472545
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Neuh, ik ken mijn eigen limiet heel goed. Iets met houten planken die flexibeler zijn. :')

[..]

Ik zit gewoon in mijn kamer hoor. :+
Houten planken kan je buigen als je ze verwarmt
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101472602
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:38 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Houten planken kan je buigen als je ze verwarmt
Deze zegt krak. Letterlijk.

Wel leuk als ze niet tegen dat geluid kunnen trouwens. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101472625
* douche-eendje sluipt het topic uit.

Zal jullie maar even met rust laten :+
pi_101472655
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:39 schreef douche-eendje het volgende:
[me=douche-eendje]sluipt het topic uit.
[/me]

Zal jullie maar even met rust laten :+
:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101472670
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Deze zegt krak. Letterlijk.

Wel leuk als ze niet tegen dat geluid kunnen trouwens. :')
*grijns* krak klinkt toch niet zo heel erg verkeerd... Pas bij plop of krak-au wordt het erg
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101472697
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:39 schreef douche-eendje het volgende:
[me=douche-eendje]sluipt het topic uit.
[/me]

Zal jullie maar even met rust laten :+
Dat hoeft niet, je kan er ook bij komen zitten in het bad... dat is waar douche-eendjes zwemmen toch?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101472812
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

*grijns* krak klinkt toch niet zo heel erg verkeerd... Pas bij plop of krak-au wordt het erg
Naja, míj doet het geen pijn, maar sommigen klinken wel een beetje vies. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101472855
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Dat hoeft niet, je kan er ook bij komen zitten in het bad... dat is waar douche-eendjes zwemmen toch?
Zit je in bad in je kamer?
pi_101472903
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:45 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Zit je in bad in je kamer?
Nee, ik heb geen bad,, maar mijn douche is hiernaast
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101472941
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:45 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Zit je in bad in je kamer?
Fokken vanuit bad? Zou kunnen, heb het zelf ook wel gedaan. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101472964
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Naja, míj doet het geen pijn, maar sommigen klinken wel een beetje vies. :')
Het hangt er maar net vanaf wat je vies vindt... sommigen vinden dat wel leuk
En als je iemand kan opvouwen lijkt me ook niet echt fijn
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101472977
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Fokken vanuit bad? Zou kunnen, heb het zelf ook wel gedaan. :')
heb jij wel een bad?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101472978
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Fokken vanuit bad? Zou kunnen, heb het zelf ook wel gedaan. :')
Lushbad natuurlijk!
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:45 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen bad,, maar mijn douche is hiernaast
Ik ga nu niet douchen
pi_101473022
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:47 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Lushbad natuurlijk!

[..]

Ik ga nu niet douchen
Lushbad?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101473025
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:47 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

heb jij wel een bad?
:Y

Lushbad. O+ Is 's ochtends in bad gaan zitten heel asociaal? Want nu wil ik een lushbad.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101473080
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:Y

Lushbad. O+ Is 's ochtends in bad gaan zitten heel asociaal? Want nu wil ik een lushbad.
Als je er tijd voor hebt is het niet heel asociaal :P maar wat is een lushbad?
Ik heb nooit ene bad gehad dus weet ook niet wat het is
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101473152
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:49 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Als je er tijd voor hebt is het niet heel asociaal :P maar wat is een lushbad?
Ik heb nooit ene bad gehad dus weet ook niet wat het is
Lush is een bad/douchemeukmerk. En ze hebben heel fijne badmeuk. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101473227
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Lush is een bad/douchemeukmerk. En ze hebben heel fijne badmeuk. O+
Net zoiets als rituals?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101473273
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:52 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Net zoiets als rituals?
Zo ongeveer ja. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101473301
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zo ongeveer ja. :Y
Dat ken ik wel, ruikt super en ook de massage olie voelt lekker aan op mijn handen
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101473381
Wat is er lekker aan in bad zitten?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101473387
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:55 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Wat is er lekker aan in bad zitten?
Het is gewoon relaxed. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101473501
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is gewoon relaxed. O+
Het zitten in afkoelend water? of meer de warmte van een "vers bad"?

De enige keer dat ik er wat aan vond had ik al het licht uit gedaan en een kaars aangedaan
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:00:03 #232
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101473579
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:58 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Het zitten in afkoelend water? of meer de warmte van een "vers bad"?

De enige keer dat ik er wat aan vond had ik al het licht uit gedaan en een kaars aangedaan
Gewoon lekker liggen in warm water. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:01:34 #233
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101473643
Soms ook met een boek erbij trouwens.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101473711
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Gewoon lekker liggen in warm water. O+
Soms ook met een boek erbij trouwens.

Dat lijkt me dan wel lekker, het lezen .. maar zal zelf liever eerst gaan douchen en dan lezen
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:05:31 #235
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101473812
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:03 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan wel lekker, het lezen .. maar zal zelf liever eerst gaan douchen en dan lezen
Douchen is ook fijn, maar ik hou van in water liggen. Altijd al gedaan. Ik kan ook zonder problemen anderhalf uur in bad liggen. (En dan zijn badballen van ¤4 ineens geen probleem meer. :'))
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101473860
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Douchen is ook fijn, maar ik hou van in water liggen. Altijd al gedaan. Ik kan ook zonder problemen anderhalf uur in bad liggen. (En dan zijn badballen van ¤4 ineens geen probleem meer. :'))
Een badbal is een bal van die kristallen?

Ik vind het leuk om 1,5 uur of 2 uur te zwemmen... maar liggen, geen idee of ik er de rust voor zou hebben
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:08:25 #237
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101473926
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:06 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Een badbal is een bal van die kristallen?

Ik vind het leuk om 1,5 uur of 2 uur te zwemmen... maar liggen, geen idee of ik er de rust voor zou hebben
http://www.lush.co.uk/sho(...)e-bars-the-comforter

Zwemmen is ook O+.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101474032
quote:
ROFL.. Ik heb verse lavendel of verse munt die je ook zou kunnen gebruiken... maar dit klinkt ook wel erg zoet.... of het lekker is, geen idee

En zwemmen is leuk... zwom altijd heel veel, en doe het nu nog regelmatig
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:12:05 #239
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101474079
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:11 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

ROFL.. Ik heb verse lavendel of verse munt die je ook zou kunnen gebruiken... maar dit klinkt ook wel erg zoet.... of het lekker is, geen idee

En zwemmen is leuk... zwom altijd heel veel, en doe het nu nog regelmatig
Het ís ook enorm zoet. Maar ik hou wel van een zoet bad. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101474164
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het ís ook enorm zoet. Maar ik hou wel van een zoet bad. :P
Een zoet bad voor een ...
Kan me dat wel voorstellen hoor om gewoon zo ruikend uit bad te stappen en dan lekker rustig een dag te beginnen/in bed te duiken
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101474265
Draak is geen zoet meisje :P. Ik moet iig voor November een comforter halen... gelukkig duurt dat nog even. Morgenochtend wel een lushdouche O+
pi_101474371
Heh... Ik had het ook niet over zoet met ...

Comforter... wel aparte namen steeds... waar kan je het halen?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:21:01 #243
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101474421
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:19 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Heh... Ik had het ook niet over zoet met ...

Comforter... wel aparte namen steeds... waar kan je het halen?
Haarlem, Amsterdam, online. :)

quote:
17s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:17 schreef douche-eendje het volgende:
Draak is geen zoet meisje :P. Ik moet iig voor November een comforter halen... gelukkig duurt dat nog even. Morgenochtend wel een lushdouche O+
Ik hķu wel van zoet. Telt dat ook?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101474476
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:21 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Haarlem, Amsterdam, online. :)

[..]

Ik hķu wel van zoet. Telt dat ook?
Haarlem werk ik :) eens kijken of het dichtbij te krijgen is..
En ja natuurlijk telt dat.. waarom zou het niet zo zijn.. alle vrouwen zijn toch (b)engeltjes?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:23:06 #245
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101474500
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:22 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Haarlem werk ik :) eens kijken of het dichtbij te krijgen is..
En ja natuurlijk telt dat.. waarom zou het niet zo zijn.. alle vrouwen zijn toch (b)engeltjes?
:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101474566
Ja ik weet dat het afgezaagd is :P
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:25:33 #247
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101474587
Kazig is 't.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101474643


Er is kaas-zeep :P
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101474671
Je moet gebruiken wat je lekker vindt ruiken en als dat zoet is dan is dat zoet

wat is het zoetste wat ze hebben?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:28:32 #250
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101474706
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:27 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Je moet gebruiken wat je lekker vindt ruiken en als dat zoet is dan is dat zoet

wat is het zoetste wat ze hebben?
Snow Fairy. Bubblegum. :9

Ze hebben ook Alkmaar-zeep. Dus die moet ik meebestellen de volgende keer.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101474752
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Snow Fairy. Bubblegum. :9

Ze hebben ook Alkmaar-zeep. Dus die moet ik meebestellen de volgende keer.
Alkmaar is in feite een sensuele bloemenzeep gemaakt van sterke, exotische jasmijnextracten, ontspannende vetivertolie, verzachtende styrax en extracten van kamperfoelie en amaranthus. Daarom is de geur zo buitengewoon lekker en vragen wij ons af wie er niet voor deze zeep zal vallen.

klinkt wel apart ja
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:30:39 #252
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101474783
Het is Alkmaar, ik heb er toch al veel te veel van, dus kan er ook wel bij. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101474823
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is Alkmaar, ik heb er toch al veel te veel van, dus kan er ook wel bij. :')
Dus je bent er ook voor gevallen :P

Het zijn wel bijzondere zepen, en ook natuurlijk gemaakt dus dat is wel heel fijn
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:32:52 #254
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101474867
Het is al minder dan het was gelukkig. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101474912
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is al minder dan het was gelukkig. :')
Wat bedoel je daarmee? En verandering van spijs doet eten, dus veel verschillende zeepjes is leuk
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101475066
Goedenavond.
pi_101475083
goedenavond tape, helaas is het voor mij bedtijd. mag over 6 uur er weer uit

Weltrusten Douche-eendje en Ijsdraakje
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101475115
Slap.

Sterkte :P
pi_101475135
Ik zal de dames wel even onder handen nemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101478065
Mogguh!
  vrijdag 2 september 2011 @ 07:49:19 #261
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_101478376
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef Sgt.Warlock het volgende:
ik vind het een mooi huis, heb je niet veel last van spinnen?
Waarom zou ik veel last hebben van spinnen? Hooguit spinnende poezen, maar die heb ik zelf in huis gehaald.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_101478488
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 07:49 schreef Bart het volgende:

[..]

Waarom zou ik veel last hebben van spinnen? Hooguit spinnende poezen, maar die heb ik zelf in huis gehaald.
IN heerhugowaard bij dat nieuwbouwproject worden ze gek van de spinnen... een vriend van me heeft wel 5-600 kruisspinnen op zijn huis en tuin
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101481172
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 08:03 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

IN heerhugowaard bij dat nieuwbouwproject worden ze gek van de spinnen... een vriend van me heeft wel 5-600 kruisspinnen op zijn huis en tuin
Krijg je gratis huisdieren is het weer niet goed.
pi_101481191
Fitnessen, doei.
pi_101500478
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 08:03 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

IN heerhugowaard bij dat nieuwbouwproject worden ze gek van de spinnen... een vriend van me heeft wel 5-600 kruisspinnen op zijn huis en tuin
Bij mijn vriendin in stad van de zon erg veel kruisspinnen en ook nog best veel dikke torren :Y
pi_101500524
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:40 schreef Sgt.Warlock het volgende:
goedenavond tape, helaas is het voor mij bedtijd. mag over 6 uur er weer uit

Weltrusten Douche-eendje en Ijsdraakje
Mijn nacht was maar 5 uur kort nu lekker luieren @bed en televisie
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:12:26 #267
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101500819
Pompidom, straks nog even de stad in.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101513280
En? hoe was het?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101514006
quote:
Wat een idioot...
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101514254
Best wel ja
pi_101514282
quote:
Wtf.

En het is hier warm. En gezellig. En ik kwam een ons tegen. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101514302
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wtf.

En het is hier warm. En gezellig. En ik kwam een ons tegen. ;(
een ons van wat?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101514316
One night stand?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101514360
Ik weet het niet, jij kwam een ons tegen..
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101514382
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:19 schreef IJsdraakje het volgende:
One night stand?
hehe was het een leuk weerzien of een beetje tegenvallend?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101514408
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:19 schreef IJsdraakje het volgende:
One night stand?
:D oei.. oeps? of viel het mee?
al zegt de ;( niet veel goeds
pi_101514465
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:21 schreef lynda het volgende:

[..]

:D oei.. oeps? of viel het mee?
al zegt de ;( niet veel goeds
Het viel mee, maar het was meer van fuck, heb ik het daarmee gedaan? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101514485
_O- dat is een grote oeps
pi_101514515
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:23 schreef lynda het volgende:
_O- dat is een grote oeps
Goddank was het eenmalig. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101514545
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Goddank was het eenmalig. :')
hehe ach, voordeel is wel waarom je weet waarom het een ons was en niet dat je denkt van helaas
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101514573
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Goddank was het eenmalig. :')
Hehehe, die zien we nooit meer terug :+
pi_101514607
Oh, ik heb me wel vermaakt toen, maar daar moest het maar bij blijven. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101514609
mijn laptop flipt :(
pi_101514671
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:26 schreef lynda het volgende:
mijn laptop flipt :(
No! Hoe moet je nu hints zoeken?!

En ik heb heul niks gedaan ja. :(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101514704
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:27 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

No! Hoe moet je nu hints zoeken?!

En ik heb heul niks gedaan ja. :(
pffft en dat moet ik geloven?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101514725
Echt echt niet? :P
En geen hints zoeken meer.. ik heb genoeg geplaatst :P
pi_101514739
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:28 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

pffft en dat moet ik geloven?
In het maffiaspel niet nee. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101514775
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:28 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

pffft en dat moet ik geloven?
Waarom doe jij niet mee eigenlijk O-)
pi_101514809
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:28 schreef lynda het volgende:
Echt echt niet? :P
En geen hints zoeken meer.. ik heb genoeg geplaatst :P
Echt niet.

En ik ga morgen kijken. Als ze me vermoorden, ben ik niet machteloos. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101514810
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

In het maffiaspel niet nee. :+
Wat is het maffiaspel? en geen idee waarom ik niet mee doe..
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101514837
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:30 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

Wat is het maffiaspel? en geen idee waarom ik niet mee doe..
Check mijn pohi.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101514838
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Echt niet.

En ik ga morgen kijken. Als ze me vermoorden, ben ik niet machteloos. :+
ach... als ze je vermoorden wel, want dan ben je al dood... pas als ze falen was je niet machteloos
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101514866
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Check mijn pohi.
pohi?
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101514879
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Echt niet.

En ik ga morgen kijken. Als ze me vermoorden, ben ik niet machteloos. :+
Waarom ben je niet machteloos dan..? Doe jij eens pm/dmtje sturen hahaha
pi_101514891
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:31 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

pohi?
post history :D
pi_101514913
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:32 schreef lynda het volgende:

[..]

post history :D
Ik ken alleen de Poi...
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
pi_101514918
kwartet *O*
-O-
pi_101514919
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:31 schreef Sgt.Warlock het volgende:

[..]

pohi?
Posthistorie.

En lynda snapt wel wat ik bedoel. Of ze me gelooft is een tweede. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101514925
The past is history, the future a mystery, today is a gift, that why it is the present
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')