abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 september 2011 @ 15:03:51 #201
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_101554696
:r
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 4 september 2011 @ 15:13:48 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_101555116
Ze ziet er niet vies mager uit iig. Ze sport gewoon extreem veel, denk ik.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_101556404
quote:
4s.gif Op zondag 4 september 2011 15:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ze ziet er niet vies mager uit iig. Ze sport gewoon extreem veel, denk ik.
Het gaat ook niet echt om het magere maar om de verhouding schouders-heupen. Nog even doortrainen en ze kan mee gaan doen aan van die fitnesswedstrijden voor vrouwen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 4 september 2011 @ 15:47:21 #205
208890 June.
Seriously?
pi_101556418
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Wat ontzettend lelijk, ze zou een sportschoolverbod moeten krijgen.
Of wat meer hamburgers eten, dan valt het niet zo op :P
Shine bright like a diamond.
pi_101556429
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:43 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]

Dakota Fanning :D
Die tas _O_ _O_
  zondag 4 september 2011 @ 16:23:42 #207
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_101557564
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Het gaat ook niet echt om het magere maar om de verhouding schouders-heupen. Nog even doortrainen en ze kan mee gaan doen aan van die fitnesswedstrijden voor vrouwen.
De vrouwen die daaraan meedoen hebben trouwens wel extreme diëten om zo te worden.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_101557801
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 16:23 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

De vrouwen die daaraan meedoen hebben trouwens wel extreme diëten om zo te worden.
Ja absoluut, veel vrouwen willen niet gaan fitnessen omdat ze bang zijn om te gespierd te worden. Maar als vrouw zijnde moet je goed je best doen om echt gespierd te worden, mevr, Rimes heeft ook heel hard moeten werken voor dat lijf (ik zelf zou er niet blij mee zijn maar goed dat is een kwestie van smaak)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_101558197
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:38 schreef Kings het volgende:

[..]

Nee, het is echt haar bouw (of overmatige krachttraining), check maar op deze foto:

[ afbeelding ]
Wat ik zo grappig vind, ik zie zo'n mini zwembandrandje net boven waar haar heup begint :D
Terwijl er verder nergens vet is, overal spieren.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_101558429
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 16:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat ik zo grappig vind, ik zie zo'n mini zwembandrandje net boven waar haar heup begint :D
Terwijl er verder nergens vet is, overal spieren.
Volgens mij is dat geen zwembadrandje maar ook spier. (door haar houding lijkt het vet)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_101558492
Hier zie je het ook:





Mannen hebben dat nog erger.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 4 september 2011 @ 17:00:33 #212
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_101558630
Romeinen hadden dat bijna standaard in hun beelden en pantsers zitten, is idd spier.

Maar het ziet er niet uit, hoe gezond het wel niet zal zijn door al het sporten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 4 september 2011 @ 17:28:21 #213
208890 June.
Seriously?
pi_101559665
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Romeinen hadden dat bijna standaard in hun beelden en pantsers zitten, is idd spier.

Maar het ziet er niet uit, hoe gezond het wel niet zal zijn door al het sporten.
Teveel sporten is dan ook niet gezond.
Shine bright like a diamond.
pi_101560330
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 16:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja absoluut, veel vrouwen willen niet gaan fitnessen omdat ze bang zijn om te gespierd te worden. Maar als vrouw zijnde moet je goed je best doen om echt gespierd te worden, mevr, Rimes heeft ook heel hard moeten werken voor dat lijf (ik zelf zou er niet blij mee zijn maar goed dat is een kwestie van smaak)
Voor dat lijf heeft ze hard moeten trainen, maar die verhouding schouders/heupen heeft er altijd al gezeten


Alleen is het nooit zo opgevallen omdat ze ook een stukje steviger is geweest, maar de brede schouders waren er altijd al wel
pi_101561022
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 16:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Volgens mij is dat geen zwembadrandje maar ook spier. (door haar houding lijkt het vet)
Thanks, zo leer je nog eens wat! ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 4 september 2011 @ 20:19:32 #216
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101565444
Jammer dat celebs die op een bepaald moment een beetje stevig zijn, vaak zo enorm doorslaan met afvallen.
Meer dan 10 kilo afvallen was absoluut niet nodig geweest.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101565783
quote:
13s.gif Op zondag 4 september 2011 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Jammer dat celebs die op een bepaald moment een beetje stevig zijn, vaak zo enorm doorslaan met afvallen.
Meer dan 10 kilo afvallen was absoluut niet nodig geweest.
Ja zonde he! Ze worden meteen zo uitgemergeld zodra ze wat bekender worden.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_101566387
Cheryl Cole is ook zo'n voorbeeld, die was echt niets te dik maar is fanatiek gaan lijnen en is nu behoorlijk dun ( ze is nog steeds gorgeous daar niet van!)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  † In Memoriam † zondag 4 september 2011 @ 22:55:32 #219
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_101575131
Ik zie niets vreemds aan Simon Cowell? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 4 september 2011 @ 23:03:02 #220
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_101575541
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Cheryl Cole is ook zo'n voorbeeld, die was echt niets te dik maar is fanatiek gaan lijnen en is nu behoorlijk dun ( ze is nog steeds gorgeous daar niet van!)
Zij had vorig jaar malaria en is daardoor erg afgevallen.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ood.dhtml?redirected
  zondag 4 september 2011 @ 23:04:10 #221
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101575604
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 16:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja absoluut, veel vrouwen willen niet gaan fitnessen omdat ze bang zijn om te gespierd te worden. Maar als vrouw zijnde moet je goed je best doen om echt gespierd te worden, mevr, Rimes heeft ook heel hard moeten werken voor dat lijf (ik zelf zou er niet blij mee zijn maar goed dat is een kwestie van smaak)
E zijn wel degelijk veel vrouwen die aanleg hebben voor een dergelijk lijf. Als ik vier keer per week ga trainen en iets minder eet zie ik er over een paar maanden ook zo uit. En zo kern ik er nog wel meer
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_101575867
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

E zijn wel degelijk veel vrouwen die aanleg hebben voor een dergelijk lijf. Als ik vier keer per week ga trainen en iets minder eet zie ik er over een paar maanden ook zo uit. En zo kern ik er nog wel meer
Jep, hier ook :Y Idd type bouw waardoor het snel gaat.
Geen idee of Lean ook zo is ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_101582163
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 23:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

E zijn wel degelijk veel vrouwen die aanleg hebben voor een dergelijk lijf. Als ik vier keer per week ga trainen en iets minder eet zie ik er over een paar maanden ook zo uit. En zo kern ik er nog wel meer
Je zult aanleg hebben voor spieropbouw dat geloof ik, maar zo erg als Lean denk ik niet (als voorbeeld, bij haar kun je die verschillende bovenbeenspieren van elkaar onderscheiden, dat hebben vrouwen die normaal trainen en eten niet)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  maandag 5 september 2011 @ 08:44:18 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101582626
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 07:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Je zult aanleg hebben voor spieropbouw dat geloof ik, maar zo erg als Lean denk ik niet (als voorbeeld, bij haar kun je die verschillende bovenbeenspieren van elkaar onderscheiden, dat hebben vrouwen die normaal trainen en eten niet)
Haar figuurtype lijkt erg op de mijne. Die foto is het witte jurkje zou mijn lijf kunnen zijn als ik iets te mollig ben, die in dat groene jurkje als ik precies voldoende train en dat te dunne lijf als ik iets te fanatiek aan hardlopen doen en niet voldoende train met gewichten.
Ben het er mee eens dat ze er veel voor heeft moeten doen om zo te worden. Jammer eigenlijk. Als ze wat meer zou eten en iets meer (gedoseerd) aan krachttraining zou doen heeft ze een goed atletisch figuur.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_101606040
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 08:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Haar figuurtype lijkt erg op de mijne. Die foto is het witte jurkje zou mijn lijf kunnen zijn als ik iets te mollig ben, die in dat groene jurkje als ik precies voldoende train en dat te dunne lijf als ik iets te fanatiek aan hardlopen doen en niet voldoende train met gewichten.
Ben het er mee eens dat ze er veel voor heeft moeten doen om zo te worden. Jammer eigenlijk. Als ze wat meer zou eten en iets meer (gedoseerd) aan krachttraining zou doen heeft ze een goed atletisch figuur.
Ja precies! Dat hele afgetrainde is gewoon niet zo vrouwelijk meer, en dat is jammer want verder heeft ze een topfiguur!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')