Oh ja, was ik helemaal vergeten te zeggen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:26 schreef meneerpeer het volgende:
elektrisch of akoestisch? en welke stijl spreek je het meeste aan?
Behoorlijk wat vrije tijd en doorzettingsvermogen dat heb ik wel. Tenminste vooral als ik iets echt wil. En dat is in dit geval zeker zo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef MASD het volgende:
Hoeveel vrije tijd en doorzettingsvermogen heb je?
Dankjewel voor je reactie! Ik ga er meteen naar kijken!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:32 schreef MagicMedicine het volgende:
1. Bekijk/bespeel eens wat Richwood gitaren. Die zijn niet al te duur (in jouw prijsklasse zelfs) en prima te bespelen verder. Mijn eerste akoestische gitaar was destijds ook een Richwood en die beviel mij wel.
2. Ja, dat kan.
Bedankt voor de links! Ik ga me er nog maar eens even goed in verdiepen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:35 schreef Godtje het volgende:
Ik heb laatste deze gekocht die schijnt goed te zijn (ook geen verstand er van).
Maar wel gelijk bovenkant van je budget.
http://www.alphenaar.com/products/Cort-Earth-70-Solid-top.html
Dankjewel! Noten kan ik in ieder geval nog niet lezen, maar dat is wel te leren natuurlijk. En inderdaad jammer dat je moeder nu niet meer wil spelen. Nou in ieder geval mooi dat er hoop voor me is!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:38 schreef DubbleDJ het volgende:
Als je een beetje ritme hebt & noten kan lezen .. Dan kom je vast wel ver. Mijn moeder speelde vroeger ontzettend veel gitaar .. maar helaas heb ik het doorzettings vermorgen niet voor .. en ik heb te kleine vingertjes x]! (Dat klein zijn zit in de familie) Alleen het probleem is .. me moeder in nu ritmeloos en wil ze het ook neit meer spelen , omdat ze zit dat het niet meer klinkt.. best jammer vind ik ... Ik zeg altijd : Iedereen kan gitaar spelen als je het er maar voor over hebt!
Succes !
Serieus? Ik weet dus van niks, maar dat zou wel schelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:15 schreef MASD het volgende:
Noten lezen is voor pianisten en maagden. Pak die tablatuur jeweet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |