abonnement Unibet Coolblue
pi_101035958


w/ De slowchat van het ESF-forum! w/

Waar we het hebben over de dingen rondom het hoogtepunt van het jaar; het EurovisieSongFestival!!!! *O*

Game on!!! *O* w/ Have fun!!! w/ *O*



Enkele nuttige smilies in dit subforum:
- - - - - - - fuckneehe.gif - - - - -
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101036041
Deeltje hiervoor was in slechts 15 dagen vol :')
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101036088
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Deeltje hiervoor was in slechts 15 dagen vol :')
Wat is het gemiddelde ongeveer dat een deeltje vol raakt?
pi_101036170
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:29 schreef Hendrikpostbez het volgende:

[..]

Wat is het gemiddelde ongeveer dat een deeltje vol raakt?
Geen touw aan vast te knopen. De meesten die tijdens en rond het ESC hier postten zitten nu ergens anders te slowchatten, dus het gaat niet zo hard meer.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101036228
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:31 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Geen touw aan vast te knopen. De meesten die tijdens en rond het ESC hier postten zitten nu ergens anders te slowchatten, dus het gaat niet zo hard meer.
Okee, ja het seizoen moet nog beginnen he. Wachten tot de eerste liedjes bekend zijn.
pi_101036426
Greys of Erik zullen wel meer cijfertjes hebben, maar veel van de live topics in de tweede halve finale waren binnen 10 minuten vol. En ik geloof dat het snelste topic dat vol liep ooit op heel FOK! ook binnen ESF was, drie minuten of zo.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101036453
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:29 schreef Hendrikpostbez het volgende:

[..]

Wat is het gemiddelde ongeveer dat een deeltje vol raakt?
Gewoon een willekeurig topic in maart? Misschien twee of drie dagen :P

Maar was je nou nog van plan om naar Baku te gaan? :P
pi_101036480
't Is ook wel een beetje komkommertijd qua ESF perikelen natuurlijk.
pi_101036610
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:

Gewoon een willekeurig topic in maart? Misschien twee of drie dagen :P

Maar was je nou nog van plan om naar Baku te gaan? :P
Hoe gaat het trouwens met je inzending voor het NSF, Maarten-Pieter?

Ik heb zelf de tekst en de muziek voor mijn inzending nu af. Ik moet het zelf nog inzingen als demo, en dan een betere zanger(es) vinden die de uiteindelijke zang wil doen. Ik zit nu op zangles, dus ik denk dat ik op die manier wel via via een zanger(es) zou moeten kunnen vinden.

Ik heb eigenlijk ook nog een ander nummer die ik op wil nemen, maar ik vrees dat het niet gaat lukken om dat allemaal nog op tijd af te krijgen.
pi_101036675
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:45 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Hoe gaat het trouwens met je inzending voor het NSF, Maarten-Pieter?

Ik heb zelf de tekst en de muziek voor mijn inzending nu af. Ik moet het zelf nog inzingen als demo, en dan een betere zanger(es) vinden die de uiteindelijke zang wil doen. Ik zit nu op zangles, dus ik denk dat ik op die manier wel via via een zanger(es) zou moeten kunnen vinden.

Ik heb eigenlijk ook nog een ander nummer die ik op wil nemen, maar ik vrees dat het niet gaat lukken om dat allemaal nog op tijd af te krijgen.
Mijn idee is om nu gewoon bladmuziek in te sturen (al dan niet met tekst); opnemen gaat waarschijnlijk niet lukken. En gelijk beginnen met een liedje voor een volgend jaar :P

Leuk trouwens w/
pi_101036710
Cool Commander, wist niet dat je ook bezig was. Krijgen we starks twee Fok!kers in de landelijke finale w/
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101037117
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:

Mijn idee is om nu gewoon bladmuziek in te sturen (al dan niet met tekst); opnemen gaat waarschijnlijk niet lukken. En gelijk beginnen met een liedje voor een volgend jaar :P
Ik wist dat je bladmuziek ging insturen, maar het liedje an sich is al klaar? Wat voor genre is het?

quote:
Cool Commander, wist niet dat je ook bezig was. Krijgen we starks twee Fok!kers in de landelijke finale
Ik doe vooral mee omdat ik een keer een liedje helemaal af wil maken, en zo'n deadline motiveert wel. Ik denk wel dat het een goed liedje is, anders zou ik niet mee doen, maar ik zou echt superverbaasd zijn als het daadwerkelijk wordt uitgekozen voor de landelijke finale!
pi_101037510
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:02 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Ik wist dat je bladmuziek ging insturen, maar het liedje an sich is al klaar? Wat voor genre is het?
Het is nog niet helemaal af, maar het schiet wel op. Het genre is pop/popschlager naar mijn idee, maar de TROS kan het liedje natuurlijk helemaal veranderen.

quote:
[..]

Ik doe vooral mee omdat ik een keer een liedje helemaal af wil maken, en zo'n deadline motiveert
wel. Ik denk wel dat het een goed liedje is, anders zou ik niet mee doen, maar ik zou echt superverbaasd zijn als het daadwerkelijk wordt uitgekozen voor de landelijke finale!
Dat is natuurlijk wel erg leuk. Het lijkt mij ook leuk, maar als dit ingezonden is ga ik gelijk aan de gang voor een volgend jaar :P
pi_101038061
Als het nou niks wordt in Holland, stuur ze dan naar mij. Lever ikze hier ook nog even in
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2011 @ 13:40:01 #15
163650 Greys
pi_101038315
Ik vind het spannend, al die schrijfplannen van jullie! :D w/

En idd, die SC topics zijn soms binnen een halve dag vol hier en soms duurt het weken. Gaat af en aan :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101038427
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Als het nou niks wordt in Holland, stuur ze dan naar mij. Lever ikze hier ook nog even in
Zweden?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2011 @ 13:44:15 #17
163650 Greys
pi_101038463
Zou wat zijn, wint Zweden straks met een door een Nederlander gemaakt liedje :{w
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101038532
Hebben ze in Zweden niet allerlei moeilijke toegangsregels voor de landelijke finale? Dat er minstens 1 van de componisten/uitvoerden een Zweed is ofzo?
pi_101038618
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:45 schreef CommanderKeen het volgende:
Hebben ze in Zweden niet allerlei moeilijke toegangsregels voor de landelijke finale? Dat er minstens 1 van de componisten/uitvoerden een Zweed is ofzo?
Volgens mij wel. Maar dan vragen we een Zweed die het dan helemaal arrangeert :Y

En dan hebben wij de basis :Y

En dan staat er toch nog: Music: -naam- en -Zweed- :Y
pi_101039012
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Maar dan vragen we een Zweed die het dan helemaal arrangeert :Y

En dan hebben wij de basis :Y

En dan staat er toch nog: Music: -naam- en -Zweed- :Y
Of we vragen een mooi Zweeds zangeresje om het even in te zingen, natuurlijk! :9~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2011 @ 14:05:32 #21
163650 Greys
pi_101039263
Stop maar met schrijven, Muis heeft net in de F&F SC de meest awesome tekst gepubliceerd!


quote:
6s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:53 schreef Muis006 het volgende:
‘t Was a weary Monday morn
when entering the kitchen
Greys noticed them dirty dish’
and started loud a-bitchin

All the crusty forks and knives
the dishes full of stains
“I’ll make sure no germ survives!”
Greys muttered through her pains

Charmed with song by Sim and Nick
Greys started her wet plow
The dirty dish’ diminished fast
not like sweating on her brow

When Greys was done the kitchen gleamed
All the plates were clean
“What a pretty sight” she beamed
“I’ve never felt more keen!”

Satisfied by her hard work
Greys switched to hardcore Fok!king
“Until next time, sweet soap of mine
when the germs come knocking!”
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101039331
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:05 schreef Greys het volgende:
Stop maar met schrijven, Muis heeft net in de F&F SC de meest awesome tekst gepubliceerd!

[..]

_O-
pi_101039368
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Of we vragen een mooi Zweeds zangeresje om het even in te zingen, natuurlijk! :9~
Voor :Y :9
pi_101040043
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:45 schreef CommanderKeen het volgende:
Hebben ze in Zweden niet allerlei moeilijke toegangsregels voor de landelijke finale? Dat er minstens 1 van de componisten/uitvoerden een Zweed is ofzo?
Nou en? Zet je mijn naam er toch als laatste onder, over de royalty's worden we het wel eens, haha
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101040130
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:31 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Nou en? Zet je mijn naam er toch als laatste onder, over de royalty's worden we het wel eens, haha
Ben jij Zweed dan?
pi_101040794
Zou het uperhaupt zin hebben om losse teksten in die koffer te doen? Wat denken jullie? Ik kan geen teksten op muziek schrijven, dus zou je het eerder gedichten kunnen noemen. Maar volgens mij kan je beter een compleet liedje inleveren wil je echt kans maken.

quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Gewoon een willekeurig topic in maart? Misschien twee of drie dagen :P

Maar was je nou nog van plan om naar Baku te gaan? :P
Ik denk dat ik volgend jaar oversla i.v.m de kosten. Moet het allemaal uit eigen zak betalen en ben nu 2x op rij geweest.
pi_101040856
De website vertelt me dat je als buitenlander in mag sturen, mits er één schrijver, componist etc Zweeds is. Nou ja, das slechts een kwestie van iemand zoeken die je eronder zet als medeschrijver natuurlijk. Zorg ik voor, pro bono.. :P

Overigens mag je, als je nog nooit eerder materiaal hebt uitgebracht, uitsluitend deelnemen via de webjoker. Daar moet je een geluisfragment uploaden en dan doe je mee met alleen het liedje. Met andere woorden; Als je een goed nummer hebt, zorgen zij voor een passende artiest.

Het is niet gek hoor, wedden op twee paarden. Het nummer van Denemarken bijvoorbeeld eindigde vorig jaar heel hoog, maar kwam niet eens door de Zweedse voorselectie.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101040921
Leuk zweeds liedje vers van de pers!

Hon är så bra
lalalalallala
Jag vill bara säga
Hon är så bra

Hon är snygg, vackert och kul
Men jag är full, full
Oh nej nej nej
Hon säger nej nej
till mig
pi_101040980
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
De website vertelt me dat je als buitenlander in mag sturen, mits er één schrijver, componist etc Zweeds is. Nou ja, das slechts een kwestie van iemand zoeken die je eronder zet als medeschrijver natuurlijk. Zorg ik voor, pro bono.. :P

Overigens mag je, als je nog nooit eerder materiaal hebt uitgebracht, uitsluitend deelnemen via de webjoker. Daar moet je een geluisfragment uploaden en dan doe je mee met alleen het liedje. Met andere woorden; Als je een goed nummer hebt, zorgen zij voor een passende artiest.

Het is niet gek hoor, wedden op twee paarden. Het nummer van Denemarken bijvoorbeeld eindigde vorig jaar heel hoog, maar kwam niet eens door de Zweedse voorselectie.
Weet me te herinneren dat het Litouwse liedje uit 2005 little by little en ook het Noorse nummer van 2004 eigenlijk Zweedse afdankertjes waren.
pi_101041089
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
De website vertelt me dat je als buitenlander in mag sturen, mits er één schrijver, componist etc Zweeds is. Nou ja, das slechts een kwestie van iemand zoeken die je eronder zet als medeschrijver natuurlijk. Zorg ik voor, pro bono.. :P

Overigens mag je, als je nog nooit eerder materiaal hebt uitgebracht, uitsluitend deelnemen via de webjoker. Daar moet je een geluisfragment uploaden en dan doe je mee met alleen het liedje. Met andere woorden; Als je een goed nummer hebt, zorgen zij voor een passende artiest.

Het is niet gek hoor, wedden op twee paarden. Het nummer van Denemarken bijvoorbeeld eindigde vorig jaar heel hoog, maar kwam niet eens door de Zweedse voorselectie.
Het is wel een idee, zo'n voorselectie blijft natuurlijk een loterij. Maar eerlijk gezegd ben ik al blij als het me uberhaupt lukt om op tijd een volwaardige productie in die koffer bij de TROS te dumpen.
pi_101041230
Melodi nummer 8
Text och musik: Hendrikpostbez

*O*
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101041236
Zijn er misschien nog mensen die naar de koffer gaan en waar ik even wat teksten naar kan mailen?
pi_101041294
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:54 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Zou het uperhaupt zin hebben om losse teksten in die koffer te doen? Wat denken jullie? Ik kan geen teksten op muziek schrijven, dus zou je het eerder gedichten kunnen noemen. Maar volgens mij kan je beter een compleet liedje inleveren wil je echt kans maken.
Ik denk dat losse teksten al snel in de prullenmand belanden bij de TROS. Met een mooie tekst heb je nog geen mooi nummer. Andersom is het makkelijker denk ik.

Ik denk eerlijk gezegd ook dat je het met alleen bladmuziek ook niet redt. Ze krijgen waarschijnlijk honderden inzendingen, dan hanteren ze bij de eerste schifting toch hoogstwaarschijnlijk de botte bijl methode. Bij bladmuziek moet je maar hopen dat ze uberhaupt de tijd nemen om het goed te bekijken cq. beluisteren en je moet maar hopen dat ze het op dezelfde manier interpreteren zoals jij het bedoelt hebt.
pi_101041391
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:08 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Ik denk dat losse teksten al snel in de prullenmand belanden bij de TROS. Met een mooie tekst heb je nog geen mooi nummer. Andersom is het makkelijker denk ik.

Ik denk eerlijk gezegd ook dat je het met alleen bladmuziek ook niet redt. Ze krijgen waarschijnlijk honderden inzendingen, dan hanteren ze bij de eerste schifting toch hoogstwaarschijnlijk de botte bijl methode. Bij bladmuziek moet je maar hopen dat ze uberhaupt de tijd nemen om het goed te bekijken cq. beluisteren en je moet maar hopen dat ze het op dezelfde manier interpreteren zoals jij het bedoelt hebt.
Ja, daar geef ik je gelijk in. Je kunt beter als je een liedje maakt samen gaan zitten, de een maakt de muziek de ander de tekst of beiden van alles wat. Want hoe krijg je in vredesnaam een willekeurige tekst goed passend op een willekeurige melodie zonder aanpassingen te doen?
pi_101041484
Welk level van professionalisme zit je eigenlijk? Ik snap dat iedereen met een beetje verstand van muziek wel een tekst kan schrijven en wat begeleidende akkoorden eronder. Maar ik begrijp dat je een volledig afgeproduceerd nummer wil inleveren, toch? Zit je dan in een studio met muzikanten? Of is het computerwerk? Ik kan me daar geen voorstelling van maken eigenlijk.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101041524
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:10 schreef Hendrikpostbez het volgende:

[..]

Ja, daar geef ik je gelijk in. Je kunt beter als je een liedje maakt samen gaan zitten, de een maakt de muziek de ander de tekst of beiden van alles wat. Want hoe krijg je in vredesnaam een willekeurige tekst goed passend op een willekeurige melodie zonder aanpassingen te doen?
Ja, dat is heel lastig. Veel componisten schrijven eerst muziek en laten daar dan een tekstschrijver een mooie tekst op schrijven. Of componisten nemen een bestaande tekst en maken daar dan muziek voor, zoals Bernie Taupin en Elton John. Maar een bestaande tekst proberen in te passen in een bestaand nummer, zonder aan een van beide iets aan te passen is zoeken naar een speld in een hooiberg.
pi_101041684
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Welk level van professionalisme zit je eigenlijk? Ik snap dat iedereen met een beetje verstand van muziek wel een tekst kan schrijven en wat begeleidende akkoorden eronder. Maar ik begrijp dat je een volledig afgeproduceerd nummer wil inleveren, toch? Zit je dan in een studio met muzikanten? Of is het computerwerk? Ik kan me daar geen voorstelling van maken eigenlijk.
Vraag je dat aan mij? Ik heb thuis wat appatuur op zolder staan. Denk aan een condensator-microfoon, gitaren, synthesizer en natuurlijk een PC. Studio is een groot woord, maar met de juiste hardware en software en heel veel geduld kun je al een heel eind komen tegenwoordig. Overigens is het nummer dat ik in wil leveren een dance-achtig nummer en dat kun je prima op de computer doen, omdat vrijwel alles elektronisch is. De zang blijft uiteraard mensenwerk ;)
pi_101042206
quote:
6s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:19 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Vraag je dat aan mij? Ik heb thuis wat appatuur op zolder staan. Denk aan een condensator-microfoon, gitaren, synthesizer en natuurlijk een PC. Studio is een groot woord, maar met de juiste hardware en software en heel veel geduld kun je al een heel eind komen tegenwoordig. Overigens is het nummer dat ik in wil leveren een dance-achtig nummer en dat kun je prima op de computer doen, omdat vrijwel alles elektronisch is. De zang blijft uiteraard mensenwerk ;)
Had even iets moeten quoten, sorry
Ja, ok...dan heb ik wel een beeld erbij. Vind het knap dat je zoiets kan creëren vanuit een idee of gedachte.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101042399
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:34 schreef Knutknuttsson het volgende:

Ja, ok...dan heb ik wel een beeld erbij. Vind het knap dat je zoiets kan creëren vanuit een idee of gedachte.
Dat vind ik juist het mooie van muziek componeren. Eerst is er nog niks, dan bedenk je wat en dan is er opeens een nieuw nummer.
pi_101044453
Een van mijn dromen is om nog eens een bijdrage te mogen leveren aan het songfestival. De enige enigszins realistische manier daartoe is het schrijven van een tekst. Want zingen en componeren kan ik niet. Ik kan misschien een melodietje neurieen maar dat is nog geen componeren :P
pi_101046682
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Een van mijn dromen is om nog eens een bijdrage te mogen leveren aan het songfestival. De enige enigszins realistische manier daartoe is het schrijven van een tekst. Want zingen en componeren kan ik niet. Ik kan misschien een melodietje neurieen maar dat is nog geen componeren :P
Als je leert een instrument een beetje te bespelen en als je wat muziektheorie kent, kom je al een heel eind!
pi_101049707
Even een Fairytale of Satellite uit je mouw schudden, lijkt mij verschrikkelijk moeilijk. Moeilijker dan een Sha-La-Lie in elk geval :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2011 @ 19:07:59 #43
163650 Greys
pi_101049879
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Een van mijn dromen is om nog eens een bijdrage te mogen leveren aan het songfestival. De enige enigszins realistische manier daartoe is het schrijven van een tekst. Want zingen en componeren kan ik niet. Ik kan misschien een melodietje neurieen maar dat is nog geen componeren :P
Volgens mij is dat ook componeren :P
Als een ander het dan voor je in noten omzet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101049899
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:04 schreef Fred_B het volgende:
Even een Fairytale of Satellite uit je mouw schudden, lijkt mij verschrikkelijk moeilijk. Moeilijker dan een Sha-La-Lie in elk geval :P
Over Fairytales gesproken:
Ik liep vorige week op een avond in Stockholm, stond Ryback daar opeens op een plein te spelen. Met een ENORM orkest erachter. Gelukkig geen popliedjes, maar hele mooie klassieke stukken op de viool. Echt waanzinnig mooi. En er stonden denken ik een kleine duizend man te kijken en iedereen was muisstil, zodat je echt alleen de muziek hoorde. Bijna eng.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2011 @ 19:11:20 #45
163650 Greys
pi_101050009
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:08 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Over Fairytales gesproken:
Ik liep vorige week op een avond in Stockholm, stond Ryback daar opeens op een plein te spelen. Met een ENORM orkest erachter. Gelukkig geen popliedjes, maar hele mooie klassieke stukken op de viool. Echt waanzinnig mooi. En er stonden denken ik een kleine duizend man te kijken en iedereen was muisstil, zodat je echt alleen de muziek hoorde. Bijna eng.
Oh wauw! O+
Zou het al op youtube staan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101050056
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:08 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Over Fairytales gesproken:
Ik liep vorige week op een avond in Stockholm, stond Ryback daar opeens op een plein te spelen. Met een ENORM orkest erachter. Gelukkig geen popliedjes, maar hele mooie klassieke stukken op de viool. Echt waanzinnig mooi. En er stonden denken ik een kleine duizend man te kijken en iedereen was muisstil, zodat je echt alleen de muziek hoorde. Bijna eng.
Geweldig :)

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook componeren :P
Als een ander het dan voor je in noten omzet?
De gein is om van een melodietje of van akkoorden een volledig liedje te maken :)
pi_101050128
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh wauw! O+
Zou het al op youtube staan?
Ga gelijk zoeken
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101050383
Hier dus:


En hij heeft hem wel gespeeld, zie ik nu. Zal wel "part of the deal" zijn, denk ik

And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101050553
Hij heeft trouwens onlangs ook een mooi Zweedstalig liedje opgenomen. Titel is me even ontschoten.
pi_101050726
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hier dus:


En hij heeft hem wel gespeeld, zie ik nu. Zal wel "part of the deal" zijn, denk ik

Prachtig _O_
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2011 @ 19:28:11 #51
163650 Greys
pi_101050771
Oh mooi zeg!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101052179
Welke muziek luisteren jullie buiten het songfestival om eigenlijk? Zijn jullie meer klassieke liefhebbers of meer van de popmuziek?
pi_101052185
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:04 schreef Fred_B het volgende:
Even een Fairytale of Satellite uit je mouw schudden, lijkt mij verschrikkelijk moeilijk. Moeilijker dan een Sha-La-Lie in elk geval :P
Fairytale en Satellite zitten muziektheoretisch gezien niet zo heel ingewikkeld in elkaar, eigenlijk op hetzelfde niveau als Sha-la-lie, wat uiteraard niks zegt over de kwaliteit van de liedjes.
pi_101052270
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:55 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Fairytale en Satellite zitten muziektheoretisch gezien niet zo heel ingewikkeld in elkaar, eigenlijk op hetzelfde niveau als Sha-la-lie, wat uiteraard niks zegt over de kwaliteit van de liedjes.
Ja hoe beoordeel je nu eigenlijk een muziek stuk? Want simpele melodietjes kunnen veel hoger eindigen dan hele mooie akkoorden en zo. Ik als lees vraag me wel af hoe je nu eigenlijk muziek kunt beoordelen.
pi_101052346
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:55 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Welke muziek luisteren jullie buiten het songfestival om eigenlijk? Zijn jullie meer klassieke liefhebbers of meer van de popmuziek?
Ik hou van (euro)pop, (euro)dance en af en toe wat rock. Dan kom je toch vaak uit bij van die Zweedse muziek O+
pi_101052423
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ik hou van (euro)pop, (euro)dance en af en toe wat rock. Dan kom je toch vaak uit bij van die Zweedse muziek O+
Noem eens wat namen, Zweedse muziek is aardig breed nog
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101052537
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:00 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Noem eens wat namen, Zweedse muziek is aardig breed nog
Zweden is nummer drie op het gebied van muziekproduceren ;)
pi_101052580
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:00 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Noem eens wat namen, Zweedse muziek is aardig breed nog
Nee het zijn meer de genres die ik leuk vind. Het valt mij dan op dat het vaak Zweden zijn die in die genres liedjes hebben.
pi_101052612
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:02 schreef Hendrikpostbez het volgende:

[..]

Zweden is nummer drie op het gebied van muziekproduceren ;)
Na 1. VS en 2. VK?
pi_101052711
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:57 schreef Hendrikpostbez het volgende:

[..]

Ja hoe beoordeel je nu eigenlijk een muziek stuk? Want simpele melodietjes kunnen veel hoger eindigen dan hele mooie akkoorden en zo. Ik als lees vraag me wel af hoe je nu eigenlijk muziek kunt beoordelen.
Muziek beoordelen is heel makkelijk. Je organiseert een festival, laat alle deelnemers elkaar 1 tot 12 punten geven, en degene met de meeste punten wint. ;)
pi_101052785
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:06 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Muziek beoordelen is heel makkelijk. Je organiseert een festival, laat alle deelnemers elkaar 1 tot 12 punten geven, en degene met de meeste punten wint. ;)
Ik denk dat hij bedoelt hoe goed het muziektechnisch is ;)
pi_101052808
Ik zelf houd van voornamelijk rock en pop, maar ook oude soul of blues vind ik op zijn tijd wel lekker. Klassiek luister ik niet zo vaak, maar een mooi klassiek stuk kan me ook wel bekoren. Als er een mooie melodielijn in zit en het stuk niet te voorspelbaar is vind ik het vaak wel leuk. Wat namen: Queen, Mika, Muse.
  maandag 22 augustus 2011 @ 20:10:04 #63
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101052863
w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101052875
Ola Roger w/
  maandag 22 augustus 2011 @ 20:11:47 #65
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101052944
MP w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101053161
Vinden jullie ook dat sommige liedjes in de eigen taal veel beter zijn dan in de Engelse vertaling? Vooral bij IJSland vind ik dat het geval!
pi_101053180
Als ik de tijd krijg tussen alle K3 en Kinderen voor Kinderen cd's door dan is het meestal "oude" muziek. Sixties, seventies. En dan liefst met gitaren, zeg maar. En dat varieert weer van beatmuziek tot glamrock.
Laatst gekochte cd is trouwens die van Robyn, wat weer valt onder de noemer "dance".
Ach, eigenlijk luister ik alles wel. Behalve klassiek en Nederlandstalig a la Jannes en Jan Smit.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101053225
quote:
2s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt hoe goed het muziektechnisch is ;)
Goed is een subjectieve term. Muziektheorie verklaart niet hoe "goed" een nummer is, het is een manier om te verklaren hoe de muziek in elkaar zit vanuit een componeer perspectief. Is het complex, of recht-toe-rechtaan?

Dingen waar je naar kunt kijken zijn:
- Welke maatsoorten worden er gebruikt? Is alles in bijvoorbeeld 4/4 of wordt de maatsoort afgewisseld? Dit zie je niet zo heel vaak in popmuziek, maar de Beatles deden het bijvoorbeeld nog weleens.
- Welke toonsoort wordt er gebruikt? Is het hele stuk in een toonsoort, of wordt er gemoduleerd naar een andere toonsoort, en hoe dan? De Bee Gees maakten weinig gebruik van modulatie, terwijl Queen bijna niks anders deed.
- Welke akkoorden worden er gebruikt? Zijn het alleen de standaard I-IV-V akkoorden zoals C, F en G, of worden er ook exotischer akkoorden gebruikt als mineurs, septiems, suspended, diminished, 6 of 9 akkoorden, etc. Ook de volgorde van de akkoorden is belangrijke. Worden er voornamelijk cliche akkoordenschema's gebruikt, of zijn de schema's origineel en verrassend? In de blues zie je alleen de standaard akkoorden, terwijl vooral in de jazz gebruik wordt gemaakt van exotische akkoorden schemas.
- Hoe is de structuur van het nummer? Is het een standaard structuur met couplet-refrein-couplet-refrein-refrein, of wordt er ook gebruik gemaakt van andere structen, zoals bridges, pre-chorus, alternative verses, etc?

En nog veel meer ;) En complex betekent niet perse beter. Het is vooral een kwestie van smaak.
pi_101053256
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
Als ik de tijd krijg tussen alle K3 en Kinderen voor Kinderen cd's door dan is het meestal "oude" muziek. Sixties, seventies. En dan liefst met gitaren, zeg maar. En dat varieert weer van beatmuziek tot glamrock.
Glamrock *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2011 @ 20:20:12 #70
163650 Greys
pi_101053265
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:55 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Welke muziek luisteren jullie buiten het songfestival om eigenlijk? Zijn jullie meer klassieke liefhebbers of meer van de popmuziek?
Jason Mraz, Sia, dat soort dingen.
Maar ook Herman van Veen :@
En Josh Groban :@ Dus dat laatste is vrij 'klassiekerig'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101053359
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Jason Mraz, Sia, dat soort dingen.
Maar ook Herman van Veen :@
En Josh Groban :@ Dus dat laatste is vrij 'klassiekerig'.
Hier ook een Herman van Veen luisteraar!
En Josh Groban is ook goed ja.
pi_101053360
Overigens heb ik geen cd van mijzelf meer in huis. Enkel platen, maar die draai ik zelden. Die heb ik enkel voor de hoes en de heb. Als ik muziek wil luisteren doe ik dat via de computer of telefoon.
In de auto heb ik nog een paar, maar eigenlijk vind ik het leuker om naar de radio te luisteren en afwachten wat er voor muziek komen gaat.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101053418
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:19 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Glamrock *O*
Gisteren nog weer een oude Sweet plaat op de kop getikt *O*
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2011 @ 20:24:56 #74
163650 Greys
pi_101053488
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:22 schreef Hendrikpostbez het volgende:

[..]

Hier ook een Herman van Veen luisteraar!
En Josh Groban is ook goed ja.
Oh leuk :D

En dit, dit vind ik dus echt om te janken zo mooi :@
Alles van hem wel eigenlijk.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 augustus 2011 @ 20:39:16 #75
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101054129
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
Maar ook Herman van Veen :@
Daar is echt geen :@ voor nodig hoor. :D

Herman van Veen! O+

Verder luister ik bijna alles.
Van "Michael Jackson" tot "Luciano Pavarotti" en van "Cradle of Filth" tot "The Culture Club". :P

maar idd niet de Jannes/jan smit nederlands, ook niet de Amerikaanse gangster rap ala F U B#### kijk mij met mn pistool stoer zijn. }:|
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101054406
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Daar is echt geen :@ voor nodig hoor. :D

Herman van Veen! O+

Verder luister ik bijna alles.
Van "Michael Jackson" tot "Luciano Pavarotti" en van "Cradle of Filth" tot "The Culture Club". :P

maar idd niet de Jannes/jan smit nederlands, ook niet de Amerikaanse gangster rap ala F U B#### kijk mij met mn pistool stoer zijn. }:|
Oh ja, Gansta rap komt er hier ook niet in.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2011 @ 20:48:54 #77
163650 Greys
pi_101054583
Oh ik vind Nick en Simon bij sommige nummers ook leuk :@

En Sia dus. Mens is niet goed bij d'r hoofd, maar god wat een stem :9 O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 augustus 2011 @ 20:50:58 #78
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101054692
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh leuk :D

En dit, dit vind ik dus echt om te janken zo mooi :@
Alles van hem wel eigenlijk.

Dit is idd mooi, kende ik nog niet.
Thnx 8-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2011 @ 20:52:59 #79
163650 Greys
pi_101054806
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dit is idd mooi, kende ik nog niet.
Thnx 8-)
Kende je hem helemaal nog niet?
Ohhhhh you're in for a treat :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2011 @ 20:56:09 #80
163650 Greys
pi_101054973
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:03:02 #81
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101055296
quote:
O+ Oeh, die vind ik nog beter.
Hij heeft een prettige stem ook om naar te luisteren.
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Kende je hem helemaal nog niet?
Ohhhhh you're in for a treat :9
Nee, helemaal niet, maar ik ga zeker wat meer van die videootjes bekijken. :P

In de tussentijd.
Een nummer wat veel indruk op mij heeft gemaakt en wat ik nog regelmatig luister.
Tikje zwaar misschien, maar wel erg goed. (imho :+ )
Voor zover ik weet ook nooit verder uitgebracht, alleen ingezongen voor 2 meter.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2011 @ 21:05:11 #82
163650 Greys
pi_101055411
Ik ga jouw filmpje even kijken, kijk jij dan deze ook even van Jason nog.
Deze vind ik het allerleukst denk ik van hem :Y Jij denk ik ook. En dit is best wel een hit geweest ook! Maar de live versie is toffer. Hij is sowieso live echt briljant...

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2011 @ 21:09:45 #83
163650 Greys
pi_101055636
Mooi nummer van Beth, maar ik vind 'Leave the light on' nóg mooier!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:09:51 #84
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101055643
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
Ik ga jouw filmpje even kijken, kijk jij dan deze ook even van Jason nog.
Deze vind ik het allerleukst denk ik van hem :Y Jij denk ik ook. En dit is best wel een hit geweest ook! Maar de live versie is toffer. Hij is sowieso live echt briljant...

OOOH, stik. is híj dat. :')

Dit nummer ken ik wel :') , heb ik idd altijd een erg leuk nummer gevonden, maar ik had geen idee dat hij dat was. :|W :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:12:09 #85
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101055741
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Mooi nummer van Beth, maar ik vind 'Leave the light on' nóg mooier!
Ja, dat is zeker ook een mooi nummer. :Y

Jacky's song heeft gewoon van het eerste moment een diepe indruk op me gemaakt.
Was ook het eerste nummer wat ik ooit van Beth Hart hoorde.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101055743
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

OOOH, stik. is híj dat. :')

Dit nummer ken ik wel :') , heb ik idd altijd een erg leuk nummer gevonden, maar ik had geen idee dat hij dat was. :|W :')
Hehe! Hier precies hetzelfde (behalve dat deel van het een leuk nummer vinden)....hij blijft ook lekker in je kop zitten... }:|
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2011 @ 21:12:33 #87
163650 Greys
pi_101055761
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

OOOH, stik. is híj dat. :')

Dit nummer ken ik wel :') , heb ik idd altijd een erg leuk nummer gevonden, maar ik had geen idee dat hij dat was. :|W :')
Ja :D
Nou, begraaf je maar lekker in zijn live optredens, want die zijn toffffffffff O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101056270
Wauw, echt vette muziek Jason Mraz live :)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2011 @ 21:33:57 #89
163650 Greys
pi_101056894
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:22 schreef CommanderKeen het volgende:
Wauw, echt vette muziek Jason Mraz live :)
Ja he? :o Ik krijg er ook echt geen genoeg van :@
Deze is ook zo goed.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 22 augustus 2011 @ 21:40:06 #90
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101057248
Wat is er met zijn gezicht? :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2011 @ 21:46:22 #91
163650 Greys
pi_101057651
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:40 schreef senesta het volgende:
Wat is er met zijn gezicht? :@
Hoezo? :P
Dat is gewoon zijn gezicht, ik zie er niets mis mee?
Het is misschien niet de allerknapste zangert, maar dat maakt mij echt niet uit :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 22 augustus 2011 @ 21:48:25 #92
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101057777
De eerste clip die ik zag dacht ik dat hij jeuk kreeg van het nummer dat hij moest zingen of zo :D Maar hij heeft het bij alles wat hij zingt geloof ik, een zenuwtrekje in zijn gezicht of zo?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2011 @ 21:50:40 #93
163650 Greys
pi_101057907
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef senesta het volgende:
De eerste clip die ik zag dacht ik dat hij jeuk kreeg van het nummer dat hij moest zingen of zo :D Maar hij heeft het bij alles wat hij zingt geloof ik, een zenuwtrekje in zijn gezicht of zo?
Hij zingt idd nogal met hart en ziel en trekt vaak bij een uithaal één kant van zijn mond opzij :D
Maar als hij daarmee dit soort geluid produceert hoor je mij niet klagen ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 22 augustus 2011 @ 21:51:59 #94
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101057988
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij zingt idd nogal met hart en ziel en trekt vaak bij een uithaal één kant van zijn mond opzij :D
Maar als hij daarmee dit soort geluid produceert hoor je mij niet klagen ;)
Je kunt altijd even de andere kant op kijken idd :P Ik vind hem niet zo bijzonder overigens. Aardig maar niet geweldig of zo.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_101058026
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef senesta het volgende:
De eerste clip die ik zag dacht ik dat hij jeuk kreeg van het nummer dat hij moest zingen of zo :D
Dat effect heeft ie ook op mij, dat ik jeuk krijg van zijn nummers
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 augustus 2011 @ 21:55:51 #96
163650 Greys
pi_101058240
_O-

En knut, wat vind je van Sia bv?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101058575
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
_O-

En knut, wat vind je van Sia bv?

Ik vind hem niet afschuwelijk hoor, maar net als Sia zou ik het niet zo snel opzetten.
Maar ze heeft wel een geweldige stem. Dat vind ik dan wel weer mooi!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator maandag 22 augustus 2011 @ 22:02:25 #98
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_101058601
Sia is wel tof O+

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_101058808
Jason Mraz *O*
  maandag 22 augustus 2011 @ 22:17:59 #100
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101059552
* Roger_Epiales gaat slapen

:W Welterusten
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101059642
Trusten Roger :W

* Maarten-Pieter verrekijker uit kluis pakt
pi_101088946
We zijn verplaatst! :o
pi_101089085
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
We zijn verplaatst! :o
Verrek, al lang?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101089229
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Verrek, al lang?
Nee, net want ik check het forum elke 15 minuten ofzo :P
pi_101089280
Joehoe, geen tijdelijk forum meer, maar eindelijk een permanentje! *O* w/
pi_101089461
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:39 schreef CommanderKeen het volgende:
Joehoe, geen tijdelijk forum meer, maar eindelijk een permanentje! *O* w/
Gewoon voor altijd ESF! *O*
pi_101089491
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:38 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Nee, net want ik check het forum elke 15 minuten ofzo :P
Grappig
Ik kijk zelden in de index eigenlijk. Kwam er ook een keertje achter dat KAAskoppen in het buitenland ook permanent geworden was. Bleek dat al meer dan een jaar zo te zijn.... o|O
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101090318
Lekker elke dag over het songfestival praten en niet alleen van maart tot juni hahaha. We worden eindelijk erkend!
pi_101093708
Greys, heb jij ervoor gezorgd dat het hier is komen te staan? _O_
pi_101093730
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:04 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Lekker elke dag over het songfestival praten en niet alleen van maart tot juni hahaha. We worden eindelijk erkend!
We wisten stiekem al dat we open zouden blijven :@
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:37:32 #111
163650 Greys
pi_101093846
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Greys, heb jij ervoor gezorgd dat het hier is komen te staan? _O_
Nee yvonne geloof ik O+ w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101094366
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

We wisten stiekem al dat we open zouden blijven :@
Nu weet Hendrik en de rest van Nederland het ook zeker ^O^

Btw, dit is de Hendrik de postbez. uit U., neem ik aan?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_101094763
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 18:51 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nu weet Hendrik en de rest van Nederland het ook zeker ^O^

Btw, dit is de Hendrik de postbez. uit U., neem ik aan?
haha wie anders he?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:10:01 #114
163650 Greys
pi_101095201
Zo, hallo wolkbreuk :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101097127
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef Hendrikpostbez het volgende:

[..]

haha wie anders he?
Dan ken je mijn oude avatar van het forum van de weblog nog wel:


/Tot zover dit insidersgedeelte.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_101097334
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dan ken je mijn oude avatar van het forum van de weblog nog wel:

[ afbeelding ]
/Tot zover dit insidersgedeelte.
Jep ik had je profiel al bekeken en toen wist ik het weer. ;)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:50:23 #117
163650 Greys
pi_101100527
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef Fred_B het volgende:
/Tot zover dit insidersgedeelte.
Insider lekker hoor! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101104666
Ach volgens mij ben ik wel aardig makkelijk te herkennen voor anderen :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:29:16 #119
163650 Greys
pi_101106893
quote:
Its for you vond ik ook mooi. Ze is trouwens wel veranderd vind ik.
pi_101107073
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef Hendrikpostbez het volgende:

[..]

Its for you vond ik ook mooi. Ze is trouwens wel veranderd vind ik.
Ja, ik ook. En inderdaad, je hebt gelijk :Y

It's for you is imo echt underrated :Y
pi_101107375
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ja, ik ook. En inderdaad, je hebt gelijk :Y

It's for you is imo echt underrated :Y
In de zaal klonk t echt mooi, maar op tv vond ik het eerder tegen t valse.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:25:24 #124
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101109071
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:39 schreef CommanderKeen het volgende:
Joehoe, geen tijdelijk forum meer, maar eindelijk een permanentje! *O* w/
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Gewoon voor altijd ESF! *O*
*O* :Y *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101109266
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]


[..]

*O* :Y *O*
Gooi er nog eens een mooie gouwe ouwe in, Roger. Ik zit vast in mijn speellijstjes en wil iets nieuws.

Alsjeblieft
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101110177
Trusten :W
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 augustus 2011 @ 14:07:44 #127
163650 Greys
pi_101126710
:W

De Baku website is online!

http://www.eurovision.tv/page/baku-2012
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101130980
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:07 schreef Greys het volgende:
:W

De Baku website is online!

http://www.eurovision.tv/page/baku-2012
Ik kijk eigenlijk zelden op de officiele site. Ik kijk meestal op songfestival.web-log.nl en ook wel op esctoday.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 18:00:26 #129
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101135342
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:28 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Gooi er nog eens een mooie gouwe ouwe in, Roger. Ik zit vast in mijn speellijstjes en wil iets nieuws.

Alsjeblieft

:)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101143673
Ik heb Roel-Mijn ogen zeggen alles weer herontdekt. Als ik eerlijk ben vind ik dit toch het beste liedje wat we hebben ingezonden. Dat we er niet hoog mee eindigden doet daar niets van af.

In 2003 ben ik echt steeds meer en meer fan gaan worden. Ik vond het gewone nationaal songfestival ook leuk met elke zaterdag een voorronde.

[ Bericht 28% gewijzigd door Hendrikpostbez op 24-08-2011 21:25:12 (toegevoegd) ]
pi_101163270
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeedemorgen! c_/
  donderdag 25 augustus 2011 @ 17:42:57 #132
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101177597
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101182130
w/
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:36:56 #134
163650 Greys
pi_101217337
Nick & Acda schieten naar eerste plek

van onze redactie
AMSTERDAM - De single Sterker nu dan ooit van het duo Nick Schilder en Thomas Acda komt deze week nieuw binnen op nummer 1. Daarmee verslaan ze 'concurrenten' Simon Keizer en Paul de Munnik .

Hun gewoonlijke zangpartners en tijdelijke rivalen Simon Keizer en Paul de Munnik bezetten nummer 2 met het liedje Kijk me na.
Afgelopen maandag gingen de nieuwbakken koppels Nick & Acda en Simon & De Munnik met elkaar de strijd aan wie er het hoogst zou scoren in de hitlijsten.
Het gevecht zou een week duren en dus komen Nick & Acda als winnaars uit de bus.


--------------

Grappig, partnerruil :D Ter ere waarvan was dat? Weet iemand dat? Of zomaar voor de lol?
Kunnen zij niet met zijn vieren naar het Eurovisie? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:38:40 #135
163650 Greys
pi_101217413
Ah nevermind, al gevonden:

quote:
Nu is dan eindelijk duidelijk wat er allemaal aan de hand is: Nick & Simon zijn niet uit elkaar, maar gaan wel vreemd! Beide op hetzelfde moment nog wel en met een ander stelletje, te weten Acda & De Munnik. De twee duo's konden het zo goed met elkaar vinden, dat ze besloten ons allemaal mee te laten genieten van de wederzijdse magie! Uit de dubelklik komen twee unieke singles voort: Nick & Thomas: Sterker Dan Ooit + Keizer & De Munnik: Kijk Me Na.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101240227
w/
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 00:11:15 #137
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101240509
w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 00:21:31 #138
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101240992
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101241712
Als jij een liedje post heb ik altijd weer 3/4 minuten wat te doen :)
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 00:48:28 #140
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101242059
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 00:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Als jij een liedje post heb ik altijd weer 3/4 minuten wat te doen :)
Och, ik post alleen muziek die ik zelf goed genoeg vind om de wereld in te sturen :') , maar het is wel fijn om te horen dat er iig naar geluisterd wordt. :D

Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 28 augustus 2011 @ 01:51:25 #141
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101276652
Time for a chilhood memory.

Ja, de whisky is geopend en ik voel me nostalgisch. :')


"Once we watched a lazy world go by,
now the days seem to fly.
Life is brief, but when it's gone,
love goes on and on."
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 28 augustus 2011 @ 22:52:16 #142
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101312798
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101312875
Ik zit nu dit bericht te lezen: http://www.eurosong.be/35(...)songfestival-te-duur
  maandag 29 augustus 2011 @ 17:35:02 #144
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101337046
quote:
Amai, gaan de Belgen nu de Hollanders voorbij in krenterigheid? :|W
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 29 augustus 2011 @ 17:44:14 #145
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101337378
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101341045
De derde ronde van het tournament voor het beste songfestivalland is er!

[TOURNAMENT] Beste songfestivalland aller tijden! Ronde 3!

Iedereen kan stemmen :P

Deadline: vrijdag 16 september 23.59
pi_101348838
Soort van Céline meets Carola:

De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_101351500
Van dit soort reacties word ik toch altijd zo boos/gefrustreerd:

quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2011 07:45 schreef polariteit het volgende:
tot ik de foto's van RobertVH zag, dacht ik ' hmm, leuke stad', maar die jaknikkers zien er wel pauper uit zeg.

maar ja, dat heb je in wel meer steden: mooie delen en lelijke delen :)

en btw: songfestival :')
pi_101361045
Ach ja, songfestival :')

Sinds ik er zelf wat actiever mee bezig ben valt het me trouwens steeds meer op wat voor slecht imago het songfestival heeft. Je hoort steeds weer dezelfde drogargumenten (vriendjespolitiek, slechte muziek, kermis, etc), maar het is wel wijdverspreid.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:01:27 #150
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101431677
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101431745
quote:
Prachtig O+
pi_101443340
Mooi, Johnny Logan :)
  donderdag 1 september 2011 @ 13:28:41 #153
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101446399
Zo, even on a personal note.
Net terug van de crematieplechtigheid van een zeer goede bekende, daar werd o.a. dit nummer gedraaid. Vooral omdat dit zo volledig bij hem paste dat iedereen dit toch wel een beetje als "zijn nummer" zag.
Dus vandaag stuur ik, voor hem en via jullie, dit nummer weer de wereld in.
;(
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101448794
Oei, sterkte Roger
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_101451339
Sterkte, ik ga het liedje even luisteren...
pi_101458417
Ben de vocalen van mijn entry-to-be aan het opnemen.
pi_101458775
quote:
De inzending (dit geldt voor tekst en muziek) mag niet voor 1 september 2011 in het openbaar ten gehore, uitgevoerd, gepubliceerd, uitgegeven of via geluidsdragers gepubliceerd zijn geweest.
Als je 'm gaat inzenden mag je 'm vanaf vandaag online zetten :P
pi_101458901
Oh, ik dacht dat je hem helemaal niet mocht openbaren voor het NSF. Kennelijk verkeerd gelezen.
pi_101458971
Gaat het opnemen goed? :P
pi_101459458
Ik vergeet de tekst steeds ;) Geen grap. De tekst van het eerste refrein gaat "I want to see my baby..." en het tweede refrein "I'm gonna see my baby" en dat vergeet ik steeds. Ik lees het nu maar van het blaadje ;)
  donderdag 1 september 2011 @ 20:12:38 #161
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101459660
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
Oei, sterkte Roger
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Sterkte, ik ga het liedje even luisteren...
Thanks, het is een kloterige week geweest, maar goed. C'est la vie.

Nu op naar leukere tijden.
Met lekkere vrolijke muziek. :)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101459704
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:08 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik vergeet de tekst steeds ;) Geen grap. De tekst van het eerste refrein gaat "I want to see my baby..." en het tweede refrein "I'm gonna see my baby" en dat vergeet ik steeds. Ik lees het nu maar van het blaadje ;)
Ik dacht dat je een zangeres had genomen van je zangvereniging :o
pi_101459762
Sterkte Roger! :o :* O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_101459997
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een zangeres had genomen van je zangvereniging :o
Dat is wel de bedoeling, maar ik ga eerst zelf de "demo" inzingen, anders is het zo lastig uitleggen hoe de melodie moet gaan.
  donderdag 1 september 2011 @ 20:19:12 #165
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101460032
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:14 schreef tombolafan het volgende:
Sterkte Roger! :o :* O+
Dank je. :*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101460063
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:18 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Dat is wel de bedoeling, maar ik ga eerst zelf de "demo" inzingen, anders is het zo lastig uitleggen hoe de melodie moet gaan.
Atm lukt zuiver zingen met mijn stem niet zo goed, dus ik hou het wel bij muziek :')
pi_101461089
Ik klink ook niet op mijn best, ben al weken verkouden, maar dit is de enige avond dat vrouw en kind er niet zijn, dus ik moet wel :')
pi_101461162
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:36 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik klink ook niet op mijn best, ben al weken verkouden, maar dit is de enige avond dat vrouw en kind er niet zijn, dus ik moet wel :')
Ze weten er niks van :o

Ik kan atm gewoon geen tonen zingen :')

Hooguit spreken, maar dat gaat ook moeilijk zoals ik het wil :')
  donderdag 1 september 2011 @ 20:38:49 #169
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101461234
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:

Ik kan atm gewoon geen tonen zingen :')

Hooguit spreken, maar dat gaat ook moeilijk zoals ik het wil :')
Ik kan sowieso geen toon houden, dus daarin lig je al op me voor. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101461293
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik kan sowieso geen toon houden, dus daarin lig je al op me voor. :')
Een paar maanden terug kon ik gewoon prima en goed zingen, maar nu slaat het echt nergens op :')

Maar zing jij überhaupt dan?
pi_101461604
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ze weten er niks van :o

Ik kan atm gewoon geen tonen zingen :')

Hooguit spreken, maar dat gaat ook moeilijk zoals ik het wil :')
Zwaar verkouden, of wat?
pi_101467327
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:44 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Zwaar verkouden, of wat?
Ja en schor en baard in de keel (?) :')
pi_101467654
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ja en schor en baard in de keel (?) :')
Ach gut, eindelijk de baard in de keel? :')
pi_101467764
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Ach gut, eindelijk de baard in de keel? :')
Zeg, ik ben nog heel jong hoor :{w

In ieder geval op de leeftijd dat je dat zou verwachten :{w
pi_101468958
Oh, my bad. Ik dacht altijd dat je een jaar of twintig was. Ja, dan is het weer even zoeken naar de juiste toonhoogte ;)
pi_101469313
Ik ben wel weer klaar voor vandaag. Demo-vocalen opgenomen. Morgen maar even afmixen.
pi_101469317
Ben er ook niet helemaal zeker van, maar volgens mij zit ik in een vroeg stadium ;)

Dus dat betekent dat ik de komende maanden niet kan zingen :')

Naja, uiteindelijk komt het wel goed :Y :*
pi_101469411
Het komt goed, MP. Misschien eindig je wel met een mooie donkere Frank SInatra stem :)

Anyways, trusten!
pi_101469432
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:40 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik ben wel weer klaar voor vandaag. Demo-vocalen opgenomen. Morgen maar even afmixen.
Mooi! Ik werk ook aan mij nummer!

Wordt jouw liedje dan meer zo'n soort moderne DJ-mix/dance/discomuziek? Gewaagd voor ESF, al kwam Eric Saade ook al een beetje in die richting :Y
pi_101469457
Trusten CK! :W
pi_101478987
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Mooi! Ik werk ook aan mij nummer!

Wordt jouw liedje dan meer zo'n soort moderne DJ-mix/dance/discomuziek? Gewaagd voor ESF, al kwam Eric Saade ook al een beetje in die richting :Y
Ja, precies dat. Vind het eigenlijk gewaagder voor het NSF dan voor het ESF op een of andere manier.

Goedemorgen btw. c_/
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 september 2011 @ 09:10:01 #182
163650 Greys
pi_101479244
Wat geweldig, jullie 'eigen' werk!
Nu al, zonder dat ik het gehoord heb :D Puur omdat jullie het doen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101479632
Wat lief! Dank je wel, Greys. :*
pi_101479765
Ik kijk hier vanuit mijn kantoor trouwens uit over een festivalterrein waar vandaag een aantal Nederlandstalige artiesten optreden, waaronder, shalalie shalala, Sieneke!
pi_101483388
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:38 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik kijk hier vanuit mijn kantoor trouwens uit over een festivalterrein waar vandaag een aantal Nederlandstalige artiesten optreden, waaronder, shalalie shalala, Sieneke!
Laat je inspireren!

Goedemorgen trouwens, bijna weekend!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 september 2011 @ 11:58:30 #186
163650 Greys
pi_101483436
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:38 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik kijk hier vanuit mijn kantoor trouwens uit over een festivalterrein waar vandaag een aantal Nederlandstalige artiesten optreden, waaronder, shalalie shalala, Sieneke!
Sieneke die het tegenwoordig zonder Marianne Weber als begeleidster moet stellen las ik.
Kan alleen maar goed zijn voor haar kledingstijl :+

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:56 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Laat je inspireren!

Goedemorgen trouwens, bijna weekend!
Goedemorgen! :)
En ja, weekend *O* Met een pietsie zon nog als het even kan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101484002
Hier gaat het aardig weer worden, zoals eigenlijk de hele zomer al mooi is.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 september 2011 @ 13:06:19 #188
163650 Greys
pi_101485417
Leuk trouwens dat die Brandi die meedoet aan het NSF onze twitter noemt in haar tweet :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101491822
Weekend *O*
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:10:25 #190
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101528569
Nu maar weer eens iets heel anders. ;)

Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101538745
w/
  zondag 4 september 2011 @ 00:55:43 #192
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101541870
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101542007
Roger w/
  zondag 4 september 2011 @ 01:04:57 #194
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101542130
MP! w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101542297
F&F he :P

Even kijken:

  zondag 4 september 2011 @ 01:16:17 #196
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101542435
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 01:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
F&F he :P

Even kijken:

_O-

Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101542895
quote:
Ook erg leuk _O-

Bij die eerste schrok ik echt toen ik 'm voor de eerste keer zag _O-
  zondag 4 september 2011 @ 20:41:35 #198
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101566682
O+
Dit nummer was indertijd de reden dat ik die cd toch maar gekocht heb. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 6 september 2011 @ 17:19:15 #199
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101637182
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101658296
Schrijft zich allen in voor het Maffiaspel!

Het Grote Fok! Maffia Spel #36 Waar we een tweede kans krijgen
  woensdag 7 september 2011 @ 22:16:43 #201
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101692370
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101699957
Van Simon&Garfunkel tot Within Temptation... volgens mij zitten we wel aardig op 1 lijn qua muzieksmaak, Roger.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 september 2011 @ 09:33:52 #203
163650 Greys
pi_101700675
Mogguh!

Best leuk, die nummers van Nick en Thomas en van Keizer & De Munnik!
Succesvol uitwisselingsprojectje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 september 2011 @ 17:49:54 #204
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101755551
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 08:44 schreef CommanderKeen het volgende:
Van Simon&Garfunkel tot Within Temptation... volgens mij zitten we wel aardig op 1 lijn qua muzieksmaak, Roger.
Wel, dan doen we er gewoon nog eentje. :P

Vind ik persoonlijk altijd een zeer indrukwekkend nummer.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 10 september 2011 @ 22:31:19 #205
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101799291
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101851653
De Kelly Family *)

Ik vind het nog leuk ook, maar het is wel op het randje van wat nog net kan hoor ;)
pi_101859266
Pour la neue OP:
w/ w/ w/
  maandag 12 september 2011 @ 19:51:45 #208
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101869845
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 11:33 schreef CommanderKeen het volgende:
De Kelly Family *)

Ik vind het nog leuk ook, maar het is wel op het randje van wat nog net kan hoor ;)
Ja, dat denk ik ook elke keer dat ik er naar luister. :')
Toch hebben ze best leuke nummers gemaakt.

Deze ook nog maar ff dan :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101874486
Even compenseren met wat echte muziek ;)

  maandag 12 september 2011 @ 22:05:41 #210
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101878543
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 21:07 schreef CommanderKeen het volgende:
Even compenseren met wat echte muziek ;)

Oh _O_

Dit nummer heb ik gewoon op LP. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 12 september 2011 @ 22:21:59 #211
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101879610

Even wat verder terug in de tijd :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101880012
Otis doet "Satisfaction"

And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  maandag 12 september 2011 @ 22:52:46 #213
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101881343
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 september 2011 @ 20:56:06 #214
163650 Greys
pi_101991504
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 september 2011 @ 20:56:52 #216
163650 Greys
pi_101991514
Hoewel dit stiekem best een leuk liedje van ze is, maar dat zeggen we tegen niemand :@ :X

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101991557
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
Hoewel dit stiekem best een leuk liedje van ze is, maar dat zeggen we tegen niemand :@ :X

Oh, dat vind ik dus echt een ténenkrommend nummer. :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 september 2011 @ 20:57:37 #218
163650 Greys
pi_101991563
Wil jij wat drinkennnnnnnn
Of slaan we dat maar overrrrrr :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 september 2011 @ 20:58:07 #219
163650 Greys
pi_101991599
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, dat vind ik dus echt een ténenkrommend nummer. :')
Ik vind het best een leuk joch :Y
Ken hem verder niet eigenlijk. En dat liedje blijft op de een of andere manier vreselijk hangen :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101993379
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het best een leuk joch :Y
Ken hem verder niet eigenlijk. En dat liedje blijft op de een of andere manier vreselijk hangen :@
Blijft vréselijk hangen, ja. Toen ik dat nummer voor het eerst hoorde, zag ik echt zo'n anita met kort kapsel en sjonnie met gouden ketting voor me :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101993605
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:56 schreef Greys het volgende:
Hoewel dit stiekem best een leuk liedje van ze is, maar dat zeggen we tegen niemand :@ :X

Dat zingen mn oppaskindjes steeds :') En dan alleen "één zomeravond met jou" want dat is de enige zin die ze kennen _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 september 2011 @ 21:33:28 #222
163650 Greys
pi_101993955
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat zingen mn oppaskindjes steeds :') En dan alleen "één zomeravond met jou" want dat is de enige zin die ze kennen _O-
'k Glij met mijn handen
voorzichtig naar je billen
Ik denk dat wij twee
Nu wel hetzelfde willen

Dat zingen ze niet? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101993995
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:33 schreef Greys het volgende:

[..]

'k Glij met mijn handen
voorzichtig naar je billen
Ik denk dat wij twee
Nu wel hetzelfde willen

Dat zingen ze niet? :+
Nee gelukkig niet! :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_101994033
WTF _O- Ik kende dus ook alleen dat liedje _O-

Wat een smerige tekst :{w
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 september 2011 @ 21:34:42 #225
163650 Greys
pi_101994041
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet! :o
_O-
Ja ja, naughty Monique :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101994103
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:34 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-
Ja ja, naughty Monique :+
Laat Gerda zich daar eens druk over maken ipv over servetten :{w
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 september 2011 @ 21:40:16 #227
163650 Greys
pi_101994426
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Laat Gerda zich daar eens druk over maken ipv over servetten :{w
Heb je dat clipje van Koefnoen wel eens gezien waarin ze Monique nadoen?

Hier eerst het originele clipje, moet je ff 20 sec kijken ofzo om een indruk te krijgen van wat ze nadoen, ook even kijken naar hoe ze beweegt enzo :+


En dan de Koefnoen uitvoering. Ik piste echt in mijn broek _O-

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101994741
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

OMG

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Ik heb Monique wel eens op zien treden :|W
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_101995005
Jezus, dat accentje ook _O- _O- _O-

achteurovaiiiiiftuuuug _O-
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_101995095
:D :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101995190
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus, dat accentje ook _O- _O- _O-

achteurovaiiiiiftuuuug _O-
Echt meesterlijk _O_ _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_101995244
Ik draag ook een JeejStail Spaikerbrrroek _O- :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 september 2011 @ 21:51:37 #233
163650 Greys
pi_101995254
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus, dat accentje ook _O- _O- _O-

achteurovaiiiiiftuuuug _O-
Bwahahahaaaaaaaaaaa ik moet wéér lachen _O- _O-
Echt briljant gedaan. Met die bewegingen ook en die ogen enzo _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 september 2011 @ 21:51:50 #234
163650 Greys
pi_101995270
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik draag ook een JeejStail Spaikerbrrroek _O- :')
JAAAAAAAAAAAA :D :'( :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101995304
En ik heb Annie Skilder ook wel een zien lopen :Y

:D :'( :D

IK BEN BEKENDER ALS JIJJJJJ
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101995336
Dus kaik nie op me neeeeer :{w
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 september 2011 @ 21:53:15 #237
163650 Greys
pi_101995362
Oh jaaaaa Annie Skildurrrrr :D :'(

Maar die bewegingen, dat quasi geile gedoe, echt zó goed gedaan :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101995428
En telkens net de pasjes te laat doen _O-
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_101995503
http://www.nu.nl/achterkl(...)miss-overijssel.html

Zeg, was er niet iemand op Fok! die zei dat hij zo smerig was en stonk? _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101995550
Ze is alleen niet meer de toekomstige skoonzus van Yolanthe van de CacacabauvanKasbergen geworden :'(
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101995710
KakakabouvandeBosberg _O- :'(
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 september 2011 @ 21:59:17 #242
163650 Greys
pi_101995739
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:56 schreef Goodbye het volgende:
Ze is alleen niet meer de toekomstige skoonzus van Yolanthe van de CacacabauvanKasbergen geworden :'(
De arme ziel _O-
Het is maar goed dat Yo geen contract meer baiiiiii de TROS heppp!
Anders kwamen ze elkaar weer tegen bai het Nasjonaaal Songfestival!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101995772
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:59 schreef Greys het volgende:

[..]

De arme ziel _O-
Het is maar goed dat Yo geen contract meer baiiiiii de TROS heppp!
Anders kwamen ze elkaar weer tegen bai het Nasjonaaal Songfestival!
Dat was hilarisch geweest! :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101995909
Het was afgelopen jaar al hilariesj met die valse blikkuh enzo _O-
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_101995972
Ja, ik vond het echt een arrogante troela, hoor. :{w w/
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101996066
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik vond het echt een arrogante troela, hoor. :{w w/
Allebei :D
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_101996142
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Allebei :D
True!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_102014383
Ik heb wat feedback nodig op mijn nummer. Ik was niet tevreden over mijn eigen vocals en ik heb nu een instrumentale versie online gezet. Ik wil weten of het de moeite waard is om een "professionele" zanger te benaderen, of dat het sowieso een kansloze missie is. Geinteresseerden kunnen me een privebericht sturen.
pi_102021648
w/
pi_102095229
De vierde ronde en halve finale is inmiddels aangebroken in het tournament van het beste songfestivalland! Stemmen! :P

[TOURNAMENT] Beste songfestivalland aller tijden! Ronde 4!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 september 2011 @ 17:42:40 #251
163650 Greys
pi_102145327
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:09 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik heb wat feedback nodig op mijn nummer. Ik was niet tevreden over mijn eigen vocals en ik heb nu een instrumentale versie online gezet. Ik wil weten of het de moeite waard is om een "professionele" zanger te benaderen, of dat het sowieso een kansloze missie is. Geinteresseerden kunnen me een privebericht sturen.
Ik wil hem wel graag horen :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 september 2011 @ 17:43:14 #252
163650 Greys
pi_102145351
http://www.life4you.nl/concert3js

"Toen ik jou vergat" (van het NSF ook dus) is de nieuwe single van de 3Js :)
Filmpje er van (bij Life and Cooking) via bovenstaand linkje.
Overigens heeft De Stroom het ook goed gedaan, veel op de radio geweest de laatste tijd!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 september 2011 @ 17:49:23 #253
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102145579
Ik heb dat optreden ook gezien (en was niet bijzonder onder de indruk :')).

Overigens denk ik dat het compleet toeval is, maar ik speel wordfeud op mijn telefoon tegen een random tegenstander die "Jaap Kwakman" heet :o.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 september 2011 @ 17:53:17 #254
163650 Greys
pi_102145745
quote:
3s.gif Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dat optreden ook gezien (en was niet bijzonder onder de indruk :')).

Overigens denk ik dat het compleet toeval is, maar ik speel wordfeud op mijn telefoon tegen een random tegenstander die "Jaap Kwakman" heet :o.
Nou, misschien is het hem gewoon hoor :D
Kan je dat niet vragen? Want wie zou zichzelf nou zo noemen als ie niet zo heet? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 september 2011 @ 17:57:19 #255
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102145906
Maar zit volendam niet vol met Jaap Kwakmannen :+?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 19 september 2011 @ 17:59:56 #256
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102146022
Heb een berichtje gestuurd "He, ben jij de jaap kwakman van de 3J's toevallig?" :D. Kijken of ie gaat reageren.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_102146056
Zou leuk zijn :D
  maandag 19 september 2011 @ 18:04:19 #258
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102146197
Op de foto lijkt z'n haar wel erg donker, maar ik kan z'n gezicht niet duidelijk zien :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_102146245
quote:
3s.gif Op maandag 19 september 2011 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Op de foto lijkt z'n haar wel erg donker, maar ik kan z'n gezicht niet duidelijk zien :').
Misschien zit Jan Dulles op de mobiel van Jaap Kwakman :Y
  maandag 19 september 2011 @ 18:09:46 #260
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102146363
Reactie: "Nee, is wel familie, is me neef" (me ;(...) :D. Grappig :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 19 september 2011 @ 18:18:07 #261
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_102146648
quote:
3s.gif Op maandag 19 september 2011 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Reactie: "Nee, is wel familie, is me neef" (me ;(...) :D. Grappig :D.
2 neven met beide dezelfde naam? :P
Duidelijk, Volendammers zijn niet de meest fantasievolle mensen. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 september 2011 @ 18:32:43 #262
163650 Greys
pi_102147201
Er heten en daar 136 ofzo Kwakman. En bijna allemaal heten Jaap of Jan.
Dus de kans is idd groot dat er meer zo heten :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 19 september 2011 @ 18:39:06 #263
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102147428
En ook dat ze familie zijn van elkaar :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 19 september 2011 @ 18:54:53 #264
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_102148123
_O-

Lekker handig ook.
Loop je over straat, ziet een bekende lopen en roept: "He, Jaap!"
Kijkt ineens half Volendam je aan. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_102148445
quote:
3s.gif Op maandag 19 september 2011 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Reactie: "Nee, is wel familie, is me neef" (me ;(...) :D. Grappig :D.
Lol :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 september 2011 @ 00:29:51 #266
163650 Greys
pi_102166647
Franklin Brown speelt trouwens een kleine rol in die Heineken film (gaat in oktober draaien) :)
Met Rutger Hauer dus.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 september 2011 @ 18:56:42 #267
163650 Greys
pi_102268811
Hadden ze dit nummer verdorie niet kunnen bewaren voor het Songfestival? :o :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102274195
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
Hadden ze dit nummer verdorie niet kunnen bewaren voor het Songfestival? :o :D

Klinkt inderdaad goed!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 23 september 2011 @ 23:14:38 #269
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_102318809
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 september 2011 @ 23:26:07 #270
163650 Greys
pi_102319413
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:49 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad goed!
Mede geschreven door Tjeerd Oosterhuis...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 september 2011 @ 23:26:35 #271
163650 Greys
pi_102319433
Roger, kijk dan wat een ubertoffe foto van Jason Mraz hij op zijn facebook gooide _O-

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 23 september 2011 @ 23:33:31 #272
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_102319832
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:26 schreef Greys het volgende:
Roger, kijk dan wat een ubertoffe foto van Jason Mraz hij op zijn facebook gooide _O-

[ afbeelding ]
Hm, ik zou die tuintafel toch anders hebben neergezet. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 september 2011 @ 23:42:05 #273
163650 Greys
pi_102320179
Er stond ook bij "Let's tear it up this weekend" :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102320225
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Mede geschreven door Tjeerd Oosterhuis...
Tjeerd Oosterhuis *O*

Marlayne én Esther Hart *O*
pi_102320238
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
Er stond ook bij "Let's tear it up this weekend" :D
Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen :D
pi_102320599
Ontroerend filmpje:


bron: www.depers.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door Maarten-Pieter op 24-09-2011 01:10:34 ]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 september 2011 @ 23:53:55 #277
163650 Greys
pi_102320674
Ohhhhhhh hebben jullie The Voice of Holland gezien?
Die Charlie Luske, mag die ALSJEBLIEFT nog een keer meedoen aan het NSF? *O*
Dit was hij vanavond _O_

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102320845
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh hebben jullie The Voice of Holland gezien?
Die Charlie Luske, mag die ALSJEBLIEFT nog een keer meedoen aan het NSF? *O*
Dit was hij vanavond _O_

Nee, normaal gesproken kijk ik geen The Voice :{w

Maar als er wat goeds tussen zit hoor ik dat later toch wel :')

Maar dit is een heel goede zanger ja :Y
  vrijdag 23 september 2011 @ 23:58:41 #279
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_102320849
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh hebben jullie The Voice of Holland gezien?
Die Charlie Luske, mag die ALSJEBLIEFT nog een keer meedoen aan het NSF? *O*
Dit was hij vanavond _O_

Jaa, echt! *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 23 september 2011 @ 23:58:56 #280
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_102320855
Oh en, MP! w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_102320869
Roger w/

Greys w/
  zaterdag 24 september 2011 @ 00:06:14 #282
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_102321194
Zo, nu even terug naar overbekend, ouderwets klassiek, maar wel erg lekker. :)

Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 24 september 2011 @ 00:11:14 #283
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_102321411
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh hebben jullie The Voice of Holland gezien?
Die Charlie Luske, mag die ALSJEBLIEFT nog een keer meedoen aan het NSF? *O*
Dit was hij vanavond _O_

Jaaa O+! En wat is ie nu knap eigenlijk :@. Vond er nooit veel aan maar hij is mooi ouder geworden zeg.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 24 september 2011 @ 00:15:29 #284
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_102321576
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 september 2011 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Jaaa O+! En wat is ie nu knap eigenlijk :@. Vond er nooit veel aan maar hij is mooi ouder geworden zeg.
Ja he?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem in het begin niet eens herkende, hij had wel iets bekends, maar verder dan dat kwam ik toch niet. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 24 september 2011 @ 00:40:05 #285
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_102322478
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 september 2011 @ 08:51:49 #286
163650 Greys
pi_102325471
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Nee, normaal gesproken kijk ik geen The Voice :{w

Maar als er wat goeds tussen zit hoor ik dat later toch wel :')

Maar dit is een heel goede zanger ja :Y
Dit zong hij destijds op het Nationaal Songfestival:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 24 september 2011 @ 08:52:07 #287
163650 Greys
pi_102325473
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 september 2011 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Jaaa O+! En wat is ie nu knap eigenlijk :@. Vond er nooit veel aan maar hij is mooi ouder geworden zeg.
Ja :o
Ik vond hem toen ook niet lelijk hoor, maar de jaren staan hem goed :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102328254
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 08:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit zong hij destijds op het Nationaal Songfestival:

Oh, dat wist ik niet :o

Nummer van destijds is wel aardig :)
  zaterdag 24 september 2011 @ 18:19:32 #289
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_102336607
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2011 12:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet :o

Nummer van destijds is wel aardig :)
Wel aardig ja, maar lang niet zo goed als wat hij gisteren presteerde.
Ik zat achter de computer, tv aan achter me en ik draaide me gelijk om met de jury :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_102342398
quote:
3,3 miljoen keer bekeken in 4 dagen :o
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zondag 25 september 2011 @ 01:12:54 #291
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_102350220
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 25 september 2011 @ 01:22:55 #292
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_102350432
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 25 september 2011 @ 20:45:23 #294
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_102374027
quote:
2s.gif Op zondag 25 september 2011 01:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Lol _O-
Geschikt voor het ESF, denk je? :')
Jammer dat het al bekend is :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_102376221
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Geschikt voor het ESF, denk je? :')
Jammer dat het al bekend is :P
Wel in het Engels vertaald dan :') _O-
  zondag 25 september 2011 @ 22:32:36 #296
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_102380908
quote:
2s.gif Op zondag 25 september 2011 21:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Wel in het Engels vertaald dan :') _O-
Gewoon in het Nederlands zingen, Engelse vertaling kan op het grote scherm :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 26 september 2011 @ 19:28:22 #297
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_102408816
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_102416813
Potverdikkie, Harry 'Cuby' Muskee heeft ons verlaten :'(

Dit nummer heb ik echt grijsgedraaid, jammer dat er op youtube geen betere kwaliteit te vinden is



[ Bericht 0% gewijzigd door Knutknuttsson op 26-09-2011 21:51:53 ]
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  maandag 26 september 2011 @ 22:49:08 #299
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_102420252
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Potverdikkie, Harry 'Cuby' Muskee heeft ons verlaten :'(

Dit nummer heb ik echt grijsgedraaid, jammer dat er op youtube geen betere kwaliteit te vinden is

Ooh, you are a carrier of bad news. ;(


Hiervan heb ik de unplugged versie op een 2 meter sessies album helemaal kapotgedraaid, geweldig nummer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_102596910
Doe allemaal mee aan de laatste ronde van het tournament voor het beste songfestivalland! *O*

[TOURNAMENT] Beste songfestivalland aller tijden! De finale!
  zondag 2 oktober 2011 @ 16:40:47 #301
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_102615231
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 23:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Doe allemaal mee aan de laatste ronde van het tournament voor het beste songfestivalland! *O*

[TOURNAMENT] Beste songfestivalland aller tijden! De finale!
Klaar :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')