abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_101053420
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:20 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Status Quo is voor mij denk ik wel de band die de basis voor een gezonde obsessie voor gitaarherrie heeft gezet, als klein kind luisterde ik altijd met mijn vader mee als hij het op had staan. Zelf trek ik de meeste stijlen ook prima (symfonische metal, moderne metalcore en te erge nu metal even niet meegerekend).
^O^ Status Quo kan ik ook erg goed waarderen, heerlijke muziek (ook voor in de auto trouwens), werd bij mijn ouders ook erg veel geluisterd.

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Klassieker is ook een ruim begrip :P Gaaf nummer :Y
Mwah, dit is wel een klassieker hoor, stond aan de wieg van de NWoBHM ;)
pi_101053622
quote:
6s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:22 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Kom op man, deze is wel een klassieker, of ben je bang dat je niet genoeg credits voor Celtic Frost overhoudt?
Nee hoor, maar ik vind bv Gorerotted Only Tools and Corpses nu al een klassieker terwijl dat album nog eens niet zo heel oud is.

Celtic Frost vind ik eigenlijk alleen het laatste album Monotheist gaaf. De rest heb ik minder mee. De demo's van Hellhammer vind ik wel weer gaaf
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_101053640
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:23 schreef LompeHork het volgende:

[..]

^O^ Status Quo kan ik ook erg goed waarderen, heerlijke muziek (ook voor in de auto trouwens), werd bij mijn ouders ook erg veel geluisterd.

[..]

Mwah, dit is wel een klassieker hoor, stond aan de wieg van de NWoBHM ;)
Weer wat geleerd :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_101054859
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:13 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Oh, dan ben je nog best goed terecht gekomen ;)

Ik ben opgegroeid met dingen als Pink Floyd, Queen, Uriah Heep. Maar ook met bijvoorbeeld Motorhead, dus bij mij zit het wellicht wat dieper.
Prima bands :Y

Ik ben zelf echt opgegroeid met RockClassics ala Europe, Vandenberg, VanHalen GnR. Maar ook wel de wat minder "ruige" bands van de jaren 80 en 90. Zoals Queen, U2...

Vooral door de smaak van mijn Moeder. Die hield wel van wat gitaarwerk. In tegenstelling tot mijn pa, die naar Frans Bauer, Andre Rieu en nog meer van dat soort dingen luistert die ik liever niet hoor.


Maar ik wil mezelf ook niet een die hard Metalhead noemen. Vind bands als Priest en Maiden wel erg mooi enzo. Maar luister vooral de laatste tijd veel meer naar Symphonische rock ala Marillion.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_101055010
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:53 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Prima bands :Y

Ik ben zelf echt opgegroeid met RockClassics ala Europe, Vandenberg, VanHalen GnR. Maar ook wel de wat minder "ruige" bands van de jaren 80 en 90. Zoals Queen, U2...

Vooral door de smaak van mijn Moeder. Die hield wel van wat gitaarwerk. In tegenstelling tot mijn pa, die naar Frans Bauer, Andre Rieu en nog meer van dat soort dingen luistert die ik liever niet hoor.


Maar ik wil mezelf ook niet een die hard Metalhead noemen. Vind bands als Priest en Maiden wel erg mooi enzo. Maar luister vooral de laatste tijd veel meer naar Symphonische rock ala Marillion.
Oh, daar hou ik ook wel van, mijn schoonvader trouwens ook, die is helemaal gek van de wat oudere en minder "ruige" bands, ook leuk om zelf te spelen trouwens. We spelen beiden gitaar, dus dat is altijd wel leuk op familiefeestjes!

Ja, smartlappen is ook niet echt mijn ding ;)

Ik noemde mijzelf dat vroeger wel, tegenwoordig niet meer, ik vind te veel muziek leuk en kleed mij er ook niet meer naar. Ah, dingen als Marillion zijn ook erg gaaf! Zelf ga ik dan wat meer richting de "psychedelische" (progressief eigenlijk) rock, zoals Pink Floyd, Pavlov's Dog en meer van dat soort werk!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2011 20:57:49 ]
  maandag 22 augustus 2011 @ 22:00:40 #56
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_101058510
Ik heb absoluut het meest van mijn vader. Pink Floyd, Sweet Smoke, de Stones, AC/DC, dat soort dingen.
De echte metal ben ik gaan luisteren rond mijn 14e, via Tool en, jawel, Staind (Dat zou ik nog steeds makkelijk mee kunnen zingen :') ) begon het balletje te rollen.
En mijn leeftijd? 21.
pi_101073397
26 hier.

Ik ben in de muziek gerold door eigenlijk een combinatie van mijn vader en mijn vrienden. Mijn vader is meer van Pink Floyd, AC/DC, U2, etc. Terwijl ik via mijn vrienden langzaam maar zeker in de wereld van metal gerold ben. Dat begon zo'n beetje bij Sonata Arctica, van In Flames en Pantera, naar Amon Amarth en Fear Factory. Ik zit nog niet zo lang in de muziek, jaartje of 7 schat ik, maar op een gegeven moment ben ik wat meer mijn voorkeur gaan vinden. Die is nog steeds heel divers, maar richt zich met name op swedish en melodic death metal (in flames, dt, world under blood, etc), maar ik heb ook veel met trash (Sodom, Kreator), speed/power metal (Running Wild, Helloween) en ook rock 'n roll/hardrock (Airbourne, Volbeat). Ik kan enkele vormen van black metal ook waarderen (Rotting Christ, Immortal), maar die zie ik eerlijk gezegd liever live dan dat ik ze snel in de speler thuis zal opzetten.
I spoke proper England since I was a children.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:25:41 #58
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_101075612
ook 26, maar ik loop toch al een paar jaar langer mee.
Waar het bij mij vandaan komt is een compleet raadsel. Zoals mijn moeder laatst zo liefdevol zei, toen ik foto's van Obscene Extreme liet zien:" soms vraag ik me toch echt af waar het bij jou mis is gegaan"

Nou, het begon met misgaan toen we een pinballgame op de PC (toen ik 10/11 was) hadden met een rockthema en een (herken het/herinner het me nu als) jaren 80 hair metal song op de achtergrond.
Maar de roots liggen bij de grote spelshow van de staatsloterij. Ze hadden daar een hindernis baan met een instrumentale versie van The Final Countdown.
Maar dat zei me allemaal niks natuurlijk, mijn moeder draaide altijd radio 2 en mijn broers waren van die trendvolgers.
Het ging mis dankzij tv, toen ik een keertje niet kon slapen en de TV aanzette.
TV stond nog op TMF, want hoewel de muziek me niet echt kon bekoren (ja, die rocksongs waren wel leuk, maar die miste ook wat.) als ik TMF keek kon ik meepraten met van de klas. (ik was altijd al het buitenbeentje, ik had geen favoriete Spice Girl of Backstreet Boy)
En wat was er op TMF? Metallica met One.
En vanaf daar ging het allemaal bergafwaarts :P Vooral toen ik de death metal en de grindcore ontdekte (ik was 14, vond een jongen leuk die Death en Carcass luisterde. Het is nooit wat geworden, maar bij mij is de muziek gebleven, bij hem niet)
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:34:23 #59
159966 lifeblind
pi_101075850
25 hier, zo'n 12 jaar geleden in de metal gerold. Volgens mij op de manier zoals de meeste mensen op die leeftijd er wel in rollen; klasgenoten op school luisteren er naar, en je pikt wat op daarvan, en je gaat eens thuis wat opzoeken op internet enzo. Redelijk kort daarna kocht ik m'n eerste metal cd's (Napalm Death - Scum en Carcass - Reek Of Putrefaction).

Redelijk kort daarna kwam ik ook in aanraking met Godflesh, wat natuurlijk meer industrial-achtig is (vergeleken met die andere dingen die ik luisterde). De periode daarna heb ik voornamelijk grindcore en deathmetal geluisterd (met wat uitstapjes naar thrash enzo). Toen ik een jaartje of 17/18 was kwam ik in aanraking met doom metal, en sindsdien is dat zo'n 80% van de muziek die ik tegenwoordig luister (en zelf maak).

Ook begon ik toen black metal pas te waarderen. Daarvoor vond ik dat maar klereherrie, maar ik kwam er achter dat er toch wel heel veel verschillende dingen zijn, en ik moest gewoon het juiste horen :P
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:44:38 #60
159966 lifeblind
pi_101076123
Oja, over Silencer gesproken (en dat linkje over die 'black metal crimes'), dat Diagnose:Lebensgefahr is al jarenlang een plaat die regelmatig op staat hier thuis, heerlijk wazige dark ambient.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:53:26 #61
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_101076358
Ik heb met black metal meestal of dat ik het echt gaaf vind, of dat ik het totaal klote vind. Sowieso is van die minimalistische krijs black niet aan mij besteed.

Maar ja, ik luister het liefst grindcore of death metal. Uitgezonder melodeath btw, daar vind ik dan weer vrij weinig aan. En bij Zweedse death denk ik liever aan old school death, Carnage, Dismember O+ , Entombed enzo
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:53:42 #62
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101078422
Je kunt nooit teveel Entombed luisteren
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_101078880
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:25 schreef GimmeGore het volgende:
ook 26, maar ik loop toch al een paar jaar langer mee.
Waar het bij mij vandaan komt is een compleet raadsel. Zoals mijn moeder laatst zo liefdevol zei, toen ik foto's van Obscene Extreme liet zien:" soms vraag ik me toch echt af waar het bij jou mis is gegaan"

Nou, het begon met misgaan toen we een pinballgame op de PC (toen ik 10/11 was) hadden met een rockthema en een (herken het/herinner het me nu als) jaren 80 hair metal song op de achtergrond.
Maar de roots liggen bij de grote spelshow van de staatsloterij. Ze hadden daar een hindernis baan met een instrumentale versie van The Final Countdown.
Maar dat zei me allemaal niks natuurlijk, mijn moeder draaide altijd radio 2 en mijn broers waren van die trendvolgers.
Het ging mis dankzij tv, toen ik een keertje niet kon slapen en de TV aanzette.
TV stond nog op TMF, want hoewel de muziek me niet echt kon bekoren (ja, die rocksongs waren wel leuk, maar die miste ook wat.) als ik TMF keek kon ik meepraten met van de klas. (ik was altijd al het buitenbeentje, ik had geen favoriete Spice Girl of Backstreet Boy)
En wat was er op TMF? Metallica met One.
En vanaf daar ging het allemaal bergafwaarts :P Vooral toen ik de death metal en de grindcore ontdekte (ik was 14, vond een jongen leuk die Death en Carcass luisterde. Het is nooit wat geworden, maar bij mij is de muziek gebleven, bij hem niet)
Hé, ik begon ook met One van Metallica. Ik zat toen in de brugklas. Toen via de rest van Metallica bij Hypocrisy beland, toen Cradle of Filth, Dimmu Borgir en Satyricon, daarna via Mayhem, Burzum, Immortal en Emperor door naar de gruizige ellende en dat is eigenlijk nooit meer overgegaan.
pi_101079099
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:53 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb met black metal meestal of dat ik het echt gaaf vind, of dat ik het totaal klote vind. Sowieso is van die minimalistische krijs black niet aan mij besteed.

Maar ja, ik luister het liefst grindcore of death metal. Uitgezonder melodeath btw, daar vind ik dan weer vrij weinig aan. En bij Zweedse death denk ik liever aan old school death, Carnage, Dismember O+ , Entombed enzo
Ik kan dan weer heel weinig met death. Ik kan meestal goed horen dat het goed in elkaar zit of heel knap gespeeld is, maar het doet me niets. Grindcore ben ik over het algemeen na een nummer of drie wel weer zat. Da's na een minuut of 1,5 dus.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:36:42 #65
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101079843
weg

[ Bericht 99% gewijzigd door msnk op 23-08-2011 20:47:27 ]
AFC AJAX
pi_101079982
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:56:07 #67
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_101087486
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:23 schreef LompeHork het volgende:

[..]

^O^ Status Quo kan ik ook erg goed waarderen, heerlijke muziek (ook voor in de auto trouwens), werd bij mijn ouders ook erg veel geluisterd.

Ik voelde me echt ontzettend jong bij hun concert :P



Ik luisterde eerder grindcore en death metal dan classic rock besef ik me nu.

@Jigzoz, als ik jou mijn hele grindverzameling stuur van langer dan 30 seconden per nummer, dan ben je echt nog wel even bezig met luisteren hoor ;)

en speciaal voor jullie

jazz grind
pi_101088427
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:56 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik voelde me echt ontzettend jong bij hun concert :P
Wij kregen ook al de vraag of we geen kinderkaartje hadden. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_101088673
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:56 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik voelde me echt ontzettend jong bij hun concert :P

Hehe, de baardmannen! Volgens mij voelt iedereen zich daar oud bij ;)

Tegenwoordig voel ik mij al oud als ik mensen tijdens Motörhead hoor roepen "Oh, dat zijn toch die ouwe lullen?" :')
pi_101088996
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:56 schreef GimmeGore het volgende:

@Jigzoz, als ik jou mijn hele grindverzameling stuur van langer dan 30 seconden per nummer, dan ben je echt nog wel even bezig met luisteren hoor ;)

Weet ik. Was een soort poging tot humor.
pi_101090179
Wat betreft het vrijdagavondcomazuipplan: het gaat regenen. En niet zo'n beetje ook. Ik zie geen onoverkomelijke problemen. We zoeken wel een tunneltje.

Maar wie gaat er mee? Of blijft het bij het beperkte groepje van 4?

Aanwezig:
StefanHaan
Jigzoz + vrouw
Tijn
?

Programma:
21:00 centraal station Amsterdam
21:30 willekeurige kroeg, even kennismaken
23:00 café The Cave
1:00 Korsakoff
4:00 Vondelpark, afterparty met meer bier en eventueel slaap en waar Tijn zijn opgeviste dikke zeug live zal doen
7:30 Afsluiting en trein naar huis
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:45:28 #72
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_101091722
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:26 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Hehe, de baardmannen! Volgens mij voelt iedereen zich daar oud bij ;)

Tegenwoordig voel ik mij al oud als ik mensen tijdens Motörhead hoor roepen "Oh, dat zijn toch die ouwe lullen?" :')
Zijn het toch ook?
Bij Status Quo stond naast me zo'n man van minstens 60 helemaal uit zijn dak gaan, geniaal.

Maar ik heb een paar jaar terug toch wel bedacht dat Lemmy mijn held is. Hij is allejezus lelijk, heeft geen enkel talent en is toch ontzettend beroemd en rijk.
pi_101091886
Lemmy is intens cool. De documentaire over hem van een tijdje geleden was mij over het algemeen veel te saai, maar het gaf toch wel een paar leuke inkijkjes in de "fuck 'm all"-houding van Lemmy.

Met z'n iets te korte broek... hehehehehehe...
pi_101094842
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:01 schreef Jigzoz het volgende:
Wat betreft het vrijdagavondcomazuipplan: het gaat regenen. En niet zo'n beetje ook. Ik zie geen onoverkomelijke problemen. We zoeken wel een tunneltje.

Maar wie gaat er mee? Of blijft het bij het beperkte groepje van 4?

Aanwezig:
StefanHaan
Jigzoz + vrouw
Tijn
?

Programma:
21:00 centraal station Amsterdam
21:30 willekeurige kroeg, even kennismaken
23:00 café The Cave
1:00 Korsakoff
4:00 Vondelpark, afterparty met meer bier en eventueel slaap en waar Tijn zijn opgeviste dikke zeug live zal doen
7:30 Afsluiting en trein naar huis
Mogelijke B-optie: eerst bier hakken in Amsterdam, daarna trein pakken naar Alkmaar, daar in de lokale metalkroeg verder bieren, aftermath bij Jigzoz thuis. Nadeel: meer trein, minder Korsakoff. Voordeel: meer bier, minder regen op je kop, relaxter zitten.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:07:21 #75
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_101095074
nieuwe Devil's Blood album is te pre-orderen via Van Records!
release is 11 november, dus leuk om het carnaval mee te beginnen :P

http://www.van-records.de/en/PRESALE-The-Devils-Blood
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_101095136
Grappig dat een aantal hier ook 12 jaar naar metal luisteren. Haha. Ik ben 28 jaar jong/oud. Via punk/numetal naar echte metal.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_101095172
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:07 schreef Tokus het volgende:
nieuwe Devil's Blood album is te pre-orderen via Van Records!
release is 11 november, dus leuk om het carnaval mee te beginnen :P

http://www.van-records.de/en/PRESALE-The-Devils-Blood
Hopelijk heb ze hem ook op Dutch Doom Day
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:15:04 #78
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_101095447
aangezien dat 2 dagen na de release is, en ze daar spelen, lijkt het me wel.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_101095606
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef Tokus het volgende:
aangezien dat 2 dagen na de release is, en ze daar spelen, lijkt het me wel.
Mooi :D haha
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_101096825
INQUISITION NAAR ARNHEM <3

BEHEMOTH, CANNIBAL CORPSE, SUICIDAL ANGELS, LotD NAAR ENSCHEDE <3
pi_101096868
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:45 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Zijn het toch ook?
Bij Status Quo stond naast me zo'n man van minstens 60 helemaal uit zijn dak gaan, geniaal.

Maar ik heb een paar jaar terug toch wel bedacht dat Lemmy mijn held is. Hij is allejezus lelijk, heeft geen enkel talent en is toch ontzettend beroemd en rijk.
Haha klopt! Status Quo zijn helden.

Lemmy is te gaaf, het interesseert hem allemaal geen zak en gaat lekker z'n eigen gangetje, dat mag ik wel. Overigens vind ik juist zijn rokersstem wel wat hebben juist!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:47:26 #82
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_101097128
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:41 schreef RoW_0 het volgende:
INQUISITION NAAR ARNHEM <3

BEHEMOTH, CANNIBAL CORPSE, SUICIDAL ANGELS, LotD NAAR ENSCHEDE <3
EN JE CAPS LOCK STAAT AAN!
Maar Behemoth in Enschede, moet ik natuurlijk heen :P


quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hopelijk heb ze hem ook op Dutch Doom Day
Ik hoop voor je dat ze ondertussen al eens wat meer podium uitstraling hebben. Die band vind ik zo verschrikkelijk saai live, met EMM speelden ze midden in de nacht en ik viel ook echt bijna in slaap.
Die zangeres staat altijd een beetje als een zoutzak met haar armen langs haar lichaam voor zich uit te staren terwijl ze zingt
pi_101097492
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

EN JE CAPS LOCK STAAT AAN!
Maar Behemoth in Enschede, moet ik natuurlijk heen :P

[..]

Ik hoop voor je dat ze ondertussen al eens wat meer podium uitstraling hebben. Die band vind ik zo verschrikkelijk saai live, met EMM speelden ze midden in de nacht en ik viel ook echt bijna in slaap.
Die zangeres staat altijd een beetje als een zoutzak met haar armen langs haar lichaam voor zich uit te staren terwijl ze zingt
Vorig jaar op Graspop was het ook ontzettend saai. Totaal geen enkele showelement. Of je moet bebloede lichamen tellen. En wat je zegt totaal geen interactie met het publiek.

Bij Ghost is de publiek interactie ook minimaal het hoort ook wel een beetje bij het soort muziek. De muziek moet spreken de rest niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 augustus 2011 @ 19:55:41 #84
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_101097577
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
Totaal geen enkele showelement. Of je moet bebloede lichamen tellen. En wat je zegt totaal geen interactie met het publiek.
dat is juist de hele podiumpresentatie.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_101097679
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef Tokus het volgende:

[..]

dat is juist de hele podiumpresentatie.
Weet ik :) maar bij Ghost is er nog enige interactie met het publiek door de zanger. Bij Devil's blood totaal niets. En dat kan best saai over komen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_101100460
Nergal weer back on track, met een korte kop.
pi_101102219
Ok, vrijdagmetalmeeting is bij dezen gecanceld wegens dringende verplichtingen op de zaterdagochtend. Nieuw voorstel volgt.
pi_101102315
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:21 schreef Jigzoz het volgende:
Ok, vrijdagmetalmeeting is bij dezen gecanceld wegens dringende verplichtingen op de zaterdagochtend. Nieuw voorstel volgt.
Je bedoelde hopelijk niet 't Kooltuintje met die kroeg in Alkmaar? Ik heb daar nog nooit enige vorm van metal gehoord, tenminste, niets noemenswaardigs. Dan kun je sowieso beter in de Gunnery's gaan zitten ;)
pi_101102439
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:23 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Je bedoelde hopelijk niet 't Kooltuintje met die kroeg in Alkmaar? Ik heb daar nog nooit enige vorm van metal gehoord, tenminste, niets noemenswaardigs. Dan kun je sowieso beter in de Gunnery's gaan zitten ;)
Eh... Eigenlijk wel. Meneer is Alkmaarder?
pi_101102548
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Eh... Eigenlijk wel. Meneer is Alkmaarder?
Horinees, maar ik ben wel vaak in Alkmaar geweest, mijn vrouw heeft daar ook "gestudeerd" en zat er op kamers, vandaar! Tegenwoordig wonen er nog steeds een aantal vrienden en bekenden.

Verder wel een leuke stad, maar met 't Kooltuintje zelf heb ik helemaal niets (of ik heb verkeerde timing).

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2011 21:27:55 ]
pi_101104484
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:27 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Horinees, maar ik ben wel vaak in Alkmaar geweest, mijn vrouw heeft daar ook "gestudeerd" en zat er op kamers, vandaar! Tegenwoordig wonen er nog steeds een aantal vrienden en bekenden.

Verder wel een leuke stad, maar met 't Kooltuintje zelf heb ik helemaal niets (of ik heb verkeerde timing).
Ik heb nog een keer, heel, heel lang geleden opgetreden in de Swaf.
pi_101105062
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik heb nog een keer, heel, heel lang geleden opgetreden in de Swaf.
Hehe, jaar of 8 geleden? Toen draaide Swaf af en toe nog metal en punk. Tegenwoordig wordt daar een beetje jaren 70/80 rock gedraaid, het is niet meer wat het geweest is in ieder geval.

Ook een leuke tent trouwens. Ik vind het nog steeds jammer dat The Gate toendertijd is gesloten in Hoorn, dat was tenminste een knappe metal-tent, en draaide ook alles op verzoek!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:26:43 #93
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_101105644


Ik heb niet alleen maar bandshirts...


Ik heb ook een bandrokje! :D
pi_101105687
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:15 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Hehe, jaar of 8 geleden? Toen draaide Swaf af en toe nog metal en punk. Tegenwoordig wordt daar een beetje jaren 70/80 rock gedraaid, het is niet meer wat het geweest is in ieder geval.

Ook een leuke tent trouwens. Ik vind het nog steeds jammer dat The Gate toendertijd is gesloten in Hoorn, dat was tenminste een knappe metal-tent, en draaide ook alles op verzoek!
2002 of zoiets ja. Was heel tof. We kregen er vrij veel geld voor en enorm veel gratis bier.
pi_101105767
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb niet alleen maar bandshirts...


Ik heb ook een bandrokje! :D
Veel trueer dan een Mortician-rokje kan het bijna niet worden.
pi_101105812
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Veel trueer dan een Mortician-rokje kan het bijna niet worden.
edit: daar staat natuurlijk helemaal geen Mortician...

edit: en editten lukt ook al niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2011 22:30:21 ]
pi_101106676
Ennnn we staat erop!

  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:48:42 #98
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_101106923
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef RoW_0 het volgende:
Ennnn we staat erop!

[ afbeelding ]
Ik ken alleen Nail King :P


quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

edit: daar staat natuurlijk helemaal geen Mortician...

edit: en editten lukt ook al niet.
Wat dan wel? :P
pi_101107282
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik ken alleen Nail King :P

[..]

Wat dan wel? :P
Eh... Maiditaon?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:57:41 #100
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_101107445
Ja, als de werking van een spiegel je onbekend is staat dat er ongeveer ja...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')