abonnement Unibet Coolblue
pi_101017882
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb op mijn slaapkamer een plafondlamp met 3 lampjes zeg maar. Nu gaat er al een jaar zo af en toe een lampje uit en na een tijdje weer aan (uit zichzelf) nu was het elke keer dat als de lamp uit en weer aan ging, ik de dag erna een antwoord (op mijn sollicitatiebrieven) kreeg of weer eens een onverwachte rekening. De avond voordat ik op vakantie ging gingen alle lampen in een x uit en daarna weer aan. Nu hoor ik morgen of ik ben aangenomen en dit is echt mijn laatste kans op een leerwerkplaats maar nu ging de lamp net weer uit en weer aan. Nu ben ik natuurlijk heel hard aan het freaken. Heeft iemand anders dit ook weleens gehad? Ben ik er te veel achter gaan zoeken en zie ik dingen die er gewoon niet zijn?

Bedankt.
pi_101017960
Er zit een contactje los in je plafonnière, schroef hem open en ga testen. Heb ik ook wel eens gehad.
pi_101017987
Dat heeft mijn vader al geprobeerd maar dat is dus niet het probleem.
pi_101018064
misschien trillen de lampjes los en vast door langsrijdend zwaar verkeer?
heb ik op mn werk met een bepaalde lamp.. die draait door trillingen in het plafond soms los en daardoor heeft ie soms wel-niet contact
pi_101018068
Waarom gelijk freaken voor een knipperende lamp????

Vrouwen.... :+
pi_101018153
Blijkbaar heeft het geen kwaad in de zin, is het alleen een alarmpje voor brieven. Ik zou me nergens zorgen over maken.
pi_101018239
TVP voor alle mooie "bovennatuurlijke" vondsten.

:')
pi_101018298
wij wonen in een vrij rustige wijk waar 's avonds geen bijna geen verkeerd is. Maar ik zal er voortaan toch eens op letten.

Hahahaha ja ik ben een echte vrouw. Ik freak om een lamp...Ik freak meer om morgen denk ik:P. Ik heb net even met mijn vader erover gesproken. Hij zei me dat ik eens rustig moest doen en als ik er graag wat achter wilde zoeken ik iets positiefs erachter moest zoeken. De reis is namelijk ook goed gegaan (zijn niet neergestort enz:P) en toen gingen alle drie lampen uit.

Waarschijnlijk zijn jullie het daar mee eens:P?
pi_101018387
Ik kan trouwens wel een reading plus uitdrijving komen doen.

FOK! tarief 1200 E-tjes.
pi_101018533
Mijn ex was ook zo.
Dan kraakte er iets, een dressoir bv en dan ging ze het hele huis door tot ze het gevonden had.
en ik maar met een biertje helemaal in de scheur liggen.
Geweldig :)
  † In Memoriam † zondag 21 augustus 2011 @ 22:01:14 #11
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_101018657
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:59 schreef Velp het volgende:
Mijn ex was ook zo.
Dan kraakte er iets, een dressoir bv en dan ging ze het hele huis door tot ze het gevonden had.
en ik maar met een biertje helemaal in de scheur liggen.
Geweldig :)
:')
Are you fokking to me?
pi_101018718
hahaha ja ik vind het niet zo fijn allemaal. Vooral omdat ik echt mijn hoop heb gevestigd op deze baan en ik krijg er nu echt een heel naar gevoel bij.
pi_101018741
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:59 schreef Velp het volgende:
Mijn ex was ook zo.
Dan kraakte er iets, een dressoir bv en dan ging ze het hele huis door tot ze het gevonden had.
en ik maar met een biertje helemaal in de scheur liggen.
Geweldig :)
Tsja af en toe zijn bepaalde dingen gewoon een beetje eng. Het helpt ook niet om diegene dan te vertellen dat het niks is, maar je kunt verder ook moeilijk wat positiefs uithalen op zo'n moment. Toch maar gewoon laten gaan dan :P
pi_101018771
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:02 schreef marjo90 het volgende:
hahaha ja ik vind het niet zo fijn allemaal. Vooral omdat ik echt mijn hoop heb gevestigd op deze baan en ik krijg er nu echt een heel naar gevoel bij.
Maar de afgelopen keren dat je lamp ging knipperen gebeurde er daarna iets positiefs toch?
  † In Memoriam † zondag 21 augustus 2011 @ 22:06:03 #15
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_101018936
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:02 schreef marjo90 het volgende:
hahaha ja ik vind het niet zo fijn allemaal. Vooral omdat ik echt mijn hoop heb gevestigd op deze baan en ik krijg er nu echt een heel naar gevoel bij.
Positief blijven denken, komt wel goed schatje :*
Are you fokking to me?
pi_101019139
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:03 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Maar de afgelopen keren dat je lamp ging knipperen gebeurde er daarna iets positiefs toch?
Nee juist niet! Werd elke keer afgewezen of kreeg weer een brief van Duo dat ik weer iets terug moest betalen... Maar alle lampen gingen ook uit voor ik op vakantie ging en toen is alles wel goed gegaan. Misschien gaan de lampen knipperen omdat er iets staat te gebeuren en haal ik er iets negatiefs uit omdat er de laatste tijd niet echt veel positieve dingen zijn gebeurd?

Het is gewoon een rottijd. Eigenlijk vind ik die lamp niet eens eng maar meer het idee dat ik morgen misschien na 2 sollicitatie rondes toch te horen krijg dat ik de baan niet krijg.
pi_101019154
Mijn ex was ook bang voor geesten, dus als er iets kraakte werd ze helemaal gek!
Toen zei ik dat ik wel een foto zou maken omdat de geest dan misschien wel te zien was.
Ik een foto gemaakt, kijken en dan net doen alsof je gaat hyperventileren.
Ondertussen werd mijn ex lijkbleek.

En ik me maar afvragen waarom het uit is
pi_101019214
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:09 schreef Velp het volgende:
Mijn ex was ook bang voor geesten, dus als er iets kraakte werd ze helemaal gek!
Toen zei ik dat ik wel een foto zou maken omdat de geest dan misschien wel te zien was.
Ik een foto gemaakt, kijken en dan net doen alsof je gaat hyperventileren.
Ondertussen werd mijn ex lijkbleek.

En ik me maar afvragen waarom het uit is
hahaha etterbakje:P
pi_101019343
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:10 schreef marjo90 het volgende:

[..]

hahaha etterbakje:P
Verder ben ik best lief hoor! En romantisch,... jaja...!
pi_101019476
Hahaha geloof je helemaal Velp:P

Ik heb zojuist mijn lamp maar gewoon uitgedaan en ik ga nu een fles wijn opentrekken! Misschien dat ik dan kan slapen en het sneller morgen is.
pi_101019555
Doe anders een paar kaarsjes aan :)
pi_101019839
hahaha nee ik heb de tv aanstaan en mijn laptop dus daar komt genoeg licht vanaf. Tv doet overigens niet raar:P
pi_101020200
Het is een storing in de lamp. Meer niet. Lampen storen vaker. Het is dus niet dat jij gestoord bent of dat jij de lamp stoort. Het is de lamp die niet juist werkt door fabricage fout. Lampen sowieso die vaak storen. Vooral de gloeilampen.
pi_101020288
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:27 schreef dreamviber het volgende:
Het is een storing in de lamp. Meer niet. Lampen storen vaker. Het is dus niet dat jij gestoord bent of dat jij de lamp stoort. Het is de lamp die niet juist werkt door fabricage fout.
maar dat doet de lamp nu pas een half jaar ofzo, terwijl ik die plafondlamp al jaren heb.
pi_101020357
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:29 schreef marjo90 het volgende:

[..]

maar dat doet de lamp nu pas een half jaar ofzo, terwijl ik die plafondlamp al jaren heb.
Lampen zijn niet te voorspellen :) Sowieso. Een wasmachine kan het ook jaren doen en gaat ook ineens kapot. Ligt ook niet aan jou wanneer de wasmachine kapot gaat als je toevallig langs loopt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')