abonnement Unibet Coolblue
pi_121039784
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 13:18 schreef Trini-Kwan het volgende:
Wat een enorm leuke bento! Waar heb je hem vandaan?
ik heb hem besteld via Ebay. Als je zoekt op rilakkuma bento zijn er meerdere verkopers :)
  dinsdag 1 januari 2013 @ 21:26:52 #152
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_121048624
Roppongi bezocht, leuke winkel!

Ik heb deze bento uiteindelijk voor mijn verjaardag gekregen van een vriendin die ik had meegesleept, i.p.v. dat ik hem zelf heb gekocht haha. Ze heeft zelf ook meteen een bento uitgezocht inclusief het bento kookboek, en was al hebberig naar meer bento-spul haha!




Hij is redelijk groot, en het leuke is dat het middenstuk (met de doorzichtige deksel) er tussenuit kan en de deksel dan op het onderste bakje past. Een halve bento, dus... :)
  donderdag 3 januari 2013 @ 00:38:47 #153
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_121096243
Ooh die heb ik precies nodig! Ik heb net een andere besteld met een kat op roppongi, maar die is te klein voor al ik ook nog moet avondeten op school, maar ze hebben die van jou niet meer zie ik nu boohoo :(

Aangezien school volgende week weer begint (worden jullie trouwens ook zo gepest met je lunchtrommeltje? ;) ) heb ik hele dagen in de keuken staan slaven en mijn vriezer volgestouwd!

Sushi met rijst, tonijn en munt;


Dolma met rijst, munt en lam;


Sushi met bloemkool, tonijn en munt;


En nog Dolma met Lam en rozijnen. Alleen zijn de foto's dus echt totaal mislukt ( en de symmetrie van de bloemkool-sushi). Vooral die van de dolmas hebben een hoog poepchinees-menu-kaart gehalte :(

Maarja, Zodra mijn nieuwe bento in gebruik is zullen jullie ze toch nog wel vaker voorbij zien komen :)
  donderdag 3 januari 2013 @ 10:04:36 #154
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_121102651
Nee klopt het was de laatste!

Ziet er goed uit allemaal BTW :)
pi_121127992
Die leuke dierenbento's bij de Blokker zijn weg! Ik wou er net eentje gaan kopen :(
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:58:37 #156
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_121331184
Yesss! Mijn nieuwe Bento (roppongi) is binnen O+ Wat een geweldige website.
Hij is zooo schattig. Ik word elke keer een beetje verliefd tijdens de lunch denk ik.
En die 450 ml is perfect voor mij!

  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:38:34 #157
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_121336112
En om de boel nog wat levendiger te houden, hier een foto van mijn nieuwe bento voor de eerste keer in actie!

Ik hoop snel ook weer jullie bento creaties te zien!



Geheel Marokkaans geïnspireerd.

Bovenste box:
Een bedje van sla
Falafel
Druiven omdat ze lekker zijn, en om de boel op zijn plek te houden.
Briouats met aardappel en geitenkaas

Onderste box:
Mandarijn
Dadels gevuld met geitenkaas
Snelle couscous
pi_121341401
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef Trini-Kwan het volgende:
En om de boel nog wat levendiger te houden, hier een foto van mijn nieuwe bento voor de eerste keer in actie!

Ik hoop snel ook weer jullie bento creaties te zien!

[ afbeelding ]

Geheel Marokkaans geïnspireerd.

Bovenste box:
Een bedje van sla
Falafel
Druiven omdat ze lekker zijn, en om de boel op zijn plek te houden.
Briouats met aardappel en geitenkaas

Onderste box:
Mandarijn
Dadels gevuld met geitenkaas
Snelle couscous
Lekker zeg :9
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:18:40 #159
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_121342596
Mooi!! Ik zag ze ook bij Roppongi en heb er nog over gedacht er eentje te kopen... maar de bento die ik hierboven heb gepost is net groot genoeg voor mijn lunch. En dan tel ik de tussendoortjes van overdag niet mee :@
  woensdag 9 januari 2013 @ 12:54:30 #160
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_121348830
Hoeveel ml is die je nu hebt? Ik zoek ook nog een grotere voor als ik op school moet blijven tot 20.00. Maar je verkijkt je zo op die plaatjes!
pi_121356981
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef Trini-Kwan het volgende:
En om de boel nog wat levendiger te houden, hier een foto van mijn nieuwe bento voor de eerste keer in actie!

Ik hoop snel ook weer jullie bento creaties te zien!

[ afbeelding ]

Geheel Marokkaans geïnspireerd.

Bovenste box:
Een bedje van sla
Falafel
Druiven omdat ze lekker zijn, en om de boel op zijn plek te houden.
Briouats met aardappel en geitenkaas

Onderste box:
Mandarijn
Dadels gevuld met geitenkaas
Snelle couscous
Schattig!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:02:10 #162
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_121586800
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 12:54 schreef Trini-Kwan het volgende:
Hoeveel ml is die je nu hebt? Ik zoek ook nog een grotere voor als ik op school moet blijven tot 20.00. Maar je verkijkt je zo op die plaatjes!
Sorry sorry... had niet gezien dat er gereageerd was!

Deze is iets van 700ml geloof ik. De andere (eerste) bento die ik heb is 570 als ik het goed heb.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:03:47 #163
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_121586864
Misschien een rare vraag: heeft iemand weleens falafel in z'n bento mee? Ik probeerde kant-en-klare falafel, 's avond gebakken in de koekenpan maar volgende dag écht niet lekker op kamertemperatuur. Is dit gewoon niet geschikt of is de falafel die ik heb gewoon belabberd?
Ik wilde het even met kant-en-klare proberen voordat ik het zelf ging maken...
pi_121586930
Ik vind alle k&k falafel niet te eten :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121602570
Zelf falafel maken is lekkerder en als je ze ook koud wilt eten, kun je ze dan net iets smeuïger maken.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  dinsdag 15 januari 2013 @ 19:57:11 #166
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_121607020
Als je een paar posts naar boven kijkt, zie je ze in mijn bento liggen :P Dus ja ik neem ze wel eens mee :P
Inderdaad veel lekkerder als je ze zelf maakt! En smeuïger zoals necatrientje zegt. Die van de AH is een beetje laffe droge meuk.
Ik vind het prima te doen, vooral met saus. Maar wellicht is het een persoonlijke smaak, ik kan alles koud eten.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 20:25:38 #167
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_121608577
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 19:57 schreef Trini-Kwan het volgende:
Als je een paar posts naar boven kijkt, zie je ze in mijn bento liggen :P Dus ja ik neem ze wel eens mee :P
Inderdaad veel lekkerder als je ze zelf maakt! En smeuïger zoals necatrientje zegt. Die van de AH is een beetje laffe droge meuk.
Ik vind het prima te doen, vooral met saus. Maar wellicht is het een persoonlijke smaak, ik kan alles koud eten.
|:( duh... sorry ;)

Zelf maken ga ik dus wel proberen, thanks!
pi_123391337
spam is niet gewenst op fok

[ Bericht 91% gewijzigd door Mirjam op 26-02-2013 23:08:16 ]
pi_124468314
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 15:44 schreef MonkNL het volgende:
Die Halfords bento's zijn zeker niet meer te koop?
Volgens mij niet maar Aldi heeft op het moment een die er eigenlijk nog beter uitziet. Rond de ¤15, drie ronde bakjes erin, RVS uiterlijk en ze zijn er in roze, blauw en grijs. Heb er heel erg over staan twijfelen maar hem zelf uiteindelijk toch maar niet meegenomen omdat ik een isolatiebento eigenlijk nooit gebruik. Ik eet mijn bento's op kamertemperatuur of warm ze op in de magnetron.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_124478010
Ik heb besloten om wat meer japanse bento's te gaan maken, met onigiri en zo, nu ik een heel goedkope en superleuke japanse winkel hier gevonden heb. Met heel vele leuke bento's, onigirivormpjes etc etc.

Maar, ik heb inspiratie nodig voor bulk: welke dingen vriezen goed in? Kan ik bijv. onigiri maken, invriezen tot wanneer nodig en bij de lunch de nori eromheen doen?
Andere japanse invriestips zijn welkom :D
pi_124588054
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:53 schreef _Loki het volgende:
Ik heb besloten om wat meer japanse bento's te gaan maken, met onigiri en zo, nu ik een heel goedkope en superleuke japanse winkel hier gevonden heb. Met heel vele leuke bento's, onigirivormpjes etc etc.

Maar, ik heb inspiratie nodig voor bulk: welke dingen vriezen goed in? Kan ik bijv. onigiri maken, invriezen tot wanneer nodig en bij de lunch de nori eromheen doen?
Andere japanse invriestips zijn welkom :D
Jup dat werkt heel goed met onigiri. Rijst koken, als het nog warm is in vorm maken, in plastic verpakken en dan in een ziplockzak invriezen. Je moet het alleen nog wel weer even goed doorwarmen anders is de structuur een beetje jakkie. Gewoon in plastic 1/2/3 min in de magnetron afhankelijk van je magnetron. Wel weer helemaal af laten koelen voor je de bento dicht doet ivm condens en bederf.

Ik heb ook altijd in porties verpakte beefreepjes en kipfilet waar ik alleen nog maar wat teruyakisaus o.i.d. bij hoef te doen.

Mijn speedbento routine is meestal een restje gebruiken van de vorige avond met wat extra dingen maar als ik niets heb doe ik dit:

Opstaan, onigiri en beefreepjes/kipfilet uit de vriezer halen, water koken, onigiri nuken en vlees met plasticzakje en al in een bakje koel water dumpen om het sneller te laten ontdooien.
Intussen een kop thee maken en wat groente snijden, bv een aantal roosjes broccoli en wat wortel.
Onigiri uit de magnetron halen, groente in mijn magnetronstomer met wat kokend water en ook dit nuken voor 3 minuten o.i.d.
Intussen zijn de beefreepjes ontdooit omdat het maar zo'n klein beetje is dus die kunnen in de wok/koekenpan whatever.
Hele zooi in de bento droppen en laten afkoelen terwijl ik mijn thee opdrink, ontbijt en me verder klaar maak.
Als alles is afgekoeld deksel erop en de deur uit. Al met al ben ik hooguit 10 min bezig terwijl dan alleen de rijst is voorbewerkt. Het afkoelen duurt langer. :P

Wat ook goed werkt in bentos is tajine gerechten met couscous of bulgur, currys, risotto koekjes, gehaktballetjes, etc. etc. Je moet vooral wat creatiever gaan denken tijdens het koken en met restjes. Bovenstaand scenario gebeurt niet zo vaak omdat ik meestal wel een restje van het een of ander heb, desnoods ingevroren. Sommige currys laat zich bijvoorbeeld ook goed invriezen, als je dat in porties doet is het een kwestie van nuken en klaar. Zelfs heel kleine restjes die je normaal weg zou gooien omdat het de moeite van het bewaren niet meer is zijn vaak erg geschikt voor een bento.

Justbento.com en lunchinabox.net hebben allebei meerdere goede tips voor makkelijke en snelle bentos en vooral justbento heeft ook erg lekkere recepten.

Ik heb gisteren mijn pakketje van www.japanisfun.nl binnen gekregen.


Deze voor mij een een rode voor mijn zus. Heb voor haar een heel bentopakket samengesteld met dus een bento, wat leuke vorkjes en prikkertjes, sausflesjes en een bentobestekje. Ze heeft het bentogedoe een beetje van me overgenomen maar had nog steeds geen echte bentobox dus dat leek me een leuk verjaardagscadeau.

En het mooie van deze bentos is dat ze gewoon in de vaatwasser en de magnetron kunnen. Yay!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_124605132
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Volgens mij niet maar Aldi heeft op het moment een die er eigenlijk nog beter uitziet. Rond de ¤15, drie ronde bakjes erin, RVS uiterlijk en ze zijn er in roze, blauw en grijs. Heb er heel erg over staan twijfelen maar hem zelf uiteindelijk toch maar niet meegenomen omdat ik een isolatiebento eigenlijk nooit gebruik. Ik eet mijn bento's op kamertemperatuur of warm ze op in de magnetron.
Dank voor de tip. Net even de Aldi binnen gelopen in Rijswijk, helaas hebben ze hem daar niet. Ga straks nog wel even in Zoetermeer kijken.
pi_124611302
eivormpjes liggen nu schijnbaar bij de Action voor 79 cent
pi_124611565
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:18 schreef _Arual_ het volgende:
eivormpjes liggen nu schijnbaar bij de Action voor 79 cent
Oeh! Dan moet ik toch wat kopen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_124614539
Oh waaauw :D Ik ontdek dit topic nu pas. Ik moet zeggen dat ik dit he-le-maal geweldig vind. Ik moet zelf weer beginnen met wat gezonder te gaan eten en dit is daar een goede oplossing voor. Tijdens de lunch ga ik toch vaak de mist in.

Over het algemeen is het dus het handigst om van alles te maken en dit in te vriezen en dan weer eruit te halen wanneer dit gewenst is? :)
pi_131105410
Up up!

Binnenkort ga ik een enorme vriezer-stash maken voor lunch op mijn verse nieuwe baan, tips naast falafel, gehaktballetjes en onigiri?
pi_131107650
Ja! Top kick! Ik heb nu werk waar we een magnetron hebben. De koude rijst enzo vond ik al heel snel niet meer lekker..
Sowieso maar een keer mini quiche, gehaktballetjes en andere lekkere dingen maken.
pi_131126460
Hier ga ik ook maar eens aan beginnen. Het hoeft bij mij niet zo nodig cute in hetzelfde trommeltje te zitten. Ik woon vlakbij mijn werk, ga met de auto en kan als ik wil zo 10 bakjes kwijt in de koelkast. We hebben alleen geen magnetron maar dat komt binnenkort wel als het goed is.

Eens even een lijstje maken van ideetjes.
Spoilers!
pi_131132020
Hee, kijk nou - het bentotopic is omhooggeschopt!

Sinds ik op de meeste kantoordagen tegenwoordig vooral 's avonds een grote maaltijd eet en dan overdag op fruit, rauwe groenten en noten knaag komt het er dus niet meer van om lollige lunches te maken. Een banaan, twee paprika's en zak vol amandelen laten zich niet op schattige wijze in een klein doosje proppen. }:|

Maar: de winter komt eraan, dus binnenkort vast veel meer trek in eten. Ik hou het topic weer even in de gaten! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_131273057
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier ga ik ook maar eens aan beginnen. Het hoeft bij mij niet zo nodig cute in hetzelfde trommeltje te zitten. Ik woon vlakbij mijn werk, ga met de auto en kan als ik wil zo 10 bakjes kwijt in de koelkast. We hebben alleen geen magnetron maar dat komt binnenkort wel als het goed is.

Eens even een lijstje maken van ideetjes.
Ik ben inmiddels bezig met plannen maken. Aanstaand weekend was ik sowieso van plan om uitgebreid in de keuken te aan de slag te gaan dus dan kan ik mooi mijn bento's voorbereiden. Al worden het geen bento's maar gewoon veel kleine dieetverantwoorde hapjes over de dag verspreid. Ideetjes tot nu toe:

Volkorenwraps met whatever er in huis is
Omeletwraps (iemand enig idee hoe lang je een omelet kunt bewaren?)
Gekookt eitje, eventueel met rookvlees :9
Plakjes kaas of kipfilet, misschien gevuld met iets zoals cottage cheese
Augurken
Paprika, tomaat, wortel, komkommer met een kwarkdip of humus
Gehaktballetjes
Knoflookchampignons
Fruit
Olijven
Restjes curry enzo
Bakjes tomatensaus (ik ga toch 10 liter maken dit weekend)
Dadels, al dan niet gevuld

Nog even kleine bakjes kopen bij Action of Ikea dit weekend. Ik heb er zin in :Y
Spoilers!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 september 2013 @ 11:38:58 #181
163650 Greys
pi_131273291
Elke keer als dit topic omhoog komt denk ik 'jaaaaaaaaaaaaaaaa, ga ik ook doen!!!'.
Maar als ik dan bv het eerste in het lijstje hierboven lees, volkorenwraps, dan denk ik al 'moet ik de avond er voor die wraps gaan maken, heb ik daar wel zin in?'. Die wraps zelf bedoel ik, die kan je vast niet kant en klaar kopen? :P Vullen wil ik ze wel, maar maken??
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131273437
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:38 schreef Greys het volgende:
Elke keer als dit topic omhoog komt denk ik 'jaaaaaaaaaaaaaaaa, ga ik ook doen!!!'.
Maar als ik dan bv het eerste in het lijstje hierboven lees, volkorenwraps, dan denk ik al 'moet ik de wavond er voor die wraps gaan maken, heb ik daar wel zin in?'. Die wraps zelf bedoel ik, die kan je vast niet kant en klaar kopen? :P Vullen wil ik ze wel, maar maken??
Ik ga dit weekend een berg wraps maken naar recept van Motorbloempje. Ik ga ze invriezen, ik moet er niet aan denken om dat elke avond te moeten doen inderdaad. Je kunt volkorenwraps wel kopen trouwens, ze zijn alleen hartstikke zoet.
Ik ga het wel zo slim mogelijk aanpakken denk ik. Ik koop een berg bakjes en dan kiep ik er een blik olijven in zodat ik 4 bakjes heb. Dan hoef ik die 's ochtends alleen maar uit de koelkast te pakken ;) Ik kan op zondag en in mindere mate op woensdag wat langer in de keuken staan dus dan bereid ik zoveel mogelijk voor.
Spoilers!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 september 2013 @ 11:56:03 #183
163650 Greys
pi_131273731
Ja da's wel een goed idee, meteen meerdere bakjes maken idd.
Ik ga toch ook maar weer eens een paar delen teruglezen hier :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131274790
Nog even een aanvulling:

Surimi
Miniquiches
Noten
Falafel
Radijsjes
Gegrilde courgette of aubergine
Amsterdamse uien
Tonijnsalade
Rozijnen
Spoilers!
pi_131277811
Ooooh ik moet ook weer eens gaan beginnen met bento's :9

Heb meer vriezerruimte dus ga miniquiches invriezen en idd misschien ook wraps. Vries je die dan gevuld of ongevuld in? >:O
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_131277982
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:07 schreef tombolafan het volgende:
Ooooh ik moet ook weer eens gaan beginnen met bento's :9

Heb meer vriezerruimte dus ga miniquiches invriezen en idd misschien ook wraps. Vries je die dan gevuld of ongevuld in? >:O
Ik vries ze ongevuld in. Ik vul ze denk ik met wat ik dan ook in huis heb, daar heb ik nog niet echt plannen voor.

Iemand enig idee hoe lang je omeletjes in de koelkast kunt bewaren? Of zou je ze ook in kunnen vriezen?
Spoilers!
pi_155499121
Megakick :@

Ik wil weer eens wat andere dingen meenemen naar mijn werk, salade's, maar ook misschien wel weer eens een bento :9
Wie doet dit nog? *O*
Mokkel met stuntstok
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:52:05 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_155499196
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef Mord_Sith het volgende:
Megakick :@

Ik wil weer eens wat andere dingen meenemen naar mijn werk, salade's, maar ook misschien wel weer eens een bento :9
Wie doet dit nog? *O*
ik bento niet echt, ik sleep wel een shitload aan losse bakjes mee :D
Misschien m'n luxe doos maar weer een keer pakken :)
disclaimer
pi_155499207
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik bento niet echt, ik sleep wel een shitload aan losse bakjes mee :D
Misschien m'n luxe doos maar weer een keer pakken :)
Wat neem je allemaal mee dan? :D
Mokkel met stuntstok
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:54:28 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_155499260
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:52 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Wat neem je allemaal mee dan? :D
Heel veel losse groente. Ik heb een bakje met ongeveer 500 gram aan wortelen, komkommer, tomaat, paprika, etc. Dan meestal nog een bakje met fruit. Meloen ofzo. Of granaatappelpitjes. Een bakje met nootjes en rozijntjes. Soms een bakje met een paar M&M's ofzo. Plakjes worst, gerookte kip of surimi.
Dat soort dingen :)
disclaimer
pi_155500996
Noujaaaa, mijn standaard eieren zijn te groot voor mijn eivormpjes, nog nooit meegemaakt, ik had altijd standaard te kleine eiers :')
Mokkel met stuntstok
pi_155506930
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:51 schreef Mord_Sith het volgende:
Noujaaaa, mijn standaard eieren zijn te groot voor mijn eivormpjes, nog nooit meegemaakt, ik had altijd standaard te kleine eiers :')
Proppen? O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155511199
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 19:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Proppen? O-)
nu heb ik misvormde eikonijnen en eihartjes omdat de ei er aan alle kanten uitspoot :')
Mokkel met stuntstok
pi_155511734
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:31 schreef Mord_Sith het volgende:

nu heb ik misvormde eikonijnen en eihartjes omdat de ei er aan alle kanten uitspoot :')
Ze zijn bij mij nog nooit echt mooi uit die vormpjes gekomen... Altijd mismaakte konijntjes en beertjes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 24 augustus 2015 @ 21:49:12 #195
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_155511992
Echt waar? Bij mij gaat het prima. Maar je moet wel net de juiste maat eieren hebben je.
Of anders misschien improviseren met iets ertussen en een t-rope dinges of zo?
pi_155512171
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:49 schreef RobinOok het volgende:
Echt waar? Bij mij gaat het prima. Maar je moet wel net de juiste maat eieren hebben je.
Of anders misschien improviseren met iets ertussen en een t-rope dinges of zo?
Wat bedoel je met dat laatste, RobinOok? Ik dacht altijd dat ik gewoon te goedkope shizzle had, want het waren Actionvormpjes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 24 augustus 2015 @ 22:01:13 #197
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_155512570
Nou ja, als je eieren veel groter zijn dan het vormpje, dan gaat het niet passen.
Dus bedenk ik nu, misschien kun je dan iets ertussen doen, als een soort stok tussen de deur.
En dan werkt het dichtkliklipje niet dus zul je ze anderszins op spanning dicht moeten "binden".
Of onder een tafelpoot leggen. Zoiets.

Maar dat bedenk ik nu terplekke. :)
pi_155515208
Tie-wrap Robin?
Spoilers!
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 01:07:00 #199
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_155517648
Ja, die. :-)
pi_155519157
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tie-wrap Robin?
oooooh, nu snap ik het! Ik dacht al aan één of andere Japanse bondagemethode voor ei-figuurtjes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')