abonnement Unibet Coolblue
pi_101695467
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:25 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Precies, er staat een aanvangsttijd op het bord, hou je er gewoon aan. En anders ga je naar de volgende voorstelling vaak een half uur later bij nieuwe films :')
aanvangstijd != hoofdfilm...
en aanvangsttijd != begin film..
  woensdag 7 september 2011 @ 23:28:16 #177
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_101695495
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:26 schreef mschol het volgende:

[..]

als pathe niet tig onzin shit voor een voorstelling deed zou ik altijd optijd komen...
zoals reclames en trailers? als ze die niet vertonen vermoed ik dat er nog wel een paar euro op het nu al prijzige bioscoopkaartje komt en dat PUC nog wel een stukje duurder wordt.....
Je mag trouwens zoals ik het lees iig nog tijdens de reclame binnenkomen en tijdens de trailers volgens mij ook nog. als je die zo nodig niet wil zien tel je 10min bij de aanvangstijd op. mis je iig de reclame, een deel vd trailers en je stoort de mensen die wel op tijd zijn en de trailers willen zien een stukje minder :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_101695566
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:28 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

zoals reclames en trailers? als ze die niet vertonen vermoed ik dat er nog wel een paar euro op het nu al prijzige bioscoopkaartje komt en dat PUC nog wel een stukje duurder wordt.....
Je mag trouwens zoals ik het lees iig nog tijdens de reclame binnenkomen en tijdens de trailers volgens mij ook nog. als je die zo nodig niet wil zien tel je 10min bij de aanvangstijd op. mis je iig de reclame, een deel vd trailers en je stoort de mensen die wel op tijd zijn en de trailers willen zien een stukje minder :)
helaas,zoals ik al eerder zei..
is pathe nogal kut als het gaat om reclame en trailer tijden..
film A: 7 minuten na aanvangst -> trailers
film b: 7 minuten na aanvangst -> film is al bezig..
  woensdag 7 september 2011 @ 23:33:22 #179
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_101695685
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:29 schreef mschol het volgende:

[..]

helaas,zoals ik al eerder zei..
is pathe nogal kut als het gaat om reclame en trailer tijden..
film A: 7 minuten na aanvangst -> trailers
film b: 7 minuten na aanvangst -> film is al bezig..
mmm, vorig jaar in Pathe Grunn zo'm 100 films gezien en in 90% van de gevallen kreeg ik wat reclames, zo'n 5 minuten, en minimaal 2 trailers van een minuut of 2 per stuk. Maar wellicht dat dat in andere Pathé anders is :)

Persoonlijk zou ik het wel prettig vinden als na begin van de hoofdfilm er geen nieuwe mensen mee bij mogen. Ik stoorde me altijd behoorlijk aan mensen die te laat waren, zeker als ze dan ook nog eens plaatsen middenin de zaal hadden en er mensen op moesten staan om ze erlangs te laten.

Maar ieder zijn/haar eigen mening natuurlijk :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_101695937
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:33 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

zeker als ze dan ook nog eens plaatsen middenin de zaal hadden en er mensen op moesten staan om ze erlangs te laten.
daar hebben de vaste plekken niet echt aan bijgedragen:
nu wil ik perse mijn plekkie hebben, daarvoor had ik vaak nog iets van: ik zit wel wat meer aan de rand..
  woensdag 7 september 2011 @ 23:46:18 #181
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_101696083
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:42 schreef mschol het volgende:

[..]

daar hebben de vaste plekken niet echt aan bijgedragen:
nu wil ik perse mijn plekkie hebben, daarvoor had ik vaak nog iets van: ik zit wel wat meer aan de rand..
mee eens :) toen loonde het nog de moeite vroeg te komen. met vaste plekken ook nog wel, maar met een beetje pech zijn de beste plaatsen al gereserveerd. Ach, voor mij scheelde het dat ik altijd op incourante tijden ging. donderdag - t/m zondagavond meed ik sowieso, ging liever in de middagen of in het begin van de week 's avonds. en meestal tot een week of 2 na premiere wachten :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_101696710
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik storend. Als je niet op tijd kunt komen, dan kijk je de film maar thuis als het jou uitkomt.
Als je in een maand 5/6 keer naar een film gaat is het al gauw enorm saai om al 5/6 keer dezelfde reclame en trailers te zien.

Wat ga je dan doen? Praten en spelen met je telefoon tijdens zo een reclame / trailer... Dus zo krijg je juist meer irritatie.
pi_101697063
Het gaat over de film zelf toch? Niet over de trailers en reclames.
Tap tap tap
  donderdag 8 september 2011 @ 00:24:33 #184
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_101697064
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:27 schreef mschol het volgende:

[..]

aanvangstijd != hoofdfilm...
en aanvangsttijd != begin film..
Reis je wel eens met de trein of kom je dan ook pas tien minuten na vertrek?
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 00:24 schreef CherryLips het volgende:
Het gaat over de film zelf toch? Niet over de trailers en reclames.
:Y
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_101697438
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 00:24 schreef CherryLips het volgende:
Het gaat over de film zelf toch? Niet over de trailers en reclames.
De meeste mensen komen iets later omdat ze de trailers/ reclames willen skippen. Aangezien de reclames en trailers de ene keer 10 minuten duren en de andere keer 15 minuten duren is het dus een wilde gok dat je moet nemen.. Hierdoor komen mensen soms iets later. Door de nieuwe regel moet je dus ver vante voren op tijd zijn en verplicht bij de trailers erbij zijn wat dus weer irritatie kan opleveren bij mensendie de trailers willen zien..
pi_101698017
quote:
10s.gif Op donderdag 8 september 2011 00:24 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Reis je wel eens met de trein of kom je dan ook pas tien minuten na vertrek?
met dit hele grote verschil:
bij de vertrektijd gaat de trein ook daadwerkelijk weg..
bij de film aanvang zit er -gegarandeerd- een zooi kutreclames en trailers voor de hoofdfilm die mij geen ene fuck schelen, als ik verplichte reclames wil kijken kijk ik wel tv of een gekochte DVD..
  donderdag 8 september 2011 @ 01:23:08 #187
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_101698208
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:16 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

In Pathé ArenA hebben ze nu, na het invoeren van de regel, een Dixi in iedere zaal staan.
Dat verbaast me helemaal niks bij Arena :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_101700387
Het systeem gaat stoppen met kaartjes verkopen 15 min na de aangegeven aanvangstijd. dit is een vastgestelde tijd en is niet per film verschillend. In principe is de reclame altijd 15 minuten (bij kinderfims iets korter). ze kunnen niet per film appart in gaan stellen wanneer de kaarverkoop stopt. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat als de reclame eens wat korter is, je dan na 10 minuten geen kaartje meer kan verkopen.

Naar de wc gaan kan natuurlijk altijd, de deuren gaan niet op slot.... je kan alleen geen kaartje meer kopen / bij kaartcontrole wordt geen toegang meer verleend.
  donderdag 8 september 2011 @ 09:29:56 #189
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_101700618
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 09:15 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Het systeem gaat stoppen met kaartjes verkopen 15 min na de aangegeven aanvangstijd. dit is een vastgestelde tijd en is niet per film verschillend. In principe is de reclame altijd 15 minuten (bij kinderfims iets korter). ze kunnen niet per film appart in gaan stellen wanneer de kaarverkoop stopt. Je hoeft je dus geen zorgen te maken dat als de reclame eens wat korter is, je dan na 10 minuten geen kaartje meer kan verkopen.

Naar de wc gaan kan natuurlijk altijd, de deuren gaan niet op slot.... je kan alleen geen kaartje meer kopen / bij kaartcontrole wordt geen toegang meer verleend.
Kortom, de mensen die het hele buffet leegkopen kunnen gewoon 20 minuten later binnenlopen. Jammer.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_101700849
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2011 09:29 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Kortom, de mensen die het hele buffet leegkopen kunnen gewoon 20 minuten later binnenlopen. Jammer.
Nja verschilt per plek, bij arena wel bijv.. Maar bij tuschinski of munt niet.

Als je tot aan 15 minuten na aanvang van de film nog kaartjes kan halen vind ik het goed.. Net alsof het nog nut heeft om na 30 minuten oid. Binnen te lopen.
pi_101702506
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2011 09:29 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Kortom, de mensen die het hele buffet leegkopen kunnen gewoon 20 minuten later binnenlopen. Jammer.
bij de kaartcontrole komen laatkomers er niet meer door. waarschijnlijk zal er in het begin nog wat speling gegeven worden om eraan te wennen, maar van iedereen wordt gewoon verwacht dat ze op tijd komen, ook mensen die het hele buffet leegkopen ;)

oh ik bedenk me net inderdaad dat ik niet zo goed weet hoe ze dat bij arena op gaan lossen, hmm...
  donderdag 8 september 2011 @ 11:10:16 #192
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_101702626
Ik zeg gewoon na 5 of 10 minuten al mensen weigeren bij de ticketcontrole. Hebben ze nog 5 minuten om hun steekkarretjes met popcorn vol te laden.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_101702749
Gewoon bij het begin van de trailers de deur dichtgooien en niemand meer binnenlaten. Jammer dan.
pi_101703816
quote:
14s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Gewoon bij het begin van de trailers de deur dichtgooien en niemand meer binnenlaten. Jammer dan.
Dat gebeurt dus bij het begin van de hoofdfilm. tijdens de trailers zal er nog wel toegang worden verleend.
  donderdag 8 september 2011 @ 11:55:09 #195
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_101703992
Knap lullig als je met z'n zessen bent, 60 euro heb neergelegd voor kaartjes en je mag door oponthoud in de parkeergarage niet meer naar binnen :X
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_101704057
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:55 schreef Juicyhil het volgende:
Knap lullig als je met z'n zessen bent, 60 euro heb neergelegd voor kaartjes en je mag door oponthoud in de parkeergarage niet meer naar binnen :X
Of als je trein/bus vertraging heeft, er een omleiding is, etc. het kan altijd gebeuren dat je te laat komt, maar als een film om 7 uur hoort te beginnen, en dat is dan eigenlijk kwart over 7 met al die reclames, en je komt alsnog te laat, dan ben je gewoon echt te laat. Ik ben zo'n nerd die echt niet te laat wil komen en er om kwart voor 7 al staat, zeg maar.
Tap tap tap
  donderdag 8 september 2011 @ 11:59:10 #197
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_101704120
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Of als je trein/bus vertraging heeft, er een omleiding is, etc. het kan altijd gebeuren dat je te laat komt, maar als een film om 7 uur hoort te beginnen, en dat is dan eigenlijk kwart over 7 met al die reclames, en je komt alsnog te laat, dan ben je gewoon echt te laat. Ik ben zo'n nerd die echt niet te laat wil komen en er om kwart voor 7 al staat, zeg maar.
Ja maar ik probeer alleen maar te zeggen dat het met deze tarieven dan best lullig kan zijn...
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_101704186
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:59 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja maar ik probeer alleen maar te zeggen dat het met deze tarieven dan best lullig kan zijn...
Ja, is het ook. Maar dat is het ook bij het theater, daar gaan de deuren ook gewoon dicht, en je vliegtuig wacht ook niet op je, ook al staat ie nog een half uur te staan. Dicht is dicht en te laat is te laat, ook al heb je ervoor betaald.
Tap tap tap
  donderdag 8 september 2011 @ 13:23:30 #199
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_101706964
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:55 schreef Juicyhil het volgende:
Knap lullig als je met z'n zessen bent, 60 euro heb neergelegd voor kaartjes en je mag door oponthoud in de parkeergarage niet meer naar binnen :X
Met een puc moet je uberhaupt een half uur van te voren je reservering gewoon ophalen, ik snap het probleem ECHT niet.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_101707536
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Of als je trein/bus vertraging heeft, er een omleiding is, etc. het kan altijd gebeuren dat je te laat komt, maar als een film om 7 uur hoort te beginnen, en dat is dan eigenlijk kwart over 7 met al die reclames, en je komt alsnog te laat, dan ben je gewoon echt te laat. Ik ben zo'n nerd die echt niet te laat wil komen en er om kwart voor 7 al staat, zeg maar.
niet iedereen is een nerd die tijdens aanvang aanwezig is, sterker nog: tijdens aanvang zie ik vaak dat de zaal zeer leeg is en dat 90% v/d mensen 5 minuten later binnenkomt..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')