abonnement Unibet Coolblue
pi_104305764
Waarom heb ik toch het idee dat de makers een fout vanavond recht hebben gezet en dat is de return van Amelia Lily. Frankie is daarvan de dupe geworden. Maar Amelia terug *O* 48% :)

De optredens (met poppy's):

Kitty: Niet best. Don't stop me now is ook lastig en het was dan ook niet geweldig.
Craig: Onverwacht erg goed gedaan. Ik ben geen fan, maar dit was erg goed.
Little mix: Ook maar zo wonderbaarlijk goed gedaan. Verrassend!
Janet: Ik weet niet wat anderen bedoelen, maar ik vond het een prachtige versie!!!! Mooi!
Marcus: Verkrachting van het nummer, maar ondanks dat best aardig gedaan.
Misha: Ja, dit is toch wel weer professioneel hoor. Beste van de avond tot nu toe.
Amelia: Met Show must go on. WAT EEN OPTREDEN!!!!!!!!!!!! Verreweg beste van de avond!!!

Voor mij was Kitty de slechtste van de avond, by far. Amelia en Misha de beste 2.

[ Bericht 22% gewijzigd door Stout64 op 13-11-2011 14:20:34 ]
  zondag 13 november 2011 @ 13:52:25 #252
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_104315127
Kitty: Waste of space! En dat gejank omdat ze niet haar zin kreeg aangaande het nummer wat ze wilde zingen.... Weg ermee
Craig: Zeer verwacht erg goed gedaan. Totale verademing die jongen, geen pretenties, geen gezeur, gewoon, hard werken.
Little Mix: Die meiden zijn echt goed! Erg goed!
Janet: Verschrikkelijk!! Ik denk dat zij ook in de B2 terecht gaat komen, naast Kitty. Kut arrangement, traag, timing was erg slecht, en de Ierse snik in de stem kennen we nou zo langzamerhand wel.
Marcus: Fantastisch arrangement, hoe inventief en muzikaal zeg!! Bovendien uitermate goed gezongen.
Misha: Zeer grote klasse!
Amelia: Matige karaoke versie.

Janet en Kitty B2, Kitty er eindelijk uit!!
Amelia mag nog een weekje meedoen en dan eruit graag, aangezien het totaal onterecht is dat zij zomaar terug kon komen. Hadden ze beter met 6 doorgegaan en dan een week niemand eruit. Maar dit is zo valsspelen!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_104315985
_O- 'Matige karaoke versie' _O-



[ Bericht 32% gewijzigd door Stout64 op 13-11-2011 15:16:37 ]
  zondag 13 november 2011 @ 14:50:33 #254
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_104316943
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:50 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Dat verbaast mij dan weer niets :{ Zat zelfs in de lijn der verwachting, jou kennende.
Waar ken je Deceit dan van?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_104317383
Kitty was echt superslecht. Janet vind ik totaal niet boeiend, alle nummers klinken hetzelfde als zij ze zingt en van haar performances moet ze het ook al niet hebben. Amelia vond ik ook niet echt indrukwekkend. Saai optreden, wel aardig gezongen, maar eigenlijk ook niet meer dan dat. En van mij had er ook niemand terug hoeven komen zo laat in de competitie. Da's toch een beetje competitievervalsing. Die andere kandidaten hebben iedere week hard moeten werken en hun best moeten doen om weer een week verder te komen, terwijl zij "zomaar" in de top 7 zit.
Marcus blijft voor mij toch wel de beste.
pi_104317718
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 15:03 schreef gelestipjes het volgende:
Kitty was echt superslecht. Janet vind ik totaal niet boeiend, alle nummers klinken hetzelfde als zij ze zingt en van haar performances moet ze het ook al niet hebben. Amelia vond ik ook niet echt indrukwekkend. Saai optreden, wel aardig gezongen, maar eigenlijk ook niet meer dan dat. En van mij had er ook niemand terug hoeven komen zo laat in de competitie. Da's toch een beetje competitievervalsing. Die andere kandidaten hebben iedere week hard moeten werken en hun best moeten doen om weer een week verder te komen, terwijl zij "zomaar" in de top 7 zit.
Marcus blijft voor mij toch wel de beste.
En Amelia is er door een belachelijke fout van haar coach uitgevlogen... en dat ik gisteren rechtgezet. Ze had nauwelijks 48 uur om dit optreden in te studeren en zette een winning performance neer. Wat een optreden, omgelooflijk. Ik hoop dat Amelia deze X factor gaat winnen! Samen met Misha B is zij de enige met ECHT talent.
  zondag 13 november 2011 @ 15:25:19 #257
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_104318068
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 15:14 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Gebabbel, gebabbel gebabbel, en verder hete lucht
Maar waar ken jij Deceit nou van??
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_104319794
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 15:14 schreef Stout64 het volgende:

[..]

En Amelia is er door een belachelijke fout van haar coach uitgevlogen... en dat ik gisteren rechtgezet. Ze had nauwelijks 48 uur om dit optreden in te studeren en zette een winning performance neer. Wat een optreden, omgelooflijk. Ik hoop dat Amelia deze X factor gaat winnen! Samen met Misha B is zij de enige met ECHT talent.
Wat nou fout? Dat is het format van het programma, de coaches kiezen zelf in eerste instantie. En blijkbaar vond Kelly iemand anders beter dus koos ze die. Dat is geen fout. Dat hoeft niet rechtgezet te worden. En als ITV of de programmamakers dat wel vinden hadden ze het hele format maar moeten veranderen en zelf de kandidaten moeten kiezen.
pi_104324398
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 16:23 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Wat nou fout? Dat is het format van het programma, de coaches kiezen zelf in eerste instantie. En blijkbaar vond Kelly iemand anders beter dus koos ze die. Dat is geen fout. Dat hoeft niet rechtgezet te worden. En als ITV of de programmamakers dat wel vinden hadden ze het hele format maar moeten veranderen en zelf de kandidaten moeten kiezen.
Ach, in Amerika heeft Simon ook Melanie Amaro er in eerste instantie uitgestemd. Later realiseerde hij zich dat dat een waanzinnige fout was en heeft haar terug gehaald. En ook zeer terecht, want net als Amelia in Engeland hoort ook Melanie bij de beste drie van het seizoen. :Y Dat Amelia door het publiek met 48% is terug gestemd zegt genoeg over hoe het publiek erover denkt. . De andere drie hadden dan gemiddeld ongeveer 17%. :D En Engeland heeft een waanzinnig slechte x factor dit seizoen, dus Amelia Lily was hard nodig om het peil op te krikken.
pi_104326816
Verschil was echter wel dat Melanie verder geen voordeel had ten opzichte van de andere kandidaten, die heeft niet allerlei rondes kunnen overslaan. En het zegt ook niks over hoe het publiek erover denkt, immers, ze moesten iemand van die 4 afvallers kiezen. Dus het zegt alleen dat ze van die afvallers Amelia het liefst terug hadden.
pi_104333129
Misha B en Kitty in de bottom 2.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 13 november 2011 @ 21:42:33 #262
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_104333187
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 21:41 schreef gelestipjes het volgende:
Misha B en Kitty in de bottom 2.
nice :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_104333816
Kitty eruit.
pi_104333937
Kitty weg :W En Louis is de eerste die al zijn acts kwijt is *O*
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
  zondag 13 november 2011 @ 21:59:58 #265
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_104334113
Good riddance! Aanstelster.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 13 november 2011 @ 22:17:10 #266
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_104335098
Ah, weer een pluspunt, was Sophie er nog maar, dan keek ik nu zeker me plezier... Louis moet zeker wel blijven zitten in de jury? Ha-ha-ha. :D
pi_104340261
Amelia, Janet en Misha B door. *O* De top 3 wat mij betreft.
Wat schandalig dat Misha B in de bottom2 zat trouwens. Zal ook wel iets met de gunfactor te maken hebben. Je kunt toch niet ontkennen dat ze gisteren gewoon erg goed was.
pi_104343864
Misha is de zoveelste Whitney Houston kloon. Jammer dat ze er niet uit is.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  maandag 14 november 2011 @ 09:53:13 #269
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_104344181
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Misha is de zoveelste Whitney Houston kloon. Jammer dat ze er niet uit is.
Dat is Misha zeker niet. Veel veelzijdiger dan Whitney.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_104346898
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Misha is de zoveelste Whitney Houston kloon. Jammer dat ze er niet uit is.
De enige overeenkomst is volgens mij dat ze dezelfde huidskleur heeft _O-
  maandag 14 november 2011 @ 12:57:14 #271
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_104348927
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Misha is de zoveelste Whitney Houston kloon. Jammer dat ze er niet uit is.
Neuh, dat geldt meer voor Amelia. Misha is een absolute Grace Jones/ Eartha Kitt / Mahalia Jackson mix. Niet zoiets simpels als Whitney....
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_104349091
Amelia een Whitney kloon _O- Als je denkt dat het niet lachwekkender kan :D


Ja, erg Whitney :D



[ Bericht 1% gewijzigd door Stout64 op 14-11-2011 13:10:32 ]
pi_104355331
Amelia terug _O_.

Onbegrijpelijk dat ze die hadden laten gaan. Die gaat nu winnen ook :Y.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 14 november 2011 @ 18:34:22 #274
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_104361567
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:03 schreef Stout64 het volgende:
Amelia een Whitney kloon _O- Als je denkt dat het niet lachwekkender kan :D


Ja, erg Whitney :D


Je punt is?

En geef nou eens antwoord op de vraag waar jij Deceit van kent? Anders hebben we hier wel een ernstig gevalletje pot/ketel....

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 01:48 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Het is ook onvoorstelbaar hoe jij denkt te weten dat Kitty een naar mens is. Ken je haar ofzo? Wat staan mensen toch altijd snel met een oordeel klaar, gebaseerd op niets. :{

Maar baseer jij je maar lekker op een paar flitsen die je op tv ziet. Zo werkt dat blijkbaar. Ik veroordeel zelf niemand om de doodeenvoudige reden dat ik ze niet ken.

Grappig datjij zelfs schreef "ze IS een naar mens" ipv "ze LIJKT me een naar mens" :D

Oh en Louis is een mongool opeens? Nou, ik baseer me inderdaad liever op iemand die haar persoonlijk redelijk veel meemaakt dan iemand die een programmaatje kijkt op tv, iets waar je haar vanzelfsprekend nooit op kunt beoordelen. Dat ze erg aardig is HOEFT Louis niet te zeggen, dus het feit dat hij het wel doet zegt mij meer dan jouw indruk van hoe ze op een bepaald moment heeft gekeken of wat dan ook.
Maar zoals gezegd schijnt veroordelen erbij te horen, want dat wordt te pas en te onpas gedaan hier over mensen waar je in feite niets van weet.

Maar misschien gaat dit allemaal veel te ver in een simpel x factor topic. Ik kan er alleen gewoon niet goed tegen als mensen die je - laten we eerlijk zijn - eigenlijk totaal niet kent, zo snel veroordeeld worden.
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 14:44 schreef Deceit het volgende:

[..]

Dit noem ik nou echt janken
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 16:50 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Dat verbaast mij dan weer niets :{ Zat zelfs in de lijn der verwachting, jou kennende.
Ja gelukkig, je kent hem/haar.... :')

[ Bericht 27% gewijzigd door ElizabethR op 14-11-2011 20:11:21 (aanvullinkje) ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_104383752
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 18:34 schreef ElizabethR het volgende:

En geef nou eens antwoord op de vraag waar jij Deceit van kent? Anders hebben we hier wel een ernstig gevalletje pot/ketel....
Bemoei je met je eigen zaken mens. Of ben jij de woordvoerder van Deceit ofzo? Get a life.
Ik hoef jou niet uit te leggen waar ik Deceit van ken.
Richt je liever op x factor, waar je iemand die tot nu toe Janis Joplin, Michael Jackson en Queen heeft gezongen, een Whitney kloon noemt. Dan maak je jezelf echt onsterfelijk belachelijk.
Maar ja, jij bent ook de figuur die Amelia's 'The show must go on' een matige karaoke versie vond :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Stout64 op 15-11-2011 03:52:20 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')