abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:03:27 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_100943837
Vorige topics:
Deel 1|Deel 2|Deel 3|Deel 4|Deel 5|Deel 6|Deel 7|Deel 8|Deel 9|Deel 10| Deel 11|Deel 12|Deel 13|Deel 14|Deel 15|Deel 16|Deel 17|Deel 18|Deel 19|Deel 20 Deel 21|Deel 22|Deel 23|Deel 24|Deel 25|Deel 26|Deel 27|Deel 28|Deel 29|Deel 30 Deel 31|Deel 32|Deel 33|Deel 34|Deel 35|Deel 36|Deel 37|Deel 38|Deel 39|Deel 40 Deel 41|Deel 42|Deel 43|Deel 44|Deel45|Deel 47|Deel 48|Deel 49|Deel 50 |Deel 51|Deel 52|Deel 53|deel 54|deel 55|deel 56|deel 57|Deel 58|Deel 59|Deel 60|Deel 61|Deel 62|Deel 63|Deel 64|Deel 66|

Foto's:
Zie hier de foto's van Sugar.
Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van Slasher.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van Slaapmeisje.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier en hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.
Zie hier de foto's van Bert en Troel.
Zie hier de foto's van ranzige_pad. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Joene.
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman.
Zie hier de foto's van Pluisje en Rickmans.
Zie hier de foto's van Sjimz.
Zie hier en hier de foto's van Fannetje.
Zie hier en hier de foto's van Levitation.
Zie hier de foto's van Patries86 & Kixass.
Zie hier de foto's van J-Net.
Zie hier de foto's van Pure-Poison.
Zie hier de foto's van Rekkie.
Zie hier de foto's van Tessie.
Zie hierde foto's van Hi_flyer.
Zie hier de foto's van Ethereal.
Zie hier en hier en hier de foto's van bigbird.
Zie hier de foto's van Ethereal.
Zie hier de foto's van Rewimo.
Zie hier de foto's van nelisb.
Zie hier de foto's van macrony.
Zie hier de foto's van IJzercookie.
Zie hier de foto's van Vicky.
Zie hier de foto's van Zoeperzazke en wwwer.
Zie hier de foto's van Mickeys.
Zie hier de foto's van aussieaussie.
Zie hier de foto's van avw1982.
Zie hier de foto's van teamlead en droomvrouwtje
Zie hier de foto's van gothic-blackie
ZIe hier de foto's van Bla_Bla_Bla
Zie hier de foto's van avotar
Zie hier de foto's van Lishe
Zie hier de foto's van Innepin
Zie hier en hier de foto's van Motorbloempje
Zie hier de foto's van Kekaa
Zie hier de foto's van Maggiorana
Zie hier de foto's van Razztwizzle
Zie hier de foto's van Sanne en MuadDib
Zie hier de foto's van Tha_Flash
Zie hier de foto's van Mr_Moon
Zie hier de foto's van Vlindur
Zie hier de foto's van ivetje en ThaDuck
Zie hier en hier de foto's van progje
Zie hier de foto's van soohr
Zie hier en hier de foto's van Cynix en Blinky
Zie hier de foto's van JufMariska
Zie hier de foto's van Chanty en Dirty harry
Zie hier de foto's van Suuzs

^) Data in 2011/ 2012

03-06-2011: Chanty & DirtyHarry
04-06-2011: Suusz
10-06-2011: Soempie
22-06-2011: Natalie & steenz
22-06-2011: Barretje80 & Chepter1976
06-07-2011: De_Kardinaal & Laysa
08-07-2011: Jentin
22-07-2011: Gehotseflotst
22-07-2011: Tripack
04-08-2011: Re en MissBliss
01-09-2011: Stansfield
02-09-2011: Mjan & Ceased2be
08-09-2011: Lindala
09-09-2011: Becky27
23-09-2011: Derdekeer
24-09-2011: Ioko
30-09-2011: Juud-
14-10-2011: Rabbitproof
11-11-2011: DenS & Crientj
02-02-2012: Uniekhoorn en elfsteden
11-05-2012: Tangarine
11-05-2012: Martine1984

Trouw linkjes:

Kleding
9lover.com
anastasi.nl
atelierdiagonal.es
blacktie.nl
bruidsmode-marieke.nl (tweedehands bruidsmode)
chameleonbride.co.uk
china-eshop.net
idoido.nl
kennethpool.com
kleinfeldbridal.com
linearaffaelli.be
lindsayfleming.com (Celtic & Medieval Bridal Designers)
pronovias.com
manuelmota.es
newstyling.nl
peterlangner.it
rembo-styling.com
sanpatrick.com
sinceritybridal.com
whiteone.es

Taarten
backstage-bakery.nl
taartjetaart.com
caribbeansoulfood.nl
http://www.deleukstetaarten.nl/

Weddingplanners
conamore.it (voor als je een weddingplanner in Italië nodig hebt)

Van alles op 1 site
designyourwedding.nl
perfectetrouwdag.nl
theperfectwedding.nl
theknot.com
trouweninderegio.nl
weddingstylemagazine.com

Ringen & sieraden
gabre.nl
ihr-trauring-juwelier.de (betaalbare trouwringen)
trendjuwelier.nl
zaragozatrouwringen.nl
atlantistrouwringen.nl
Handgemaakte sieraden van EilandjeOnlnie

Bedankjes
hetoriginelekado.nl
kleinkadootje.nl
bedankjes.nl

Locaties
rederijthor.nl

Kaartjes
trouwpost.nl
kaartje2go.nl
trouwkaarten.nl

De op in de wiki. Als je een nieuw topic opent, pas dan gelijk even de wiki aan :)

Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_100970634
Aanstaande dinsdag de 2e afspraak voor de bloemen en dan is alles geregeld. Nu alleen nog mijn stropdasknoop oefenen ;)

Wel lekker rustig de laatste week klaar zijn.
  zondag 21 augustus 2011 @ 11:44:48 #3
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_100995888
Da's inderdaad wel lekker stansfield. Maar, niet dat ik nieuwschierig ben ofzo :D , hoezo een 2e afspraak voor de bloemen? :@

Hier beginnen de zenuwen nu toch wel te komen...
Op de een of andere manier ben ik als een idioot aan het afvallen dus ik doe niets anders dan hele dagen eten om maar niet teveel kilo's af te vallen ivm de trouwjurk :X Ik zie al doemscenario's voor me dat ik de jurk met mijn armen moet vastklemmen (strapless) en bij het handen schudden zo de jurk van me afglijd en ik daar dan gezellig in me ondergoed sta 8)7 :')

Wat ik me trouwens af vroeg, hebben ze in de bloemenwinkel zwarte bloemen die in een boeket verwerkt kunnen worden? Of is daar zeer lastig aan te komen? En zijn er hier meer bruiden die het boeket door de vriend hebben laten regelen, hoe hebben jullie dat dan gedaan met hints qua kleur?
  † In Memoriam † zondag 21 augustus 2011 @ 11:56:48 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_100996125
Wij hebben samen een aantal boeken doorgebladerd bij de bloemist en een keuze gemaakt welk boeket het 'ongeveer' zou worden. Toen ben ik even naar buiten gegaan en heeft zij de kleur bepaald.

Ten slotte mocht ik natuurlijk weer terug naar binnen om (zonder haar) af te rekenen. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:01:40 #5
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100996230
Wij zijn samen naar de bloemist gegaan, maar ik heb alles zelf helemaal uitgezocht :P
Niet helemaal standaard maar goed, we zijn ook niet zo standaard ;)

Zwarte bloemen ligt aan je bloemist derdekeer, gewoon vragen :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:01:57 #6
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_100996237
quote:
3s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:56 schreef Cynix ® het volgende:
Wij hebben samen een aantal boeken doorgebladerd bij de bloemist en een keuze gemaakt welk boeket het 'ongeveer' zou worden. Toen ben ik even naar buiten gegaan en heeft zij de kleur bepaald.

Ten slotte mocht ik natuurlijk weer terug naar binnen om (zonder haar) af te rekenen. :')
Dat gaat bij ons niet lukken aangezien ik het boeket volledig uit handen heb gegeven aan mijn vriend. Hij wilde graag echt iets voor mij doen en daar is dit dan uit voort gekomen. Hij weet wat ik mooi vind dus dat zal wel goed komen ik zit alleen een beetje met de kleuren. Kan ik hem daar in sturen of is het handiger dat iemand anders met hem mee gaat en dan de kleuren door geeft zo als jullie hebben gedaan...
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:04:11 #7
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_100996281
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[quote]Wij zijn samen naar de bloemist gegaan, maar ik heb alles zelf helemaal uitgezocht :P
Niet helemaal standaard maar goed, we zijn ook niet zo standaard ;)
Hmmzz toch maar eens gaan nadenken om de plannen eventueel te wijzigen :@

quote:
Zwarte bloemen ligt aan je bloemist derdekeer, gewoon vragen :)
Ga ik ook nog doen maar ik bedacht me in ene dat je dat soort eigenlijk nooit zag
pi_101000348
Wij willen één accentkleur voor de bruiloft (trouwkaart, aankleding, aanhang etc.) dus daar vallen de bloemen ook onder. Denk dat ik inderdaad ook samen de catalogus van de bloemist doorkijk om aan te geven wat ik mooi vind qua model en type bloemen. Al weet hij dat toch wel want ben vooral gek op rozen :p

Zwarte bloemen zijn er wel. Je bloemist kan die altijd bestellen voor je bij de veiling. Ik heb ook wel eens voor een black&white party bloemstukken laten maken met zwarte bloemen er in. Ze zijn wel zeer prijzig omdat ze speciaal gekweekt moeten worden. Ik geloof dat ik toen gemiddeld 5 euro per bloem betaalde.
pi_101001569
We hebben inmiddels de keuze gemaakt om alleen het kerkelijk huwelijk op de trouwdag te doen. Als we het in Amsterdam zelf hadden gedaan hadden we gasten gehad die alleen naar kerkelijk huwelijk+receptie zouden komen, maar omdat we het in Zuid-Limburg doen hebben we geen receptie en zullen er ook geen mensen zijn die alleen voor het kerkelijk huwelijk komen. Om dan 2 ceremonies achter elkaar te doen voor dezelfde mensen, vonden we een beetje teveel van het goede. Voordeel is daarnaast dat nu de kindjes van mijn klas ook bij een deel van de bruiloft (het burgerlijk huwelijk) kunnen zijn.

Dus nu een week voor de bruiloft op een vrijdag het burgerlijk huwelijk in Amsterdam. Nog geen idee hoe en wat verder, dat gaan we de komende tijd bekijken. Waarschijnlijk laat op de middag met een etentje aansluitend voor de gasten.

De trouwdag zelf...avond ervoor met ouders, grootouder, broer+zus&aanhang, getuigen en ceremoniemeester al naar de locatie. Daar lekker eten en rustig de avond doorbrengen, uiteindelijk gescheiden. Volgende dag zal mijn partner om 12 uur de daggasten ontvangen die we allemaal laten slapen na de bruiloft, het is toch een intensieve dag voor ze en om ze dan 's nachts nog terug te laten reizen zagen we niet zitten. Om 1 uur een lunch. Om half 3 het kerkelijk huwelijk. Daarna, zal rond 4 uur zijn, foto's maken en een drankje voor de daggasten. Om 5 uur beginnen we met het diner tot ongeveer 7 uur. Dan hebben de daggasten daarna een uurtje om wat te ontspannen en op te frissen voor het grote feest wat om 8 uur zal beginnen en waar de andere gasten zullen aansluiten.

Locatie is helemaal geregeld, pastoor is geregeld, op de kerstkaart zal ook een save-the-date melding komen (al weten de daggasten de datum eigenlijk allemaal al), er is contact opgenomen met de fotograaf, afspraak bij bruidswinkel is gemaakt (partner wil pas gaan als ik mijn jurk heb gekozen zodat hij met wat hints een passend pak kan uitkiezen) en de band voor het grote feest is geboekt.

Datum voor ondertrouw moet nog worden geregeld, getuigen en ceremoniemeester hebben we in onze gedachten maar moeten nog worden gevraagd, gastenlijst moeten we nog maken, we moeten nog een videograaf zoeken en even kijken wat we met de openingsdans willen en of we daar nog danslessen voor nemen.

We liggen dus lekker op schema voor een trouwdag die pas in juli 2012 zal plaatsvinden haha :p
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:01:51 #10
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_101001644
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:24 schreef Lily1987 het volgende:


Zwarte bloemen zijn er wel. Je bloemist kan die altijd bestellen voor je bij de veiling. Ik heb ook wel eens voor een black&white party bloemstukken laten maken met zwarte bloemen er in. Ze zijn wel zeer prijzig omdat ze speciaal gekweekt moeten worden. Ik geloof dat ik toen gemiddeld 5 euro per bloem betaalde.
Ok dank je. Het scheelt ik zou er graag maar 2 in willen hebben dus dan vallen de kosten nog te overzien :P
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:04:19 #11
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_101001756
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:59 schreef Lily1987 het volgende:
We hebben inmiddels de keuze gemaakt om alleen het kerkelijk huwelijk op de trouwdag te doen. Als we het in Amsterdam zelf hadden gedaan hadden we gasten gehad die alleen naar kerkelijk huwelijk+receptie zouden komen, maar omdat we het in Zuid-Limburg doen hebben we geen receptie en zullen er ook geen mensen zijn die alleen voor het kerkelijk huwelijk komen. Om dan 2 ceremonies achter elkaar te doen voor dezelfde mensen, vonden we een beetje teveel van het goede. Voordeel is daarnaast dat nu de kindjes van mijn klas ook bij een deel van de bruiloft (het burgerlijk huwelijk) kunnen zijn.

Dus nu een week voor de bruiloft op een vrijdag het burgerlijk huwelijk in Amsterdam. Nog geen idee hoe en wat verder, dat gaan we de komende tijd bekijken. Waarschijnlijk laat op de middag met een etentje aansluitend voor de gasten.

De trouwdag zelf...avond ervoor met ouders, grootouder, broer+zus&aanhang, getuigen en ceremoniemeester al naar de locatie. Daar lekker eten en rustig de avond doorbrengen, uiteindelijk gescheiden. Volgende dag zal mijn partner om 12 uur de daggasten ontvangen die we allemaal laten slapen na de bruiloft, het is toch een intensieve dag voor ze en om ze dan 's nachts nog terug te laten reizen zagen we niet zitten. Om 1 uur een lunch. Om half 3 het kerkelijk huwelijk. Daarna, zal rond 4 uur zijn, foto's maken en een drankje voor de daggasten. Om 5 uur beginnen we met het diner tot ongeveer 7 uur. Dan hebben de daggasten daarna een uurtje om wat te ontspannen en op te frissen voor het grote feest wat om 8 uur zal beginnen en waar de andere gasten zullen aansluiten.

Locatie is helemaal geregeld, pastoor is geregeld, op de kerstkaart zal ook een save-the-date melding komen (al weten de daggasten de datum eigenlijk allemaal al), er is contact opgenomen met de fotograaf, afspraak bij bruidswinkel is gemaakt (partner wil pas gaan als ik mijn jurk heb gekozen zodat hij met wat hints een passend pak kan uitkiezen) en de band voor het grote feest is geboekt.

Datum voor ondertrouw moet nog worden geregeld, getuigen en ceremoniemeester hebben we in onze gedachten maar moeten nog worden gevraagd, gastenlijst moeten we nog maken, we moeten nog een videograaf zoeken en even kijken wat we met de openingsdans willen en of we daar nog danslessen voor nemen.

We liggen dus lekker op schema voor een trouwdag die pas in juli 2012 zal plaatsvinden haha :p
Klinkt allemaal goed :Y en inderdaad lekker op schema voor volgend jaar :D Heb je al een idee over de jurk of stap je er gewoon blanco in ziet wel waar het schip strand?
pi_101003644
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:04 schreef derdekeer het volgende:

[..]

Klinkt allemaal goed :Y en inderdaad lekker op schema voor volgend jaar :D Heb je al een idee over de jurk of stap je er gewoon blanco in ziet wel waar het schip strand?
In ieder geval ivoorkleurig, een sluier en een lange sleep. Qua model het liefst iets a la Sissi, maar ik ben wel zo reëel dat het model mij misschien niet staat. De een zegt dat een wijde rok juist mijn brede heupen camoufleert, de ander zegt dat het pompeus maakt. We zien wel :) Heb al wat verschillende modellen uitgezocht op internet. Ik heb een afspraak bij een Pronovias-dealer. Dat merk heeft mijn voorkeur. Maar als ze niets hebben dan gaan we natuurlijk verder zoeken.
pi_101032874
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:44 schreef derdekeer het volgende:
Da's inderdaad wel lekker stansfield. Maar, niet dat ik nieuwschierig ben ofzo :D , hoezo een 2e afspraak voor de bloemen? :@

Hier beginnen de zenuwen nu toch wel te komen...
Op de een of andere manier ben ik als een idioot aan het afvallen dus ik doe niets anders dan hele dagen eten om maar niet teveel kilo's af te vallen ivm de trouwjurk :X Ik zie al doemscenario's voor me dat ik de jurk met mijn armen moet vastklemmen (strapless) en bij het handen schudden zo de jurk van me afglijd en ik daar dan gezellig in me ondergoed sta 8)7 :')

Wat ik me trouwens af vroeg, hebben ze in de bloemenwinkel zwarte bloemen die in een boeket verwerkt kunnen worden? Of is daar zeer lastig aan te komen? En zijn er hier meer bruiden die het boeket door de vriend hebben laten regelen, hoe hebben jullie dat dan gedaan met hints qua kleur?
We hadden eerst een afspraak gemaakt. Allerlei foto's meegenomen en stofjes. Ze kennen de locatie. Aangegeven hoeveel daggasten en wat voor bloemen we willen en wat voor kleuren. Nu gaan zij iets moois schetsen en dan kijken we dat of we dat mooi vinden of moeten aanpassen en dan bestellen we het.
pi_101033847
Ik moet er dan ook aan geloven, maar ben al best een eind op weg als ik ook jullie status lees.
Wij willen op 1 juni trouwen. De ceremonie eenvoudig, in het gemeentehuis van Maastricht, met een select gezelschap, max 30 personen. Aankomst bruidspaar op een opafiets. Daarna 3 uur de boot op, toosten en fototaart vd Hema, en een dinerbuffet. Vervolgens groot feest in de grotten in Geulhem. Dat zou dan zonder eten zijn, maar met hapjes.
Getuigen zijn gevraagd. Ondertrouw moeten we nog regelen. Ik heb een soort jurk in gedachten, maar die moet ik nog vinden:



Ik was nogal in de ontkenningsfase, geen zin in geregel etc, maar we zitten er nu toch echt middenin...
pi_101033905
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 11:44 schreef derdekeer het volgende:
En zijn er hier meer bruiden die het boeket door de vriend hebben laten regelen, hoe hebben jullie dat dan gedaan met hints qua kleur?
Mijn jurk bestond uit 2 delen en heb gewoon hem een deel van de top, waar het roze van mijn jurk in zat, laten zien. Ook meegenomen toen we zijn stropdas gingen zoeken :P
Boeket heb ik zelf uitgezocht met mijn moeder. Gelukkig zat er op 1 minuut lopen van mijn huis een bloemenstalletje :+
Ja doei.
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 11:24:10 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_101034162
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:12 schreef Mangostine het volgende:
Ik moet er dan ook aan geloven, maar ben al best een eind op weg als ik ook jullie status lees.
Ik was nogal in de ontkenningsfase, geen zin in geregel etc, maar we zitten er nu toch echt middenin...
Je hebt nog bijna een jaar de tijd, dus geen centje pijn. Misschien wil je er 's avonds een bandje bij? Of een zangeres? En een fotograaf? En een bruidssuite als je na afloop niet thuis wilt slapen?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 11:26:01 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_101034209
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:01 schreef derdekeer het volgende:
...ik zit alleen een beetje met de kleuren. Kan ik hem daar in sturen of is het handiger dat iemand anders met hem mee gaat en dan de kleuren door geeft zo als jullie hebben gedaan...
Als hij je jurk niet mag zien, maar je toch wel graag bijpassende bloemen wilt, zou ik hem zeker een subtiele hint geven. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:36:18 #18
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_101034487
quote:
3s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:26 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Als hij je jurk niet mag zien, maar je toch wel graag bijpassende bloemen wilt, zou ik hem zeker een subtiele hint geven. :Y
Ok Dank jullie allemaal voor de uitleg hoe jullie het hebben gedaan en we zijn ondertussen tot een oplossing gekomen. We krijgen het boeket van mijn vriendin en die zal van de week met hem mee gaan. Mijn vriend zoekt het boeket uit en mijn vriendin zal de kleuren door geven als mijn vriend ff weg loopt op haar verzoek *O*
pi_101034827
quote:
3s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:24 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Je hebt nog bijna een jaar de tijd, dus geen centje pijn. Misschien wil je er 's avonds een bandje bij? Of een zangeres? En een fotograaf? En een bruidssuite als je na afloop niet thuis wilt slapen?
Ja op alles: dj tijdens het feest (een kennis), fotograaf (een kennis) alleen bij het dagprogramma, hotel bij de grotten. We willen geen fotosessie, wel beelden van de huwelijksvoltrekking en wat shots voor het stadhuis.
Nog een jaar ja, maar zodra vrienden en familie weten dat er getrouwd gaat worden, wordt er bijna dagelijks geïnformeerd naar jurk/ datum/ locatie etc :')
pi_101053071
Ja die fotograaf, ik zie bijna iedereen een fotograaf hebben voor alleen de ceremonie en fotosessie of uiterlijk t/m het begin van het feest 's avonds. Maar hoe doen jullie dat dan de rest van de avond? Ik wil wel graag foto's van het feest hebben maar wil vrienden/familie niet die taak opleggen. Maar a. is het de vraag of een fotograaf zo lang wil werken en b. vind ik het een beetje zonde om een peperdure professionele fotograaf ook simpele foto's van een diner en feest te laten maken.

Vandaag contact opgenomen met een vriend die voor productiebedrijfje werkt en meteen gevraagd of hij ook open stond voor een hele dag filmen en dat was voor hem gelukkig geen probleem.
pi_101054382
Wij hadden familieleden die als hobby foto's maken, dus die vonden het alleen maar leuk om te doen en maakten ongevraagd foto's. Veel mensen vinden het volgens mij leuk om foto's te maken en wellicht nemen veel gasten ook al uit zichzelf een cameraatje mee.
Je kan ook wegwerpcameraatjes kopen en die hier en daar neerzetten voor gasten: misschien kwalitatief niet de beste foto's, maar vaak wel leuke sfeerbeelden.
pi_101060107
Wij hadden inderdaad de wegwerpcams in gedachten voor het feest. Op het gevaar af dat daar teveel blote-billen-foto's mee gekiekt worden :+
pi_101066893
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 22:27 schreef Mangostine het volgende:
Wij hadden inderdaad de wegwerpcams in gedachten voor het feest. Op het gevaar af dat daar teveel blote-billen-foto's mee gekiekt worden :+
Wegwerpcamera's hadden wij ook :) Groot succes! En een videozuil: nóg groter succes :D
pi_101072883
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:15 schreef Lily1987 het volgende:
Ja die fotograaf, ik zie bijna iedereen een fotograaf hebben voor alleen de ceremonie en fotosessie of uiterlijk t/m het begin van het feest 's avonds. Maar hoe doen jullie dat dan de rest van de avond? Ik wil wel graag foto's van het feest hebben maar wil vrienden/familie niet die taak opleggen. Maar a. is het de vraag of een fotograaf zo lang wil werken en b. vind ik het een beetje zonde om een peperdure professionele fotograaf ook simpele foto's van een diner en feest te laten maken.

Vandaag contact opgenomen met een vriend die voor productiebedrijfje werkt en meteen gevraagd of hij ook open stond voor een hele dag filmen en dat was voor hem gelukkig geen probleem.
wij hebben na afloop nog zo'n 400 foto's gekregen van famillie leden die toch hun eigen camera hadden meegenomen ;) erg leuk, want die maken weer foto's van andere dingen dan de fotograaf.. zo krijg je een erg divers beeld ..

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_101072887
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:12 schreef Mangostine het volgende:
Ik moet er dan ook aan geloven, maar ben al best een eind op weg als ik ook jullie status lees.
Wij willen op 1 juni trouwen. De ceremonie eenvoudig, in het gemeentehuis van Maastricht, met een select gezelschap, max 30 personen. Aankomst bruidspaar op een opafiets. Daarna 3 uur de boot op, toosten en fototaart vd Hema, en een dinerbuffet. Vervolgens groot feest in de grotten in Geulhem. Dat zou dan zonder eten zijn, maar met hapjes.
Getuigen zijn gevraagd. Ondertrouw moeten we nog regelen. Ik heb een soort jurk in gedachten, maar die moet ik nog vinden:

[ afbeelding ]

Ik was nogal in de ontkenningsfase, geen zin in geregel etc, maar we zitten er nu toch echt middenin...
hoe pas je met zo'n jurk op een opoe fiets?? :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_101073301
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 22:27 schreef Mangostine het volgende:
Wij hadden inderdaad de wegwerpcams in gedachten voor het feest. Op het gevaar af dat daar teveel blote-billen-foto's mee gekiekt worden :+
Jij kent je eigen vrienden en familie het beste natuurlijk. ;) Overigens had mijn zusje ook zulke dingen op hun feest, en dat ging wonderbaarlijk goed, zelfs met een aantal van haar "cliënten" (lees jeugdzorg klanten) die er waren, dus dat zal wel loslopen. Het kan trouwens ook handig zijn om een paar (grote) taxi's te bestellen voor aan het eind v/h feest, als je nog ergens heen moet, kan iedereen rustig drinken wat hij/zij wil. :Y
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_101073957
Wij kiezen ook voor wegwerpcamera's op de tafels 's avonds (alhoewel we voor de gehele dag een fotograaf hebben ook... :@ ).

Hier begint het nu ook te vlotten. We zijn druk bezig met informeren bij de familie van mijn vriend en onze beste vrienden voor overnachtig en we krijgen erg veel positieve reacties; dus dat is mooi meegenomen.

De bus staat zo goed als vast. Voor 31ste moeten we hotel en villa (waar de vrienden zullen overnachten) definitief reserveren maar zo te zien is iedereen enthousiast en gaat dat goed komen :D
Enige waar we nog eens naar moeten informeren is de mogelijkheid voor taxi's om vrienden naar de villa te brengen na het feest om 4u... Maar daar zal de feestzaal wel iemand voor weten :Y

In september maar eens beginnen met de zoektocht naar de jurk :9
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:12:03 #28
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_101075253
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 07:26 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

hoe pas je met zo'n jurk op een opoe fiets?? :@
Dat vroeg ik me ook al af :D
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:18:44 #29
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_101075445
Hier is vanacht het vliegtuig met de gezonde spanning geland :')

Nog precies een mnd tot D-day en het begint nu allemaal wel heel "echt" te worden. Vanmiddag heeft mijn vriend de 1e sessie bij de tattooeerder voor de trouwtattoo en vrijdagmiddag gaat hij
met mijn vriendin op pad voor het bruidsboeket en het bloemstuk voor op de auto *O*
Ik had gister ff een lijstje gemaakt wat er nog allemaal op de planning staat aan "activiteiten" voor
de bruiloft is en we zijn wat dat betreft best wel vol gepland :o
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:44:24 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_101089510
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 00:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
En een videozuil: nóg groter succes :D
Die hadden wij ook! Aanrader inderdaad! :D
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:45:54 #31
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_101089570
Over die wegwerpcamera's: leuk, maar eeh, alles is digitaal tegenwoordig. Of werpen we die inmiddels ook al weg? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:04:42 #32
8369 speknek
Another day another slay
pi_101090307
Wat wij hebben gedaan is een photostream op Flickr openen en een makkelijk emailadres daar naartoe laten forwarden. Dan kan iedereen met een smartphone foto's maken en dat gelijk bij elkaar online gooien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101090798
*uit lurkstand komt*

Hoi (aanstaande) bruiden en bruidegommen :W
Ik lurk al een poos mee na vorig jaar rond mijn verloving ook meegepost te hebben, maar nu komt De Dag toch steeds dichter bij. Ik heb soms echt het gevoel dat mijn hoofd overloopt met alle dingen die nog moeten en ik ben steeds bang dat ik van alles vergeet... En nu is vriendlief een paar dagen de hort op dus wil ik het graag hier ff van me af schrijven :P Wij gaan trouwen op zaterdag 10 september, dus al over 3 weken, en voor die tijd moet ik ook nog even afstuderen (de 31ste) en zorgen dat ik lang genoeg kan zitten zonder al te veel pijn (ivm hernia-achtige klachten) :%

Ik hoor mensen wel eens zeggen van 'sta er even bij stil en geniet van alles in deze periode' maar daar heb ik toch moeite mee. Als ik nu denk aan de bruiloft voel ik een soort van spanning met het bekende 'steen in je maag' gevoel, alsof ik onvoorbereid een tentamen moet gaan maken ofzo :') Hoe hebben jullie dat ervaren? Ik heb er wel veel zin in (en nog meer in de huwelijksreis er vlak na) maar dat gevoel... Volgens mij hebben we echt zo goed als alles geregeld, maar toch voelt dat niet zo. Tips, iemand...?
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_101090942
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef Cynix ® het volgende:
Over die wegwerpcamera's: leuk, maar eeh, alles is digitaal tegenwoordig. Of werpen we die inmiddels ook al weg? :?
Analoge wegwerpcamera's bestaan ook nog steeds hoor. :)
pi_101097895
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:04 schreef speknek het volgende:
Wat wij hebben gedaan is een photostream op Flickr openen en een makkelijk emailadres daar naartoe laten forwarden. Dan kan iedereen met een smartphone foto's maken en dat gelijk bij elkaar online gooien.
Nadeel van smartphones vind ik de kwaliteit van foto's in het donker.

Paar jaar terug hadden we bij feest van mijn ouders ook wegwerpcamera's gedaan en bij de Kruidvat kon je er toen voor kiezen om ze ook op CD-rom te laten zetten. Zal eens kijken of ze die optie nog hebben want dat zou wel erg leuk zijn.

Denk dat we voor diner en feest ook voor een familielid gaan. Heb een aantal daggasten met tienerzonen/dochters die wel mooie foto's kunnen maken.

Videozuil lijkt me ook erg leuk! Maar goed, dat zouden we dan ook kunnen vragen aan onze videograaf. Wil sowieso een traditioneel gastenboek, alleen dan wel van binnen wel mooi aangekleed, niet van die saaie blanke pagina's (weer iets om aan de lijst toe te voegen :p )
pi_101098827
Ik lees hier over een videozuil: wij hadden een gewone videocamera met afstandsbediening op een statief gezet in een rustige zaal die verder niet gebruikt werd. Samen met een hilarische (en veel te kleine) poppenkast heeft dat een fan-tas-tisch videogastenboek opgeleverd. Dit even ter budget-overweging ;)
pi_101105275
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef Miss_Isis het volgende:
*uit lurkstand komt*

Hoi (aanstaande) bruiden en bruidegommen :W
Ik lurk al een poos mee na vorig jaar rond mijn verloving ook meegepost te hebben, maar nu komt De Dag toch steeds dichter bij. Ik heb soms echt het gevoel dat mijn hoofd overloopt met alle dingen die nog moeten en ik ben steeds bang dat ik van alles vergeet... En nu is vriendlief een paar dagen de hort op dus wil ik het graag hier ff van me af schrijven :P Wij gaan trouwen op zaterdag 10 september, dus al over 3 weken, en voor die tijd moet ik ook nog even afstuderen (de 31ste) en zorgen dat ik lang genoeg kan zitten zonder al te veel pijn (ivm hernia-achtige klachten) :%

Ik hoor mensen wel eens zeggen van 'sta er even bij stil en geniet van alles in deze periode' maar daar heb ik toch moeite mee. Als ik nu denk aan de bruiloft voel ik een soort van spanning met het bekende 'steen in je maag' gevoel, alsof ik onvoorbereid een tentamen moet gaan maken ofzo :') Hoe hebben jullie dat ervaren? Ik heb er wel veel zin in (en nog meer in de huwelijksreis er vlak na) maar dat gevoel... Volgens mij hebben we echt zo goed als alles geregeld, maar toch voelt dat niet zo. Tips, iemand...?
Poeh dat is pittig, nog afstuderen erbij. Kan me voorstellen dat je moeite hebt om er van te genieten. Heb je een soort draaiboek gemaakt van zowel de voorbereidingen als de bruiloft zelf? Dan kun je alles goed nalopen. Bij mij duurt het nog 11 maanden dus ik zit er nog lekker relax in, al merk ik dat ik elke keer weer tegen iets aanloop waar ik nog geen rekening mee had gehouden. Maar goed, dat geeft niet want tijd genoeg. Ik denk dat ik over 10 maanden ook wel loop te stressen hoor.
pi_101105433
Over draaiboek van de voorbereidingen gesproken...kwam net de verlanglijst tegen op de checklist (beetje vroeg vind ik zelf, maar kan nooit kwaad nu al na te denken over hoe we het willen). Zit zelf te denken aan de Bijenkorf Huwelijksservice. Iemand ervaring mee?
pi_101107457
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 07:26 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

hoe pas je met zo'n jurk op een opoe fiets?? :@
achterop hè 8-)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 09:36:37 #40
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_101118316
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef Miss_Isis het volgende:
*uit lurkstand komt*

Hoi (aanstaande) bruiden en bruidegommen :W
Ik lurk al een poos mee na vorig jaar rond mijn verloving ook meegepost te hebben, maar nu komt De Dag toch steeds dichter bij. Ik heb soms echt het gevoel dat mijn hoofd overloopt met alle dingen die nog moeten en ik ben steeds bang dat ik van alles vergeet... En nu is vriendlief een paar dagen de hort op dus wil ik het graag hier ff van me af schrijven :P Wij gaan trouwen op zaterdag 10 september, dus al over 3 weken, en voor die tijd moet ik ook nog even afstuderen (de 31ste) en zorgen dat ik lang genoeg kan zitten zonder al te veel pijn (ivm hernia-achtige klachten) :%

Ik hoor mensen wel eens zeggen van 'sta er even bij stil en geniet van alles in deze periode' maar daar heb ik toch moeite mee. Als ik nu denk aan de bruiloft voel ik een soort van spanning met het bekende 'steen in je maag' gevoel, alsof ik onvoorbereid een tentamen moet gaan maken ofzo :') Hoe hebben jullie dat ervaren? Ik heb er wel veel zin in (en nog meer in de huwelijksreis er vlak na) maar dat gevoel... Volgens mij hebben we echt zo goed als alles geregeld, maar toch voelt dat niet zo. Tips, iemand...?
Heftig om nu in de afstudeerperiode te zitten maar als het lukt heb je dubbelfeest *O* Wel ontzettend balen van je hernia-achtige klachten is daar tijdelijk niet iets aan te doen qua injecties of zo?

Het "sta er even bij stil en geniet' verhaal klinkt hier heel bekend in de oren :X Ik heb last van "gezonde" spanning maar door de overspannenheid komt dat dus heel anders over waardoor ik af en toe over kom als een of ander hyperactief konijn die het hele huis loopt rond te rennen en te springen :D Ik geniet wel maar dan op een andere manier denk ik, niet zoals de mensen dat graag zouden zien :') Ook komen nu af en toe de 'stress twijfels" om de hoek kijken als in: Doe ik er wel goed aan, gaan we het wel redden, is alles wel goed geregeld? en daar is maar 1 antwoord op JA tuurlijk doe ik er goed aan en gaat alles goed maar toch... dat vage stemmetje ergens achter in het hoofd -O- ;)

Ik ben nu een tijdslijn aan het opschrijven vanaf aanstaande zaterdag tot aan de bruiloft waar dus in staat wat er allemaal nog moet gebeuren tot aan de bruiloft. Zoals definitief doorgeven aantal personen aan de feestlocatie, jurk ophalen, vrijgezellenfeest maar ook dingen die niet bruiloft gerelateerd zijn oa ziekenhuisbezoeken, verjaardagen enz. Misschien kun je zoiets doen zodat het allemaal wat overzichtelijker word en je dus kunt zien dat toch echt alles geregeld is :)
pi_101120957
Bedankt voor de tips :) een draaiboek/tijdslijn is wel een heel goed idee, ik moet me eigenlijk gewoon even over mijn ontwijkende gedrag heen zetten, er goed voor gaan zitten een een duidelijke lijst maken van alles wat er gaat gebeuren. Ik denk dat ik daar vandaag ook meteen maar mee bezig ga, dan kan ik gelijk de laatste dingetjes voor m'n afstuderen doen.

Gelukkig weet ik m'n cijfer al, is mijn these al af en hoef ik alleen de presentatie nog maar te doen en alles in te leveren. Dat is dus eigenlijk al in de pocket, scheelt weer wat stress. De hernia-klachten nemen gelukkig ook al wat af, heb vorig jaar toen ik een echte full-blown hernia had injecties gehad maar dat was eens (nouja, twee keer eigenlijk) en nooit weer :X Nu maar hopen op voldoende resultaat dmv oefeningen en voldoende liggen.

Ik hoop dat het stilstaan en genieten nog gaat lukken, maar tot nu toe heb ik er wel wat moeite mee :') Ik hoop dat ik de dag zelf in ieder geval ontspannen genoeg ben om te kunnen genieten. En daarna van de vakantie O+

Goed... ik ga er weer vol goede moed tegenaan! *tijdslijn en draaiboek maken gaat*
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_101121117
Wij zijn nu helemaal klaar. Vanavond nog even mijn pak aan trekken, mijn nieuwe schoenen nog poetsen en mijn das oefenen en dan komt het helemaal goed.

Uiteindelijk valt het allemaal wel mee. We hebben best een luxe bruiloft al zeg ik het zelf. Maar weer niet al te veel daggasten en alles op 1 locatie. Daardoor is het vrij overzichtelijk en scheelt het natuurlijk veel met regelen.
  † In Memoriam † woensdag 24 augustus 2011 @ 13:03:51 #43
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_101124213
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef Miss_Isis het volgende:
Volgens mij hebben we echt zo goed als alles geregeld, maar toch voelt dat niet zo. Tips, iemand...?
Zoek even een checklistje op internet, dan kun je in ieder geval even nalopen of je de belangrijkste dingetjes rond hebt.
Bijvoorbeeld, al is het wel een hele uitgebreide: http://www.trouwen-bruiloft.nl/checklist%20trouwen.htm

Wij gebruikten een zelfgemaakt excelletje met acties, maand en kosten. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:05:24 #44
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_101126609
quote:
3s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:03 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zoek even een checklistje op internet, dan kun je in ieder geval even nalopen of je de belangrijkste dingetjes rond hebt.
Bijvoorbeeld, al is het wel een hele uitgebreide: http://www.trouwen-bruiloft.nl/checklist%20trouwen.htm

Wij gebruikten een zelfgemaakt excelletje met acties, maand en kosten. :)
heheh deze:

quote:
Op de trouwdag zelf is het handig om voor wat contant geld te zorgen voor eventuele betalingen, zoals fooi.
waren wij vergeten :@ ook wel handig voor evt taxi's / vervoer tussendoor

alhoewel wij verder geen footi gegeven hebben, en nu ik dat bedenk weet ik eigenlijk niet of dat wel gebruikelijk is.. normaal tijdens een diner geven we wel fooi.. maar deze keer eigenlijk niet gedaan :@ ( we hadden een diner bij een restaurant, dus niet op de lokatie oid )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_101127421
quote:
3s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:03 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zoek even een checklistje op internet, dan kun je in ieder geval even nalopen of je de belangrijkste dingetjes rond hebt.
Bijvoorbeeld, al is het wel een hele uitgebreide: http://www.trouwen-bruiloft.nl/checklist%20trouwen.htm

Wij gebruikten een zelfgemaakt excelletje met acties, maand en kosten. :)
Checklist idd, maar wij hebben alles in 4 maanden geregeld... Heb ook het idee dat dat ook was gebeurd als we nog wel anderhalf jaar de tijd hadden gehad. :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_101131125
We hebben een leuk duo gevonden voor de muziek! Ze spelen van alles en nog wat en tijdens hun pauzes spelen ze voor DJ. Er kunnen ook verzoek plaatjes aangevraagd worden door de gasten. En het mooiste van alles is dat ze binnen het beraamde budget passen. :) 4 September gaan we luisteren of het in het echt ook zo leuk is als dat we op youtube en op internet kunnen vinden. We hebben gelijk een optie genomen zodat als het leuk is niet iemand anders ze kan boeken. Maar bij het zien van de site en het horen van de muziek hadden we gelijk een goed gevoel.

Mn eetkamer tafel ligt bezaaid met trouwkaarten boeken maar er is niks wat ons een hoera gevoel bezorgd. Heb ook al heel veel internet sites afgestruind maar ook daar kan ik het niet vinden. Ben bang dat we zelf weer aan t ontwerpen moeten net als bij het geboorte kaartje van onze zoon. En dat terwijl ik me eigenlijk had voor genomen om nu toch eens iets te nemen wat uit een boek kwam zodat we de kosten een beetje laag konden houden. 8)7
pi_101203162
Zodadelijk de ringen ophalen, vanmiddag nog kado's shoppen voor de getuigen en ceremonie-meesteressen... en dan aftellen :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_101274709
We hebben de daggastenlijst af. Ging eigenlijk vrij makkelijk. 61 daggasten, waaronder een aantal kinderen. Mooi intiem gezelschap. 16 daarvan zullen de avond ervoor al aanwezig zijn. Dezelfde 16 zullen ook bij het burgerlijk huwelijk aanwezig zijn + de kindjes van mijn klas + de man en 2 zonen van een vriend die onze BABS wordt.

Betekent ook dat we de eerste bedragen weten. We hebben een totaalbedrag in ons hoofd en kijken per ding of het bedrag dat gevraagd wordt het ons waard is. Ben benieuwd of we uiteindelijk onder dat totaalbedrag gaan blijven maar als ik het nu zo bekijk moet dat zeker lukken.
  zondag 28 augustus 2011 @ 01:07:36 #49
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101275335
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 08:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Zodadelijk de ringen ophalen, vanmiddag nog kado's shoppen voor de getuigen en ceremonie-meesteressen... en dan aftellen :)
Over een week zijn jullie gewoon getrouwd, gaat hard hè die laatste weken :D
Wij trouwen 9-9 en ik kan nu niet slapen omdat ik lig te hyperen :D
Heb er zo'n zin in!
Trouwjurk gister door de stromende regen opgehaald, hangt nu in een kamertje hier in huis, net weer even gekeken, zo gaaf!
Lekker naar de dag toeleven, gaat supergezellig worden en het wordt zelfs beter dan we verwacht hadden (toch een DJ e.d.). de afgelopen dagen veel dingen op een rijtje gezet en alles gaat helemaal gord komen en wordt super :Y
En er komen alleen maar leuke mensen (want we hebben ze natuurlijk zelf en selectief uitgezocht) en daarna heerlijk 2 weken op luxe vakantie.
Zo'n zin in allemaal *O*
Ik vind het ook wel heel fijn, verrassend en leuk dat zoveel mensen zo enthousiast zijn en ontzettend lief meehelpen, worden we heel blij van :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 28 augustus 2011 @ 01:12:02 #50
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101275487
Oh ja, was ook zo grappig. Ik werk in de gezondheidszorg en heb een vent in behandeling met heerlijk zwarte humor. Die vroeg of er (zoals bij onderwijzers) een erehaag werd gevormd, maar dan in dit geval met patiënten, dus met rolstoelen, krukken en beenprotheses en dat ze de krukken en protheses dan in de lucht houden als we eraan komen.
Whehehehe, ik heb er zo om moeten lachen, zag het al helemaal voor me ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_101279741
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:10 schreef martine1984 het volgende:
Mn eetkamer tafel ligt bezaaid met trouwkaarten boeken maar er is niks wat ons een hoera gevoel bezorgd. Heb ook al heel veel internet sites afgestruind maar ook daar kan ik het niet vinden. Ben bang dat we zelf weer aan t ontwerpen moeten net als bij het geboorte kaartje van onze zoon. En dat terwijl ik me eigenlijk had voor genomen om nu toch eens iets te nemen wat uit een boek kwam zodat we de kosten een beetje laag konden houden. 8)7
Wij hebben onze trouwkaarten via Vista Print gemaakt. 100 kaarten voor ¤8,-. Belachelijk goedkoop natuurlijk. Onze kaart bestaat uit een enkele kaart met een glanzende voorkant met een mooi design, daarop de informatie beschreven van ons huwelijk. Op de achterkant hetzelfde design, maar zonder glans en in zwart wit. Daar hebben we een mooi gedicht op gezet.

Herken het verhaal van Miss Isis heel erg. 8 september komt nu erg dichtbij en ik maak me om allerlei zaken druk. Daar komt bij dat ik nogal wat perfectionistische neigingen heb wat het loslaten van zaken erg moeilijk maakt. Ik zit met allerlei zaken in mijn maag, ik heb vannacht serieus wakker gelegen van mijn bruidskapsel en mijn kapster een mail gestuurd met opnieuw aangepaste wensen. Moeilijk allemaal.
pi_101282977
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 01:07 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Over een week zijn jullie gewoon getrouwd, gaat hard hè die laatste weken :D
Wij trouwen 9-9 en ik kan nu niet slapen omdat ik lig te hyperen :D
Heb er zo'n zin in!
...
Gaat inderdaad zo gruwelijk hard, vrijdagavond bedachten we dat we over een week gewoon getrouwd zijn :D
Gisteren wezen shoppen voor presentjes voor de getuigen / ceremoniemeesters. Mijn zussen hebben het kapsel en de make-up nog eens geoefend en het moment begint te komen dat we het allemaal los moeten laten en gaan :D
Vandaag het huis aan kant krijgen en de muziek allemaal klaarzetten.

Enige wat nu nog spannend is is of mijn pa erbij kan zijn of niet :S
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:17:40 #53
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_101362907
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]


Enige wat nu nog spannend is is of mijn pa erbij kan zijn of niet :S
Oei da's minder... -O- Is hij ziek dan? Als je niet wil antwoorden ook prima hoor.
pi_101362986
Hij heeft een progressieve vorm van ALS, dat was ook de reden dat we de bruiloft nu hebben ipv volgend jaar zodat hij er in ieder geval nog bij kon zijn. Gisteravond met hem gesproken en hij gaat er iig wel voor :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_101362990
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef Jentin het volgende:
Ik lees hier over een videozuil: wij hadden een gewone videocamera met afstandsbediening op een statief gezet in een rustige zaal die verder niet gebruikt werd. Samen met een hilarische (en veel te kleine) poppenkast heeft dat een fan-tas-tisch videogastenboek opgeleverd. Dit even ter budget-overweging ;)
Qua budget is dat natuurlijk handiger. Maar wij hebben de zuil niet gebruikt als gastenboek. We hebben dat ding onbeheerd neergezet in de buurt van de toiletten zodat mensen tussendoor dingen konden opnemen als ze wilden. Gewoon 1 knop indrukken en je kunt maximaal 30sec opnemen. Vond dat ding net wat praktischer daardoor :)

Geen mensen die met hun zatte kop (later op de avond) het statief aanstoten, of per ongeluk de opname niet stopzetten, of iets per ongeluk wissen omdat ze iets terug wilden zien.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:56:50 #56
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_101363722
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:21 schreef Ceased2Be het volgende:
Hij heeft een progressieve vorm van ALS, dat was ook de reden dat we de bruiloft nu hebben ipv volgend jaar zodat hij er in ieder geval nog bij kon zijn. Gisteravond met hem gesproken en hij gaat er iig wel voor :)
Sorry nu je het zo zegt kan ik me herinneren dat je dat wel eens verteld hebt hier :@ In ieder geval ^O^ dat ie er voor gaat :Y
pi_101364031
Nog 2 dagen. Wij zijn er helemaal klaar voor. Ik heb er zin in.
pi_101393585
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:08 schreef Stansfield het volgende:
Nog 2 dagen. Wij zijn er helemaal klaar voor. Ik heb er zin in.
Goed zo ^O^ Hopelijk wordt het een dag om nooit te vergeten!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:18:16 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101407260
populaire/onorginele trouwdatum, dat 9/9 :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_101407905
Maar 1 stel hier toch?
Heb er iig helemaal zin in, zo te zien hebben we ook de enige dag met goed weer te pakken deze week.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:35:05 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101407989
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar 1 stel hier toch?
Heb er iig helemaal zin in, zo te zien hebben we ook de enige dag met goed weer te pakken deze week.
m'n nichtje en haar vriend ook. en afgelopen zaterdag ben ik in eindhoven tijdens zijn vrijgezellenfeest nog 5 vrijgezellenfeesten tegen gekomen die exact op dezelde dag trouwen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_101408002
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar 1 stel hier toch?
Heb er iig helemaal zin in, zo te zien hebben we ook de enige dag met goed weer te pakken deze week.
Mijn schoonzusje trouwt toevallig ook op 9/9. Geloof dat het idd wel redelijk populair is.

Hurrah voor goed weer! Op 9/9 schijnt dat bijvoorbeeld al niet zo te zijn :+
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:38:55 #63
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_101408163
ik geloof dat ik dan eerder op 11/11 zou trouwen :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:41:00 #64
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101408259
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:38 schreef Barreltje het volgende:
ik geloof dat ik dan eerder op 11/11 zou trouwen :@
Da's de dag dat het carnavalsseizoen begint :). Levert hier iig grote problemen op met het huren van zalen etc.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_101408413
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

m'n nichtje en haar vriend ook. en afgelopen zaterdag ben ik in eindhoven tijdens zijn vrijgezellenfeest nog 5 vrijgezellenfeesten tegen gekomen die exact op dezelde dag trouwen :).
Ex-collega trouwt ook op 2-9 en een collega van mn zus is dan ook getrouwd. 9-9 ben ik nog niet tegen gekomen. Wij hadden eerst 21-9-12 gepland :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 31 augustus 2011 @ 16:20:04 #66
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101413692
Ik trouw op 9-9 *O*
makkelijk te onthouden ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_101439140
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:08 schreef Stansfield het volgende:
Nog 2 dagen. Wij zijn er helemaal klaar voor. Ik heb er zin in.
veel plezier vandaag stansfield!
lekker genieten! :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  donderdag 1 september 2011 @ 09:04:51 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_101440110
zet hem op, claim die vrouw ;)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101440520
Go Stansfield!

Wij gaan nog even verder stressen hier ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 1 september 2011 @ 10:47:57 #70
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_101442052
Ik kom me hier ook maar eens melden :) In maart heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd; volgend jaar juni gaan we trouwen. Al best wel wat dingen geregeld! :o Ceremonie, locatie voor diner en feest, dj, fotograaf en huwelijksreis.

Veel plezier vandaag, Stansfield! :)
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:14:47 #71
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101474174
Ben benieuwd hoe Stansfield en vrouw het gehad hebben vandaag :D

Leuk hoor! Voor ons komt het nu ook wel steeds dichterbij (9-9-11 dus, makkelijk te onthouden, gewoon denken aan een stotteraar die 911 belt :P)
Vandaag laatste werkdag gehad (extra lange van 15 uur :') ) en nu vakantie *O*
Vriend moet maandag alleen nog werken, dan hebben we daarna lekker de tijd om het huis schoon te maken, bedankjes vast te knopen, boodschapjes doen en dingen te doen als koffers inpakken en nagels laten doen ;)
Heb er helemaal zin in! Komende zaterdag is het vrijgezellenfeest voor ons beide, ben ik ook wel benieuwd naar, ben de eerste die trouwt in mijn vriendinnengroep dus ik hoop dat ze niet al te idiote dingen verzinnen :')
Mijn jurk hangt in een kamertje apart en ziet er echt geweldig uit, heb ik ook zin in om die aan te trekken/mogen O+
Ik heb al een paar keer mijn ring omgedaan, supergaaf lijkt me dat om die altijd om te mogen ^) *;
Ben alleen benieuwd hoe ik mijn broeken straks nog aan krijg zodra ik die ketting om mijn been heb zitten :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:16:36 #72
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101474239
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:21 schreef Ceased2Be het volgende:
Hij heeft een progressieve vorm van ALS, dat was ook de reden dat we de bruiloft nu hebben ipv volgend jaar zodat hij er in ieder geval nog bij kon zijn. Gisteravond met hem gesproken en hij gaat er iig wel voor :)
Hoop dat het allemaal gaat lukken voor jullie. ALS is een rotziekte en zulke spanning voor je huwelijk is zeker niet fijn.
Hoop dat jullie vannacht goed slapen en morgen een geweldige dag gaan hebben samen met je vader :Y
Geniet lekker van elkaar allemaal en heeeeel veel plezier! *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_101478311
Dank je wel! Nu nog even 'rustig' ontbijten voordat heel het circus begint over een half uurtje. :)

*zenuw*
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 2 september 2011 @ 09:11:58 #74
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_101479281
Ik was internet loos -O-

1 dag te laat maar Stansfield van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk *O*


Ceased2Be Maak er een mooie dag van en ik hoop dat het een mooie dag mag worden inclusief je vader *O*
  vrijdag 2 september 2011 @ 21:46:32 #75
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101505891
BBQ-kip, komt aardig dichtbij he! Wij ook 09-09. Wij hebben hier niet speciaal voor gekozen, dat was de eerste datum in september dat onze lokatie vrij was. We hadden eerst 02-09 in gedachten.

Gister en vandaag zijn toch stellen getrouwd? Ben benieuwd hoe ze het vonden!
pi_101507787
Het was geweldig, de dag was van begin tot eind perfect. Onze wandeltocht van huis naar het stadhuis had ook precies de reacties waarop we gehoopt hadden.

Nu versleten naar bed.

:W
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:17:20 #77
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101507833
Vrijgezellenfeest morgen, opdracht: een relaxed zittende broek en wit t-shirt aan.
Valt me alles mee tot nu toe :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:18:01 #78
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101507898
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Het was geweldig, de dag was van begin tot eind perfect. Onze wandeltocht van huis naar het stadhuis had ook precies de reacties waarop we gehoopt hadden.

Nu versleten naar bed.

:W
Wat fijn! *O*

Slaap lekker saampjes! *;
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 4 september 2011 @ 05:07:42 #79
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101545706
Ga nu mijn bed in, vrijgezellendag gehad vandaag, heb een paar bakkies op en ben gaaaar maar was wel een ontzettend leuke dag en avond/nacht!
Nu heerlijk slapen :Z
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_101554268
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Het was geweldig, de dag was van begin tot eind perfect. Onze wandeltocht van huis naar het stadhuis had ook precies de reacties waarop we gehoopt hadden.

Nu versleten naar bed.

:W
Ahh wat fijn dat het helemaal geweldig en perfect was. Dat is toch alles wat je wil :) Gefeliciteerd met je huwelijk!
pi_101558295
Gisteren voor het eerst wezen passen. Tot mijn bruiloft alvast de mooiste dag van mijn leven :p Echt een droom om jezelf in een trouwjurk te zien.

Heb uiteindelijk 15 jurken aan gehad. Ben begonnen met de 'big' dresses (ja eigenlijk verschil ik niet veel van die Britse gypsy's die al vanaf jongs af aan van zo'n jurk dromen :p ). Maar al snel tot de conclusie gekomen dat veel lagen tule me ontzettend 'big' maken :p Was er al een beetje bang voor dus ben blij dat ik me van tevoren ook alvast op andere modellen heb gericht. Dus toen vielen er al 5 af. Uiteindelijk zijn er nog 3 jurken afgevallen omdat ik ze net wat minder dan de rest vond

Heb nu 4 jurken voor het burgerlijk huwelijk en 3 jurken voor de grote trouwdag. Heb nu 2 weken om alles te laten bezinken en dan gaan we opnieuw alle 7 jurken passen om een keuze te maken. Is wel lekker want na 15 jurken was mijn hoofd niet helemaal fris meer. En ik zweette me kapot ondanks dat de airco aan stond :p Zonnetje op de trouwdag zou fijn zijn maar warmer dan +/- 20 graden hoeft het echt niet te zijn O-)

Burgerlijk huwelijk:

Encanto


Pelicano


Jaguar


Baile


Pelicano was eigenlijk mijn favoriet, maar helaas is de jurk al in GTST gedragen :s Mijn voorkeur op dit moment gaat uit naar Baile.

Trouwdag:

Pergola


Gomera


Petalo


Twijfel hier vooral tussen de laatste 2. Lijken ook wel op elkaar. Ik ga er wel een haltermodel van laten maken want dat breekt het bovenlichaam.
pi_101558807
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 16:47 schreef Lily1987 het volgende:
Gisteren voor het eerst wezen passen. Tot mijn bruiloft alvast de mooiste dag van mijn leven :p Echt een droom om jezelf in een trouwjurk te zien.
waarom twee jurken?? :@
heb je de geld pleuris ofzo? :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 4 september 2011 @ 17:15:02 #83
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101559149
Mijn bruiloft wordt niet dé allermooiste dag van mijn leven hoor, anders heb ik straks het hoogtepunt al gehad, whehehe ;)
Maar goed, ik heb voor mijn leeftijd best een hoop meegemaakt waardoor ik er soms anders over denk en ben hoofdzakelijk daar ook gewoon echt te nuchter voor.

Ik snap de 2 jurken ook niet helemaal. Ze lijken ook allemaal wel behoorlijk op elkaar vind ik. Je ging ook voor de kerk trouwen toch Lily1987? Kan me wel voorstellen dat je dan iets anders wilt (al zou ik die klap geld er niet voor over hebben, maar goed), maar dan zou ik voor compleet iets anders gaan.
En wat kan jou het schelen dat iets in GTST gedragen is, elke jurk wordt door meerdere mensen gekocht en gedragen. Het is straks jouw jurk, met jouw lijf erin en jouw hoofd met jouw gezicht erop. Da's echt niet te vergelijken met een shot van 5 minuten in GTFT, wat iedereen overigens na 1 dag alweer vergeten is.
Wel héél erg mooie jurken trouwens, die Gomera vind ik echt ontzettend prachtig! Nice, you havez got taste! :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_101559453
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

waarom twee jurken?? :@
heb je de geld pleuris ofzo? :@
Haha nee dat is het niet ;) We doen het burgerlijk huwelijk en de rest van de trouwdag gescheiden. We wilden elkaar graag pas voor het altaar zien in onze trouwkleding, maar helaas mag het kerkelijk huwelijk niet eerst. Bovendien vonden we het erg veel om met dezelfde groep gasten twee ceremonies achter elkaar te doen. Normaal sluiten tijdens het kerkelijk huwelijk de receptiegasten en ook wat avondgasten aan, maar we hebben geen receptie en trouwen in Zuid-Limburg terwijl we in Amsterdam wonen dus dat is bij ons niet het geval. Daarnaast kunnen we nu lekker in ons eigen stadje trouwen voor de wet (staat mooi) en kunnen de kindjes uit mijn klas (werk in het onderwijs) ook bij een deel van de bruiloft zijn. En al met al is de dag nu wat rustiger opgebouwd :)

Eigenlijk wilde ik maar één jurk, maar ik had met mijn vriend een maximum bedrag voor de jurk afgesproken en daar blijf ik met de jurk van de trouwdag ruim onder dus ik doe er nog lekker een bij. Vind ik ook leuker voor de kindjes van mijn klas, ben ik een 'echte' bruid.
pi_101559702
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn bruiloft wordt niet dé allermooiste dag van mijn leven hoor, anders heb ik straks het hoogtepunt al gehad, whehehe ;)
Maar goed, ik heb voor mijn leeftijd best een hoop meegemaakt waardoor ik er soms anders over denk en ben hoofdzakelijk daar ook gewoon echt te nuchter voor.

Ik snap de 2 jurken ook niet helemaal. Ze lijken ook allemaal wel behoorlijk op elkaar vind ik. Je ging ook voor de kerk trouwen toch Lily1987? Kan me wel voorstellen dat je dan iets anders wilt (al zou ik die klap geld er niet voor over hebben, maar goed), maar dan zou ik voor compleet iets anders gaan.
En wat kan jou het schelen dat iets in GTST gedragen is, elke jurk wordt door meerdere mensen gekocht en gedragen. Het is straks jouw jurk, met jouw lijf erin en jouw hoofd met jouw gezicht erop. Da's echt niet te vergelijken met een shot van 5 minuten in GTFT, wat iedereen overigens na 1 dag alweer vergeten is.
Wel héél erg mooie jurken trouwens, die Gomera vind ik echt ontzettend prachtig! Nice, you havez got taste! :P
Haha tja, ik kan echt niet nuchter naar mijn bruiloft kijken. Ik zweef sinds het aanzoek op een grote witte wolk. En ben inderdaad nog jong (23).

Ik zoek vaak naar iets unieks. Daarom wilde ik ook graag een Pronovias jurk. Die worden niet al te veel verkocht in Nederland. En ik vind de afwerking van de jurken super mooi. Iets wat dan al zo breed in de media is geweest vind ik niet meer interessant. GTST bruiloftmomenten vergeten mensen niet snel ;) Zeker als het de cliffhanger is van het seizoen.
  zondag 4 september 2011 @ 17:58:34 #86
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101560563
quote:
zondag 4 september 2011 05:07 schreef BBQ-kip het volgende:[/b]
Ga nu mijn bed in, vrijgezellendag gehad vandaag, heb een paar bakkies op en ben gaaaar maar was wel een ontzettend leuke dag en avond/nacht!
Nu heerlijk slapen :Z
Ik heb zo'n leuke dag gehad! Ben heel erg blij met mijn zusjes en vriendinnen en vriend (nee, natuurlijk niet degene met wie ik ga trouwen :P) die erbij waren en het geregeld hadden.
Ik werd opgehaald door 8 verkleedde "personen", paar als man verkleed en een paar als zwaar over de top vrouwen, allemaal met pruiken, jurken e.d.
De enige gozer die erbij was was als blonde bimbo verkleed, ook wel supergrappig.
Ik moet me dus verkleden als Miss Zweden, blonde bimbo met pruik, jurk, kroontje, medaille e.d., terwijl de rest ondertussen mijn koelkast plunderde (gaat altijd zo hoor, dus dat was niks nieuws :P)
Wel fijn dat zij ook verkleed waren, anders had ik het niet zo tof gevonden ;)
En niet te vergeten, we hadden allemaal een diadeem op met 2 piemels erop ( :') )
Toen vanuit huis naar hun auto's lopen, waardoor we eerst een heel stuk door de wijk moesten lopen.... Fijn om je (nette) buren zo tegen te komen ook _O-

Al snel bleek dat de dag in het teken stond van piemels. We gingen naar de buurt waar ik opgegroeid ben (in Den Haag), daar moest ik een piemelspeurtocht doen. Papieren piemels op bomen e.d. volgen langs plekken die voor mij belangrijk zijn/waren zoals basisschool, huis waar ik opgegroeid ben enzo en steeds opdrachten doen langs deze route.
Het was gek maar niet te gek gemaakt met idiote opdrachten, eigenlijk wel heel erg leuk en het was grappig om te zien hoe mensen in de wijk mee deden.
Zo stond er een politiebusje voor het stoplicht die de deur open gooiden en zeiden dat ik erin moest en mee moest komen, gelukkig sprong het licht toen op groen whehehehe :+
Tussendoor lekker prosecco gedronken, langs een banketbakker alwaar ik een Chickendance moest doen in ruil voor gebakjes en gepicknickt. We hadden natuurlijk supermooi weer (béétje warm alleen voor sommige dingen :') ) dus dat was mazzel.

Daarna Den Haag centrum in, naar een cocktailbar. Na een paar cocktails moest ik moest vragen beantwoorden zoals ik dacht dat mijn vriend (een keer in beschonken toestand) diezelfde vragen had beantwoord. Bij een fout antwoord een shotje en een goed antwoord een cadeautje.
8 uit 10 had ik er dus fout :') :') :')
Cadeautjes toch nog gekregen, allemaal piemeldingen zoals snoepjes, ben ik natuurlijk heel blij mee :')

Enigszins aangeschoten (ik kan slecht tegen alcohol oO< ) gingen we toen een moorddiner doen, waarbij elk lid van de vrijgezellenparty een karakter in het spel speelde en uitbeeldde. Toen snapte ik ook waarom iedereen verkleed was zoals die verkleed was 8)7 _O-
Toevalligerwijs had ik goed gegokt wie de moordenaar was. Ik had geen idee (want aangeschoten en niet op zitten letten :') ) maar gokte maar op de Duitser "omdat het altijd de Duitsers zijn die het gedaan hebben" _O-
Toen lekker wezen stappen en daarna naar huis gebracht en mijn bed ingedoken.
Was dus superleuk, heb het enorm naar mijn zin gehad, keihard gelachen en de rest ook *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 4 september 2011 @ 18:24:06 #87
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_101560909
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn bruiloft wordt niet dé allermooiste dag van mijn leven hoor, anders heb ik straks het hoogtepunt al gehad, whehehe ;)

Blij om te lezen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Sommige mensen zitten me echt zo verbaasd aan te kijken als ik zeg dat het niet de mooiste dag van mijn leven was :') Zou toch juist treurig zijn als mijn mooiste dag als is geweest. Het was zeker een van de mooiste dagen, maar kan zo nog een aantal geweldige dagen opnoemen die me goed bijstaan O+

We zijn nu op zoek naar een koophuis en daar merk ik ook bij dat veel mensen het erover hebben dat je op zoek moet zijn naar je 'droomhuis' terwijl ik dat dus helemaal niet zo zie. Ik zoek een huis waar ik me de komende pakweg 10 jaar gelukkig in kan voelen en eventueel langer, maar als ik nu al mijn droomhuis zoek (wat sowieso vrij onrealistisch is om te vinden als het je eerste huis is), waar kan ik straks dan nog naartoe werken? :D

@ Lily: toffe jurken staan er tussen. Die Pelicano is wel erg mooi maar als die al in GTST was zou ik hem ook overslaan :+ Maar als je sowieso nog twijfelt dan zou ik zeggen dat je de juiste jurk gewoon nog niet hebt aangehad ;)

@iedereen die ondertussen getrouwd is: gefeliciteerd *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_101560972
Wat een geweldige vrienden heb je! Zeer creatief. En ook zoveel persoonlijke details er in. Had je zoiets verwacht?

Ik vind het altijd wel leuk om dat soort verhalen te horen, al hoop ik zelf al die gekkigheid niet mee te hoeven maken. Gelukkig heb ik mijn vriendin die ceremoniemeesteres is en ook de vrijgezellendag zal regelen...al regelmatig ingeseind wat ik ongeveer wil en wat zeker niet. Ze mag het zelf verder invullen. Geloof dat ze er nu al mee bezig is :p
pi_101561087
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:24 schreef Chanty het volgende:

[..]

Blij om te lezen dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Sommige mensen zitten me echt zo verbaasd aan te kijken als ik zeg dat het niet de mooiste dag van mijn leven was :') Zou toch juist treurig zijn als mijn mooiste dag als is geweest. Het was zeker een van de mooiste dagen, maar kan zo nog een aantal geweldige dagen opnoemen die me goed bijstaan O+

We zijn nu op zoek naar een koophuis en daar merk ik ook bij dat veel mensen het erover hebben dat je op zoek moet zijn naar je 'droomhuis' terwijl ik dat dus helemaal niet zo zie. Ik zoek een huis waar ik me de komende pakweg 10 jaar gelukkig in kan voelen en eventueel langer, maar als ik nu al mijn droomhuis zoek (wat sowieso vrij onrealistisch is om te vinden als het je eerste huis is), waar kan ik straks dan nog naartoe werken? :D

@ Lily: toffe jurken staan er tussen. Die Pelicano is wel erg mooi maar als die al in GTST was zou ik hem ook overslaan :+ Maar als je sowieso nog twijfelt dan zou ik zeggen dat je de juiste jurk gewoon nog niet hebt aangehad ;)

@iedereen die ondertussen getrouwd is: gefeliciteerd *O*
Hm nou dat ik twijfel is meer omdat ik bijvoorbeeld de Gomera en Petalo allebei helemaal geweldig vind en ze ook zoveel op elkaar lijken. Daarom ga ik nog een keer passen, om tussen die kleine details de keuze te maken. Dat lukte niet meer na zoveel jurken te hebben gepast.
pi_101561323
Gastenlijst inmiddels aangevuld met de avondgasten. Qua keuzes maken niet moeilijk, maar was bang dat ik mensen vergat. En dat is net onder het eten ook bevestigd want mijn vriend kwam ineens met de opmerking...waar is jouw familie? :')

Baal ik wel van want we waren zo blij dat we onder ons streefgetal waren gebleven maar ik vrees dat we daar nu overheen gaan dus we moeten even kijken of we keuzes gaan maken, of gokken op genoeg afmeldingen en anders maar meer gasten hebben dan we in ons hoofd hadden. Ze passen er in ieder geval wel allemaal in.
  maandag 5 september 2011 @ 09:22:40 #91
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101583173
BBQ kip, lache man jou vrijgezellen!!

Dit was de mijne.... effe kopie/paste

Om elf uur werd ik opgehaald door ceremoniemeester en schoonzus. Ik moest wat paars aantrekken en we reden richting Brabant. Gingen we bij mijn ouders lunchen. Kreeg ik van vriendinnetjes kadootjes die onze vriendschap kenmerken zoals een pakje camel, flesje grolsch, een map met brieven die ik in de brugklas of zo had geschreven aan een vriendin, en zo nog wel meer dingen, echt zo leuk. Vond het wel leuk om mijn mama nog te zien voor de bruiloft eigenlijk.
Daarna gingen we naar aquabest, actief doen, eerst laserschieten, toen over keimoeilijke touwbruggen lopen. Men, spierpijn heb ik nu. En er was een hele grote waterglijbaan waar je echt gelanceerd werd, ik vond het heel gaaf maar niet iedereen ging daar vanaf.
Er is wel even iets niet goed gegaan met mijn rug want ik heb echt pijnscheuten al de hele dag.
Na aquabest gingen we een italiaanse kookworkshop doen en stappen in Tilburg. Kreeg ik allemaal opdrachten, moest met een vreemde man gaan dansen, een polonaise organiseren, shag gaan roken, smsjes sturen naar onbekende mannen en mijn favoriete dansliedje aanvragen.
Pff om half drie ging bij mij het lichtje echt uit.
Tijdens het koken kwam ook nog een vriend uit noord holland over. Ik heb namelijk ook wat mannelijke vrienden en ik had gevraagd of ze 's avonds wilden komen. Echt supertof. Die heeft mij ook naar huis gebracht. En ik was zoo moe dus viel in de auto in slaap.

En ja ik heb een kater, jeetje, das ook al weer even geleden. En ik heb heerlijk staan dansen en gek doen en dat was ook weer even geleden.
  maandag 5 september 2011 @ 09:42:51 #92
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101583539
oh en het zweven op een roze wolk snap ik ook niet echt.... ik ben vooral praktisch met onze bruiloft bezig.
Vond het ook niet megabijzonder eigenlijk, het passen van jurken. Heb er 7 aangehad en de eerste werd het. Het is er 1 van Linea Raffaelli van de collectie van vorig jaar.
Ik heb nooit het gevoel gehad van dit is DE jurk. Het was gewoon de mooiste die er tussen hing.

Misschien ben ik daar een beetje te nuchter voor of zo. In ieders geval geen hysterische bruid en ik raak ook niet echt ergens van in de stress. Gaat het niet linksom dan wel rechtsom. Vriend van ons zou fotograferen, zijn vriendin is hoogzwanger en nog niet bevallen dus ik heb toch maar een andere fotograaf geregeld. Ik hoef niet de beste fotograaf die er bestaat en wil er ook geen 1000-en euro's aan kwijt zijn. Het zijn 'maar' foto's.

Wat ik wel heel belangrijk vond is dat onze gasten de hele dag niets tekort komen. We hebben een borrel, bbq en feest met alles er op en eraan qua eten en drinken. Wee degene die met een hongergevoel onze bruiloft verlaten ;)
pi_101584050
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:29 schreef Lily1987 het volgende:
Iets wat dan al zo breed in de media is geweest vind ik niet meer interessant. GTST bruiloftmomenten vergeten mensen niet snel ;) Zeker als het de cliffhanger is van het seizoen.
Zó breed is dat nu ook weer niet. Ik heb er in ieder geval 0,0 van meegekregen, en ik ben een internetgeek. Dus als iets écht breed in de media wordt uitgemeten, dan krijg ik het wel mee.

Uiteraard moet je het zelf weten, maar het zou jammer zijn als dit dé jurk is maar je 'm daardoor niet kiest.
  maandag 5 september 2011 @ 10:38:12 #94
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_101584806
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zó breed is dat nu ook weer niet. Ik heb er in ieder geval 0,0 van meegekregen, en ik ben een internetgeek. Dus als iets écht breed in de media wordt uitgemeten, dan krijg ik het wel mee.

Uiteraard moet je het zelf weten, maar het zou jammer zijn als dit dé jurk is maar je 'm daardoor niet kiest.
mja.. als je halve (schoon)familie GTST kijkt..
ik had em gerust aan kunnen doen, want in mijn familie kijt niemand ernaar, dus had ook niemand geweten hoe die jurk eruit ziet
(en ik had het ook nooit geweten ;) )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 5 september 2011 @ 10:57:32 #95
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101585238
Zat te bedenken maar ik weet niet wanneer je trouwt maar over een jaar denkt niemand meer aan die trouwjurk in GTST.
pi_101586507
Mijn zusje is dit weekend ten huwelijk gevraagd! Ik wil haar graag een mooi cadeau geven tegen die tijd en een bijdrage aan het huwelijk leveren. Ze krijgt de jruk van mijn ouders. Welke andere dingen zou ik voor haar kunnen bekostigen die voor een bruid ook belangrijk zijn?

Ik zit te denken aan iets rond de 500 euro, met een max van 800. Heb heel weinig verstand van huwelijken dus hoop dat jullie me wat tips kunnen geven :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_101586611
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 11:51 schreef Ripley het volgende:
Mijn zusje is dit weekend ten huwelijk gevraagd! Ik wil haar graag een mooi cadeau geven tegen die tijd en een bijdrage aan het huwelijk leveren. Ze krijgt de jruk van mijn ouders. Welke andere dingen zou ik voor haar kunnen bekostigen die voor een bruid ook belangrijk zijn?

Ik zit te denken aan iets rond de 500 euro, met een max van 800. Heb heel weinig verstand van huwelijken dus hoop dat jullie me wat tips kunnen geven :)
De bloemen? Accessoires bij de jurk, zoals schoenen en iets voor in het haar (als je ouders die niet al doen)? Ringen (als ze geen extreem dure smaak heeft tenminste)?
  maandag 5 september 2011 @ 12:07:50 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_101586996
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 18:24 schreef Chanty het volgende:
Zou toch juist treurig zijn als mijn mooiste dag als is geweest.
Jouw mooiste dag is als je doodgaat dus? Weet niet of ik dat minder treurig vind..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101587175
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 11:55 schreef lunapuella het volgende:

[..]

De bloemen? Accessoires bij de jurk, zoals schoenen en iets voor in het haar (als je ouders die niet al doen)? Ringen (als ze geen extreem dure smaak heeft tenminste)?
Ringen dacht ik ook al aan, maar denk dat ze dat emotioneel gezien graag zelf betalen.

Hoeveel kost eenbruidstaart, zo'n grote met veel laagjes?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 5 september 2011 @ 12:15:07 #100
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101587181
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 11:51 schreef Ripley het volgende:
Mijn zusje is dit weekend ten huwelijk gevraagd! Ik wil haar graag een mooi cadeau geven tegen die tijd en een bijdrage aan het huwelijk leveren. Ze krijgt de jruk van mijn ouders. Welke andere dingen zou ik voor haar kunnen bekostigen die voor een bruid ook belangrijk zijn?

Ik zit te denken aan iets rond de 500 euro, met een max van 800. Heb heel weinig verstand van huwelijken dus hoop dat jullie me wat tips kunnen geven :)
wow, dat is een mooi cadeau. De fotograaf zou ik heel gaaf vinden omdat die de blijvende kiekjes maakt. Of anders de sieraden van de bruid of zo.
  maandag 5 september 2011 @ 12:16:00 #101
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101587219
Ripley, bruidstaart kost ongeveer tussen de 4 en 6 euro pp. Maar dat heeft geen blijvende waarde.
pi_101587756
Leuk om dit allemaal te lezen zeg! wil zelf ook graag nog trouwen! maarja vriend lief nu nog ;)
pi_101589683
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:57 schreef becky27 het volgende:
Zat te bedenken maar ik weet niet wanneer je trouwt maar over een jaar denkt niemand meer aan die trouwjurk in GTST.
Dat is wel een goede opmerking. Ik trouw pas in juli. Als ik terugkijk op vorige GTST huwelijken, dan kan ik me de jurken alleen nog in grote lijnen herinneren.

Maar goed, moet voor die jurk sowieso nog eerst een oplossing zoeken voor de lingerie. Omdat de jurk van voren zo laag is, werd plaktape aangeraden door de verkoopster maar al wel met een vraagteken erbij of dat met een cup D gaat lukken. Ga het van de week eens proberen. Hetzelfde geldt voor Baile die een open rug heeft met een rugsieraad.
pi_101589993
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:15 schreef becky27 het volgende:

[..]

wow, dat is een mooi cadeau. De fotograaf zou ik heel gaaf vinden omdat die de blijvende kiekjes maakt. Of anders de sieraden van de bruid of zo.
Sieraden zit ik inderdaad ook aan te denken.
pi_101590786
GTST probleem is trouwens opgelost. Het was daar een jurk van Maggie Sottero. Kleine details maken het verschil met de Pronovias.

Dat daar nog geen plagiaatzaak over is geweest trouwens :o Ze lijken sprekend op elkaar en ik vind het geen ontwerp waar je zomaar mee komt.

Pronovias:


Maggie Sottero
pi_101591258
Jawel hoor, ik heb zo'n jurken toch al op meerdere plekken gezien.
ik vind de halslijn en decolleté van Maggie iets mooier
  maandag 5 september 2011 @ 18:29:42 #107
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_101598896
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Jouw mooiste dag is als je doodgaat dus? Weet niet of ik dat minder treurig vind..
Nee ik ga er gewoon niet vanuit dat er 1 dag in mijn leven als 'de mooiste' is aan te wijzen (zeker niet zolang ik er pas 27 jaar op heb zitten). Er zijn al heel veel geweldige dagen in mijn leven geweest en er zullen er in de toekomst vast nog heel veel komen. Tegen de tijd dat ik op mijn sterfbed lig bepaal ik wel wat nou 'de mooiste' was, mocht ik daar behoefte aan hebben :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_101601251
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 18:29 schreef Chanty het volgende:

[..]

Nee ik ga er gewoon niet vanuit dat er 1 dag in mijn leven als 'de mooiste' is aan te wijzen (zeker niet zolang ik er pas 27 jaar op heb zitten). Er zijn al heel veel geweldige dagen in mijn leven geweest en er zullen er in de toekomst vast nog heel veel komen. Tegen de tijd dat ik op mijn sterfbed lig bepaal ik wel wat nou 'de mooiste' was, mocht ik daar behoefte aan hebben :+
QFT :D
bij ons was het ook een hele mooie bijzondere dag.. maar ik heb in mijn leven nog meer bijzondere dagen gehad en ik hoop dat er nog een paar gaan komen :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_101610221
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Het was geweldig, de dag was van begin tot eind perfect. Onze wandeltocht van huis naar het stadhuis had ook precies de reacties waarop we gehoopt hadden.

Nu versleten naar bed.

:W
Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad, daar doe je het voor. Gefeliciteerd.

Stansfield jij ook natuurlijk gefeliciteerd!

Ik ben heel benieuwd naar de foto's van de pas getrouwde stellen.

@lily, mooie jurken, je hebt zeer zeker smaak! Maar ben je niet bang dat je aanstaande hubbie je post ziet en via deze weg al vast een idee krijgt van de uiteindelijke jurk?

Zondag zijn we wezen luisteren bij ons band en we hebben ze gelijk definitief geboekt. Das weer een puntje van de lijst om af te strepen. We hebben het duo 2 for the show gekozen. Zij spelen de muziek die wij leuk vinden (van alles en nog wat), ze hebben goede stemmen en ze passen nog binnen budget ook. *O* Ik wordt er blij van *O*
  maandag 5 september 2011 @ 22:05:50 #110
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101611796
Ik zapte toevallig vanavond langs GTST en heb de laatste 7 minuten gekeken, speciaal om te checken of die trouwjurk erin zat :P
Was Nina toch, die hem aan had? Die meid heeft amper tetten dus je kunt het echt niet vergelijken met een cup D.
Ik vond hem bij haar niet zo heel erg mooi zitten, maar heb haar alleen zittend ermee gezien en ze was behoorlijk ondergebloed :P

Plaktape de hele dag dragen met een cup D lijkt me trouwens echt verschrikkelijk... kan dat niet op een andere manier worden opgelost? Mijn tetten moeten een beetje ruimte hebben hoor en zeker kunnen bewegen oO<
Ik heb ook cuppie D dus ik weet hoe die dingen in de weg kunnen zitten. Alhoewel duct tape eigenlijk alles wel op zijn plaats houdt, maar dat wil je écht niet op je titties hebben, aangezien je het er nooit meer af krijgt (categorie purschuim e.d. :') been there, done that :P )

[ Bericht 20% gewijzigd door BBQ-kip op 06-09-2011 00:05:33 ]
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_101614217
lijkt mij ook niet ideaal om met cup D aan de plaktape te moeten :X Ik heb zelf een iets grotere cup (F) en die moeten toch echt goed ingesnoerd worden om het comfortabel te houden.
Ik zou toch ook kijken naar een eventuele andere oplossing. Of het in ieder geval een paar uurtjes van te voren uit te testen voor dat je er toe veroordeeld bent.
  dinsdag 6 september 2011 @ 08:52:45 #112
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101622879
Ik denk dat ik niet eens voor zo'n jurk zou kiezen als ik niet zeker zou weten of mijn tieten op zijn plaats zouden blijven zitten. Vind het torselet onder mijn jurk wel heel fijn.
  dinsdag 6 september 2011 @ 09:25:43 #113
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101623461
Torseletten zijn echt een goeie uitvinding! Ik kan dan gewoon een strapless jurk ook zonder probelemen (afzakken of afgeplatte tetten) en heb door zo'n ding gewoon ineens een enorme taille! :D
*O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_101623692
Ik trouw volgende week... Leuk he
  dinsdag 6 september 2011 @ 10:22:16 #115
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101624743
Zekers! Heb je er zin in? Welke dag ga je trouwen?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_101626942
Ja heb er wel zin in, we trouwen op donderdag 15 september.
Zal een drukke dag worden. Ik denk wel dat mijn aanstaande vrouw meer drukte heeft. Zaterdag eerst nog vrijgezellen feest...
  dinsdag 6 september 2011 @ 12:14:22 #117
85962 ioko
I Appear Missing
pi_101627715
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:45 schreef wekky het volgende:
Ja heb er wel zin in, we trouwen op donderdag 15 september.
Zal een drukke dag worden. Ik denk wel dat mijn aanstaande vrouw meer drukte heeft. Zaterdag eerst nog vrijgezellen feest...
Er staat een fout in je ondertitel. Verder veel plezier gewenst volgende week!
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_101628606
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 12:14 schreef ioko het volgende:

[..]

Er staat een fout in je ondertitel. Verder veel plezier gewenst volgende week!
Wat dan? Mijn smartphone laat geen ondertitels zien..
  dinsdag 6 september 2011 @ 13:01:09 #119
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_101628936
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2011 12:48 schreef wekky het volgende:

[..]

Wat dan? Mijn smartphone laat geen ondertitels zien..
Only real men ipv man :s)

Wij hadden trouwens een Chevrolet Bel Air 1960 als bruidsauto :P (had ik uitgekozen 8-) )

quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:15 schreef Lily1987 het volgende:
GTST probleem is trouwens opgelost. Het was daar een jurk van Maggie Sottero. Kleine details maken het verschil met de Pronovias.

Dat daar nog geen plagiaatzaak over is geweest trouwens :o Ze lijken sprekend op elkaar en ik vind het geen ontwerp waar je zomaar mee komt.

Pronovias:
[ afbeelding ]

Maggie Sottero
[ afbeelding ]
Maar die jurken lijken sprekend op elkaar. Ik zou ze idd allebei herkennen als de jurk van GTST, ook al is de ene dat niet echt. Maar goed, volgend jaar zal dat best wel meevallen idd.

Over nuchter: ik heb ook geen moment op een roze wolk gezeten geloof ik, sterker nog: ik moest me er af en toe echt toe zetten om dingen te gaan regelen voor de bruiloft :')

Van te voren ook amper nerveus geweest, behalve op de ochtend zelf, toen de accu van mn moeders auto leeg was. En toen Re aankwam, toen moest ik gelijk janken toen ik hem zag :+

Nou ja, we hebben een geweldige dag gehad, precies zoals we het wilden. Lekker losjes en ongedwongen, leuke locatie, toffe muziek, helemaal perfect gewoon!

De huwelijksreis was ook geweldig, we zijn naar Florida geweest, wat pretparken af en lekker geluierd aan het strand.

Hier nog wat foto's van onze dag: http://www.weddingvision.(...)-blijburg-amsterdam/ O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_101631609
miss bliss wat een mooie foto's! Ziet er inderdaad ontspannen uit.
pi_101631851
die kusfoto op het strand is geweldig! En die met de springende dudes ook :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:03:05 #122
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101632651
leuke foto's!
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:14:32 #123
8369 speknek
Another day another slay
pi_101633032
Tof. Vooral de groepsfoto's zijn leuk, want dat worden al snel een soort statieportretten, maar deze zien er heel ongedwongen uit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:22:28 #124
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_101633305
Thanks guys! Ik ben er ook heel blij mee :Y O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 6 september 2011 @ 20:13:14 #125
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101645191
Wat een leuke foto's!
Ik ken jullie verder niet, maar jullie zien er erg ontspannen en als jezelf uit, leuk! En mooi dat je weinig make-up op had, je hebt uitstraling en expressie genoeg in je gezicht, kan ik erg waarderen! :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_101645269
zulke toffe foto's
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † dinsdag 6 september 2011 @ 20:18:29 #127
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_101645508
Mooie foto's, MB! Apart ook. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 6 september 2011 @ 21:18:56 #128
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101649113
Mijn vriend is zenuwachtig, loopt de hele dag als als een borderliner te bitchen tegen me en 5 minuten later is hij superlief en schattig en 10 minuten daarna heb ik weer alles verkeerd gedaan. Whehehehe, ik heb hem vanmiddag maar even laten gaan en ben even in mijn eentje op pad gegaan, was wel even goed :')
Kwam ik thuis, had hij superlekker gekookt, hartstikke lief!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 7 september 2011 @ 01:04:01 #129
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_101660807
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 21:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vriend is zenuwachtig, loopt de hele dag als als een borderliner te bitchen tegen me en 5 minuten later is hij superlief en schattig en 10 minuten daarna heb ik weer alles verkeerd gedaan. Whehehehe, ik heb hem vanmiddag maar even laten gaan en ben even in mijn eentje op pad gegaan, was wel even goed :')
Kwam ik thuis, had hij superlekker gekookt, hartstikke lief!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een groomzilla :P

Bedankt voor de complimenten over onze foto's! :)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_101663708
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:01 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Only real men ipv man :s)

Wij hadden trouwens een Chevrolet Bel Air 1960 als bruidsauto :P (had ik uitgekozen 8-) )

[..]

Maar die jurken lijken sprekend op elkaar. Ik zou ze idd allebei herkennen als de jurk van GTST, ook al is de ene dat niet echt. Maar goed, volgend jaar zal dat best wel meevallen idd.

Over nuchter: ik heb ook geen moment op een roze wolk gezeten geloof ik, sterker nog: ik moest me er af en toe echt toe zetten om dingen te gaan regelen voor de bruiloft :')

Van te voren ook amper nerveus geweest, behalve op de ochtend zelf, toen de accu van mn moeders auto leeg was. En toen Re aankwam, toen moest ik gelijk janken toen ik hem zag :+

Nou ja, we hebben een geweldige dag gehad, precies zoals we het wilden. Lekker losjes en ongedwongen, leuke locatie, toffe muziek, helemaal perfect gewoon!

De huwelijksreis was ook geweldig, we zijn naar Florida geweest, wat pretparken af en lekker geluierd aan het strand.

Hier nog wat foto's van onze dag: http://www.weddingvision.(...)-blijburg-amsterdam/ O+
Super mooie foto's!

Jij ook gek van zulke auto's zie ik? Ik heb een mustang '66 uitgekozen :D
  woensdag 7 september 2011 @ 10:16:14 #131
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_101665237
Mooie foto's MissBliss vind vooral die met de springende mannen is gaaf geworden ^O^

@bbq kip wat dat betreft kan ik dus de handen schudden met je aanstaande :@ Heb vandaag een hele drukke dag en loop te stuiteren als een stuiterbal. Ik denk dat mijn vriend blij is dat ie me vanavond pas weer ziet nadat alles achter de rug is :')

Zodadelijk eerst ff richting reumatoloog en dan............. Krijg ik om half 3 mijn proef make up. Ben zo benieuwd omdat ik eigenlijk nooit make up meer draag omdat dat niet te doen is met mijn handen :X en als we dat hebben gehad stappen we om half 5 in de auto om naar Drachten af te reizen om de jurk af te passen en mee te nemen *O* Ik denk dat dat nog hilarisch gaat worden aangezien de jurk gekeurd gaat/moet worden door mijn vader en schoonvader 2 redelijke mafkezen bij elkaar dus ik ben benieuwd :D

Oh en gister heeft onze babs gebeld en die komt zondagmorgen om 11 uur op gesprek *O*
  woensdag 7 september 2011 @ 10:31:29 #132
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_101665558
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:00 schreef An24 het volgende:

[..]

Super mooie foto's!

Jij ook gek van zulke auto's zie ik? Ik heb een mustang '66 uitgekozen :D
Dank je!

Ja, ik wilde persé een oude Amerikaan, hoewel ik er verder geen verstand van heb, dus het was nog een aardige zoektocht. Die Mustang is ook gaaf zeg!

Derdekeer: klinkt als een leuke dag! Veel plezier!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_101680984
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 22:40 schreef martine1984 het volgende:
lijkt mij ook niet ideaal om met cup D aan de plaktape te moeten :X Ik heb zelf een iets grotere cup (F) en die moeten toch echt goed ingesnoerd worden om het comfortabel te houden.
Ik zou toch ook kijken naar een eventuele andere oplossing. Of het in ieder geval een paar uurtjes van te voren uit te testen voor dat je er toe veroordeeld bent.
Een vriendin brengt vrijdag twee verschillende modellen mee (een zit over de borsten heen, de ander is alleen een soort beugel) en dat kan eventueel nog extra worden vastgezet met tape. Is speciale tape voor het lichaam dus niet zo oncomfortabel als gewone tape ;)

Ga het weekend even kijken of en wat prettig zit. Zo niet...dan wordt het een andere jurk :p

Ik heb de jurken trouwens sowieso al allemaal gepast met een flink insnoerende bustier er onder. Geeft toch een mooier effect.
pi_101681168
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:01 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Only real men ipv man :s)

Wij hadden trouwens een Chevrolet Bel Air 1960 als bruidsauto :P (had ik uitgekozen 8-) )

[..]

Maar die jurken lijken sprekend op elkaar. Ik zou ze idd allebei herkennen als de jurk van GTST, ook al is de ene dat niet echt. Maar goed, volgend jaar zal dat best wel meevallen idd.

Over nuchter: ik heb ook geen moment op een roze wolk gezeten geloof ik, sterker nog: ik moest me er af en toe echt toe zetten om dingen te gaan regelen voor de bruiloft :')

Van te voren ook amper nerveus geweest, behalve op de ochtend zelf, toen de accu van mn moeders auto leeg was. En toen Re aankwam, toen moest ik gelijk janken toen ik hem zag :+

Nou ja, we hebben een geweldige dag gehad, precies zoals we het wilden. Lekker losjes en ongedwongen, leuke locatie, toffe muziek, helemaal perfect gewoon!

De huwelijksreis was ook geweldig, we zijn naar Florida geweest, wat pretparken af en lekker geluierd aan het strand.

Hier nog wat foto's van onze dag: http://www.weddingvision.(...)-blijburg-amsterdam/ O+
Mooie foto's en ook een supergave jurk!
pi_101681388
We hebben nu toch maar een soort verdeelsleutel gebruikt voor het budget. Gewoon om inzicht te krijgen in wat alles ongeveer zal kosten. Twee onderdelen zijn al compleet gebudgetteerd, de één flink boven het budget, de ander er flink onder. Zo heft het elkaar wel op haha.

Vandaag offerte gekregen van het gospelkoor wat ik dit weekend heb gevonden. Dat viel me dan toch weer tegen. Maar goed, begrijpelijk want je moet voor aardig wat mensen betalen. En de andere koren vind ik minder mooi klinken. Muziek is dus hetgeen waar we flink over budget heen zijn gegaan :p
  donderdag 8 september 2011 @ 06:57:37 #136
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101699193
BBQ kip, ben je er klaar voor?? Nog 1 nachtjes slapen!
  donderdag 8 september 2011 @ 07:14:19 #137
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101699244
zo ik ben duidelijk nog niet wakker, 1 nachtje!
  donderdag 8 september 2011 @ 09:16:28 #138
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101700408
Ja ik heb er zeker zin in! Jullie ook?
Mijn vriend is er gelukkig inmiddels ook van overtuigd dat alles goed komt en is in partymood :)
Nog wel wat dingen kopen vandaag en wat laatste dingen schoonmaken en opruimen in huis, dan alvast een deel van onze koffers inpakken en dan gaat mijn vriend vanavond naar mijn moeder toe.
Zijn moeder woont een eind weg dus das niet handig en nu koos hij voor mijn moeder om bij te slapen 'lekker vertrouwd' zei hij. Echt lief van hem, denk dat mijn moeder dat ook heel leuk vindt en dan hoeft zij ook niet alleen van huis te gaan (mijn vader is er helaas niet meer).
Dus voor allebei wel fijn.

Maar goed, eerst nog een heel programma vandaag...
Zo nog even de stad in, eerst maar nog even een was aanzetten :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_101701251
spannend bbq kip.... Morgen is de dag. Succes met de drukke dag vandaag.
  donderdag 8 september 2011 @ 14:54:39 #140
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101709974
Wij ook!!

Lief dat je vriend bij je moeder slaapt!

Vriend slaapt gewoon thuis, die moet morgen voor onze dochter zorgen. Ik moet om half acht bij de kapper zijn en de visagiste is om 10.00 uur hier. Onze ceremoniemeester haalt mijn boeket op, roosmantisch haha.
Onze oppas neemt rond half acht onze dochter mee naar huis en blijft bij ons slapen, zal dus ook geen wilde huwelijksnacht worden. Helemaal niet met het idee dat dochter normaliter om 06.00 uur wakker wordt.
pi_101718398
Ik en mijn vriendin gaan ook trouwen ^) binnenkort (14 okt 2011) en we zijn nog een beetje aan het rondkijken wat we kunnen draaien bij binnenkomst in het gemeentehuis. Muziek voor de kerk hebben we al (orgel + trompet):
Jean-Joseph Mouret - Rondeau
Bach - Jesu bleibet meine Freude
Clarke/Purcell – Trumpet tune in D

Ideeën voor muziek zijn altijd welkom *O*
pi_101719126
wij hebben al 1 nummer uit gekozen, all i want is you - U2
  donderdag 8 september 2011 @ 19:49:42 #143
85962 ioko
I Appear Missing
pi_101720300
Mijn aanstaande heeft een nummer van Marco Borsato uitgezocht voor het 'weggeven' (Ik hoor bij jou). Daarna draaien we Fleetwood Mac - Everywhere (dat vind ik echt helemaal super).

Openingsdans is vrij standaard: Michael Buble - Everything.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 8 september 2011 @ 20:00:29 #144
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101720883
wij hebben bij binnenkomst:
Dat komt door jou - Guus Meeuwis
Tekenen:
Ik heb je lief - Paul de Leeuw
Weggaan:
Happy Together - Turtles

Openingsdans
Radar Love - Golden Earring.
pi_101721160
Hallo allemaal,

na zo ongeveer een paar bladzijden te hebben gelezen meld ik me nu ook! Ik ga volgend jaar trouwen op 1 mei. Dit omdat het mooi in de vakantie valt dus geen gezeur om zelf vrij te krijgen. Mijn 8 tantezeggers hebben dan ook vrij en geen risico op proefwerken en ook voor een aantal vrienden en familie was de dinsdag wel een handige dag. Nog een groot voordeel is dat we niet overal te laat zijn met boeken want dinsdag is niet zo'n gewilde dag.

Ik moet nog een afspraak maken om jurken te gaan passen maar we zijn er bijna 100% zeker van wat onze daglocatie gaat worden en waar de taart vandaan gaat komen is ook 100% zeker

Ik vind het nog erg spannend maar ook heel leuk om alles uit te zoeken, al is het soms wel frustrerend dat wat we precies zoeken voor de avond nog niet te vinden is.
pi_101721222
Becky en bbq-kip: veel plezier met de laatste voorpret en met de bruiloft morgen natuurlijk!
  donderdag 8 september 2011 @ 21:07:21 #147
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101724662
Dank jullie allemaal!
Becky, jij ook heel veel plezier morgen!

Ik kom er net achter dat mijn vriend stiekem toch een openingsdans heeft geregeld met de DJ :o
Improper Dancing van Electric Six _O-

Voor de mensen die het niet kennen:


*O* :o o|O *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 8 september 2011 @ 21:33:58 #148
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_101726808
Iedereen die morgen gaat trouwen: veel plezier!! :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_101736156
Heel veel plezier morgen Becky & BBQ-kip! Don't stress ;)
  vrijdag 9 september 2011 @ 00:45:55 #150
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_101738210
Veel plezier morgen bruidsparen! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 9 september 2011 @ 01:28:08 #151
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101739015
Zo, nu eens proberen te slapen :')

Laters!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_101740023
becky en bbq-kip veel plezier vandaag!
  vrijdag 9 september 2011 @ 06:50:55 #153
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101740111
thanx you all!
  vrijdag 9 september 2011 @ 08:48:02 #154
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_101741016
Becky en bbq-kip it's D-day *O* Een hele mooie dag toegewenst ^O^
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:29:07 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_101741638
veel plezier vandaag becky en BBQ kip!

sit-back, relax and enjoy! :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:34:09 #156
8369 speknek
Another day another slay
pi_101741704
en vergeet niet improper te dansen
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101743282
Qua muziek:
Gemeentehuis :
Binnenkomst: Echo & the Bunnymen - Lips like sugar
Tekenen: The Cure - Just say yes
Weggaan: The cure - friday I'm in love
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:08:59 #158
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_101745892
Wij hadden:
Binnenkomst: Muse - Bliss
Tekenen: Lady Gaga: You and I
We gingen niet weg dus daarna ging de muziek gewoon door :P
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  † In Memoriam † vrijdag 9 september 2011 @ 14:57:42 #159
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_101750504
Hiero:
• Binnenkomst: Mendelssohn's Wedding March (klassiek, maar nét iets minder bekend dan "daar komt de bruid")
• Trouwakte tekenen: Yann Tiersen - La Noyée (Amelie, vrolijk)
• Weggaan: Adele - Set fire to the rain (beetje theatraal en gewoon mooi)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_101750580
O+ muziek O+

Binnenkomst zaaltje:


Tekenen van trouwboekje:


Na afloop:



(en de rest van de CD aan laten staan 8-) )

Openingsdans:

Ja doei.
pi_101751028
Wij hadden bij het binnenkomen van de gasten de oerklassieker Canon in D Majeur van Pachelbel, want ik vind dat gewoon lief en mooi en romantisch. (De gitaarversie van Matt Rach hebben we voor oma's bestwil maar laten zitten.) Het was ook superleuk om stiekem om een hoekje alle gasten met een heel plechtig gezicht op deze muziek de trouwzaal in de zien schrijden.
Toen wij binnenkwamen, werd 'Somebody to love' van Jeff Scott Soto gedraaid (cover van.. Sam Cooke?). Bij het tekenen hadden we 'Grow old with me' van Damian Wilson en bij het weggaan 'Hier' van Blof. Dat laatste was een beetje ons themaliedje die dag, op onze kaart stond een regel uit het liedje, en in onze ringen staat 'Dit is mijn haven' :).
pi_101753430
mooi jentin om een thema te hebben. Vooral de tekst in jullie ringen!
  vrijdag 9 september 2011 @ 16:44:49 #163
8369 speknek
Another day another slay
pi_101753617
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:12 schreef Jentin het volgende:
Wij hadden bij het binnenkomen van de gasten de oerklassieker Canon in D Majeur van Pachelbel, want ik vind dat gewoon lief en mooi en romantisch.
Wij ook ^O^.


:D
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101756548
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:12 schreef Jentin het volgende:
Wij hadden bij het binnenkomen van de gasten de oerklassieker Canon in D Majeur van Pachelbel, want ik vind dat gewoon lief en mooi en romantisch. (De gitaarversie van Matt Rach hebben we voor oma's bestwil maar laten zitten.) Het was ook superleuk om stiekem om een hoekje alle gasten met een heel plechtig gezicht op deze muziek de trouwzaal in de zien schrijden.
Oh die is zo mooi O+ Die ga ik onthouden.

Wij moeten daar nog echt over gaan nadenken. Mijn vriend weet in ieder geval dat hij Gracias a la Vida wil. Hij is zelf half-Spaans en het is een familietraditie om dat nummer op elke belangrijke gebeurtenis in het leven terug te laten komen.

Dat geldt bij mij voor Ave Maria.
pi_101777058
Een goedemorgen bruidjes!

Ik ben bruid - af :{ Afgelopen donderdag ben ik getrouwd en wat is het cliché toch waar; het was tot nu toe de mooiste dag van mijn leven :)

Fotootjes (andere hebben we nog niet :));

& samen met de getuigen;


Foto's zijn gemaakt bij de openbare bibliotheek te Eindhoven, gevestigd in de Witte Dame. Echt iedereen aan te raden! ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door Lindala op 10-09-2011 08:58:57 ]
  zaterdag 10 september 2011 @ 08:49:23 #166
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101777087
BBQ kip, hoe was het?? Heb je het ook zo leuk gehad???

Onze dag was precies zoals gehoopt! We hebben echt van begin tot eind genoten..
De fotograaf die we uiteindelijk pas vorige week hebben geregeld was tof. Het weer werkte prima mee, we konden foto's op de tennisbaan maken (man is mijn tennisleraar geweest dus dat moest wel) en daarna in de dansschool waar ik zelf gewerkt heb. Die foto's hebben we nog niet maar wel een paar andere.
Weer terug naar huis en daarna naar het stadhuis, super ceremonie ondanks dat er gister nog 14 !! andere stellen trouwden.
We zijn met z'n 3-en getrouwd want onze dochter kreeg ook een ring.
Op lokatie was het zoo tof, echt alles tot in de puntjes geregeld. Borrel, BBQ en kaastafel 's avonds.
En we hebben als huwelijkskado leren sabreren! Dat was een beleving op zich...
paar foto's




pi_101777093
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:04 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik en mijn vriendin gaan ook trouwen ^) binnenkort (14 okt 2011) en we zijn nog een beetje aan het rondkijken wat we kunnen draaien bij binnenkomst in het gemeentehuis. Muziek voor de kerk hebben we al (orgel + trompet):
Jean-Joseph Mouret - Rondeau
Bach - Jesu bleibet meine Freude
Clarke/Purcell – Trumpet tune in D

Ideeën voor muziek zijn altijd welkom *O*
Wij hebben weken gezocht en nagedacht over de muziek bij het gemeentehuis. Op de dag voor ons huwelijk zelfs nog één liedje gewijzigd, maar de uiteindelijk keuze bleek op het moment zelf perfect.

Bij binnenkomst bij het gemeentehuis werd er Enya met 'Book of Days' gedraagd.
Met het tekenen door ons en de getuigen hebben we gekozen voor Simon & Garfunkel met 'Bridge over Troubled Water'.
Bij het einde van de ceremonie en met het feliciteren werd er Michael Jackson met 'The Way You Make Me Feel' gedraaid.

In ieder geval veel succes met het zoeken naar de muziek :)
pi_101778150
lindala en becky wat een plaatjes, jullie waren echt prachtige bruiden en jullie hubbies zagen er ook top uit! En wat goed te horen dat jullie t leuk hebben gehad.
  zaterdag 10 september 2011 @ 11:37:02 #169
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_101779366
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 08:49 schreef becky27 het volgende:
BBQ kip, hoe was het?? Heb je het ook zo leuk gehad???

Onze dag was precies zoals gehoopt! We hebben echt van begin tot eind genoten..
De fotograaf die we uiteindelijk pas vorige week hebben geregeld was tof. Het weer werkte prima mee, we konden foto's op de tennisbaan maken (man is mijn tennisleraar geweest dus dat moest wel) en daarna in de dansschool waar ik zelf gewerkt heb. Die foto's hebben we nog niet maar wel een paar andere.
Weer terug naar huis en daarna naar het stadhuis, super ceremonie ondanks dat er gister nog 14 !! andere stellen trouwden.
We zijn met z'n 3-en getrouwd want onze dochter kreeg ook een ring.
Op lokatie was het zoo tof, echt alles tot in de puntjes geregeld. Borrel, BBQ en kaastafel 's avonds.
En we hebben als huwelijkskado leren sabreren! Dat was een beleving op zich...
paar foto's

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow wat was je mooi O+ Gefeliciteerd!

@Lindala ook gefeliciteerd jullie zagen er goed uit :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 10 september 2011 @ 11:55:20 #170
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101779919
We zitten nu nog in het hotel waar we overnacht hebben (cadeautje van zusjes en moeder :)), heb net pas mijn telefoon weer (was ik vergeten, oeps!)
Nog geen foto's hier, maar we hebben echt een ontzettend leuke dag gehad!
Heerlijk genoten met zijn tweetjes, mooi weer voor foto's, mooie ceremonie, heerlijk gegeten en een leuk feest met allemaal lieve mensen om ons heen.
Topdag!!! *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_101784630
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 08:49 schreef becky27 het volgende:
BBQ kip, hoe was het?? Heb je het ook zo leuk gehad???

Onze dag was precies zoals gehoopt! We hebben echt van begin tot eind genoten..
De fotograaf die we uiteindelijk pas vorige week hebben geregeld was tof. Het weer werkte prima mee, we konden foto's op de tennisbaan maken (man is mijn tennisleraar geweest dus dat moest wel) en daarna in de dansschool waar ik zelf gewerkt heb. Die foto's hebben we nog niet maar wel een paar andere.
Weer terug naar huis en daarna naar het stadhuis, super ceremonie ondanks dat er gister nog 14 !! andere stellen trouwden.
We zijn met z'n 3-en getrouwd want onze dochter kreeg ook een ring.
Op lokatie was het zoo tof, echt alles tot in de puntjes geregeld. Borrel, BBQ en kaastafel 's avonds.
En we hebben als huwelijkskado leren sabreren! Dat was een beleving op zich...
paar foto's

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Delft! *O* Ben ik ook getrouwd op 8-09-10 ^)
pi_101795883
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 08:49 schreef becky27 het volgende:
BBQ kip, hoe was het?? Heb je het ook zo leuk gehad???

Onze dag was precies zoals gehoopt! We hebben echt van begin tot eind genoten..
De fotograaf die we uiteindelijk pas vorige week hebben geregeld was tof. Het weer werkte prima mee, we konden foto's op de tennisbaan maken (man is mijn tennisleraar geweest dus dat moest wel) en daarna in de dansschool waar ik zelf gewerkt heb. Die foto's hebben we nog niet maar wel een paar andere.
Weer terug naar huis en daarna naar het stadhuis, super ceremonie ondanks dat er gister nog 14 !! andere stellen trouwden.
We zijn met z'n 3-en getrouwd want onze dochter kreeg ook een ring.
Op lokatie was het zoo tof, echt alles tot in de puntjes geregeld. Borrel, BBQ en kaastafel 's avonds.
En we hebben als huwelijkskado leren sabreren! Dat was een beleving op zich...
paar foto's

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige bruid! Je straalt van oor tot oor :) En wat een origineel en leuk cadeau!
pi_101795919
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 11:55 schreef BBQ-kip het volgende:
We zitten nu nog in het hotel waar we overnacht hebben (cadeautje van zusjes en moeder :)), heb net pas mijn telefoon weer (was ik vergeten, oeps!)
Nog geen foto's hier, maar we hebben echt een ontzettend leuke dag gehad!
Heerlijk genoten met zijn tweetjes, mooi weer voor foto's, mooie ceremonie, heerlijk gegeten en een leuk feest met allemaal lieve mensen om ons heen.
Topdag!!! *O*
Haha agh die heb je toch niet nodig die dag ;)

Fijn dat het allemaal top is gegaan!
pi_101796121
Ik ben 18 augustus getrouwd, echt mn droomdag was het. O+
Maar nu mis ik eigenlijk wel al het geregel ervoor, en je er zo op verheugen.
We zijn getrouwd in Frejus (frankrijk) daar woon ik sinds vorig jaar.









[ Bericht 41% gewijzigd door DuBecky op 10-09-2011 21:37:39 ]
pi_101796137
Nou de plakdingen werken echt voor geen meter. Snap niet dat ze die dingen t/m cup D verkopen. Ja misschien voor siliconenborsten die toch recht vooruit blijven staan O-)

Maar gelukkig heeft mijn lieve vriendinnetje een betere oplossing gevonden. Een korset met een lage rug. Helemaal perfect! Rib uit mijn lijf maar nu kan ik wel mijn droomjurk kiezen :)

Na een week lang plaatjes kijken ben ik er voor beide dagen eigenlijk al wel uit.
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:03:26 #176
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101800628
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 21:12 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

Haha agh die heb je toch niet nodig die dag ;)

Fijn dat het allemaal top is gegaan!
Nee, maar daarna is het wel handig, zeker als je niet kunt slapen en even op Fok wilt kijken ofzo ;)
Nu lekker verder uitrusten, even lekker 2 weekjes vrij. Verdere verhalen komen later wel, foto's zet ik liever niet op Fok i.v.m. werk en privacy e.d.
Als iemand een foto wil moet diegene t.z.t. maar PM-en, we hebben ze voorlopig nog niet.

We zijn vanmiddag nog even de stad in geweest om te shoppen, meneer BBQ-kip was aan het kijken voor schoenen, dus ik ging voor hem vragen of ze die schoenen ook in zijn maat hebben.
"Heeft u deze schoenen ook in maat 44 voor mijn vriend...... uhhhhhhhh...... man"
Hahahaha, zo grappig!
Wel meteen mijn naam op Facebook enzo veranderd, straks op werk ook maar meteen invoeren, leuk!

Becky (en de anderen natuurlijk ook), wat een mooie foto's! Wat superlief dat jullie dochter ook een ring kreeg zeg, heel mooi!
Was prima weer he? We hebben echt geluk gehad ermee :Y
De fotograaf zei bij ons dat het mooiere foto's oplevert doordat er een zacht filter overheen lag door de bewolking, ondanks dat het droog en licht was. Ook temperatuur was prima, heb het geen moment te koud of te warm gehad. Ja ok, tijdens het feest, maar da's wel logisch ook ;)
Wij hebben ook een geweldige dag gehad, echt bizar hoe mensen allemaal meeleven en hoeveel lieve kaarten, brieven, toespraken, acts en cadeaus we hebben gekregen.

We hebben samen een openingsdans op het podium gedaan op Improper Dancing van Electric Six, helemaal geweldig! Zo'n lol gehad! *O*

Meest originele cadeau is een tas met daarin een tuinkaboutertje, een minikoffertje, een mini paspoortje van de kabouter (lengte: 15 cm etc, supercute!) en een weggooicameraatje.
Erbij een tekst dat de kabouter mee op huwelijksreis moet en we dan leuke kiekjes moeten maken van zijn reis samen met ons. Er staan al wat foto's op waarbij we er na het ontwikkelen achter gaan komen waar de kabouter eerder is geweest en van wie het cadeautje is. Zo grappig!
Dit komt uit mijn lievelingsfilm Les fabuleux destin d'Amelie Poulain en ik vind het zooo leuk! Ben echt benieuwd! O+

En ik heb tijdens dit stukje typen ongeveer alle zinnen 3 keer moeten corrigeren, ik heb gelnagels voor het eerst van mijn leven (ben een extreme nagelbijter en heb zelfs nog nooit nagellak opgehad! :D) en dat typt me toch lastig! Ziet er wel mooi uit, stuk beter dan die afgevroten stompjes van mijzelf :')
Moest wel aan de nageldame beloven nooit meer te bijten, ze was ook echt boos op me omdat het er zo dramatisch uit zag, hahahaha :o
Toen ik vertelde te gaan trouwen was ze wel weer superlief en kreeg zelfs 3 zoenen van haar na afloop. Wat het al niet los maakt in mensen zeg! Ik kende heel dat mens niet :D

Maaruh, om een lang verhaal kort te maken, het was superleuk! Echt een dag om nooit te vergeten *;
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_101854254
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 21:17 schreef DuBecky het volgende:
Ik ben 18 augustus getrouwd, echt mn droomdag was het. O+
Maar nu mis ik eigenlijk wel al het geregel ervoor, en je er zo op verheugen.
We zijn getrouwd in Frejus (frankrijk) daar woon ik sinds vorig jaar.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Prachtige bruid en foto's!

Ik ben ook wel bang voor dat gemis. Leef er eigenlijk al van kleins af aan naar toe en sinds de verloving is dat nog erger geworden. Daarom geniet ik er nu zoveel mogelijk van en ben ik blij dat er ruim een jaar tussen de verloving en de trouwdatum zit. Extra veel voorpret :)
pi_101854364
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Meest originele cadeau is een tas met daarin een tuinkaboutertje, een minikoffertje, een mini paspoortje van de kabouter (lengte: 15 cm etc, supercute!) en een weggooicameraatje.
Erbij een tekst dat de kabouter mee op huwelijksreis moet en we dan leuke kiekjes moeten maken van zijn reis samen met ons. Er staan al wat foto's op waarbij we er na het ontwikkelen achter gaan komen waar de kabouter eerder is geweest en van wie het cadeautje is. Zo grappig!
Dit komt uit mijn lievelingsfilm Les fabuleux destin d'Amelie Poulain en ik vind het zooo leuk! Ben echt benieuwd! O+

En ik heb tijdens dit stukje typen ongeveer alle zinnen 3 keer moeten corrigeren, ik heb gelnagels voor het eerst van mijn leven (ben een extreme nagelbijter en heb zelfs nog nooit nagellak opgehad! :D) en dat typt me toch lastig! Ziet er wel mooi uit, stuk beter dan die afgevroten stompjes van mijzelf :')
Moest wel aan de nageldame beloven nooit meer te bijten, ze was ook echt boos op me omdat het er zo dramatisch uit zag, hahahaha :o
Toen ik vertelde te gaan trouwen was ze wel weer superlief en kreeg zelfs 3 zoenen van haar na afloop. Wat het al niet los maakt in mensen zeg! Ik kende heel dat mens niet :D

Maaruh, om een lang verhaal kort te maken, het was superleuk! Echt een dag om nooit te vergeten *;
Dat is inderdaad weer een origineel en leuk cadeau! Waar gaan jullie naartoe?

Ik herken dat wel van die gelnagels. De eerste keer moest ik ook ontzettend wennen. Ik heb ze nu vrij kort. Dan heb je er geen last van.
pi_101855219
die tuinkabouter is echt een leuk kado! Die moet ik onthouden wellicht kan ik hem nog eens gebruiken. Beter goed gejat dan slecht verzonnen :)
  woensdag 14 september 2011 @ 09:03:17 #180
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_101928935
Afgelopen zondagmorgen is hier de babs geweest. Een heel cool mens die voor al onze ideeen open stond. Ze doet dit nu al tig jaren (ze is 71 en dat wisten we niet _O-) en we zijn het eerste paar dat elkaar pas ziet in het gemeentehuis.

Ze staat open voor geintjes en we hebben dan ook voor elkaar gekregen om 5 minuten van de trouwceremonie te krijgen om een filmpje af te spelen met foto's waarin als eerste foto's van mijn vriend en mij te zien zijn, dan blooperfoto's van de trouwkaart en vervolgens komt er 1 foto van mijn schoonmoeder en 1 van mijn vader waarmee we ze de gek aan steken }) Ze staan hier zo maf op dat de foto's eigenlijk niet mogen ontbreken :D

Ook mogen we de hond meenemen het gemeentehuis in vanwege het "jurkje" wat ze aan heeft. Mijn schoonzusje heeft een jurkje gemaakt wat qua stof matcht met de kleding van mijn vriend. Het idee is voor de lol ontstaan en aangezien dat gekke beest van mij alles goed vind hebben we het maar tot uitvoering gebracht O-)

Zondagmiddag zijn de trouwtattoo's gezet en tot onze verbazing hebben we deze gekregen van onze tattoeerder O+ Ze zijn precies zo geworden zoals we wilden echt tof! alhoewel je er natuurlijk wel van moet houden ;)

Nu kunnen we ons gaan voorbereiden op het vrijgezellenfeest aanstaande vrijdag. Ben zeer benieuwd wat dit gaat worden en of we veel gekkigheden voor onze kiezen krijgen :X

Daarna nog een weekje helemaal volgepland en dan is het zover.... D-day! *O*
pi_101935544
Trouwtattoo's, wat leuk! Fotooooo!

Veel plezier vrijdag! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 14:14:10 #182
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_101937013
Lindala, becky27 en DuBecky, allemaal mooie foto's! :Y

En ook allemaal mooie vrouwen. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_101938792
Weet er iemand leuke binnenlocatie's voor foto's in Delft?
pi_101943112
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 15:08 schreef Beppelepep het volgende:
Weet er iemand leuke binnenlocatie's voor foto's in Delft?
Universiteitsterrein: haagse hoge school en de bibliotheek
Restaurant de bounche/ La marriage
de kerk? (weet niet of je binnen mag fotograferen)
  woensdag 14 september 2011 @ 18:01:13 #185
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_101945196
Eerst de uitleg:

De schedel staat voor tot de dood ons scheidt, het anker voor vastigheid verder zit het oneindigheids teken erin verwerkt, het mannen en vrouwen teken en uiteraard hartjes :)

Ik zie nu net dat het lijkt of ik een onwijs dikke arm heb :o

Dit is mijn tattoo die staat op mijn linker bovenarm:



De tattoo van mijn vriend staat op de binnenkant van zijn linker onderarm:

pi_101954742
Ik heb zelf echt helemaal niets met tattoo's maar als er zo'n persoonlijke gedachte achter zit dan vind ik het wel mooi. Leuk dat jullie allebei hem net anders hebben.

Ik ben vandaag begonnen met een moodboard. Dat is zo leuk! Je krijgt een beter beeld van de sfeer van de dag. Ben begonnen met het burgerlijk huwelijk en de sfeer is echt typisch stads/Amsterdam/modern/beetjekoninklijk. Denk dat het straks een heel verschil wordt met de trouwdag zelf.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:44:34 #187
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101955254
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 15:08 schreef Beppelepep het volgende:
Weet er iemand leuke binnenlocatie's voor foto's in Delft?
Jaaaaaa. Dansschool Wesseling aan de Voorstraat in Delft. Wij hebben daar afgelopen vrijdag onze trouwfoto's laten maken en ik heb ze nog niet gezien maar de locatie is echt fantastisch. Ik heb lang bij hen gewerkt dus vandaar dat ik er op kwam maar misschien staan ze ook open voor andere bruidsparen.
Het is een oud theater. Ze hebben maandag een proefles stijldansen dus ik denk dat je dan best even de locatie kan bekijken.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:46:48 #188
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_101955382
Oh ik heb echt niets met dat soort tattoo's maar de betekenis erachter is wel mooi!

Nu op film: dit was ons huwelijkskado van schoonzus en ceremoniemeester:
pi_101958009
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:44 schreef becky27 het volgende:

[..]

Jaaaaaa. Dansschool Wesseling aan de Voorstraat in Delft. Wij hebben daar afgelopen vrijdag onze trouwfoto's laten maken en ik heb ze nog niet gezien maar de locatie is echt fantastisch. Ik heb lang bij hen gewerkt dus vandaar dat ik er op kwam maar misschien staan ze ook open voor andere bruidsparen.
Het is een oud theater. Ze hebben maandag een proefles stijldansen dus ik denk dat je dan best even de locatie kan bekijken.
Oke dank je! ik gooi er wel ff een belletje tegenaan.
pi_101960796
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:46 schreef becky27 het volgende:
Oh ik heb echt niets met dat soort tattoo's maar de betekenis erachter is wel mooi!

Nu op film: dit was ons huwelijkskado van schoonzus en ceremoniemeester:
Gaaf! Jullie zien er prachtig uit! :Y
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 15 september 2011 @ 00:09:34 #191
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_101963154
Wij vieren vandaag ons katoenen huwelijk! *O*

Vanavond uit eten met de Babs. O+

Hier nog wat fotootjes:
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_101964527
Ha! 1 jaar alweer! Sanne, gefeliciteerd met ons ^) *;

:*

(en veren in de reet van Stefan voor het filmpje)
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  donderdag 15 september 2011 @ 00:53:12 #193
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_101964549
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:52 schreef MuadDib het volgende:
Ha! 1 jaar alweer! Sanne, gefeliciteerd met ons ^) *;

:*

(en veren in de reet van Stefan voor het filmpje)
Stefan _O_
Een heel bos veren in je reet is niet genoeg. Wat ben ik blij dat jij onze dag gefilmd hebt. :*

MuadDib: O+ :*
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_102058495
Nou de jurken zijn besteld :D Raar dat het nu definitief is maar sta volledig achter mijn keuze en het zijn echt mijn droomjurken :)

Voor het burgerlijk huwelijk is het de Pelicano geworden. Vanaf het begin al mijn droomjurk. De reden van twijfel is bekend, maar hij is toch anders en bovendien ben ik hem nu al bijna vergeten, laat staan over een jaar :p Het is nu mijn jurk! Met het korset met de open rug er onder zit hij achter helemaal perfect, voor moet het decolleté 1-2 cm minder diep worden gemaakt maar dat vind ik zelf eigenlijk ook mooier. Ik vind hem prachtig bij de dag en mezelf passen. Simpel, maar stijlvol. Je zou hem ook als avondjurk kunnen dragen. Althans ik zie hem zo op de rode loper bij de Oscars :)



De jurk voor de grote dag is een ander verhaal. Ik had Gomera, Petalo en Pergola. Ik twijfelde na de eerste pasdag heel erg tussen Gomera en Petalo omdat ze zoveel op elkaar leken. Uiteindelijk na een week er uit dat ik Gomera net iets mooier vond. Toen trok ik hem gisteren aan, maar ik kreeg niet het gevoel dat ik bij Pelicano had. Het was hem niet. Ik vond het kant een tikkeltje kitscherig en ik kon me niet goed voorstellen hoe de jurk was als haltermodel. Dus ik de Pergola aan, die anders is dan de andere 2...en dat was het gewoon! Zo'n mooi lijfje, en prachtig kant. Bolerootje wordt meegeleverd, kan dus zelf beslissen of ik hem wel of niet aan trek want daar twijfel ik nog over. Voel me echt een prinsesje in die jurk! Precies wat ik wilde. Hij lijkt van boven zelfs op de jurk van Kate haha.



Eind januari komen ze in mijn maat binnen. Dan een passessie waarbij hij cm voor cm op maat gemaakt wordt met de details zoals ik ze wil. Dat zou dan zo'n 2 maanden duren, dus +/- eind maart klaar. Trouw in juli dus mooi op tijd. Hoef ik daar niet meer over te stressen :)
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:47:59 #195
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_102058822
Allebei erg mooie jurken :Y En tof dat je gewoon wel die Pelicano hebt gekozen!

Wij zijn inmiddels bezig met de volgende stap in het huisje-boompje-beestje-proces: van de week een huis gekocht :D Doordat er zoveel gebeurt lijkt het alweer veel langer geleden dat we trouwden maar het is pas 3,5 maand :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 17 september 2011 @ 16:58:13 #196
8369 speknek
Another day another slay
pi_102059139
Niet bang dat je vriend dit ziet lily? Of gaan jullie het niet geheim houden?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102060208
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:58 schreef speknek het volgende:
Niet bang dat je vriend dit ziet lily? Of gaan jullie het niet geheim houden?
Haha nee, zit hier vrij anoniem. De echte details (namen van locaties etc.) ga ik hier ook niet melden. En ik weet voor 99,9% zeker dat hij nooit op FOK komt.

Ik vind het ook wel fijn om de dingen die familie/vrienden/kennissen/collega's nog niet mogen weten, hier te kunnen melden. Kan altijd moeilijk geheimen bewaren :p Gelukkig zijn er 7 vrouwen meegeweest tijdens het passen van de jurken dus ik heb wel wat mensen om het mee te delen.
pi_102086357
mooie jurken lily! Ik kan ook geen geheimen bewaren dus de meeste mensen weten wel dat ik als accentkleur rood in mn jurk heb ziitten. Maar tot dus ver kan de rest nog geheim houden.... Pff nog 8 maanden en dan mag ik het bekend maken.

Chanty wat leuk al weer een stapje verder. Gefeliciteerd met jullie huis.
  † In Memoriam † zondag 18 september 2011 @ 09:09:49 #199
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102086577
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:14 schreef Ripley het volgende:
Hoeveel kost eenbruidstaart, zo'n grote met veel laagjes?
Wij betaalden 5 ¤ p.p. voor een taart met 5 verdiepingen. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 18 september 2011 @ 09:10:30 #200
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102086583
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:09 schreef Sanne het volgende:
Wij vieren vandaag ons katoenen huwelijk! *O*

Vanavond uit eten met de Babs. O+

Hier nog wat fotootjes:
Gefeliciteerd! :*
Wij zitten bijna op 4 maanden. *O*
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 20 september 2011 @ 10:17:25 #201
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_102172058
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 09:10 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! :*
Wij zitten bijna op 4 maanden. *O*
Dankjewel! :*
De tijd vliegt...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 20 september 2011 @ 12:22:10 #202
8369 speknek
Another day another slay
pi_102175471
Het lijkt bij mij al een eeuwigheid geleden, en het is pas 2 en een halve maand. Zou het wel nog een keer willen doen, lastig..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2011 @ 12:56:16 #203
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102176501
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:22 schreef speknek het volgende:
Het lijkt bij mij al een eeuwigheid geleden, en het is pas 2 en een halve maand. Zou het wel nog een keer willen doen, lastig..
Wij doen het na 1 jaar waarschijnlijk nog eens héél dunnetjes over. Dat wil zeggen, samen op de koffie op de trouwlocatie, etentje in het restaurant waar we het feest hebben gehouden, etc. Wellicht in wat nieuwe zwart/witte kleding, al wordt het natuurlijk geen trouwjurk c.q. trouwpak. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:06:17 #204
8369 speknek
Another day another slay
pi_102176818
Da's wel een leuk idee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2011 @ 13:23:37 #205
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102177345
Om alvast in de stemming te komen doen we onze huwelijksreis nog eens over. We gaan in oktober nog een weekje naar dezelfde locatie en hetzelfde hotel op Gran Canaria als waar we na ons huwelijk waren. Gewoon een weekje in de zon en verder geen pretenties. :D
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_102185711
We zijn weer terug van onze vakantie.

We hebben een top bruiloft gehad. Het was super weer. Overdag ging alles top de sfeer was relaxed en alles ging precies zoals ik wil. Het feest savonds was zelf nog leuker dan ik had gedacht. Normaal hou ik er niet zo van om in het middelpunt van de belangstelling te staan maar het was in 1 woord top. Ik had niks anders willen doen. Morgenmiddag nog een afspraak met de fotograaf over het boek en dan is dat ook mooi af.

En zelfs de rekening viel heel erg mee.
pi_102188246
Leuke ideeën Cynix! Wij willen ook iets doen met elk jubileum. Een feest ofzo. Maar goed, laten we eerst maar eens gaan trouwen :p

Van het weekend bedachten we ons ineens dat we nog niet hebben nagedacht over de bruidskinderen. Maar nu merken we hoe lastig het is. De zus van mijn vriend heeft kinderen, maar die zijn al 14 en 16 als we trouwen. Dan kom je bij kinderen van vrienden uit, maar wie kies je dan? We hebben 14 kinderen (allemaal onder de 12) als daggasten.
pi_102188438
Wij hadden alle kinderen expres achterwege gelaten, onze ringdrager was 32 :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2011 @ 18:27:30 #209
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102188662
Wij hadden ook geen zin in aandoenlijke kindertjes om ons heen. Meestal eisen die alle aandacht op, lopen ze overal doorheen en verstoren ze het programma. :)
Ons huwelijk moest echt óns feestje worden en dat werd het gelukkig ook. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_102188940
Same here... er komt trouwens nog een foto maar mijn wederhelft wil er niet herkenbaar op dus die moet ik nog ff editten ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_102188958
Mwah ik vind dat altijd wel meevallen dat ze de aandacht trekken. Vanaf een jaar of 5-6 kunnen de meesten prima hun taakjes uitvoeren en voor de rest rustig zitten. En daarbij mogen ze van mij best wat aandacht trekken. In twee van onze drie vriendengroepen is het heel normaal om de kinderen erbij te hebben als we afspreken.

Maar misschien is het voor mij ook anders omdat ik dagelijks met kinderen werk.

De meisjes is trouwens wel makkelijk. We hebben er maar vier, waarvan één nog maar 2 jaar is op de grote dag dus die andere drie zijn sowieso de gelukkigen (één is 6, de andere twee 9).
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:10:30 #212
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_102190415
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:27 schreef Cynix ® het volgende:
Wij hadden ook geen zin in aandoenlijke kindertjes om ons heen. Meestal eisen die alle aandacht op, lopen ze overal doorheen en verstoren ze het programma. :)
Ons huwelijk moest echt óns feestje worden en dat werd het gelukkig ook. :)
Bij ons waren er 3 babietjes en 1 meisje van bijna 3. Alle vier de hele dag superlief en totaal niet gehoord :)

@ Lily: lastig inderdaad, je wilt natuurlijk ook niemand voor het hoofd stoten :') Kiezen voor degenen die het dichtste bij je staan of als dat niet uitmaakt loten?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:48:49 #213
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102192058
Wij hadden drie bruidskindjes, onze dochter, nichtje en neefje (resp 16 maanden, 2 jaar en 2,5 jaar) en ik vond het fantastisch dat ze er bij waren. Ze trokken de aandacht, vooral buiten het stadhuis, voor mij geen probleem. Ik ben niet het type wat koste wat kost continu in de belangstelling hoeft te staan. Ze horen er net zo goed bij als de rest van de gasten en ik heb me er totaal niet aan gestoord dat ze eventueel iets verstoorden.
Ik heb wel eens een bruiloft meegemaakt met enorm irritante pubers die tijdens de ceremonie iedereen gingen afkraken op kleding en uiterlijk. Dat vond ik veel vervelender dan een peuter die lekker rond rent.
  woensdag 21 september 2011 @ 08:37:41 #214
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_102208594
Zoooo ik leef weer :@

Ik had ff een paar dagen nodig om bij te komen van het vrijgezellenfeest en sindsdien vliegt de tijd :o Het is gewoon alweer woensdag, over 2 dagen gaat het gebeuren :X

Het vrijgezellenfeest was echt gaaf! *O* Voor mij is het lekker rustig gehouden en dat was de perfecte combinatie. Om half 2 werd ik opgehaald om richting de kroeg hier in het durrep te gaan om een broodje te eten en op het terras te hangen in de zon. Rond een uur of 5 zijn we in de auto gestapt om richting Hengelo te gaan om te gaan eten bij de Griek. Wow wat is dat verschrikkelijk lekker _O_ Na het eten zijn we de kermis opgegaan en daar hebben we al afwisselend met de kroeg over heen gelopen. Er is een geweldig filmpje gemaakt die gefilmpt is in de achtbaan, Kimmetje op haar hilarischt _O- Rond een uur of 11 zijn we weer richting hier gegaan om de auto's weg te brengen en te eindigen in een andere kroeg waar we rond 1 uur gezelschap kregen van de jongens en toen barstte het feest pas echt los. Een echt gevalletje "gelukkig hebben we de foto's nog!" O-) Moe maar voldaan kropen mijn vriend en ik rond een uur of 4 ons bed in ^O^

Enig minpuntje: Van de 18 grieten hebben er 12!!!! afgebeld 3 dagen van tevoren zodat ze het halve programma hebben moeten schrappen en 1 is er helemaal niet op komen dagen. In het begin vond ik dat echt heel erg maar achteraf gezien had het denk ik zo moeten zijn. We hebben ontzettend veel schik gehad met ons 5-en. B-)

Zaterdag hebben we echt bij moeten komen waarop we zondag weer vol aan de bak zijn gegaan. Huis opruimen, laatste dingen schilderen en op naar deze week. Maandag zijn mijn haren geknipt en geverfd en gisteren heb ik dan eindelijk mijn trouwnagels gekregen. Het motief wat erop staat matcht met mijn jurk ;) en de nagels zijn allemaal met de hand beschilderd.



Vandaag staat de schoonheidsspecialiste op het programma en vanmiddag moet ik de bloemen ophalen voor het autoboeket en naar de zus van mijn vriendin brengen die het verder in elkaar flanst O+

Morgen de laatste dingetjes regelen en dan vrijdag vanaf half 9 aan de bak met make up, haren enz. *O*
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2011 @ 17:52:34 #215
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102226721
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 08:37 schreef derdekeer het volgende:
Enig minpuntje: Van de 18 grieten hebben er 12!!!! afgebeld 3 dagen van tevoren zodat ze het halve programma hebben moeten schrappen en 1 is er helemaal niet op komen dagen.
Nu maar hopen dat dát op vrijdag beter gaat. :)
Alvast héél veel plezier op de grote dag! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_102229102
Mooie nagels derde keer! zijn dat je eigen nagels of neppers?
Wat balen dat er zoveel meiden af hebben gezegd.... maar dan weet je wel wie je echte vrienden zijn. Gelukkig dat je evengoed een tof feestje hebt gehad!
Al vast veel plezier as vrijdag.
pi_102238031
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:48 schreef becky27 het volgende:
Wij hadden drie bruidskindjes, onze dochter, nichtje en neefje (resp 16 maanden, 2 jaar en 2,5 jaar) en ik vond het fantastisch dat ze er bij waren. Ze trokken de aandacht, vooral buiten het stadhuis, voor mij geen probleem. Ik ben niet het type wat koste wat kost continu in de belangstelling hoeft te staan. Ze horen er net zo goed bij als de rest van de gasten en ik heb me er totaal niet aan gestoord dat ze eventueel iets verstoorden.
Ik heb wel eens een bruiloft meegemaakt met enorm irritante pubers die tijdens de ceremonie iedereen gingen afkraken op kleding en uiterlijk. Dat vond ik veel vervelender dan een peuter die lekker rond rent.
Je dochter als bruidsmeisje is natuurlijk het allermooiste. Ze zag er ook prachtig uit!

We hebben de jongsten nu geschrapt met het argument: te jong. Niet dat het veel uitmaakt. Als we alleen maar peuters hadden gehad dan was dat ook prima geweest. Maar je moet een keuze maken en die ook wel kunnen beargumenteren. De oudsten doen we ook niet. Zijn stoere jongens die het waarschijnlijk ook niet leuk vinden. Dan blijven er 5 over, ongeveer van dezelfde leeftijd als de meiden. We gaan in overleg met de ouders wat zij er van denken want van één verwacht ik sowieso dat hij het niet zo leuk zal vinden. Maar de ouders zelf hebben daar toch het beste zicht op. En als ze alle vijf willen, dan is loten inderdaad een goed idee @Chanty

Zo makkelijk een gastenlijst in elkaar gezet, en dan moeite hebben met het kiezen van bruidskindjes :')
pi_102238241
@derdekeer

Jeetje, kan me voorstellen dat je flink baalde. Maar als ik je verhaal zo lees is het een geweldige dag geweest en moet je je dat vooral herinneren!

Zo dat is zeer netjes gedaan op je nagels. Daar mag je zeker blij mee zijn! Ook alvast heeeeeel veel plezier gewenst voor de grote dag!
  donderdag 22 september 2011 @ 07:53:48 #219
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_102250568
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef martine1984 het volgende:
Mooie nagels derde keer! zijn dat je eigen nagels of neppers?
Wat balen dat er zoveel meiden af hebben gezegd.... maar dan weet je wel wie je echte vrienden zijn. Gelukkig dat je evengoed een tof feestje hebt gehad!
Al vast veel plezier as vrijdag.
Het zijn echte neppers :P Mijn nagels zijn al lang van zichzelf maar ik vond neppers net ff wat mooier voor de bruiloft. Gelukkig zit een vriendin van mij in opleiding en mocht ik mee als proefkonijn en heeft haar lerares mij de bloemen erop geschilderd *O*
  donderdag 22 september 2011 @ 08:01:20 #220
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_102250648
Wat betreft de afzeggingen weet ik inderdaad waar ik sta :') Maar zoals het vrijgezellenfeest is gegaan weet ik dat ik prima zonder ze kan ;) Voor de bruiloft zelf hebben maar 5 mensen zich afgemeld dus dat valt mee *O*


Vandaag een dagje met veel geregel en een kennismaking met de vriendin van mijn broer. Mijn broer woont al jaren in Engeland en voor de bruiloft komt hij voor het eerst in 4 jaar over vanuit daar samen met zijn vriendin. Ben heel benieuwd vooral omdat het een "echte' engelse is.

Toen bekend werd dat we gingen trouwen ging ze ervan uit dat ze bruidsmeisje was en al dat soort dingen meer. Tot nu toe vind ze het raar zoals wij de dingen doen maar tegelijkertijd ook heel spannend. Wij zijn vooral heel erg benieuwd naar haar kleding aangezien ze daar zo'n 100 jaar achterlopen op Nederland :@ :D
pi_102253406
Mooie nagels, derdekeer, echt heel :Y.

Wij hebben dinsdagavond ons trouwalbum opgehaald. Ik hou er echt van O+ . We hebben het boek digitaal laten maken, dus geen 'traditioneel' geplakt album. We hebben ook alle foto's die de fotograaf gemaakt heeft op dvd gekregen en daar zaten ook nog flink wat gave verrassingen tussen.

Voor het idee:



Hou je gerust niet in met zeggen dat ie scheef is, dat weet ik, maar dat vind ik er zelf juist zo leuk aan :P

En wat een knappe man hè :Y) (Deze foto mag wel even wegens niet extreem met z'n hoofd in beeld enzo).
pi_102263149
mooi jentin!
pi_102288157
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:32 schreef Jentin het volgende:
Mooie nagels, derdekeer, echt heel :Y.

Wij hebben dinsdagavond ons trouwalbum opgehaald. Ik hou er echt van O+ . We hebben het boek digitaal laten maken, dus geen 'traditioneel' geplakt album. We hebben ook alle foto's die de fotograaf gemaakt heeft op dvd gekregen en daar zaten ook nog flink wat gave verrassingen tussen.

Voor het idee:

[ afbeelding ]

Hou je gerust niet in met zeggen dat ie scheef is, dat weet ik, maar dat vind ik er zelf juist zo leuk aan :P

En wat een knappe man hè :Y) (Deze foto mag wel even wegens niet extreem met z'n hoofd in beeld enzo).
*zit met neus IN scherm*
Knappe man jah! :D ^O^

en ook mooie foto's! :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_102328722
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:32 schreef Jentin het volgende:
Mooie nagels, derdekeer, echt heel :Y.

Wij hebben dinsdagavond ons trouwalbum opgehaald. Ik hou er echt van O+ . We hebben het boek digitaal laten maken, dus geen 'traditioneel' geplakt album. We hebben ook alle foto's die de fotograaf gemaakt heeft op dvd gekregen en daar zaten ook nog flink wat gave verrassingen tussen.

Voor het idee:

[ afbeelding ]

Hou je gerust niet in met zeggen dat ie scheef is, dat weet ik, maar dat vind ik er zelf juist zo leuk aan :P

En wat een knappe man hè :Y) (Deze foto mag wel even wegens niet extreem met z'n hoofd in beeld enzo).
mooie foto O+
pi_102329235
Mooie foto Jentin :Y
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_102331862
Ik mag me hier ook melden, vriendlief en ik gaan 14 september 2012 trouwen. *O*
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2011 @ 17:09:54 #227
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102334986
Leuk! Je bent er in ieder geval op tijd bij! :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_102337763
Ja, dat wel. _O-
  † In Memoriam † zaterdag 24 september 2011 @ 22:41:44 #229
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102344462
Hoe zou het met derdekeer zijn afgelopen? :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 25 september 2011 @ 00:36:17 #230
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_102349149
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:41 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe zou het met derdekeer zijn afgelopen? :)
Ja, ik ben ook benieuwd! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_102366831
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:09 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, dat wel. _O-
Heb je lekker de tijd. Vind ik zelf ook heerlijk :)

Bruidskindjes probleem hier is opgelost. Van 3 van de 5 jongetjes zeiden de ouders dat ze het niets zouden vinden. Nu hebben we voor een 4-jarig jongetje gekozen + die 2 die dan wel zouden willen. Mijn vriend vindt het erg leuk omdat hij het zoontje is van de vriend met wie hij het langst optrekt van de vriendengroep (en is een collega). Kindjes weten het zelf allemaal nog niet. Dat vertellen we begin volgend jaar wel als we op zoek gaan naar de kleding.

Voor degene die wel bruidskinderen hadden, hebben jullie de kinderen betrokken in het kiezen van de kleding?
pi_102367153
Wij hebben vandaag ook onze datum geprikt! :D voorlopig dan, nu nog kijken of er niks mee in de soep loopt. ;)
pi_102371940
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 17:45 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

Voor degene die wel bruidskinderen hadden, hebben jullie de kinderen betrokken in het kiezen van de kleding?
Wij hadden 1 bruidsjonker van vier, en zijn outfit is gewoon door ons/zijn moeder uitgekozen. Dat hebben we overigens niet speciaal aangeschaft ofzo, hij had zelf een keurig outfitje en dat vonden wij prima.
  maandag 26 september 2011 @ 08:59:20 #234
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_102389317
Sorry, ik leef nog :@ Om het goed te maken een extra lang verslag incl. foto's })

Wat een feest O+ Mensen wisten niet wat ze verwachten moesten en 1 woord kwam telkens terug bij het afscheid nemen "geweldig" *O*

s'morgens om half 9 ben ik richting de make up vertrokken en om half 11 was mijn kapster hier. Na het nodige priegelwerk zat de tiara vast gevlochten en was het wachten op de daggasten die om 12 uur hier zouden verzamelen. Na brood en soep te hebben gegeten met zijn allen ben ik om half 1 naar boven vertrokken om de jurk aan te trekken. Het kostte mijn vriendin ff moeite om de rits omhoog te doen maar uiteindelijk is het gelukt :D




Om half 2 zijn we vertrokken richting het gemeentehuis inclusief ons bruidsmeisje >:)



Na een geweldige huwelijksvoltrekking waarbij alles ging zoals we bedacht hadden zijn we in de auto gestapt om als 1e een stop te maken bij de kameraad die beide voeten heeft gebroken op het vrijgezellenfeest. Hij mocht een paar uurtjes naar huis maar was niet mobiel genoeg om langs te komen dus dan maar zo ;)

Vanuit daar zijn we naar diverse foto locaties geweest:

St Marie Chapel in diepenheim:



Nijenhuislaan in diepenheim:



en toen werd ik melig:



Om te eindigen onder de diepenheimsebrug:



Van hieruit weer terug gegaan naar de feestlocatie waar we een geweldige maaltijd hebben gegeten. Om half 7 kwam de visagiste nog ff langs om de dag make up om te gooien naar avond make up. Hierop was het wachten op de avondgasten die allemaal rond 8 uur zouden komen binnen vallen. *O*

Omdat onze muzieksmaak nogal ver uit elkaar ligt hadden we bedacht dat mijn vriend na het handjes schudden zou beginnen met optreden met zijn band.

Vervolgens zou de muziekcomputer aangaan zodat de gasten weer even bij konden komen en wij ons al konden verheugen op het optreden van onze kameraad.

Om 11 uur was het dan zover, aangezien ik van dubstep hou (vroeger hardcore) hadden wij onze kameraad gevraagd of hij een half uur dubstep wilde draaien en dat wilde hij wel. :Y Wat hij deed steeg boven onze verwachting uit. Hij had een mix gemaakt waarbij eerst nederlands talig langs kwam, vervolgens werd geschakeld naar Dubstep om te eindigen met de meest vette hardcore ooit :9~ Het half uur werd een uur en alle gasten stonden op de dansvloer te hakken inclusief de oudere generatie *O* Missie geslaagd!

Rond half 1 was het feest ten einde voor de gasten maar wij zijn na het feest nog in onze bruidskleding verhuisd naar een cafe hier in het dorp waar wij helemaal los zijn gegaan.



Rond 4 uur waren we moe en voldaan en gingen we richting huis:



Maar niet voordat ik van de glijbaan af was geweest, check vooral de schoenen _O-



Een feest om nooit te vergeten. De oudere generatie die de standaard bruiloften gewend zijn vonden het helemaal top of zoals hun het zeggen : Zoiets maak ie nooit wier met!
  maandag 26 september 2011 @ 09:08:00 #235
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102389438
haha, tof dat jullie naderhand nog gewoon doorfeestten in de kroeg! dat zou ook wel mijn ding zijn :).
En toen ik de eerste foto dacht ik, ojee die tattoo, als dat het plaatje maar niet verpest.. maar op de andere foto's zie je toch dat je jurk er ook heel mooi bij past!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 26 september 2011 @ 09:29:11 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102389802
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:22 schreef speknek het volgende:
Het lijkt bij mij al een eeuwigheid geleden, en het is pas 2 en een halve maand. Zou het wel nog een keer willen doen, lastig..
Wij zijn op de trouwdag zelf met z'n tweetjes uit eten gegaan en een jaar later zijn we met iedereen die bij de huwelijksvoltrekking was in datzelfde restaurant gaan eten. Beetje achterstevoren volgorde, maar we wilden 'klein' trouwen.

En vorig jaar, toen we 5 jaar getrouwd waren zijn we daar weer gaan eten. Ik met mijn trouwjurk weer aan, hij in zijn pak. :Y O+
***
  maandag 26 september 2011 @ 09:31:15 #237
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_102389844
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:08 schreef Maanvis het volgende:
haha, tof dat jullie naderhand nog gewoon doorfeestten in de kroeg! dat zou ook wel mijn ding zijn :).
En toen ik de eerste foto dacht ik, ojee die tattoo, als dat het plaatje maar niet verpest.. maar op de andere foto's zie je toch dat je jurk er ook heel mooi bij past!
We hebben in het cafe hele leuke reacties gehad. Mensen dachten dat we ons vrijgezellenfeest hadden en vielen zowat achterover toen we vertelden dat we net getrouwd waren :D

Wat betreft de tattoo, als ik daar rekening mee had moeten houden met het uitzoeken van de jurk was het zeer lastig geweest omdat mijn rug volledig bedekt is en mijn voet en andere arm ook gezegend zijn met een plakplaatje :P
pi_102389889
Wat een leuke foto's! :) Ook helemaal niet gemaakt ofzo! Super!

Oh, en over kinderen (dat las ik vorige keer ergens hierboven): waren bij ons niet gewenst en ze zin er dan ook niet bij geweest de hele dag. Ze weten hoe ik over kinderen denk en toen we de vraag van één iemand kregen (we hadden het niet specifiek op de uitnodiging gezet) hebben we gewoon netjes nee gezegd, en dat werd ook begrepen.
Dat hield in, helaas, dat uiteindelijk op de trouwdag de man van de nicht van mijn man ( :')!) er niet bij was omdat de oppas ziek bleek te zijn. Maar een jankend kind had gewoon echt onze dag verpest en dat risico wilden we echt niet lopen. De jongste die erbij was was 15 geloof ik, en die zet het 'm niet meer spontaan op 'n janken ^O^
Ja doei.
  maandag 26 september 2011 @ 09:38:53 #239
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102389952
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een leuke foto's! :) Ook helemaal niet gemaakt ofzo! Super!

Oh, en over kinderen (dat las ik vorige keer ergens hierboven): waren bij ons niet gewenst en ze zin er dan ook niet bij geweest de hele dag. Ze weten hoe ik over kinderen denk en toen we de vraag van één iemand kregen (we hadden het niet specifiek op de uitnodiging gezet) hebben we gewoon netjes nee gezegd, en dat werd ook begrepen.
Dat hield in, helaas, dat uiteindelijk op de trouwdag de man van de nicht van mijn man ( :')!) er niet bij was omdat de oppas ziek bleek te zijn. Maar een jankend kind had gewoon echt onze dag verpest en dat risico wilden we echt niet lopen. De jongste die erbij was was 15 geloof ik, en die zet het 'm niet meer spontaan op 'n janken ^O^
Wel raar dat je je zo kunt laten opfokken door een huilend kind, maar ieder zijn ding denk ik :).
Bij de trouwerij van m'n nichtje een paar weken geleden was er ook 1 kindje bij van 1,5 die nogal wat herrie maakte in de kerk, maar dat vonden we alleen maar schattig. Ze mocht ook de ringen brengen O+.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102390005
Ik heb een grondige hekel aan babies en kleine kinderen :)
Ja doei.
  maandag 26 september 2011 @ 09:45:14 #241
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102390052
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wel raar dat je je zo kunt laten opfokken door een huilend kind, maar ieder zijn ding denk ik :).
Bij de trouwerij van m'n nichtje een paar weken geleden was er ook 1 kindje bij van 1,5 die nogal wat herrie maakte in de kerk, maar dat vonden we alleen maar schattig. Ze mocht ook de ringen brengen O+.
ik ben het volledig met Moterbloempje eens hoor..

als je het niet wil op je dag dan niet toch?
Wij wilden het absoluut niet tijdens de ceremonie..
wat dus inhield dat er twee oma's mee waren ( die wij zelf ook goed kennen) die op de babies pasten tijdens de ceremonie.. de rest van de dag waren er wel genoeg kids aanwezig..
(de mensen met kids niet uitnodigen was geen optie, het waren onze getuigen, en de kids thuis laten kon ook niet omdat ze nog borstvoeding moesten hebben :P )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_102390168
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wel raar dat je je zo kunt laten opfokken door een huilend kind, maar ieder zijn ding denk ik :).
Bij de trouwerij van m'n nichtje een paar weken geleden was er ook 1 kindje bij van 1,5 die nogal wat herrie maakte in de kerk, maar dat vonden we alleen maar schattig. Ze mocht ook de ringen brengen O+.
Toen ik ging trouwen waren mn nichtjes van 1, 2 en 2.5 er ook gewoon bij en hebben zich voorbeeldig gedragen.
Vond het heerlijk dat ze erbij waren in hun mooie jurkjes, en ja die van 1 moest ook huilen toen het te lang duurde maar kan daar niet boos om worden.
ik ben hun tante en ben blij dat hoe jong ze ook waren wel een deel uitmaakte van onze speciale dag.
  maandag 26 september 2011 @ 09:58:47 #243
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102390283
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2011 09:45 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik ben het volledig met Moterbloempje eens hoor..

als je het niet wil op je dag dan niet toch?
Wij wilden het absoluut niet tijdens de ceremonie..
wat dus inhield dat er twee oma's mee waren ( die wij zelf ook goed kennen) die op de babies pasten tijdens de ceremonie.. de rest van de dag waren er wel genoeg kids aanwezig..
(de mensen met kids niet uitnodigen was geen optie, het waren onze getuigen, en de kids thuis laten kon ook niet omdat ze nog borstvoeding moesten hebben :P )
klopt het is maar net hoe je erin staat, het was meer dat ik het vreemd vond dat zoiets 'je hele dag kan verpesten' :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 26 september 2011 @ 10:03:54 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102390369
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:52 schreef DuBecky het volgende:

[..]

Toen ik ging trouwen waren mn nichtjes van 1, 2 en 2.5 er ook gewoon bij en hebben zich voorbeeldig gedragen.
Vond het heerlijk dat ze erbij waren in hun mooie jurkjes, en ja die van 1 moest ook huilen toen het te lang duurde maar kan daar niet boos om worden.
ik ben hun tante en ben blij dat hoe jong ze ook waren wel een deel uitmaakte van onze speciale dag.
Mooi voor hun en jullie dat ze er toch bij waren :). M'n nichtje had ook in de kerkboekjes de namen van recent geboren kindjes in de familie/vriendengroep laten zetten (bij het stukje dat je gaat bidden overleden/zieke mensen en dan ook voor kinderen), dat vond ik ook heel mooi.

PS: Overigens wel leuk, ik was op vakantie in Frejus op het moment dat jij daar naar emigreerde :).

[ Bericht 8% gewijzigd door Maanvis op 26-09-2011 10:11:32 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 26 september 2011 @ 10:07:42 #245
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_102390427
Ieder zijn eigen ding toch? Iedereen had schik om ons "bruidsmeisje" vooral toen ze tijdens DE kus ontzettend hard begon te blaffen, schijnbaar was ze het toch niet eens met ons trouwen :P
  maandag 26 september 2011 @ 10:42:13 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_102391118
Haha te grappig die hond en die kouseband op het hoofd van je vriend man.
Tot vier uur in de kroeg... zal wel een rustige huwelijksnacht zijn geweest :P.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 26 september 2011 @ 11:03:53 #247
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_102391590
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:42 schreef speknek het volgende:
Haha te grappig die hond en die kouseband op het hoofd van je vriend man.
Tot vier uur in de kroeg... zal wel een rustige huwelijksnacht zijn geweest :P.
Heel rustig... :z Was nog wel lachen. Bij thuiskomst hadden we heel enthousiast de kaarten meegenomen naar boven om ze te lezen en het geld te tellen *) Mijn man ging liggen, voelde het kussen en..... was vertrokken _O- Dus heb ik in mijn uppie alle kaarten nog doorgelezen :D
pi_102392804
Wij hebben dat wel, kinderen op onze bruiloft.
Mijn zus heeft twee dochters van dan 9 en 11, die gaan ook niet meer zomaar janken. Hele makkelijke kinderen ook.

Hebben we ook nog de kinderen van schoonzusje die dan 6 en 3 zijn.
Eigenlijk wil ik ook graag onze honden betrekken ergens, maar de jongste van schoonzusje flipt van de honden dus daar moeten we nog even wat op bedenken.

Derdekeer, zo te zien echt een topfeest! _O_
Gefeliciteerd!
pi_102395419
Prachtige jurk Derdekeer! En geweldig dat je met die jurk nog de kroeg in bent gegaan _O_

Over de kinderen... Kan me voorstellen dat je er voor kiest om ze niet uit te nodigen. Bij de laatste bruiloft waar ik was, waren aardig wat kinderen bij de ceremonie, inclusief de 2 kinderen van het bruidspaar zelf. De jongste, 1, trok inderdaad wel wat aandacht door het kruipen door de zaal en de reacties van de andere kinderen daar op. Er zijn denk ik genoeg mensen die dat vervelend vinden en niet in het plaatje van hun bruiloft vinden passen (net zoals ik me geen bruiloft zonder kinderen kan voorstellen).

Maar die herrie en dat janken valt echt wel mee. Dat heb ik nog nooit meegemaakt op een bruiloft.
  † In Memoriam † maandag 26 september 2011 @ 13:26:01 #250
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102396199
Ja, leuke foto's! :Y
Lekker 'losjes'. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 26 september 2011 @ 13:27:51 #251
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102396260
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
En vorig jaar, toen we 5 jaar getrouwd waren zijn we daar weer gaan eten. Ik met mijn trouwjurk weer aan, hij in zijn pak. :Y O+
Leuk! :)
Ik zou me zelf misschien wel een beetje opgelaten voelen om dat trouwpak weer aan te doen en daar met mijn vrouw in trouwjurk te zitten. Bovendien is het maar zeer de vraag of alles over 5 jaar nog past. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 26 september 2011 @ 13:29:28 #252
8369 speknek
Another day another slay
pi_102396314
Hebben er eigenlijk meer mensen het bovenste stuk van de taart meegekregen die je dan in de diepvries moet doen en een jaar later opeten? Had nog nooit van het gebruik gehoord, maar hij ligt nu in de diepvries :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102396396
derde keer wat een geweldige dag hebben jullie gehad! Mooie jurk !
pi_102396419
Mijn schoonmoeder wou dat ook graag met onze taart. We hadden er naar gevraagd bij de taartenmaakster omdat we zelf onze twijfels hadden bij een jaar (!) lang een taart bewaren.. Zij vertelde dat het alleen kan bij taarten waarin conserveringsmiddelen zijn gebruikt en zeker niet bij taarten met verse ingrediënten... Had er niet zoveel moeite mee dat 'gebruik' te skippen, laat volgend jaar wel de bruidstaart namaken ofzo..
pi_102396454
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:32 schreef Raissa het volgende:
Mijn schoonmoeder wou dat ook graag met onze taart. We hadden er naar gevraagd bij de taartenmaakster omdat we zelf onze twijfels hadden bij een jaar (!) lang een taart bewaren.. Zij vertelde dat het alleen kan bij taarten waarin conserveringsmiddelen zijn gebruikt en zeker niet bij taarten met verse ingrediënten... Had er niet zoveel moeite mee dat 'gebruik' te skippen, laat volgend jaar wel de bruidstaart namaken ofzo..
Maar dan wel iets kleiner natuurlijk ;)
  maandag 26 september 2011 @ 14:23:11 #256
346485 derdekeer
3x is scheepsrecht.....
pi_102398011
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 13:26 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, leuke foto's! :Y
Lekker 'losjes'. ;)
Waar was je eigenlijk? Had nog wel een speciale Fok! stoel voor je gereserveerd :P

We hebben ook wel statieportretten hoor maar zoals je aan de trouwkaartfoto's wel kon zien houden we daar niet echt van O-) De foto met de auto was ook weer een toevalstreffer ik draaide me om naar mijn man en zei heeeey jij hier? waarop hij zijn hand ook opstak en net op dat moment drukte de fotograaf af *O*
pi_102402318
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:32 schreef Raissa het volgende:
Mijn schoonmoeder wou dat ook graag met onze taart. We hadden er naar gevraagd bij de taartenmaakster omdat we zelf onze twijfels hadden bij een jaar (!) lang een taart bewaren.. Zij vertelde dat het alleen kan bij taarten waarin conserveringsmiddelen zijn gebruikt en zeker niet bij taarten met verse ingrediënten... Had er niet zoveel moeite mee dat 'gebruik' te skippen, laat volgend jaar wel de bruidstaart namaken ofzo..
Ik ken het gebruik niet maar lijkt me ook niet lekker. Namaken is inderdaad een beter idee.
  maandag 26 september 2011 @ 16:39:01 #258
330855 ejiraM
for the greater good
pi_102402601
Allereerst, dit is echt mijn lievelingslurktopic O-) Ik word zo gelukkig van alle mooie foto's, en kan zo heerlijk dromen over wat ik wel of niet zou willen op mijn grote dag O+

Maar wat ik wilde zeggen; ik heb afgelopen mei nog een stukje taart gehad van iemand die de juni daarvoor getrouwd was. Die hadden gewoon teveel taart :P Dus ze hadden het topje wel echt bewaard voor met z'n tweeën op hun trouwdag, maar ze hadden ook nóg een laag over, en dan eens in de paar maanden haalden ze er een stuk uit. Smaakte nog prima hoor! Net zo lekker als op de dag zelf ;) Maar scheelt dan inderdaad ook wat voor taart het is waarschijnlijk, denk dat zij er speciaal rekening mee hadden gehouden :Y

En over bruidskindjes ; ik denk dat het ook wel scheelt wat voor relatie je met het kind hebt. Kan me voorstellen dat je je neefje/nichtje er wel graag bij wilt hebben, maar dat je geen trek hebt in alle kindjes van alle vage kennissen die je uit beleefdheid hebt uitgenodigd :P
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  † In Memoriam † maandag 26 september 2011 @ 17:04:00 #259
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102403672
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:29 schreef speknek het volgende:
Hebben er eigenlijk meer mensen het bovenste stuk van de taart meegekregen die je dan in de diepvries moet doen en een jaar later opeten? Had nog nooit van het gebruik gehoord, maar hij ligt nu in de diepvries :').
Yep, hier ook. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_102405110
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:39 schreef ejiraM het volgende:
Allereerst, dit is echt mijn lievelingslurktopic O-) Ik word zo gelukkig van alle mooie foto's, en kan zo heerlijk dromen over wat ik wel of niet zou willen op mijn grote dag O+

Maar wat ik wilde zeggen; ik heb afgelopen mei nog een stukje taart gehad van iemand die de juni daarvoor getrouwd was. Die hadden gewoon teveel taart :P Dus ze hadden het topje wel echt bewaard voor met z'n tweeën op hun trouwdag, maar ze hadden ook nóg een laag over, en dan eens in de paar maanden haalden ze er een stuk uit. Smaakte nog prima hoor! Net zo lekker als op de dag zelf ;) Maar scheelt dan inderdaad ook wat voor taart het is waarschijnlijk, denk dat zij er speciaal rekening mee hadden gehouden :Y

En over bruidskindjes ; ik denk dat het ook wel scheelt wat voor relatie je met het kind hebt. Kan me voorstellen dat je je neefje/nichtje er wel graag bij wilt hebben, maar dat je geen trek hebt in alle kindjes van alle vage kennissen die je uit beleefdheid hebt uitgenodigd :P
Kindjes van vage kennissen zou ik er ook niet bij willen hebben, ik heb daar niks mee.
Sowieso heb ik niet veel met kinderen tenzij ze 'eigen' zijn.
pi_102405519
Nopes voor mijn bruiloft ook geen kindjes :) Heb niks tegen kleine kindjes maar ik vind het meer een 'grote-mensen-feest' en ik zou het zelf niet prettig vinden als er een kind ligt te huilen. Lijkt me ook voor de ouders vervelend.
pi_102406783
Wat hebben jullie allemaal voor een jankkinderen in jullie omgeving :{

Bij ons zijn de kinderen er vanaf het diner ook niet meer bij. Dan is het bij ons ook een grote-mensen-feest. Gaan ze lekker frietjes eten in een zaal er naast en een film kijken (onder toezicht van oppas) en dan hebben de ouders tussen 7 en 8 de tijd om ze naar bed te brengen. Diner heeft overigens vooral te maken met het menu wat de kids vast niet lekker vinden haha.

Volgende dag bij de afsluitende brunch zijn ze er wel weer bij.

Met kinderen bedoel ik trouwens die onder de 12 hè. Neefjes/nichtjes van 14 en ouder zijn er wel 's avonds bij. Die zie ik ook niet echt als kinderen en horen er gewoon bij. Heb een hele sterke band met mijn familie en dat geldt voor mijn vriend ook.
pi_102411870
De dochters van zus zijn er wel bij tot aan het diner, die zijn oud genoeg en zelfstandig.
De kinderen van vriends zus zijn dan zes en drie, die vind ik daar nog te jong voor en verder hebben we niet zo veel met ze. Ze hangen nogal graag de stervende zwaan uit. :')

En qua eten zijn de meiden van zus ook makkelijk, die proberen alles. O+
  maandag 26 september 2011 @ 20:29:33 #264
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_102412019
sowieso pas na me 50ste
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_102412146
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze hangen nogal graag de stervende zwaan uit. :')
_O-

Ik heb 'gelukkig' niet echt jonge kinderen in mijn directe familie. De jongsten zijn mijn neefje van 12 (die zal waarschijnlijk al wel 13 zijn bij het huwelijk) en nichtje van 14 (15, bijna 16 bij huwelijk). Mijn neefje is wel een beetje een typisch ventje (stoornis op autistisch spectrum) dus ik hoop dat hij zich gedraagt, en dat mijn nichtje zich niet al te erg verveelt (typische puber), maar verder moet het wel goedkomen denk ik.
pi_102412399
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef lunapuella het volgende:

[..]

_O-

Ik heb 'gelukkig' niet echt jonge kinderen in mijn directe familie. De jongsten zijn mijn neefje van 12 (die zal waarschijnlijk al wel 13 zijn bij het huwelijk) en nichtje van 14 (15, bijna 16 bij huwelijk). Mijn neefje is wel een beetje een typisch ventje (stoornis op autistisch spectrum) dus ik hoop dat hij zich gedraagt, en dat mijn nichtje zich niet al te erg verveelt (typische puber), maar verder moet het wel goedkomen denk ik.
Ik heb een neefje van dertien die er de hele dag bij is.
Dat is m'n lievelingsneefje, komt ook regelmatig bij ons logeren en wil dan m'n boodschappen voor me dragen enzo. _O-
pi_102428232
hier zijn de kinderen overdag van harte welkom en tijdens het avondfeest niet. Nou hebben wij zelf ook een zoontje van bijna 2 dus voor hem is t wel leuk als hij vriendjes heeft om mee te spelen. Ze hebben ook een speciale zaal met bioscoop waar de kids kunnen spelen. Hier alleen nog wel twijfel of dat we naast onze eigen zoon nog een bruidsmeisje willen. Het lijkt me wel heel leuk maar aan de andere kant kost het ook weer een extra jurk, extra daggasten.... Gelukkig heb ik nog ff de tijd
pi_102438170
Zondag is het trouwens Open Trouwlocatie Dag - gaat daar nog iemand gebruik van maken? Mij lijkt het wel handig, nu mijn verloofde nog overtuigen...
pi_102450020
wij niet lunapuella, onze locatie is al geboekt. Maar ik wist niet dat er zo'n dag bestond
pi_102453584
Ik ook niet, tot een dag of twee geleden. Maar ik heb eens gekeken en meer dan één mogelijke locatie op zo'n dag bezoeken zit er ook niet echt in voor ons. We hebben geen auto, dus dan zitten we meer in de bus dan dat we echt rond kunnen kijken. Dan maak ik liever rustig een afspraak. Maar voor mensen die wel eigen vervoer hebben kan het vast handig zijn.
pi_102463641
Ik kende het ook niet. Kan me voorstellen dat sommige mensen de ongedwongenheid wel prettig vinden.

Zelf hadden we via internet 3 locaties op het oog, waarvan 2 in Zuid-Limburg. Op een zaterdag heen gereden. Vriend was weg van locatie 1. Daar wezen lunchen. Bij locatie 2 wezen dineren. Tot de conclusie gekomen dat de compleetheid van locatie 2 (kapel, restaurant, zalen, hotel) toch wel prettig was. Op zondag nog voor de zekerheid naar locatie 3 in Utrecht, maar dat had toch niet dezelfde sfeer als die we in Zuid-Limburg vonden. Weekend erna op de gekozen locatie afspraak gemaakt, mogelijkheden bekeken en meteen geboekt :)
  woensdag 28 september 2011 @ 00:41:08 #272
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_102465162
Ik had één nichtje als bruidsmeisje. Ze was de maanden ervoor een mini-bridezilla. Maar op de dag zelf was ze juist heel timide en rustig.

Er was verder één kindje van een collega van mijn man. Zo'n schatje. Bleef met de babs dansen. Als ik haar eerder had gekend had ik haar ook als bruidsmeisje gevraagd. <3
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_102471614
Hier geen bruidskinderen (trouwen ook niet voor de kerk) en enkel mijn neefje van 2 zal aanwezig zijn t.e.m. de receptie. Verder geen kinderen op feest of wat dan ook; dus zal goed meevallen :)

Dit weekend gaan kijken voor een bruidsjurk met moeder en schoonmoeder ! Ik ben benieuwd :@

O ja en vrij is ook aangevraagd voor huwelijksreis en zaal en DJ staan officieel vast :D Regelen staat momenteel alleen een beetje stil; maar dat komt straks wel weer ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_102472142
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:41 schreef Sanne het volgende:
Ik had één nichtje als bruidsmeisje. Ze was de maanden ervoor een mini-bridezilla. Maar op de dag zelf was ze juist heel timide en rustig.

Er was verder één kindje van een collega van mijn man. Zo'n schatje. Bleef met de babs dansen. Als ik haar eerder had gekend had ik haar ook als bruidsmeisje gevraagd. <3
Wow een mini-bridezilla als bruidsmeisje.
Lijkt me niet heel lollig. _O-
  donderdag 29 september 2011 @ 14:17:50 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102512598
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2011 13:27 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Leuk! :)
Ik zou me zelf misschien wel een beetje opgelaten voelen om dat trouwpak weer aan te doen en daar met mijn vrouw in trouwjurk te zitten. Bovendien is het maar zeer de vraag of alles over 5 jaar nog past. :o
Mijn jurk was niet wit *klik* , dat scheelt enorm. Nu was ik wel een tikkie overdressed zeg maar, maar wij wisten waarom het was. :Y
En ik was vorig jaar net 20 kilo afgevallen waardoor ik apetrots was dat hij uberhaupt weer paste. ;) :D Soort van kadootje aan mezelf dus dat hij nog een keer aan mocht. :)
***
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2011 @ 15:11:15 #276
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_102514304
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn jurk was niet wit *klik* , dat scheelt enorm.
Dat scheelt zeker. ;)



Wij hebben dan weer als voordeel dat we tijdens on huwelijk al niet superslank waren, zodat onze kleding daarna des langer blijft passen. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 29 september 2011 @ 15:12:01 #277
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102514332
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:11 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dat scheelt zeker. ;)

[ afbeelding ]

Wij hebben dan weer als voordeel dat we tijdens on huwelijk al niet superslank waren, zodat onze kleding daarna des langer blijft passen. ;)
die had ik nog niet gezien, wat ontzettend mooi O+.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 29 september 2011 @ 15:12:55 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102514365
Mooi idd! :Y O+

Ik wij waren ook niet hyperslank toen hoor! :Y :D I wish!
***
  donderdag 29 september 2011 @ 15:17:11 #279
8369 speknek
Another day another slay
pi_102514508
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:11 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dat scheelt zeker. ;)

[ afbeelding ]

Wij hebben dan weer als voordeel dat we tijdens on huwelijk al niet superslank waren, zodat onze kleding daarna des langer blijft passen. ;)
....hoop je :P.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_102514947
Mooie foto Cynix! Leuk boeketje ook O+

Ik heb al jaren hetzelfde gewicht, dus ik verwacht nog wel even in mn jurk te passen. Het is alleen niet echt een geschikte jurk om vaak aan te doen :') Ik weet nog niet echt wat ik ermee ga doen.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_102546997
quote:
2s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
O ja en vrij is ook aangevraagd voor huwelijksreis en zaal en DJ staan officieel vast :D Regelen staat momenteel alleen een beetje stil; maar dat komt straks wel weer ;)
Haha dat laatste is nu ook het geval hier. Maar het lukt me niet om me langer dan een paar dagen er niet mee bezig te houden. Dus ben ik nu alvast inspiratie aan het opdoen voor dingen die nog lang niet geregeld hoeven te worden (bloemen, kleren bruidskindjes, trouwkaart etc.). Daardoor kwam ik er wel achter dat de keuze voor een accentkleur gemaakt moest worden. Had hele mooie blauw-grijze jurkjes gezien, vriend blij want dat vond hij wel een mooie kleur voor zijn stropdas, maar dat vond ik dan weer geen kleur voor mijn bloemen. Door de bloemen weet ik wel weer welke accentkleur ik wil. Roze/champagne achtige tinten. Kunnen we daar ook weer mee verder.
pi_102547140
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:30 schreef MissBliss het volgende:
Mooie foto Cynix! Leuk boeketje ook O+

Ik heb al jaren hetzelfde gewicht, dus ik verwacht nog wel even in mn jurk te passen. Het is alleen niet echt een geschikte jurk om vaak aan te doen :') Ik weet nog niet echt wat ik ermee ga doen.
Dat is ook lastig. Ik zou hem niet kunnen wegdoen of hem vermaken tot iets anders. Op een paspop vind ik wel mooi, maar dat lijkt me niet heel goed voor de kwaliteit van de jurk. Of is het mogelijk om de jurk daarvoor aan te passen met een coating?

De jurk van mijn moeder mocht ik als kind gebruiken in de verkleedkist (onder toezicht) :P
  vrijdag 30 september 2011 @ 15:40:42 #283
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102551715
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:29 schreef speknek het volgende:
Hebben er eigenlijk meer mensen het bovenste stuk van de taart meegekregen die je dan in de diepvries moet doen en een jaar later opeten? Had nog nooit van het gebruik gehoord, maar hij ligt nu in de diepvries :').
Dank zij je post bedenk ik me nu dat wij ons stuk nog in de vriezer op lokatie hebben liggen!! Van het weekend maar ophalen of zo!
  zondag 2 oktober 2011 @ 02:57:51 #284
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102602206
En weer terug van huwelijksreis. Echt een supertijd gehad. Prachtig hotel met super restaurant erbij (Michelin recommendation, geen ster ofzo), aardige mensen, mooie natuur, goed weer. Heerlijk niets gedaan gecombineerd met wat relaxte leuke dingen.

Terug kijken zo ontzettend veel leuke dingen beleefd de trouwdag en weken daarna. De kleine dingen die mis liepen (ja, er gaan áltijd dingen mis, hoe goed je ook regelt) waren gelukkig niet belangrijk. De belangrijke dingen liepen en waren supergaaf.

Bij ons was best wat bruidstaart en cupcakes over en andere hartigheden en zoetigheden (o.a. mini-bolussen omdat mijn vriend man oorspronkelijk uit Zeeland afkomstig is.
Was allemaal véél teveel. De dag dat vrienden en familie kwamen helpen met opruimen enzo na het huwelijk hebben zij die met zijn allen opgegeten :Y)
Volgend jaar maakt mijn zus (die de gave bruidstaart en cupcakes heeft gemaakt) een mini taartje om het te vieren, jummmm :9~
Haar taartjes zijn mooi én lekker, alleen was is zo zenuwachtig/gespannen en vol van het eten dat ik er niet zo van kon genieten de dag zelf.
Gelukkig op vakantie genoeg gegeten voor de komende 3 maanden, alles was veel te lekker :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_102627062
Klinkt als een geslaagde dag bbq-kip. Waar ben je op vakantie geweest?

Wij zijn vandaag bij 2 locaties geweest. En nou twijfelen we nog meer...

Optie 1: drielandenpunt, mooie groene omgeving, route ernaartoe door de heuvels en bossen, tuin met terras en mooie zaal, ongedwongen diner en feest. Maar: minder ervaring met feesten, en locatie is die dag niet besloten dus aanloop van dagtoeristen.

Optie 2: hoeve met tuin rondom en omsloten binnenplaats, veel verschillende zalen, goed ingericht, veel maatwerkmogelijkheden, ervaring met feesten etc. Maar: in schinveld. Of all places. Naast een tankstation.

Nog maar eens goed over nadenken.
pi_102631447
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:19 schreef Mangostine het volgende:
Klinkt als een geslaagde dag bbq-kip. Waar ben je op vakantie geweest?

Wij zijn vandaag bij 2 locaties geweest. En nou twijfelen we nog meer...

Optie 1: drielandenpunt, mooie groene omgeving, route ernaartoe door de heuvels en bossen, tuin met terras en mooie zaal, ongedwongen diner en feest. Maar: minder ervaring met feesten, en locatie is die dag niet besloten dus aanloop van dagtoeristen.

Optie 2: hoeve met tuin rondom en omsloten binnenplaats, veel verschillende zalen, goed ingericht, veel maatwerkmogelijkheden, ervaring met feesten etc. Maar: in schinveld. Of all places. Naast een tankstation.

Nog maar eens goed over nadenken.
Minder ervaring met feesten lijkt me toch wel een gok en dagtoeristen die er ook rond lopen lijken me ook niet zo geweldig. En het drielandenpunt lijkt me ook iets waar mensen alleen met de auto naartoe gaan, dus dan maakt het niet veel uit met een klein dorpje als Schinveld toch?

Maar goed, ik weet dat al die adviezen van anderen leuk zijn, maar dat je eigen gevoel soms toch anders is en ook het belangrijkste natuurlijk! Kijk praktisch: zijn de dingen mogelijk die ik in mijn hoofd heb? En volg voor de rest je gevoel. Toen wij naar de praktische zaken keken, sloeg ons gevoel ook meteen om naar de locatie waar alles geboden kon worden wat wij wilden :)
pi_102631823
Ik vind het maar lastig! Wikken, wegen, nadenken, keuzes...
De eerste locatie is wat losser. In schinveld moeten we nadenken over bloemen, aankleding, tafelschikking etc, allemaal van die details waarvan ik al gestresst raak bij de gedachte :p
pi_102641660
Afgelopen zaterdag geslaagd O+ Dé jurk gevonden *; En maar 1 winkel gehad :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:55:18 #289
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102644467
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:10 schreef PriemGirl het volgende:
Afgelopen zaterdag geslaagd O+ Dé jurk gevonden *; En maar 1 winkel gehad :+
Pics! :D *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_102645667
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:55 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Pics! :D *O*
Nog 7 maandjes wachten >:) >:)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 3 oktober 2011 @ 12:58:04 #291
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_102646252
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:33 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Nog 7 maandjes wachten >:) >:)
o|O
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_102651711
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:33 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Nog 7 maandjes wachten >:) >:)
En zelf ook nog een paar maandjes ;) Heerlijk als je eindelijk je jurk hebt. Belangrijkste is geregeld :p Althans voor de meeste vrouwen. Ik had hem alleen het liefst al meteen hier in de kast hangen.

Oh shit, waar ga ik hem neerhangen als hij helemaal klaar is :{ Ik denk in een brandveilige kluis O-)
pi_102653099
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:58 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

En zelf ook nog een paar maandjes ;) Heerlijk als je eindelijk je jurk hebt. Belangrijkste is geregeld :p Althans voor de meeste vrouwen. Ik had hem alleen het liefst al meteen hier in de kast hangen.

Oh shit, waar ga ik hem neerhangen als hij helemaal klaar is :{ Ik denk in een brandveilige kluis O-)
Dat idd :Y Duurt nog wel even voor ik hem kan ophalen en hmmm goeie... Ook geen idee waar ik de mijn kwijt moet _O-
Ah dat komt nog wel ;)

Wel toch een andere jurk uitgekozen dan wat in mijn hoofd zat qua idee :@ Maar het waw moment was er en toen mocht ik nog tig jurken aanhebben; de beslissing was al genomen hihi. Wel apart om mee te maken :7
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_102654902
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:40 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Dat idd :Y Duurt nog wel even voor ik hem kan ophalen en hmmm goeie... Ook geen idee waar ik de mijn kwijt moet _O-
Ah dat komt nog wel ;)

Wel toch een andere jurk uitgekozen dan wat in mijn hoofd zat qua idee :@ Maar het waw moment was er en toen mocht ik nog tig jurken aanhebben; de beslissing was al genomen hihi. Wel apart om mee te maken :7
Hm ja dat had ik ook. Je koopt niet elke maand een bruidsjurk dus meestal weet je niet goed wat het beste bij je past. Zolang je maar bij die ene jurk dat wauw moment hebt toch?
pi_102658683
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:29 schreef Lily1987 het volgende:

[..]

Hm ja dat had ik ook. Je koopt niet elke maand een bruidsjurk dus meestal weet je niet goed wat het beste bij je past. Zolang je maar bij die ene jurk dat wauw moment hebt toch?
Nee precies. Maar ik had een heel duidelijk idee in mijn hoofd. Wist eigenlijk al precies wat ik wou. En diegene die aan mijn idee voldeden en die ik aanhad; waren ook super mooi en leuk en.... maar tjah... niet extraordinair ofzo. En toen kwamen de verkoopster met deze jurk; waarbij mijn eerste idee was: Nah.. Dat wordt niks !
Maar toen ik het aanhad en ik kwam buiten het pashokje.. Iedereen hield zijn/haar adem in incl. ikzelf. Verkoopster zei achteraf dat ze er meteen weg van was; maar zichzelf wat afwachtend had opgesteld voor mij haha.
Nu is het alleen nog lang wachten :+ (alhoewel... sommigen hebben hun jurk al anderhalf jaar van te voren :X Dat zou ik echt niet volhouden :@ )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_102678772
ik heb mijn jurk ook al uitgekozen en ben in afwachtiging tot dat hij binnenkomt. Ben zo benieuwd hoe hij zit in de juiste maat en of dat hij misschien nog wel mooier is dan ik hem in mn hoofd heb. Heb tijdens t passen geen foto's gemaakt en heb daar best wel een beetje spijt van. Dus volgende ronde gaat er een camara mee
pi_102678867
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:48 schreef martine1984 het volgende:
ik heb mijn jurk ook al uitgekozen en ben in afwachtiging tot dat hij binnenkomt. Ben zo benieuwd hoe hij zit in de juiste maat en of dat hij misschien nog wel mooier is dan ik hem in mn hoofd heb. Heb tijdens t passen geen foto's gemaakt en heb daar best wel een beetje spijt van. Dus volgende ronde gaat er een camara mee
Ja het zal er toch 'iets' anders uitzien als ie helemaal pasklaar is gemaakt. De verkoopster stelde zelf voor om foto's te maken. Ze heeft er een 5-tal gemaakt; vond ik wel zo netjes van jaar :D
Echt een super goeie winkel. Ben zeer tevreden over hun aanpak in ieder geval :Y
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_102682331
Waar ben je geslaagd priemgirl? O-)
pi_102683113
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:58 schreef Mangostine het volgende:
Waar ben je geslaagd priemgirl? O-)
Mariage in Geldrop O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:24:18 #300
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102700991
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:19 schreef Mangostine het volgende:
Klinkt als een geslaagde dag bbq-kip. Waar ben je op vakantie geweest?

Wij zijn vandaag bij 2 locaties geweest. En nou twijfelen we nog meer...

Optie 1: drielandenpunt, mooie groene omgeving, route ernaartoe door de heuvels en bossen, tuin met terras en mooie zaal, ongedwongen diner en feest. Maar: minder ervaring met feesten, en locatie is die dag niet besloten dus aanloop van dagtoeristen.

Optie 2: hoeve met tuin rondom en omsloten binnenplaats, veel verschillende zalen, goed ingericht, veel maatwerkmogelijkheden, ervaring met feesten etc. Maar: in schinveld. Of all places. Naast een tankstation.

Nog maar eens goed over nadenken.
We zijn naar Mallorca geweest, Aláro om precies te zijn. Sweeeeeeeeeeeeeeeeet accomodation O+

Ik zou gaan voor Schinveld. Ervaring met feesten en de locatie zelf klinken erg goed. Scheelt je een hoop gedoe. Dat er een tankstation naast zit en in Schinveld ligt (zegt mij niks) boeit niemand wat joh. Wij deden het feest in de bridgeclub van een familielid, lompe locatie als je het zo hoort, maar met wat leuke aankleding, lampen, muziek en vrienden een superleuk feest :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_102898471
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

We zijn naar Mallorca geweest, Aláro om precies te zijn. Sweeeeeeeeeeeeeeeeet accomodation O+

Ik zou gaan voor Schinveld. Ervaring met feesten en de locatie zelf klinken erg goed. Scheelt je een hoop gedoe. Dat er een tankstation naast zit en in Schinveld ligt (zegt mij niks) boeit niemand wat joh. Wij deden het feest in de bridgeclub van een familielid, lompe locatie als je het zo hoort, maar met wat leuke aankleding, lampen, muziek en vrienden een superleuk feest :Y
Mallorca, heerlijk. Wij gaan volgende week ook even de zon opzoeken. Batterij weer opladen. Er nog even van genieten dat we om de paar maanden kunnen want voor volgend jaar zijn alle vakantiedagen al op :p

Stil hier. Wij zijn met de save-the-date kaart bezig. Is eigenlijk gewoon een veredelde kerstkaart hoor. Pakken we 2 vliegen in 1 klap. We zitten nog te twijfelen tussen een foto op de voorkant (in de sneeuw of onder een mistletoe bijv.) of iets met het ontwerp van de trouwkaart.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')