abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:29:49 #211
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_101361978
zo begint het wel te voelen, tis ijskoud hier
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_101362281
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het ook niet echt warm heb hoor, ben een koukleum 1e klas, maar het zou nou toch gewoon 30 graden moeten zijn, kutzomer :(
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:19:41 #213
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_101362947
Mjah, bijna herfst alweer toch? Het schijnt vanaf morgen weer beter te worden
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_101363054
Wat mij betreft is het al 2 maanden herfst :')
pi_101365565
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:19 schreef EDMAN- het volgende:
Mjah, bijna herfst alweer toch? Het schijnt vanaf morgen weer beter te worden
Dat is ons al vaker beloofd. :'(
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:51:44 #216
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_101368607
True, maar het schijnt dat Irene een positief effect heeft op onze regio *O*.
40 mensen gestorven voor 3 dagen zon bij ons
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_101371181
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:51 schreef EDMAN- het volgende:
True, maar het schijnt dat Irene een positief effect heeft op onze regio *O*.
40 mensen gestorven voor 3 dagen zon bij ons
_O-
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:15:50 #218
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_101373738
wat een dag mensen :(

[zielig]
nog 41 dagen tot Indonesië.. en ik ga daar echt 'op zoek naar mezelf' hoe gay het ook klinkt. Zit de laatste weken hier echt van .. wat doet ik hier in godsnaam :(
Motivatie is ver te zoeken en ik denk niet dat het na m'n vakantie beter wordt
[/zielig]

Het gaat trouwens, qua ziekworden, wel weer beter *O*
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_101374312
Ik denk dat het voor jou beter is om een nieuwe baan te zoeken Edman, dit gaat je opbreken als je dit nog veel langer doet. Nou snap ik wel dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar toch.

En jezelf zoeken, tja, da's af en toe zo gek nog niet hoor, zeker als je in zo'n fase van je leven zit als nu.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:34:23 #220
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_101374485
Is ook zo :), in januari vast contract. En we krijgen binnen 2 jaar een totaal nieuw ERP systeem waar ik ook in betrokken wordt. Dus ik wacht het aan de ene kant nog even af, aan de andere kant zoek ik iets totaaaaaaaaal anders.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_101374806
Als je bereid bent om nog een tijdje te wachten, dan kan je dat doen, maar als je nu al zo de balen erin hebt, wordt dat nog een lange zit hoor. Gewoon beetje de vacatures in de gaten houden en kom je wat tegen, gewoon doen.

Ik heb het zelf ook, niet dat ik het hier beu ben, maar ik zou het op zich ook niet erg vinden om wat anders te gaan doen. Aan de andere kant, die zekerheid die ik nu heb, vast contract e.d., die vervalt dan en moet je weer helemaal opnieuw beginnen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:43:08 #222
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_101374852
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Als je bereid bent om nog een tijdje te wachten, dan kan je dat doen, maar als je nu al zo de balen erin hebt, wordt dat nog een lange zit hoor. Gewoon beetje de vacatures in de gaten houden en kom je wat tegen, gewoon doen.

Ik heb het zelf ook, niet dat ik het hier beu ben, maar ik zou het op zich ook niet erg vinden om wat anders te gaan doen. Aan de andere kant, die zekerheid die ik nu heb, vast contract e.d., die vervalt dan en moet je weer helemaal opnieuw beginnen.
Mja, dan moet je echt een risico durven nemen. Ik zou dat zelf, nu, ook niet zo gemakkelijk doen denk ik.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_101374953
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:43 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Mja, dan moet je echt een risico durven nemen. Ik zou dat zelf, nu, ook niet zo gemakkelijk doen denk ik.
Als ik zo voorzichtig eens hoor hoeveel we er volgend jaar op vooruit gaan (NOT :( ) dan begin ik me af te vragen of er ooit nog wel een moment komt wanneer we dat eventueel wel gemakkelijk zouden doen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:47:39 #224
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_101375056
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:45 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Als ik zo voorzichtig eens hoor hoeveel we er volgend jaar op vooruit gaan (NOT :( ) dan begin ik me af te vragen of er ooit nog wel een moment komt wanneer we dat eventueel wel gemakkelijk zouden doen.
Ja, geen idee. Bij ons zijn ze ook (weer) aan het kloten met contracten etc. Ben benieuwd hoe het bij mij gaat.
En tja, vanaf volgend jaar juli wil/ga ik ook switchen (i.v.m. afronden opleiding) en ik ben heeel benieuwd wat ik dan krijg qua contract etc.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_101375317
Sinds het moment dat werkgevers nog een extra contractverlenging mogen aanbieden i.p.v. na 2x een vast contract zijn er bij ons op het werk geen vaste contracten meer afgesloten, alleen maar verlengingen van een half jaar of een jaar. Wanneer het zover is dat de medewerker een vast contract zou moeten krijgen zeggen ze doodleuk, sorry, je contract wordt niet verlengd.

Wat dat betreft willen ze hier op het werk ook voor een dubbeltje op de eerste rang zitten hoor. Als er ergens een stagiar kan worden ingezet wordt het gedaan, zonder te kijken of dat kwalitatief ook wel goede beslissing is. Voor mijn afdeling is dat niet zo'n probleem, maar om nou de livechat van de helpdesk door stagiares te laten doen, hmmm, ik weet niet.
pi_101375911
Bij een eventuele onderhandeling over arbeidsvoorwaarden bij een nieuwe werkgever kun je ook eisen dat je gelijk een onbepaalde tijd-contract krijgt? Dat heb ik ook zo gedaan. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_101376075
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:08 schreef teknomist het volgende:
Bij een eventuele onderhandeling over arbeidsvoorwaarden bij een nieuwe werkgever kun je ook eisen dat je gelijk een onbepaalde tijd-contract krijgt? Dat heb ik ook zo gedaan. :)
Je kan het zeker wel eisen, maar ik denk niet dat er veel werkgevers zijn die daar dan in mee gaan. Misschien als je hele goeie referenties hebt, of een zeer goed cv, maar zo out of the blue tijdens de onderhandelingen een contract voor onbepaalde tijd eisen? Ik denk dat het je onderhandelingspositie aardig ondermijnt als je het mij vraagt.
pi_101378273
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:12 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Je kan het zeker wel eisen, maar ik denk niet dat er veel werkgevers zijn die daar dan in mee gaan. Misschien als je hele goeie referenties hebt, of een zeer goed cv, maar zo out of the blue tijdens de onderhandelingen een contract voor onbepaalde tijd eisen? Ik denk dat het je onderhandelingspositie aardig ondermijnt als je het mij vraagt.
Wat ik om me heen zie, is het niet ongebruikelijk maar 3-5 jaar werkervaring.
Ik weet niet hoe goed de onderhandelingspositie van EDMAN- is? :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_101379808
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:11 schreef teknomist het volgende:

[..]

Wat ik om me heen zie, is het niet ongebruikelijk maar 3-5 jaar werkervaring.
Ik weet niet hoe goed de onderhandelingspositie van EDMAN- is? :P
Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar goed, jij zit natuurlijk ook in een geheel andere sector dan ik, misschien dat het daar gebruikelijker is. Mijn baas zou je keihard uitlachen, alhoewel dat misschien ook veel over hem zegt :D
pi_101383009
Overigens, als je binnen een jaar niet presteert raken ze je echt wel kwijt - ook al heb je een vast contract of niet...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_101400765
Goeiemorgen!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 09:18:00 #232
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_101400959
Mogguh

quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:00 schreef teknomist het volgende:
Overigens, als je binnen een jaar niet presteert raken ze je echt wel kwijt - ook al heb je een vast contract of niet...
True, das waar. Ik heb nu precies 3 jaar werkervaring. Maar door bezuinigingen en de hand op de knip, heb ik niks aan cursussen kunnen doen. Dus qua C.V. staat er alleen als extra: 3 jaar werkervaring. Maar áls ik wegga, ga ik iets compleet anders doen, en ja: dat is met het risico significant minder te gaan verdienen.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_101401365
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:18 schreef EDMAN- het volgende:
Mogguh

[..]

True, das waar. Ik heb nu precies 3 jaar werkervaring. Maar door bezuinigingen en de hand op de knip, heb ik niks aan cursussen kunnen doen. Dus qua C.V. staat er alleen als extra: 3 jaar werkervaring. Maar áls ik wegga, ga ik iets compleet anders doen, en ja: dat is met het risico significant minder te gaan verdienen.
Zolang het verschil in salaris niet te groot is, je moet er natuurlijk ook niet teveel op achteruit gaan. Maar plezier in je werk is natuurlijk ook heel belangrijk.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:44:06 #234
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_101404108
Vind plezier bijna nog belangrijker.. maar het is ook zo, geld maakt wel degelijk gelukkig ;)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_101440206
Goedemorgen op deze laatste donderdag van de week!
  donderdag 1 september 2011 @ 16:01:13 #236
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_101451026
Goedemiddag!
Hele dag vergaderingen in het Engels. Nu gebroken :)
morgen weer :(
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_101451302
I speak English very well, not so good, maar dat komt nog wel!
pi_101453816
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:01 schreef EDMAN- het volgende:
Goedemiddag!
Hele dag vergaderingen in het Engels. Nu gebroken :)
morgen weer :(
Went vanzelf...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_101453885
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:12 schreef Kper_Norci het volgende:
I speak English very well, not so good, maar dat komt nog wel!
"Did you receive my massage?" Ik vergeet die Poolse dame nooit meer. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_101455079
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:38 schreef teknomist het volgende:

[..]

"Did you receive my massage?" Ik vergeet die Poolse dame nooit meer. :')
:D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')