abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 2 september 2011 @ 08:46:59 #201
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_101478890
Besteld, :@ .

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_101479325
Ik heb even gebeld over het verdwijnen van mijn geplaatste bestelling. Blijkt een storing te zijn, hij is gewoon onderweg.
pi_101481928
Even vraagje ,ik heb een cadeaupas gekregen, maar ik kom nooit in de buurt van een h&m, is het ook mogelijk om het online te besteden??

Heb de pas niet bij me, dus kan ff niet kijken haha

En ze hebben heerlijke sale op internet ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_101481985
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:08 schreef Mixende_match het volgende:
Even vraagje ,ik heb een cadeaupas gekregen, maar ik kom nooit in de buurt van een h&m, is het ook mogelijk om het online te besteden??

Heb de pas niet bij me, dus kan ff niet kijken haha

En ze hebben heerlijke sale op internet ;)
dat kan niet
know'm sayin?
×
word? word.
pi_101482548
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:10 schreef alors het volgende:

[..]

dat kan niet
Verduveld.
~ Bonito La Risa ~
pi_101493218
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:37 schreef wyccie het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al gemaild naar de Klantenservice met de vraag waarom de Bestelgeschiedenis weg is en wanneer het terugkomt, en of de lopende bestellingen wel doorgaan?
En zo ja, ook reactie?
Ja ik heb een mail gestuurd en antwoord gekregen. Als de bestelling bij je saldo staat dan wordt het gewoon bezorgd. De bestelgeschiedenis zou terug moeten komen maar tot nog toe gebeurt dat nog steeds niet :? Ook de bestellingen die je nieuw plaatst komen niet in de bestelgeschiedenis zodat je dus ook niks kunt volgen...echt super irritant..weet nu totaal niet wanneer het aankomt...lekker handig :(
Wat ik ook erg irritant vind is dat vanmorgen heel veel er weer op stond wat eerst allemaal weg was. Maar op bijna alles wat je dan aanklikt en je wilt afrekenen blijkt het helemaal niet op voorraad te zijn terwijl op de site staat van wel..bah...klotesite!!
pi_101494139
Echt irritant ja. Ik had een bestelling geplaatst vanochtend, lekker veel sale artikelen.. dat lukte wel. Maar toen bedacht ik me dat een jurkje misschien van boven niet zou passen... maat groter staat kun je zelfs nu nog in je mandje gooien en alles, maar als je wil bestellen is ie toch ineens niet op voorraad idd.

Wel lekker geplunderd, 20 artikelen besteld :D. Hoop jeans, ga wel keuzes maken, want ik heb al een kast vol :'). Stuk of 8 jeans, winterjas, zomerjas, jurkje, paar topjes en een paar pyjama dingen. Ongeveer 100 euro _O-
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_101495308
Het is inderdaad allemaal wel spot en spot goedkoop...das dan wel weer leuk :P
pi_101497934
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:49 schreef SunBoom het volgende:
Lopende bestellingen zullen wel gewoon verwerkt worden, je saldo is als het goed is ook daarop aangepast.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:38 schreef mootje1970 het volgende:
Als de bestelling bij je saldo staat dan wordt het gewoon bezorgd.
^O^
Probleem bij mijn bestelling was dat die al vanaf begin augustus bij mijn saldo stond, maar dat het pakket bleef hangen in het Aanmelden.
Gelukkig heb ik inmiddels het pakket binnengekregen. Gaat helaas weer terug.
pi_101513574
Jeetje vanaf begin augustus al? Tot nog toe duurt het bij mij meestal een dikke week wat ik ook al behoorlijk lang vind. Blijft inderdaad het meeste hangen bij de TNT tussen het aanmelden en het gesorteerd worden. Of dat nou aan h&m ligt of aan tnt vraag ik me af want kan me niet voorstellen dat het dan een maand bij tnt blijft liggen.

Jammer dat je alles terug moet sturen...maten vallen soms wel raar bij h&m
pi_101513906
Nee, ik ben gewoon raar gebouwd.

't Is iets van de H&M. Ze zijn echt aan het klooien daar.
  zaterdag 3 september 2011 @ 09:29:28 #212
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_101520178
nou ondanks mijn verdwenen bestelgeschiedenis is toch mijn 2e pakketje aangekomen bij kial,zo dus het retourpakket maar brengen en het nieuwe pakketje meenemen :P
  zaterdag 3 september 2011 @ 09:58:26 #213
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_101520411
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:10 schreef alors het volgende:

[..]

dat kan niet
Jawel toch? Je kan toch ergens zo'n code vinden die je online kunt ingullen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_101520848
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 09:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Jawel toch? Je kan toch ergens zo'n code vinden die je online kunt ingullen?
quote:
Tegoedkaart
Met een H&M Tegoedkaart kan worden betaald in alle H&M winkels in Nederland, m.u.v. H&M Shop Online. Je hoeft niet het gehele saldo in één keer te besteden. Het saldo wordt verminderd met de waarde van je aankopen tot het saldo ¤ 0,- bedraagt.
Het saldo van de Tegoedkaart is geldig tot 12 maanden na de datum waarop je de kaart voor het laatst hebt gebruikt en wordt bij elke betaling met de kaart vermeld op de kassabon. Het actuele saldo van de Tegoedkaart kun je opvragen bij de kassa van elke H&M winkel in Nederland of via www.hm.com/giftcard
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 3 september 2011 @ 10:42:21 #215
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_101520970
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 10:33 schreef alors het volgende:

[..]


[..]

Oh wacht die code kun je wel gebruiken voor het saldo te checken, ik was inderdaad ff in de war :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_101539334
Lieve mensen, hoe laat moeten we tegenwoordig opstaan om de voorraad-update op tijd te benutten? Ben een keer tot 6 uur zitten checken, nothing happened }:|
pi_101539787
Van de week is er een paar keer niet aangevuld idd. Maar meestal wordt er elke dag aangevuld zo rond half 6. Maandag is meestal een slechte dag, dinsdag of woensdag zijn beter. Donderdags komen er vaak nieuwe dingen op en soms wordt er dan ook pas later aangevuld. Echter garanties kunnen niet worden gegeven....
know'm sayin?
×
word? word.
pi_101539849
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 23:41 schreef alors het volgende:
Van de week is er een paar keer niet aangevuld idd. Maar meestal wordt er elke dag aangevuld zo rond half 6. Maandag is meestal een slechte dag, dinsdag of woensdag zijn beter. Donderdags komen er vaak nieuwe dingen op en soms wordt er dan ook pas later aangevuld. Echter garanties kunnen niet worden gegeven....
Dat begrijp ik.. helaas :P Bedankt voor de info, heb geen haast met kleertjes kopen, maar hou dit wel in mn achterhoofd als ik weer pms O-)
  zondag 4 september 2011 @ 12:09:49 #219
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_101548641
Na bijna 3 weken gewacht te hebben, is mijn bestelling eindelijk binnen.
Wel netjes geen bezorgkosten :)
pi_101649286
Wel vervelend dat ik geen tracking code kan zien. Zie alleen dat mijn bestelling 2 september is verzonden, maar heb nog niks gehad en nu kan ik niet zien waar het is. Raar ook dat ze dit niet oplossen.
  dinsdag 6 september 2011 @ 21:41:41 #221
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_101650418
Bij mij is het nu opgelost! Ik kan mijn pakket nu weer volgen :)
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_101651425
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 21:22 schreef tijdrenner het volgende:
Wel vervelend dat ik geen tracking code kan zien. Zie alleen dat mijn bestelling 2 september is verzonden, maar heb nog niks gehad en nu kan ik niet zien waar het is. Raar ook dat ze dit niet oplossen.
Ja, wat raar, bij mijn ene account helemaal geen probleem mee gehad, en op m´n andere account sinds gisteren weer opgelost :)
pi_101651769
Ik zaterdag eindelijk naar het Kiala-punt om EINDELIJK mijn bestelling op te halen die drie weken onderweg is geweest., ISSIE DICHT. Dat is toch het hele nut van zo'n Kialapunt? Nu hopend at ie er donderdagavond nog ligt, moet je net ziend at ie is teruggestuurd want hij ligt er nu al een week :')
Tap tap tap
pi_101655480
Morgen komt mijn monsterbestelling. Heb de hele dag vrij dus kan foto's maken voor wie wil?



2 blazers zitten er overigens niet tussen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 6 september 2011 @ 23:11:11 #225
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_101656389
Handschoenfoto's!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')