pi_100997121
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb gister dus een hele genomen van 100mg. Het enige verschil met lagere dosissen is dat ik ontzettend veel energie had. Het liefde/gelukkige gevoel was gewoon hetzelfde. Ik weet ook nog steeds niet wat "te hard gaan" betekent, ik kan me er nog steeds niets bij voorstellen.
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:48:12 #102
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_100997323
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:40 schreef terdege het volgende:
Ik heb gister dus een hele genomen van 100mg. Het enige verschil met lagere dosissen is dat ik ontzettend veel energie had. Het liefde/gelukkige gevoel was gewoon hetzelfde. Ik weet ook nog steeds niet wat "te hard gaan" betekent, ik kan me er nog steeds niets bij voorstellen.
nou, lijkt me niet zo moeilijk: gooi volgende keer een hele eekhoorn (of een andere richting de ca. 175mg) naar binnen.
pi_100997729
Ik wil niet te hard gaan, daar was ik juist bang voor. Ik geloof best dat ik het zelf wel kan meemaken als ik er maar genoeg ingooi.
pi_101003879
quote:
Als je de wereld om je heen niet meer begrijpt. En lichamelijk heb je de wegdraaiende ogen, knikkende knieën, dat soort dingen. Een vriend van me gaat geregeld (te) ver, hilarisch voor de omstanders, maar ergens is het triest.

Edit: de wereld niet meer begrijpen is dan bijvoorbeeld denken dat een glas bier je telefoon is, of geld gaan opfrommelen en weggooien omdat je denkt dat het rotzooi is. Of je telefoon aan een wildvreemde geven omdat hij 'kapot' is. Ik heb wel wat bizarre voorbeelden gezien hoor... :)
Ja, ik generaliseer.
pi_101004006
Op het moment dat je zo hard gaat moet je echt eens een chille ligplek flixen.. Dat is zo chill. Je kan je lichaam echt ultiem ontspannen. Risico is wel dat je misschien niet meer overeind komt :')
  zondag 21 augustus 2011 @ 16:01:19 #106
187741 Deceit
En ja Kirby is een jongen!
pi_101004246
gisteren voor het eerst spontaan liggen kotsen op decibel door de oranje qdances..
was aan de bar, bijna aan de beurt om een drankje te bestellen.. gelukkig kon ik de eerste lading nog net binnenhouden.. toen snel gerend naar de hekken, tot mijn verbazing stond daar een kliko met 5 meter ernaast een beveiliger.. ik heb de kliko net gehaald en daar mijn eh.. kwak achtergelaten. Keek de beveiliger lief aan, en liep weer verder :')

was overigens een opluchting dat kotsen.. het heeft wel heel de avond/nacht aangehouden de misselijkheid!
Hardstyle + Barbara = <3
pi_101004533
Op decibel gisteren voor het eerst op een feest aan de X! Heb het hiervoor alleen nog maar thuis gebruikt maar ik moet zeggen dat dit wel heel wat vetter is! Ben om half 5 begonnen en om 10 uur de laatste genomen. De eerste sloeg in als een bom en kon me ff geen houding geven dus ben relaxt gaan zitten tot het beter ging. Enige vervelende is dat bij de inslag ik steeds zin kreeg om te zitten en enorm zware benen kreeg.. thuis ga je dan lekker chillen, maar nu gewoon vol gas! Dan komt het vanzelf goed. Zeker voor herhaling vatbaar :Y
Zo niet.. dan toch!
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:53:19 #108
350436 Nachtapothekert
Voor elk bakkie een nakkie
pi_101010629
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:07 schreef NrSiX het volgende:
Op decibel gisteren voor het eerst op een feest aan de X! Heb het hiervoor alleen nog maar thuis gebruikt maar ik moet zeggen dat dit wel heel wat vetter is! Ben om half 5 begonnen en om 10 uur de laatste genomen. De eerste sloeg in als een bom en kon me ff geen houding geven dus ben relaxt gaan zitten tot het beter ging. Enige vervelende is dat bij de inslag ik steeds zin kreeg om te zitten en enorm zware benen kreeg.. thuis ga je dan lekker chillen, maar nu gewoon vol gas! Dan komt het vanzelf goed. Zeker voor herhaling vatbaar :Y
Welke had je? Ik begon ook om half 5 met een halve rotonde en een uurtje later nog een halve aangezien ik maar lichtelijk waus werd van die eerste. Uiteindelijk verspreid over de avond nog 2 halve weggewerkt en om 10 uur een halve ferrari ofzo van een maat van me. Toen ben ik tijdens het afsluiten en de terugreis echt ontzettend waus geweest. Maar goed ook aangezien we pas om half 2 van het weiland af reden.
pi_101011097
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:07 schreef NrSiX het volgende:
Ach, dat zitten heb ik ook vaak.. Gewoon ff doen en 10min daarna lekker doorknallen. Kan soms ook wel net te weinig zijn, dus dan is bijnemen weer een betere optie. Ligt eraan hoe je je voelt!

quote:
Ik had gewoon dat ik normaal was, en binnen 30minuten wist ik totaal niet meer wat ik aan het doen was en waar ik me bevond... Ik moest echt heeeel snel gaan zitten want anders moest ik kotsen.. Ik kon niets meer zien door de vaagheid dus een maatje van me begeleidde me naar de VIP deck waar ik mocht zitten (wist nieteens dat het VIP was, maar de beveiliging zag ook wel dat het niet echt goed ging dus lieten me maar even gaan :P)
Dat deed het goed en toen begon het gezeik met zitten/staan/zitten/staan/zitten/staan etc.. Ik wist echt niet meer wat ik wilde voor een paar uur lang..
En toen alles weer "full HD" was was het feest bijna voorbij :) Dusja, alles gaat aan je voorbij zowat, hoewel ik wel nog weet dat ik tussenin wel flink heb staan stampen!
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:18:19 #110
343183 Newbie114
Beste kok ooit
pi_101013185
Stel je zou xtc kopen waar moet je dan op letten, en welke zijn meestal goede? Ik hoor vaak dat de goede juist nagemaakt worden want daar krijg je meer geld voor. Zijn er ook soorten pillen die meestal niet nagemaakt worden maar toch ok zijn?
Hier zei Kaneelstokje: Van wat ik heb begrepen, is het prima in je broek.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Come on everybody bewegt dein Arsch!'
pi_101013285
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:18 schreef Newbie114 het volgende:
Stel je zou xtc kopen waar moet je dan op letten, en welke zijn meestal goede? Ik hoor vaak dat de goede juist nagemaakt worden want daar krijg je meer geld voor. Zijn er ook soorten pillen die meestal niet nagemaakt worden maar toch ok zijn?
Nee, ik moet je helaas teleurstellen, die zijn er gewoonweg niet.
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:24:58 #112
343183 Newbie114
Beste kok ooit
pi_101013401
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:21 schreef joeyettt het volgende:

[..]

Nee, ik moet je helaas teleurstellen, die zijn er gewoonweg niet.
Maar je kunt ze gratis laten testten bij van die testcentra's (dichtstbijzijnde is voor mij Eindhoven denk ik) hoe gaat dat dan in zijn werk? Gewoon hetzelfde als met zo'n testsetje van de smartshop?

En wat zijn dan de beste pillen volgens jou (oranje kersjes enzo wat ik gelezen had in het tripreports stukje)?
pi_101013406
Ik zou gewoon ff op pillreports.com kijken.
Verder de kans is groot dat je goed zit als je een van deze kunt krijgen:

- rode eekhoorn
- groene eekhoorn
- paarse triforce
- oranje q
- oranje rotonde
- groene canadees

Als je niet weet welke dat zijn, deze kun je ook op pillreports.com vinden.
Maar zoals hierboven al is gezegd, er bestaan geen pillen die niet nagemaakt zouden kunnen zijn, dus sowieso altijd testen.

Edit: bovenstaande lijstje is slechts ter indicatie, er zijn natuurlijk nog veel meer andere pillen die gewoon goed zijn, maar de bovenstaande zijn de meest bekende pillen die de laatste tijd in omloop zijn.
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:28:14 #114
343183 Newbie114
Beste kok ooit
pi_101013499
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:25 schreef jm1985 het volgende:
Ik zou gewoon ff op pillreports.com kijken.
Verder de kans is groot dat je goed zit als je een van deze kunt krijgen:

- rode eekhoorn
- groene eekhoorn
- paarse triforce
- oranje q
- oranje rotonde
- groene canadees

Als je niet weet welke dat zijn, deze kun je ook op pillreports.com vinden.
Maar zoals hierboven al is gezegd, er bestaan geen pillen die niet nagemaakt zouden kunnen zijn, dus sowieso altijd testen.
Bedankt :)
Smartshops, hoe herken je die eigenlijk? Want ik heb er wel geregeld van gehoord maar ik heb geen flauw idee wat voor winkels het zijn (behalve dat je er testsetjes voor je xtc kan kopen)
pi_101013581
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:28 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Bedankt :)
Smartshops, hoe herken je die eigenlijk? Want ik heb er wel geregeld van gehoord maar ik heb geen flauw idee wat voor winkels het zijn (behalve dat je er testsetjes voor je xtc kan kopen)
In de smartshop kun je inderdaad een marquistestje (EZ-test) halen. Echter, hiermee kun je alleen kijken of er MDMA in de pil zit. Wat je dan nog niet weet is of er wel of geen andere troep in zit en ook al is de pil zuiver, dan weet je nog steeds niet hoe sterk de pil is. Advies is dus om naar een testcenter te gaan. Hier kun je zien waar je zou kunnen testen: http://www.drugs-test.nl/waar-kan-ik-drugs-laten-testen
pi_101013633
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:53 schreef Nachtapothekert het volgende:

[..]

Welke had je?
Paarse Triforce, lekkere knallerts ;)

quote:
2s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:07 schreef mafkees01 het volgende:

[..]

Ach, dat zitten heb ik ook vaak.. Gewoon ff doen en 10min daarna lekker doorknallen. Kan soms ook wel net te weinig zijn, dus dan is bijnemen weer een betere optie. Ligt eraan hoe je je voelt!

Weten we dat weer voor de volgende x ;)
Zo niet.. dan toch!
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:33:26 #117
343183 Newbie114
Beste kok ooit
pi_101013741
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:30 schreef jm1985 het volgende:

[..]

In de smartshop kun je inderdaad een marquistestje (EZ-test) halen. Echter, hiermee kun je alleen kijken of er MDMA in de pil zit. Wat je dan nog niet weet is of er wel of geen andere troep in zit en ook al is de pil zuiver, dan weet je nog steeds niet hoe sterk de pil is. Advies is dus om naar een testcenter te gaan. Hier kun je zien waar je zou kunnen testen: http://www.drugs-test.nl/waar-kan-ik-drugs-laten-testen
Dankjewel :D
pi_101013776
Gister 3 Blauwe Bomen gehad, blijven de lekkerste pilletjes die ik tot nu toe gehad heb. Goed te doseren ieder uurtje een halfje erbij O+
I painted a sunny day on the insides of my eyelids
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:37:40 #119
343183 Newbie114
Beste kok ooit
pi_101013932

[ Bericht 100% gewijzigd door Houniet op 21-08-2011 23:41:00 ]
pi_101013955
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 10:04 schreef Micson het volgende:
Ik heb twee paarse Triforce-jes geregeld bij een paar ongure types hier in de buurt. Zo meteen naar Lowlands en dan mijn tweede XTC ervaring ooit.

Zin in. :7
Hé, ik wist niet dat jij ook met XTC experimenteerde! :D
Hoe is het je de eerste keer bevallen? En gisteren?
pi_101014258

[ Bericht 100% gewijzigd door Houniet op 21-08-2011 23:41:07 ]
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:51:06 #122
343183 Newbie114
Beste kok ooit
pi_101014543

[ Bericht 100% gewijzigd door Houniet op 21-08-2011 23:41:15 ]
pi_101014968

[ Bericht 100% gewijzigd door Houniet op 21-08-2011 23:41:31 ]
  zondag 21 augustus 2011 @ 21:03:07 #124
343183 Newbie114
Beste kok ooit
pi_101015167

[ Bericht 100% gewijzigd door Houniet op 21-08-2011 23:41:35 ]
  zondag 21 augustus 2011 @ 21:18:25 #125
343183 Newbie114
Beste kok ooit
pi_101016026

[ Bericht 100% gewijzigd door Houniet op 21-08-2011 23:30:27 ]

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')