quote:
Op zondag 21 augustus 2011 16:07 schreef NrSiX het volgende:Op decibel gisteren voor het eerst op een feest aan de X! Heb het hiervoor alleen nog maar thuis gebruikt maar ik moet zeggen dat dit wel heel wat vetter is! Ben om half 5 begonnen en om 10 uur de laatste genomen. De eerste sloeg in als een bom en kon me ff geen houding geven dus ben relaxt gaan zitten tot het beter ging. Enige vervelende is dat bij de inslag ik steeds zin kreeg om te zitten en enorm zware benen kreeg.. thuis ga je dan lekker chillen, maar nu gewoon vol gas! Dan komt het vanzelf goed. Zeker voor herhaling vatbaar

Ach, dat zitten heb ik ook vaak.. Gewoon ff doen en 10min daarna lekker doorknallen. Kan soms ook wel net te weinig zijn, dus dan is bijnemen weer een betere optie. Ligt eraan hoe je je voelt!
quote:
Op zondag 21 augustus 2011 12:40 schreef terdege het volgende:Ik heb gister dus een hele genomen van 100mg. Het enige verschil met lagere dosissen is dat ik ontzettend veel energie had. Het liefde/gelukkige gevoel was gewoon hetzelfde. Ik weet ook nog steeds niet wat "te hard gaan" betekent, ik kan me er nog steeds niets bij voorstellen.
Ik had gewoon dat ik normaal was, en binnen 30minuten wist ik totaal niet meer wat ik aan het doen was en waar ik me bevond... Ik moest echt heeeel snel gaan zitten want anders moest ik kotsen.. Ik kon niets meer zien door de vaagheid dus een maatje van me begeleidde me naar de VIP deck waar ik mocht zitten (wist nieteens dat het VIP was, maar de beveiliging zag ook wel dat het niet echt goed ging dus lieten me maar even gaan

)
Dat deed het goed en toen begon het gezeik met zitten/staan/zitten/staan/zitten/staan etc.. Ik wist echt niet meer wat ik wilde voor een paar uur lang..
En toen alles weer "full HD" was was het feest bijna voorbij

Dusja, alles gaat aan je voorbij zowat, hoewel ik wel nog weet dat ik tussenin wel flink heb staan stampen!