abonnement Unibet Coolblue
pi_101859375
Hoe kan ik makkelijk aan kaartjes komen voor Barcelona - Mallorca?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_101859529
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2011 10:22 schreef wolfrolf het volgende:
En wat denken jullie? Is Sanchez de Chileense Robben qua blessures?
Nah, het was een onschuldige botsing die helaas verkeerd afliep.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_101862966
quote:
Tering man, dat had echt een idiote goal geweest en een mega blamage voor Valdes.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_101863107
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoe kan ik makkelijk aan kaartjes komen voor Barcelona - Mallorca?
Als je al in Barca bent?
Op elke willekeurige straathoek, hotel balie, taxi, etc etc
pi_101864106
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 17:27 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Tering man, dat had echt een idiote goal geweest en een mega blamage voor Valdes.
Wat was hij denkende?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_101866039
quote:
15s.gif Op maandag 12 september 2011 17:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat was hij denkende?
Loleinz Messi schiet er nog wel 3 in!!!11
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:25:08 #232
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_101894712
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoe kan ik makkelijk aan kaartjes komen voor Barcelona - Mallorca?
Op de officiële site, van zodra ze beschikbaar zijn (Buy tickets).

De match van vanavond is nog niet uitverkocht :o
pi_101920519
Doodzonde dit.

Barca was niet in goede doen, Iniesta leek me al vanaf het begin niet helemaal bij de les, durfde geen dribbels in te zetten en wist het tempo ook niet te verhogen zoals gebruikelijk. Dat was overigens het grootste probleem naast de vroege goal en de daarbijbehorende verdedigende tactiek die Milan linea recta aanneemt. De bal ging niet lekker rond, Alves bleef maar weigeren acties te maken en het passje terug de breedte in te verkiezen boven een voorzet. Erg frustrerend.

Dan de rol van Messi. Ik heb vorig jaar al eens gezegd dat het eigenlijk heel erg jammer is dat Messi niet meer vanaf de flank komt. Hij zet zijn acties enorm weinig in vanwege zijn positie op het veld. Hij stond vandaag volgens mij voor het eerst in zijn carriere daadwerkelijk op 10 geposteerd en was daarom vrijwel nooit op 9 te vinden, iets wat hij vorig jaar frequent deed om zich vanaf daar in te laten zakken, in de voet aangespeeld te worden, Villa die in het gat dook en Messi die zich omdraait en de steekpass wist te verzorgen.

De Messi van vandaag oogde erg laks, hij liep niet meer dan nodig was. Liep dikwijls te slenteren en dook geen enkele keer het gat in. Hierdoor kwam er weinig dynamiek in het spel. Hij wil té graag de steekpass zien en verzorgen.

Het Italiaanse blok wist weleens waar niet van wijken maar er lagen absoluut mogelijkheden op meer. Vooral einde 1 helft waar het bedroevende niveau waartoe Milan afzakte zich steevast de kaas van het brood liet eten. Messi leek beter in de wedstrijd te komen blijkens dribbels en zijn assist en de wissel van Fabregas zorgde eveneens voor betere combinaties en sneller veldspel.

Dit zette zich op zich goed door in de 2e helft maar wederom kon Messi niet beslissend zijn. Ik vond hem in zijn acties erg gemankeerd, gedoseerd en vooral geforceerd. Hij wilde té graag scoren dat hij vooral op een gegeven moment eind wedstrijd de dribbel verkoos boven het lobje over de verdediging op Fabregas.

Al met al een matig Barcelona en ik moet hier toch wederom (net als de vorige wedstrijd) Guardiola de schuld geven. Er had een verdediger aangekocht moeten worden puur om het feit dat Busquets op het middenveld hoort en Keita op de bank. Messi moet niet op 10 spelen maar op 9. Jammer maar een wijze les.
pi_101921283
Ze stonden ook constant voor het blok van Milan zichtbaar te denken 'wat moeten we nu'.
pi_101921292
Deze wedstrijd en ook tegen Real Sociedad is duidelijk geworden dat Barcelona geen echte goede vervangers hebben voor Puyol/Pique. Mascherano deed het nog redelijk maar Busquets is een echte middenvelder en geen verdediger...
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_101922234
Barça lijkt mentaal een beetje vast te zitten ofzo? Alsof ze niet durven voluit te gaan.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_101922355
Ging Iniesta nou over zijn nek?
pi_101922722
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Al met al een matig Barcelona en ik moet hier toch wederom (net als de vorige wedstrijd) Guardiola de schuld geven.
:') :') :') :') :') X 32899238
pi_101922829
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:34 schreef Leanishibe het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') X 32899238
:O
pi_101922891
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:36 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

:O
Probeer niet zo indrukwekkend te doen met je semi voetbalkennis en manager kennis.
pi_101922981
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:25 schreef ZuidGrens het volgende:
Ging Iniesta nou over zijn nek?
Was een beetje onduidelijk, ook niets meer over gehoord.
pi_101923875
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:40 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Was een beetje onduidelijk, ook niets meer over gehoord.
Hij is er tenminste vier weken uit:

quote:
FC Barcelona een maand zonder Iniesta

FC Barcelona kan naar verwachting zo'n vier weken niet beschikken over Andres Iniesta. De middenvelder viel dinsdag in de Champions League-wedstrijd tegen AC Milan (2-2) uit met een spierblessure.

Iniesta werd kort voor rust vervangen door Francesc Fabregas. Iets daarvoor leek Iniesta op het veld last van misselijkheid te hebben.

"Tests hebben uitgewezen dat Iniesta schade heeft aan de biceps van zijn linkerbeen'', aldus FC Barcelona op de website. "De verwachting is dat hij zo'n vier weken is uitgeschakeld.''

Trainer Josep Guardiola is ook Gerard Piqué en Alexis Sánchez al kwijt met blessures.
http://www.voetbalprimeur(...)_zonder_Iniesta.html
pi_101924062
Ik dacht echt dat die duizelig/misselijk o.i.d. werd.

Heel wat anders dus.
pi_101924074
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:38 schreef Leanishibe het volgende:

[..]

Probeer niet zo indrukwekkend te doen met je semi voetbalkennis en manager kennis.
_O-
pi_101930924
Eens met Pizzakoppo.
pi_101936904
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:36 schreef DeNummer10 het volgende:
Eens met Pizzakoppo.
Ik ook.
pi_101936940
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:36 schreef DeNummer10 het volgende:
Eens met Pizzakoppo.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_101939502
eens met Leanishibe. vind het anders zielig.
★★★
pi_101939592
Na dit seizoen mag Pep zijn biezen pakken denk ik.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_101939701
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 15:32 schreef wolfrolf het volgende:
Na dit seizoen mag Pep zijn biezen pakken denk ik.
Ik denk dat hij zelf weggaat na dit seizoen. Heeft ook al eens aangegeven dat zijn tijd bijna ten einde is bij Barca.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')