abonnement Unibet Coolblue
pi_100870941
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 21:09 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Leuk, welk deel ongeveer? Ik beheer veel panden daar.
kralingse kerklaan, woongebouw de snor :)
pi_100871751
:)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  woensdag 17 augustus 2011 @ 22:17:46 #53
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_100872410
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 21:50 schreef Quintus4 het volgende:

[..]

kralingse kerklaan, woongebouw de snor :)
Leuke plek. :)
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  woensdag 17 augustus 2011 @ 22:18:15 #54
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_100872435
quote:
2s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 22:05 schreef junkiexp het volgende:
:)
Hoi! :*
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_100875168
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 22:18 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Hoi! :*
Hoi O+
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_100884872
Mogguh, fok!kers
Mu!
pi_100884991
Moge. :O
pi_100886006
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:36 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Oh jee. :D Jullie beroepsgroep is niet heel geliefd in dit topic. :D
Weet ik, "we"zijn nergens geliefd. Dus daar kan ik wel tegen.
(alleen als mensen last hebben van junks, groepjes jeugd, de buurman die zijn afval over het balkon naar beneden kiepert, de brommerzaak die graag voor de deur de brommers test, enz... Dan weten ze ons wel te vinden) ^O^
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
pi_100886064
Beetje jammer dat Microsoft zn persoonlijke mening over southparkstudios.com moet ventileren naar gebruikers van zn software:

quote:
Network Access Message: Access Denied
Explanation:
The page you are trying to browse to is categorized as "Obscene/Tasteless"

If you believe you are getting this message by mistake, try contacting your administrator or Helpdesk.

Technical Information (for support personnel)
Error Code: 403 Forbidden. Forefront TMG denied the specified Uniform Resource Locator (URL). (12233)
IP Address:
Date: 8/18/2011 7:37:26 AM [GMT]
Server:
Source: proxy

Report a URL to Microsoft Reputation Service as incorrectly categorized
pi_100886109
Haha...
If you believe you are getting this message by mistake, try contacting your administrator or Helpdesk.

Microsoft maakt geen fouten in zijn categorisatie, dat komt door je admin... even de helpdesk bellen
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
pi_100886158
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:43 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Haha...
If you believe you are getting this message by mistake, try contacting your administrator or Helpdesk.

Microsoft maakt geen fouten in zijn categorisatie, dat komt door je admin... even de helpdesk bellen
Altijd als ik die bel, is'ie in gesprek ;(
pi_100886201
Ik heb wel: "Report a URL to Microsoft Reputation Service as incorrectly categorized" aangeklikt. En'm gemeld. Hij stond al door iemand anders gereport als "Art / Cultural heritage". Ik heb daar "General entertainment", "Political / Opinion", en "Social / Opinion" aan toegevoegd.
pi_100886365
Dat lijkt me onterecht. De guideline voorde filtering op deze categorie is "Obscene/Tasteless* Obscene/Tasteless Web sites provide vulgar, crude, disgusting or otherwise offensive material, e.g., mutilation, murder, and defecation. "
Ik denk dat Southpark daar wel aan voldoet. Het feit dat jij het dan toch zou willen zien neemt dat feit niet weg. De categorie "Obscene/Tasteless" zit in de default blocking URL group die ingesteld wordt als de sysadm in Forefront URL blocking aanzet.

Je moet dus niet bij MSFT klagen maar bij de sysadm.

De filtering categories zijn trouwens ingevoerd omdat op US scholen de school wettelijk verplicht is op die categorieen te filteren. Het is niet logisch dat jouw bedrijf die categorieen letterlijk overneemt, daar kan je sysadm zelf ook alles aan instellen.

Ik zou dus zeker even naar je baas stappen om te klagen over het feit dat je nu geen southpark meer op je werk kunt kijken :) En anders: Screw you guys, I'm going home
Mu!
pi_100886480
Bij "vulgar, crude, disgusting or otherwise offensive material, e.g., mutilation, murder, and defecation" denk ik eerder aan rotten.com.
pi_100886953
quote:
15s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bij "vulgar, crude, disgusting or otherwise offensive material, e.g., mutilation, murder, and defecation" denk ik eerder aan rotten.com.
Jij wel natuurlijk. Ik ook. Maar de gemiddelde wereldburger denkt daar denk ik anders over. Mijn schoonzusje wil bijv. liever niet dat haar kinderen naar Southpark kijken omdat ze het te grof vindt, en ik kan me daar wel iets bijvoorstellen.
Mu!
pi_100887153
Even naar je BOFH lopen en een "dude, enable the south park web site goddamnit" ofzo ventileren. :)
pi_100887175
en als dat niet werkt, dan "(beep) (beep) you (beep) (beep)". :7
pi_100887358
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:18 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Jij wel natuurlijk. Ik ook. Maar de gemiddelde wereldburger denkt daar denk ik anders over. Mijn schoonzusje wil bijv. liever niet dat haar kinderen naar Southpark kijken omdat ze het te grof vindt, en ik kan me daar wel iets bijvoorstellen.
Southpark is maatschappij-kritisch. Lijkt mij juist goed voor de ontwikkeling van kinderen.
pi_100887416
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Southpark is maatschappij-kritisch. Lijkt mij juist goed voor de ontwikkeling van kinderen.
Dat elimineert echter niet de bezwaren die er bestaan. Amerikanen zijn aanstellers, deal with it. :)
pi_100888109
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:35 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat elimineert echter niet de bezwaren die er bestaan. Amerikanen zijn aanstellers, deal with it. :)
Hoe kan ik nou mijn geestelijke ontwikkeling ontplooien zonder southpark ;(
pi_100888532
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Hoe kan ik nou mijn geestelijke ontwikkeling ontplooien zonder southpark ;(
Terechte vraag. Mss dat Southpark.nl niet in de filter staat?

Discalimer: With this post I do not want to encourage criminal behaviour or suggest circumventing your companie's policies. I will not accept any claims for damages incured by any ideas that come forward from reading this post.
Mu!
pi_100889159
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:14 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Terechte vraag. Mss dat Southpark.nl niet in de filter staat?

Discalimer: With this post I do not want to encourage criminal behaviour or suggest circumventing your companie's policies. I will not accept any claims for damages incured by any ideas that come forward from reading this post.
companie. O+
pi_100889927
compagnie, natuurlijk!
Mu!
pi_100890134
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:52 schreef SingleCoil het volgende:
compagnie, natuurlijk!
De VOC. O+
pi_100890244
quote:
Viswinkel Schmidt Zeevis niet meer aan het Vasteland

De bekende Rotterdamse Viswinkel Schmidt Zeevis vertrekt uit het centrum van de stad. De winkel en bijbehorende groothandel verhuizen naar Rotterdam-Spaanse Polder.

Het Scheepvaartkwartier is een woonwijk geworden, en daarmee eigenlijk te klein voor de vishandel. Manager Marcel van Breda geeft aan dat het af- en aanrijden van vrachtwagens voor het bevoorraden van de groothandel eigenlijk teveel gedoe en overlast met zich meebrengt voor de krappe locatie.

In overleg met burgemeester Aboutaleb is gekeken naar een nieuwe locatie. Schmidt heeft nu een optie gekregen op het terrein van sportclub E.D.S in de Spaanse Polder, tussen de McDonalds en de A13.

Omdat de winkel nauw verbonden is met de groothandel, verhuist niet alleen de groothandel, maar ook de viswinkel mee naar de nieuwe locatie.

De winkel van Schmidt Zeevis zat sinds 1963 aan het Vasteland in het centrum van Rotterdam.
Zonde ;( Regelmatig een visje gaan halen na school ofzo :9
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')