abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:18:39 #1
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_100797425
Goedemorgen,

Sinds een maandje woon ik in een nieuwe woning.. Ik ben helemaal blij, maar er is een heel groot nadeel.
Toen ik hier voor het eerst kwam klussen kwam mijn buurjongen (16jaar) langs om zich voor te stellen. Prima allemaal en aardig ook, maar een dag later toen ik alleen thuis was stond hij weer op de stoep of hij die avond met een vriend langs mocht komen. (nou dat hoefde wat mij betreft niet) Dus hij ging weer weg.
Twee dagen later belt hij weer aan, of ik last heb van zijn muziek.. Op dat moment niets gehoord dus ik zei eerlijk dat ik er geen last van had. Diezelfde nacht ging hij om 2 uur in de nacht muziek draaien en enorme ruzie maken met zijn moeder. Waarop de honden aansloegen en ik rechtop in mijn bedje zit.(het huis is nogal gehorig, dus ik kan elk woord horen)
Tot op de dag van vandaag, is het bijna elke avond hetzelfde verhaal. qua overlast in de avond. Maar er komt nog meer.
Een week geleden kwam hij vragen of hij mij scooter mocht lenen.. (wat denkt hij zelf, echt niet)
Ik woon in een jongenwoning en boven mij zijn ook twee jongeren complexen, maar voor de rest zijn het gewone huurhuizen. De bovenburen hebben een trappenhal, die grenst naast mijn huis en daar wordt door de buurjongen constant gehangen met zijn vrienden.. (ook hier versta ik elk woord van) Opzich kon ik het allemaal nog wel handelen.
Totdat vanmorgen om half 7 de deurbel ging. Ik kijken, niemand....nog geen minuut later ging de deurbel weer, weer niemand.. maar doordat ik stiekem door mijn gordijnen aan het gluren was, zag ik dat het mijn buurjongen was...
Ik vind het vervelend worden en ik weet niet echt meer wat ik moet doen.. Of stel ik me nou enorm aan?
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:20:09 #2
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_100797463
je deurbel onder stroom zetten ^O^

maar zou eens met zijn moeder gaan praten
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:28:14 #3
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_100797682
Hij is verliefd op je en weet niet zo goed hoe ermee om te gaan.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  Boks-Chick dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:30:18 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_100797736
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 10:28 schreef error_404 het volgende:
Hij is verliefd op je en weet niet zo goed hoe ermee om te gaan.
of hij is gewoon eenzaam, heeft geen vrienden en zoekt op deze manier contact/vriendschap
En vanwege de sociale incompetentie gaat dat ook dit keer weer helemaal mis.
lolwut
pi_100797758
dat klinkt wel een beetje scary, als ik heel eerlijk ben...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_100797770
Hoe moet ik de situatie zien? Hoe oud ben je zelf? Jij woont kennelijk alleen?
  Vis een optie? dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:32:17 #7
70532 loveli
N
pi_100797787
Aangeven dat je om 2 uur 's nachts wel last hebt van muziek en 's ochtends om half 7 last hebt van de deurbel. Verder negeren. Als dat niet werkt praten met moeders. En als hij een praatje maakt, snel afkappen en verder negeren.
crap in = crap out
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:44:24 #8
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_100798131
Ik ben zelf 23 jaar, k woonde de eerste week alleen. Maar sinds drie weken slaapt mijn vriend elke avond bij me. Het is ook voor het eerst dat ik op 'mezelf' woon. En ik weet dat het niet moet uitmaken, maar hij is van Marokkaanse afkomst en tijdens de kennismaking met de buren, kwam ik er al achter dat zijn moeder heel slecht Nederlands spreekt. Ik wil straks ook niet die hele groep over me heen, want ik woon net een maand in deze nieuwe wijk. Ik wil graag plezierig wonen hier, maar ik vind het een beetje eng worden allemaal.
De bovenburen hebben ook overlast, want dat heb ik allang met ze besproken. Het is geven en nemen, maar ik wordt er een beetje bang van. Vooral als ik hoor van de bovenburen dat er een gerechtelijke brief in hun bus lag die eigenlijk voor die buurjongen was bedoelt en er vorige week een politieauto daar voor de deur stond...

Er komt ook nog bij, dat het lijkt alsof het gezin nu drie keer zo groot is geworden. Woonde ze er eerst met zijn 3en (moeder, 16jarige zoon, 18 jarige zoon in rolstoel en een klein hondje) nu woont er nog een meisje bij met een klein kindje en een groot hondje.

p.s. Ik heb de bel al uitgezet, dus ik dat zal me niet nog een keertje gebeuren. En heb mijn naaste mensen al op de hoogte gebracht dat ze niet moeten aanbellen, maar moeten kloppen of mij moeten bellen via mijn telefoon. Het heeft wel als voordeel, dat ik bij huis-aan-huis verkoop net kan doen alsof ik niet thuis ben.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_100798174
Ik zou hier serieus mee oppassen als vrouw zijnde en heel duidelijk maken dat je hier niet van gedient bent :{
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:48:02 #10
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_100798251
Ik zou praten met zijn moeder. Lost dat niets op, dan de wijkagent inschakelen vanwege overlast.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:49:19 #11
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_100798296
je moet je niet zo hoerig kleden. dan mag je van zijn cultuur dit soort dingen doen enzo.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_100798462
Misschien kun je je vriend een paar keer de deur open laten doen? Wellicht schrikt dat je buurjongen een beetje af :)
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:09:35 #13
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_100798832
Je huurt toch? Dan moet de WB ook op de hoogte zijn van de problemen. Wellicht kunnen zij iets betekenen in deze zaak. Al contact met hen gehad?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_100798866
Jeetje vervelend zeg! :* Heb niet echt een goede tip voor je, maar hier boven staan toch hopelijk wel een paar bruikbare dingen! Ik zou ook proberen op een zo vriendelijk mogelijke manier duidelijk te maken dat je hier niet van bent gediend, en anders inderdaad andere instanties inschakelen. Misschien kunnen je bovenburen je ook nog helpen in deze.
Dat zou jij wel willen weten.
pi_100799158
ik herken je probleem wij hebben ook nieuw boven buren elke avond kei hard op schoenen lopen echt nederlandsers die thuis op schoenen lopen :') :') :') wij doen schoenen uit in huis wij turken

alleen maar herrie elke ochtend toeterd een taxi busje waar jeffrey 16 jaar mee word opgehaald, al 100 keer aangebeld ruzie maken
sinds kort slaapt er elke week een oude buurman uit Iran bij ons, hij heeft in verzet gezeten van iran, brede man heeft illigale partij in Iran gehad en shit schoten mee gemaakt, is sterk vechtstrucs en alles dus die heeft wel voor hetere vuren gestaan...

En hij heeft die vent al is geslagen politie en alles erbij kut zooi maar we geven nooit op we laten ons huis niet uitpesten door paar tokkies en geven er alles voor uit trots wij winnen van die tokkies hun gaan maar weg
pi_100799314
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 10:48 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zou praten met zijn moeder. Lost dat niets op, dan de wijkagent inschakelen vanwege overlast.
Dit dus.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:44:34 #17
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_100799838
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 11:20 schreef Gulmez het volgende:
ik herken je probleem wij hebben ook nieuw boven buren elke avond kei hard op schoenen lopen echt nederlandsers die thuis op schoenen lopen :') :') :') wij doen schoenen uit in huis wij turken

alleen maar herrie elke ochtend toeterd een taxi busje waar jeffrey 16 jaar mee word opgehaald, al 100 keer aangebeld ruzie maken
sinds kort slaapt er elke week een oude buurman uit Iran bij ons, hij heeft in verzet gezeten van iran, brede man heeft illigale partij in Iran gehad en shit schoten mee gemaakt, is sterk vechtstrucs en alles dus die heeft wel voor hetere vuren gestaan...

En hij heeft die vent al is geslagen politie en alles erbij kut zooi maar we geven nooit op we laten ons huis niet uitpesten door paar tokkies en geven er alles voor uit trots wij winnen van die tokkies hun gaan maar weg
Ooit gehoord van de Nederlandse taal? Vind je het raar dat er Nederlanders in je buurt wonen? Je woont verdorie in Nederland...

En verder, dit helpt TS totaal niet, jouw xenofobische reactie.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:54:26 #18
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_100800142
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 11:44 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ooit gehoord van de Nederlandse taal? Vind je het raar dat er Nederlanders in je buurt wonen? Je woont verdorie in Nederland...

En verder, dit helpt TS totaal niet, jouw xenofobische reactie.
maak je niet druk dit is een troll account. normale turken slapen nu nog.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:20:23 #19
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_100801058
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 11:20 schreef Gulmez het volgende:
sinds kort slaapt er elke week een oude buurman uit Iran bij ons, hij heeft in verzet gezeten van iran, brede man heeft illigale partij in Iran gehad en shit schoten mee gemaakt, is sterk vechtstrucs en alles dus die heeft wel voor hetere vuren gestaan...
Je oude buurman uit Iran, als Turk zijnde? Dan woonden jullie wel heel dicht bij de grens?
quote:
En hij heeft die vent al is geslagen politie en alles erbij kut zooi
Lijkt me heel wijs in een dergelijke situatie :')
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_100801135
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 11:20 schreef Gulmez het volgende:
ik herken je probleem wij hebben ook nieuw boven buren elke avond kei hard op schoenen lopen echt nederlandsers die thuis op schoenen lopen :') :') :') wij doen schoenen uit in huis wij turken

alleen maar herrie elke ochtend toeterd een taxi busje waar jeffrey 16 jaar mee word opgehaald, al 100 keer aangebeld ruzie maken
sinds kort slaapt er elke week een oude buurman uit Iran bij ons, hij heeft in verzet gezeten van iran, brede man heeft illigale partij in Iran gehad en shit schoten mee gemaakt, is sterk vechtstrucs en alles dus die heeft wel voor hetere vuren gestaan...

En hij heeft die vent al is geslagen politie en alles erbij kut zooi maar we geven nooit op we laten ons huis niet uitpesten door paar tokkies en geven er alles voor uit trots wij winnen van die tokkies hun gaan maar weg
Typisch turken.. niet doorhebben dat je zelf de aso bent.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:26:39 #21
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_100801333
Bedankt voor al jullie tips. Maar ik ben bang dat ik als een zeur over ga komen hier in de buurt en dat wil ik dus niet.. Maar ik heb er wel degelijk last van. Dat muziek draaien in de nacht vind ik minder erg dan wakker worden gebeld...Maar die ruzies... :( Ik ben niet voor niets het huis uit gegaan..
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_100802042
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:26 schreef PinkLow het volgende:
Bedankt voor al jullie tips. Maar ik ben bang dat ik als een zeur over ga komen hier in de buurt en dat wil ik dus niet.. Maar ik heb er wel degelijk last van. Dat muziek draaien in de nacht vind ik minder erg dan wakker worden gebeld...Maar die ruzies... :( Ik ben niet voor niets het huis uit gegaan..
Gewoon politie bellen en zeggen dat je flinke ruzies hoort en bang bent dat iemand iets aangedaan word.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:49:53 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100802220
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:26 schreef PinkLow het volgende:
Bedankt voor al jullie tips. Maar ik ben bang dat ik als een zeur over ga komen hier in de buurt en dat wil ik dus niet.. Maar ik heb er wel degelijk last van. Dat muziek draaien in de nacht vind ik minder erg dan wakker worden gebeld...Maar die ruzies... :( Ik ben niet voor niets het huis uit gegaan..
Gaan praten is de eerste oplossing.
Er zijn geen andere oplossingen die minder zeurderig over komen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:56:16 #24
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_100802480
Ik kijk er erg tegenop, om hierover te praten. Want zoals ik al zei, die jongen kent de hele buurt waar ik woon en ik heb er geen zin, als strakjes de hele buurt tegen mij is..

Zucht... Er zit inderdaad niets anders op. Ik wacht nog even af en als er nog 1 klein dingetje gebeurd, dan wordt het tijd om even duidelijk te vertellen wat ik ervan vind..

Als hij aanbelt, doet mijn vriendje ook geregeld de deur open, maar dat boeit hem echt helemaal niets.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:14:09 #25
306949 dude1986
Always bored...
pi_100803153
Misschien is het toch handig als je als vrouwzijnde toch met de moeder probeert te communiceren.
Misschien is er een zus ofzo die kan vertalen als het echt niet lukt. Ik denk dat zij dan met hem gaat praten en het wel goed komt.
Ik ben zelf ook van Marokkaanse afkomst en meestal weten de ouders niet eens dat hun kinderen zulke kut hangjongeren zijn. Probeer het uit te leggen en ik ben er van verzekerd dat het goed gaat komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door dude1986 op 16-08-2011 14:44:21 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')