abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_100760987


The King of Pop

Drie acts overschaduwen de geschiedenis van de popmuziek: Elvis Presley, the Beatles, en Michael Jackson. Elk was ook het slachtoffer van beroemdheid van ongekende proporties, tragedie, en een vroegtijdige dood. John Lennon werd vermoord op veertigjarige leeftijd, Elvis 'left the building' toen hij 42 was, en Michael verliet de wereld toen hij 50 was. Feit was dat Jackson het voorbeeld was van de paradox van extreme beroemdheid: een extreem getalenteerde zinger, danser en songwriter waarvan de proportie talent enkel geëvenaard werd door de zijn eigen eenzaamheid. Fraai detail is dat Michael de drie iconen van de popcultuur samenbracht: hij trouwde met de dochter van Elvis en was eigenaar van de Beatlescatalogus.

Jeugd


Michael Jackson kwam te wereld op 29 augustus van het jaar 1958 in het kleine dorpje Gary, te Indiana. Hij was de zevende van de negen kinderen van Joseph en Katherine. Joseph staat bekend als een wrede vader, welke Michael in zijn jonge jaren soms letterlijk het podium optrapte. Dit zal later grote gevolgen hebben voor Michael zijn persoonlijkheid.
Al vanaf jonge leeftijd was Michael een geboren entertainer. Hij deed al snel mee aan de act van zijn broers Jermaine, Marlon, Tito en Jackie. Samen traden ze op als 'Jackson Brothers', welke al snel 'the Jackson 5' werd. De groep trad in de jaren 1966 - 1968 op bij lokale gelegenheden, waarna ze onder platencontract kwamen bij Motown. Onder de hoede van Motown scoorden ze vijf opvolgende nummer-1 hits tussen 1969 en 1970. De familie verhuisde datzelfde jaar naar Encino, California. Met die verhuizing viel de beslissing dat Michael solo ging optreden. Een legende was geboren.

Carrièreloop

Al snel werd Jackson een wereldwijde tienerster, en daarmee was de jeugd van Jackson tot een halt gekomen, en had plaats gemaakt voor werk. Samen met de bekende producer Quincy Jones lanceerde Jackson 'Off The Wall'. Hiermee was Jackson nu 'officieel' een volwassen ster, waarna de duetten met supersterren, ongeëvenaarde verkoopcijfers en chartrecords snel volgden. En de grootste hit moest nog komen.

Thriller

Ondanks dat hij toen nog als een middelmatige songwriter gezien werd, was het de hit 'Thriller' - gecomponeerd door de Britse hitmaker Rod Temperton - die voorgoed zijn en onze wereld veranderde.
Jackson had zich al goed genesteld in de geschiedenis van dans, muziek en videoclips met de hits 'Billie Jean' en 'Beat It', maar met 'Thriller' veranderde alles. De première van de veertien minuten durende mini-film die hoorde bij 'Thriller' was een wereldwijd televisiespektakel, welke Jackson zijn beroemdheid en inkomsten tot historische hoogten bracht. De door perfectie gedreven concerttours versterkte dit effect alleen maar, waarna Jackson door recent overleden Elizabeth Taylor, een goede vriendin van Michael, tot de 'King of Pop' werd gekroond. Een titel waar weinig aan twijfelen.

Verdere levensloop

Hoewel Jackson zijn succes in de jaren '80 alleen geëvenaard werd door Elvis in de jaren '50, of door the Beatles in de jaren '60, herwon Jackson nooit de artistieke hoogte en waardering van zijn werk zoals hij deze behaalde onder hoede van Quincy Jones. De laatste vijftien jaren van zijn leven werden een opvolging van verdiende awards en prijzen, waaronder twee keer (!) een vermelding in de Rock and Roll Hall of Fame. Een keer voor zijn werk bij the Jackson 5, en een keer voor zijn werk als soloartiest. Maar helaas was dit niet het enige wat de laatste paar jaren van Jackson zijn leven overschaduwde. Lauw ontvangen albums, ziekte, twee desastreuze huwelijken en de bekende rechtszaken maakten ook deel uit van de beeldvorming.
De rechtszaken welke Jackson beschuldigde van kindermisbruik luidden het begin in van een oneindig paparazzicircus en afbraak van de persoon die wij kennen als een van de beste entertainers ter wereld.
Gekweld door eenzaamheid en geobsedeerd door materiële consumptie werd Jackson zijn talent al snel vergezeld met toenemend bizar persoonlijk gedrag.

Voorbeeld van de eenzaamheid die Michael zijn leven grotendeels tekende

Michael zijn werk voor goede doelen en de mensheid werd permanent overschaduwd door zijn controversiële obsessie met jeugd. Velen zijn het er over eens dat deze obsessie voort kwam uit eenzaamheid in zijn eigen jeugd.

"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around
In the lost and found of my heart...
No one understands me
They view it as such strange eccentricities...
'Cause I keep kidding around
Like a child, but pardon me...

People say I'm not okay
'Cause I love such elementary things.
It's been my fate to compensate,
for the Childhood
I've never known.
Before you judge me, try hard to love me.
The painful youth I've had
Have you seen my Childhood..
"
Michael Jackson - Childhood



Maar dit was niet het enige wat de wereld opviel aan Jackson. Zijn veranderende uiterlijk is de obsessie van de roddelmedia, met bijbehorende bizarre geruchten. Jackson maakt een parodie op alle roddels met zijn videoclip van het nummer 'Leave Me Alone':


Spijtig voor Jackson werd hij pas na zijn dood in het gelijk gesteld. Zijn autopsierapport stelt dat Jackson lijdt aan de huidziekte Vitiligo, wat zijn steeds blekere huid verklaart. Jackson heeft dus niet zelf zijn huid gebleekt, zoals velen altijd beweerden. Grappig detail is dat de plakband die Jackson op zijn vingers plakte tijdens concerten, een van de kenmerken van de typerende kledingstijl van Jackson, resultaat is van Vitiligo. Dit deed hij om het te verhullen.

Ook vaak gehoord is dat Jackson pedofiel zou zijn. Jackson nodigde af en toe kinderen uit op de boerderij op zijn landgoed Neverland. In 1993 werd hij ervan beschuldigd een 13-jarige jongen, Jordan Chandler, die meerdere keren op Neverland was geweest, te hebben lastiggevallen. Hoewel Jackson de beschuldigingen ontkende, slaagde hij er niet in om zijn aangetast imago te herstellen. Inmiddels kunnen we met zekerheid stellen dat Jackson Jordan nooit heeft lastiggevallen. Jordan zelf verklaarde in de media, enkele dagen na Jackson zijn dood, dat hij moest liegen van zijn vader, en dat zijn vader alleen maar geld wou zien van Jackson. Enkele weken later pleegt Evan Chandler, de vader van Jordan, zelfmoord.
Ook was er een soortgelijke rechtszaak, maar hiervoor is Jackson op alle fronten vrijgesproken.

Jackson was ook omstreden door zijn uitspraken in de documentaire 'Living with Michael Jackson' van Martin Bashir. Door alle roddels omtrent Jackson besloot hij dat hij eenmalig een journalist hem voor lange tijd wil laten volgen en hem te interviewen. Op afraden van Uri Geller, welke een tijd een goede vriend is geweest van Michael, laat hij deze documentaire niet doen door gerespecteerd journalist Louis Theroux. In plaats daarvan adviseert Geller aan Michael om met Bashir in zee te gaan. Na het verschijnen van de documentaire heeft. Michael verteld in deze documentaire over de onschuld van het delen van het bed met een jongen. Na het verschijnen van de uiterst kritische documentaire kwam Jackson met 'Living with Michael Jackson, Take Two', waarin dezelfde beelden te zien zijn, alleen dan opgenomen met de camera van de crew van Jackson. Hieruit blijkt dat Bashir selectief te werk is gegaan met het uitkiezen van de beelden, en de volgorde van uitspraken. Na het verschijnen van de documentaire heeft Michael de vriendschap met Geller verbroken.

Hieronder een berucht gedeelte uit de documentaire van Bashir, Michael kreeg veel kritiek te verduren omdat hij de hand van de jongen vasthoud (vanaf 01.00)


Maar de documentaire laat ons ook de speelse kant van Michael zien, het resultaat van de jeugd die hij nooit had:


Jackson brak ooit zijn neus tijdens een repetitie en heeft deze toen laten opereren. Hij werd zo onzeker van het resultaat van zijn neus dat hij besloot het vaker te laten opereren, totdat het uiteindelijk de vorm aannam die het bij zijn dood had. Ook is Jackson ooit opgenomen voor de behandeling van een verslaving aan pijnstillers. Jackson zijn haar vatte ooit vlam tijdens de opname van een commercial voor Pepsi, waarna langdurige behandeling volgde. Gedurende deze behandeling is hij verslaafd geraakt aan pijnstillers, waar hij ook over zong, niet wetend dat het uiteindelijk zijn einde zou betekenen:

"Trust in me
Just in me
Put all your trust in me
You're doin' morphine

(...)

Relax
This won't hurt you
Before I put it in
Close your eyes and count to ten
Don't cry
I won't convert you
There's no need to dismay
Close your eyes and drift away

Demerol
Demerol
Oh God he's taking demerol
Demerol
Demerol
Oh God he's taking demerol
"
Michael Jackson - Morphine

Dood


De dood van Jackson sloeg in als een bom. Het internet ging bijna plat. Google zijn nieuwsgedeelte werkte niet meer door de hoeveelheid 'Michael Jackson' zoekopdrachten, het aantal Michael Jackson-gerelateerde Tweets op Twitter was 5000 per minuut gedurende de hele dag; Twitter was zelfs zo overbelast dat sommige gebruikers niet op hun account konden komen. Maar dat was niet alles, Wikipedia lag er een tijd uit en mensen gingen wereldwijd de straat op om te rouwen door het verlies van the King of Pop. Gigantische menigtes vormden zich in Hollywood, straattribunes verschenen van Parijs tot Moskou tot Karachi. In Japan stond de minister van defensie stil bij zijn dood. Een stille tocht met kaarsen werd gehouden in Beijing. De wereld was allemaal in gedachten bij Michael Jackson.


Toch gelooft niet iedereen dat Michael daadwerkelijk dood was. De site Michaeljacksonhoaxforum.com is totaal toegewijd aan de complottheorieën die er heersen rond de dood van Michael, heeft elke dag meer dan een miljoen hits. Ook zijn er mensen die geloven dat Michael vermoord is, maar niet door dokter Conrad Murray. Opzienbarend is dat zus LaToya Jackson hier ook in gelooft, zoals zij bijvoorbeeld nader toelichtte bij een uitzending van Jensen enige tijd geleden.

De held, het icoon, de freak, de dader, het slachtoffer
Michael Jackson is veel meer dan de ziekte, chirurgie, en rechtzaken. Michael Jackson is een fantastisch getalenteerde zanger, danser, zakenman, songwriter, videomaker en live-performer. Naast een entertainer was hij vooral een perfectionist. Als mens was hij eerder een imperfectionist, omdat hij niet een normaal leven kon en wilde lijden. Hij was ook een goed mens, niemand gaf zoveel aan goede doelen als hij. Als icoon heeft Jackson iets gedaan wat weinig anderen is gelukt, met zijn muziek en persoonlijkheid heeft hij de grenzen tussen rassen, afkomsten, genre, leeftijd, kleur, mannen en vrouwen doen vervagen. Een opzienbarend succes voor een verlegen jongen die nooit is opgegroeid. Het was de roem die hem maakte, en de roem die hem brak.
Hoewel het uiteindelijk zijn dood in juni 2009 was die de wereld opschudde, is het Jackson zijn muziek welke de wereld zal opschudden voor nog vele generaties.


Michael Jackson is vijftig jaar geworden.



[hr]Video's[hr]
Best of album

Jackson 5



Off The Wall



Thriller



Bad



Dangerous



HIStory



Invincible



Michael (postuum)



Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video

Overig mooi materiaal



Vorige topics
10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|35|36|37|38|39|40|41|42|43|44|
45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60|61|62|63|64|65|66|67|68|69|70|70|71|72|73|74|75|76|77|78|
79|80|81|82|83|84|85|86|87|88|89|90|91|92|93|94|95|96|97|98|99|100|101|102|103|104|105|106|107

[ Bericht 5% gewijzigd door MetBas op 15-08-2011 15:26:31 ]
pi_100761000
Jongens...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100761028
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:13 schreef DeRakker. het volgende:
Jongens...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

The legend never dies ;)
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_100761075
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:13 schreef DeRakker. het volgende:
Jongens...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heulemaal niet! Follow the yellow brick road!11!1!!

* MetBas rent
pi_100761104
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:14 schreef MetBas het volgende:

[..]

Heulemaal niet! Follow the yellow brick road!11!1!!

* MetBas rent
U Speed Demon.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_100761119
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:13 schreef Zapato het volgende:

[..]

:')

The legend never dies ;)
Maar de persoon wel :o :D
pi_100761121
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:14 schreef MetBas het volgende:

[..]

Heulemaal niet! Follow the yellow brick road!11!1!!

* MetBas rent
Hij wordt al bijna 53.

[ Bericht 0% gewijzigd door DrDentz op 15-08-2011 15:29:50 ]
standaarddrinker
pi_100761579
Oh, ik heb ook even de vrijheid genomen om de OP aan te passen. :+ Maar ik weet niet zeker of wel ieder feitje wat er staat klopt. Maar volgens mij klopt 't wel aardig zo.

[ Bericht 24% gewijzigd door MetBas op 15-08-2011 15:45:19 ]
pi_100767825
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:27 schreef MetBas het volgende:
Oh, ik heb ook even de vrijheid genomen om de OP aan te passen. :+ Maar ik weet niet zeker of wel ieder feitje wat er staat klopt. Maar volgens mij klopt 't wel aardig zo.
Ik moest scrollen als een gek ;( :'( :(

:P
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:39:37 #10
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100772687
Wauw, dit is geen OP meer, maar een boekwerk _O_

Ik zie dat een zekere user na zijn vuilspuierij hier nu een topic geopend heeft.
Gehaald uit een tabloid krant. Iemand die nu in de bak zit :')
Tja. Deze user kan het maar niet los laten. Hij moet zichzelf eens afvragen waarom dat zo is. De internetheld :')
Leef en Laten Leven
pi_100794941
Misschien is het door het late tijdstip dat ik het niet zie, maar wanneer precies in dat filmpje moet hij gniffelen dan? :P
pi_100794948
standaarddrinker
pi_100794972
HAHA nu zie ik het. :D Mooi filmpje. Volgens mij was Michael sowieso ook helemaal niet zo bezig met illegale kopieën van zijn muziek.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:32:15 #15
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_100799469
Brief van Weitzman, gasten zitten er mooi bovenop:


"We were especially disappointed with the announcement that the band KISS and guitarist Gene Simmons were added as one of the acts to perform"
Haters everywhere but I don't really care.
pi_100799547
Moet die OP echt zo kutlang, je bent 5 seconden aan het scrollen voor je bij het daadwerkelijke topic komt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_100799658
quote:
:o

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 19:39 schreef Robijn48 het volgende:
Wauw, dit is geen OP meer, maar een boekwerk _O_

Ik zie dat een zekere user na zijn vuilspuierij hier nu een topic geopend heeft.
Gehaald uit een tabloid krant. Iemand die nu in de bak zit :')
Tja. Deze user kan het maar niet los laten. Hij moet zichzelf eens afvragen waarom dat zo is. De internetheld :')
En waar heb jij t in godsnaam over?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:13:37 #18
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100800808
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 11:32 schreef matthijst het volgende:
Brief van Weitzman, gasten zitten er mooi bovenop:
[ afbeelding ]

"We were especially disappointed with the announcement that the band KISS and guitarist Gene Simmons were added as one of the acts to perform"
Onbegrijpelijk, dat ze die Gene Simmons aan het lijstje toegevoegd hebben :N Kan me trouwens ook niet voorstellen dat Michael zo gek op Kiss zou zijn geweest- zoals Katherine zegt- heb hem er nooit over gehoord?
Ze zitten er zeker bovenop, goed zo, ben benieuwd of het nog effect zal hebben. Ziet er wel naar uit dat deze tribute/charity door zal gaan.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:15:29 #19
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100800874
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 11:38 schreef Zapato het volgende:

[..]

:o

[..]

En waar heb jij t in godsnaam over?
Waar heb jij last van, kan je deze vraag niet normaal stellen :? :{w
Lees het laatste deel van het vorige topic maar.
Leef en Laten Leven
pi_100800928
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:13 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk, dat ze die Gene Simmons aan het lijstje toegevoegd hebben :N Kan me trouwens ook niet voorstellen dat Michael zo gek op Kiss zou zijn geweest- zoals Katherine zegt- heb hem er nooit over gehoord?
Ze zitten er zeker bovenop, goed zo, ben benieuwd of het nog effect zal hebben. Ziet er wel naar uit dat deze tribute/charity door zal gaan.
Als MJ Kiss kon waarderen was het puur vanwege de show en eht entertainmentgehalte vermoed ik. Niet de muziek. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:15 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Waar heb jij last van, kan je deze vraag niet normaal stellen :? :{w
Lees het laatste deel van het vorige topic maar.
Sry, vroeg me ernstig af waar je t over had. Zal ff teruglezen.

Edit: aha. Njah, viel wel mee toch ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Zapato op 16-08-2011 12:22:51 ]
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:20:54 #21
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100801083
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:17 schreef Zapato het volgende:

[..]

Als MJ Kiss kon waarderen was het puur vanwege de show en eht entertainmentgehalte vermoed ik. Niet de muziek vermoed ik. :')

[..]

Sry, vroeg me ernstig af waar je t over had. Zal ff teruglezen.

Edit: aha. Njah, viel wel mee toch ;)
Denk ik ook, wat je over Kiss zegt.
De reacties vallen mij erg mee ja :) Niet de TS.
Leef en Laten Leven
pi_100801220
Covertje van Stevie Wonder:


Briljant.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:29:50 #23
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100801471
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:23 schreef Zapato het volgende:
Covertje van Stevie Wonder:


Briljant.
Prachtig ja....zucht O+
Leef en Laten Leven
pi_100801624
En Stevie en Babyface ( :') ) coveren ook terug natuurlijk:


Misschien nog wel beter dan het origineel
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:10:55 #25
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_100812716
Gene Simmons, blegh......Onbegrijpelijk dat ze zo'n loser willen laten optreden!
Wat een fiasco, ik vind het goed dat de Estate er bovenop zit.

Doet me denken aan dit filmpje

Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:16:04 #26
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_100812929
Vind Gene Simmons altijd wel geinig (die show van 'm: Family Jewels), maar beetje onnozel om zo'n kerel te vragen.... Al zal misschien iedereen weleens een semi-grappige opmerking over MJ's pedo-act gemaakt hebben :O

Qua zakendoen ad MJ nog wel wat kunnen leren van Gene trouwens.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:22:30 #27
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_100813196
Die Gene Simmons boeit mij persoonlijk niet, geen idee wat hij allemaal doet. Ik haat die man niet,het is alleen duidelijk dat zo'n persoon niet thuishoort op een Tributeshow voor Michael.

Zijn opmerkingen gingen vrij ver en waren ook niet verpakt grapvorm.

Michael had ook niks met die band dus wat hebben ze daar te zoeken?!?? Nog even en ze laten Tom Sneddon, Uri Geller, Rabbi Schmuley Boteach en Jordy Chandler een speech geven. Wat een sukkels.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:34:48 #28
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100813759


[ Bericht 100% gewijzigd door Robijn48 op 16-08-2011 17:42:21 ]
Leef en Laten Leven
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:38:05 #29
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100813900
Pff....wat zal de tribute nog meer gaan brengen :{ Twee broers zijn ertegen en willen niet meedoen, en proberen Michael's kinderen zover te krijgen dat zij ook niet gaan. Maar natuurlijk willen ze wél gaan.

The Estate doet prima werk trouwens, al sinds zijn dood ^O^

Hier nog een TMZ bericht erover.

MICHAEL JACKSON ESTATE: Something Stinks Over the MJ Tribute Concert

The honchos in charge of the Michael Jackson Estate are threatening the people behind the Michael Jackson Tribute concert, claiming the promoters have sullied Michael's name and are possibly even ripping off the Estate.

Howard Weitzman, lawyer for the Estate, fired off a letter to promoters of the concert -- set for October 8 in Wales -- expressing displeasure that one of the bands that will be performing is KISS, whose guitarist, Gene Simmons, publicly accused MJ of being a hard-core child molester. Weitzman wrote in his letter, "It was extraordinarily embarrassing when no sooner than you announced this 'news' that he would participate in your concert that TMZ posted an item noting that Mr. Simmons called Michael Jackson -- the man you are purportedly honoring -- a child molester..."

Weitzman also questions where all the proceeds for the concert will be going. We're told Joe Jackson and Leonard Rowe are behind the concert, and they've always been quick to cash in on MJ's name.

And Weitzman suggests promoters may be running afoul of the law by using "intellectual property that is controlled by the Estate" -- which includes MJ images and his songs.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:45:19 #30
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_100814219
Ik ben ook van mening dat de Estate het goed doet ja...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:01:44 #32
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100823231
Hahaha! Daaaag Gene Simmons :W

MICHAEL JACKSON TRIBUTE CONCERT: We're Killing KISS From the Roster

The promoters of the Michael Jackson Tribute Concert have heard fans loud and clear -- Gene Simmons, who has accused Michael of being a pedophile, and his band KISS, have been dropped from the roster.

There was a flurry of criticism after TMZ posted a story ... that Gene said last year, "There is no question in my mind he molested those kids. Not a doubt."

The promoters tell TMZ, "We have listened to Michael's fans and are grateful to have been alerted to these unfortunate statements by Gene Simmons. Under the circumstances we fully agree that even though KISS is a band Michael admired we have no choice but to rescind our invitation to them to appear in our tribute concert."

The Estate had fired off a letter to the promoters yesterday, expressing their displeasure over KISS performing at the concert.

TMZ
Leef en Laten Leven
pi_100823716
Gene Simmons is wel cool. Dankzij hem heeft de band EZO wat meer bekendheid gekregen. Maar inderdaad een beetje vreemd dat hij überhaupt op een Michael Jackson tribute zou verschijnen. Al zou het wel de beste artiest geweest zijn gezien alle bagger die ze verder bedenken... :') ironisch.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:14:37 #34
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100823879
Nou ja, ik vond Kiss vroeger ook al niks :P
Ben echt blij hiermee, gerechtigheid :)
Waarom geen Paul McCartney vragen eigenlijk, waar slaat dat op :(
Leef en Laten Leven
pi_100826567
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 21:14 schreef Robijn48 het volgende:
Nou ja, ik vond Kiss vroeger ook al niks :P
Ben echt blij hiermee, gerechtigheid :)
Waarom geen Paul McCartney vragen eigenlijk, waar slaat dat op :(
Nog een vijand van MJ.
standaarddrinker
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:03:31 #36
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_100826632
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 21:11 schreef Desunoto het volgende:
Gene Simmons is wel cool. Dankzij hem heeft de band EZO wat meer bekendheid gekregen. Maar inderdaad een beetje vreemd dat hij überhaupt op een Michael Jackson tribute zou verschijnen. Al zou het wel de beste artiest geweest zijn gezien alle bagger die ze verder bedenken... :') ironisch.
Daar is een simpele reden voor: GELD.

Hij heeft er duidelijk geen problemen mee om een -in zijn ogen-pedofiel te eren wanneer hij ervoor betaald wordt.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:34:17 #37
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_100828598
Wat houden ze nog over.
Wordt weer een lachertje dat concert...
Binnenkort gecancelled natuurlijk :D
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:27:31 #38
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_100831792
Je zult als Estate maar te maken hebben met zulke familieleden...ben je klaar mee zeg.

Ik begrijp nu wel waarom Michael zich te vaak inliet met losers en fout volk: familiekwaal.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  woensdag 17 augustus 2011 @ 01:02:56 #39
314390 Jackson5
Annie are you ok?
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:37:05 #40
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100845973
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef matthijst het volgende:
Wat houden ze nog over.
Wordt weer een lachertje dat concert...
Binnenkort gecancelled natuurlijk :D
Je kan zeggen wat je wil, maar Christina Aguilera en Smokey Robinson zijn natuurlijk geen kleine namen.
Nee, denk niet dat het gecancelled wordt, aangezien de kaartverkoop al begonnen is. Maar okee. Je weet nooit, bij die familie.
Denk dat je goed zit, Janena...
Leef en Laten Leven
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:39:18 #41
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100846042
quote:
Heb Brunei laatst nog bekeken. Goed he. En het eind van Earth Song: daar krijg ik nooit genoeg van.
Leef en Laten Leven
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:40:17 #42
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_100846070
Geen kleine namen?
Mwah. Voor een MJ Tribute concert had ik wel wat grotere sterren verwacht.
Denk niet dat er een hond zit te wachten op Smokey de ouwe zemelaar, of Christina die MJ nummertjes doen.... In cardiff |:(

Leona Lewis, Craig David and Alien Ant Farm.... Leuk, maar ook alweer van een jaar of 5 terug.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:42:54 #43
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100846145
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 11:40 schreef matthijst het volgende:
Geen kleine namen?
Mwah. Voor een MJ Tribute concert had ik wel wat grotere sterren verwacht.
Denk niet dat er een hond zit te wachten op Smokey de ouwe zemelaar, of Christina die MJ nummertjes doen.... In cardiff |:(
Noem eens wat namen van artiesten die je had verwacht dan?
Dan ben ik blijkbaar een hond :D want ik waardeer Smokey Robinson wel zeer ^O^
In Cardiff schijnt een heel groot stadium te zijn, dat zal wel de reden zijn dat het daar gehouden wordt, maar dat weet ik niet zeker.
Leef en Laten Leven
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:52:23 #44
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_100846417
Adele, Rihanna, Beyonce, Lady Gaga, U2, Elton John, Rolling Stones, Kanye West, Jay-Z, Justin Bieber, Usher, Drake, Katy Perry, Madonna, Sting, George Michael

Da's een tribute. Wat heb je nu, 5 namen....

Eerdere tribute concerten:

Diana:
Elton John, Duran Duran, James Morrison, Lily Allen, Fergie, Pharrell, Nelly Furtado, Status Quo, Joss Stone, Supertramp, Orson, Tom Jones, Will Young, Natasha Bedingfield, Bryan Ferry,
Anastacia, Andrea Bocelli, Donny Osmond, Jason Donovan, Rod Stewart, Kanye West, P. Diddy, Take That

Freddy Mercury:
Metallica, Extreme, Def Leppard, Bob Geldof, Guns N' Roses, U2, The Who, Zucchero, Paul Young, Seal, Lisa Stansfield, David Bowie, Annie Lennox, George Michael.


Ik zeg niet dat ik Smokey kut vindt, ik zeg alleen dat het voor een MJ tribute wel suf is om met Smokey en wat andere Heineken Music Hall - formaat artiesten aan te komen zetten.

En vergeet die prijzen niet: 65 euro voor de goedkoopste kaarten. 100 euro voor normale kaarten. Sta-kaarten, 120 euro, beste kaarten, 200 euro!!!!!
Stel je wilt Smokey zien, dan betaal je 100 euro voor 3 liedjes.

[ Bericht 7% gewijzigd door matthijst op 17-08-2011 12:00:23 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_100847086
Smokey is natuurlijk wel legendarisch en is belangrijk geweest voor MJ in zijn begintijd. Maar ik vind ook dat grotere artiesten als bijvoorbeeld Stevie Wonder niet zouden misstaan. En Diana Ross of zo.

Ik had trouwens altijd begrepen dat The Estate inclusief Katherine was. Maar dat is dus niet zo? The Estate is alleen Branca & co?

Dat evil laugh filmpje, _O-
  woensdag 17 augustus 2011 @ 13:17:20 #46
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_100849398
Een goede tribute zou voor mij bestaan uit bijvoorbeeld:

Stevie Wonder, Usher, Will I Am, Beyonce, Boys II Men, Mariah Carey, Guns n Roses/Slash, Andrea Bocelli, Prince, Diana Ross, George Michael, Art & Garfunkel, Smokey Robinson, Janet Jackson, Lady Gaga, Elton John, Lionel Richie, Boyzone, de nog levende Bee Gees en bandleden van Queen (Brian May of zo)...

Het hoeven niet perse acts te zijn met recente hits.....Michael was ook het grootst in de jaren 70,80 en 90....Kijk je naar de MJ and friends concerten en de samenwerkingen die hij had, dan zie je zo met welke artiesten Michael een band had.....
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_100850706
O.a. Arnold Klein wordt wellicht opgeroepen als getuige voor de verdediging. Interesting...

http://tvnz.co.nz/enterta(...)ackson-trial-4353758
  woensdag 17 augustus 2011 @ 16:53:53 #48
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100858797
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 11:52 schreef matthijst het volgende:
Adele, Rihanna, Beyonce, Lady Gaga, U2, Elton John, Rolling Stones, Kanye West, Jay-Z, Justin Bieber, Usher, Drake, Katy Perry, Madonna, Sting, George Michael

Da's een tribute. Wat heb je nu, 5 namen....

Eerdere tribute concerten:

Diana:
Elton John, Duran Duran, James Morrison, Lily Allen, Fergie, Pharrell, Nelly Furtado, Status Quo, Joss Stone, Supertramp, Orson, Tom Jones, Will Young, Natasha Bedingfield, Bryan Ferry,
Anastacia, Andrea Bocelli, Donny Osmond, Jason Donovan, Rod Stewart, Kanye West, P. Diddy, Take That

Freddy Mercury:
Metallica, Extreme, Def Leppard, Bob Geldof, Guns N' Roses, U2, The Who, Zucchero, Paul Young, Seal, Lisa Stansfield, David Bowie, Annie Lennox, George Michael.


Ik zeg niet dat ik Smokey kut vindt, ik zeg alleen dat het voor een MJ tribute wel suf is om met Smokey en wat andere Heineken Music Hall - formaat artiesten aan te komen zetten.

En vergeet die prijzen niet: 65 euro voor de goedkoopste kaarten. 100 euro voor normale kaarten. Sta-kaarten, 120 euro, beste kaarten, 200 euro!!!!!
Stel je wilt Smokey zien, dan betaal je 100 euro voor 3 liedjes.

Een paar van de namen die je noemt zijn benaderd, maar hebben die dag verplichtingen elders.
Verder is het natuurlijk ook een kwestie van persoonlijke smaak ;) Ik zelf sta bijv. niet op Madonna te wachten, maar ik kan moeilijk ontkennen dat zij een grote naam is. Oh en Sting, die mag van mij hartelijk komen opdraven, wil hem wel eens MJ horen zingen!
Dames, ben het met jullie eens hoor :Y Stevie Wonder en Diana Ross zouden zeer passen in deze tribute. Net als James Brown als hij nog zou leven. En zo zijn er nog wel meer namen waar Michael wat mee had. Smokey Robinson idd, lid van de oude Motown stal. Diana Ross zal wel niet uitgenodigd worden, aangezien ik geloof dat zij een concurrente was van Katherine?
Ach ja. We zullen het wel zien. Voorlopig zijn er idd nog lang niet genoeg namen voor een goede tribute...

[ Bericht 0% gewijzigd door Robijn48 op 17-08-2011 16:59:54 ]
Leef en Laten Leven
  woensdag 17 augustus 2011 @ 17:23:42 #49
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_100859978
Zo'n groots concert als destijds voor Freddie Mercury krijg je toch nooit meer. Toen had je écht de crème de la crème van de muziekwereld bij elkaar.

[ Bericht 12% gewijzigd door Baba-O-Riley op 17-08-2011 17:45:03 ]
.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 19:39:54 #50
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100865206
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 12:11 schreef gifkwal het volgende:
Smokey is natuurlijk wel legendarisch en is belangrijk geweest voor MJ in zijn begintijd. Maar ik vind ook dat grotere artiesten als bijvoorbeeld Stevie Wonder niet zouden misstaan. En Diana Ross of zo.

Ik had trouwens altijd begrepen dat The Estate inclusief Katherine was. Maar dat is dus niet zo? The Estate is alleen Branca & co?

Dat evil laugh filmpje, _O-
Jah, the Estate en Katherine zijn twee verschillende "dingen". The Estate wordt beheerd door John Branca en John McClain, zoals gewild door Michael in zijn testament. Vind dat hij daarin wél goed zat, door hen aan te wijzen.

Thanks for de link rond de verdediging, dat wordt nog wat allemaal.
Leef en Laten Leven
pi_100865435
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 13:49 schreef gifkwal het volgende:
O.a. Arnold Klein wordt wellicht opgeroepen als getuige voor de verdediging. Interesting...

http://tvnz.co.nz/enterta(...)ackson-trial-4353758
De vermeende vader van Prince toch. :P
standaarddrinker
pi_100865665
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:44 schreef DrDentz het volgende:

[..]

De vermeende vader van Prince toch. :P
Ach, al die vermeende vaders ook :')
Je zou bijna toch denken dat Debbie Rowe een gangbang heeft gehouden en nu niemand echt zeker weet wie de vader is :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_100865882
En toen heeft ze de baby aan Michael verkocht. Of nee.. gegeven.. want Michael "needed to be a father". Out of love.. L.O.V.E.
standaarddrinker
pi_100866879
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ach, al die vermeende vaders ook :')
Je zou bijna toch denken dat Debbie Rowe een gangbang heeft gehouden en nu niemand echt zeker weet wie de vader is :')
:')

Michael in een gangbang. _O-
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_100867112
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 20:16 schreef Zapato het volgende:

[..]

:')

Michael in een gangbang. _O-
Weet jij veel wat ie uitspookte op dat gebied. Stille wateren, diepe gronden :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_100870354
Hie-hie! :+
pi_100871150
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:39 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Jah, the Estate en Katherine zijn twee verschillende "dingen". The Estate wordt beheerd door John Branca en John McClain, zoals gewild door Michael in zijn testament. Vind dat hij daarin wél goed zat, door hen aan te wijzen.

Thanks for de link rond de verdediging, dat wordt nog wat allemaal.
Kom ik dan ook een keertje achter, dank je! Maarre, die Branca had hem toch ook wel eens genaaid? Of was al een paar keer ontslagen of zo. Ik ken die historie niet meer zo goed, maar er was wel "iets" met hem, toch? Maar inderdaad, nu lijkt hij het zeker goed te doen.
pi_100871194
En o ja, de OP vind ik tof gedaan! Maar die foto bij Thriller is volgens mij toch echt geshopt, zulke gespierde armen had Michael helemaal niet joh :')
  woensdag 17 augustus 2011 @ 22:32:09 #59
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100873177
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 21:54 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Kom ik dan ook een keertje achter, dank je! Maarre, die Branca had hem toch ook wel eens genaaid? Of was al een paar keer ontslagen of zo. Ik ken die historie niet meer zo goed, maar er was wel "iets" met hem, toch? Maar inderdaad, nu lijkt hij het zeker goed te doen.
Heb een mooi artikel erover gevonden!

http://www.michaeljackson.com/us/node/845869
Leef en Laten Leven
pi_100873600
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 21:55 schreef gifkwal het volgende:
En o ja, de OP vind ik tof gedaan! Maar die foto bij Thriller is volgens mij toch echt geshopt, zulke gespierde armen had Michael helemaal niet joh :')
Kan door de lichtinval of pose komen. Ik vind ze namelijk niet zo gespierd op die foto anders.
pi_100873746
Bedankt Robijn! Het is me weer helemaal duidelijk. Heb jaren geleden dat boek van Taraborelli gelezen waarin dit ook beschreven stond, maar was het een beetje vergeten allemaal. Wel triest om te lezen hoe het zo hard downhill ging na 2003.

Hm, dat kan Desunoto, maar dat bovenlichaam lijkt ook niet echt op dat van MJ.
pi_100874029
En volgens mij komt die foto bij Dangerous uit de Bad-periode. Beetje amateuristische OP.
standaarddrinker
pi_100874307
Wat best wel vet is: als je "MJ" googelt krijg je automatisch allemaal pagina's over Michael te zien. Toch tof dat MJ gewoon gelijk staat aan Michael Jackson.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 22:53:24 #64
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100874325
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 22:47 schreef DrDentz het volgende:
En volgens mij komt die foto bij Dangerous uit de Bad-periode. Beetje amateuristische OP.
Is die laatste toevoeging nou echt nodig? Denk dat MetBas erg zijn best gedaan heeft erop.
Leef en Laten Leven
  woensdag 17 augustus 2011 @ 22:54:42 #65
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100874400
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 22:53 schreef gifkwal het volgende:
Wat best wel vet is: als je "MJ" googelt krijg je automatisch allemaal pagina's over Michael te zien. Toch tof dat MJ gewoon gelijk staat aan Michael Jackson.
Ja tof he, is mij ook wel eens opgevallen :Y
Leef en Laten Leven
pi_100875496
Iemand schrijft over Tom Sneddon in een youtube comment:

Tom Sneddon should have been disbarred. But I'm glad at least he's now a washed-up old unsightly loser who makes Jabba the Hutt look like g*ddamn Brad Pitt.

Ik moest lachen :D
  woensdag 17 augustus 2011 @ 23:17:04 #67
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100875625
Hehe, goed omschreven :D
Dat snap ik nou niet he, waarom Sneddon later niet is aangepakt ;( Is daar toen nog enige poging toe gedaan?
Leef en Laten Leven
pi_100875694
Sowieso is dat vreemd. Zeker omdat hij meteen daarna toch met pensioen ging en zijn vriendjes in het systeem hem niet verder wilden lastigvallen?
pi_100875785
Degene die het volgende topic opent mag de OP naar hartelust aanpassen, heb gedaan wat ik kon.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 23:19:59 #70
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100875791
Ging ie gelijk erna met pensioen :o ? Dus hij had niets meer te verliezen!? Dan snap ik het beter, zeg. Gatverdegatverdamme.
Leef en Laten Leven
pi_100875934
Ik bedoelde het niet lullig MetBas, vind de OP echt goed gemaakt! We hebben zelden zo'n uitgebruide OP gehad ^O^

En Robijn, van wat ik me kan herinneren zou dit zo ongeveer zijn laatste grote zaak zijn voordat hij ermee kapte als openbaar aanklager. Ik kan het fout hebben.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 23:26:03 #72
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100876141
Hmmmm, dat moeten we opzoeken, dat van Sneddon, komen we ook wel achter.
Leef en Laten Leven
pi_100876193
Hm ik zie nu op Google dat hij in 2010 officieel met pensioen is gegaan. Toch staat me er iets van bij dat die zaak in 2003 zijn laatste "big fish" zou zijn. Ik kijk of ik nog iets kan vinden, anders is het gewoon mijn herinnering die een loopje met me neemt.
pi_100876312
Uit een artikel uit 2005, vlak na de vrijspraak:

"Mr. Sneddon, who is serving his sixth four-year term as district attorney, has said he will retire next year."

Ach ja, hij nam het al nooit zo nauw met de waarheid :P Uiteindelijk is dat dan misschien niet doorgegaan of zo.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 23:34:04 #75
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100876545
Hij dacht dus, als 64 jarige, dat ie een jaar erna met pensioen zou gaan. Dit verklaart voor mij wel veel, hoor. De hufter. Hoop dat ie zijn trekken nog thuis krijgt. What goes around comes around, zoiets.
Maar goed, is snelle conclusie, moet me er nog meer in verdiepen, aangezien ik het toen totaal niet gevolgd heb (idioot he 8)7)
Leef en Laten Leven
pi_100876744
Volgens mij hoopte hij er met een klapper uit te gaan. Maar dat mislukte jammerlijk, whehehe. Ik gun hem ook niet het beste, laten we het zo zeggen.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 23:43:50 #77
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100877048


Gooi hier uw pijltjes
Leef en Laten Leven
pi_100877157
~O>
pi_100877694

Let MJ do the talking!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_100878739
Sneddon is een beetje de aartsvijand in MJ's verhaal.. als MJ Peter Pan is is Sneddon kapitein Haak zeg maar.. maarja.. ik heb ook wel begrip voor hem.. als je vermoedt dat er een pedofiel in je gemeente woont en die koopt je belangrijkste getuige af voor miljoenen dollars zit dat je niet lekker.
standaarddrinker
pi_100886457
Ach, hij wist zelf ook dat hij een bullshit verhaal had. Die had heus wel door waar hij mee bezig was hoor en dat die hele zaak opgeblazen lucht was.

Ik vind hem overigens meer op die krokodil van Peter Pan lijken :')

  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:26:20 #82
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_100892136
Die kerel zou zich moeten schamen. Maar ja hetliedje wat Michael erover maakte is nog leuk ook, de tekst klopt ook, een ''cold man''. :P
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:24:57 #83
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100953342
Hehe, dat plaatje.

Nou, vind dat "a cold man" lang de lading niet dekt, maar Michael zal wel weer te netjes zijn geweest, of wat hij werkelijk dacht zou niet toegestaan zijn in een lied. Alhoewel, de regels van het lied zijn soms niet te versmaden :9
Heb ik goed onthouden dat toen Sneddon er naar gevraagd werd, hij net deed alsof hij lied nog nooit gehoord had?
Mooie avatar heb jij trouwens MagicTheo :Y
Leef en Laten Leven
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:12:46 #84
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100957836
Proces Michael Jackson: Advocaten lijfarts vragen afzondering jury

"Nodig voor eerlijk proces"© reuters
De advocaten van dokter Conrad Murray, van wie het proces voor onopzettelijke doodslag op Michael Jackson (50) begin september start, hebben om de volledige afzondering van de jury gedurende het hele proces gevraagd. Dat meldt het hooggerechtshof van Los Angeles vrijdag.

"Het proces van dokter Conrad Murray zal wellicht het meest gemediatiseerde proces uit de geschiedenis worden", schrijven de raadsmannen van de arts in een verzoek aan rechter Michael Pastor, die belast is met de zaak.

Noodzakelijk
"Het is noodzakelijk om de jury af te zonderen teneinde er zeker van te zijn dat de leden niet van buitenuit beïnvloed worden, en dat de beschuldigde een eerlijk proces en een onpartijdige jury krijgt", stellen de advocaten Edward Chernoff en Nareg Goerjian.

Rechter Pastor zal het verzoek tijdens een zitting op 25 augustus onderzoeken. In juli liet de magistraat al weten dat hij niet voor een afzondering van de jury is, omdat hij die maatregel niet nodig achtte en omdat het hof niet de financiële middelen heeft om de jury zes weken lang in afzondering te laten vertoeven.

Murray bekende de King of Pop, op diens expliciete vraag, het zeer krachtige verdovingsmiddel propofol te hebben toegediend, wat leidde tot de dood van Jackson op 25 juni 2009. (belga/kgm)
19/08/11 22u16
Leef en Laten Leven
pi_100984864
Haha ja, hij durfde zelfs te beweren Michael's muziek niet echt te kennen :') Sorry hoor maar zelfs mijn oma kent het nog.

Op zich wel goed van die jury, het gaat natuurlijk een enorm mediaspektakel worden en dat kan mensen behoorlijk beinvloeden.
pi_100991857


Proost jongens. Amen.
  zondag 21 augustus 2011 @ 09:37:12 #87
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100994258
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:02 schreef gifkwal het volgende:
Haha ja, hij durfde zelfs te beweren Michael's muziek niet echt te kennen :') Sorry hoor maar zelfs mijn oma kent het nog.

Op zich wel goed van die jury, het gaat natuurlijk een enorm mediaspektakel worden en dat kan mensen behoorlijk beinvloeden.
Wat een.... _O-

Eerst dacht ik: hmm, wat heeft Murray nu weer te eisen/willen/ op his sleeve.
Maar idd. Nancy Grace gaat de verslaggeving doen, en zij schijnt nogal dominant te zijn in haar oordeel.
Het wordt dan wel een hele dure business, hotel betaling voor die lui enzo. Ben benieuwd wat Michael Pastor zal besluiten.
Leef en Laten Leven
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:26:33 #88
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_100994808
Nancy Grace :r
Haters everywhere but I don't really care.
pi_100997119
Daar sluit ik mij bij aan: Nancy Grace :r

Als die bitch van een Diane Dimond zich er ook nog mee gaat bemoeien wordt het helemaal fijne verslaggeving.
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:05:23 #90
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_100999658
Tssss....dit hebben we moeten missen omdat hij dit weigerde live te zingen :(


Het klinkt geweldig, heerlijk, zalig, oorstrelend O+

[ Bericht 9% gewijzigd door Robijn48 op 21-08-2011 14:10:27 ]
Leef en Laten Leven
  zondag 21 augustus 2011 @ 18:53:41 #91
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_101010642
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:05 schreef Robijn48 het volgende:
Tssss....dit hebben we moeten missen omdat hij dit weigerde live te zingen :(


Het klinkt geweldig, heerlijk, zalig, oorstrelend O+
GE-WEL-DIG.

Bij de Dangerous Tour vond ik ook erg jammer dat Jam gelipsynced was.

En ja de History Tour natuurlijk:

Scream
You Are Not Alone
Blood on the Dancefloor
Earthsong

Wat een aanslag op z'n stembanden zou dat zijn die nummers live zingen, tjongejonge.
pi_101012584
Valt mij trouwens op dat als ik met liedjes mee zit te blèren dat het echt enorm belachelijk klinkt als iemand anders dan Michael zo'n hoge stem op zet. :')
pi_101014923
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:05 schreef Robijn48 het volgende:
Tssss....dit hebben we moeten missen omdat hij dit weigerde live te zingen :(


Het klinkt geweldig, heerlijk, zalig, oorstrelend O+
O+ Hoe geniaal zou het zijn om hier een echte live opname van te hebben. Of heeft hij het bij Brunei wel gedaan?
  zondag 21 augustus 2011 @ 21:50:49 #95
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_101018005
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:58 schreef gifkwal het volgende:

[..]

O+ Hoe geniaal zou het zijn om hier een echte live opname van te hebben. Of heeft hij het bij Brunei wel gedaan?
Er is nog zoveel materiaal, dat kan gewoon niet anders.

Wat dacht je van early demo's van alle nummers.. bijv zoals die van Billie Jean.
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:35:16 #96
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_101020577
Thanks Robijn, ik zal als ik weer op mijn andere pc zit even de volledige foto hier neer zetten, die is ook wel mooi. Het komt trouwens uit 2008. :)

Als ik die reacties zo allemaal lees ben ik hartstikke benieuwd naar al die filmpjes.. kan ze hier niet kijken. He jammer, wordt dus wachten tot morgen :P

Gek trouwens hé, de Dangerous Rehearsals zijn uitgelekt, maar de History rehearsals zouden toch ook vastgelegd moeten zijn? Dan vind ikd at die ook wel mogen uitlekken haha..
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
  maandag 22 augustus 2011 @ 06:44:13 #97
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_101030368
In LA aan het toeren.
Encinohuis van mama Jackson:


En Holmby Hills:


Naja, de hekken ervan, want verder kom je niet :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_101031888
Zo, lijkt me toch raar omdat ineens met je eigen ogen te zien zeg! In dat Encino huis wonen de kinderen nu toch ook?

Goede reis nog verder!
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:11:50 #99
314390 Jackson5
Annie are you ok?
  maandag 22 augustus 2011 @ 18:46:40 #100
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101049055
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 06:44 schreef matthijst het volgende:
In LA aan het toeren.
Encinohuis van mama Jackson:
[ afbeelding ]

En Holmby Hills:
[ afbeelding ]

Naja, de hekken ervan, want verder kom je niet :D
Ah! Hoe voelt dat nou om daar ook daadwerkelijk te staan?
Veel plezier verder en keep us posted :)
Leef en Laten Leven
  maandag 22 augustus 2011 @ 18:48:05 #101
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101049108
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:58 schreef gifkwal het volgende:

[..]

O+ Hoe geniaal zou het zijn om hier een echte live opname van te hebben. Of heeft hij het bij Brunei wel gedaan?
Nee, Brunei ook niet, voor zover ik weet heeft hij Stranger in Moskow helemaal nooit live gedaan :( ;(
En ja idd, er moet nog zoveel materiaal zijn!
Leef en Laten Leven
pi_101056787
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:48 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nee, Brunei ook niet, voor zover ik weet heeft hij Stranger in Moskow helemaal nooit live gedaan :( ;(
En ja idd, er moet nog zoveel materiaal zijn!
Bijna alles van de HIStory Tour was bijna geplaybackt helaas ;(
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 06:45:34 #103
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_101072683
Meer MJ spul uit LA :)

Mural:


Forest Lawn:


DE deur:


Bovenaan achter die boom ligt ie:


Huis uit de Thriller video:


MJ bij Grammy Museum:


Nog een mural:


Walk of Fame:


Madame Tussaud:


Haters everywhere but I don't really care.
pi_101072705
Wat tof!!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 07:01:19 #105
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_101072733
Die outfits waren supermooi om te zien. Je mocht er geen foto's maken, dus een beetje sneaky gedaan.

Forest Lawn was wel indrukwekkend; gewoon het idee dat hij daar een meter of 50 verderop in een tombe ligt. Bizar.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_101072831
Ja dat lijkt mij ook wel vreemd.. Werd je er ook emotioneel van of heb je bloemen gelegd, of ben je niet zo'n type fan? :+
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 07:28:07 #107
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_101072898
Neu, dat dan weer niet :)
Misschien ook omdat je niet echt iets kunt zien; als er nou zo'n grafsteen te zien was ofzo, da's toch anders dan door geblindeerde ruiten naar een tombe die je nauwelijks ziet staren :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_101074353
Whaaaah nu wil ik ook daarheen! Wat gaaf. En raar inderdaad om dan ineens min of meer naast zijn graf te staan. Leuk dat je die foto's met ons deelt! Die murals zijn ook ontzettend geweldig zeg, dat zouden ze hier ook wel mogen doen.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:49:54 #109
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101074749
:o Die murals! (wist niet dat dat zo heette, weer wat geleerd :P) Die 2e.....zo levensecht. Lijkt net alsof hij elk moment eruit kan komen stappen....
Leef en Laten Leven
pi_101075181
Ok, die murals zijn wel awesome :P
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:35:02 #111
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101075873
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:09 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ok, die murals zijn wel awesome :P
De rest niet dan? :o
Vind die van het Grammy Museum ook tof :) Goed dat je stiekem een foto hebt genomen, Mattijst ;)
Zoveel bekende jasjes zie ik....

[ Bericht 10% gewijzigd door Robijn48 op 23-08-2011 10:46:12 ]
Leef en Laten Leven
pi_101076066
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:35 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

De rest niet dan? :o
Ook, al weet ik niet of je Forest Lawn meteen awesome moet noemen.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:44:16 #113
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101076108
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 10:42 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Ook, al weet ik niet of je Forest Lawn meteen awesome moet noemen.
Oh zo bedoelde je! Okee :)
Leef en Laten Leven
pi_101093120
Leuk stukje interview met de choreographer van de music video van Smooth Criminal :)

http://boomitude.com/features/michael-jacksons-moves.html
The dead ball specialist!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 00:52:28 #115
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_101113404
Wauw die foto's. Krijg gelijk zin om zelf naar LA te vliegen lol haha
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
  woensdag 24 augustus 2011 @ 06:16:38 #116
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_101116614
Nog 3 dan, van omgeving Neverland:
Hekken:


Omgeving:


Leasing of the cows? :P
Haters everywhere but I don't really care.
pi_101116662
Spot je daar veel medefans? Lijkt mij best gezellig dan
  woensdag 24 augustus 2011 @ 06:46:43 #118
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_101116668
Bij Forest Lawn liep een vrouw met een man erbij. Die man had echt zo'n kop van: "kunnen we nou eindelijk weg hier"...
Bij Neverland kwamen 2 gasten aangelopen die vroegen of ik een foto wilde maken, maar waren weinig spraakzaam verder.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_101116681
Daar gaat mijn geromantiseerde beeld van fans die troost vinden bij elkaar en in harmonie en saamhorigheid herdenken. :+
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:59:44 #120
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_101122126
Vette foto's matthijst, bedankt en nog héél veel plezier!
You will allways be my hero...
pi_101141508
Nou, Frank DiLeo schijnt vandaag ook naar de eeuwige jachtvelden te zijn vertrokken. Zo gaat het wel rap!

Berichtje over hartoperatie DiLeo

Op Wikipedia staat dat hij dood is.
pi_101144401
Neee.. op mijn Wiki staat dat hij nog leeft.
standaarddrinker
pi_101145270
:D Nu is het inderdaad weer verwijderd. Herrezen uit de dood, of misschien ook wel een hoax :+
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:36:30 #124
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101148143
Het gaat hard zo .....

Laten we hopen dat Katherine het nog even volhoudt.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101148389
Hier staat wel dat hij dood is.

Frank DiLeo, Michael Jackson's Former Manager, Dead at 63

Misschien hadden we toch beter de TT 'Waar we langzaam uitsterven' aan kunnen houden. MJ, Liz, Frankie..
standaarddrinker
  woensdag 24 augustus 2011 @ 22:50:01 #126
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101148841
Volgens mij is hij ook echt overleden....hij lag ook al een hele tijd in het ziekenhuis, maar ja, 63 is niet echt oud zeg, pfff....

In dit tempo zijn we tegen het einde van 2012 van alle figuren uit Michaels leven af...Daarna komen wij er gezellig bij op 21-12-2012 want dan vergaan we met zijn allen :+ .
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101149424
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Hier staat wel dat hij dood is.

Frank DiLeo, Michael Jackson's Former Manager, Dead at 63

Misschien hadden we toch beter de TT 'Waar we langzaam uitsterven' aan kunnen houden. MJ, Liz, Frankie..
Evan Chandler... })
Nu die goede ouwe Tom nog.
pi_101150023
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:00 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Evan Chandler... })
Nu die goede ouwe Tom nog.
Tom is een American Hero, hij vocht in Vietnam. ;(
standaarddrinker
pi_101150227
Ocharme, hij heeft zeker ook nog een Purple Heart? Misschien is zijn geestelijke aftakeling wel in 'Nam begonnen, zou me niks verbazen.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:31:29 #130
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101151031
Dentz denkt af en toe dat het hier ONZ is :+

DiLeo het toch niet gehaald...jammer...niet oud geworden ook.
Leef en Laten Leven
pi_101151313
Ja, jammer. Volgens mij was hij wel echt oké.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:38:06 #132
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101151386
Zit beetje te zoeken waarom de samenwerking zo abrupt eindigde tussen Michael en hem? Geen idee namelijk, kan het nog niet vinden.
Leef en Laten Leven
pi_101151503
Die reden hebben beide heren geloof ik mee het graf in genomen :') Zal wel weer zo'n typisch geval zijn van Michael die door anderen werd verteld dat DiLeo het niet goed met hem voorhad of zo. Volgens mij is het iig niet bekend.



http://www.michaeljackson(...)emembers-frank-dileo
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:41:34 #134
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101151558
Oeh, mooie foto.
Frank DiLeo had echt zo'n joviale uitstraling :)

[ Bericht 82% gewijzigd door Robijn48 op 24-08-2011 23:50:14 ]
Leef en Laten Leven
  donderdag 25 augustus 2011 @ 00:11:23 #135
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_101152894
Kut dat ie dood is, hoop dat zijn boek nog wel gewoon uitkomt dan.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_101161688
Recent interview met Frank over TII en Michael´s dood

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook gelezen dat Frank´s zoon een keer op school een spreekbeurt wilde houden over Boa Constrictors en daarom Michael´s slang wilde meenemen. En dat Michael toen zelf ook meekwam naar de klas en hielp met de spreekbeurt :D
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:52:17 #137
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_101167381
Fascinerend interview.. laatste keer dat Frank hem sprak was hij er dus echt van overtuigd dat hij al die shows aan zou kunnen.
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
pi_101168052
Ook wel interessant om te weten dat het dus echt Michael zelf was die die 50 shows wilde doen. Maar ik neem aan niet op de wijze waarop Tohme Tohme dat gepland had.
pi_101169238
Goed interview!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:41:10 #140
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101189093
Ahhh bedankt voor dat interview.
Wat zijn er toch een tegenstrijdige verhalen he. Dat groepje fans, die followers, roept dat Michael tegen hen gezegd heeft dat ie dacht dat ie tien concerten moest doen en zwaar tegen de 50 concerten opzag, waar komt dat dan weer vandaan? Of zou Michael anders zijn geweest tegen hen als tegen Frank D...soms wel confusing, die tegenstrijdigheden.

En wat is het verhaal rond die Tohme Tohme? Das geen fris figuur, niet?
Leef en Laten Leven
pi_101189722
Misschien vond hij die 50 concerten eerst wel een puik plan maar bij nader inzien toch niet meer. Misschien nadat ze zoveel concerten per week planden ipv 1 à 2 zoals hij aanvankelijk wilde?

Tohme Tohme is verre van fris... Zeg maar gerust een duister figuur. Michael liet op het eind zelfs doorschemeren bang voor hem te zijn en van hem af te willen.

Wat ik ook nog las is dat MJ DiLeo destijds ontsloeg op het advies van David Geffen (die later met Spielberg Dreamworks oprichtte met het gejatte Neverland logo).
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:56:48 #142
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101190020
Oh ja, dat zou best goed kunnen!

Gejatte Neverland logo? Wist ik niet. David Geffen is die grote platenbaas, toch.
Leef en Laten Leven
pi_101190212
Links Neverland, rechts Dreamworks
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:04:27 #144
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101190482
Tsssss....inspiratie opgedaan, noemen ze dat. Heel erg afgekeken dus.
Leef en Laten Leven
pi_101190648
Zou Michael eerst ook zelf niet helpen met het oprichten van Dreamworks, maar dat ging toen niet door of zo? Staat me vaag iets van bij maar ik weet het niet meer.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:10:53 #146
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101190851
Misschien weten anderen het...ik weet daar dus helemaal niks vanaf :P
Leef en Laten Leven
pi_101191202
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:41 schreef Robijn48 het volgende:
Dat groepje fans, die followers, roept dat Michael tegen hen gezegd heeft dat ie dacht dat ie tien concerten moest doen en zwaar tegen de 50 concerten opzag, waar komt dat dan weer vandaan?
Ik vermoed hier vandaan:



Al die gesprekjes op het stoepje van de oefenruimte.. ik geloof er niet zoveel van.
standaarddrinker
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:20:44 #148
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101191413
Weet niet of het uit de duim gezogen is...
Leef en Laten Leven
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:36:50 #149
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101192334
DR. CONRAD MURRAY Michael Jackson Jury Will NOT Be Sequestered

The Dr. Conrad Murray jury will NOT be sequestered, because the judge does not want jurors to feel like inmates.

Judge Michael Pastor just ruled ... even though Michael Jackson's death was incredibly high profile, he feels confident sufficient measures will be in place to make sure the jury is not contaminated or harassed.

To ensure protection, jurors will each get meals and snacks in the jury room -- not in surrounding lunch areas open to the media and public.

Murray's legal team had filed docs earlier this month asking to sequester the jury -- because they were worried the jury would be tainted by large-scale "character assassinations" ... specifically by TV pundits like Nancy Grace.

Judge Pastor said money is not the issue, even though sequestration is expensive.

Zozo.
Leef en Laten Leven
pi_101192826
Vreemde redenering. Volgens mij is het in de USA toch vrij normaal om dat te doen in high profile zaken :? Dus tijdens de lunch krijgen ze niks te horen en zien maar als ze 's avonds naar huis gaan kunnen ze toch naar RTL Boulevard (als het ware) gaan zitten kijken, of zie ik dat nou verkeerd.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 04:19:36 #151
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_101201455
Pfff, in de VS op TV nu die kutjood Rabbi Schmuley aan het blaten als "expert"....
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:41:05 #152
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101203267
Oh ik dacht: we krijgen weer leuke foto's, toen ik jouw naam zag staan Matthijst :D
Leef en Laten Leven
pi_101204648
Schmuley denkt nog steeds over enige vorm van authoriteit te bezitten wat MJ betreft? Met z´n kutstreken. Wat had hij te zeggen dan?
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:20:47 #154
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101206205
Ook al zo'n uitzuiger, die baardaap.. Hoe lang ging hij nou werkelijk om met Michael, 1 a 2 jaar?
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101206468
Zoiets, ja.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:10:17 #156
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_101222809
Vreemd genoeg liep hij MJ nu weer te verdedigen... Dat hij vreemde keuzes had gemaakt soms, maar dat hij ook onder vreemde omstandigheden leefde....
En iets over de kinderen, dat het niet aan de media is om steeds te drammen over wie hun echte vader is.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_101229255
Goh, dat valt dan weer mee.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:02:59 #158
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101234344
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 09:34 schreef gifkwal het volgende:
Schmuley denkt nog steeds over enige vorm van authoriteit te bezitten wat MJ betreft? Met z´n kutstreken. Wat had hij te zeggen dan?
Enlighten me even, wat voor kutstreken had Schmuley dan naar Michael toe?
Ik heb het boek he, dat ie heeft uitgegeven na zijn dood, met die gesprekken tussen hem en Michael erin. Wat ik begrepen heb, is dat hij teveel achter Michael's broek zat op een gegeven moment-doe zus, doe zo, doe dat niet, dat wel- en dat Michael daar geen zin meer in had, en daarom afstand nam? Was er meer?
Leef en Laten Leven
pi_101234758
Zondagavond op Stratum is er in een tent een R&B Sunday feest, heb de DJ alvast laten weten om klokslag 12 uur (zondag op maandag) Michael te draaien om mijn 'verjaardag' alvast te vieren. :)

Neem mijn handschoen mee en doe me circle slides in de hoop om iedereen in de juiste MJ sfeer te krijgen :P
The dead ball specialist!
pi_101235978
:D O+
Foto's/filmpje!!!
pi_101245766
Heeft Debby Rowe een spreekverbod of zijn de kids van een andere moeder... :?
pi_101245771
Blanket zal wel niet van haar zijn maar de eerste twee wel.. anders was Michael voor niets met haar getrouwd.
standaarddrinker
pi_101245957
Dat Michael dat heeft gedaan met zo'n skanky figuur vind ik nog steeds.. verwonderlijk.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 09:19:46 #164
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_101246465
Paris is vast in een kliniek in Parijs verwekt? Ze zit trouwens ook op twitter en ze is vaak haters van zich af aan het slaan. 'No, I'm a Jackson'. 'No, I am not adopted'. 'Yes, I am black'. Etc...

Karen Faye vond het op twitter niet 'appropiate' om aan te geven of Frank Dileo en Michael altijd goed met elkaar zijn geweest. Ach, elke zakenrelatie heeft zn ups en downs, toch?
Als ik me goed kan herinneren heeft Majestic namens Joe een keer gezegd dat hij het Frank Dileo ook aanrekent dat MJ dood is.
Blijft toch bizar dat iedereen maar dingen roept en dat er nooit eens iemand zegt: okay, ik ga nu namen geven, ongeacht wat er met me gebeurt.
Lisa Marie zou ook namen hebben gekregen waar Michael bang voor was.
Spit it out then ipv alleen maar Murray achter de tralies willen hebben!
You will allways be my hero...
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 09:37:41 #165
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101246613
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 09:19 schreef MJ44ever het volgende:
Paris is vast in een kliniek in Parijs verwekt? Ze zit trouwens ook op twitter en ze is vaak haters van zich af aan het slaan. 'No, I'm a Jackson'. 'No, I am not adopted'. 'Yes, I am black'. Etc...

Karen Faye vond het op twitter niet 'appropiate' om aan te geven of Frank Dileo en Michael altijd goed met elkaar zijn geweest. Ach, elke zakenrelatie heeft zn ups en downs, toch?
Als ik me goed kan herinneren heeft Majestic namens Joe een keer gezegd dat hij het Frank Dileo ook aanrekent dat MJ dood is.
Blijft toch bizar dat iedereen maar dingen roept en dat er nooit eens iemand zegt: okay, ik ga nu namen geven, ongeacht wat er met me gebeurt.
Lisa Marie zou ook namen hebben gekregen waar Michael bang voor was.
Spit it out then ipv alleen maar Murray achter de tralies willen hebben!
Waarom zou Paris in een kliniek verwekt zijn en niet op de gewoonlijke manier :?

En Joe en die Majestic( :') ) zijn toch helemaal niet serieus te nemen. Dat heeft het met Joe toch wel uitgewezen, al die jaren. Die geeft automatisch iedereen de schuld, behalve zichzelf.
Leef en Laten Leven
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:38:49 #166
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_101281297
Dat heeft Debbie ooit gezegd in een interview. Niet dat alles perse waar is wat zij zegt maar waarom zou Michael met haar naar bed zijn gegaan als het alleen maar om de kinderen ging. Nee, kan ik me niks bij voorstellen.

Ja, Joe en Majestic zijn helemaal koekoek, I know :)
You will allways be my hero...
  zondag 28 augustus 2011 @ 17:27:52 #167
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101294786
Oh zo...okee, maar aan de andere kant zegt Michael in de kutBashir docu dat hij wél met Debbie geslapen heeft. En volgens het autopsierapport werkte daar alles normaal :P en kon hij op zich gewoon kinderen verwekken.
Ach, wat een onderwerp ook, gaat ook niemand wat aan, behalve hem, Debbie en de kinderen zelf.
Hij was een geweldige vader, en daar gaat het om.

:)
Leef en Laten Leven
  zondag 28 augustus 2011 @ 17:35:46 #168
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_101295104

Had dit nog nooit gezien, rood shirt in de Bad Tour.
pi_101304684
Even offtopic maar ik ben op vakantie naar NY, tot snel iedereen! O+
pi_101316290
Gefeliciteerd Michael. 53 jaar zou hij worden alweer.. Kan het nog steeds niet geloven zeg... :'( R.I.P _O_
-
  maandag 29 augustus 2011 @ 00:11:30 #171
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101316587
Hiep hiep hoera voor Michael! Verdrietig dat hij geen 53 mocht worden... Een dubbel gevoel.

Fijne vakantie Metbas!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101320477

Zijn coolste interview imho.
Ik ga effe kijken omdat hij jarig is.
standaarddrinker
pi_101321225
Ik mis je Michael. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Nu richting Schiphol.
  maandag 29 augustus 2011 @ 07:54:58 #174
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101321702
Verdrietige dag wat mij betreft.

Fijne vakantie MetBas.
Leef en Laten Leven
pi_101321724
Inderdaad vrij verdrietige dag. Luister al de hele tijd in de trein niks anders dan Michael. O+
pi_101323686
53 zou ie zijn geworden, ik had het hem en zijn kinderen graag gegund ;(
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_101325166
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:02 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Enlighten me even, wat voor kutstreken had Schmuley dan naar Michael toe?
Ik heb het boek he, dat ie heeft uitgegeven na zijn dood, met die gesprekken tussen hem en Michael erin. Wat ik begrepen heb, is dat hij teveel achter Michael's broek zat op een gegeven moment-doe zus, doe zo, doe dat niet, dat wel- en dat Michael daar geen zin meer in had, en daarom afstand nam? Was er meer?
Bijvoorbeeld een quote in een interview met CNN na Michael's dood:

quote:
And let's face it, Michael may have -- I don't know -- but may have been guilty of very serious, serious crimes. (...) So he always said to me, it wasn't true, he could never harm a child, it was all lies, et cetera. I mean, you know, I knew the child who was the second accuser. And the second accusation to be honest, I never believed. I sort of knew the family, I knew the child. I was all around in the first one and he had no business getting so close to other people's children -- that's for certain. And whether he was guilty of a crime or not, he had no right at all -- whatsoever -- to share a bed with a child that wasn't his own. But Michael crossed lines all the time. And this is part of the problem of being a superstar when no one wants to say no to you and when you simply withdraw from anyone who does say no to you.
Lekkere vriend ben je dan!

MetBas, Debbie is moeder's mooiste niet maar vroeger in de jaren 80 was ze best oké om te zien, daarna ook nog wel vind ik:



Ik denk dat Michael voor haar koos omdat ze elkaar al jaren kende en best intiem waren (moet ook wel als ze zijn dermatoloog was) en hij haar daarom vertrouwde. Ze is wel een enorm contrast met Lisa Marie natuurlijk, zowel qua uiterlijk als qua beroemdheid. Volgens mij is het een lieve vrouw.

Dat van Paris op Twitter is best erg. Ik las dat ze vaak wordt uitgescholden en dat mensen haar komen vertellen dat ze geadopteerd zou zijn en geen echte Jackson zou zijn, etc. Zo triest!! Waarom zorgt die familie er niet voor dat die kinderen beter beschermd worden? Het lijkt echt of niemand toezicht houdt op haar online activiteiten en dat lijkt me niet handig.

Beetje jammer van vandaag :'( Toch maar gefeliciteerd hè, allemaal.
pi_101326372
Happy Birthday Michael :7
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 29 augustus 2011 @ 14:20:15 #179
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_101330029
Gefeliciteerd Michael. Jammer dat je geen 53 mocht worden... :(



Mooie foto (volgens mij uit 2008)
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 29 augustus 2011 @ 15:12:17 #180
176766 crew  zoem
zoemt
pi_101331613
* MJ fan meldt zich

Gefeliciteerd Michael!

* zoem draait ter ere van MJ het HIStory album weer eens :Y
  maandag 29 augustus 2011 @ 15:20:56 #181
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101331861
Ik kijk vandaag de hele dag disneyfilms met de kinderen, telt dat ook? :P.

Als ze vanavond op bed zijn ga ik wel even wat muziek opzetten.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 29 augustus 2011 @ 15:25:41 #182
176766 crew  zoem
zoemt
pi_101332028
Michael wilde ook weten hoe het is om kind te zijn, dus dat telt wel :P
pi_101332983
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 15:20 schreef Janena het volgende:
Ik kijk vandaag de hele dag disneyfilms met de kinderen, telt dat ook? :P.

Als ze vanavond op bed zijn ga ik wel even wat muziek opzetten.
Alleen als het Peter Pan is.
standaarddrinker
  maandag 29 augustus 2011 @ 16:09:41 #184
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101333690
Hmmm...Winnie the Pooh en Toystory tellen niet?

*Bummer*

Ik ben gezakt als fan. Bij wie kan ik mijn fan-pasje inleveren? -O-
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101334026
Een toast op de man!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_101334334
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:09 schreef Janena het volgende:
Hmmm...Winnie the Pooh en Toystory tellen niet?

*Bummer*

Ik ben gezakt als fan. Bij wie kan ik mijn fan-pasje inleveren? -O-
Bij Willy Gijsman, onze leider.
standaarddrinker
  maandag 29 augustus 2011 @ 17:16:29 #187
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101336255
quote:
6s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Bij Willy Gijsman, onze leider.
Ik WIST gewoon dat je dat ging zeggen, hahaha....

Ik zal i.i.g. snel naar ons altaar in Best om te biechten. ~O>
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101354035
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 15:53 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Alleen als het Peter Pan is.
Gone With The Wind had hij de Oscar van.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_101355456
Fijne verjaardag, Michael.
pi_101355645
Michael Jackson leeft voort op Fok!-forum

Dit topic blijft een beetje achter in de media vergeleken met het hoax-topic. Het moet spectaculairder.
standaarddrinker
pi_101356257
Maar in dit topic is Michael dood ;( Echt spectaculair kan het dus niet worden.
pi_101359410
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Michael Jackson leeft voort op Fok!-forum

Dit topic blijft een beetje achter in de media vergeleken met het hoax-topic. Het moet spectaculairder.
:D :D _O-
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:21:12 #193
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101361055
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 11:33 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld een quote in een interview met CNN na Michael's dood:

[..]

Lekkere vriend ben je dan!

MetBas, Debbie is moeder's mooiste niet maar vroeger in de jaren 80 was ze best oké om te zien, daarna ook nog wel vind ik:

[ afbeelding ]

Ik denk dat Michael voor haar koos omdat ze elkaar al jaren kende en best intiem waren (moet ook wel als ze zijn dermatoloog was) en hij haar daarom vertrouwde. Ze is wel een enorm contrast met Lisa Marie natuurlijk, zowel qua uiterlijk als qua beroemdheid. Volgens mij is het een lieve vrouw.

Dat van Paris op Twitter is best erg. Ik las dat ze vaak wordt uitgescholden en dat mensen haar komen vertellen dat ze geadopteerd zou zijn en geen echte Jackson zou zijn, etc. Zo triest!! Waarom zorgt die familie er niet voor dat die kinderen beter beschermd worden? Het lijkt echt of niemand toezicht houdt op haar online activiteiten en dat lijkt me niet handig.

Beetje jammer van vandaag :'( Toch maar gefeliciteerd hè, allemaal.
Okee, thanks. Wilde er graag wat meer over weten.
In het boek kon Schmuley al aardig kritisch zijn, en daar kwam ie ook gewoon voor uit. Soms wel op een tenenkrommende manier. Af en toe erg oordelend.
En dit heeft ie dus na Michael's dood gezegd....zozo. Nee, dat is geen vriend. Weinig inlevingsvermogen heeft die man na al die gesprekken met MJ gevoerd te hebben. Want dat waren er best veel hoor, ook al was het maar in een tijdspanne van anderhalf/ twee jaar.
Maar in 1 ding ben ik het met hem eens helaas. Namelijk in het laatste van je quote van hem. Niet de gevolgtrekking die Schmuley doet, maar wel dat Michael zich moet hebben teruggetrokken van iedereen die nee tegen hem zei, hij wilde het gewoon niet horen en wilde totaal zijn eigen weg gaan. Die koppigheid weet je nog, waar we het laatst over hadden. Eigenlijk is dat ook zijn dood geworden...niet willen luisteren naar mensen die bijv. zeiden dat dat drugsgebruik (Propofol) toch niet erg normaal was.
Maar ja. Dan zei een Klein bijv. weer dat het geen kwaad kon ;(

Vind dat Debbie leuk op deze foto staat!

Paris op twitter, het lijkt me zo'n leuk meisje. Hoop idd dat ze er toezicht op houden.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:29:08 #194
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101361139
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Michael Jackson leeft voort op Fok!-forum

Dit topic blijft een beetje achter in de media vergeleken met het hoax-topic. Het moet spectaculairder.
Laat ons dan maar achter blijven :+ Als ze zelfs nog op zo'n hoax site er fun over maken, dan is het toch wel erg gesteld :D
Leef en Laten Leven
pi_101362664
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 08:21 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Okee, thanks. Wilde er graag wat meer over weten.
In het boek kon Schmuley al aardig kritisch zijn, en daar kwam ie ook gewoon voor uit. Soms wel op een tenenkrommende manier. Af en toe erg oordelend.
En dit heeft ie dus na Michael's dood gezegd....zozo. Nee, dat is geen vriend. Weinig inlevingsvermogen heeft die man na al die gesprekken met MJ gevoerd te hebben. Want dat waren er best veel hoor, ook al was het maar in een tijdspanne van anderhalf/ twee jaar.
Maar in 1 ding ben ik het met hem eens helaas. Namelijk in het laatste van je quote van hem. Niet de gevolgtrekking die Schmuley doet, maar wel dat Michael zich moet hebben teruggetrokken van iedereen die nee tegen hem zei, hij wilde het gewoon niet horen en wilde totaal zijn eigen weg gaan. Die koppigheid weet je nog, waar we het laatst over hadden. Eigenlijk is dat ook zijn dood geworden...niet willen luisteren naar mensen die bijv. zeiden dat dat drugsgebruik (Propofol) toch niet erg normaal was.
Maar ja. Dan zei een Klein bijv. weer dat het geen kwaad kon ;(

Vind dat Debbie leuk op deze foto staat!

Paris op twitter, het lijkt me zo'n leuk meisje. Hoop idd dat ze er toezicht op houden.
Heb jij dat boek van Schmuley gelezen? Ik ben wel geïnteresseerd maar wilde zijn kas destijds niet spekken. Misschien dat ik het toch nog eens koop. Schmuley had daarin zeker wel gelijk. Dat hele interview is sowieso interessant, hij slaat wel veel spijkers op de kop hoor, wat Michael's instelling en omgeving betreft. Het geeft veel inzicht in de constructie van het beeld van de superster Michael versus de mens Michael, en hoe die twee op het eind niet meer samen leken te kunnen gaan. Erg triest. En het lijkt me ook wel dat hij destijds het beste met hem voorhad. Maar om dan achteraf zo over iemand te spreken, vind ik echt geen pan.

Zei Klein werkelijk dat propofol geen kwaad kon? :% Wat een mongool! De stomste leek kan nog verzinnen dat het niet verstandig is om jezelf dagelijks onder narcose te laten brengen 8)7 Maar weet je, ik denk dat zelfs al had hij gezegd dat het niet goed was, dat het niet veel had uitgemaakt.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:31:57 #196
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101363208
Het irritante aan Schmuley is dat hij zijn visie zo opdringt....alsof zijn mening de enige waarheid is.

Verder heeft hij echt wel gelijk op bepaalde vlakken.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101363412
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:31 schreef Janena het volgende:
Het irritante aan Schmuley is dat hij zijn visie zo opdringt....alsof zijn mening de enige waarheid is.

Verder heeft hij echt wel gelijk op bepaalde vlakken.
Dat, en dat hij er nog een boek over schrijft ook :P

Overigens vind ik het ook gewoon een beetje lijken of hij MJ op een gegeven moment maar heeft laten vallen omdat het te lastig werd. Hij zegt zelf in dat interview dat het in de omgang met een superster als Michael "alles of niets" is en dat hij er op een gegeven moment maar voor koos om het zinkende schip te verlaten. Ik snap dat het vast heel moeilijk was om in die jaren met Michael om te gaan (hij was echt geen makkelijk persoon en zijn entourage ook niet) maar om hem nou zo in de steek te laten en er later achter zijn dooie rug over uit de school te klappen en geld aan te gaan verdienen..?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:44:52 #198
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101363484
Inderdaad...

Het is maar de vraag of Schmuley die keuze heeft gemaakt. Michael (en zijn entourage) had er een handje van om mensen buiten te sluiten die lastig werden omdat ze geen ja-knikker wilden zijn.
Ik kan me zo voorstellen dat Schmuley door Michael en/of zijn mensen aan de kant is gezet.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101364332
Dat zou natuurlijk makkelijk kunnen. Al geeft hij zelf in dat interview aan dat het zijn eigen keuze was.
pi_101368627
Toen ik gister aankwam op JFK was ook echt het eerste wat ik zag CNN met beelden over Murray e.d. :+
pi_101369050
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:52 schreef MetBas het volgende:
Toen ik gister aankwam op JFK was ook echt het eerste wat ik zag CNN met beelden over Murray e.d. :+
Gezellig :')

Ik hoop dat je een leuke tijd hebt in NY! Veel plezier!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:18:40 #202
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101369429
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:04 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Heb jij dat boek van Schmuley gelezen? Ik ben wel geïnteresseerd maar wilde zijn kas destijds niet spekken. Misschien dat ik het toch nog eens koop. Schmuley had daarin zeker wel gelijk. Dat hele interview is sowieso interessant, hij slaat wel veel spijkers op de kop hoor, wat Michael's instelling en omgeving betreft. Het geeft veel inzicht in de constructie van het beeld van de superster Michael versus de mens Michael, en hoe die twee op het eind niet meer samen leken te kunnen gaan. Erg triest. En het lijkt me ook wel dat hij destijds het beste met hem voorhad. Maar om dan achteraf zo over iemand te spreken, vind ik echt geen pan.

Zei Klein werkelijk dat propofol geen kwaad kon? :% Wat een mongool! De stomste leek kan nog verzinnen dat het niet verstandig is om jezelf dagelijks onder narcose te laten brengen 8)7 Maar weet je, ik denk dat zelfs al had hij gezegd dat het niet goed was, dat het niet veel had uitgemaakt.
Jep, heb het boek. Heb het inmiddels twee keer gelezen :P maar is al een tijd geleden. Snap dat je zijn kas niet wilde spekken, maar toch kan ik het je aanraden. Michael vertelt nl. heel veel, en dat is op zich al interessant genoeg natuurlijk. En deze uitspraken staan op tape, dus dat maakt het voor mij geloofwaardig.
Ehhhh, ik weet zeker dat Michael zelf ergens heeft gezegd dat doktoren tegen hem zeiden dat het geen kwaad kon, want snel in het bloed snel uit het bloed zoiets. Maar waar ik dat gehoord/gelezen heb weet ik niet meer. En ook niet of het ook Klein was, maar dacht het wel.
Dat denk ik ook, dat het niet uitgemaakt had als iemand hem had gezegd dat het niet goed was. Hij was wanhopig, dus interesseerde hem dat niet ....en hartstikke in ontkenning.
Wie er uiteindelijk een eind aan het contact gemaakt heeft weet ik niet meer goed, wel dat toen ze al gebrouilleerd waren Michael Schmuley nog een keer gebeld heeft. In 2001, vlak voor het Madison Square Garden optreden. Om te vragen of hij ook kwam. En Schmuley zei nee. Dat het niet goed voor hem voelde.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:25:32 #203
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101369660
Janet heeft dus officieel de kant van Jermaine en Randy gekozen:

Janet Jackson niet op tributeconcert Michael Jackson
dinsdag 30 augustus 2011 om 11u05

Janet Jackson, zus van wijlen Michael Jackson, heeft officieel verklaard dat ze op 8 oktober niet zal optreden in Cardiff op het speciale concert ter ere van de King of Pop.

De zangeres vindt het naar eigen zeggen ‘moeilijk’ om het optreden bij te wonen, aangezien het eerbetoon samenvalt met het proces van Michael Jacksons lijfarts, Conrad Murray. Dat verklaart de zangeres in een officieel statement. Janet Jackson was nooit van plan om aanwezig te zijn op het concert, maar door de aanhoudende geruchten over haar komst besloot ze toch te reageren. Het evenement kreeg al de steun van Jacksons moeder Katherine en zus LaToya, maar broers Randy en Jermaine en vele fans hadden daarop laten weten dat de timing van het concert ontzettend ongepast is.

Christina Aguilera, Leona Lewis, Craig David, Cee Lo Green en Smokey Robinson zullen een van de headliners zijn op het concert. Ook Beyoncé zal aanwezig zijn op het concert, niet fysiek maar wel via een satellietverbinding. Haar drukke schema belet namelijk haar aanwezigheid. De zwangere zangeres zal een cover brengen van een van haar favoriete Jackson 5 nummers.

De arts van Michael Jackson, Conrad Murray, wordt beschuldigd van het toedienen van een dodelijke overdosis propofol aan de overleden popartiest. Het proces gaat van start op 27 september en zal vier tot zes weken duren. Murray pleit onschuldig aan onvrijwillige doodslag en riskeert een gevangenisstraf van vier jaar als hij wordt veroordeeld.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:36:31 #204
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101370076
Omdat het zo'n leuke foto van haar is (die wangen! O+)



[ Bericht 96% gewijzigd door Robijn48 op 30-08-2011 16:26:59 ]
Leef en Laten Leven
pi_101385479
Ik vraag me af wie er dan werkelijk achter het idee van die concerten zit. Zou dat echt alleen Katherine zijn geweest, als drie van haar kinderen er al zo tegen zijn? Of zou er iemand anders zijn geweest die geld rook of zo?
pi_101390252


Dit is zó raar om terug te zien nu we weten welke dag dit is opgenomen. (23-24 Juni 2009) Het idee dat dit het allerlaatste is wat we van Michael hebben mogen zien, slechts uren voor z'n dood.... :'( Gewoon z'n allerlaatste dansjes etc :'(


En dit dan, zo mooi gezongen live :'( Ik vind het nog steeds heel raar allemaal, weinig besef dat Michael echt 'weg' is....
Komt denk ik door de opnames van This is It die allemaal rond z'n dood zijn opgenomen.... Raar om 3 maanden na z'n dood naar de bioscoop te gaan om je idool te zien, die je als een gek ziet zingen en dansen alsof ie 30 is, terwijl hij op het moment dat je kijkt gewoon dood is :'(

[ Bericht 30% gewijzigd door SteelDogg op 30-08-2011 22:24:44 ]
-
pi_101391370
Threatened vond ik nooit zo'n super gaaf nummer of zo, tot ik dit stukje zag. Ineens hoorde ik die beat, zo vet! Ook hoe Michael daarop danst O+ Inderdaad ongelooflijk dat hij een dag later dood was. Hoewel ik hem er aan de andere kant in This Is It slecht uit vind zien, in sommige stukjes ken ik hem haast niet terug.

Deze vind ik ook zo mooi, vooral dat einde :9

pi_101392921
Als Michael ergens voor gaat, of hij een van zn favo songs moet performen, merk je dat hij ineens gewoon magie uitstraalt, en je gewoon naar Bad of Dangerous Tour zit te kijken. Hoe hij Black or White zingt.... dat hebben we niet meer gezien sinds die tijd.. _O_

Die ad libs aan het einde van IJCSLY is ook echt geweldig, dat hebben we ook in jaren niet meer gezien.

Bij Michael was het volgens mij een kwestie van motivatie.. Het is me opgevallen dat zelfs in 2001, bij de concerten in New York, hij geweldige ad-libs had laten horen, en z'n dans was toen ook geweldig. Helaas is het denk ik niet lekker gegaan met de rehearsals, waardoor hij niet veel heeft kunnen laten zien. En z'n toestand op dat moment was ook niet geweldig...

Dit was bijvoorbeeld rond de tijd dat hij keelproblemen had



[ Bericht 6% gewijzigd door SteelDogg op 30-08-2011 23:09:48 ]
-
pi_101393819
Ja, dat is zoooo goed. Jammer dat hij niet de HIStory tour op deze wijze heeft kunnen doen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:21:56 #210
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_101394103
Inderdaad, die was pas mooi geweest met o.a. Stranger in Moscow & You Are Not Alone misschien helemaal of grotendeels live... :$ Vond t wel gek dat hij uberhaupt liedjes als Bad nooit eens in de setlist heeft gezet na de Dangerous Tour. Alleen aan het begin daarvan nog.. Maar soms was Michael zijn stem wel even goed in een bepaald land dat ik dacht van gooi live Bad of TWYMMF er dan in.. maar dat is wel jammer.
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
pi_101398026
Janet 2 maanden geleden nog ontmoet, is en blijft een lief wijf O+
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 08:52:42 #212
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_101400579
MetBas, veel plezier in New York!!!!!!!!!
You will allways be my hero...
  woensdag 31 augustus 2011 @ 08:55:22 #213
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_101400617
Ik vind die datum van het concert één ding, maar die line-up stoort me echt mateloos. Is Michael echt niet meer waard dan een Alien Ant Farm en een Beyonce via een satteliet?
Echt triest en smakeloos.
Ik ben echt benieuwd wat voor publiek zo'n show aantrekt. Zelfs voor een Michael show hebben we nog nooit zoveel betaald.
Grappig, dat filmpje op youtube van Michaels kinderen. Is volgens mij de eerste keer dat ik Blanket hoorde praten :-)
You will allways be my hero...
pi_101401420
Huh? Welk filmpje bedoel je?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:11:54 #215
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_101404968
Sorry. bedoel op mjstar.
You will allways be my hero...
pi_101407735
Oh :+ Heb je een linkje? Is dat een filmpje van de kinderen in Gary of zo?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 23:38:38 #217
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_101433552

Dat begin! En dat allemaal op een steenworp afstand vanaf hier.
  donderdag 1 september 2011 @ 06:32:24 #218
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101439039
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:38 schreef Jackson5 het volgende:

Dat begin! En dat allemaal op een steenworp afstand vanaf hier.
Wauwww, geweldig _O_ Jammer dat er (nog) geen beeld van is.

Nieuwe docu komt uit van David Gest. Ken de meeste beelden wel al zo te zien, maar hoop op onbekende beelden. (bericht van MJStar)

Not just another Michael Jackson movie, ‘Michael Jackson: The Life of an Icon’ is the creation and brain-child of MJ’s friend David Gest, who produced and narrated the documentary with unprecedented access to Michael’s inner family, including interviews with his mother, Katherine.

The documentary focuses on stories from the star’s closest friends and family relaying public and private memories and stories from the entertainer’s life including never-before-seen family photos and performance footage. The film also looks at the difficult times during Michael’s life including the moment an arrest warrant was ordered and how the molestation trial impacted all their lives in 2005.

The documentary will be released on DVD and Blu-ray from 31 October 2011.

Leef en Laten Leven
pi_101441380
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:38 schreef Jackson5 het volgende:

Dat begin! En dat allemaal op een steenworp afstand vanaf hier.
:9 Damn, da's nog eens lekker!

Die documentaire lijkt me wel interessant. Trailer ziet er mooi uit.
pi_101476940
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:38 schreef Jackson5 het volgende:

Dat begin! En dat allemaal op een steenworp afstand vanaf hier.
Oh Lord.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  vrijdag 2 september 2011 @ 09:11:02 #221
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101479266
Wauw, die audio uit Rotterdam! Ik was toen 12 en mocht niet naar dit concert, mijn beste vriendin is er wel geweest en ik ben daar nooit overheen gekomen ;-p.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101480788
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 09:11 schreef Janena het volgende:
Wauw, die audio uit Rotterdam! Ik was toen 12 en mocht niet naar dit concert, mijn beste vriendin is er wel geweest en ik ben daar nooit overheen gekomen ;-p.
Ik heb precies dezelfde ervaring maar dan 10 jaar later met de HIStory tour in de ArenA. Mijn moeder heeft er nu nog spijt van dat ze me destijds niet heeft laten gaan en ik zal er eeuwig van balen.
pi_101481400
T-Mez on the Murray Trial

"I have mixed feelings about the trial. On the one hand I'd like to see the Jackson family get justice, I think what the doctor allegedly did was outrageous and based on everything I've heard he acted very recklessly, very foolishly and should have stood up to whoever he had to stand up to and say, 'This is dangerous, this doesn't belong in the home, we don't have proper equipment and we don't have proper help.' That's the way he should have behaved as a medical professional.

"I think he should be prosecuted to help vindicate the family and also to send a message that physicians should not behave this way."

Although he wants to see justice done, Mesereau is not looking forward to Murray's defense lawyers trying to destroy his former client's reputation when the trial starts on September 8.

He added: "I suspect the defense is going to try and dirty up Michael's reputation and I don't look forward to that at all. I don't look forward to seeing autopsy pictures and things like that . I'm glad the District Attorney's office is prosecuting him, but my concerns are the defense lawyers are going to try to devalue Michael and try and throw a lot of dirt at the wall and see what sticks."
pi_101494355


Een beeld van het hedendaagse Hoyt-Schermerhorn metrostation waar de videoclip voor Michael Jackson's "Bad" werd opgenomen (geregisseerd door Martin Scorsese). Het station heeft acht perrons waarvan er slechts vier in gebruik zijn en is niet veel veranderd over de jaren. De ongebruikte perrons zijn verschillende keren gebruikt voor filmopnames. Onder andere de 1988 Eddie Murphy comedy Coming to America waarin de hoofdpersoon de R38 E trein bevaart, en Warriors uit 1979. Het is ook gekenmerkt in de 1988 Paul Hogan avontuur komedie Crocodile Dundee II.



Michael was hier ook te zien in 'The Wiz' (1978), waarin de personages zich in een vreemde Emerald City metro bevinden met kwade monsters zoals trappelende vuilnisbakken en metro kolommen die bewegen en proberen om de personages te vangen.



Naar aanleiding van de dood van Michael Jackson, pleitte New York City Wethouder Letitia James het station te hernoemen en er een plaquette op te hangen om het filmen van de video en het optreden te herdenken, helaas stuitte dit op verzet van de Metropolitan Transit Authority. MTA woordvoerder Kevin Ortiz legde uit dat het agentschap plaques verbiedt op het station, en is richtlijnen aan het ontwikkelen voor station naamgeving-rechten deals om geld in te zamelen, terwijl andere bronnen beweren dat het stations noemen na individuen rijders zou verwarren.





Dit gedeelte is nu compleet verlaten en bedekt in stof en roet. In erg slechte staat.

Toevallig (Of misschien ook niet?) genoeg ligt hier in het verlaten en afgesloten gedeelte één verloren handschoen.


Een korte making of video uit Fox's Private Home Video's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Dynd op 03-09-2011 09:44:22 ]
  vrijdag 2 september 2011 @ 21:40:12 #225
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101505510
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:50 schreef gifkwal het volgende:
T-Mez on the Murray Trial

"I have mixed feelings about the trial. On the one hand I'd like to see the Jackson family get justice, I think what the doctor allegedly did was outrageous and based on everything I've heard he acted very recklessly, very foolishly and should have stood up to whoever he had to stand up to and say, 'This is dangerous, this doesn't belong in the home, we don't have proper equipment and we don't have proper help.' That's the way he should have behaved as a medical professional.

"I think he should be prosecuted to help vindicate the family and also to send a message that physicians should not behave this way."

Although he wants to see justice done, Mesereau is not looking forward to Murray's defense lawyers trying to destroy his former client's reputation when the trial starts on September 8.

He added: "I suspect the defense is going to try and dirty up Michael's reputation and I don't look forward to that at all. I don't look forward to seeing autopsy pictures and things like that . I'm glad the District Attorney's office is prosecuting him, but my concerns are the defense lawyers are going to try to devalue Michael and try and throw a lot of dirt at the wall and see what sticks."
Nog een paar weken....
Leef en Laten Leven
  vrijdag 2 september 2011 @ 21:43:50 #226
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101505723
Ahaaaa, hier ben ik wel heel blij mee: Gladys Knight gaat optreden tijdens de tribute. Dat is toch wel een hele grote; 1 van mijn favoriete zangeressen en degene die de Jackson 5 ontdekt heeft natuurlijk.



[ Bericht 0% gewijzigd door Robijn48 op 03-09-2011 08:18:08 ]
Leef en Laten Leven
pi_101505914
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:11 schreef Dynd het volgende:
[ afbeelding ]

Een beeld van het hedendaagse Hoyt-Schermerhorn metrostation waar de videoclip voor Michael Jackson's "Bad" werd opgenomen (geregisseerd door Martin Scorsese). Het station heeft acht perrons waarvan er slechts vier in gebruik zijn en is niet veel veranderd over de jaren. De ongebruikte perrons zijn verschillende keren gebruikt voor filmopnames. Onder andere de 1988 Eddie Murphy comedy Coming to America waarin de hoofdpersoon de R38 E trein bevaart, en Warriors uit 1979. Het is ook gekenmerkt in de 1988 Paul Hogan avontuur komedie Crocodile Dundee II.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]Michael was hier ook te zien in 'The Wiz' (1978), waarin de personages zich in een vreemde Emerald City metro bevinden met kwade monsters zoals trappelende vuilnisbakken en metro kolommen die bewegen en proberen om de personages te vangen.

[ afbeelding ]

Naar aanleiding van de dood van Michael Jackson, pleitte New York City Wethouder Letitia James het station te hernoemen en er een plaquette op te hangen om het filmen van de video en het optreden te herdenken, helaas stuitte dit op verzet van de Metropolitan Transit Authority. MTA woordvoerder Kevin Ortiz legde uit dat het agentschap plaques verbiedt op het station, en is richtlijnen aan het ontwikkelen voor station naamgeving-rechten deals om geld in te zamelen, terwijl andere bronnen beweren dat het stations noemen na individuen rijders zouden verwarren.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit gedeelte is nu compleet verlaten en bedekt in stof en roet. In erg slechte staat.

Toevallig (Of misschien ook niet?) genoeg ligt hier in het verlaten en afgesloten gedeelte één verloren handschoen.
[ afbeelding ]

Een korte making of video uit Fox's Private Home Video's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt vet joh om zo dat station nog te zien na dik 24 jaar terwijl het amper gewijzigd is :) Sowieso is Bad mijn favo video van MJ dus vond het al interessant om wat informatie erover te zoeken!

Wil het ooit eens bezoeken nog als ik in NY ben :)
The dead ball specialist!
  zaterdag 3 september 2011 @ 08:54:15 #228
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_101519923
Leuke foto's allemaal, bedankt!
Ben ook ooit in NY geweest maar nooit die link gelegd :)
You will allways be my hero...
  zaterdag 3 september 2011 @ 11:48:08 #229
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_101539249
3 september 2011.. 't is nu precies 2 jaar geleden dat Michael zn laatste rustplaats vond, en begraven werd op Forest Lawn. R.I.P _O_
-
  zondag 4 september 2011 @ 00:27:28 #231
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101541109
3 september zag wij `Michael live in Oostende, dit was in 1997.

Het concert stond gepland op 31 aug. maar werd verzet vanwege Lady Diana's dood (en Michaels zenuwinzinking toen hij het hoorde).

De laatste keer dat ik Michael live zag was op 27 juni 1999....bijna exact 10 jaar later was hij dood.

Freaky detail is dat ik in Munchen ruzie heb gehad met een fan die met een bord rondliep waarop stond "Michael, i am afraid you will die in less than 10 years from now".
Heeft dat gekke wijf toch nog gelijk gekregen.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  zondag 4 september 2011 @ 09:39:00 #232
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_101546348
Zo Janena, dat is bizar zeg! Dat je dat denkt is 1 ding, maar dat je daar mee rond gaat lopen? Onbeschoft eigenlijk.

Ik denk dat die tien jaar overigens voor ons allemaal niet als een hele complete verrassing is gekomen, toch?
You will allways be my hero...
pi_101546399
Pff, aan de ene kant wel.. Maar het gekke is dat hij niet op momenten overleed waarop mensen het verwacht hadden (1993, 2005). Toen zat hij met problemen en verwachtten mensen een zelfmoord of ook evt. overdosis of dergelijk. Maar die kwam dus pas nadat hij z'n comeback wou maken, en beetje bij beetje terugkwam :'(
-
pi_101550037
Zelf had ik de ernst van zijn situatie niet echt door, had toch niet verwacht dat hij nu al dood zou zijn. Maar ja, ik wist dan ook niet dat hij zowat dagelijks onder narcose ging :{w Er waren wel tijden dat ik hem er echt slecht uit vond zien, maar doodgaan vond ik toch ook wel een uiterste.
  zondag 4 september 2011 @ 19:47:47 #235
330733 Bo_Risky
DJ/Producer/Musicfreak
pi_101563917
Ik baal nog steeds dat ik em nooit live ben gaan zien, vond t altijd veelste duur, maar heb daar nu spijt van :-(

Vond wel zijn oude muziek het beste, toen ie zelf nog een kleurtje had zeg maar, haha. Off the wall en ouder...
http://www.DJSCHOOLUTRECHT.nl voor DJ les, DJ workshops, DJ cursussen, bedrijfsuitjes, vrijgezellenfeestjes.
We geven les in Beatmatchen, Scratchen, Traktor, Ableton, Reason, Logic, Cubase en Fruityloops.
pi_101564738
Bad, Dangerous en Thriller zijn dé albums in mijn ogen. Op de rest staan te veel missers. Er bestaan ook mooie nummers verspreid over de andere albums, maar deze drie hebben de hoogste "dichtheid van kwaliteit", om het zo maar uit te drukken.
  zondag 4 september 2011 @ 20:07:24 #237
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101564849
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 19:47 schreef Bo_Risky het volgende:
Ik baal nog steeds dat ik em nooit live ben gaan zien, vond t altijd veelste duur, maar heb daar nu spijt van :-(

Vond wel zijn oude muziek het beste, toen ie zelf nog een kleurtje had zeg maar, haha. Off the wall en ouder...
Het jezelf moeten verwijten is zwaar klote ;( Bij mij had het niets met geld te maken, noch met te jong en ouders die me tegen hielden, maar met hem links laten liggen omdat ik van een andere muziekstijl hield.

Alweer 2 jaar geleden dat hij begraven werd. Sjonge. Ik was helemaal niet met hem bezig, maar weet nog wel wat een indruk het maakte toen hij overleed. Waarschijnlijk omdat ik een leeftijdsgenoot van hem ben.
Leef en Laten Leven
  zondag 4 september 2011 @ 20:11:51 #238
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101565085
quote:
6s.gif Op zondag 4 september 2011 20:05 schreef Desunoto het volgende:
Bad, Dangerous en Thriller zijn dé albums in mijn ogen. Op de rest staan te veel missers. Er bestaan ook mooie nummers verspreid over de andere albums, maar deze drie hebben de hoogste "dichtheid van kwaliteit", om het zo maar uit te drukken.
Wat vind je missers op Blood on the Dancefloor dan? Die mixen zeker....
Leef en Laten Leven
pi_101568065
Noem mij eens echte missers op Off The Wall. Pure kwaliteit, dat album.
pi_101569255
History ben ik mee opgegroeid en is een geweldig album en de 5 nieuwe nummers op Blood on the Dancefloor passen zo goed bij elkaar (en zijn los ook top) dat het eigenlijk zonde is dat er geen heel concept(album) aan gewaagd is.
pi_101569959
Ik kan op HIStory ook niet echt missers verzinnen. Misschien wat minder conventionele nummers maar toch zeker allemaal zeer sterk. Ik vind juist van Bad dat dat niet een overall supersterk album is. Je hebt enorme uitschieters (Smooth Criminal, Man in the Mirror, Another Part of MeThe Way You Make Me Feel o.a.) maar ook nummers waar ik eigenlijk nooit echt meer naar luister zoals Just Good Friends en Leave Me Alone vind ik ook niet zo.
pi_101571888
Off The Wall vind ik juist een zwak album. Het is beter dan de troep met The Jacksons/Jackson 5 maar daar is alles mee gezegd.

Blood on the Dancefloor was ik even vergeten, maar die is wel gaaf ja. :Y

HIStory is wel oké, met een aantal nummers die eruit springen maar het album als geheel blijft niet hangen. Beter dan Off The Wall wel. En Invincible was echt voor het grootste deel troep.

Bad, Thriller, Dangerous! ^O^
  zondag 4 september 2011 @ 22:07:05 #243
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_101572064
Vind iemand het gek dat ik het complete reportoire gewoon geweldig vind?
  zondag 4 september 2011 @ 22:16:47 #244
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101572826
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef Jackson5 het volgende:
Vind iemand het gek dat ik het complete reportoire gewoon geweldig vind?
Ik vind het niet gek hoor, want ik vind het ook ;) Vind dat MJ bar weinig missers gemaakt heeft over het algemeen. En dat kenmerkt juist een groot artiest. Toch?
En wat lees ik nou, troep die Jackson 5/ Jacksons gemaakt hebben? Nahhh, dat vind ik wel heel zwaar overdreven en onterecht, en ook niet erg genuanceerd. Edit: bovendien was dat de tijd van toen. Dat kan je onmogelijk vergelijken met de tijd van later. Dat jij er nou blijkbaar niet van hield is wat anders. Ik zelf hou wel erg van de sound van de sixties en seventies.
Iedereen heeft natuurlijk zijn voorkeuren :Y

[ Bericht 9% gewijzigd door Robijn48 op 04-09-2011 22:43:01 ]
Leef en Laten Leven
pi_101574355
Uiteraard! Natuurlijk zijn er een paar mindere nummers te verzinnen, maar een slecht/minder studioalbum is er gewoonweg niet.
pi_101574725
Off The Wall een zwak album :D
  zondag 4 september 2011 @ 22:49:44 #247
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101574819
Laat Rnnz het maar niet horen ;)
Leef en Laten Leven
pi_101576188
Michael Jackson werd pas Michael Jackson voor mij toen hij een wat "stoerder" imago aannam qua muziek, kledingstijl, video's, alles. Met Thriller dus. Dat is wat het best bij hem paste. In de Thriller t/m Dangerous periode klinkt hij ook alsof hij het meeste lol heeft aan de muziek. :Y

Daarvoor klonk hij als de fabriek 'Motown'. :r

Trouwens, ik houd van best veel 60's en 70's muziek hoor. ;) Als het maar niet als groenten klinkt dat gevangen zit in blik om verkocht te worden aan het grote publiek.

Ongenuanceerd, misschien. :P Wel eerlijk.
  zondag 4 september 2011 @ 23:28:35 #249
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101576871
Ik snap wat je bedoeld al vind ik HIStory en Blood on the dancefloor ook nog wel van hetzelfde kaliber. Invincible luister ik niet veel al staan er wel een paar mooie nummers op (whatever happens, speechless).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  zondag 4 september 2011 @ 23:35:55 #250
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101577163
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 23:14 schreef Desunoto het volgende:
Michael Jackson werd pas Michael Jackson voor mij toen hij een wat "stoerder" imago aannam qua muziek, kledingstijl, video's, alles. Met Thriller dus. Dat is wat het best bij hem paste. In de Thriller t/m Dangerous periode klinkt hij ook alsof hij het meeste lol heeft aan de muziek. :Y

Daarvoor klonk hij als de fabriek 'Motown'. :r

Trouwens, ik houd van best veel 60's en 70's muziek hoor. ;) Als het maar niet als groenten klinkt dat gevangen zit in blik om verkocht te worden aan het grote publiek.

Ongenuanceerd, misschien. :P Wel eerlijk.
Okido, ik ben het niet met je eens wat "de fabriek Motown" betreft, maar dat hoeft ook niet.
Echter 1 ding...ook als kind heeft hij erg lol gehad aan zijn muziek hoor. En ook na Dangerous. Dat is wat hij althans altijd zelf gezegd heeft, dus daar gaan we maar van uit.
Leef en Laten Leven
pi_101579400
Ik heb alle albums altijd goed gevonden. Tuurlijk zitten er albums tussen die ik niet zoveel meer beluister, maar over het algemeen vind ik ze allemaal op z'n tijd heerlijk om naar te luisteren, en dat is het mooie aan alles. Michaels muziek is zo tijdloos. Ik krijg nog altijd kippevel van Billie Jean in de auto. _O_
-
  maandag 5 september 2011 @ 10:06:28 #252
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_101584064
En zo is het. Soms denk ik, ik ga een ander album luisteren want dan heb ik de ene weer te vaak geluisterd.. maar dat denk ik na een paar dagen niet meer. Kippenvel krijg ik ook nog steeds van bepaalde songs, ook die mij persoonlijk raken zoals Gone too soon, heal the world en ga maar door. Alles blijft goed van The King Of Pop!!!
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
  maandag 5 september 2011 @ 16:25:24 #253
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_101594746
Zelfde; na een tijd een zelfde album gehoord te hebben kan ik 'm ff een tijdje niet meer luisteren, dus vrolijk switchen naar de volgende....

Gisteren in Las Vegas stond er op straat een dikke beer in Michael Jackson History tour outfit vals te zingen... Sjezus, zo'n kerel wil je dan ook ff een trap voor z'n kop geven voor kop geven voor het verneuken van wat klassiekers....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_101608723
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:49 schreef Robijn48 het volgende:
Laat Rnnz het maar niet horen ;)
Snap ik, zit ik in Mexico en post ik minder, wordt direct Off The Wall zwak bevonden.

Dat kan ik niet zo maar laten gebeuren. ;)
pi_101612653
Wat ga je dr aan doen? :P
pi_101612756
Off the wall is leuk!
Beetje disco.
  maandag 5 september 2011 @ 23:33:07 #257
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101617452
Kreeg deze net binnen via twitter, is de moeite van het kijken zeker waard:


Man Behind the Myth door Walking Moon Studios
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101618710
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 23:33 schreef Janena het volgende:
Kreeg deze net binnen via twitter, is de moeite van het kijken zeker waard:


Man Behind the Myth door Walking Moon Studios
Wat doe je, daar gaat mijn nachtrust! :P Even kijken.
pi_101619090
Jezus, nu al kippenvel.
pi_101619506
Nav dat filmpje even die speech van Madonna opgezocht. Best mooi.


"Yes, yes, Michael Jackson was a human being, but dammit he was a King. Long live the King."

[ Bericht 44% gewijzigd door MetBas op 06-09-2011 00:53:50 ]
  dinsdag 6 september 2011 @ 01:00:43 #261
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101620585
Ik kan nog steeds zo WOEST worden als ik denk aan al die valse aanklachten.
Ik ben over het algemeen een vreedzaam iemand maar mocht ik ooit oog in oog komen te staan met mensen als Tom Sneddon, Diane Diamond en Nancy Grace (hoe de *piep* komen die 2 trouwens aan zulke achternamen) dan gaan er een heleboel lelijke woorden vallen!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101625070
Mooi filmpje is dat.

Diane Dimond hoeft ook niet op mijn barmhartigheid te rekenen :( Wat een schijtwijf, en al die anderen ook.
pi_101626022
Hoewel al z'n albums goed zijn, en bijna elk nummer en zelfs alle demo's naar briljantie neigen, vraag ik me toch af of jullie ook niet vinden (en dan vooral jij Rnnz) dat het nummer Girlfriend zo slijmerig en zoet is dat ík al het jaren niet meer heb kunnen opbregen om af te luisteren. Geschreven door Paul McCartney, en dat is z'n slechtse nummer in mijn ogen.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_101626080
Ben ik met je eens, Girlfriend vind ik ook niet zo. Wat ik ook wel apart vind is dat zijn duetten met de groten der aarde (Paul McCartney, Stevie Wonder) ook niet echt uitblinken, terwijl die gezien de uitvoerenden toch juist briljant zouden moeten zijn.
pi_101626161
Is waar, met Freddie/Jagger is nog wel de beste denk ik. Ik blijf het eeuwig zonde vinden dat hij en Prince nooit iets hebben gedaan.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 6 september 2011 @ 11:30:31 #266
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101626526
Girlfriend is wel tenenkrommend ja!

Een duet met Prince was echt mijn grote droom maar helaas....

Prince heeft wel Jackson nummers live gezongen, zeker tof!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101628593
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:30 schreef Janena het volgende:
Girlfriend is wel tenenkrommend ja!

Een duet met Prince was echt mijn grote droom maar helaas....

Prince heeft wel Jackson nummers live gezongen, zeker tof!
Hij zingt ze nooit zelf, maar toch. He likes it funky, and MJ did as well!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 6 september 2011 @ 13:02:23 #268
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_101628964
Ik luister girlfriend nog heel vaak. Ik heb juist met Off The Wall dat ik het meeste terugluister, omdat de rest echt dood is gedraaid. Daardoor zet ik nooit zelf thriller/beat it/ billie jean op. Niet dat dat ooit slechte nummer worden.
Ik vind heel Off the Wall geweldig.
Ik vind trouwens juist het nummer met Paul McCartney The Girl is Mine verschrikkelijk. Enige slechte nummer op Thriller.
Bad is leuk, vooral als je Moonwalker heb gekeken. Wordt en nummer als Speed Demon veel leuker.
Dangerous is geweldig hoewel ik het niet een album vind met 1 geluid. Nummers gaan alle kanten op en daardoor heb ik de ene keer zin in Who is It/ Will you be There en de andere keer Why you wanna trip on me.
HisStory heeft geweldige nummers, vooral de eerste 3 en de laatste 3, met daartussen nog wat parels en wat mindere nummers.
Daarna vooral nog losse goede nummers gemaakt maar geen goede albums meer, helaas.
Hoopte altijd nog op een knaller en dus de concertreeks om alle critici nog 1x de mond te snoeren.
  dinsdag 6 september 2011 @ 13:55:23 #269
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101630496
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 12:47 schreef Zapato het volgende:

[..]

Hij zingt ze nooit zelf, maar toch. He likes it funky, and MJ did as well!
Ja, hersenscheet van me....hij speelt de nummers maar zingt niet.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  dinsdag 6 september 2011 @ 18:20:59 #270
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_101639321
Ik heb Off The Wall weinig geluisterd moet ik zeggen... moet dat nog eens doen :P
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
pi_101641744
Zelf draai ik bijna nooit het nummer Thriller, maar Beat It en Billie Jean draai ik bijna iedere dag wel.
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:44:08 #272
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101643554
Wat een goed filmpje zeg ^O^ (van Janena dus) Kort en krachtig.
Ik wil dit wel aan iedereen laten zien die zijn grote bek weer eens negatief opent over MJ.

Wat staat ons nog te wachten met de rechtzaak, nu Nancy Grace gaat reporten?
Leef en Laten Leven
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:50:21 #273
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101643888
Ha, als Paul McCartney liefhebber zeker eens dat Girlfriend een heel gewoon, niets aan liedje is. Jammer, maar uitzonderingen bevestigen nou eenmaal de regel.
Wat The Girl is Mine betreft had Carroussel wat mij betreft beter gecast kunnen worden. Veel mooier.
Verder eigenlijk wat Gif zegt, ben ook niet zo gek op die duetten. Geen enkel duet, eigenlijk, van welke artiest maar ook. Ieder is vaak beter op zichzelf :Y
Leef en Laten Leven
pi_101648205
Oké, stiekem vind ik Girlfriend ook een beetje een saai nummer.

De rest daarentegen!
pi_101651020
Girlfriend en The girl is mine sla ik ook altijd snel over.
pi_101664700
The Girl Is Mine vind ik eigenlijk wel leuk. Ik hoor dat het geen hoogstandje is maar de melodie vind ik lekker en de vocals van Michael O+ Vooral dit stukje:

But we both cannot have her
So it's one or the other
And one day you'll discover
That she's my girl forever and ever
pi_101665888
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:52 schreef gifkwal het volgende:
The Girl Is Mine vind ik eigenlijk wel leuk. Ik hoor dat het geen hoogstandje is maar de melodie vind ik lekker en de vocals van Michael O+ Vooral dit stukje:

But we both cannot have her
So it's one or the other
And one day you'll discover
That she's my girl forever and ever
Paul, i'm a lover not a fighter! O+
The dead ball specialist!
  woensdag 7 september 2011 @ 11:57:48 #278
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101667882
Morgen jury selectie!

Judge: Jackson Trial 'On Course' Despite Appeal

Published on 06 September 2011

by Associated Press

LOS ANGELES, CALIFORNIA (USA)
OfficialWire News Bureau

A judge says the trial of the doctor charged in Michael Jackson's death is "on course" despite an appeal filed last week by the physician's attorneys.

Los Angeles Superior Court Judge Michael Pastor says jury selection in the case will begin as planned on Thursday unless the appeals court issues a stay in the case.

Attorneys for Dr. Conrad Murray on Friday appealed a ruling by Pastor that jurors in the upcoming involuntary manslaughter trial will not be sequestered.

Pastor says he's confident justices on the 2nd District Court of Appeal will provide some guidance soon.

Murray pleaded not guilty and faces up to four years in prison if convicted.

Authorities say he gave Jackson a lethal dose of the anesthetic propofol and other sedatives in June 2009.
Leef en Laten Leven
  woensdag 7 september 2011 @ 12:00:07 #279
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101667945
DR. CONRAD MURRAY Lawyers Seek to Bar Testimony on Swallowing Propofol

Dr. Conrad Murray's lawyers want to ban a prosecution medical expert from testifying that ingesting Propofol would not trigger a fatal reaction.

TMZ broke the story months ago ... the defense will argue ... a frustrated Michael Jackson accidentally killed himself by either ingesting or injecting himself with a fatal dose of Propofol when Dr. Murray left the room.

Prosecutors intend to call Dr. Steven Schafer, who embraces two studies which allegedly conclude a patient can't die from orally ingesting the drug.

In one of the studies, 6 Chilean students volunteered to drink Propofol -- and they survived just fine.

Another study produced the same results, but the patients were pigs -- real pigs.

Dr. Murray's team claims the studies are hearsay, because Dr. Schafer wasn't part of the tests.

Judge Michael Pastor has not ruled on the objection.
Leef en Laten Leven
  woensdag 7 september 2011 @ 13:27:48 #280
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101670272
Ik vraag mij iets af; nu met het proces in aantocht, zal er door een paar mensen wel veel gepost worden daarover.
Ik denk te weten dat niet iedereen hierin geinteresseerd is. Is het misschien een goed plan een apart topic hiervoor te openen? Of een poll neer te zetten (al weet ik niet hoe dat werkt)
Wat vinden jullie?
Leef en Laten Leven
  woensdag 7 september 2011 @ 15:29:34 #281
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_101674153
Persoonlijk maakt het mij niet uit (apart topic of in dit topic) als we maar wel over de trial kunnen praten. Daar moeten we lekker over kunnen rellen :-)
You will allways be my hero...
  woensdag 7 september 2011 @ 15:31:37 #282
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101674240
Het mag wat mij betreft gewoon hier maar een apart topic is mij ook best. Wel verstandig als er mensen zijn die er liever niet teveel over lezen.

Ik zal het gaan volgen, alleen niet zo intensief als Michaels trial destijds.

[ Bericht 2% gewijzigd door Janena op 07-09-2011 22:46:40 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  woensdag 7 september 2011 @ 18:16:15 #283
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_101680947
Nee, uiteraard niet. Ik weet nog dat ik s morgens om half 7 alles zat te lezen van wat er die nacht NL tijd was gebeurd.
You will allways be my hero...
pi_101688640
Voor mij hoeft het niet in een apart topic. Meestal is dit topic toch wel dagenlang dood dus misschien dat het Murray trial het juist wat tot leven brengt. Maar als men een apart topic wil vind ik dat ook prima.

Over dat laatste artikel wat je postte Robijn, was er überhaupt propofol aangetroffen in Michael's maag? Kan me dat niet herinneren uit het autopsierapport. Het zegt al veel over de verdediging dat ze tot zulke trieste pogingen moeten overgaan!
  woensdag 7 september 2011 @ 22:39:19 #285
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101693386
Wil diegene die er bezwaar tegen heeft dat we hier het proces bespreken nu opstaan, or forever holds his peace?

Nah ja, dan blijven we gewoon lekker hier :)
Leef en Laten Leven
  woensdag 7 september 2011 @ 22:46:10 #286
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101693665
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:06 schreef gifkwal het volgende:
Voor mij hoeft het niet in een apart topic. Meestal is dit topic toch wel dagenlang dood dus misschien dat het Murray trial het juist wat tot leven brengt. Maar als men een apart topic wil vind ik dat ook prima.

Over dat laatste artikel wat je postte Robijn, was er überhaupt propofol aangetroffen in Michael's maag? Kan me dat niet herinneren uit het autopsierapport. Het zegt al veel over de verdediging dat ze tot zulke trieste pogingen moeten overgaan!
Weet het ook niet helemaal meer zeker!
Leef en Laten Leven
pi_101693724
Nou ja, misschien dat iemand het weet. Ik heb nu niet echt zin om dat rapport weer door te lezen ;( En anders horen we het vanzelf wel de komende weken.
  woensdag 7 september 2011 @ 22:51:14 #288
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101693890
Mochten er trouwens autopsie foto's uitlekken dan zou ik die hier niet graag zien.

Misschien kunnen we de meer schokkende dingen onder een spoiler zetten of als link plaatsen.

Ik wil die foto's niet zien (al denk ik dat dat onmogelijk is wanneer ze uitlekken).
Ik krijg al een knoop in mijn maag als ik er aan denk.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  woensdag 7 september 2011 @ 22:51:53 #289
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101693914
Het is toch zo stil van Diana Ross uit he...maar hier vind ik een tribute van haar aan MJ.

Leef en Laten Leven
  woensdag 7 september 2011 @ 22:52:43 #290
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101693954
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 22:51 schreef Janena het volgende:
Mochten er trouwens autopsie foto's uitlekken dan zou ik die hier niet graag zien.

Misschien kunnen we de meer schokkende dingen onder een spoiler zetten of als link plaatsen.

Ik wil die foto's niet zien (al denk ik dat dat onmogelijk is wanneer ze uitlekken).
Ik krijg al een knoop in mijn maag als ik er aan denk.
Helemaal eens! Afgesproken.
Leef en Laten Leven
pi_101698122
Hou die rechtszaak maar hier inderdaad, bij gebrek aan betere MJ-gerelateerde nieuwtjes hebben we niet veel keus.

We hadden nu ook over de aankondiging van de nieuwe tour kunnen speculeren. :'(
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  donderdag 8 september 2011 @ 20:39:55 #292
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_101722986
http://edition.cnn.com/20(...).html?iref=allsearch

Uitgebreid artikel CNN over de jury selectie die vandaag is begonnen en de komende dagen in beslag zal nemen, omdat er 450 kandidaten zijn.
Ze krijgen elk 30 pagina's aan vragen te beantwoorden :P
Leef en Laten Leven
  donderdag 8 september 2011 @ 21:11:07 #293
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_101724998
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 23:33 schreef Janena het volgende:
Kreeg deze net binnen via twitter, is de moeite van het kijken zeker waard:


Man Behind the Myth door Walking Moon Studios
Prachtig!

Zoo en nu muziek!

pi_101757069
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 23:33 schreef Janena het volgende:
Kreeg deze net binnen via twitter, is de moeite van het kijken zeker waard:


Man Behind the Myth door Walking Moon Studios
Zit goed in elkaar dit filmpje.
pi_101763320
Bedankt voor het artikel Robijn. Ik lees hier dat men vandaag verwacht de juryselectie te kunnen afsluiten omdat er genoeg juryleden zullen zijn.

Ondertussen vindt in Las Vegas een of ander door de Estate goedgekeurde fanfest plaats waar je o.a. de gate van Neverland en Michael's (nagebouwde) bibliotheek kunt bekijken. $47.55, kassaaaa!
  zaterdag 10 september 2011 @ 08:50:56 #296
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_101777094
http://twitter.com/#!/insession interessante link

Op MJstar staat een hele onprofesionele brief van de organisatie van het concert. 'No true fan of Michael would dishonour Mrs Jackson'. Poef, chantage zeg! En wat een gezever.
En de prijzen zijn ook met de helft naar beneden, schandalig.
De enige show waar ik heen wil is Circe du Soleil. Michael en CDS hebben dezelfde eisen, profesionaliteit en kwaliteit. Verder is er geen show die mij enigzins kan boeien om ervoor in de auto te stappen, laat staan vliegtuig. Als ze écht een tribute willen geven, die álle fans boeit, dan moeten ze echt met een knalevenement komen, en sorry, dat kan de familie niet organiseren. Ik heb alle respect voor Michaels moeder, maar kom op, ze is 82+!
You will allways be my hero...
  zaterdag 10 september 2011 @ 08:54:23 #297
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_101777111
Wat een herinneringen ook weer over 9-11. Wij waren daar voor de twee Michael concerten en oh boy, wat is die reis anders gelopen. Na de aanslagen hebben veel fans zich verzameld bij Michaels hotel en als ik het goed begreep kwam zijn bodyguard naar beneden om te vragen of de fans ongedeerd waren en iets (geld) nodig hadden. Niemand kwam Manhattan op of af maar Michael was binnen een paar uur vertrokken. Echt een bizarre trip...
You will allways be my hero...
pi_101777189
Jij.. was in NY ten tijde van 9/11? :{ Tell us more about it....
-
  zaterdag 10 september 2011 @ 09:24:08 #299
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_101777291
Oh...
We gingen met een groepje erheen en we zouden beiden concerten gaan zien. Het hele reisje had eigenlijk al een bijzondere smaak omdat het qua Michael ook 'tegenzat'. We stonden bij Michaels hotel maar daar was niks te zien waardoor we het idee kregen dat hij daar helemaal niet zat. We hadden echt slechte plaatsen omdat het duur was en we dachten dat we wel dichterbij konden komen maar de hele reis geen Michael personeel gezien dus daar kwam niks van terecht. Ook was ik de hele reis niet lekker en dus zat ik ook totaal niet goed in mn vel. Uiteindelijk hadden mijn vriend en ik besloten om niet 11 september naar huis te vliegen, maar 9 september. We zouden het laatste concert van 10 september dus overslaan. 'Gelukkig' knapte ik weer op dus we hadden ons ticket weer teruggezet naar 11 september. Dus op 11 september zaten we 's morgens klaar om naar huis te gaan, koffers op bed, opmaken en de tv aan. Tja, en dan zie je wat er om de hoek van je hotel allemaal aan de hand is. Echt niet normaal. Gelijk familie gebeld in Nederland maar we kregen helemaal niemand te pakken. We waren best jong nog dus totaal niet 'voorbereid' hoe we met zoiets moesten omgaan. We gingen op advies van mijn vader gelijk naar buiten geld pinnen en het tweede pinautomaat deed het al niet meer. We zagen mensen op straat met gruis, de straten liepen vol met mensen want wij sliepen tegenover MSG en daar was iets bezig en dat werd ontruimd. In het hotel werd gelijk overal water neergezet en je merkte ook dat mensen gingen hamsteren. Het was echt zo bizar, echt een warzone. We waren zo gespannen als een elastiekje. Bij elk geluid keek iedereen op straat naar boven, bij elke auto die over een blikje reed viel iedereen stil. Op 12 september liepen we op Time Square (onze vlucht was geannuleerd dus we konden niet naar huis) en het was leeg, compleet leeg. Omdat mensen niet het eiland op of af kon, kon er geen personeel komen werken.
Op de nacht van 12 september moesten we hals over kop uit het hotel evacueren omdat er een bomalarm was in het Empire State Building en ons hotel lag daarnaast. In een flits denk je dan dat jou hetzelfde gaat overkomen als die mensen in het WTC dus je pakt elkaar en je rent gewoon naar buiten, de straat op, zo ver mogelijk van het ESB vandaan. Zo leef je dan even die paar dagen. Uiteindelijk hebben we een hotel gepakt op New Jersey om wel van het eiland af te zijn en de dag daarna hebben we de bus gepakt naar Florida, waar familie zat. Het was echt één grote chaos in de stad, vreselijk gewoon. Je rent van het ene naar het andere omdat als je daar zit dan volg je het lokale nieuws. 'Blijf binnen, blijf kalm, neem geen wraak, neem geen bad want we hebben water nodig om te blussen, er kunnen nog vliegtuigen in de lucht zijn, 90 bomalarmen, Amerika slaat terug etc etc'. Op een gegeven moment dachten we: hoe komen we nog uit Amerika?
Vanuit Florida zijn we uiteindelijk met familie naar NL gevlogen maar het heeft bij elkaar een week geduurd. Echt een hele bizarre ervaring, afgezien het feit dat het de hele wereld heeft veranderd is het ook een persoonlijke ervaring die me altijd levendig bijblijft.
You will allways be my hero...
  zaterdag 10 september 2011 @ 11:33:57 #300
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101779260
Jeetje wat een verhaal zeg.
Een deense MJ-fan vriendin van me was ook bij de MSG concerten en heeft een vergelijkbare ervaring.
Ze heeft dagen vastgezeten in haar hotel in Manhattan.
Michael was inderdaad snel vertrokken (met een heli geloof ik?)

Ikzelf was in afrika op 11 september en ik kreeg pas contact met mijn vriendin op 13 september geloof ik. Zij kon pas 12 september naar huis bellen en ik heb naar nederland gebeld met mijn ouders om te vragen of ze haar ouders in denemarken konDEN bereiken...
Ik zou 12 september terugvliegen naar nederland maar ook vanuit afrika waren veel vluchten geannuleerd.
Ben echt vreselijk ongerust geweest over mijn vriendin, Michael en andere fans....kon gewoon niemand bereiken. Al het nieuws wat ik zag was in het frans (wat ik niet versta), waardeloos.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101788988
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 09:24 schreef MJ44ever het volgende:
Oh...
We gingen met een groepje erheen en we zouden beiden concerten gaan zien. Het hele reisje had eigenlijk al een bijzondere smaak omdat het qua Michael ook 'tegenzat'. We stonden bij Michaels hotel maar daar was niks te zien waardoor we het idee kregen dat hij daar helemaal niet zat. We hadden echt slechte plaatsen omdat het duur was en we dachten dat we wel dichterbij konden komen maar de hele reis geen Michael personeel gezien dus daar kwam niks van terecht. Ook was ik de hele reis niet lekker en dus zat ik ook totaal niet goed in mn vel. Uiteindelijk hadden mijn vriend en ik besloten om niet 11 september naar huis te vliegen, maar 9 september. We zouden het laatste concert van 10 september dus overslaan. 'Gelukkig' knapte ik weer op dus we hadden ons ticket weer teruggezet naar 11 september. Dus op 11 september zaten we 's morgens klaar om naar huis te gaan, koffers op bed, opmaken en de tv aan. Tja, en dan zie je wat er om de hoek van je hotel allemaal aan de hand is. Echt niet normaal. Gelijk familie gebeld in Nederland maar we kregen helemaal niemand te pakken. We waren best jong nog dus totaal niet 'voorbereid' hoe we met zoiets moesten omgaan. We gingen op advies van mijn vader gelijk naar buiten geld pinnen en het tweede pinautomaat deed het al niet meer. We zagen mensen op straat met gruis, de straten liepen vol met mensen want wij sliepen tegenover MSG en daar was iets bezig en dat werd ontruimd. In het hotel werd gelijk overal water neergezet en je merkte ook dat mensen gingen hamsteren. Het was echt zo bizar, echt een warzone. We waren zo gespannen als een elastiekje. Bij elk geluid keek iedereen op straat naar boven, bij elke auto die over een blikje reed viel iedereen stil. Op 12 september liepen we op Time Square (onze vlucht was geannuleerd dus we konden niet naar huis) en het was leeg, compleet leeg. Omdat mensen niet het eiland op of af kon, kon er geen personeel komen werken.
Op de nacht van 12 september moesten we hals over kop uit het hotel evacueren omdat er een bomalarm was in het Empire State Building en ons hotel lag daarnaast. In een flits denk je dan dat jou hetzelfde gaat overkomen als die mensen in het WTC dus je pakt elkaar en je rent gewoon naar buiten, de straat op, zo ver mogelijk van het ESB vandaan. Zo leef je dan even die paar dagen. Uiteindelijk hebben we een hotel gepakt op New Jersey om wel van het eiland af te zijn en de dag daarna hebben we de bus gepakt naar Florida, waar familie zat. Het was echt één grote chaos in de stad, vreselijk gewoon. Je rent van het ene naar het andere omdat als je daar zit dan volg je het lokale nieuws. 'Blijf binnen, blijf kalm, neem geen wraak, neem geen bad want we hebben water nodig om te blussen, er kunnen nog vliegtuigen in de lucht zijn, 90 bomalarmen, Amerika slaat terug etc etc'. Op een gegeven moment dachten we: hoe komen we nog uit Amerika?
Vanuit Florida zijn we uiteindelijk met familie naar NL gevlogen maar het heeft bij elkaar een week geduurd. Echt een hele bizarre ervaring, afgezien het feit dat het de hele wereld heeft veranderd is het ook een persoonlijke ervaring die me altijd levendig bijblijft.
Erg mooi om te lezen dit! Vooral nadat ik net een stukje zag op National Geographic over die dag en verhalen van overlevenden gehoord, lijkt me inderdaad erg bizar om het zelf mee te maken dat je gewoon 2 uitersten meemaakt binnen zo'n korte tijd, ten eerste zie je Michael Jackson (voor het eerst wellicht) live en geniet je volop van de show (zijn performance buiten gelaten) en dag erna is het gewoon een heuse oorlogszone dat alles veranderde, bizar!
The dead ball specialist!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')