abonnement Unibet Coolblue
pi_101173614
Spec blijkt dan een killer inderdaad. Op matig+ Passen (geen def/wing) vind je er overigens nog wel wat. Al zul je dat er liever zelf op trainen lijkt me. En ik heb ook geen idee of dat financieel aantrekkelijk is.

Je zoekt een trainee voor de basis/breedte?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_101173987
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Spec blijkt dan een killer inderdaad. Op matig+ Passen (geen def/wing) vind je er overigens nog wel wat. Al zul je dat er liever zelf op trainen lijkt me. En ik heb ook geen idee of dat financieel aantrekkelijk is.

Je zoekt een trainee voor de basis/breedte?
Ik zoek een speler voor mijn brede basis. Deze basis bestaat uit 5 middenvelders.
23 jaar + 88 dagen - RA PM + MA PS + redelijk vleugel + Snel (moet verkocht worden)
22 jaar + 45 dagen - BN PM + Briljant PS + Koppen
20 jaar + 80 dagen - BN PM + Formidabel PS + Koppen
20 jaar + 101 dagen - BN PM + Goed PS + redelijk Def + Snel (sinds gisteren)
24 jaar + 10 dagen - WC PM + MA PS + goed vleugel + Unp. (WtM) (moet verkocht worden)

Het heeft geen haast op dit moment, maar zoals je ziet gaan er binnenkort twee spelers op de TL.
pi_101183057
Nieuw talentje in de jeugd met redelijk scoren, 15 jaar max. onbekend scoort meteen ze eerste wedstrijd maar even een Hattrick. Dat het 1-9 is geworden even terzijde :P.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_101204682
Vormupdate ruk, weer geen poppers. 't Gaat niet zo best sinds ik van training ben geswitched :{

Nouja, wie een NT-keeper wil hebben moet pijn lijden. Nog 'maar' 5-6 seizoenen Keepen-training te gaan *O*
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_101204770
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 09:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vormupdate ruk, weer geen poppers. 't Gaat niet zo best sinds ik van training ben geswitched :{

Nouja, wie een NT-keeper wil hebben moet pijn lijden. Nog 'maar' 5-6 seizoenen Keepen-training te gaan *O*
Ik had vandaag 5 pops.
Twee spelers van mijn basis
Drie eigen jeugd spelers. Alle drie worden vanavond verkocht, want hun passen is gelijk aan hun mainskill.
pi_101206479
2 pops naar uitmuntend verdedigen :) Nog 2 levels te gaan!
pi_101208639
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:05 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik zoek een speler voor mijn brede basis. Deze basis bestaat uit 5 middenvelders.
23 jaar + 88 dagen - RA PM + MA PS + redelijk vleugel + Snel (moet verkocht worden)
22 jaar + 45 dagen - BN PM + Briljant PS + Koppen
20 jaar + 80 dagen - BN PM + Formidabel PS + Koppen
20 jaar + 101 dagen - BN PM + Goed PS + redelijk Def + Snel (sinds gisteren)
24 jaar + 10 dagen - WC PM + MA PS + goed vleugel + Unp. (WtM) (moet verkocht worden)

Het heeft geen haast op dit moment, maar zoals je ziet gaan er binnenkort twee spelers op de TL.
Teun van Hoven (284804574) ??
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_101209222
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Teun van Hoven (284804574) ??
Leuke speler, maar van een 21 jarige verwacht ik toch meer bijskill.

Bijvoorbeeld:
Angelo Giorgio Cecinato (285497453)
BN PM, BR Wing, Poor pass
pi_101209505
Dat zie je natuurlijk ook meteen terug in de prijs. Kwam deze toevallig tegen in DPF en er leek me wel enige marge op te zitten voor wat betreft de training ;)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_101209580
Ik ben een aanvaller aan het verkopen. Nu twijfel ik welke ik terug wil kopen:

20 jaar + 3 dagen: BN SC, matig wing, formidabel passen + Koppen (4.725 mil)
20 jaar + 35 dagen: BN SC, redelijk wing, uitstekend passen + Snel (4.5 mil)
20 jaar + 56 dagen: RA SC, redelijk PM, redelijk passen + Koppen (4.7 mil)
20 jaar + 93 dagen: BN SC, goed wing, redelijk passen + matig PM + Unpr (3.8 mil)

Voor elk van de spelers zou ik wel wat kunnen zeggen.
pi_101209639
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dat zie je natuurlijk ook meteen terug in de prijs. Kwam deze toevallig tegen in DPF en er leek me wel enige marge op te zitten voor wat betreft de training ;)
Marge wat betreft?

De speler heeft ook Koppen, dus het kan een MtW worden.

Ik let wel ook op de prijs, maar ik kijk wat ik er van kan maken en of ik er quite/winst op kan maken.
pi_101209999
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:00 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Marge wat betreft?
Opbrengst (verkoop minus aankoop)
quote:
De speler heeft ook Koppen, dus het kan een MtW worden.

Ik let wel ook op de prijs, maar ik kijk wat ik er van kan maken en of ik er quite/winst op kan maken.
Kan, met een aanschafprijs van 5,5 miljoen lijkt me echter dat de kans dat je er winst op gaat maken vrij klein is. Quitte draaien zou nog wel moeten lukken, vraag resteert dan of 'ie ook sportief een meerwaarde is voor je team? Zo niet, dan heeft het geen nut om hem te kopen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_101212017
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Kan, met een aanschafprijs van 5,5 miljoen lijkt me echter dat de kans dat je er winst op gaat maken vrij klein is. Quitte draaien zou nog wel moeten lukken, vraag resteert dan of 'ie ook sportief een meerwaarde is voor je team? Zo niet, dan heeft het geen nut om hem te kopen..
Dat besef ik wel. Ik denk ook niet dat ik er zo veel geld voor wil uitgeven.

Misschien een andere leuke speler is:
Marc-Marie van den Broek (299346657)
20 jaar + 5 dagen
BN PM + goed passen + Koppen (4.0 mil)
pi_101213600
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:59 schreef Nixx- het volgende:
Ik ben een aanvaller aan het verkopen. Nu twijfel ik welke ik terug wil kopen:

20 jaar + 3 dagen: BN SC, matig wing, formidabel passen + Koppen (4.725 mil)
20 jaar + 35 dagen: BN SC, redelijk wing, uitstekend passen + Snel (4.5 mil)
20 jaar + 56 dagen: RA SC, redelijk PM, redelijk passen + Koppen (4.7 mil)
20 jaar + 93 dagen: BN SC, goed wing, redelijk passen + matig PM + Unpr (3.8 mil)

Voor elk van de spelers zou ik wel wat kunnen zeggen.
Ik weet niet hoever je ze door wilt trainen. Als ik zelf een spits zoek interesseert matig-goed wing / PM me eigenlijk niet. PM wordt pas interessant bij een (t)DFW, vleugelratings haal ik wel met m'n ow/(o)wb en een FTW heeft (veel) meer dan goed wing nodig.

Qua specs [Snel] of [Koppen], daarmee zou nr4 afvallen (lagere vraagprijs compenseert aantal dagen = 1,5-2 pops t.o.v. de andere trainees). Het RA scoren van nr3 schiet voor mij tekort t.o.v. bijstats / leeftijd van de eerste 2. Blijft over de afweging tussen een extra niveautje wing of passen en [Koppen] of [Snel]. Doet redelijk t.o.v. matig wing nog iets met de transfervergelijking later? Het passen train je er zelf op, in die zin kun je het verkoopmoment zelf wel kiezen. En [Snel] > [Koppen], dus ik zou dan voor nr2 opteren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:50 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Dat besef ik wel. Ik denk ook niet dat ik er zo veel geld voor wil uitgeven.

Misschien een andere leuke speler is:
Marc-Marie van den Broek (299346657)
20 jaar + 5 dagen
BN PM + goed passen + Koppen (4.0 mil)
Leuke speler, mijns inziens echter minstens een half miljoen te duur (karakter, ervaring, subskills). Anyways, het blijft altijd lastig om keuzes te maken. Vind het in ieder geval erg knap hoe je zo'n jong team bij elkaar houdt met deze ratings. Zoiets wil ik na m'n herstart ook naar toe gaan werken. Nouja, ik heb nog een seizoen of 6-7 om daar eens goed over na te denken ;)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_101213774
@ Koekje: Hadden die youngsters van je slecht geslapen ofzo? 2 blessures en een pleister, dat had wel iets vriendelijk gemogen :X
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_101214658
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 13:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik weet niet hoever je ze door wilt trainen. Als ik zelf een spits zoek interesseert matig-goed wing / PM me eigenlijk niet. PM wordt pas interessant bij een (t)DFW, vleugelratings haal ik wel met m'n ow/(o)wb en een FTW heeft (veel) meer dan goed wing nodig. Qua specs [Snel] of [Koppen], daarmee zou nr4 afvallen (lagere vraagprijs compenseert aantal dagen = 1,5-2 pops t.o.v. de andere trainees). Het RA scoren van nr3 schiet voor mij tekort t.o.v. bijstats / leeftijd van de eerste 2. Blijft over de afweging tussen een extra niveautje wing of passen en [Koppen] of [Snel]. Doet redelijk t.o.v. matig wing nog iets met de transfervergelijking later? Het passen train je er zelf op, in die zin kun je het verkoopmoment zelf wel kiezen. En [Snel] > [Koppen], dus ik zou dan voor nr2 opteren..
Hoe ver ik ze in passen doortrain hangt geheel van de markt en transfer vergelijking af.
Waar ik afgelopen drie seizoenen spelers verkocht bij briljant passen, train ik tegenwoordig al door naar wonderbaarlijk passen. Dit vanwege de transfervergelijking en de prijzen die betaald worden.

quote:
Leuke speler, mijns inziens echter minstens een half miljoen te duur (karakter, ervaring, subskills). Anyways, het blijft altijd lastig om keuzes te maken. Vind het in ieder geval erg knap hoe je zo'n jong team bij elkaar houdt met deze ratings. Zoiets wil ik na m'n herstart ook naar toe gaan werken. Nouja, ik heb nog een seizoen of 6-7 om daar eens goed over na te denken ;)
Ik hou het gewoon werkende door net wel/net niet NT potentiele spelers te trainen. Dit sein ik door naar het NT team van het land. Die regelen meestal wel een koper of geinterseerde.
Als dat niet zo is, dan komt die speler met een leuke vaste prijs op de TL.
Ik ben gewoon streng voor mijn team door jonge gasten te blijven kopen die een spec moeten hebben.

Wat ik wil is op dit moment gewoon meer bijstats in mijn team. Dit vanwege de laatste veranderingen die is doorgevoerd. Ik verwacht dat spelers met een derde bijskill later meer gaan opbrengen.
pi_101217192
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 13:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik weet niet hoever je ze door wilt trainen. Als ik zelf een spits zoek interesseert matig-goed wing / PM me eigenlijk niet. PM wordt pas interessant bij een (t)DFW, vleugelratings haal ik wel met m'n ow/(o)wb en een FTW heeft (veel) meer dan goed wing nodig.

Qua specs [Snel] of [Koppen], daarmee zou nr4 afvallen (lagere vraagprijs compenseert aantal dagen = 1,5-2 pops t.o.v. de andere trainees). Het RA scoren van nr3 schiet voor mij tekort t.o.v. bijstats / leeftijd van de eerste 2. Blijft over de afweging tussen een extra niveautje wing of passen en [Koppen] of [Snel]. Doet redelijk t.o.v. matig wing nog iets met de transfervergelijking later? Het passen train je er zelf op, in die zin kun je het verkoopmoment zelf wel kiezen. En [Snel] > [Koppen], dus ik zou dan voor nr2 opteren.
Maar als ik nummers 2 en 3 vergelijk, dan vind ik nummer 2 teveel voor zijn skills. Nummer 3 vind ik dan beter geprijst.
Het is 21 dagen ouder, 1 level scoren meer, PM i.p.v. wing, twee levels passen minder en Koppen i.p.v. Snel.

Qua specs maakt het me eigenlijk niet uit. Dat komt wel goed.

Vleugelspelers koop ik met alleen Snel
Mids koop ik met Snel of Koppen
Aanvallers met Snel, Koppen of Onvoorspelbaar (ik heb nu ook alle 3 de specs bij de beste 3 aanvallers)
Verdedigers koop ik met Snel of Koppen.
pi_101220165
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 14:33 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Maar als ik nummers 2 en 3 vergelijk, dan vind ik nummer 2 teveel voor zijn skills. Nummer 3 vind ik dan beter geprijst.
Het is 21 dagen ouder, 1 level scoren meer, PM i.p.v. wing, twee levels passen minder en Koppen i.p.v. Snel.

[..]
Ik kijk meer als koper van een nieuwe spits dan een nieuwe trainee. Voor mij heeft redelijk PM op nr3 dan geen meerwaarde. Dus dan is het opeens 1 level scoren + [Koppen] vs redelijk wing, 2 levels passen, 21 dagen jonger en [Snel]. Daarbij ook nog eens iets goedkoper qua vraagprijs, is dit tevens conform transfervergelijking?

Nu is dit voornamelijk op sportieve gronden. Wanneer zet je immers je spits verdedigend neer met z'n redelijk PM, dat is toch zonde voor het verlies qua aanvalsratings? Dus waarom zou je hiervoor betalen?
Als het niettemin financieel aantrekkelijker is om voor nr3 met z'n redelijk PM te kiezen (gunstiger transfervergelijking), dan kun je daar voor kiezen. In alle andere gevallen zou ik voor nr2 gaan.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 02:29:48 #294
231633 Xummon
of toch niet?
pi_101244492
whahaha grappig, mijn jonkies hebben op 1 dag 2 wedstrijden gespeeld
de competitiewedstrijd tegen jong djvs die met 4-2 werd gewonnen en daarna een vriendschappelijke uitwedstrijd in Peru die met 6-0 werd verloren
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_101245990
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 02:29 schreef Xummon het volgende:
whahaha grappig, mijn jonkies hebben op 1 dag 2 wedstrijden gespeeld
de competitiewedstrijd tegen jong djvs die met 4-2 werd gewonnen en daarna een vriendschappelijke uitwedstrijd in Peru die met 6-0 werd verloren
Dat is wel mooi inderdaad. Op die manier (snelle herstart) kun je als het goed is zelfs 2 wedstrijden tegelijk spelen, wat helemaal bizar is. Heb een aantal maanden terug zelf 3 wedstrijden op 3 opeenvolgende dagen gespeeld, leuk spul die 'nulletjes en eentjes' ;)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_101246309
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 07:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

Dat is wel mooi inderdaad. Op die manier (snelle herstart) kun je als het goed is zelfs 2 wedstrijden tegelijk spelen, wat helemaal bizar is. Heb een aantal maanden terug zelf 3 wedstrijden op 3 opeenvolgende dagen gespeeld, leuk spul die 'nulletjes en eentjes' ;)
Ik zou nooit twee wedstrijden op dezelfde dag willen spelen.
Ik wil altijd in mijn vriendschappelijke andere skills onderzoeken dan in mijn competitiewedstrijden.
pi_101249973
M'n zondag gescoute 15-jarige goed PM blijkt ook goed Verdedigen te kunnen halen. Helaas ook meteen 'slechts' waardeloos Passen, het mag de pret echter niet drukken *)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_101267909
Zo de jeugd werkt aan hun conditie blijkbaar.. :')
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:44:04 #299
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_101268069
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 21:40 schreef MrMoon het volgende:
Zo de jeugd werkt aan hun conditie blijkbaar.. :')
Owh...was dat vandaag?
F means you're fucked
pi_101268486
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 21:44 schreef YUR het volgende:

[..]

Owh...was dat vandaag?
sterker nog... het is nog steeds ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')