abonnement Unibet Coolblue
pi_100704254
DotA 2.

Het vervolg op het succesvolle Defense of the Ancients. Een populaire Warcraft 3 custom map.
Zo populair zelfs dat er een hele scene is ontstaan rondom deze custom map.
In zo verre zelfs dat er verscheidene teams zijn in de wereld die hier hun brood mee verdienen.

Laatst nog heeft een zoon van een van de rijkste mannen van China een team opgekocht voor 6,2 miljoen dollar. Daarna heeft hij nog 4 spelers van LGD.sgty opgekocht (waarmee hij een van de grootste Carry spelers en beste farmer ter wereld buitenspel heeft gezet (Z-God (ZSMJ))).

Verdere informatie is te vinden op:

Officieel:
www.playdota.com
www.dota2.com

Fan sites:
www.dota-two.com
www.dotacommentaries.com
pi_100704375
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 07:10 schreef Nachtraaf het volgende:
DotA 2.

Het vervolg op het succesvolle Defense of the Ancients. Een populaire Warcraft 3 custom map.
Zo populair zelfs dat er een hele scene is ontstaan rondom deze custom map.
In zo verre zelfs dat er verscheidene teams zijn in de wereld die hier hun brood mee verdienen.

Laatst nog heeft een zoon van een van de rijkste mannen van China een team opgekocht voor 6,2 miljoen dollar. Daarna heeft hij nog 4 spelers van LGD.sgty opgekocht (waarmee hij een van de grootste Carry spelers en beste farmer ter wereld buitenspel heeft gezet (Z-God (ZSMJ))).

Verdere informatie is te vinden op:

Officieel:
www.playdota.com
www.dota2.com

Fan sites:
www.dota-two.com
www.dotacommentaries.com
In plaats van wat links te dumpen naar algemene sites (spammert), leg eerst eens fatsoenlijk uit wat je bedoelt.

quote:
Het vervolg op het succesvolle Defense of the Ancients. Een populaire Warcraft 3 custom map.
Zo populair zelfs dat er een hele scene is ontstaan rondom deze custom map.
In zo verre zelfs dat er verscheidene teams zijn in de wereld die hier hun brood mee verdienen.

Laatst nog heeft een zoon van een van de rijkste mannen van China een team opgekocht voor 6,2 miljoen dollar. Daarna heeft hij nog 4 spelers van LGD.sgty opgekocht (waarmee hij een van de grootste Carry spelers en beste farmer ter wereld buitenspel heeft gezet (Z-God (ZSMJ))).
Geef bv de map, wat er zo bijzonder aan is, etc. En de 2e alinea is al helemaal kansloos opgebouwd. Wees eens een beetje uitgebreider in je tekst, niemand gaat dit zelf opzoeken.
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:11:41 #3
222912 lobotm
Prutsers aan de macht
pi_100705952
lolz @ 1 miljoen prijzengeld :P
Al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel.
pi_100705986


DotA met LoL graphics, right..
sup
pi_100707046
Hoe duur word het? :o
pi_100707715
Wat is dit? Alweer een HoN kloon?
pi_100711951
Nee HoN en LoL zijn DOTA kloons met betere graphics. :)

Zover ik weet is $ 1.000.000,- voor de nummer 1 team, de meeste prijzengeld ooit (los van the CGS).
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_100716139
Waarom clones? Het is gewoon een genre. Dan zijn alle games dus clones.
pi_100719977
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:53 schreef EpicKnife het volgende:
Waarom clones? Het is gewoon een genre. Dan zijn alle games dus clones.
Nee, beide games zijn geinspireerd door DotA. Het mag nu wel een "DotA" genre genoemd worden ja.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_100725523
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 15:53 schreef EpicKnife het volgende:
Waarom clones? Het is gewoon een genre. Dan zijn alle games dus clones.
HoN begon als een één op één kloon. Identieke map, heroes letterlijk gekopieerd etc.
pi_100726719
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:56 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

HoN begon als een één op één kloon. Identieke map, heroes letterlijk gekopieerd etc.
Dat is een beetje belachelijk niet? Inspiratieloze developers.
pi_100754132
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:19 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Dat is een beetje belachelijk niet? Inspiratieloze developers.
Volgens mij had HoN op dat moment nog toestemming van Icefrog (de belangrijkste DotA developer) om de heroes van DotA te kopiëren. Het zou een beetje belachelijk zijn als ze daar niet op in gingen, aangezien DotA al jarenlang een ontzettend succesvolle formule is.

Anyways, ik vind eigenlijk de screenshots een beetje underwhelming. De brightness mag van mij wel iets omlaag. Verder quickbuy? Statische damage? Ook vind ik de inventory en spells een beetje veel ruimte innemen. Ik weet niet of er mods toegestaan gaan worden, maar als ik dit zie hoop ik het wel. Verder begreep ik dat je de manabars van de tegenstanders niet kan zien en de armor alleen op hele punten telt. En waarom begint nevermore met 20 int?

Maar ja, aanstaande week de tournament, genieten van de livecast, en ik ga het sowieso kopen/spelen. Heb er zin an *O*
pi_100786679
De plaatjes zijn al 4-5 maanden oud, dus let maar niet teveel op de UI enzo.
Ook zijn de kleuren van INT en AGI omgedraaid, vandaar die verwarring met 20 int :)

en:
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 12:12 schreef Icefrog het volgende:
@HellsGuardian: Damage is not a constant number in Dota2. For the HP bars, we will most likely make those optional.

Ga er maar van uit dat er heel veel aangepast kan worden. Het is VALVe ;) Misschien is het ook leuk om te weten dat er Manabars zichtbaar zijn, maar alleen allies kunnen dat zien.

e: HoN heeft nooit toestemming gehad voor het kopiëren, maar IceFrog (de enige developer van DotA 1) heeft er simpelweg geen copyright op, en dat kan hij ook niet krijgen. In DotA 2 echter wel.

e2: een mooie vergelijking
http://img18.imageshack.us/img18/3006/4gamesu.png (copy/paste deze link)
hmm, het plaatje lukt me niet om te posten. ff copy pasten mensen
(linksboven dota, rechtsboven hon, linksonder lol en rechtsonder dota2)

Ik vind DotA 2 niet écht op LoL lijken, genoeg verschillen. (neem wel in gedachten dat dit alweer een 4 maand oud plaatje is (hoewel hij pas geleakt is...).

[ Bericht 8% gewijzigd door hehehe op 15-08-2011 23:50:23 ]
pi_100787248
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:19 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Dat is een beetje belachelijk niet? Inspiratieloze developers.
Volgensmij begrijp je het ook niet helemaal. Dota was gewoon een map voor warcraft 3. Dat was niet eens een game in feite, gewoon een zelf gemaakte speel modus.
De makers van HoN zijn dota fans en wouden het uitbrengen als volledig spel omdat het die status verdiende.

Van Dota 2 was toen nog helemaal geen sprake. Op een gegeven moment zijn ze ook gestopt met heroes te kopieëren (waarschijnlijk) omdat Dota 2 werd aangekondigd en vanaf toen gepattenteerd werd.


Inmiddels zijn er al vele aanpassingen in HoN toegebracht, extra paden. Beter zicht op de neutrale Boss. De secret shop is verwijdert en nog meer.
pi_100787510
oh lol, de trailer is 2 minuten geleden uitgekomen!

http://www.dota2.com/trailer
pi_100789451
Aah zo, en LoL is iets heel anders? iets met de developers van dota allstars had LoL gemaakt hoorde ik. :+
Ik hoop dat het rond de ¤20 eu gaat kosten, dan kan ik hem zo kopen!
als ie 60 eu oid word, hou ik het bij LoL


waar kan ik die livestream zien, op hun site? =P
pi_100792886
LoL heeft dezelfde relatie tot dota als de relatie tussen Halo, CoD en BF.
pi_100796052
Jammer dat er geen gameplay te zien is in de trailer, maar nog maar één dagje wachten :)

Heb wel zin om sommige van mijn all time favorite heroes terug te zien die niet in HoN zaten. Harbinger, Pugna, Dragon Knight, Chaos Knight, Morphling, Phantom Lancer, Nerubian Weaver.

Aan de andere kant ga ik niet 100% switchen naar DotA 2 wanneer ie uitkomt aangezien sommige HoN-only heroes ook wel rocken :)
pi_100813114
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:34 schreef EpicKnife het volgende:
Aah zo, en LoL is iets heel anders? iets met de developers van dota allstars had LoL gemaakt hoorde ik. :+
Ik hoop dat het rond de ¤20 eu gaat kosten, dan kan ik hem zo kopen!
als ie 60 eu oid word, hou ik het bij LoL


waar kan ik die livestream zien, op hun site? =P
Over de prijs is nog niks bekend. Guinsoo, de developer die het van Euls had overgenomen maar DotA Allstars alleen maar slechter had gemaakt, heeft LoL gemaakt. IceFrog heeft het stokje van Guinsoo overgenomen en het een competitief e-sport game gemaakt.

Eigenlijk vind ik dat je LoL en DotA niet mag vergelijken met elkaar, ook al zitten ze in dezelfde genre zijn ze toch totaal verschillend van elkaar. LoL is de iets simpelere, noobfriendly game (ik zeg niet dat LoL makkelijk is, maar als je de gemiddelde speler vraagt die beide heeft gespeeld zijn ze er denk ik wel over eens dat DotA moeilijker is) erwijl DotA dan weer de -je moet het eerst 50 keer spelen om het te snappen- game is.

e: De stream is morgenochtend op 10 uur (Duitse tijd) 's ochtends te zien op www.dota2.com
pi_100833517
Ik heb al 400 matches gedaan op LoL, ik hoop dat DotA 2 dus niet al te moeilijk voor mij word.
Maar een beta signup? word het f2p of p2p
pi_100833864
Je kan beter in Heroes of Newerth oefenen dan op LoL. Leren om Creeps te denyen is net zo belangrijk als last hitten.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_100843573
Nog mensen die de stream gaan kijken?
http://www.dota2.com/tournaments/international/?q=hd&c=English

Is al begonnen officieel, maar goed, Valve time he :+
Doe eens niet.
pi_100843677
Naarstig aan het wachten, af en toe een refresh zodat ik zeker weet dat ik niet achter loop.

Betere OP binnenkort.
pi_100843704
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:59 schreef EpicKnife het volgende:
Ik heb al 400 matches gedaan op LoL, ik hoop dat DotA 2 dus niet al te moeilijk voor mij word.
Maar een beta signup? word het f2p of p2p
Mijn schatting is een euro of 30. Dat hoop ik iig wel. Met f2p blijven er te veel retards over.
pi_100843768
Ah het is begonnen :D
Doe eens niet.
pi_100850088
Ik vind het er maar kut uit zien :x
En ze hebben zo'n saaie vrouwelijke announcer als LoL voor torens en de coole announcer voor kills. Pak dan altijd de coole announcer...
pi_100860488
Auw MYM, wat doen jullie. :X
pi_100862425
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 13:36 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik vind het er maar kut uit zien :x
En ze hebben zo'n saaie vrouwelijke announcer als LoL voor torens en de coole announcer voor kills. Pak dan altijd de coole announcer...
De coole announcer is van UT Goty (1999/2000), en die heeft geen stemmen voor torens e.d
pi_100863574
Kan nu geen livestream bekijken, maar heeft het meer weg van HoN of LoL? :p
pi_100866652
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:38 schreef Nachtraaf het volgende:
Auw MYM, wat doen jullie. :X
toch nog 2e op tijd ^^


quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:04 schreef EpicKnife het volgende:
Kan nu geen livestream bekijken, maar heeft het meer weg van HoN of LoL? :p
het is dota alleen dan grafisch, engine technisch en op basis van scripts verbeterd!
pi_100874270
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:04 schreef EpicKnife het volgende:
Kan nu geen livestream bekijken, maar heeft het meer weg van HoN of LoL? :p
http://img18.imageshack.us/img18/3006/4gamesu.png (copy/paste deze link)

Vergelijking van de 4 games! (rechtsonder DotA 2)
pi_100892998
Probleem van DotA 1 is de engine.
Probleem van HoN is hoe glossy graphic het is, (waardoor je je eigen hero bijna niet meer kan zien tegenover ground/spell effects).
Probleem van LoL is dat je shit moet kopen of unlocken wil je competitive zijn en er is geen denying. Daarnaast moet je je account nog levelen inplaats van elke keer een nieuwe hero. Het concept dat anderen op lvl 1 een stuk minder tof zijn dan je lvl 20 (ofzo) account maakt de game voor jou een stuk makkelijker. Of andersom. De balance is dus al gelijk verstoord. Voordat de game uberhaubt begonnen is.

DotA 2 heeft Clockwerk. O+
pi_100893112
Pharaoh in HoN is identiek aan Clockwerk en heeft een model die veel meer bij de rol past :P

Anyways ik begin al een beetje te wennen aan hoe DotA 2 er uit ziet. Vind nog steeds de UI lelijk en de spells en de base niet zo mooi, maar het begint al te wennen. Nu nog games zien met wat actie, en niet pas na 60 minuten ricen.
pi_100894082
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef Stranger het volgende:
Pharaoh in HoN is identiek aan Clockwerk en heeft een model die veel meer bij de rol past :P

Anyways ik begin al een beetje te wennen aan hoe DotA 2 er uit ziet. Vind nog steeds de UI lelijk en de spells en de base niet zo mooi, maar het begint al te wennen. Nu nog games zien met wat actie, en niet pas na 60 minuten ricen.
Vind je :P Pharaoh slaat nergens op als je er over nadenkt, behalve misschien wall of mummies en tormented soul.
pi_100894928
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:13 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

Vind je :P Pharaoh slaat nergens op als je er over nadenkt,
Ik bedoel dat het model meer past bij een strenght initiator / tanky hero. Beter dan zo'n ielige goblin :P
pi_100912583
Als ik uit het ziekenhuis kom ga ik wat replays bekijken ennmisschien nog een livestream, ff kijken of het het kopen waard is of als ik toch maar bij LoL blijf.
pi_102290578
**** just got real. De non disclosure agreement is gelift, dus op sites als justin.tv en twitch.tv wordt er al druk gestreamd, Icefrog heeft een blog-entry gedaan: http://blog.dota2.com/2011/09/i-said-good-day-sir/

Ik neem aan dat de beta invites snel beginnen, hoop er wel bij te zitten.
pi_102305119
nou hier nog steeds geen email met key
pi_104285114
yeahhh key binnen :D

iemand anders al beta invite?
pi_104296426
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:17 schreef Silverdigger2 het volgende:
yeahhh key binnen :D

iemand anders al beta invite?
Helaas niet, maar ik hoorde dat je mensen kon inviten als je een key had? ;)
pi_104307303
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef Curuu het volgende:

[..]

Helaas niet, maar ik hoorde dat je mensen kon inviten als je een key had? ;)
klopt,
heb helaas al 2 gegadidgen

mocht ik op de accounts van die andere 2 beta keys krijgen
dan zal ik het melden :)
  zondag 13 november 2011 @ 01:56:25 #43
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_104307353
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef D_tjuh het volgende:
Nee HoN en LoL zijn DOTA kloons met betere graphics. :)

Zover ik weet is $ 1.000.000,- voor de nummer 1 team, de meeste prijzengeld ooit (los van the CGS).
Een dag was dat het hoogste bedrag ja. Tot LoL een 5 miljoen prijzenpool bekendmaakte.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_104308366
quote:
7s.gif Op zondag 13 november 2011 01:56 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Een dag was dat het hoogste bedrag ja. Tot LoL een 5 miljoen prijzenpool bekendmaakte.
dota was prijzengeld van 4 dagen toernooi
lol bedrag is voor een heel jaar // seizoen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104723044
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:17 schreef Silverdigger2 het volgende:
yeahhh key binnen :D

iemand anders al beta invite?
Ik zojuist, vanavond spelen *O*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_104755861
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 16:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik zojuist, vanavond spelen *O*
^^

Dank voor de gift.

Gisteravond eerste potjes gespeeld, 4 practice games tegen bots, welke ik trouwens nog best aardig vond, het beste dat ik ze in dit genre heb gezien tot nu toe.

Daarna 1 in het eggie, maar ik vond de bots beter spelen :D Beetje langzame reactietijd trouwens, en na een paar jaar HoN vond ik het over het algemeen een beetje 'traag' aanvoelen.

Nu eerst maar weer wennen aan de items.
pi_104799900
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 16:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik zojuist, vanavond spelen *O*
Nice! Jaloers! Ze worden dus wel regelmatig uitgegeven? Ik wacht nog steeds, als ik er 1 van valve zelf krijg bied ik er ook wel 1 aan een fokker aan. Zo helpen we elkaar ook nog.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  vrijdag 25 november 2011 @ 15:41:15 #48
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_104805359
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 02:51 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

dota was prijzengeld van 4 dagen toernooi
lol bedrag is voor een heel jaar // seizoen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 miljoen per regio, 2 miljoen voor de finale.

Haters gonna hate
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_104806315
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:03 schreef znarch het volgende:

[..]

Nice! Jaloers! Ze worden dus wel regelmatig uitgegeven? Ik wacht nog steeds, als ik er 1 van valve zelf krijg bied ik er ook wel 1 aan een fokker aan. Zo helpen we elkaar ook nog.
Ik heb de mijne al weer verdeeld. ;( Maar het bevalt me prima, zover ik weet worden er nog regelmatig keys uitgedeeld door valve.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_104808317
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik heb de mijne al weer verdeeld. ;( Maar het bevalt me prima, zover ik weet worden er nog regelmatig keys uitgedeeld door valve.
Kwestie van geduld :P (ook al is het moeilijk :P)
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_105024133
Bah, speel altijd met 7 mensen DotA/HoN/LoL, 3 ervan zijn neven en een van hun kreeg een key met deze ronde, hij nodigt zijn 2 neven uit. Iemand anders, die mij niet zo mag ( :'( ) gaf zijn 2 keys aan de 2 anderen.

Iemand nog een key over voor mij? Of weet iemand misschien van die 'contests' waarbij ze keys weggeven? :)

Edit: Mocht ik er de komende dagen zelf een krijgen zal ik het ff laten weten, dan heb ik nml 2 invites over ;)
pi_105032180
laatste 3 weken zijn aantal spelers online ongeveer verviervoudigt, nog even geduld en je hebt er zo een :)

met 7?? haha das kut in team match up
pi_105032505
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef Silverdigger2 het volgende:
laatste 3 weken zijn aantal spelers online ongeveer verviervoudigt, nog even geduld en je hebt er zo een :)

met 7?? haha das kut in team match up
We hebben 4 'regulars', 2 zijn die neven, de andere zijn ik en een vriend. 2 van de neven plus een vriend wonen bij elkaar in huis plus dan nog die vent met de key.

Dus eig gewoon een 4 man team met 3 mensen waarvan er vrijwel altijd iemand te bereikenis :P. Pas een keer gehad dat we met 6 waren.
pi_105117180
Zoo deze spellen verkopen snel op ebay voor hoge prijzen...
pi_105117561
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef xminator het volgende:
Zoo deze spellen verkopen snel op ebay voor hoge prijzen...
Beta keys kunnen idd wat opleveren, zelfde voor HoN beta. Er zit in de moba community een harde kern met mensen die het al sinds het begin spelen en sommigen leggen heel veel neer idd.
pi_105117618
Ik heb het gemerkt... 120 dollar in den pocket :D
pi_105117633
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:29 schreef xminator het volgende:
Zoo deze spellen verkopen snel op ebay voor hoge prijzen...
Dat zijn alleen de beta keys die ze verkopen, toch? Ik zie er in ieder geval veel verkocht worden voor rond de 15 euro, is mij net iets te veel. :'(

Als iemand toevallig nog een key kan hebben zou je mij ook héél blij maken, maar ik ga er wel niet van uit. :')
pi_105117679
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:36 schreef Xetran het volgende:

[..]

Dat zijn alleen de beta keys die ze verkopen, toch? Ik zie er in ieder geval veel verkocht worden voor rond de 15 euro, is mij net iets te veel. :'(
15 euro is vrij goedkoop. Had er 2:

1 daarvan te goedkoop verkocht 50
En andere voor 70..

Voor een gratis game.. _O-
pi_105117892
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:37 schreef xminator het volgende:

[..]

15 euro is vrij goedkoop. Had er 2:

1 daarvan te goedkoop verkocht 50
En andere voor 70..

Voor een gratis game.. _O-
:o Dota 2 is wel erg vet btw :Y
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_105118055
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:40 schreef znarch het volgende:

[..]

:o Dota 2 is wel erg vet btw :Y
Graphics zijn mooi, maar gameplay vind ik tegenvallen.
Heroes: 1 op 1 kopie van de originele dota.

Het is niet zo reactive als bijvoorbeeld LoL. Misschien moet ik er nog even aan gaan wennen...
pi_105118964
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:43 schreef xminator het volgende:

[..]

Graphics zijn mooi, maar gameplay vind ik tegenvallen.
Heroes: 1 op 1 kopie van de originele dota.

Het is niet zo reactive als bijvoorbeeld LoL. Misschien moet ik er nog even aan gaan wennen...
Als je besluit om het nooit meer te spelen ken ik nog wel een bestemming voor je acc ;)

Edit: nvm, gaat natuurlijk via steam :(
pi_105120058
Je moet ff wennen.. Tis een goede verbetering tov dota1.. Na 80potjes was ik gewent
pi_105128566
Damn, ik had 6 invites :P allemaal weggegeven aan mijn vorige 'internetdotavrienden' waar ik een aantal jaren mee heb vertoefd.
pi_105129236
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:35 schreef hehehe het volgende:
Damn, ik had 6 invites :P allemaal weggegeven aan mijn vorige 'internetdotavrienden' waar ik een aantal jaren mee heb vertoefd.
Lol , 6 x 70 = 420 dollar weggegeven :p.

Binnenkort gaan ze toch wel naar de openbeta status...
pi_105129482
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
Je moet ff wennen.. Tis een goede verbetering tov dota1.. Na 80potjes was ik gewent
En ik ben alleen LoL gewend en dan duurt dat wennen even. Vind het wel gewoon vetter dan LoL :P
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_105129731
Op dit moment vind ik LoL beter fine-tuned. Qua graphics is dota 2 wel beter en misschien dat dota 2 in de toekomst ook zo goed wordt..
pi_105130806
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:36 schreef xminator het volgende:
Op dit moment vind ik LoL beter fine-tuned. Qua graphics is dota 2 wel beter en misschien dat dota 2 in de toekomst ook zo goed wordt..
Eigenlijk ook logisch aangezien Dota2 nog maar beta is :P
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_105322196
Ik wil ook zo graag een beta invite. :'(
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_105343136
Zit in de beta! *O*

Om FOK! niet te vergeten, ik zal een DotA 2 key verloten, maak een post met een nummer tussen de 1 en de 30 + je steam username. Morgenavond om 8 uur zal ik de key aan de winnaar geven.

Edit: Ik zal de /roll command in de Lotro chat gebruiken om de winnaar te bepalen.
pi_105343442
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:00 schreef Curuu het volgende:

Om FOK! niet te vergeten, ik zal een DotA 2 key verloten, maak een post met een nummer tussen de 1 en de 30 + je steam username. Morgenavond om 8 uur zal ik de key aan de winnaar geven.

O+ _O_

Ik kies 14.
ID: http://steamcommunity.com/id/Winsomniac/
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_105345577
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:00 schreef Curuu het volgende:
Zit in de beta! *O*

Om FOK! niet te vergeten, ik zal een DotA 2 key verloten, maak een post met een nummer tussen de 1 en de 30 + je steam username. Morgenavond om 8 uur zal ik de key aan de winnaar geven.

Edit: Ik zal de /roll command in de Lotro chat gebruiken om de winnaar te bepalen.
Gratz! En veel plezier met je key!
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  donderdag 8 december 2011 @ 22:22:43 #73
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_105357413
Wist niet eens dat dit topic er was :). Ben zelf een DOTA/HoN/LoL veteraan en zit sinds een tijdje ook in de beta :).
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_105357687
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:22 schreef Salamando het volgende:
Wist niet eens dat dit topic er was :). Ben zelf een DOTA/HoN/LoL veteraan en zit sinds een tijdje ook in de beta :).
Haha :) Nou alsnog welkom dan :P
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_105358496
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:00 schreef Curuu het volgende:
Zit in de beta! *O*

Om FOK! niet te vergeten, ik zal een DotA 2 key verloten, maak een post met een nummer tussen de 1 en de 30 + je steam username. Morgenavond om 8 uur zal ik de key aan de winnaar geven.

Edit: Ik zal de /roll command in de Lotro chat gebruiken om de winnaar te bepalen.
O+
http://steamcommunity.com/profiles/76561197997455318

23
pi_105385544
Nog anderhalf uur ;)
pi_105385595
Zal wel verschrikkelijk kut worden. Maar goed Icefrog heeft de huidige DotA toch met opzet al verneukt zodat deel 2 waarschijnlijk wel wat beter is :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_105385828
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef Seam het volgende:
Zal wel verschrikkelijk kut worden. Maar goed Icefrog heeft de huidige DotA toch met opzet al verneukt zodat deel 2 waarschijnlijk wel wat beter is :')
Nee hoor :P Is best tof :)
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  vrijdag 9 december 2011 @ 18:59:47 #80
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_105386889
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef Seam het volgende:
Zal wel verschrikkelijk kut worden. Maar goed Icefrog heeft de huidige DotA toch met opzet al verneukt zodat deel 2 waarschijnlijk wel wat beter is :')
Waarop baseer je dat het kut gaat worden dan?
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_105387024
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef Seam het volgende:
Zal wel verschrikkelijk kut worden. Maar goed Icefrog heeft de huidige DotA toch met opzet al verneukt zodat deel 2 waarschijnlijk wel wat beter is :')
Random rage wtf?

Volgende keer je mening onderbouwen...
pi_105389682
En de winnaar is geworden....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest een paar keer rollen omdat er zo weinig mensen meededen :p
pi_105389728
:'(

Gefeliciteerd!
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_105389772
Gratz Xaipt!
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_105389931
Nog iemand anders die invites over heeft?

:D :P
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_105390041
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog iemand anders die invites over heeft?

:D :P
Ik heb 2 steam accounts, dus wie weet :p
pi_105392148
Hmm too bad, verheug me echt té hard hierop om nog langer te (kunnen) wachten. :P
pi_105396984
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:04 schreef Curuu het volgende:
En de winnaar is geworden....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest een paar keer rollen omdat er zo weinig mensen meededen :p
Woei! _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:07 schreef znarch het volgende:
Gratz Xaipt!
Zie ik je wellicht weer eens iets vaker. :)
pi_105398113
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Woei! _O_

[..]

Zie ik je wellicht weer eens iets vaker. :)
Vast wel ja :D :D
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_105422083
Wat een tyfus spel is dit.

Ik ga denk mn hele steam account verkopen om hiervan af te zijn.
pi_105422448
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:29 schreef xminator het volgende:
Wat een tyfus spel is dit.

Ik ga denk mn hele steam account verkopen om hiervan af te zijn.
:') _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:59:44 #92
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_105423167
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:29 schreef xminator het volgende:
Wat een tyfus spel is dit.

Ik ga denk mn hele steam account verkopen om hiervan af te zijn.
Terug naar Call of Duty dan maar? :')
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_105423845
Servers hebben elke dag wel problemen.. Terwijl er maar 15k mensen online zijn.

:')
Hoe willen ze de gebruikersaantallen van LoL bijhouden? Een miljoen online oid?
pi_105423882
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:18 schreef xminator het volgende:
Servers hebben elke dag wel problemen.. Terwijl er maar 15k mensen online zijn.

:')
Hoe willen ze de gebruikersaantallen van LoL bijhouden? Een miljoen online oid?
He kleuter, het is niet voor niets een BETA. Snap je wat dat is?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_105424841
Als er nog iemand een key over heeft hou ik me zeker aanbevolen, heb zelf enorm veel HoN gespeeld.
pi_105424934
Same. Ben gek van HoN. Zoek met smacht ook naar een key :).
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_105425361
HoN server heeft vast weer DDoS attack over zich heen gekregen. Verdomme :(
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_105426445
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:19 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

He kleuter, het is niet voor niets een BETA. Snap je wat dat is?
He peuter, als de online code zuigt dan maakt het niet uit of het een beta is of niet. Om dit te verbeteren mag het vanaf begin verbeterd worden en dat neemt enorm veel tijd in beslag. En anders wordt het symptomenbestreiding en zul je er altijd van last krijgen.

Snap je dat kindje?
pi_105426545
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:19 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

He kleuter, het is niet voor niets een BETA. Snap je wat dat is?
Niet te vergeten dat LoL 2-3 maanden geleden ook meer down dan up was onderhand. :')
pi_105427098
Wat een gezellig topic :') :D
pi_105442869
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:20 schreef xminator het volgende:

[..]

He peuter, als de online code zuigt dan maakt het niet uit of het een beta is of niet. Om dit te verbeteren mag het vanaf begin verbeterd worden en dat neemt enorm veel tijd in beslag. En anders wordt het symptomenbestreiding en zul je er altijd van last krijgen.

Snap je dat kindje?
Aan jouw reactie te zien speel je vast LoL griefer to the max. Misschien moet je je eens inlezen wat een beta nou precies inhoudt, scheelt je veel onnodig gejank gok ik. Is maar een tip hoor, niet meteen boos worden he? :*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_105442941
quote:
10s.gif Op zondag 11 december 2011 03:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Aan jouw reactie te zien speel je vast LoL griefer to the max. Misschien moet je je eens inlezen wat een beta nou precies inhoudt, scheelt je veel onnodig gejank gok ik. Is maar een tip hoor, niet meteen boos worden he? :*
Last van lezen??

LoL heeft hier ook last van, eens in de paar maanden nemen ze dan ook actie en stopt het tijdelijk. IS DUS TIJDELIJK.

Dota heeft precies hetzelfde alleen nu al met maar 15k man online.

Begrijp je dat knul?
pi_105442975
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 03:47 schreef xminator het volgende:

[..]

Last van lezen??

LoL heeft hier ook last van, eens in de paar maanden nemen ze dan ook actie en stopt het tijdelijk. IS DUS TIJDELIJK.

Dota heeft precies hetzelfde alleen nu al met maar 15k man online.

Begrijp je dat knul?
*zucht* Ik ben te dronken om hier nou een punt van te maken maar een beta wil zeggen dat het nog in ontwikkeling is, dus stel je hebt een clustertje servers en die bieden te weinig capaciteit en je hebt je software scalair gemaakt dan is het een kwestie van een paar extra vm's of servers aansluiten en weg is je capaciteit probleem. Is niet zo moeilijk hoor. En doe is niet zo agressief, wordt niemand vrolijker van :) ,
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_105443023
Ik doe niet aggressief, dan moet je niet iemand aanspreken met kleuter.

Ja het zal zeker een kwestie zijn van een paar servers extra :'). Vergeet de kosten/baten daarvan ook niet.
pi_105443073
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 03:54 schreef xminator het volgende:
Ik doe niet aggressief, dan moet je niet iemand aanspreken met kleuter.

Ja het zal zeker een kwestie zijn van een paar servers extra :'). Vergeet de kosten/baten daarvan ook niet.
Ik wil je liever niet kortzichtig noemen, maar ik doe het toch. Een beta betekend dat ze aan het ontwikkelen zijn, dus dan gaat de service soms plat. Is niet altijd capaciteits issues. En aangezien ze niet gaan werken met de kanker van huidige games (microtransactions) en ze valve zijn denk ik dat servers en geld niet echt een probleem moet zijn, maar goed. Als jij je mening van een game laat afhangen van een gesloten beta, ga je gang. :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_105446391
de sound files van broodmother zijn echt geniaal :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Silverdigger2 op 11-12-2011 11:34:35 ]
  zondag 11 december 2011 @ 13:08:32 #107
148823 znarch
ondertitel
pi_105449412
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 03:58 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik wil je liever niet kortzichtig noemen, maar ik doe het toch. Een beta betekend dat ze aan het ontwikkelen zijn, dus dan gaat de service soms plat. Is niet altijd capaciteits issues. En aangezien ze niet gaan werken met de kanker van huidige games (microtransactions) en ze valve zijn denk ik dat servers en geld niet echt een probleem moet zijn, maar goed. Als jij je mening van een game laat afhangen van een gesloten beta, ga je gang. :)
Het is toch nog helemaal niet bekend of ze met microtransactions gaan werken? Volgens mij is de kans dat het f2p wordt best aanwezig met ingame mirco.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zondag 11 december 2011 @ 13:51:14 #108
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_105450878
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:08 schreef znarch het volgende:

[..]

Het is toch nog helemaal niet bekend of ze met microtransactions gaan werken? Volgens mij is de kans dat het f2p wordt best aanwezig met ingame mirco.
Denk het niet, de userbase die ze hier aan willen spreken komt over van DOTA1, HoN en LoL hebben ervoor gezorgd dat MOBA games bekender geworden zijn, maar dat is over het algemeen een andere doelgroep.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  zondag 11 december 2011 @ 15:18:04 #109
148823 znarch
ondertitel
pi_105454168
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:51 schreef Salamando het volgende:

[..]

Denk het niet, de userbase die ze hier aan willen spreken komt over van DOTA1, HoN en LoL hebben ervoor gezorgd dat MOBA games bekender geworden zijn, maar dat is over het algemeen een andere doelgroep.
Volgens mij heeft in een interview een ontwikkelaar gezegt dat het toch die kant op zou gaan. Is ergens ook wel logisch. Als je Dota2 niet F2P maakt kun je niet concurreren met LoL en Hon. En als je een deel van die users wil trekken moet je bijna wel F2P. Ik betwijfel namelijk of het rendabel genoeg is alleen te gokken op de Dota1 userbase.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_105456642
Is dit spel een beetje te doen voor een casual gamer? Of is dit starcraft 2 like keihard raggen en zweten als een Zuid Koreaan?
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 11 december 2011 @ 16:31:15 #111
148823 znarch
ondertitel
pi_105457339
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:16 schreef b4kl4p het volgende:
Is dit spel een beetje te doen voor een casual gamer? Of is dit starcraft 2 like keihard raggen en zweten als een Zuid Koreaan?
Voor casual gamers is leaugue of legends beter denk ik.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_105457434
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 16:31 schreef znarch het volgende:

[..]

Voor casual gamers is leaugue of legends beter denk ik.
Heb ik wel gespeeld en vond ik wel erg tof. Maar dota ken ik nog van warcraft 3 en heerste toen echt hard. Alleen stond toen alles nog in de kinderschoenen en was iedereen gewoon nog slecht.

Heb laatst starcraft 2 gekocht en geprobeerd maar dat heb ik na 3 potjes ook maar weer weggelegd. Ik dacht dat ik echt keihard aan het ownen was qua snelheid. Kom ik aan met 8 mannetjes tegen een gigantisch leger. Ja dat is niet leuk meer.

Ik moet n00b spellen vinden.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_105458107
als dota eenmaal uit is komt er een soort ranking uit waarbij je na 5-10 potjes relatief in je eigen niveau komt
wat trouwens ook zo is bij starcraft, plaatsen en dan zit je meteen in je eigen league niveau ;)
  zondag 11 december 2011 @ 17:05:43 #114
148823 znarch
ondertitel
pi_105458800
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:33 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Heb ik wel gespeeld en vond ik wel erg tof. Maar dota ken ik nog van warcraft 3 en heerste toen echt hard. Alleen stond toen alles nog in de kinderschoenen en was iedereen gewoon nog slecht.

Heb laatst starcraft 2 gekocht en geprobeerd maar dat heb ik na 3 potjes ook maar weer weggelegd. Ik dacht dat ik echt keihard aan het ownen was qua snelheid. Kom ik aan met 8 mannetjes tegen een gigantisch leger. Ja dat is niet leuk meer.

Ik moet n00b spellen vinden.
Als je dota tof vind vind je Dota 2 ook tof. Maar als je casual wil zou ik LoL kiezen.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zondag 11 december 2011 @ 17:19:14 #115
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_105459340
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:29 schreef xminator het volgende:
Ik ga denk mn hele steam account verkopen om hiervan af te zijn.
_O- :')
AFC AJAX
pi_105460403
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef msnk het volgende:

[..]

_O- :')
Jaa jonge, lekker cashen. 100 USD voor een gratis game :').

Kan je net zo goed Dota 1 spelen ( speelt lekkerder imo en meer heroes), enige minpunt zijn de graphics.
pi_105463144
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 17:47 schreef xminator het volgende:

[..]

Kan je net zo goed Dota 1 spelen ( speelt lekkerder imo en meer heroes), enige minpunt zijn de graphics.
Hier ben ik het niet mee eens. Ik ben begonnen in HoN, toen dat saai werd heb ik dota geprobeerd maar daar kon ik niet inkomen. Dota 2 speelt lekkerder en vind ik leuker. Die heroes komen vanzelf wel, dat ben ik van de hon beta gewend
  dinsdag 13 december 2011 @ 03:06:19 #118
202546 Baszh
The Dude abides
pi_105523659
Ik speel ook nog dota 1, vind het fijner aanvoelen dan LoL of HoN, waarschijnlijk gewoon omdat ik het al een tijdje speelde. Iemand nog een invite over? *wink*
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  dinsdag 13 december 2011 @ 06:45:22 #119
296894 Xblister
Simply the best..
pi_105524137
Waar kan ik een key fixen dan :Y ^O^
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_105525083
via gosugamers.net kan je meedoen aan wedstrijden
playdota.com heeft drawing contest
joindota.com komen soms ook wel mogelijkheden

verder kan je bij streamers hun stream followen, en daar geven ze soms ook keys weg via irc chat
en je kan natuurlijk de steam surveys invullen
  woensdag 14 december 2011 @ 19:06:05 #121
296894 Xblister
Simply the best..
pi_105585796
Thanks, zal eens even kijken !!
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_106300055
Hey, als een van jullie een key over heeft, houd ik me aanbevolen.

Ik speel af en toe wel eens HoN, maar ik vind de graphics van Dota 2 zoveel fijner.
pi_106321041
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:19 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

He kleuter, het is niet voor niets een BETA. Snap je wat dat is?
Beta word tegenwoordig altijd als excuus gebruikt he? Ik keek hier ook naar uit als vervanger van LoL, maar ik hoor wel redelijk wat negatieve dingen over deze game.. helaas :(
  maandag 2 januari 2012 @ 20:54:05 #124
148823 znarch
ondertitel
pi_106327817
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:44 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Beta word tegenwoordig altijd als excuus gebruikt he? Ik keek hier ook naar uit als vervanger van LoL, maar ik hoor wel redelijk wat negatieve dingen over deze game.. helaas :(
In dit geval gewoon geldig. Je kunt niet van ze verwachten dat ze de servers 24/7 up houden in de beta. Als is de manier hoe ze het aankondigen nogal brak dus dat zou wel beter kunnen.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_106395865
BTW dota is weer gebasseerd op Aeon of Strife, een custom game van Starcraft 1
pi_106396029
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:44 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Beta word tegenwoordig altijd als excuus gebruikt he? Ik keek hier ook naar uit als vervanger van LoL, maar ik hoor wel redelijk wat negatieve dingen over deze game.. helaas :(
Heb je m al gespeeld dan?

Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig weer gewoon aan het HoNnen ben geslagen :@ Dota2 is me net iets te traag, het ziet er allemaal prima uit en de oude heroes zijn weer tof om te spelen maar in HoN loopt t allemaal net iets soepeler.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_106396122
de matchmaking is gewoon kei en keihard poep

allemaal noobs die meteen gondar picken, gemiideld ook nog wel weaver riki of brood nadat enemy slardag heeft, of gewoon dust koopt... dan is het gewoon meteen over :')

helaas heb ik keys aan dudes gegeven die het al geen reet meer aan vinden, speel zelf bijna ook niet meer... zonde
pi_106396157
bonus kut grap, is dat ze naast een invis hero ook nog gewoon lothars shadowblade kopen ...

haat aan die mensen....
ga wel tegen bots een potje
pi_106396574
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:48 schreef Silverdigger2 het volgende:
bonus kut grap, is dat ze naast een invis hero ook nog gewoon lothars shadowblade kopen ...

haat aan die mensen....
ga wel tegen bots een potje
Serieus? Een lothars op een invis hero? _O-
Hoe is het met ragen trouwens tegenwoordig, voorheen niet vaak gezien in DotA2 en zeker niet zoals bij HoN, maar met zulke acties kan ik me voorstellen dat er weer bij een puber een paar haarvaatjes springen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:02:21 #130
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_106396817
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:47 schreef Silverdigger2 het volgende:
de matchmaking is gewoon kei en keihard poep

allemaal noobs die meteen gondar picken, gemiideld ook nog wel weaver riki of brood nadat enemy slardag heeft, of gewoon dust koopt... dan is het gewoon meteen over :')

helaas heb ik keys aan dudes gegeven die het al geen reet meer aan vinden, speel zelf bijna ook niet meer... zonde
Ga je nou klagen over het feit dat je mongolen in je team krijgt? Bij LoL, HoN of elke andere DoTA kloon is het niet anders, dus om daar de game op af te branden is een beetje :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_106399003
inhouse leagues dota waren tenminste niveau,
dus ja ik hou er niet van // ben het niet gewent
wel beetje rage nadat ik net 3 op rij verloren had...
nu weer een win...

eerst 10-30 achter, daarna gevraagd aan furion of ie even wou helpen -.- had pt, deso, ac, maar bleef junglen -.- uiteindelijk natuurlijk dik gewonnne... maar wat kan ik me opvreten aan die gasten die eerst het hele team laten verliezen 4on5, terwijl ze global zijn

ps. nu wel gewonnnen :D
pi_106400769
@hosti
bedoel als iemand riki heeft,
dat dan een sniper // trax ook lothars gaat, dat idee zeg maar
pi_106400860
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:23 schreef Silverdigger2 het volgende:
@hosti
bedoel als iemand riki heeft,
dat dan een sniper // trax ook lothars gaat, dat idee zeg maar
Tja, sommige mensen hebben hun build en weigeren aan te passen aan de game zoals ie dan is. Niet slim nee.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_106401439
quote:
Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig weer gewoon aan het HoNnen ben geslagen :@ Dota2 is me net iets te traag, het ziet er allemaal prima uit en de oude heroes zijn weer tof om te spelen maar in HoN loopt t allemaal net iets soepeler.
Ik vind juist dat HoN weer te snel is. Ook vind ik het niet altijd makkelijk onderscheid te maken tussen de heroes. (Ik speel dan ook niet veel, dus dat zal dan wel aan mij liggen.)

Ik zie veel mensen die het spel heel even spelen om vervolgens weer terug te keren naar LoL / HoN. Erg zonde. Het is jammer dat er mensen zijn die de keys doorverkopen. Geef gewoon de keys aan mensen die het spel zullen spelen, omdat ze dota1 ook kapot hebben gespeeld of eens wat anders dan LoL / Hon willen spelen. (zoals ik :P)
pi_106401811
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:39 schreef Lucar het volgende:

[..]

Ik vind juist dat HoN weer te snel is. Ook vind ik het niet altijd makkelijk onderscheid te maken tussen de heroes. (Ik speel dan ook niet veel, dus dat zal dan wel aan mij liggen.)

Ik zie veel mensen die het spel heel even spelen om vervolgens weer terug te keren naar LoL / HoN. Erg zonde. Het is jammer dat er mensen zijn die de keys doorverkopen. Geef gewoon de keys aan mensen die het spel zullen spelen, omdat ze dota1 ook kapot hebben gespeeld of eens wat anders dan LoL / Hon willen spelen. (zoals ik :P)
Tja, zo dacht ik er eerst ook over (althans keys verstrekken aan die hard DotA spelers) toen ik de key kreeg heb ik me er ook behoorlijk op gestort. Maar het is het gewoon allemaal net niet. De kunstmatige vertraging die ze hebben ingebouwd om het allemaal zo veel mogelijk op het origineel te laten lijken, de trage animaties.

Ik heb DotA denk ik 3 a 4 jaar gespeeld, en heb zeker een paar maanden moeten wennen aan HoN en nu wil ik voorlopig niet anders. Als de final uit is van DotA2 ga ik m zeker checken, maar ik ben (jammer genoeg) nog niet overtuigd ;(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_107038706
Dota 2 begint nu echt een beetje de goeie vorm te krijgen, matchmaking werkt chill, nog lang niet perfect maar zeer goed te doen, de grafische glitches komen nog maar zelden voor, de lore begint uitgebreid te worden en het belangrijkste: de gameplay is echt een geperfectioneerde kloon van DotA 1 aan het worden.

Uiteraard zijn er nog genoeg verbeter puntjes maar de grote lijsten met bugfixes en grafische glitches krimpt met de week.

Zijn er mensen hier die de beta spelen? Je mag mij gerust toevoegen. stuur ff een PM
  vrijdag 20 januari 2012 @ 19:19:16 #137
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107038848
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:15 schreef hehehe het volgende:
Dota 2 begint nu echt een beetje de goeie vorm te krijgen, matchmaking werkt chill, nog lang niet perfect maar zeer goed te doen, de grafische glitches komen nog maar zelden voor, de lore begint uitgebreid te worden en het belangrijkste: de gameplay is echt een geperfectioneerde kloon van DotA 1 aan het worden.
Dat het een perfecte kloon van Dota1 wordt hoop ik toch stiekem niet, de delay op commands, de manabar van je tegenstander niet kunnen zien. Het zijn misschien kleine dingen maar we leven ondertussen in 2012 mensen, als ik zeg dat mijn hero van A naar B moet, waarom moet het dan een seconde duren voordat ie dat doet. LoL en HoN doen dat toch beter vind ik.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_107040071
Delay? Ik denk dat het dan aan jou ligt want als ik klik dan voert hij dat direct uit, geen seconde wachten, zelfs geen halve seconde. De manabar van je tegenstander kunnen zien is onzin, dat maakt het spel voor sommige heroes enorm makkelijk, het feit dat je geen manabar van de tegenstander kan zien hoort bij de gameplay en maakt het ietsjes meer 'hardcore' dan LoL en HoN.
pi_107041399
delay klopt, het is trager dan dota1,
voor manabars.. ja het is té makkelijk als je het ziet. het is nu lastiger om snel enemy te selecteren om mana te checken (en natuurlijk spell cd // manacost uit je hoofd weten) zodat je weet wanneer je kan engagen... maakt het verschil tussen high skill en medium skill, of het is vervelend omdat je het niet gewend ben. (ik ben al lang blij met manabar bij friendlys)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 21:49:58 #140
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107046544
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:19 schreef Silverdigger2 het volgende:
delay klopt, het is trager dan dota1,
voor manabars.. ja het is té makkelijk als je het ziet. het is nu lastiger om snel enemy te selecteren om mana te checken (en natuurlijk spell cd // manacost uit je hoofd weten) zodat je weet wanneer je kan engagen... maakt het verschil tussen high skill en medium skill, of het is vervelend omdat je het niet gewend ben. (ik ben al lang blij met manabar bij friendlys)
Ik ben ook echt voor dingen die meer skill aan een game toevoegen hoor, maar dit is echt een nutteloos iets. Informatie die gewoon in de game zichtbaar is maar waar je een speciale actie voor uit moet voeren voordat je deze informatie kan zien. Beetje scheef en heeft niks met skill te maken.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_107054177
Die discussie is al zovaak op het dev forum gekomen maar het zal er nooit inkomen :P. Stel dat je geen mana hebt en je weet dat de tegenstander dat niet kan zien zonder dat hij op je moet klikken dan kun je gaan dreigen en strategisch spel qua positie gaan spelen. Of je bent bijvoorbeeld Magina (Anti-mage). Je valt n tegenstander een paar keer aan maar je weet niet precies hoeveel mana hij heeft dan moet je eerst op hem klikken wat één of twee seconden kost (heen en terug) en dat kan cruciaal zijn. Goeie mapawareness vraagt ook wel skill, mana checken hoort er ook bij.

Het zijn vaak maar 1 of 2 seconden maar dat zijn die belangrijke momentjes die het spel doen keren.
pi_107056278
Nog altijd op zoek naar een beta invite.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_107059785
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog altijd op zoek naar een beta invite.
playdota.com geeft redelijk wat keys weg
k heb mn spare keys iig al weg gegeven
pi_107062773
Any accounts created after the start of this giveaway will not be eligible (we may change this in the future)

Hm. Jammer.
pi_108002473
update: ook nieuwe accounts kunnen meedoen aan playdota.com give aways
  woensdag 25 april 2012 @ 22:38:34 #146
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_110793251
hai! heeft er iemand nog een key? huisgenootje heeft er nog geen ;)
pi_111375946
Ik heb nog wel een invite over, voor geïnteresseerden PM je steamaccount!
Life is like a penis most people don't know it
But most people suck so they usually blow it
  zondag 20 mei 2012 @ 21:27:22 #148
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_111803433
niemand doet dit meer op fok he :P
pi_111814840
diablo 3 is uit,
dus beta vangt momenteel stof

heb veel gespeelt, maar de public matchmaking is best wel ruk, en niet altijd mates online omdat niet iedereen beta heeft ;)
pi_111816445
Nee ik vind het ook niet leuk. Ik word gewoon gematchmaked tegen mensen die echt 10x zoveel hebben gespeeld als mij. geen zin in.
pi_111816566
Ik speel het altijd als ik achter de pc zit.
pi_112229089
Speel het nog elke dag :)
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:32:53 #153
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_112253261
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 19:05 schreef hehehe het volgende:
Speel het nog elke dag :)
pm steam account name? ;)
pi_112345686
werken die battle points al?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:10:27 #155
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_112349207
jep, nu net.
pi_112422818
Iemand nog key over?
Play hard, go pro.
  maandag 4 juni 2012 @ 13:53:58 #157
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  maandag 4 juni 2012 @ 13:56:32 #158
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_112423128
Ik ben trouwens van Zeus naar Skeleton King overgestapt en ik merk wel dat ik wat vaker win... :s)
pi_112436144
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben trouwens van Zeus naar Skeleton King overgestapt en ik merk wel dat ik wat vaker win... :s)
speel je 1 hero dan?

skk ulti op 16, elke 60 sec een aegis is ook wel nice al hebben ze geen manaburn
  maandag 4 juni 2012 @ 19:07:57 #160
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_112436365
Ja :s) Is wel zo makkelijk.
Net weer 1 potje gedaan. Dik geowned. :Y
pi_112436413
Beter doe je gewoon random -> zit daar een leuke hero bij speel je en anders kies je weer je eigen hero.
  maandag 4 juni 2012 @ 19:09:59 #162
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_112436450
Mwah ik speel vaak met andere mensen samen en dan is het wel zo handig als je elkaart opvult en weet hoe de ander speelt
pi_112436582
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mwah ik speel vaak met andere mensen samen en dan is het wel zo handig als je elkaart opvult en weet hoe de ander speelt
Straks zit skeleton king daartussen, heb je toch weer free gold :).
pi_112437094
heroes uitleg:

http://dotacinema.com/heroes

kan je kijken wat ze allemaal doen met uitleg
pi_112437352
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:22 schreef Silverdigger2 het volgende:
heroes uitleg:

http://dotacinema.com/heroes

kan je kijken wat ze allemaal doen met uitleg
Ik vind www.dotafire.com beter, guide's ed.
pi_112437450
ziet er ook wel goed uit!

maar filmpjes zijn soms ook wel handig om het voor het eerst te zien
pi_112447719
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:28 schreef Silverdigger2 het volgende:
ziet er ook wel goed uit!

maar filmpjes zijn soms ook wel handig om het voor het eerst te zien
Yep vind ik ook. Heb eerst die filmpjes van DotaCinema gekeken en daarna lees ik, wanneer ik daadwerkelijk een hero ga spelen, de guide op dotafire.
Play hard, go pro.
pi_112449360
of gewoon playdota.com/heroes
lekker oldscool
  maandag 4 juni 2012 @ 23:37:01 #169
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_112456503
Ik speel eigenlijk continu natures prophet, en anders ursa.
Alhoewel brewmaster ook leuk is
pi_112461414
ik word zelfs door bots verslagen

wat is dit verdomme :')
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:42:29 #171
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_112473367
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 02:06 schreef Xetran het volgende:
ik word zelfs door bots verslagen

wat is dit verdomme :')
zet ze om te oefenen gewoon eerst uit of op passive ;)
pi_112481382
je kan met private game met 4 bots tegen 5 bots spelen,

of doe je co-op vs bots?
daar leaven best wel vaak mensen

en in de bot games is het soms heel raar,
dan loop je met zn 5-en eropaf,
dan denk jij... ja het juiste moment, en opeens draaien je 4 mates zich om, en sta jij daar 1 tegen 5

of die 5 bots gaan met zn 5en gangen // pushen, en je 4 bots willen niet verdedigen..

de AI is niet altijd super nee
pi_112481448
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:42 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

zet ze om te oefenen gewoon eerst uit of op passive ;)
Ik deed gewoon een 5v5 tegen AI, dacht dat dat wel goed om te oefenen was, maar ik zie erg af.. gewone games lijken ook niet echt te helpen omdat ik altijd wel tegen mensen moet die veel beter dan mij zijn.

Er leavede idd ook veel mensen.
pi_112483927
morgen (6 juni) beginnen trouwens de qualifiers voor The International 2

west qualifier wordt gebroadcast door joindota.com - met Tobiwan ( live vanaf 15:00)
http://www.joindota.com/e(...)rnational-qualifiers
stream: http://www.joindota.com/en/live/tobiwan

East qualifier wordt gebroadcast door Gosugamers.net - met GodZ (live vanaf 10:00)
stream: http://www.twitch.tv/beyo(...)ource=gosugamers.net
pi_112506084
2htfq-lfk0r-5gaim

misschien doet ie het nog
pi_112506516
als iemand zn steam naam pm-ed, kan ik aan iemand vragen om een key te sturen!

edit: nvm te laat

[ Bericht 15% gewijzigd door Silverdigger2 op 06-06-2012 02:05:52 ]
  donderdag 7 juni 2012 @ 08:24:35 #177
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_112555850
Heb een vriend mijn steam password laten veranderen. Verslavend hoerenspel :P
pi_113222880
die rubick is echt annoying

vind het niet echt een passende hero :( zo overpowered
  zaterdag 23 juni 2012 @ 10:51:09 #179
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_113268633
Huskar :N
Die moet je met minimaal 4 man pakken anders lukt het gewoon niet :N
Zwaar OP
  zaterdag 23 juni 2012 @ 11:09:54 #180
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113269049
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Huskar :N
Die moet je met minimaal 4 man pakken anders lukt het gewoon niet :N
Zwaar OP
Zijn passive is echt belachelijk ja :D. Maargoed, ik vind Ursa en Lycan ook pubstomp heroes van heb ik jou daar.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_113270156
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 10:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Huskar :N
Die moet je met minimaal 4 man pakken anders lukt het gewoon niet :N
Zwaar OP
Elke hero is OP als ze gefeed worden..
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:52:09 #182
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_113404989
:')

Ik ben nu zelf gewoon Huskar gegaan, dikke rape. Gewoon een clan ownen met gemak :')
pi_113405173
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
:')

Ik ben nu zelf gewoon Huskar gegaan, dikke rape. Gewoon een clan ownen met gemak :')
Welke skill-level speel jij onderhand?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:15:27 #184
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_113414424
tegen huskar gewoon spell dmg // AA // necro // stun en dan win je :)
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:01:57 #186
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_113415764
Zo rond midgame heb je zeker wel 2-3 man nodig als Huskar een beetje op stoom komt.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 16:43:23 #188
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113417641
quote:
:D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_113429953
Ik moet er aan geloven, ik kom ook even dota key bedelen. Ben er de afgelopen weken te geinteresseerd in geraakt :)

Ik wil er gerust wat voor doen, ik teken heel graag dus dit is een soort 'Will draw for food' post :)
  dinsdag 26 juni 2012 @ 21:23:08 #190
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_113430108
Dota key zal je niet zo snel meer vinden, gewoon kopen van Valve voor 30 euri's
pi_113430326
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 21:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dota key zal je niet zo snel meer vinden, gewoon kopen van Valve voor 30 euri's
Nee hoor, ze zijn best wel goedkoop tegenwoordig. Voor circa 5 euro moet het wel lukken denk ik. Kijk is op de steam forum bij trading sectie.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 21:34:22 #192
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_113430665
quote:
wat gebeurt daar precies?
pi_113430675
Tsja, ik zou willen dat ik er nu geld voor had. Die 30 euro vind ik alsnog overdreven hoor :P

Maarja, zoals ik al zei, ik wil er best wel wat voor teruggeven :P
pi_113430732
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 21:34 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

wat gebeurt daar precies?
Sand King heeft die ontploffing passive (die 3e skill? ) op alle creeps gedaan in die wave :)

Dus toen er eentje doodging ontploften ze allemaal en Huskar stond er middenin :P
pi_113430908
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 21:34 schreef Maisnon het volgende:
Tsja, ik zou willen dat ik er nu geld voor had. Die 30 euro vind ik alsnog overdreven hoor :P

Maarja, zoals ik al zei, ik wil er best wel wat voor teruggeven :P
Als je tradeable spul op je steam hebt kun je daarmee ruilen met anderen.
pi_113431068
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef xminator het volgende:

[..]

Als je tradeable spul op je steam hebt kun je daarmee ruilen met anderen.
Ik heb heel lang geen fatsoenlijke computer gehad :) dus dota is het eerste eigenlijk waarvoor ik steam heb. Mijn broertje gebruikt het wel in volle overgave, dus ik ben er bekend mee, maar zelf heb ik niet echt iets om te traden :P
pi_113432802
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 21:40 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ik heb heel lang geen fatsoenlijke computer gehad :) dus dota is het eerste eigenlijk waarvoor ik steam heb. Mijn broertje gebruikt het wel in volle overgave, dus ik ben er bekend mee, maar zelf heb ik niet echt iets om te traden :P
Ai, dan wordt het lastig. Zelf heb ik geen extra dota 2 meer. Misschien iemand anders hier wel...
pi_113433064
er wordt overal op internet flink gesmeekt voor keys,
de beste manier om eraan te komen is iemand te kennen met extra keys. Volgens mij hebben de meeste hier ze al weggegeven, of nooit extra keys gekregen

je kan eventueel op community websites meedoen aan wedstrijden (met 999 anderen)
http://www.playdota.com/forums/forumdisplay.php?f=164
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan ze ook eventueel kopen via valve voor 30 dollar,
of op ebay voor minder
  dinsdag 26 juni 2012 @ 23:15:23 #199
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113436801
Iemand trouwens een idee hoe het met blade mail werkt als iemand een black king bar aanzet? Is ie dan immune voor de return damage?
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_113437770
Als het goed is dan blijft die return damage schade doen, volgens de wiki is het pure damage
  woensdag 27 juni 2012 @ 00:12:34 #201
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113441175
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 23:28 schreef Maisnon het volgende:
Als het goed is dan blijft die return damage schade doen, volgens de wiki is het pure damage
Had ik ook al gelezen, maar ik stond daar 1000 crits van Phantom Assassin te vangen met AXe terwijl mijn blademail aan stond, ze kreeg verder geen schade en had alleen BKB aanstaan ;(.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_113450170
Blade Mail is pure damage, and pure damage is blocked by magic immunity

dus BM werkt niet tegen bkb of tegen repel

mis heb je dit wel gezien : je kan ook geen orbs van enchantress // obsidian destroyer erop af schieten ;) dat is namelijk ook pure dmg

[ Bericht 53% gewijzigd door Silverdigger2 op 27-06-2012 10:43:01 ]
  woensdag 27 juni 2012 @ 10:49:12 #203
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113450630
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 10:35 schreef Silverdigger2 het volgende:
Blade Mail is pure damage, and pure damage is blocked by magic immunity

dus BM werkt niet tegen bkb of tegen repel

mis heb je dit wel gezien : je kan ook geen orbs van enchantress // obsidian destroyer erop af schieten ;) dat is namelijk ook pure dmg
Heb ik nog nooit gezien of op gelet, maar dat verklaart, bedankt :D.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_113464662
Mochten er mensen zijn die graag Dota 2 willen spelen met een andere Nederlander. Stuur mij gerust een PM :)
  woensdag 27 juni 2012 @ 19:55:24 #205
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_113499662
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]

Huskar _O-
dat soort picks vragen er gewoon om

hier zijn je stats
http://stats.dota2.be/player/33357280

[ Bericht 9% gewijzigd door Silverdigger2 op 28-06-2012 10:03:24 ]
pi_113535890
net 6x achter elkaar een leaver binnen 2 minuten :')
pi_113579267
quote:
15s.gif Op donderdag 28 juni 2012 09:56 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

dat soort picks vragen er gewoon om

hier zijn je stats
http://stats.dota2.be/player/33357280
:P
  vrijdag 29 juni 2012 @ 23:47:57 #209
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_113579888
quote:
15s.gif Op donderdag 28 juni 2012 09:56 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

dat soort picks vragen er gewoon om

hier zijn je stats
http://stats.dota2.be/player/33357280
Ja en?
pi_113590894
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 23:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja en?
dat ze gare picks hebben.. 0 stuns allemaal fragile, dan kan je inderdaad heel makkelijk ownen met husk

en kon het niet laten om even te kijken hoe de rest van je games waren :P
pi_113659788
Het is gelukt, ik heb een key :)

Ben benieuwd hoe ik het ga vinden :)
pi_113659924
Cool! Veel oefenen/spelen, pas na een tijdje begint het echt leuk te worden. Je moet eerst even goed wennen aan alles.
pi_113664248
jaa! gefeliciteerd :)

hoe ben je er uiteindelijk aangekomen? K zit er aan te denken om toch een paar vrienden over te halen

mocht je wat guides willen zien dan:

hero spotlights van dotacinema
http://www.youtube.com/playlist?list=PL86E04995E07F6BA8

learndota videos van razor academy
  maandag 2 juli 2012 @ 11:03:02 #214
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113664446
Is er een beste manier om je invoker skills te levellen? Ik ga altijd maar voor max exort maar ik heb geen idee of dat de beste manier is :D.
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 02:27 schreef Maisnon het volgende:
Het is gelukt, ik heb een key :)

Ben benieuwd hoe ik het ga vinden :)
*O*
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_113671970
bij invoker is het anything goes

vaak wordt qw tornado emp of qe met sunstrike,forgespirits gedaan

http://www.playdota.com/guides/the-omnimage
pi_113673554
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 10:53 schreef Silverdigger2 het volgende:
jaa! gefeliciteerd :)

hoe ben je er uiteindelijk aangekomen? K zit er aan te denken om toch een paar vrienden over te halen

mocht je wat guides willen zien dan:

hero spotlights van dotacinema
http://www.youtube.com/playlist?list=PL86E04995E07F6BA8

learndota videos van razor academy
Via iemand uit een streamchat waar ik vaker een ander spel mee speelde :)

Ondertussen wel met allemaal van die lotingen meegedaan ook :P

Ik heb opzich wel veel Dota 1 gespeeld, Warcraft 3 sowieso sinds ie uitkwam. Ik kan me zelfs nog hele oude versies van Dota herinneren, bvb waar Riki als ultimate die Death Ward had van de Witch Doctor nu :P

En volgens mij was het niet eens channeling toen _O-
pi_113696795
Potje met Witch Doctor tegen bots gespeeld om de toetsen een beetje te leren kennen en dat ging wel ok :)

Toen 2 echte potjes, eentje met Ogre Magi maar ik had echt 0 farm kansen op het begin en dat potje verloren we

Daarna eentje met Bane Elemental gewonnen :) alleen wel een paar keer doodgegaan omdat teamgenoten niet het verschil tussen nightmare en mijn ultimate snappen... weet ik iemand ermee te vangen, lopen ze weg, sta ik daar in mn eentje..

Moest ik het verschil gaan uitleggen tussen hoe die twee eruitzien :')
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:00:27 #219
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113699607


70-23 voorstaan in kills en nog steeds maar net kunnen winnen omdat die Furion continu onze top en bottom aan het backdooren was waardoor we op het eind nog maar 1 rax met 5 HP overhadden :D.

Die port van Furion mogen ze wel zo maken dat je niet in de base kan porten hoor, fucking retarded :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_113701724
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:05 schreef Maisnon het volgende:
Potje met Witch Doctor tegen bots gespeeld om de toetsen een beetje te leren kennen en dat ging wel ok :)

Toen 2 echte potjes, eentje met Ogre Magi maar ik had echt 0 farm kansen op het begin en dat potje verloren we

Daarna eentje met Bane Elemental gewonnen :) alleen wel een paar keer doodgegaan omdat teamgenoten niet het verschil tussen nightmare en mijn ultimate snappen... weet ik iemand ermee te vangen, lopen ze weg, sta ik daar in mn eentje..

Moest ik het verschil gaan uitleggen tussen hoe die twee eruitzien :')
Nutteloze teams! *O*

Welkom in Dota :P
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:15:28 #221
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113718916
Gyrocopter :D *O*
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_113721317
Hoe kan je het beste oefenen, wat is de norm :P

Co-op tegen bots?

Of is er ook een soort niet-ranking matchmaking?

Of gewoon zelf een game createn met alleen maar bots? :P
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:14:50 #223
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113721766
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:04 schreef Maisnon het volgende:
Hoe kan je het beste oefenen, wat is de norm :P

Co-op tegen bots?

Of is er ook een soort niet-ranking matchmaking?

Of gewoon zelf een game createn met alleen maar bots? :P
Bots zijn ook maar zo leuk, gewoon oefenen door te proberen of met mensen queuen die je kent die je dan wegwijs maken. Volgens mij zijn er ook custom games mocht je geen matchmaking willen doen.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_113721945
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:14 schreef Salamando het volgende:

[..]

Bots zijn ook maar zo leuk, gewoon oefenen door te proberen of met mensen queuen die je kent die je dan wegwijs maken. Volgens mij zijn er ook custom games mocht je geen matchmaking willen doen.
allright :)

Heet jij gewoon Salando op steam trouwens? :)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:19:04 #225
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113721997
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:18 schreef Maisnon het volgende:

[..]

allright :)

Heet jij gewoon Salando op steam trouwens? :)
Salando lijkt teveel op die schoenensite :D.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_113722719
Hhaha shit

Ik heb de laatste paar dagen echt een lettergreepprobleem

Of letgreepprobleem, als iemand dat grappiger vindt :') gisteren nog iemand geliciteerd..
pi_113723035
Het beste is gewoon oefenen in matchmaking en veel replays/guides/enz. kijken. Het zal je verbazen hoe veel het helpt als je anderen ziet spelen en het is vaak nog leuk ook.

In het begin is met commentary wel beter omdat je het zelf allemaal nog niet zo goed snapt.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 18:15:58 #228
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113724353
Sowieso willen 'leren' spelen, als je de essentie van Dota begrijpt en gewoon leest ben je al beter dan 50% van de mensen heb ik het gevoel :P.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_113727964
Ja ik kijk best vaak op Sheevers stream :) dat is wel een aanrader misschien, een Nederlands meisje, ze speelt zelf en cast vaak games, ik vind het gewoon fijn omdat het niet aan de lopende band fucking noob own fuck this etc is maar gewoon lekker luchtig :)

http://www.twitch.tv/ggnetsheever

Tevens: KUNKAAAGHRHLRBRLBNRL

pi_113769836
Wat duurt matchmaking lang...

Ben vandaag met parties van 4/5 man in SD aant spelen en telkens moeten we iets van 5 minuten wachten :{
  vrijdag 6 juli 2012 @ 00:10:31 #231
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113832484
Ik vind het absoluut niet erg dat je niet zo'n goede speler bent, echt niet, maar als je niet communiceert kan je van mij de kinkhoest krijgen :(.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_113834433
Ik speel met iemand die 200 wins heeft, ik heb er 3.. we krijgen telkens de meest klote matchups :D

Nu weer tegen een veel te goede ursa die op het begin door andere teammates gefeed werd en niemand die hem actief kon counteren..

Mijn solo avonturen gaan wel goed :) vandaag dus allebei de potjes gewonnen, met clinkz en met enchantress (met die laatste ging het echt goed, 9/2/9 ofzo :P )
pi_113840022
ik speel ook soms wel samen met mn broer, die er niet zoveel van bakt, maar daardoor kijrgen we juist simpelere tegenstanders :) is het voor hem tenminste ook leuk,
en krijg ik te horen dat ie 70% wins heeft ;(
pi_113846984
Was net Omniknight, echt gaaf met alles erop en eraan :) gewoon constant mn team in leven gehouden, mekansm, arcane boots, alle auras, constant die heal en ult, elk gevecht kon gewoon in ons voordeel gekeerd worden :P
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:42:42 #235
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_113848457
Ik weet nog niet echt een goeie counter tegen chaos knight. Man man man wat ga je hard dood als hij 5 van die illusions heeft en je opzuigt.
pi_113849500
Die nieuwe hero disruptor is wel een vette support :D.
pi_113861910
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:42 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik weet nog niet echt een goeie counter tegen chaos knight. Man man man wat ga je hard dood als hij 5 van die illusions heeft en je opzuigt.
Lategame is hij simpelweg heel sterk en moeilijk te counteren. Hij scaled heel erg goed met enkel zijn skills, alleen als je underleveled bent ben je zwak. Als hij eenmaal tanky is kan je hem eigenlijk alleen nog counteren met stuns.

Je kan hem het beste gewoon early game vaak ganken omdat hij dan alleen een stun heeft,zijn crits doen nog niet zo veel damage en die link is daarom nog niet zo gevaarlijk.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 16:43:25 #238
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_113894912
Undying is ook wel tof :) snap alleen nog niet goed hoe zijn ulti het best te gebruiken is.
pi_113895558
Hmpf een paar games verloren die ik met iemand duo queue zeg maar, maarja die ander heeft 200 wins en ik 6 of 7 dus we krijgen gewoon sterkte tegenstanders tegen vaak.

Niet echt tof
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:18:15 #240
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_114070059
Iemand al minder last van de herp derp Russians? :P Ik merk er weinig van ondanks dat Valve schijnbaar een Russian server gemaakt heeft.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_114079168
Ik heb maar even een groep voor Fok! aangemaakt. Geen idee of er interesse voor is of dat er al een bestaat maar dan hoor ik het wel

http://steamcommunity.com/groups/Fokdota
pi_114104219
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:18 schreef Salamando het volgende:
Iemand al minder last van de herp derp Russians? :P Ik merk er weinig van ondanks dat Valve schijnbaar een Russian server gemaakt heeft.
was volgens mij alleen nog op de test,
maar denk dat het alleen scheelt als de ques daar kort zijn en ze alsnog geen lag hebben.
pi_114104241
lidmaatschap door uitnodiging : Silverdigger
pi_114144496
Woops, oke. Ik heb m public gemaakt :-)

http://steamcommunity.com/groups/Fokdota
  donderdag 26 juli 2012 @ 17:15:11 #245
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_114686280
Ik denk ik sponsor Valve even en koop wat van die summer keys, uit de 4 chests krijg ik 3x hetzelfde item (Hammer Time) :') :(.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_114766509
Even een lijstje samen stellen voor de volgende OP met alle mensen van fok! die Dota 2 spelen?
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_114804519
Heeft iemand nog een key voor meee :(?
pi_114821659
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 15:25 schreef Lamabal het volgende:
Heeft iemand nog een key voor meee :(?
Sta je in ingeschreven bij Steam voor de beta?
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_114821797
quote:
10s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:47 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Sta je in ingeschreven bij Steam voor de beta?
Si
pi_114822809
gewoon met allerlei rot loterij wedstrijd dingen meedoen en in stream channels rondhangen enzo, vind je het vanzelf, check ook dit regelmatig: http://www.reddit.com/r/sharedota2/
  zondag 29 juli 2012 @ 22:14:48 #252
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_114823199
En als je het echt zo boeit een key kopen. Via steam is het veiligste en dan krijg je ook nog een paar items cadeau
pi_114823486
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En als je het echt zo boeit een key kopen. Via steam is het veiligste en dan krijg je ook nog een paar items cadeau
Uhu, dat is hoeveel, 25 euro?
  zondag 29 juli 2012 @ 22:56:58 #254
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_114825459
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Uhu, dat is hoeveel, 25 euro?
Zoiets ja, 25-30 euro. Dan krijg je zover ik weet een extra courier en nog wat dingetjes maar ik weet het niet zeker (Ik heb zelf gewoon invite gekregen)
pi_114832717
je kan ook best veilig via ebay een invite kopen voor 4-5 euro, dan heb je niet de "items" erbiij (waar je in principe qua gameplay weinig van merkt, ook al zijn de couriers ook weer geld waard)
  maandag 30 juli 2012 @ 11:33:46 #256
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_114839540
Ja het kan wel via eBay ja maar dat soort dingen vertrouw ik liever niet. Gaat er iets mis gooien ze in het slechtste geval je account dicht.

Maarja. Ik zit de laatste tijd met Templar Assassin te spelen. Heerlijke character. Heb een winning streak van 6 nu. Die stralen die de vijand en andere creeps raken is echt gigantisch handig, vooral early game en midgame _O_
  dinsdag 31 juli 2012 @ 08:36:25 #257
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_114884333
Als oud dota speler ben ik niet heel overtuigd van dota2. Het werkt allemaal prima, gameplay is logischerwijs in orde gezien het hetzelfde is, maar op de punten waar het juist beter zou moeten zijn mis ik toch echte verbetering. Ik vind de models bijvoorbeeld niet heel indrukwekkend, en de stemmen ook minder episch als dota (ook al kwamen deze van WC3). Speel nu de beta wel maar zou het niet kopen ipv gewoon dota te spelen.
  dinsdag 31 juli 2012 @ 10:33:54 #258
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_114886819
Graphics worden expres matigjes gehouden gok ik. Op die manier kan je een grotere groep gamers bereiken.

Gister trouwens een zeer matig potje gespeeld maar alsnog gewonnen. Pudge was zwaar gefeed maar hij werd te gierig en ging solo. De rest van het team was te zwak. We ownde met veel moeite 3 keer pudge en pushde puur mid. gg *O*
pi_114890527
Shadow Fiend is ook moeilijk sterk zeg de tering. Als je voorkomt dat je doodgaat kan je altijd minimaal 50-70 meer damage hebben dan de andere hero's door souls te capturen, en dan die ulti _O_

Wat GoobyPls zegt, Luna vindt ik ook een minder "epische stem" dan in warcraft 3 hebben
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_114893040
het wordt free to play :)

maar hero's zoals tinker, weaver of ogre magi kan ik gewoon niet lang spelen zonder me te irriteren aan de stemmen.
pi_114893364
Ik vind dat juist tof :D vooral die Ogre Magi is hilarisch

Je gaat je ergeren aan Nyx ook denk ik. Nyx Nyx Nyx Nyx Nyx slurp
  dinsdag 31 juli 2012 @ 13:35:49 #262
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_114893482
Ik ben vaak te geconcentreerd om op de stemmen te letten... :')
  dinsdag 31 juli 2012 @ 17:53:48 #263
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_114904624
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 13:25 schreef Silverdigger2 het volgende:
het wordt free to play :)

maar hero's zoals tinker, weaver of ogre magi kan ik gewoon niet lang spelen zonder me te irriteren aan de stemmen.
Oh dat is dan wel nice! Tja de models enzo is gewoon net niks, sommige zijn wel tof maar de hele stiil had mijns inziens minder cartoony gemoeten. Desalniettemin, gameplay blijft top natuurlijk. Gister om even in te komen met Riki gespeeld, 27-4 was de einstand, met diffusal blade, butterfly en heart was ik niet meer te stoppen. Leuk als vijand geen dust of gem koopt. :')
pi_114922379
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:53 schreef GoobyPls het volgende:

[..]

Oh dat is dan wel nice! Tja de models enzo is gewoon net niks, sommige zijn wel tof maar de hele stiil had mijns inziens minder cartoony gemoeten. Desalniettemin, gameplay blijft top natuurlijk. Gister om even in te komen met Riki gespeeld, 27-4 was de einstand, met diffusal blade, butterfly en heart was ik niet meer te stoppen. Leuk als vijand geen dust of gem koopt. :')
Speel je dan gewoon een public game of tegen bots?
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  woensdag 1 augustus 2012 @ 10:34:01 #265
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_114937271
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 23:11 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Speel je dan gewoon een public game of tegen bots?
Public, bots nog nooit geprobeerd.
pi_115110256
17-0 met O+ Templar Assassin O+
Op het laatste zelfs nog Divine Reaper :9
pi_115535575
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]

Templar Assassin O+
Jij speelt zeker alleen All pick? Het is ook niet goed als je alleen maar in één hero erg goed bent. Het beste is als je met alles heroes overweg kan, vooral wanneer je all random speelt.
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_115535622
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:06 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Jij speelt zeker alleen All pick? Het is ook niet goed als je alleen maar in één hero erg goed bent. Het beste is als je met alles heroes overweg kan, vooral wanneer je all random speelt.
Vaak all pick ja. Ik kan wel met andere heroes spelen maar TA speelt gewoon heerlijk. Die psi blades O+
pi_115535689
Laatst speelde ik trouwens nog met Bounty Hunter in random potje...wat een bagger ding ;( geen fatsoenlijke stun, silence...niks
pi_115535816
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Laatst speelde ik trouwens nog met Bounty Hunter in random potje...wat een bagger ding ;( geen fatsoenlijke stun, silence...niks
Ik vind die Disruptor juist ruk spelen. Helemaal geen sterke spells :(
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_115535897
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:09 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

Ik vind die Disruptor juist ruk spelen. Helemaal geen sterke spells :(
Die Disruptor is juist baas als je goeie medespelers hebt. Disruptor heeft die ene spell die tegenstanders in zo'n rondje vast zet, kunnen ze niet meer weg. En dan gewoon er in springen en gaan
pi_115535918
Iemand die nog een key heeft? Wil het wel eens proberen :)
Putin for President _O_
pi_115535979
quote:
5s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:10 schreef Prullenbak6 het volgende:
Iemand die nog een key heeft? Wil het wel eens proberen :)
Key ga je niet zo snel vinden hier denk ik, kijk eens op het dota forum, ebay of steam store zelf ff :s)
pi_115536137
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Key ga je niet zo snel vinden hier denk ik, kijk eens op het dota forum, ebay of steam store zelf ff :s)
Tja ik wacht al meer dan een maand op die key, heb de survey al ingevuld. En ga niet betalen voor iets wat ik niet weet of het leuk is. Heb daar genoeg van ;(
Putin for President _O_
pi_115536211
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:13 schreef Prullenbak6 het volgende:

[..]

Tja ik wacht al meer dan een maand op die key, heb de survey al ingevuld. En ga niet betalen voor iets wat ik niet weet of het leuk is. Heb daar genoeg van ;(
Ga LoL spelen, vind je dat leuk en zoek je meer uitdaging dan ga je voor Dota2. Zijn precies dezelfde soort games.
pi_115542504
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:13 schreef Prullenbak6 het volgende:

[..]

Tja ik wacht al meer dan een maand op die key, heb de survey al ingevuld. En ga niet betalen voor iets wat ik niet weet of het leuk is. Heb daar genoeg van ;(
Al meer dan een maandje? Dat is echt niks..
pi_115570624
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Die Disruptor is juist baas als je goeie medespelers hebt. Disruptor heeft die ene spell die tegenstanders in zo'n rondje vast zet, kunnen ze niet meer weg. En dan gewoon er in springen en gaan
Oke ik geef toe Templar Assassin is fakking chill :D

Net mijn eerste potje ermee achter de rug:





Nog tips met wat voor items het beste zijn om te kopen voor TA? Aangezien jij de TA-goeroe bent ;)
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_115573700
solo mid?
bottle > phase boots > blink > ( bkb // desolator ) > ( bkb // desolator )
pi_115606290
Iemand nog een key over?
pi_115646147
Dus ik even kijken. Damn, Legendary pack (beta key + wat items) 25 euro.
Poppetjes of items van poppetjes die 8 euro per stuk zijn. Een vrij volle store voor iets wat in de beta is. Word dus een duur retail spelletje van 60 euro + heroes & items die geld gaan kosten ofzo. :P
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:26:09 #282
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_115646404
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:19 schreef EpicKnife het volgende:
Dus ik even kijken. Damn, Legendary pack (beta key + wat items) 25 euro.
Poppetjes of items van poppetjes die 8 euro per stuk zijn. Een vrij volle store voor iets wat in de beta is. Word dus een duur retail spelletje van 60 euro + heroes & items die geld gaan kosten ofzo. :P
Het wordt gratis.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_115656039
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:19 schreef EpicKnife het volgende:
Dus ik even kijken. Damn, Legendary pack (beta key + wat items) 25 euro.
Poppetjes of items van poppetjes die 8 euro per stuk zijn. Een vrij volle store voor iets wat in de beta is. Word dus een duur retail spelletje van 60 euro + heroes & items die geld gaan kosten ofzo. :P
Als je 5 minuten gegoogled had wist je dat het complete spel gratis was en ook alle heroes, zoals Salamando al zei.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 00:36:04 #284
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_115666412
En items zijn (uiteraard) alleen maar cosmetisch.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 01:04:59 #285
273120 -0mega-
Amateur Programmeur
pi_115667329
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 23:13 schreef Prullenbak6 het volgende:

[..]

Tja ik wacht al meer dan een maand op die key, heb de survey al ingevuld. En ga niet betalen voor iets wat ik niet weet of het leuk is. Heb daar genoeg van ;(
Je kan ook HoN proberen, of HoN *en* LoL. Gezien het feit dat HoN begon als een DotA kloon en alle heroes nu gratis zijn zal dit een redelijk vergelijkbare ervaring geven wat betreft de mechanics van DotA, zonder enige investering te vereisen. LoL is daarentegen een stuk simpeler en toegankelijker voor een beginner, en is geschikter om de algemene mechanics van dit soort spellen te leren kennen.

Maar uiteindelijk zitten er in elk spel nerdragers die gaan gillen als je iets doet wat ze niet aanstaat, dus alvast veel plezier met je eerste potje, wat je ook gaat spelen. :')
pi_115673506
In Dota zit er ook geen elk potje een gare zeiker. Het vervelende is als je teammaten het niet afmaken, je het zelf, als support, moet afmaken en dat ze daarna gaan zeiken dat je teveel kills hebt gemaakt.
Dan denk ik...oké? Maak het dan zelf af, maar dan geven ze niet thuis. Tja dan kan ik er ook niks aan doen en is het gg. (Ik speelde overigens als Lion, ik stunde perfect maarja iedere keer lagen ze allemaal dood op de grond en kon ik of wegrennen of het afmaken met finger of death+dagon)
pi_115674486
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 01:04 schreef -0mega- het volgende:

[..]

Je kan ook HoN proberen, of HoN *en* LoL. Gezien het feit dat HoN begon als een DotA kloon en alle heroes nu gratis zijn zal dit een redelijk vergelijkbare ervaring geven wat betreft de mechanics van DotA, zonder enige investering te vereisen. LoL is daarentegen een stuk simpeler en toegankelijker voor een beginner, en is geschikter om de algemene mechanics van dit soort spellen te leren kennen.

Maar uiteindelijk zitten er in elk spel nerdragers die gaan gillen als je iets doet wat ze niet aanstaat, dus alvast veel plezier met je eerste potje, wat je ook gaat spelen. :')
En al helemaal als je het voor het eerst speelt. :') Snap niet waarom het bij moba's zo extreem is in vergelijking met andere co-op spellen. :{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:16:49 #288
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_115679053
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:03 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En al helemaal als je het voor het eerst speelt. :') Snap niet waarom het bij moba's zo extreem is in vergelijking met andere co-op spellen. :{
Ik denk omdat het frustrerend is dat je door 1-2 personen het complete potje kan verliezen en je er helemaal niks aan kan doen :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salamando op 17-08-2012 13:22:26 ]
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_115682106
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
In Dota zit er ook geen elk potje een gare zeiker. Het vervelende is als je teammaten het niet afmaken, je het zelf, als support, moet afmaken en dat ze daarna gaan zeiken dat je teveel kills hebt gemaakt.
Dan denk ik...oké? Maak het dan zelf af, maar dan geven ze niet thuis. Tja dan kan ik er ook niks aan doen en is het gg. (Ik speelde overigens als Lion, ik stunde perfect maarja iedere keer lagen ze allemaal dood op de grond en kon ik of wegrennen of het afmaken met finger of death+dagon)
Zij moeten gewoon hun bek dicht houden en niet dood gaan. Zelf speel ik altijd als (hard)carrier, dus met sniper, drow ranger of luna. Wel altijd op het begin ruzie wie er in het midden moet :') Ik heb er namelijk geen fuck aan als ik in een side lane ga staan met sniper, dan wordt ik afgemaakt als een mak schaapje :9
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_115687122
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 01:04 schreef -0mega- het volgende:

[..]

Je kan ook HoN proberen, of HoN *en* LoL. Gezien het feit dat HoN begon als een DotA kloon en alle heroes nu gratis zijn zal dit een redelijk vergelijkbare ervaring geven wat betreft de mechanics van DotA, zonder enige investering te vereisen. LoL is daarentegen een stuk simpeler en toegankelijker voor een beginner, en is geschikter om de algemene mechanics van dit soort spellen te leren kennen.

Maar uiteindelijk zitten er in elk spel nerdragers die gaan gillen als je iets doet wat ze niet aanstaat, dus alvast veel plezier met je eerste potje, wat je ook gaat spelen. :')
Dat had ik wel verwacht dat er nerdragers zullen zijn, ik zie wel hoe ver ik kom. Ik zal beide downloaden en die proberen.
Putin for President _O_
pi_115690599
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:52 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Als je 5 minuten gegoogled had wist je dat het complete spel gratis was en ook alle heroes, zoals Salamando al zei.
Jaja, sorry mevrouw.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:18:27 #292
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_115691064
Enige nadeel is dat het voor mij echt onmogelijk is om als mijn PC crast met 5 minuten terug te zijn, het opstarten van mijn PC, Steam en DotA2 duurt gewoon te lang :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_115691188
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:18 schreef Salamando het volgende:
Enige nadeel is dat het voor mij echt onmogelijk is om als mijn PC crast met 5 minuten terug te zijn, het opstarten van mijn PC, Steam en DotA2 duurt gewoon te lang :').
Intel processor kopen. Top kwaliteit.
pi_115710274
je kan wel alvast een spectator client downloaden waar je international 2 kan kijken :) en als de beta af is dan verandert die in een volledige versie van de game

zou kunnen dat na TI2 de game uit beta komt :)
pi_115710793
Geld moeten betalen om wedstrijden te kijken, wie doet nou zoiets :')
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_115712603
en je kan die games gratis kijken, dus ja je kan hem alvast downloaden en kijken hoe de beste dota players van de wereld spelen ;)
pi_115712838
Misschien eens een keer met 5 man van FOK! een potje doen? :s)
pi_115721451
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Misschien eens een keer met 5 man van FOK! een potje doen? :s)
Ja een soort van FOK! Dota clan vormen haha. Vind het prima joh ik word gek van al die leavers of mensen die de game niet op tijd kunnen laden :(
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_115729560
Ben hem nu aan het installeren :)
Iemand zin in een potje zo? Ik waarschuw je wel, ik heb nooit Dota gespeeld, en ben pas sinds 4 dagen bezig met LoL dus ik zal wel bar slecht zijn :(
pi_115730007
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 22:50 schreef replay11nl het volgende:
Ben hem nu aan het installeren :)
Iemand zin in een potje zo? Ik waarschuw je wel, ik heb nooit Dota gespeeld, en ben pas sinds 4 dagen bezig met LoL dus ik zal wel bar slecht zijn :(
begin maar tegen bots 1 even wennen en geen gerage van je mates :)
pi_115730027
OP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')