abonnement Unibet Coolblue
pi_101523968
Hoe is het met Cat vandaag? Beetje beter? :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:02 schreef Cat22 het volgende:

Tja, Manolo was een beetje bang voor die lange meneer met die zware stem en die mocht uiteindelijk toch echt bepalen met welk kitten hij de beste klik had. Manolo komt ook wel terecht. Als het niet is voordat de rest van de familie verhuist dan ga ik kijken of ik leeftijdsgenootjes kan opvangen zodat hij niet alleen is.
Natuurlijk hebben Indaha en Indahaman gekozen voor de kitten met de beste klik! O+ Het was ook niet helemaal wat ik bedoelde.. meer een: Hoe verleidelijk is het wel niet om mijn stiekeme favoriet vanaf het begin die nu overblijft ook mee te nemen ... :')

*must..not..get..another..kitten* :%
pi_101524085
CHAOS laat zich moeilijk vatten in foto´s, ik doe toch een poging:

Tsjek die oren van Polleke! >:)


Kittens opvangen is toch zo leuk. :')


Puma vindt het allemaal best


En tjekt af en toe of het toilet nog netjes is


Maar hier kwam ze toch even kijken. Kappa had Ollie net HEUL HARD in zijn oortje gebeten :o


Gelukkig is het niet altijd chaos. O+



Pol wordt groot!



Puma snackte gisteren wat vlaai mee bij meneer indaha :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101524126
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 september 2011 13:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hoe is het met Cat vandaag? Beetje beter? :*
Mwah. Maar dat komt wel weer. Ik ben niet van plan er mijn lol te lang door laten verpesten. :)
quote:
[..]

Natuurlijk hebben Indaha en Indahaman gekozen voor de kitten met de beste klik! O+ Het was ook niet helemaal wat ik bedoelde.. meer een: Hoe verleidelijk is het wel niet om mijn stiekeme favoriet vanaf het begin die nu overblijft ook mee te nemen ... :')

*must..not..get..another..kitten* :%
Tja, je hebt krabpaal genoeg voor drie. O-) :P Maar neem hem niet omdat hij alleen over lijkt te blijven. Moet je alleen doen als je écht drie katten wil. Manolo komt wel terecht. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 3 september 2011 @ 15:59:01 #254
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_101526923
Nu moet ik wel zeggen dat kittens me doen weken als een vod.

Ik mag hier geen huisdieren houden anders had ik het andere zwart-wit schatje wel genomen :(

[ Bericht 5% gewijzigd door Pinnenmutske op 03-09-2011 16:06:11 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_101533932
Na het laatste chaos filmpje maken deze foto's een hoop duidelijk hoor O+

Geweldige foto van Pol _O_ O+ De eigenwijsheid straalt er vanaf gewoon... :D (en wat een lange stelt is het al op die foto met jouw arm!). Leuke foto's heb je weer gemaakt hoor! Pol haar platte oren, statieportret van Ollie, Puma's ( O+ ) tevreden blik...

Kun je Puma informeren dat we hier (helaas) alleen Multivlaai hebben? :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 13:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mwah. Maar dat komt wel weer. Ik ben niet van plan er mijn lol te lang door laten verpesten. :)
Doe maar een beetje voorzichtig met jezelf dit weekend dan :*

quote:
[..]

Tja, je hebt krabpaal genoeg voor drie. O-) :P Maar neem hem niet omdat hij alleen over lijkt te blijven. Moet je alleen doen als je écht drie katten wil. Manolo komt wel terecht. :*
_O-

Jullie helpen niet echt met tegenargumenten hoor! O+

Ik heb een extra (hele grote) ruimte waar de poezels nog niet in mogen (die ben ik half aan het verbouwen enzo). Maar binnen nu en een half jaar moet dat toch wel klaar zijn. Rond die tijd moet ook het kattenluikje in de deur naar het terrras zitten, zodat ze als ik thuis ben gezellig vogeltjes buiten kunnen kijken.

Ik wil alleen niet dat mevrouw Puma gestressed raakt doordat ze eigenlijk niet zo met andere katten overweg kan.

En ik vind Manolo gewoon hartstikke leuk, maar om van 0 naar 3 katten te gaan is wel heul veel na zo'n lange tijd zonder katten :') Het is wel leuker voor Pol om er een speelkameraadje bij te hebben.

Voors.. tegens.. bladiebladie.. ik ben er nog niet uit. Mocht Manolo over 17 dagen nog geen huisje hebben, neem ik ter plekke wel een beslissing.. heb ik nog even om er over na te denken...

*twijfelkont is* _O-
pi_101534485
Zal ik je dilemma nog meer vergroten door te zeggen dat Puma het steeds beter met mijn katten lijkt te doen? O-) Niet dat ze samen zijn maar gisteren ontsnapte mevrouw (weer }:| ) en wandelde de woonkamer in waar Yoko en Naartjie zaten. Tegen de tijd dat ik er was zat het drietal elkaar gespannen te observeren. Maar geen dikke staart van de Puma en geen achtervolgingen. *O* En ik kon haar ook weer meteen oppakken zonder problemen.

Als ik haar nu uit haar kamer laat dan wandelt ze even naar beneden (kattekamer checken denk ik) maar komt daarna zelf naar de woonkamer terug zonder dikke staart. *trots is*

Maar je hebt gelijk dat je twijfelt hoor en ik zou het niks vreemd of stom vinden als je het bij 2 houdt. Want van nul naar drie in één keer is wel een hele grote verandering. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101535684
Dusch:
Polleke heeft Kappa geleerd hoe je in planten moet klimmen.
Ollie maakt kussens dood.
Manolo heeft van (again) Polleke geleerd dat voeten aanvallen wel erg leuk is.
En Polleke heeft een nieuwe hobby uitdaging gevonden: waterglazen omgooien.

Ik denk dat ik Ecco maar ga houden. _O-

De Puma wordt trouwens steeds beschaafder: op het aanrecht kan ik er nog niks mee, maar als ik met eten op de bank zit dan is ze prima te corrigeren en gaat ze er uiteindelijk zelfs bij liggen ipv te bedelen. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101536777
Sorry, dat mijn kitten zich zo misdraagt en dan ook nog eens andere hetzelfde destructieve gedrag aanleert... ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat maakt het dilemma inderdaad niet eenvoudiger... -O- Gelukkig heb ik nog even om er over na te denken (of er komt iemand voor Manolo en dan wordt de beslissing me ontnomen).. Ik neig er naar om het te doen, in het begin zijn ze toch klein en zodra ze meer ruimte nodig hebben, dan is die er ook.. .
pi_101537096
Ze heeft genoeg schattige momentjes hoor. Net viel ze in slaap op mijn muismat en is half slapend van het bijzettafeltje op de bank gedonderd waar ze nu dicht tegen me aan ligt te tukken. O+

En denk nog even serieus na over Manolo. Tis best een flinke beslissing. Zeker niet onmogelijk, maar jij hebt een ander vertrekpunt dan indaha en mij, moet je ook rekening mee houden.

Al zou ik het super vinden als je hem ook zou adopteren. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101538264
Ik leef met je mee PB, wij hebben ook een week getwijfeld over de voors en tegens en hadden ook zoiets van dadelijk zijn ze weg en toen van welke van de 2 en is het dan niet weer zielig voor de andere.
Maar uiteindelijk moet je zelf de knoop doorhakken en wat je ook besluit Manolo komt goed terecht :*
Enne het zijn wel allemaal lekkere deugnieten geloof ik , alleen Ecco is een keurig opgevoed kereltje en voor de rest zijn het wildebrassen *;
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_101541377
PaarsBeestje, het voordeel is wel als je twee kittens neemt dat ze elkaar bezig houden en zich op elkaar uitleven en spelen. Dan heeft Puma rust. Als je 1 kitten hebt en ene volwassen poes dan zal de kitten minder aan de moederpoes hebben. Twee kittens zijn aan elkaar gewaagd. Niets is leuker dan een paar kittens die samen optrekken.
Nou ja, dat weten jullie allemaal wel, als je al die foto's ziet. Ik vind het super al die topics van gastgezinnen. ( ben het zelf ook geweest maar nu mee gestopt). Fantastische foto's en heel erg leuk om al die verhalen te lezen.
pi_101559153
Wij zijn gisteren bij zwager en schoonzus en petekind geweest en hebben daar verteld dat er niet een maar 2 kittens kwamen.
Ons petekind wilde Kappa naar haarzelf vernoemen , maar een meisjesnaam vonden wij minder geschikt -O- , maar we vonden met haar dat de naam Kappa niet zo mooi bij Ollie paste.
Aangezien Ollie eigenlijk vernoemd is naar Olivier B Bommel is na landurig familieberaad besloten om Kappa om te dopen naar Tommie (van Tom Poes). O+
Maar je mag hem best zolang Kappa blijven noemen Cat want luisteren doen ze toch niet :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_101561083
Tommie is leuk! :Y En het is een echte Tomboy, zeer passend. ^O^

Ik ga mijn best doen hem bij de juiste naam te noemen. Maar zal me vast wel eens vergissen. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101562832
Tommie! Leuk! O+

Hoe is het met mijn dames vandaag? Nog maar 16 dagen! :o
pi_101563049
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2011 19:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Tommie! Leuk! O+

Hoe is het met mijn dames vandaag? Nog maar 16 dagen! :o
Veel op hun kamer geweest want mijn eigen team lag (eindelijk) zo heerlijk in de woonkamer. O+ Maar nu regeert de CHAOS weer, Puma ligt lekker tegen me aan gedrukt en heeft graag dat haar kinnetje geaaid wordt. O+ En wel NU.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101563112
Puma is trouwens gefascineerd door chocola en vindt het volgens mij echt lekker. :o Ze heeft al een paar keer een stukje proberen te jatten. Moet je mee oppassen dus want chocola is heel slecht voor poezen. :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101563119
Ja Puma is een dame die weet wat ze wil O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_101563257
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101563268
Kinkriebels! O+ Dan moet ik wel een hele grote mental note gaan maken trouwens.. chocolade heb ik altijd wel in huis. Waarom is het zo slecht dan?
pi_101563283
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
:o Zo lief! O+

Die tevreden blik ook... _O-
pi_101563330
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2011 19:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kinkriebels! O+ Dan moet ik wel een hele grote mental note gaan maken trouwens.. chocolade heb ik altijd wel in huis. Waarom is het zo slecht dan?
Daarom zeg ik het even. Ik weet het proces er niet precies achter, maar volgens mij zitten er stoffen in die katten niet kunnen verwerken. Geef ze flink wat chocola en ze kunnen er dood aan gaan. :o

En de Puma is een poes waarbij je dus echt geen reep chocola moet laten liggen. Die knaagt de verpakking gewoon open. :N

Edit: verklaring in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101563418
_O-

Volgens mij kan ik sowieso beter alle eetwaren achter slot en grendel gooien (staat het meeste trouwens ook). Zit ook een clip op de deur, dus die kan ze ook niet open krabbelen.

-edit- Jeutje! Ik had daar nooit rekening mee gehouden. Goed dat je het nog even roept, want ik had dat inderdaad rustig laten slingeren.. :o
pi_101563436
quote:
7s.gif Op zondag 4 september 2011 19:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
_O-

Volgens mij kan ik sowieso beter alle eetwaren achter slot en grendel gooien (staat het meeste trouwens ook). Zit ook een clip op de deur, dus die kan ze ook niet open krabbelen.
Goed plan. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101563588
M'n vorige kat hield overigens van kroketten... :') (kreeg hij niet, maar als je eens onverwacht met een bitterbal in je hand even zat te praten, dan hing hij er met z'n tanden in als je even niet op zat te letten... )
pi_101563594
Schone slaper Kappa Tommie


Die ligt dus op mijn opgetrokken knieën (want ik hang op de baNk met laptop) te pitten. Lekker warm. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')