abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:09:58 #26
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100684602
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou nee, niet bepaald :')
He, das dan weer jammer...
Wel lekker kunnen uitslapen vandaag?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:13:56 #27
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100684715
Ik heb een olijfgroen truitje aan, dus lekker een bordeaux-paarse look erbij gemaakt.
Mijn vriend zei dat hij het leuk vond en vooral erg knap gemaakt, haha. Toch wel lief issie :9
Geen foto's want ik krijg het er echt niet goed op.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:20:05 #28
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_100684911
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dankzij jullie bitches hier (grapje ;)) ben ik gezwicht voor die nieuwe mascara van Benefit. Las zulke positieve verhalen dat ik 'm zonder twijfelen in m'n mandje heb gegooid ;).
Met korting kostte hij rond de 17 euro, dus als hij écht goed blijkt te zijn, is ie dat wel waard, denk ik! :)
Ik ga maandag weer kijken of ze hem weer hebben :D
吴 曼 迪
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:14:50 #29
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100694214
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 17:36 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Het is een mysterie movie, mini filmfestival hier in het durrup. Ben benieuwd, straks is die film helemaal ruk -O-
Was toch maar verplaatst naar binnen vanwege het weer.
Helaas had ik de "mysterymovie" afgelopen zondag net gekeken :{
En ik vond The Social Network een baggerfilm, dus zijn we in de pauze maar weggegaan ;(
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 14 augustus 2011 @ 10:08:09 #30
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_100705100
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 00:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit nu op de volgende wishlist van NYX producten...

lipstick:
Rose
Fig
Louisiana

Loose Pearl Eyeshadow:
Turqoise
Grass

Jumbo eyeshadow pencil:
Iced Mocha
French Fries

Eyeshadow trio:
Lake Moss

Eyeshadow Single:
Iced Mocha
Earthy
Taupe Pearl
Root Beer
Mediterranean
Green Tea
Ocean
Deep Purple ES52
Eggplant
Dune
Taupe Pearl
Charcoal Brown
Sensual
Hawaiian Coffee
Morocco
Deep Brown
Sparkle Ceder
Smokey Mountain

Palettes:
Versus
Champagne & Caviar

Nude On Nude Natural Look Kit
Velvet Rope

Veul teveul.... nu rustig aan schrappen :P
Hihi :D
De dikgedrukte heb ik, zijn allemaal erg mooi :Y Heb ook nog de bruine single 'Volcano', die is ook errug mooi :Y
Alhoewel ik wel moet zeggen dat NYX eyeshadows toch minder goed blijven zitten over de dag dan die van UD, ook als ik mn too faced shadow insurance gebruik.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:48:19 #31
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_100725200
Ik ben nog niet zo denderend in mijn make-upjes fotograferen. Heb eindelijk die goud/goudbruine oogschaduw via Etsy binnengekregen. Matcht erg goed met mijn oogjes O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_100725280
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:48 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben nog niet zo denderend in mijn make-upjes fotograferen. Heb eindelijk die goud/goudbruine oogschaduw via Etsy binnengekregen. Matcht erg goed met mijn oogjes O+
[ afbeelding ]
Noem je dat nog niet zo denderend? :o
Het is prachtig! O+
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:51:00 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_100725304
Heb er flink aan moeten bewerken :@
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_100725324
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:51 schreef SEMTEX het volgende:
Heb er flink aan moeten bewerken :@
Maar het resultaat is er wel _O_
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:56:00 #35
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_100725519
Dank je O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 15 augustus 2011 @ 00:28:07 #36
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100742226
Wat een mooie foto Semtex!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_100772354
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:48 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben nog niet zo denderend in mijn make-upjes fotograferen. Heb eindelijk die goud/goudbruine oogschaduw via Etsy binnengekregen. Matcht erg goed met mijn oogjes O+
[ afbeelding ]
Wow, mooi hoor! Foto zeker niet gemaakt met huis tuin en keuken cameraatje?
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:23:02 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_100774836
ik vind het wel jammer dat de foto zo sterk bewerkt is, had graag de echte kleuren gezien, maar het glimt iig wel mooi :P
disclaimer
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:48:12 #39
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100787206
Ik zit heerlijk onder de puisten/uitslag omdat ik een proefmonster dagcreme had gebruikt...
Voortaan dus maar niet meer doen, bleh!
Even alleen oogmake-up voor kip dus en geen foundation & blush }:|
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:00:16 #40
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_100787825
De laatste tijd ben ik er over aan het nadenken om ook soms foundation te gebruiken. Sinds ik gewisseld ben van pil heb ik namelijk weer last van puistjes/rode vlekjes. Soms ben ik vrij clean, maar soms irriteer ik mij echt aan mijn kop :P
Ik wil het dus niet iedere dag gaan gebruiken, maar is er een bepaalde tijd dat je foundation moet opmaken? Ivm opdrogen of weet ik wat (heb dus echt totaal geen idee ervan).

Kan iemand mij hier een beetje over vertellen? Of andere tips :)
吴 曼 迪
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:44:06 #41
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100789900
Wat voor foundation had je in gedachten? Je hebt mousse (droogt relatief snel uit, maar zeker een jaar goed), poeder, cream, vloeibaar en dan ook nog in allerlei soorten verpakkingen waardoor het sneller of juist minder snel bederft/uitdroogt.
Een poederfoundation of een foundation in een pompflesje die de bodem omhoog duwt naarmate hij leger wordt (Bourjois o.a.) schijnt het langst mee te gaan en goed te blijven.

Wil je puistjes bedekken of alleen wat rodere vlekjes? En wil je een mat gezicht of juist een wat meer glanzende/dewy look?
Al dat soort dingen speelt mee in wat voor foundation je zou kunnen gebruiken en dan nog maakt ook de wijze van aanbrengen heel veel uit. Met de hand, sponsje, kwast en dan ook nog het soort van wast.
Jaaaaaaaaaaaaaaa, gemakkelijker wordt het er niet op he :P
Wel leuker en nóg verslavenderd ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_100795117
Bij mij krijgt foundation niet eens te kans om uit te drogen :@ :+
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:37:47 #43
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_100797939
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het wel jammer dat de foto zo sterk bewerkt is, had graag de echte kleuren gezien, maar het glimt iig wel mooi :P
je hebt gelijk hoor, dat vind ik ook jammer, want het is juist zo'n geweldig mooie diep gouden tintje. Ik vind het moeilijk dat zonder flits voor elkaar te krijgen, ik zie dat de meeste oogschaduw fotografen wel flitsen, omdat je anders met teveel schaduw te maken krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 16-08-2011 14:40:59 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:43:20 #44
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_100798092
Ik gebruik deze foundation, de allerlichtste teint (vanilla-52). De concealer van dezelfde soort is ook geweldig O+

(niet mijn hand, mmmkay? )
Wilde na jaren van verschillende merken eens een wat lichtere, minder dikke foundation. Deze is luchtig, heeft een licht glansje en laat nog wat van je eigen huid zien.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:08:56 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_100805510
Oh, hebben O+

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:45:02 #46
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_100818921
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat voor foundation had je in gedachten? Je hebt mousse (droogt relatief snel uit, maar zeker een jaar goed), poeder, cream, vloeibaar en dan ook nog in allerlei soorten verpakkingen waardoor het sneller of juist minder snel bederft/uitdroogt.
Een poederfoundation of een foundation in een pompflesje die de bodem omhoog duwt naarmate hij leger wordt (Bourjois o.a.) schijnt het langst mee te gaan en goed te blijven.

Wil je puistjes bedekken of alleen wat rodere vlekjes? En wil je een mat gezicht of juist een wat meer glanzende/dewy look?
Al dat soort dingen speelt mee in wat voor foundation je zou kunnen gebruiken en dan nog maakt ook de wijze van aanbrengen heel veel uit. Met de hand, sponsje, kwast en dan ook nog het soort van wast.
Jaaaaaaaaaaaaaaa, gemakkelijker wordt het er niet op he :P
Wel leuker en nóg verslavenderd ;)
Aah verschrikkelijk, ik weet het niet :P ik ben gewoon zo bang dat het snel te dik op mijn huid ligt.
Denk dat ik binnenkort maar eens gewoon de mac binnenloop voor een advies. Maar de poederfoundation lijkt me eigenlijk wel makkelijk en snel. Ik lig namelijk altijd het liefst zo lang mogelijk in bed 's morgens :')
吴 曼 迪
pi_100819883
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:45 schreef megamandy het volgende:

[..]

Aah verschrikkelijk, ik weet het niet :P ik ben gewoon zo bang dat het snel te dik op mijn huid ligt.
Denk dat ik binnenkort maar eens gewoon de mac binnenloop voor een advies. Maar de poederfoundation lijkt me eigenlijk wel makkelijk en snel. Ik lig namelijk altijd het liefst zo lang mogelijk in bed 's morgens :')
Tenzij je enorme lagen foundation opsmeert, hoef je nergens bang voor te zijn. Met geen enkele foundation, tenzij je theatermake-up zou aanschaffen :+ Ik heb zelf ook wel allerlei foundations geprobeerd, maar ik blijf toch echt bij de liquid foundation. Ik heb zelf een gewone tot gemengde huid en breng dat het liefst aan met een stippling brush, alhoewel met je vingers ook prima werkt en op sommige plekjes (onder je ogen, rondom je neus/mond) nog eens wat extra controle geeft ook.
I reject reality and substitute my own
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 20:07:35 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_100820131
die shippen toch niet naar nederland? Dooie mussen ;(
disclaimer
pi_100820146
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
die shippen toch niet naar nederland? Dooie mussen ;(
is dat zo?
pffrt ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')