abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_100659348
[Om door te gaan over Excelsior - NEC]

Ik verwacht ook niet dat NEC makkelijk van Excelsior gaat winnen. Op een of andere manier, vallen wedstrijden op maandag altijd tegen. Gelukkig is Excelsior enorm verzwakt ten opzichte van vorig jaar en hebben wij twee belangrijke troeven van het Excelsior van vorig jaar, in ons bezit.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 22:56:31 #3
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100659376
Vanzelfsprekend een mooie OP.
Nu hopen dat de TT ook zal kloppen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_100659413
Mooie OP :Y
pi_100661337
Mooi OP-je. De TT is maar even afwachten. Bod van 2,5 miljoen is voor de meesten net niet genoeg, voor Aalbers misschien lachwekkend laag :D.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_100663532
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Mooi OP-je. De TT is maar even afwachten. Bod van 2,5 miljoen is voor de meesten net niet genoeg, voor Aalbers misschien lachwekkend laag :D.
Miljoen erbij en strik erom. Heb het idee, dat NEC en Ajax hier wel uit gaan komen.
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 00:38:49 #7
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100663660
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 00:34 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Miljoen erbij en strik erom. Heb het idee, dat NEC en Ajax hier wel uit gaan komen.
Ik ook en ik hoop het nu ook echt. Gaat dit feestje niet door dan zou dat heel vervelend voor Cillessen zijn en ik denk echt dat hij de concurrentie met Vermeer wel aankan. Ik vind eerlijk gezegd 3,5 miljoen keurig (of 3,3 net als Vlem) maar hoop natuurlijk op 4+.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_100663987
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 00:38 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik ook en ik hoop het nu ook echt. Gaat dit feestje niet door dan zou dat heel vervelend voor Cillessen zijn en ik denk echt dat hij de concurrentie met Vermeer wel aankan. Ik vind eerlijk gezegd 3,5 miljoen keurig (of 3,3 net als Vlem) maar hoop natuurlijk op 4+.
Sluit ik me volledig bij aan.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100670838
quote:
Update 13 augustus 9:37 uur - 'Ajax en NEC na het weekend akkoord over transfersom Cillessen'
Het lijkt erop dat Ajax en NEC maandag tot overeenstemming komen wat betreft een transfersom voor Jasper Cillessen. Vrijdag meldde het Algemeen Dagblad dat de Amsterdammers een tweede poging waagden voor de doelman en een dag later weet hetzelfde medium dat een akkoord niet lang kan uitblijven. Cillessen zou al hebben ingestemd met een voorstel van Ajax. De talentvolle goalie, die vorig seizoen zijn debuut maakte bij NEC, kan in Amsterdam een meerjarige verbintenis tekenen. Vraag (zes miljoen euro) en aanbod (1,7 miljoen euro) lagen eerder nog ver uiteen.
bron: voetbalzone

Maandag uit voorzorg met Babos op doel. Keeper moet er wel met z'n kop bij zijn. Jasper zit met zijn hoofd al in Amsterdam.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100672053
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 10:01 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

bron: voetbalzone

Maandag uit voorzorg met Babos op doel. Keeper moet er wel met z'n kop bij zijn. Jasper zit met zijn hoofd al in Amsterdam.
zou die zo graag weg willen dan bij NEC? Waar die weet dat hij een vaste basisplaats heeft en niet/weinig hoeft te concureren
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_100675668
Volgens verschillende bronnen komt Mokhtar (PSV) definitief een jaartje op huurbasis meeballen in Nijmegen.

Linksbuiten als het goed is. Nijland in de spits?

Toch weer drie huurlingen in de selectie nu. Was toch ooit de bedoeling van Aalbers om niet meer van het huren van spelers afhankelijk te zijn.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_100675934
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 14:19 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Volgens verschillende bronnen komt Mokhtar (PSV) definitief een jaartje op huurbasis meeballen in Nijmegen.

Linksbuiten als het goed is. Nijland in de spits?

Toch weer drie huurlingen in de selectie nu. Was toch ooit de bedoeling van Aalbers om niet meer van het huren van spelers afhankelijk te zijn.
ik ben er ook niet blij mee. Huurling van buiten NL kan ik nog begrijpen, maar nu zijn we een opleiding voor PSV aan het worden.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100675972
Hmm, DTH meldt de huur (zijn toch betrouwbare honden), maar zie nog nergens een officiële bevestiging.
I don't really come from outer space || Last.fm
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:34:50 #14
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100676106
Tsja, 3 huurlingen is inderdaad niet goed voor de continuiteit van het elftal, maar we hebben wel twee cash cows verkocht, dus dan moet je deze periode even met tijdelijke krachten overbruggen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_100678238
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 14:34 schreef GSbrder het volgende:
Tsja, 3 huurlingen is inderdaad niet goed voor de continuiteit van het elftal, maar we hebben wel twee cash cows verkocht, dus dan moet je deze periode even met tijdelijke krachten overbruggen.
Maar als die Mokhtar net zoveel moet kosten als Nijland (volgens de media 2,5 ton), dan ben je een half miljoen kwijt aan twee huurspelers. En ik ga ervan uit dat Ibrahim ook niet gratis is. Dan had ik liever eigen jeugd de kans gegeven, dan 'n eventueel talent van PSV.
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:33:37 #16
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_100679794
Wat ik zo lees maakt me niet vrolijk over de inzet van die Mokhtar, even bij NEC meedoen en dan zo snel mogelijk weer terug
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:37:21 #17
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100679919
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:33 schreef Mark het volgende:
Wat ik zo lees maakt me niet vrolijk over de inzet van die Mokhtar, even bij NEC meedoen en dan zo snel mogelijk weer terug
Hij weet ook dat hij alleen terug naar PSV mag als hij hier een goed seizoen draait.
Soms is het beter dat een speler zo snel mogelijk terugwil, dan een die hier wel even aanklooit en denkt dat onze verwachtingen toch op 0 liggen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_100681337
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:37 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hij weet ook dat hij alleen terug naar PSV mag als hij hier een goed seizoen draait.
Soms is het beter dat een speler zo snel mogelijk terugwil, dan een die hier wel even aanklooit en denkt dat onze verwachtingen toch op 0 liggen.
Daar zit inderdaad wel iets in.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100684962
quote:
Aalbers: "Nog geen akkoord met Ajax"
Geplaatst op: 13-08-11 om: 16:27 door:

Door: Jeroen

Carlos Aalbers spreekt tegen dat NEC en Ajax nagenoeg akkoord zijn over Jasper Cillessen. Dat meldt hij tegenover ForzaNEC. Het AD meldt dat de doelman en Ajax er al uit zijn en dat verwacht wordt dat de clubs na dit weekend al rond komen. Aalbers ontkracht dit.

"Het eerste bod van Ajax was niet serieus te nemen (1,7 miljoen euro, red.)", aldus de technisch directeur. "Dit bod was zelfs lager dan dat van Swansea City, dus we hebben Ajax medegedeeld dat we hun bod dan ook niet serieus nemen."

In de media wordt gesuggereerd dat de vraagprijs voor Cillessen zes miljoen euro is. Aalbers weet heel goed wat de prijs is." Hoe hoog de vraagprijs dan wel is, wilt Aalbers niet zeggen.

Ajax deed voor het weekend een tweede bod. "Morgen zullen we ons intern beraden op het tweede bod van Ajax. Na het weekend zullen we daarop reageren, dus de verhalen dat Cillessen al min of meer verkocht is, zijn absoluut niet waar.''
Bron: forzanec
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:25:15 #20
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100685088
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 19:21 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Bron: forzanec
Toch grappig, bronnen bij Ajax F-side:

quote:
'Ajax en Cillessen akkoord over 4-jarig contract; clubs praten maandag verder'

Het Algemeen Dagblad bevestigt zojuist ons bericht dat Jasper Cillessen al een persoonlijk akkoord zou hebben bereikt met Ajax. Onze bron weet erbij te melden dat het zou gaan om een contract voor 4 seizoenen. Dat Ajax mag praten met Cillessen zou betekenen dat NEC de speler toestemming heeft gegeven te praten met Ajax. Dezelfde bronnen weten te melden dat de transfer voor ¤ 3,5 miljoen euro rond zou kunnen komen. De beide clubs zouden maandag pas weer om tafel gaan.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_100685353
Waarschijnlijk zijn beiden clubs zo goed als rond, maar tillen ze het over de competitie ivm de wedstrijden die er nog gespeeld moeten worden.
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:37:51 #22
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100685572
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 19:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Waarschijnlijk zijn beiden clubs zo goed als rond, maar tillen ze het over de competitie ivm de wedstrijden die er nog gespeeld moeten worden.
Zitten er trouwens nog goede tweede keepers bij de A, of moeten we een stand-in voor Babos zoeken?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_100688428
Marco van Duin?
pi_100701548
Hebben jullie er niet nog een uit de jeugd van De Treffers? Die is ook naar NEC vertrokken, hoe doet ie het trouwens?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_100701622
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 19:25 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Toch grappig, bronnen bij Ajax F-side:

[..]

De een is het "officiele" antwoord, het ander publiceert een gerucht. Toch vertrouw ik op het laatste. Aalbers speelt het toneelspel wel goed, zoals iedere TD.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_100706451
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:21 schreef RemcoW23 het volgende:
Hebben jullie er niet nog een uit de jeugd van De Treffers? Die is ook naar NEC vertrokken, hoe doet ie het trouwens?
klopt. Joshua Smits. Prima keeper met talent, maar is zeker nog niet zover om te debuteren. Jaartje onder de vleugel van Babos zal 'm goed doen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100707809
Ik denk toch nog wel dat je even moet wachten hoor met Smits.
Dit is net het eerste jaar dat hij aansluit bij N.E.C.
Is een jongen jonge die nog veel kan leren, maar wellicht een groot talent voor de toekomst.
pi_100708433
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:36 schreef Tinsuz het volgende:
Ik denk toch nog wel dat je even moet wachten hoor met Smits.
Dit is net het eerste jaar dat hij aansluit bij N.E.C.
Is een jongen jonge die nog veel kan leren, maar wellicht een groot talent voor de toekomst.
Heb je gelijk in. Daarom zei ik dat het nog te vroeg was om te debuteren, en dat hij eerst onder de vleugel van Babos moet gaan aansterken. Maar men zegt dat hij eventueel talent voor de toekomst kan zijn. Ik laat me verrassen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100709103
Will niet tegen Excelsior, Wellenberg kan ook nog niet, dus dan wordt het weer Cmovs waarschijnlijk. Ik zie dan liever Van Eijden. Cmovs heeft het niveau gewoon (nog) niet. Werd zwaar gedold door Assaidi (zal er wel meer overkomen maar toch) en opbouwend sowieso zwak al de hele voorbereiding ook.
  zondag 14 augustus 2011 @ 13:30:38 #30
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_100709603
Tja, Cmovs is ook opeens in het diepe gegooid.
Ik ben er bang voor dat Ajax en NEC wel eruit gaan komen en dat we Cillessen moeten gaan missen.
Persoonlijk ken ik de nieuwe keeper niet, maar hoe lang zat Cillessen bij de selectie voordat hij moest debuteren? Die stond er ook meteen en levert ons binnen een half jaar eerste elftal toch wel een mooi bedrag op.

Laten we er ook vooral blij mee zijn dat met de verkoop van Cillessen (mocht deze doorgaan) de financiele situatie van NEC weer een boost krijgt.

Iemand een overzicht van hoe NEC er nu financieel voorstaat?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_100710014
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:15 schreef Nimma024 het volgende:
Will niet tegen Excelsior, Wellenberg kan ook nog niet, dus dan wordt het weer Cmovs waarschijnlijk. Ik zie dan liever Van Eijden. Cmovs heeft het niveau gewoon (nog) niet. Werd zwaar gedold door Assaidi (zal er wel meer overkomen maar toch) en opbouwend sowieso zwak al de hele voorbereiding ook.
Logisch dat Cmovs werd gedold.
A. Is Assaidi de snelste en een van de meest technische vleugels van de Eredivisie
B. Cmovs is een centrum verdediger, dus niet voor de flank
C. Was Eredivisie debuut voor Cmovs, spanning kan en mag aanwezig zijn.

Ben het met je eens dat ik liever Rens op die plek zie staan, puur omdat het de positie van Rens is.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100710052
Rens is ook centrale verdediger. Will en Wellenberg zijn wel rechtsbacks, maar beiden dus geblesseerd.

Oke Assaidi is heel goed, maar dan nog moet het je toch wel een keer lukken om die bal af te pakken of om een voorzet eruit te halen? Hij werd keer op keer gedold. Hij voegde niets toe.

Foor maakte ook zijn eredivisiedebuut.
pi_100710755
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:43 schreef Nimma024 het volgende:
Rens is ook centrale verdediger. Will en Wellenberg zijn wel rechtsbacks, maar beiden dus geblesseerd.

Oke Assaidi is heel goed, maar dan nog moet het je toch wel een keer lukken om die bal af te pakken of om een voorzet eruit te halen? Hij werd keer op keer gedold. Hij voegde niets toe.

Foor maakte ook zijn eredivisiedebuut.
Kritieken op Nuytinck waren ook niet mals toen hij op de links moest verdedigen. Als centrale verdediger is hij ineens een held bij velen.
Rens heeft begin vorig jaar laten zien dat hij zowel als rechtsback en als centrale verdediger uit de voeten kan.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:01:20 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100721066
Volgens de laatste geruchten gaat Ajax 3 miljoen betalen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:02:47 #35
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100721120
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:01 schreef Caland het volgende:
Volgens de laatste geruchten gaat Ajax 3 miljoen betalen.
Hoop dat Carlos er nog een half miljoentje meer bij kan sprokkelen en geen voorwaardelijke regelingen in de overeenkomst. Tenzij dat natuurlijk een solide back-speler is met gratis huur.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_100721223
Lijkt me een prima bedrag.

Benieuwd of Jasper morgen nog keept dan. Ga zelf ook weer 's naar de Goffert, tussen de bobo's zitten enzo :7
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_100722855
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:05 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Lijkt me een prima bedrag.

Benieuwd of Jasper morgen nog keept dan. Ga zelf ook weer 's naar de Goffert, tussen de bobo's zitten enzo :7
Ik zit morgen voor het eerst op me nieuwe stoel in vak M.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:59:48 #38
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100723178
quote:
NEC weigert tweede bod van Ajax op Cillessen

Het verhoogde bod van Ajax op doelman Cillessen van NEC is door de Nijmegenaren naast zich neergelegd.

Technisch Manager Danny Blind liet tegenover Eredivisie Live weten dat de Amsterdammers dit weekend het bod op de keeper hadden verhoogd: 'We hebben het bod iets verhoogd.' Volgens Carlos Aalbers, technisch directeur bij NEC, voldoet het nieuwe bod ook bij lange na niet aan de richtlijnen die door NEC in eerdere onderhandelingen bij Ajax zijn neergelegd.

Bron: Eredivisielive.nl
Voor een bod onder de 2,5 miljoen begrijp ik Carlos, maar ergens is dit jammer natuurlijk.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_100724098
Jep. Zie 3 miljoen toch wel als minimum
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100724534
Vleminckx geblesseerd bij Club :o
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_100724618
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:31 schreef -J-D- het volgende:
Vleminckx geblesseerd bij Club :o
Liesblessure idd. Mooi klote voor hem.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100725845
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:59 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Voor een bod onder de 2,5 miljoen begrijp ik Carlos, maar ergens is dit jammer natuurlijk.
Idd.. Ajax kan nu wel 's definitief afhaken..
I don't really come from outer space || Last.fm
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:22:15 #43
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100726849
Maar nog steeds heeft niemand mij kunnen uitleggen WAAROM de fuck zo'n Cillessen naar Ajax zou willen.

De concurrentiestrijd met Vermeer is sowieso al een oneerlijke, daar waar Vermeer de Ajax-jeugd heeft doorlopen en al min of meer het woord van De Boer heeft gekregen. Waarom zou je dan in zo'n situatie de bank in Amsterdam verkiezen boven 34 wedstrijden basis in Nijmegen. Kan daar echt niet bij met m'n hoofd.

Laat hem gewoon lekker nog 1 of 2 seizoenen blijven en dan die stap maken. Ik ben sowieso nog niet geheel overtuigd van zijn kwaliteiten. Talent is er zat, dat wel natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100728266
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:22 schreef Caland het volgende:
Maar nog steeds heeft niemand mij kunnen uitleggen WAAROM de fuck zo'n Cillessen naar Ajax zou willen.

De concurrentiestrijd met Vermeer is sowieso al een oneerlijke, daar waar Vermeer de Ajax-jeugd heeft doorlopen en al min of meer het woord van De Boer heeft gekregen. Waarom zou je dan in zo'n situatie de bank in Amsterdam verkiezen boven 34 wedstrijden basis in Nijmegen. Kan daar echt niet bij met m'n hoofd.

Laat hem gewoon lekker nog 1 of 2 seizoenen blijven en dan die stap maken. Ik ben sowieso nog niet geheel overtuigd van zijn kwaliteiten. Talent is er zat, dat wel natuurlijk.
De druk, cultuur, wedstrijd, etc etc... Alles is groter bij Ajax, dan bij NEC. wat dat betreft zal alles 'n stap vooruit zijn voor Jasper. Echter heb je gelijk, dat Jasper elke week moet keepen. Echter denk ik dat Jasper de concurrentie strijd wel eens kan winnen van Vermeer. Natuurlijk had Vermeer altijd last van concurrentie van de beste keeper van NL, maar hij heeft nooit echt indruk op mij gemaakt. De Boer heeft wel toegezegd dat Vermeer 1e keeper is, maar dat is natuurlijk niet zoveel waard. Op moment van de toezegging was Cillessen er niet, en als Cillessen beter presteert de trainingen, dan komt Jasper gewoon in de basis. Het is aan Jasper zelf om te bewijzen of dat reëel is of niet.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:55:12 #45
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100728631
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:49 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

De druk, cultuur, wedstrijd, etc etc... Alles is groter bij Ajax, dan bij NEC. wat dat betreft zal alles 'n stap vooruit zijn voor Jasper.
Dat snap ik helemaal, maar wat heeft Cillessen nou precies bewezen? Wat is er mis mee om die stap over een seizoen of 3 te maken.
quote:
Echter heb je gelijk, dat Jasper elke week moet keepen. Echter denk ik dat Jasper de concurrentie strijd wel eens kan winnen van Vermeer. Natuurlijk had Vermeer altijd last van concurrentie van de beste keeper van NL, maar hij heeft nooit echt indruk op mij gemaakt. De Boer heeft wel toegezegd dat Vermeer 1e keeper is, maar dat is natuurlijk niet zoveel waard. Op moment van de toezegging was Cillessen er niet, en als Cillessen beter presteert de trainingen, dan komt Jasper gewoon in de basis. Het is aan Jasper zelf om te bewijzen of dat reëel is of niet.
Tsja, ik denk dat het bij voorbaat al een ongelijke strijd is. Zie ze echter wel als gelijkwaardige keepers.

Ik zou het ook zonde vinden als of Vermeer of Cillessen een jaar op de bank komt te zitten. Ik snap totaal niet dat Ajax niet gewoon Babos haalt voor achter Vermeer. Maar dat is wellicht voor in een ander topic :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100729304
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat snap ik helemaal, maar wat heeft Cillessen nou precies bewezen? Wat is er mis mee om die stap over een seizoen of 3 te maken.
Hier komt NEC om de hoek kijken.... NEC heeft geld nodig.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100739072
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:06 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Hier komt NEC om de hoek kijken.... NEC heeft geld nodig.
Misschien moet Carlos dan eens stoppen met pokeren en Cillessen voor 2,5 - 3 de deur uit doen. Het is een talent, maar door die mediahype lijkt het een superster. Strik er omheen en naar Amsterdam laten gaan. Voor 1,7 snap ik de afwijzing, maar Ajax zit nu echt wel op een normaal bedrag voor zo`n keeper.

Gokken doe je maar als je financieel gezond bent. Paar blunders of een lullige blessure en je kunt zwaaien naar je geld. Maarja, pakt het goed uit is Carlos een held en vangt ie volgend seizoen 5,5 miljoen.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:37:50 #48
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_100739733
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:01 schreef Caland het volgende:
Volgens de laatste geruchten gaat Ajax 3 miljoen betalen.
Van DTH:

Inmiddels heeft Carlos Aalbers aan Omroep Gelderland wat meer duidelijkheid gegeven over het besluit om ook Ajax' tweede bod af te wijzen. "Na hun eerste bod van 1,7 miljoen euro kwamen ze nu met een bedrag dat nog bij lange na niet voldoende was voor ons", zegt Carlos. "Het was net iets hoger, maar lager dan wat Swansea City eerder al bood voor Jasper. En daarmee zijn we ook niet om tafel gegaan. En die kaders hebben we bij Ajax gesteld. Ik weet niet of ze nog een keer gaan bieden, we wachten af. Alleen wanneer we de juiste prijs krijgen, verkopen we hem."

Het lijkt er dus op dat de speculaties in de media dat Ajax 3 miljoen geboden zou hebben, aan de hoge kant zijn, aangezien Swansea's eerdere bod rond de 2 miljoen geschat werd. NEC laat dus duidelijk niet met zich sollen en laat Jasper alleen voor de juiste prijs gaan.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_100740504
Een verhoging van 1,7 naar 1,9 (als Swansea op 2 zat) is echt belachelijk.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100744059
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef BasNijmegen het volgende:
Een verhoging van 1,7 naar 1,9 (als Swansea op 2 zat) is echt belachelijk.
Dat geloof ik ook niet nee.. En daarbij ga ik er vanuit dat Ajax zelf ook wel weet dat Swansea met 2 miljoen gewoon uitgelachen werd, dus waarom zouden zij hetzelfde doen?

1) Misschien klopt de berichtgeving over die 2 miljoen van Swansea niet, en hebben zij meer geboden.
2) Of Aalbers lult uit zijn nek,
3) Of OG quote Aalbers verkeerd, want precies datzelfde zij hij eerder ook. (Dat het bod net iets lager was dan dat van Swansea). Dat klopt, want Ajax bood 1.7.

Kies maar :D.

Over bod 1:

quote:
"Het eerste bod van Ajax was niet serieus te nemen (1,7 miljoen euro, red.)", zegt Aalbers. "Dit bod (1.7 miljoen) was zelfs lager dan dat van Swansea City, dus we hebben Ajax medegedeeld dat we hun bod dan ook niet serieus nemen."
Over bod 2:
quote:
"Morgen (zondag) zullen we ons intern beraden op het tweede bod van Ajax. Na het weekend zullen we daarop reageren, dus de verhalen dat Cillessen al min of meer verkocht is, zijn absoluut niet waar.''
Hij heeft er diezelfde dag nog op zitten reageren :D.

[ Bericht 0% gewijzigd door RemcoW23 op 15-08-2011 01:17:36 ]
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  maandag 15 augustus 2011 @ 01:59:43 #51
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100745322
Mocht Ajax dus onder de 2 miljoen hebben geboden, had Aalbers gewoon geen andere keuze dan het bod te weigeren. Onder de 2,5 miljoen had hij een in mijn ogen verstandige keuze gemaakt, zonder nu Cillessen te verheerlijken, maar boven de 2,5 miljoen is Cillissen onhoudbaar voor een NEC in deze positie.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_100748702
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:59 schreef GSbrder het volgende:
Mocht Ajax dus onder de 2 miljoen hebben geboden, had Aalbers gewoon geen andere keuze dan het bod te weigeren. Onder de 2,5 miljoen had hij een in mijn ogen verstandige keuze gemaakt, zonder nu Cillessen te verheerlijken, maar boven de 2,5 miljoen is Cillissen onhoudbaar voor een NEC in deze positie.
Compleet mee eens.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100752702
3 Miljoen bood Ajax.
★★★
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:40:40 #54
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_100753060
Bron?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_100753281
★★★
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:49:03 #56
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100753360
Ze zullen het nog eenmaal ophogen, terwijl het laatste bod op 3,0 miljoen lag?
Goed nieuws voor de clubkas.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_100753416
Zal maximaal 3,5 worden denk ik.
★★★
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:52:18 #58
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_100753463
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Zal maximaal 3,5 worden denk ik.
Dat zal ongetwijfeld ook de insteek van NEC geweest zijn
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:53:43 #59
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100753508
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Zal maximaal 3,5 worden denk ik.
Of 3,85 - zit mooi tussen 6 en 1,7 in.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_100761601
3 miljoen klopt niet. Die 3 miljoen is afkomstig uit het AD en overgenomen door andere media. AD is een Ajax hotline en vertrouw ik in deze niet. Als Aalbers zegt dat het bod van Ajax lager was dan die van Swansea, dan moeten we concluderen dat het bod van Ajax 2 miljoen of lager was. Swansea had immers 2,5 miljoen geboden voor Cillesse, wat Aalbers te weinig vond. Ik geloof eerder de TD van NEC, dan het AD. AD is namelijk ook de krant die als eerste riep dat NEC 6 miljoen vraagt voor Cillessen, iets wat ook niet klopt. In deze heeft Aalbers geen bedrag genoemd, dus is het gissen.

[ Bericht 14% gewijzigd door BasNijmegen op 15-08-2011 15:34:25 ]
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100761632
edit dubbel
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100764854
Ben benieuwd vanavond naar 080. Hoop dat ze een positieve sfeer brengen in het stadion, dus bijvoorbeeld door gezang. Hoop niet dat we (voornamelijk op het supportersforum) een pro/anti 080 discussie krijgen omdat er een incident is geweest of omdat er vuurwerk is afgestoken in het stadion ofzo.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_100767818
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:36 schreef LDS het volgende:
Ben benieuwd vanavond naar 080. Hoop dat ze een positieve sfeer brengen in het stadion, dus bijvoorbeeld door gezang. Hoop niet dat we (voornamelijk op het supportersforum) een pro/anti 080 discussie krijgen omdat er een incident is geweest of omdat er vuurwerk is afgestoken in het stadion ofzo.
In de stad wordt blijkbaar al vuurwerk afgestoken door enkelen voor 080. Ik houd mijn hart vast.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100769361
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:37 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

In de stad wordt blijkbaar al vuurwerk afgestoken door enkelen voor 080. Ik houd mijn hart vast.
Ik las het inderdaad ook al. Zou zonde zijn.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_100782545
Zware buitenmeniscusblessure voor Goossens.... Kut voor hem en voor NEC.
Mede omdat hij volgend jaar daardoor gratis de deur uit loopt.

Wat een 1e helft.... had wel 4-0 moeten staan en dan mis je nog een paar kansen.
De tweede helft begon zo slecht, maar gelukkig kwam het goed.
vd Velden vond ik onthutsend zwak... en Schone heeft ook wel eens beter gespeeld.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 15 augustus 2011 @ 23:07:20 #66
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100784669
Zou goossens niet willen bijtekenen nu hij geblesseerd is?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_100784816
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:07 schreef GSbrder het volgende:
Zou goossens niet willen bijtekenen nu hij geblesseerd is?
Dan zou hij mooi gek zijn.
Die is wel binnen een jaar fit en loopt dan gratis weg.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_100788214
Wat is die Foor goed!
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:21:07 #69
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100788836
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:09 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Dan zou hij mooi gek zijn.
Die is wel binnen een jaar fit en loopt dan gratis weg.
Waarheen?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_100789172
Lekker sfeertje vanavond in 080 :)

Mooie goals van Platje!!
pi_100790646
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:27 schreef BasNijmegen het volgende:
3 miljoen klopt niet. Die 3 miljoen is afkomstig uit het AD en overgenomen door andere media. AD is een Ajax hotline en vertrouw ik in deze niet. Als Aalbers zegt dat het bod van Ajax lager was dan die van Swansea, dan moeten we concluderen dat het bod van Ajax 2 miljoen of lager was. Swansea had immers 2,5 miljoen geboden voor Cillesse, wat Aalbers te weinig vond. Ik geloof eerder de TD van NEC, dan het AD. AD is namelijk ook de krant die als eerste riep dat NEC 6 miljoen vraagt voor Cillessen, iets wat ook niet klopt. In deze heeft Aalbers geen bedrag genoemd, dus is het gissen.

VI meldt ook 3 mil.
★★★
pi_100798037
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

VI meldt ook 3 mil.
Na de wedstrijd tegen Excelsior hield Aalbers zich vast aan zijn eerdere verhaal (dus geen 3 miljoen). Het wordt een wellus nietus verhaal in de media. Aangezien we de 'macht' van Ajax in de media niet mogen onderschatten, houd ik me voorlopig vast aan het woord van Aalbers.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100807779
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:34 schreef -J-D- het volgende:
Zware buitenmeniscusblessure voor Goossens.... Kut voor hem en voor NEC.
Mede omdat hij volgend jaar daardoor gratis de deur uit loopt.

Wat een 1e helft.... had wel 4-0 moeten staan en dan mis je nog een paar kansen.
De tweede helft begon zo slecht, maar gelukkig kwam het goed.
vd Velden vond ik onthutsend zwak... en Schone heeft ook wel eens beter gespeeld.
Vd Velden vond ik inderdaad slecht, hoewel die actie voorafgaand aan de 2-0 geweldig was. Jasper liet weer eens zijn klasse zien. 080 deed het best goed, op een paar kleine minpuntjes na.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:10:59 #74
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_100810509
Toch blijft het raar dat er geen 9 in het veld staat
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:16:10 #75
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_100810672
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 10:41 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Na de wedstrijd tegen Excelsior hield Aalbers zich vast aan zijn eerdere verhaal (dus geen 3 miljoen). Het wordt een wellus nietus verhaal in de media. Aangezien we de 'macht' van Ajax in de media niet mogen onderschatten, houd ik me voorlopig vast aan het woord van Aalbers.
Swart meldt op de clubsite dat Ajax 2,1 als tweede bod had.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_100811114
quote:
'Feit is dat Ajax' tweede bod een bedrag van 2,1 miljoen euro inhield'
Dinsdag, 16 augustus 2011 om 15:12

Jacco Swart benadrukt dat Ajax nog niet de vraagprijs nadert, die NEC in gedachten heeft voor Jasper Cillessen. De algemeen directeur van de Nijmeegse club zegt Cillessen te zien als het grootste talent onder de Nederlandse keepers: aan die status hangt een prijskaartje. “Het past in het beleid van N.E.C. om spelers die zich buiten de club verder kunnen ontwikkelen daartoe de kans te bieden mits daar wel de juiste vergoeding tegenover staat”, aldus Swart op de clubwebsite.

Swart geeft aan dat hij het apart vindt, dat de transfermarkt nog open is na het begin van de competitie. Vraag en aanbod van NEC en Ajax omtrent Cillessen liggen op dit moment, zo'n twee weken na bekendmaking van de interesse uit Amsterdam, nog altijd ver uiteen. “Overal staat te lezen dat Ajax naar verluidt in een tweede bieding drie miljoen euro zou hebben geboden. Feit is dat het tweede bod van Ajax op Cillessen een bedrag van 2,1 miljoen euro inhield”, verduidelijkt Swart.

Volgens hem gaat Cillessen, die aangaf welwillend te staan tegenover een vertrek naar de ArenA, zeer professioneel om met de huidige situatie. “De wijze waarop hij gisteravond het harde schot van Joost Broerse van Excelsior tegen de lat werkte zegt eigenlijk alles”, aldus de algemeen directeur.
Bron: vz
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 17 augustus 2011 @ 13:49:37 #77
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_100850693
NEC weliswaar nog altijd in Categorie 1, maar het meetmoment was positief.
Nog een goed resultaat in november en we zitten weer in de veilige categorieen.

DTH: KNVB beoordeelt NEC positief
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_100851021
Las het ook ja. Belangrijk voor de stadionuitbreiding enzo. Die categorisering is voor VVD een eis om in te stemmen voor de TIP-deal.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_100855345
Zeer goed nieuws
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100857129
Goede zaak, maar iemand die weet op welke punten het NEC nog schort om naar Categorie 3 te komen?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_100862912
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:14 schreef numero_uno het volgende:
Goede zaak, maar iemand die weet op welke punten het NEC nog schort om naar Categorie 3 te komen?
Ik denk dat we sowieso nog niet in cat 3 komen, dan moet je of een enorme zak geld hebben, of meerdere toetsmomenten boven een X aantal punten zitten. We kunnen in november de stap naar categorie 2 maken. 3 is denk ik nog te ver weg.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100863083
De verkapte overheidssteun d.m.v. de Eendrachtdeal is toch ook nog in onderzoek door de NMA en Europese instanties?
Zolang zal NEC het geld wel niet in de boeken op mogen nemen van de accountant.
Wie dit leest is gek
pi_100865440
Weet iemand wat er precies net Frans Paymans aan de hand is? ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100865561
Tja, ernstig ziek... meer is er niet naar buiten gebracht.
Als ik het goed begrepen heb, gaat het om kanker, maar meer weet ik niet.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 10:34:21 #85
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_100887391
Dacht ook kanker, hopelijk kan hij die op zijn karakteristieke wijze bevechten
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_100900100
quote:
NEC moet Goossens tijdje missen

donderdag 18 augustus 2011 | 15:09 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 18 augustus 2011 | 16:07
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
John Goossens zit op de grond na zijn botsing met Tim Vinken. Foto: Broer van den Boom

John Goossens zit op de grond na zijn botsing met Tim Vinken. Foto: Broer van den Boom

NIJMEGEN - John Goossens heeft maandag in de wedstrijd tegen Excelsior de buitenband van zijn rechterknie beschadigd. De middenvelder van NEC viel na een botsing met Tim Vinken al in de 30e minuut uit. Voorlopig moet de Amsterdammer een week rust houden. Pas daarna kan bekeken worden hoe lang de voetballer buitenspel staat.

"Ik was er al een beetje bang voor", zei Goossens, die woensdag een mri-scan van het gewricht had laten maken. "Na die botsing heb ik het nog wel even geprobeerd. Ik kreeg gelijk een bal die ik aan Lasse Schöne meegaf. Toen ik me omdraaide, leek het net alsof ik naast mijn knie stond."

Door zijn blessure ("Ik heb nog nooit iets aan de knie gehad") kan Goossens een mogelijke transfer voorlopig op zijn buik schrijven. De transferperiode sluit over twee weken. "Maar dat houdt me absoluut niet bezig", zegt de speler die nog een jaar te gaan heeft in De Goffert en eerder bekend maakte toe te zijn aan een volgende stap in zijn carrière. "Komt ook omdat ik het naar mijn zin heb bij NEC. Er zit zoveel voetbal in de ploeg. Dat zag je tegen Excelsior al. Het is gewoon lekker om daar bij te horen. Juist daarom is het zo zonde dat ik voorlopig langs de kant sta."
Bron: OG
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 18 augustus 2011 @ 16:40:53 #87
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_100900704
Jamme, altijd wel goed voor een paar mooie kanonskogels per jaar. Was die tegen PSV niet de laatste goal in het aankondigingsfilmpje?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_100905785
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:45 schreef Caland het volgende:
Weet iemand wat er precies net Frans Paymans aan de hand is? ;(
Ik las het laatst ook op het SV Forum, schrok er wel van. Ik heb nog twee jaar les van hem gehad. Hij gaf o.a. Economie op het Dominicus College.
pi_100907913
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:53 schreef Nimma024 het volgende:

[..]

Ik las het laatst ook op het SV Forum, schrok er wel van. Ik heb nog twee jaar les van hem gehad. Hij gaf o.a. Economie op het Dominicus College.
Dan heb ik bij jou op school gezeten, zelfde verhaal :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100927189
Zomer naar Heerenveen.... Echt kut.
Zo'n verbetering is dat niet voor hem.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:36:22 #91
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_100927268
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 08:30 schreef -J-D- het volgende:
Echt kut.
Inderdaad, zag deze niet aankomen. Maar met aflopend contract is er natuurlijk gauw een reden gevonden.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_100933720
Het zou om ¤650.000 gaan. Niet slecht. Derijck, toch wat jaartjes jonger, had ook één jaar contract volgens mij? Die werd voor ongeveer hetzelfde bedrag verkocht aan PSV.

Nu krijgt Rens weer een kans denk ik, of er moet een goede vervanger aangetrokken worden voor Zomer. Echt erg is dit niet, je gaat amper achteruit en Nuytinck kan prima de rol van aanvoerder op zich nemen.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:31:37 #93
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_100936440
Daar is hij nog wel erg jong voor, en ook pas 1 jaar in de basis. Aan de andere kant: naast Babos hebben we bijna geen "oudjes" meer.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_100936901
Koolwijk zal het dan wel worden, die kreeg in een oefenduel met ik geloof Valenciennes ook al de aanvoerdersband nadat Zomer er af ging.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:56:53 #95
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_100937343
Nu maar hopen dat het in ieder geval een categorie 2 vermelding oplevert.

Ik vind het wel jammer dat ie gaat want we missen nu wel een ervaren kracht in de verdediging. Nu zijn het allemaal van die jonkies...

Sander Keller zie ik rondgaan als opvolger wat vinden we er van?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_100937468
Die ging ook al rond bij ADO? Ik heb geen idee, heb hem weinig zien voetballen. Of in ieder geval weinig van onthouden.

Even op wikipedia gekeken... Hij wordt ook al bijna 32 jaar.

Op Voetbalzone staat dat hij al rond is met ADO.

Update 19 augustus 13:16 uur - 'ADO persoonlijk rond met Keller, Calabro mogelijke kandidaat'
Sander Keller is persoonlijk rond met ADO Den Haag. De verdediger meldt zich waarschijnlijk na het weekend bij de Haagse club, zo meldt RTV West vrijdagmiddag. Werkgever Neuchatel Xamax en ADO moeten nog tot een akkoord komen. Sandro Calabro is volgens de regionale omroep ook in de Hofstad in beeld. Volgens trainer Maurice Steijn staat hij op een lijst met mogelijke kandidaten.
pi_100940025
Zomer weg bij NEC.... hmmm dubbel gevoel.
Hierdoor valt er een zeer constante en ervaren speler weg, maar het is mooi dat we (als het klopt) 6,5 ton voor vangen. Eind van seizoen loopt ie immers gratis de deur uit.

Ik denk dat Nuytinck dermate gegroeid is, om het constante op te vangen binnen de verdediging.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100940683
Koolwijk de nieuwe aanvoerder.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_100942371
en Nuytinck zijn vervanger, als Babos niet speelt.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_100942460
quote:
NEC heeft Atli Sigurjónsson de kans geboden om zich te bewijzen tegenover de technische staf. Vrijdag is de jeugdinternational van IJsland aangekomen en zaterdag traint hij al voor de eerste keer mee.
Sigurjónsson werd in juli van dit jaar ontdekt door scout Wim Rim. "Aanvankelijk zou hij in het eerste weekend van september komen", zegt directeur Carlos Aalbers tegen De Gelderlander. "Dat is een interlandweekend. Maar nu is hij geselecteerd voor IJsland onder 21, waardoor hij dan wel een wedstrijd heeft."

NEC wil de linksbenige middenvelder desondanks toch aan het werk zien. Met de clubleiding van Thór Akureyri, de IJslandse nummer acht, is de clubleiding overeengekomen dat Sigurjónsson deze week
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:52:02 #101
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_100949802
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:26 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Tsja middenvelder, prioriteit ligt nu denk ik op verdediging en spits.

Babos als mogelijke kandidaat bij Roda genoemd.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_100994832
Over uurtje maar weer naar de bus.... op naar Alkmaar.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_101002505
Goede eerste helft hoor. Platje heeft een aantal mogelijkheden gehad, maar echte kansen zijn er nog niet geweest. AZ creëert ook niets eigenlijk.
pi_101003623
Lekkere blunder van Cillessen weer

[ Bericht 65% gewijzigd door Haarlemmerrr op 21-08-2011 15:54:11 ]
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:56:35 #105
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_101004038
Rood en penal, wtf.. einde
  zondag 21 augustus 2011 @ 16:34:31 #106
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_101005709
Rood voor Cillessen?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 21 augustus 2011 @ 17:06:00 #107
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101006950
Nee, Cmovs. Nou hebben we nog maar 2 centrale verdedigers :')

Maar van tevoren was natuurlijk al duidelijk dat dit een moeilijke pot zou worden.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 21 augustus 2011 @ 17:15:25 #108
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_101007301
Tsja, of je nu met 4-0 verliest, of 2-0..
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_101015491
Prima eerste helft, zeer (zeeeeeer) zwakke tweede helft.

Cillessen, George en Schone waren heel (heeeeeel) zwak vandaag.
Amieux, van Eijden en Koolwijk (alleen 1e helft) krijgen een voldoende.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_101105121
N.E.C. contracteert Marton Eppel

N.E.C. heeft de 19-jarige Hongaarse aanvaller Marton Eppel voor een jaar met een optie voor nog een jaar vastgelegd.

De spits komt transfervrij over van MTK Budapest. De Hongaars jeugdinternational zal na een positieve medische keuring vanaf vrijdag bij de selectie aansluiten.

Technisch directeur Carlos Aalbers: "Marton Eppel is beloftevolle speler die we de komende periode de mogelijkheid bieden om zich bij N.E.C. verder te ontwikkelen."

NEC-Nijmegen.nl
pi_101105530
Transfervrij! Dus voor een eppel en een ei!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:41:10 #112
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_101106467
Leuk voor Babos, zo'n landgenootje.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:52:56 #113
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101107147
De vorige landgenoot heb ik goede herinneringen aan, dus.....

Krisztián Vadócz: de magische Magyaar
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_101108810
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:24 schreef -J-D- het volgende:
Transfervrij! Dus voor een eppel en een ei!
Chappeau voor de woordgrap *O*
Aalbers flikt het weer om 'n transfervrije speler binnen te halen. Jong en talentvol! Nooit geschoten is altijd mis.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 24 augustus 2011 @ 09:39:19 #115
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_101118383
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:24 schreef -J-D- het volgende:
Transfervrij! Dus voor een eppel en een ei!
Het eerste wat in me opkwam was: an eppel a day, keeps... ;(

Toch weer niet de spits waar we op hoopten, daarnaast is het wel een 'echte' spits of weer iemand die niet weet of het een 9 of een 10 is...
Maar wat Mark zegt sluit ik me bij aan.. misschien is het wel de nieuwe Vadocz..
en dan maar niet hopen dat het de 2e Hrepka wordt ;)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  woensdag 24 augustus 2011 @ 20:07:57 #116
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_101139986
Dit vond ik een goede column op de site van DTH en wou ik jullie niet onthouden...
Waarschijnlijk hebben jullie m al gelezen maar toch :)

Ik moet ook zeggen dat ik het er compleet mee eens ben.

quote:
Tussen kunnen en willen
woe. 24 augustus 2011


Heeft u ook zo genoten van VVV Venlo–Ajax op zondag 21 augustus jongstleden? Ondanks dat ik naast NEC ook voor Ajax ben, heb ik mijn vingers afgelikt bij de manier waarop Dennis Gentenaar van groot belang was bij het tot stand komen van het gelijke spel. De arrogante Amsterdamse formatie van Frank de Boer, die nog niet goed is in het opstropen van de mouwen, stuitte op een geniale Gentenaar. Katachtig als na zijn doorbraak bij NEC keerde hij een ogenschijnlijk onhoudbare kopbal van Jan Vertonghen. Als de Belg voluit in beeld te zien zou zijn geweest, had je hem in gedachten al kunnen zien juichen. Maar Dennis was weergaloos en daar veerde ik van op. Net zoals tijdens de wedstrijd Sparta-NEC in het seizoen 2001-2002. Een Rotterdamse stormloop stuitte toen op de vuisten van de keeper die zijn jeugdjaren speelde bij Z.O.W. Een slecht spelend NEC keerde met een 0-0 gelijkspel terug uit Het kasteel.

Afgelopen zondag speelde Dennis zich in de kijker bij Ajax en dat is ook goed nieuws. Door zijn flitsende optreden en zijn goede vorm - denk maar aan die bal half achter de lijn tijdens VVV-FC Utrecht die door Gentenaar snel weg werd gewerkt hetgeen de Venlonaren onterecht een punt opleverde - gaat Ajax hoogstwaarschijnlijk niet meer proberen om voor een briefkaart op de eerste rang het hoofd gek te maken van Jasper Cillessen. Cillessen wil naar Ajax, omdat de keeperstrainer van Oranje, Ruud Hesp, hem verteld heeft dat zo’n overgang het beste is voor zijn ontwikkeling. Als Gentenaar naar Amsterdam terugkeert, kan onze Groesbeekse revelatie rijpen in de Goffert. Dat lijkt mij pas echt verstandig. De jongste in het rijtje Nico de Bree, Dennis Gentenaar, Gábor Babos en Jasper Cillessen, moet nog wat stabieler worden. Dat was uit tegen Heerenveen en in Alkmaar tegen AZ duidelijk zichtbaar. Twee keer een onnodige goal incasseren vanwege een slechte spelhervatting van onze doelverdediger is spijtig. Jasper weet na zulke wedstrijden wel in de krant te verkondigen dat de verdedigers duelkracht missen, maar in de spiegel kijken is ook nodig voor een jong talent. Dat Jozy Altidore kon scoren uit een corner had ook te maken met Cillessens’s nog wat te zwakke punt: genadeloos uitkomen bij hoge ballen.

Als Cillessen op deze manier behouden blijft voor NEC ben ik blij. NEC raakt momenteel teveel spelers kwijt die eredivisiewaardig zijn. Na Vleminckx, Sibum, Davids en helaas ook nog Zomer, mijns inziens een echte onverwachte tegenvaller, is het te hopen dat Schöne en Nuytinck blijven. Het is een gevolg van wel willen, maar financieel niet kunnen. Een dilemma waar bijna de hele eredivisie mee te maken heeft. Het enige voordeel van zo’n situatie is dat de eigen kweek meer kans krijgt door te breken, maar we moeten ons als kritische fans realiseren dat NEC dit jaar, als alles meezit, niet verder komt dan de bovenste helft van het rechterrijtje. Waarbij ik hoop dat is als pseudo-kenner volledig de plank missla. Laten we daarom in het stadion uitstralen dat we ons best doen geduld te hebben met onze ploeg. Laten we ‘geloven’ in onze Pastoor. Gelukkig is Melvin Platje een meevaller met charme, maar zeker nog niet zover dat hij een dragende speler is. Dat komt nog wie weet. Met zijn onvoorspelbaarheid en lef ben ik al dik tevreden. Nu we vooral verdedigend in zwaar weer verkeren en Pavel Cmovs wellicht geschorst wordt voor de tweede thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo, zullen er een paar spelers op moeten staan om de kar te trekken. Ik denk dan aan Leroy George en Stef Nijland, maar die vallen, afgaande op de eerste thuiswedstrijd tegen Excelsior, wat mij betreft voor die rol duidelijk door de mand. Juist Zomer had zich in de voortrekkersrol uitstekend kunnen ontwikkelen als de tweede Wisgerhof van NEC.

Wie moet de lijnen uit gaan zetten nu? Die vraag houdt mij bezig. Ik kijk dan altijd naar de as van het elftal. Daar moeten de spelers staan die het verschil maken en bepalend kunnen zijn. Hoera Cillessen blijft! Toch? Dan is hij de eerste ‘spelbepaler’, gevolgd door Bram Nuytinck. Kan Maldense Bram meteen Rens van Eijden vertellen hoe het moet. Op het middenveld kom ik dan uit bij Lasse Schöne, met de punt naar voren natuurlijk op nummer tien en niet als quasi spits. Zet voorin Platje dan maar in als leider van de aanval, dan hebben we mijns inziens de meeste kans op een elftal dat zich gaat profileren als we een paar wedstrijden verder zijn. De wil is er bij NEC absoluut om goed, verzorgd en aanvallend voetbal te spelen, maar ze kunnen het nog niet langer dan een half uur echt met precisie. Eén van de eerste aanvallen, met een afrondend schot van Platje, was thuis tegen Excelsior om van te smullen.

Ook qua verdediging is het wel willen, maar niet kunnen. Will en Wellenberg zijn nog niet inzetbaar en Cmovs wint te weinig duels en heeft een veel te trage handelingssnelheid. Ondanks een goed en degelijk seizoen bij Veendam vorig jaar, is hij een zwakke plek die het niveau van de eredivisie nog niet haalt. Maar wie moet het doen als hij geschorst wordt? Kortom ik heb niet de behoefte om heden ten dage in de schoenen te staan van Alex Pastoor. De trainer die het vermogen heeft om zich, ook na een onterechte rode kaart tegen AZ, niet te verschuilen achter scheidsrechterlijke dwalingen.

Gelukkig word ik blij verrast door Navarone Foor. Weer een exponent van de NEC-voetbalacademie. Deftig woord dat me qua aanduiding niet deert als er zulke fruitige spelers worden voortgebracht, want besef wel dat er achter de schermen heel goed werk verricht wordt met de jeugd van NEC. Met zijn snelheid en acceleratievermogen lijkt Foor op een Ferrari waar Nijland als een oude Fiat 500 schril bij afsteekt. Zo heeft de selectie nog wel meer jeugdigen met potentie. Het wordt dus geen saai seizoen, maar geduld op de tribune zullen we moeten hebben. Daar ga ik mijn best voor doen: ik ga er dit speeljaar goed voor zitten en zal mijn lippen afbijten om voor de verandering fluiten en boegeroep te voorkomen. Want dat heeft NEC nu nodig: een trouwe supportersschare die de spelers het voordeel van de twijfel geeft. Het blijft dan wel lastig om begripvol te blijven, want het vertrek van Rick ten Voorde heeft mij verbaasd. Die scoorde al meteen in de eerste competitiewedstrijd van RKC, terwijl wij een diepe spits hard kunnen gebruiken en het contract van de oud-Emmen speler toch niet verlengd is. Laat die gozer dan gewoon, net als Cillessen rijpen in de Bloedkuul. Tot slot ben ik blij met Nick van der Velden, Alex Pastoor en het binnenkomen van wat pecunia’s in economisch zware tijden. Maar dat is hopelijk geen reden om Jasper ook z’n koffers te laten pakken. Het zal een zwaar seizoen worden voor supporters die denken aan de play-offs.

Het wordt een mooi seizoen voor aanhangers die kunnen genieten van dat half uur mooi voetbal, dat hopelijk snel uitgebouwd wordt naar 45 minuten, een uur en wellicht nog iets meer. Duidelijk is het voor mij dat NEC wat betreft voetballend vermogen eredivisiewaardig is. Het gaat er alleen om dat ze, wat ik bij Ajax dus miste tegen VVV, elkaar scherp houden bij het tijdig opstropen van de mouwen. Als een mooi half uur voetbal beter verdeeld wordt over de hele wedstrijd en aangevuld kan worden met knokken, dan krijgt willen ook de dimensie van kunnen.

Maarten
bron: http://www.detrouwehonden(...)sen-kunnen-en-willen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_101141209
De wens is de vader van de gedachte maar dromen zijn bedrog
Wie dit leest is gek
pi_101145717
Ajax krijgt morgenmiddag 20 miljoen overgemaakt van de UEFA. Als NEC verstandig is pikt het daar een paar miljoen van mee en koopt het zelf Dennis Gentenaar van VVV
Wie dit leest is gek
  woensdag 24 augustus 2011 @ 23:15:48 #119
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101150213
Waarom zou je Gentenaar kopen? Met Babos heb je een prima keeper in huis
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_101151149
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:15 schreef Mark het volgende:
Waarom zou je Gentenaar kopen? Met Babos heb je een prima keeper in huis
Dat weet ik niet. Er wordt door ene Maarten beweerd dat hij zo'n geweldige keeper is.
Wie dit leest is gek
  donderdag 25 augustus 2011 @ 13:16:48 #121
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_101168353
Bovenberg dus niet naar NEC, maar naar Utrecht.. Jammer.
pi_101168583
Er zijn al genoeg rechtsbacks bij NEC. Je moet een linkspoot vinden die zowel centraal als linksback kan.
pi_101190712
Op het NEC-forum wordt nu Swinkels van Willem II als target genoemd.. Past in je profielschets; linksbenig en kan evt. op de backpositie geposteerd worden.
I don't really come from outer space || Last.fm
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:39:27 #124
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_101192487
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:08 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Op het NEC-forum wordt nu Swinkels van Willem II als target genoemd.. Past in je profielschets; linksbenig en kan evt. op de backpositie geposteerd worden.
En gegarandeerd de sympathy-card van alle vaderlandse scheidsrechters :s)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_101204224
quote:
'Prijsverschil tussen Ajax en NEC is nog maar tienduizenden euro's'
Vrijdag, 26 augustus 2011 om 07:35

Het vertrek van Jasper Cillessen van NEC naar Ajax komt zeer waarschijnlijk nog voor het sluiten van de transfermarkt rond. Zo'n drie weken geleden bracht men in Amsterdam een eerste bod uit op de 22-jarige keeper. NEC veegde dat van tafel en hield telkens vast aan een bedrag van zo'n zes miljoen euro. Inmiddels zouden de clubs bijna klaar zijn met de onderhandelingen.

“Het gaat de goede kant op”, laat Ajax-trainer Frank de Boer vrijdagmorgen weten in De Telegraaf. De verwachting is dat er vrijdag of zaterdag een klap op de transfer wordt gegeven: het verschil zou nog maar enkele tienduizenden euro's bedragen. Cillessen zelf gaf reeds zijn jawoord aan Ajax voor een contract van vijf seizoenen. De details moeten echter nog wel uitgewerkt worden, maar daaromtrent worden geen obstakels verwacht.

Kenneth Vermeer is op dit moment de eerste doelman bij de landskampioen, na het vertrek van Maarten Stekelenburg. In de vier duels die Ajax tot nu toe speelde, incasseerde hij zes tegendoelpunten: twee tegen FC Twente, één tegen De Graafschap, één tegen sc Heerenveen en twee tegen VVV-Venlo. Cillessen moet ook zes keer vissen, maar in drie wedstrijden.
Bron: VZ

Opvallend dat het dit keer de Telegraaf is, die als eerst naar buiten komt. Voorheen was dit altijd het AD geweest (die kwamen veelal met geruchten en foutief nieuws).
Website: Sneaker-forum.nl
pi_101205313
quote:
Update 26 augustus 9:19 uur - NEC bevestigt serieuzer bod van Ajax op Cillessen
Carlos Aalbers heeft bevestigd dat Ajax afgelopen week een verbeterd bod heeft uitgebracht op doelman Jasper Cillessen. Eerder op de ochtend maakte De Telegraaf melding van een gat van nog enkele tienduizenden euro's tussen vraag en aanbod. Aalbers bevestigt aan Omroep Gelderland dat beide partijen 'naar elkaar zijn toe gekropen'. "We zijn dus weer in gespek, maar of het ook rond komt, kan ik nog niet inschatten."
Bron: VZ
Website: Sneaker-forum.nl
pi_101257552
Cillessen voor 5 jaar naar Ajax.
Met bonussen kan het bedrag oplopen tot 4 miljoen.

Babos vanavond dan maar en snel een nieuwe keeper regelen.

[ Bericht 37% gewijzigd door -J-D- op 27-08-2011 17:13:44 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:16:49 #128
348322 Balvoet
Een Egte Dislekt
pi_101257857
Blijft toch een beetje onhandig als Cillessen komt...
Vermeer Vs. Cillessen :7
Houd van grote zevenlobbige gedroogde groene bladeren
pi_101257937
Kunnen jullie mooi die 5 miljoen aan een goede spits uitgeven :Y)
pi_101257948
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen jullie mooi die 5 miljoen aan een goede spits uitgeven :Y)
Waar haal je 5 miljoen vandaan?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_101257978
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:19 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Waar haal je 5 miljoen vandaan?
hoeveel miljoen was het dan? 3?
pi_101257989
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:06 schreef -J-D- het volgende:

Met bonussen kan het bedrag oplopen tot 4 miljoen.

I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_101258016
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:21 schreef -J-D- het volgende:

[..]

ah :)
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:34:35 #134
348322 Balvoet
Een Egte Dislekt
pi_101258479
ai, Ajax en NEC akkoord over Cillessen
Houd van grote zevenlobbige gedroogde groene bladeren
pi_101258969
Mooi! zeer goed nieuws.
toptransfer voor NEC
Website: Sneaker-forum.nl
pi_101260382
Ajax heeft 3.225.000 betaald en daarnaast kan er 5 ton aan bonussen binnenkomen.
NEC ontvangt 10% over het meerbedrag bij een evt. doorverkoop.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_101260625
Erg gaaf dat het gewoon een jeugdspeler van NEC betreft... niet een speler die goed gescout was, maar een eigen jeugdspeler.
Scheelt ook weer qua geld... nu hoeft er weinig geld naar de investeerders.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_101261402
Echt een goed bedrag hoor. Puik werk van Carlos. Hoop dat Jappie het goed gaat doen in A'dam, sympathiek manneke.
I don't really come from outer space || Last.fm
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:46:43 #139
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_101268164
Effectief een vroege voorsprong gehouden. Dat is ook lang geleden.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 28 augustus 2011 @ 00:29:17 #140
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_101273796
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 21:46 schreef GSbrder het volgende:
Effectief een vroege voorsprong gehouden. Dat is ook lang geleden.
Zeg dat wel, ik heb toch vaak gedacht dat het niet zou goedkomen.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  zondag 28 augustus 2011 @ 01:18:17 #141
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101275667
Hebben we Blackburn laten zien hoe het moet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 28 augustus 2011 @ 01:55:15 #142
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_101276780
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 01:18 schreef Mark het volgende:
Hebben we Blackburn laten zien hoe het moet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste tien minuten stuurden we ze inderdaad aardig het bosz in

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 28 augustus 2011 @ 13:27:49 #143
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_101285049
Aalbers was gister dus aan't scouten in Denemarken, moet bij Koge - Aalborg geweest zijn aangezien dat de enige wedstrijd was.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_101285516
mooie prijs voor cillessen
toch nog 20% naar de investeerders, hopelijk stoppen ze het geld terug in een nieuwe investering.
Een spits zou mooi zijn
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_101289615
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 13:46 schreef sjeppert het volgende:
mooie prijs voor cillessen
toch nog 20% naar de investeerders, hopelijk stoppen ze het geld terug in een nieuwe investering.
Een spits zou mooi zijn
Waarom dan nog 20% naar de investeerders?
pi_101289921
Het was gisteren weer ouderwets spannend zeg. Hele wedstrijd billenknijpen.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 28 augustus 2011 @ 16:21:42 #147
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_101291861
Ik heb de wedstrijd helaas niet echt goed kunnen volgen. Maar was niet best van NEC-kant toch?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_101292161
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 16:21 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik heb de wedstrijd helaas niet echt goed kunnen volgen. Maar was niet best van NEC-kant toch?
3/4 van de wedstrijd was matig, vond ik.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 28 augustus 2011 @ 18:00:37 #149
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_101296303
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 16:21 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik heb de wedstrijd helaas niet echt goed kunnen volgen. Maar was niet best van NEC-kant toch?
10 minuten goed voetbal, een aardige hoeveelheid kansjes en puik werk achterin van Nuytinck, Amieux en Babos.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 28 augustus 2011 @ 21:36:30 #150
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101307183
Eerste helft was best goed, maar we zwijnden natuurlijk wel enorm tot twee keer toe. Mag af en toe ook wel eens ;)

Ik had bij de aftrap al het idee dat Babos wel eens MotM kon worden al was het maar om melancholische redenen. Hoorde trouwens pas bij thuiskomst dat Jasper verkocht was.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_101308477
Waar ik me nu al een aantal jaar aan erger.....

Waarom werkt de 3G verbinding niet in het stadion. En als ie het wel doet, is ie rete traag. Echter irritant.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 28 augustus 2011 @ 21:58:38 #152
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101308829
Nog irritanter: geen kopje thee kunnen kopen omdat "het apparaat stuk is"
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_101308929
Ik zal op 1 sept de OP weer ff aanpassen ivm nieuwe spelers en vertrek van Jasper.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 28 augustus 2011 @ 22:13:22 #154
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_101309953
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:53 schreef BasNijmegen het volgende:
Waar ik me nu al een aantal jaar aan erger.....

Waarom werkt de 3G verbinding niet in het stadion. En als ie het wel doet, is ie rete traag. Echter irritant.
Omdat iedereen intensief op twitter volgt wat NEC doet.
Terwijl ze zelf in het stadion zitten :Y
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 28 augustus 2011 @ 22:14:02 #155
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101310005
Hopelijk kunnen we nog een mooi bedrag voor Schone vangen. Heb me gisteren behoorlijk lopen ergeren, met name die 2 corners die opeenvolgend nog geen meter de lucht ingingen. Foor mag van mij volgende keer in de basis starten.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 28 augustus 2011 @ 22:16:38 #156
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_101310203
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef Mark het volgende:
Hopelijk kunnen we nog een mooi bedrag voor Schone vangen. Heb me gisteren behoorlijk lopen ergeren, met name die 2 corners die opeenvolgend nog geen meter de lucht ingingen. Foor mag van mij volgende keer in de basis starten.
Die eerste actie van Foor weer toen hij het veld in kwam. Heerlijke binnenkomer, daarna merkte je toch wel dat hij in de duels met de verdedigers van Heracles wat kracht te kort kwam, maar met een lichte en kwetsbare speler krijg je de scheidsrechter ook een paar keer mee.

Uiteindelijk zijn Foor en Latupeiressa nog niet klaar voor volledige seizoenen, ben ik bang, maar nog een paar goede invalbeurten en ik zou graag Foor op de plek van Nijland zien beginnen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_101310570
Cayfano is veel te licht voor eredivisie niveau, die hoeft van mij geen kans meer te krijgen. Foor daarentegen wel, die heeft al mooie dingen laten zien in die paar invalbeurten.
pi_101337763
Worden vanavond twee spelers gepresenteerd. Verdediger en een reservedoelman.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_101338100
Cees Paauwe is dus de reservedoelman.
pi_101339318
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:06 schreef Nimma024 het volgende:
Cees Paauwe is dus de reservedoelman.
Prima aankoop. Ervaring achter Babos. Van Duin en Smits mogen mooi bij jong NEC rijpen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_101339357
Goede aankoop met Paauwe. 2 ervaren keepers nu!
pi_101339724
quote:
Conboy is eveneens een versterking voor de achterhoede. Hij is een linksback en komt over van het Deense Esbjerg fB. Eventueel kan Conboy ook centraal in de defensie uit de voeten. Voor de Deen moet NEC een transfersom betalen.

De Nijmegenaren zagen na vorig seizoen veel vaste krachten vertrekken en tonen zich in de laatste dagen van de transfermarkt nog uiterst actief. Technisch directeur Carlos Aalbers is naast Paauwe en Conboy nog bezig met twee spelers.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_101339811
Hoppa. Goed bezig Aalbers.
pi_101339916
Maar Conboy (leuke naam trouwens :')) wordt dus ook voor de breedte gehaald. Linksback achter Amieux.

Hoop dat er nog échte versterkingen komen, al heb je nu in principe al een redelijke selectie.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_101339968
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Maar Conboy (leuke naam trouwens :')) wordt dus ook voor de breedte gehaald. Linksback achter Amieux.

Hoop dat er nog échte versterkingen komen, al heb je nu in principe al een redelijke selectie.
Vooral een ervaren centrale verdediger zou geen overbodige luxe zijn
pi_101340034
Iemand die ook een beetje kan opbouwen, want zowel Rens als Pavel hebben daar de grootste moeite mee.
pi_101340135
Benieuwd met welke 2 andere spelers Aalbers bezig is.
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:27:36 #168
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_101341057
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:02 schreef Nimma024 het volgende:
Iemand die ook een beetje kan opbouwen, want zowel Rens als Pavel hebben daar de grootste moeite mee.
Volgens de site van Esbjerg is het een creatieve speler die goed zijn manschappen aanspoort. Ben benieuwd naar de volgende versterkingen!

En Bas, inderdaad, het is echt dramatisch slecht die 3G verbinding. Kan bijna niet normaal Twitter of andere tussenstanden checken in het stadion.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_101341417
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 21:53 schreef BasNijmegen het volgende:
Waar ik me nu al een aantal jaar aan erger.....

Waarom werkt de 3G verbinding niet in het stadion. En als ie het wel doet, is ie rete traag. Echter irritant.
Heel herkenbaar... binnenkort ff het wachtwoord regelen voor de perstribune Wifi
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_101374272
Heerenveen wil Vadocz terughalen naar NL
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_101375807
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:29 schreef -J-D- het volgende:
Heerenveen wil Vadocz terughalen naar NL
Lijkt me een versterking voor alle NLse clubs. Maar helaas te duur (denk ik) voor NEC.
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:53:15 #172
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101377635
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:29 schreef -J-D- het volgende:
Heerenveen wil Vadocz terughalen naar NL
:{
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:27:10 #173
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_101378778
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:57 schreef Nimma024 het volgende:
Hoppa. Goed bezig Aalbers.
Niets aan toe te voegen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_101382134
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Maar Conboy (leuke naam trouwens :')) wordt dus ook voor de breedte gehaald. Linksback achter Amieux.

Hoop dat er nog échte versterkingen komen, al heb je nu in principe al een redelijke selectie.
Hij zal eerder de strijd aangaan met van Eijden dan met Amieux.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_101384388
Maar dan heb je weer twee linkspoten centaal achterin. Niet helemaal ideaal.
pi_101386180
Mwah, kan best, Nuytinck is redelijk tweebenig. Maar wellicht kan Conboy (klinkt echt als het hulpje van meesteroplichter Conman) idd ook centraal spelen, al was het bij Esbjerg toch echt een linksback. Schijnt iig een goede trap te hebben. Ben benieuwd.

Maar... zal er verder nog iets bijkomen?
I don't really come from outer space || Last.fm
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:18:15 #177
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101393952
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Conboy (klinkt echt als het hulpje van meesteroplichter Conman)
Mijn eerste associatie was Cowboy :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_101409724
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Mwah, kan best, Nuytinck is redelijk tweebenig. Maar wellicht kan Conboy (klinkt echt als het hulpje van meesteroplichter Conman) idd ook centraal spelen, al was het bij Esbjerg toch echt een linksback. Schijnt iig een goede trap te hebben. Ben benieuwd.

Maar... zal er verder nog iets bijkomen?
Aalbers was bezig met 2 andere spelers(stond in de aankondiging van Conboy op VZ)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_101410158
Op Twitter het gerucht dat Zeefuik op huurbasis naar NEC gaat.
Lijkt me prima speler, maar waarom huur..... erg jammer
Website: Sneaker-forum.nl
pi_101410236
quote:
Hopelijk heeft NEC een optie tot koop bedongen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_101416835
Leuke speler. Maar inderdaad wel jammer dat er niet geslaagd is een speler voor langere tijd aan te trekken..

Aan de andere kant kunnen ze nu afwachten hoe Ten Voorde zich ontwikkelt in Waalwijk.
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:49:08 #183
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101417007
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:34 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Hopelijk heeft NEC een optie tot koop bedongen.
Heeft een doorlopend contract in Lampenstad, zal dus wel niet
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_101417220
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:49 schreef Mark het volgende:

[..]

Heeft een doorlopend contract in Lampenstad, zal dus wel niet
Nee heeft ie idd niet. Jammer.

Begrijp overigens wel dat het niet anders is, en dat NEC nog 'n jaar moet volhouden.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_101417733
Aalbers heeft bij VI Radio gezegd dat er vanavond wellicht nóg een speler bijkomt. Middenvelder ditmaal.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_101418873
VADOCZ KOMT TERUG!
YEAH!
Transfervrij!
Wat GEIL!

Zal wel een voorbode zijn van het vertrek van Schone.

[ Bericht 35% gewijzigd door -J-D- op 31-08-2011 18:48:52 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_101419229
Carlos is een held!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_101419283
Godverdomme, ongelofelijk. Mijn favoriete NEC-speler ooit, terug bij NEC _O_
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_101419309
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Godverdomme, ongelofelijk. Mijn favoriete NEC-speler ooit, terug bij NEC.
Hopelijk haalt hij hetzelfde niveau als een paar jaar geleden!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_101419367
Jammer dat Barreto net bij Palermo heeft getekend ;)
Die mocht ook wel terugkomen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 18:54:24 #191
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_101419417
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 18:51 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Hopelijk haalt hij hetzelfde niveau als een paar jaar geleden!
Ja kan eigenlijk alleen maar tegenvallen. Maar maakt niet uit, wát een nieuws, Carlos held!

FUCK YEAH!!!! *O* *O* *O*
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_101419441
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 18:53 schreef -J-D- het volgende:
Jammer dat Barreto net bij Palermo heeft getekend ;)
Die mocht ook wel terugkomen.
haha idd.

Onze TD heeft echt goed werk geleverd in de laatste jaren. Mooie teams, mooie spelers en waarschijnlijk naar categorie 2. Hulde aan Carlos
Website: Sneaker-forum.nl
pi_101420356
Vadocz, een juweel :D
pi_101421018
Op sup forum noemde iemand even een lijstje op van aankopen van deze transferwindow:

VADOCZ (gratis)
Koolwijk (gratis)
Platje (gratis)
Nijland (huur 2,5 ton)
Zeefuik (huur)
Conboy (koop 1 miljoen kronen)
Eppel (gratis)
vd Velden (gratis)
Ibrahim (huur)
Pauwe (gratis)

Een zeer diepe buiging voor onze TD. Wordt tijd dat we als supporters eens wat terug gaan doen.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:27:36 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101423487
Wtf, hebben jullie Vadocz weer? Geweldige speler was dat toen zeg _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:36:06 #196
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_101423856
quote:
11s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:27 schreef Caland het volgende:
Wtf, hebben jullie Vadocz weer? Geweldige speler was dat toen zeg _O_
Zo zijn we ja. Parel van een voetballer, sublieme actie van Aalbers.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:37:27 #197
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_101423928
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Zo zijn we ja. Parel van een voetballer, sublieme actie van Aalbers.
Inderdaad, heel Nijmegen/alle NEC-supporters vieren volgens mij feest op dit moment. Nu selectie compleet houden, hoewel een vertrek van Schone niet ondenkbaar is.

Fejzullahu op huurbasis naar Mjallby. Is alleen maar goed.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_101424251
Zou er niet om rouwen al Schone nog weg gaat voor een mooi bedrag
pi_101424859
Mooie transfers nog op de slotdag
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:07:55 #200
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_101425593
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:37 schreef LDS het volgende:

[..]

Inderdaad, heel Nijmegen/alle NEC-supporters vieren volgens mij feest op dit moment. Nu selectie compleet houden, hoewel een vertrek van Schone niet ondenkbaar is.

Fejzullahu op huurbasis naar Mjallby. Is alleen maar goed.
Erton inruilen voor Zeefuik, dat is een nobrainer.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_101427611
quote:
0s.gif Op maandag 15 maart 2010 10:05 schreef larry91 het volgende:

[..]

Opzich kan ik het wel met je eens zijn, maar dan nog vind ik dat we een echte selectie hebben voor degradatievoetbal. We hebben een aantal aardige voetballer, ik noem een vleminckx een saidi, zomer. Maar aangevoegd met de andere is het helemaal geen samenhangend geheel.
Dat reken ik onze faal TD Aalbers aan, deze man koopt totaal verkeerd in. Een 4-3-3 selectie willen en inkopen voor een 4-4-2, dat is natuurlijk te achterlijk voor woorden. Logisch dat een 100% spits en 0% rechtsbuiten als erton gewoon niet rendeert. Dat komt door het systeem, Vloet is hier aandeel in maar persoonlijk denk ik dat ie van hogeraf heeft gehoord niet te mogen veranderen van systeem. Vanaf dan is natuurlijk aalbers compleet ongeloofwaardig.

Ik zeg Aalbers opzouten :W
Tijden veranderen :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door -J-D- op 31-08-2011 21:49:09 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_101428560
Wel jammer dat Schone nog niet verkocht is... zonde dat hij gratis weggaat volgende zomer. In de winterstop zal je niet veel vangen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_101430270
Hij zal er zelf ook wel van balen. Vind het een heerlijke voetballer, en de kritiek die hij dit prille seizoen over zich heenkrijgt gaat mij te ver, maar je ziet toch wel aan 'm dat-ie het heeft gezien hier in Nijmegen.


Babos - Will, Van Eijden, Nuytinck, Amieux - Vadocz, Koolwijk, Schöne - George, Zeefuik, Nijland

Goossens, Platje, Foor, Van der Velden, Cmovs, Conboy, Ibrahim, Wellenberg erachter.

Prima selectie zo! Al is het ff afwachten hoe het centraal achterin gaat lopen..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_101435397
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:43 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Tijden veranderen :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, tja tijden veranderen inderdaad. Zelfs ik heb het weleens fout :P. Ik geef mijn complimenten dan ook maar graag aan Aalbers. Heeft geweldig ingekocht deze zomer en ook uitstekend verkocht. Heb vaak kritiek op ze gehad maar dit is gewoon pure klasse. Ervaring doet wonderen zal ik maar zeggen!
Maar nog veel belangrijker dan mijn mening is: Vadocz terug _O_ _O_
pi_101435927
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 00:16 schreef larry91 het volgende:

[..]

Haha, tja tijden veranderen inderdaad. Zelfs ik heb het weleens fout :P. Ik geef mijn complimenten dan ook maar graag aan Aalbers. Heeft geweldig ingekocht deze zomer en ook uitstekend verkocht. Heb vaak kritiek op ze gehad maar dit is gewoon pure klasse. Ervaring doet wonderen zal ik maar zeggen!
Maar nog veel belangrijker dan mijn mening is: Vadocz terug _O_ _O_
Heb ook altijd m'n twijfels gehad bij Aalbers.
Maar ik niet anders zeggen dat hij het meer dan geweldig heeft gedaan!!!!
Hopelijk gaat er nu niemand meer weg. (aangezien het niet voor alle landen het einde van de transferperiode is)
  donderdag 1 september 2011 @ 00:39:00 #206
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101436152
Dat ik blij ben met Vadocz mag duidelijk zijn, ik heb immers zelf zijn eigen topic geopend *) En dan nog transfervrij ook! Ongelooflijk, hopelijk kan hij wederom laten zien waarom heel Nijmegen met hem wegliep.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_101440946
Mocht er een wonder gebeuren en NEC behaald dit jaar Europees voetbal, dan zie ik Goossens, Schone en Vadocz wel verlengen............ wishful thinking.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:52:14 #208
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_101509937
Uit De Gelderlander:

Vips en bedrijven laten NEC in de steek

NIJMEGEN - Het aantal leden van de Ondernemerssociëteit Regio Nijmegen (OSRN), de club van trouwe sponsors van NEC, loopt snel terug. Sinds juli is sprake van een daling van zo’n tien procent. De sponsortribune in de Goffert oogt sinds het nieuwe seizoen dan ook akelig leeg.


http://www.gelderlander.n(...)-NEC-in-de-steek.ece

Geen echte supporters blijkbaar. Of het levert gewoon te weinig op, die B2B contacten
Wie dit leest is gek
  zaterdag 3 september 2011 @ 10:23:42 #209
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_101520711
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Uit De Gelderlander:

Vips en bedrijven laten NEC in de steek

NIJMEGEN - Het aantal leden van de Ondernemerssociëteit Regio Nijmegen (OSRN), de club van trouwe sponsors van NEC, loopt snel terug. Sinds juli is sprake van een daling van zo’n tien procent. De sponsortribune in de Goffert oogt sinds het nieuwe seizoen dan ook akelig leeg.


http://www.gelderlander.n(...)-NEC-in-de-steek.ece

Geen echte supporters blijkbaar. Of het levert gewoon te weinig op, die B2B contacten
:o ;(
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_101522655
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Of het levert gewoon te weinig op, die B2B contacten
Dat vooral. Vriend van me is ook sponsor, maar z'n sponsoring bij NEC heeft nog nooit een klant opgeleverd.

Aan de andere kant zijn bedrijven natuurlijk terughoudender gezien het huidige economische klimaat.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_101527640
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 12:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Dat vooral. Vriend van me is ook sponsor, maar z'n sponsoring bij NEC heeft nog nooit een klant opgeleverd.

Aan de andere kant zijn bedrijven natuurlijk terughoudender gezien het huidige economische klimaat.
Dan zouden ze juist extra inspanningen moeten doen om aan opdrachten te komen.
Als er dan helemaal niets uit komt dan is dat niet wat NEC de ondernemers heeft voorgespiegeld, al hebben ze daar zelf geen directe schuld aan.
Misschien moet NEC zich actiever met het zakelijke deel gaan bemoeien.
Wie dit leest is gek
pi_101714066
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_101714117
quote:
Wat een koningsfoto die bij het artikel staat _O_
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  donderdag 8 september 2011 @ 16:58:10 #214
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101714446
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 16:49 schreef numero_uno het volgende:
Wat een koningsfoto die bij het artikel staat _O_
Die is goed :Y
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_101715722
quote:
Dan kan ik me Voucher inleveren voor de sponsor opdruk (mits het er fatsoenlijk uitziet).
Website: Sneaker-forum.nl
  donderdag 8 september 2011 @ 17:43:29 #216
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_101715848
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:39 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Dan kan ik me Voucher inleveren voor de sponsor opdruk (mits het er fatsoenlijk uitziet).
Ik kan me wel wat sponsor-missers heugen, ja :{
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 8 september 2011 @ 17:44:04 #217
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101715858
Jiba anyone?

En wat wordt het tegen de Superboeren?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 8 september 2011 @ 17:44:32 #218
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_101715876
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:44 schreef Mark het volgende:
Jiba anyone?

En wat wordt het tegen de Superboeren?
Ik weet het niet, ben er helaas niet bij, voor het eerst in 3 jaar vrij vervoer.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_101715983
Destijds gingen de geruchten over Menzis en Jumbo.
Ik vind alles wel prima, als het maar wat oplevert.

Tegen dr Graafschap moeten we kunnen winnen, maar zal lastig worden (denk ik)
Website: Sneaker-forum.nl
pi_101718543
In principe moet de Graafschap lukken. Heb eigenlijk meer een slecht gevoel over RKC uit dan Graafschap uit 8)7
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_101719227
Mooi dat sponsornieuws morgen, maar heb toch nog die deceptie van vorige keer in m'n achterhoofd. Even afwachten dus..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_101727281
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:48 schreef BasNijmegen het volgende:
Destijds gingen de geruchten over Menzis en Jumbo.
Ik vind alles wel prima, als het maar wat oplevert.

Tegen dr Graafschap moeten we kunnen winnen, maar zal lastig worden (denk ik)
Nou ik hoop toch niet dat jumbo erop komt...ziet er leuk uit een geel-zwart vlak op ons mooie shirt
pi_101727939
Dat zo'n nieuwe sponsor voor zo'n schok in Nederland kan zorgen... ongehoord!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_101728857
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Mooi dat sponsornieuws morgen, maar heb toch nog die deceptie van vorige keer in m'n achterhoofd. Even afwachten dus..
Jakko heeft destijds al aangegeven, dat ze op zoek waren naar een sponsor, die meer is dan een geldschieter alleen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_101745387
Voorschotje.nl dus.. :')
I don't really come from outer space || Last.fm
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:59:07 #226
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101745581
Mooie column op DTH: http://www.detrouwehonden.nl/dbid=11279/tpl=1901

Ere wie ere toekomt idd
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_101745945
Wat een bout sponsor! Maar ja... geld is geld.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_101746723
Als het maar mooi op het shirt staat ;)
I don't really come from outer space || Last.fm
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:57:37 #229
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_101747212
Tita tuinmeubelen is erger...

Dit is ook ellendig maar het levert weer wat geld op...
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:02:39 #230
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_101747323
Wat een flutsponsor.. Lelijk logo/kleur en met een dergelijk bedrijf wil je je toch niet vereenzelvigen
pi_101747510
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:02 schreef abdalfawaz het volgende:
Wat een flutsponsor.. Lelijk logo/kleur en met een dergelijk bedrijf wil je je toch niet vereenzelvigen
NEC is financieel gezien niet in staat eisen te stellen.

Logo valt wel mee toch? Tenminste, ik vermoed dat die alleen die letters en dat handje op het shirt komen te staan.
I don't really come from outer space || Last.fm
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:15:12 #232
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_101747660
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

NEC is financieel gezien niet in staat eisen te stellen.

Logo valt wel mee toch? Tenminste, ik vermoed dat die alleen die letters en dat handje op het shirt komen te staan.
Hoop het, klinkt gewoon goedkoop ;)
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:26:43 #233
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101747998
Het klinkt net zo malafide als afab
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_101748928
I don't really come from outer space || Last.fm
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:59:29 #235
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101748984
Volgend topic: een voorschotje op de overwinning nemen :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_101750941
Ziet er prima uit op het shirt: http://www.nec-nijmegen.n(...)e-shirtsponsor-n-e-c
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_101751841
quote:
Ziet er inderdaad niet slecht uit, maar zou er zelf niet mee willen rondlopen.
Website: Sneaker-forum.nl
  vrijdag 9 september 2011 @ 15:42:56 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101751893
Jezus wat goedkoop. In het rijtje tita tuinmeubelen en simpel.nl nu dus ook voorschotje.nl :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101752320
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:42 schreef Caland het volgende:
Jezus wat goedkoop. In het rijtje tita tuinmeubelen en simpel.nl nu dus ook voorschotje.nl :')
Dat dus.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_101753238
Die Coupon voor een hoofdsponsor op mijn shirt ga ik dus definitief niet gebruiken.
pi_101756593
Begrijpelijk. Vind er zelf niet zoveel mis mee, we hebben wel gekkere dingen op onze borst gehad.

Overigens start wonderkind Navarone Foor in de basis morgen :)
I don't really come from outer space || Last.fm
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:26:32 #242
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_101756647
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Begrijpelijk. Vind er zelf niet zoveel mis mee, we hebben wel gekkere dingen op onze borst gehad.

Overigens start wonderkind Navarone Foor in de basis morgen :)
Hoe spelen ze dan? :D EDIT: Al gevonden, via de gelderlander.Vermoedelijke opstelling NEC: Babos; Cmovs, Van Eijden, Nuytinck, Amieux; Foor, Schöne, Koolwijk; George, Platje, Nijland. Zeefuik en Vadocz op de bank, zij hebben nog niet genoeg getraind.

Weet niet wat ik van de hoofdsponsert moet vinden. Had een grotere naam gehoopt, maar het verneukt niet het hele shirt als toen bij Jiba.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  vrijdag 9 september 2011 @ 18:31:13 #243
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_101756795
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:26 schreef LDS het volgende:

[..]

Hoe spelen ze dan? :D EDIT: Al gevonden, via de gelderlander.Vermoedelijke opstelling NEC: Babos; Cmovs, Van Eijden, Nuytinck, Amieux; Foor, Schöne, Koolwijk; George, Platje, Nijland. Zeefuik en Vadocz op de bank, zij hebben nog niet genoeg getraind.

Weet niet wat ik van de hoofdsponsert moet vinden. Had een grotere naam gehoopt, maar het verneukt niet het hele shirt als toen bij Jiba.
Ik ben er niet blij mee, maar ook niet rouwig om. Minileningen zijn big business en het is weliswaar niet zo nobel als energy4all, maar het zal vast een hoop meer opleveren.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_101758824
morgen aanwezig in doetinchem
ik verwacht een zekere overwinning
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_101767920
De wedstrijd van morgen kan best wel eens bepalend zijn voor de rest van het seizoen. En dan puur als beeldvormer hoe NEC er nu voor staat. Hebben we scorend vermogen in huis gehaald....?
Ik ben zeer benieuwd.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_101768349
Ik ben er ook bij morgen, ik heb er bijzonder veel zin in. Op Vitesse na de meest leuke uitwedstrijd. Waarschijnlijk ook de op één na best bezochte qua uitsupporters. Bovendien een erg goede kans op winst. :D
pi_101784825
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:39 schreef BasNijmegen het volgende:
De wedstrijd van morgen kan best wel eens bepalend zijn voor de rest van het seizoen. En dan puur als beeldvormer hoe NEC er nu voor staat. Hebben we scorend vermogen in huis gehaald....?
Ik ben zeer benieuwd.
Nouja dat is misschien iets overdreven, al is het alleen al omdat Zeefuik en Vadocz op de bank starten.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  zaterdag 10 september 2011 @ 21:12:17 #248
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_101795909
Nou, ge-wel-dige pot weer :{
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_101796781
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:39 schreef BasNijmegen het volgende:
De wedstrijd van morgen kan best wel eens bepalend zijn voor de rest van het seizoen. En dan puur als beeldvormer hoe NEC er nu voor staat. Hebben we scorend vermogen in huis gehaald....?
Ik ben zeer benieuwd.
Les 1: Zeefuik geen rechtsbuiten.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_101798013
Wat slecht zeg. Nauwelijks een kans gecreëerd, en dat met zo'n creatief middenveld. Voorin bakten ze er niks van, vooral Nijland niet, die lukte het echt om iedere bal slecht te raken.
I don't really come from outer space || Last.fm
  zondag 11 september 2011 @ 12:22:36 #251
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_101811095
Te veel juichverhalen in de krant vooraf en daar gaat de ultieme motivatie en daar komt de zelfoverschatting.
Wie dit leest is gek
  zondag 11 september 2011 @ 12:24:38 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101811153
Belabberde wedstrijd zeg. Zat echt helemaal niets in aan jullie kant.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 september 2011 @ 15:16:06 #253
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_101817663
Bah bah wat een wedstrijd zeg. Voorin zeer zwak, Nijland extreem zwak. George had geluk dat hij geen rood kreeg, mag even flink op z'n flikker krijgen. Platje compleet verloren toen in het 2 spitsensysteem.

quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 12:24 schreef Caland het volgende:
Belabberde wedstrijd zeg. Zat echt helemaal niets in aan jullie kant.
Klopt, hoewel ik de instelling van de Graafschap ook erg triest vond voor een thuiswedstrijd. Je zult een seizoenskaart hebben.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_101821248
Platje en Nijland vallen enorm door de mand.
Van Eijden, Foor en Zeefuik de enige met een voldoende.

edit: misschien Koolwijk ook een voldoende, maar die oogt zo nonchalant.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 11 september 2011 @ 16:54:50 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101821801
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 15:16 schreef LDS het volgende:
Klopt, hoewel ik de instelling van de Graafschap ook erg triest vond voor een thuiswedstrijd. Je zult een seizoenskaart hebben.
Is ook zo, maar aan de andere kant weet je dat ze zo spelen. Al jarenlang zelfs.

Leuk feitje: El Kabir scoort net de 0-2 tegen AS Roma. :o
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101822926
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 15:16 schreef LDS het volgende:


Klopt, hoewel ik de instelling van de Graafschap ook erg triest vond voor een thuiswedstrijd. Je zult een seizoenskaart hebben.
Is dus tactisch zeer sterk. Hadden ze de aanval gekozen, dan hadden we sowieso meer kansen gekregen. Door defensief te spelen hebben ze 3 punten kunnen pakken. Natuurlijk is aanvallend voetbal leuker om naar te kijken, maar als het geen punten oplevert, heb ik liever defensief voetbal.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 11 september 2011 @ 19:28:43 #257
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_101827523
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Is ook zo, maar aan de andere kant weet je dat ze zo spelen. Al jarenlang zelfs.

Leuk feitje: El Kabir scoort net de 0-2 tegen AS Roma. :o
Klopt, maar wat ik eigenlijk vervelender vind is dat Ten Voorde voor RKC heeft gescoord. Die zie ik liever dan een Zeefuik, was bij NEC ook topscoorder in de voorbereiding.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  zondag 11 september 2011 @ 19:38:53 #258
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101827946
Verbaast mij eigenlijk ook dat hij het zo goed doet bij RKC. Zie niet alles van NEC, maar als ik hem wel eens zag invallen vorig seizoen vond ik het echt drie keer niks. Ook niets dat zijn talent verraadde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101828056
Ach, hij heeft amper een kans gehad in de basis. Als je zo'n speler haalt moet hij wel een stuk of 5 potjes de kans krijgen... een paar invalbeurten zegt me weinig.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 11 september 2011 @ 19:51:41 #260
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_101828590
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 19:41 schreef -J-D- het volgende:
Ach, hij heeft amper een kans gehad in de basis. Als je zo'n speler haalt moet hij wel een stuk of 5 potjes de kans krijgen... een paar invalbeurten zegt me weinig.
Nou hadden we vorig jaar natuurlijk dat Vleminckx ontbetwist was. Maar deze voorbereiding deed hij het volgens mij helemaal niet onaardig.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_101829672
Toen Vleminckx een keer geschorst of geblesseerd was, speelde hij een hele wedstrijd. Nou, dat was geen feest hoor. Iedereen zag meteen het enorme verschil tussen Björn en Ricky. Hij hield geen bal vast, voegde eigenlijk niets toe.
pi_101831159
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:11 schreef Nimma024 het volgende:
Toen Vleminckx een keer geschorst of geblesseerd was, speelde hij een hele wedstrijd. Nou, dat was geen feest hoor. Iedereen zag meteen het enorme verschil tussen Björn en Ricky. Hij hield geen bal vast, voegde eigenlijk niets toe.
1x 90 minuten is idd een mooie graadmeter.....

Voor Rick is het super om een heel seizoen in de basis te kunnen starten en te spelen in de Eredivisie. Bij NEC had hij veel minder kans op speelminuten, dus dit is voor beiden partijen het beste. Wie weet kan hij volgend jaar de vaste spits worden van NEC
Website: Sneaker-forum.nl
pi_101980700
Opstelling morgen:

--------------------Babos----------------------
Will - Nuytinck - Van Eijden - Amieux
Foor----- Koolwijk---- Vadocz- -Schone
-----------George -----Platje------------

Vadocz in de basis, vd Velden nog steeds rugklachten en er niet bij.
Met 2 spitsen dus Nijland op de bank!

Ben er zelf niet bij denk ik. Net voor 2e keer vader geworden dus even wat anders te doen :)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:43:42 #264
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_101980855
Gefeliciteerd J-D!

Meestal zijn de wedstrijden tegen NAC wel de moeite waard, hopelijk kunnen we 3 punten bijschrijven. NAC is niet bepaald in goede doen (en gaat het dit jaar zwaar krijgen, denk ik).
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_101981976
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:43 schreef Mark het volgende:
Gefeliciteerd J-D!

Meestal zijn de wedstrijden tegen NAC wel de moeite waard, hopelijk kunnen we 3 punten bijschrijven. NAC is niet bepaald in goede doen (en gaat het dit jaar zwaar krijgen, denk ik).
Inderdaad, gefeliciteerd J-D!

NAC thuis moet je gewoon winnen als je voor het linkerrijtje gaat, tegen NAC is op een of andere manier de sfeer ook altijd wel goed. Ik heb er in ieder geval zin in!
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_101983204
Doe dan Zeefuik en Platje.. :) Maar goed, wie weet is dit de gouden opstelling. We zullen het zien morgen.
  donderdag 15 september 2011 @ 17:54:30 #267
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_101983250
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:53 schreef Nimma024 het volgende:
Doe dan Zeefuik en Platje.. :)
George eruit, Platje achter Nijland en Zeefuik. Platje is toch een 10?
Look behind you! It's your ass!
pi_101995527
Nee, Platje is wel echt een aanvaller, past ook beter in een tweespitsensysteem. George is juist echt een buitenspeler, dus Zeefuik was idd logischer geweest.
Nijland eruit is terecht. Raar middenveld verder..

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:38 schreef -J-D- het volgende:

Ben er zelf niet bij denk ik. Net voor 2e keer vader geworden dus even wat anders te doen :)
Gefeliciteerd man!
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_101998096
Gefeliciteerd JD!

Nijland heeft een aantal trainingen gemist vanwege familieomstandigheden. Om die reden niet in de basis. Ben er morgen ook niet bij..... (schoon)familieweekend :(
Website: Sneaker-forum.nl
pi_102007038
Volgens de Gelderlander staat Schöne linksbuiten. Klinkt al logischer.

Nou nog Platje eruit voor Zeefuik en je hebt m.i. het sterkste NEC.
I don't really come from outer space || Last.fm
  vrijdag 16 september 2011 @ 10:06:04 #271
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_102009075
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:38 schreef -J-D- het volgende:
Opstelling morgen:

--------------------Babos----------------------
Will - Nuytinck - Van Eijden - Amieux
Foor----- Koolwijk---- Vadocz- -Schone
-----------George -----Platje------------

Vadocz in de basis, vd Velden nog steeds rugklachten en er niet bij.
Met 2 spitsen dus Nijland op de bank!

Ben er zelf niet bij denk ik. Net voor 2e keer vader geworden dus even wat anders te doen :)
Gefeliciteerd JD!

Daarnaast denk ik dat dit wel los van de aanvallers dit de beste opstelling is
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_102010569
Heb er zin in!
Van nac thuis moet je winnen, helemaal omdat nac het inderdaad erg zwaar gaat krijgen dit seizoen.
zijn er niet beter op geworden met het vertrek van amoah.
Helaas kunnen we het liedje over amoah nu ook niet zingen :(
pi_102011871
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 08:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Volgens de Gelderlander staat Schöne linksbuiten. Klinkt al logischer.

Nou nog Platje eruit voor Zeefuik en je hebt m.i. het sterkste NEC.
Tja, het is maar net hoe je het op papier zet. Schone zal ook werk op het middenveld doen en ook als halve linksbuiten spelen... Het is geen klassieke linksbuiten, natuurlijk.
4-4-2 of 4-3-3 met deze spelers zegt me weinig. George is een echte buitenspeler, maar Schone, Goossens, Nijland enz niet.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 16 september 2011 @ 17:14:47 #274
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_102023236
Wil je uberhaupt kans maken op Europees voetbal moet je deze pot gewoon winnen. Heb er vertrouwen in dat de mannen revanche nemen voor Graafschap uit!

Tot 20.00 in de Goffert! *O* *O*
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_102030018
1-0 de Nuyt! in de 2e minuut _O-
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_102034967
Zucht.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:46:19 #277
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102034988
Ligt het aan mij of heeft die Zeefuik aardig wat overgewicht?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 september 2011 @ 21:57:17 #278
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_102035632
Verliezen van De Graafschap, verliezen van NAC. Dan weet je wel weer hoe je ervoor staat.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_102044757
Niet kunnen zien vanwege tijdsverschil. Baal er wel flink van...
En zo te lezen is het ook het terugkijken niet waard.
pi_102047481
Soms schaam ik me echt als ik in de Goffert zit. 'supporters' die eigen spelers uitfluiten tijdens een wedstrijd en gaan juichen bij een wissel, echt schandalig gewoon!
Net of de spelers bewust zo spelen. Ik heb gister ook een aantal spelers vervloekt maar uitfluiten zo ik nooit doen!

Wat betreft de wedstrijd:
Vond de 1e helft best goed van NEC, jammer dat ze er geen 2-0 van maakte, dan was de wedstrijd gespeeld. Voorin zit totaal geen scorend vermogen, daar laat je het liggen.
Op naar fortuna!
pi_102057231
Bah bah bah wat slecht zeg. Niets op af te dingen dat NAC twee keer tegenscoort. Vak 080 eerste 60 min goed, na de 2-1 redelijk ondersteund. Daarna was het stil of negatief, jammer. Ook jammer het juichen om de wissel van George.

Overigens waren de spelers ontzettend slap, en moet er echt iets in de manier van voetballen/mentaliteit veranderen, anders speel je voor plek 13 14 15 op deze manier.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  zaterdag 17 september 2011 @ 19:17:53 #282
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_102063858
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 10:15 schreef Kruitdampje het volgende:
Soms schaam ik me echt als ik in de Goffert zit. 'supporters' die eigen spelers uitfluiten tijdens een wedstrijd en gaan juichen bij een wissel, echt schandalig gewoon!
Net of de spelers bewust zo spelen. Ik heb gister ook een aantal spelers vervloekt maar uitfluiten zo ik nooit doen!
Amen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 19 september 2011 @ 16:57:44 #283
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_102143490
Zelfde opstelling als NAC-thuis voor Fortuna-uit. Ben benieuwd...
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_102143641
Anders ik wel. Iemand een idee hoeveel mensen er naar Sittard gaan? Waalwijk ook wel benieuwd trouwens, moet nog kaartje bestellen voor zondag.
pi_102144233
Weekendje weg geweest en zo te horen niets gemist.
Hoe komt het dat de mannen geen beleving meer hebben op het veld....
Website: Sneaker-forum.nl
pi_102144413
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:15 schreef BasNijmegen het volgende:
Weekendje weg geweest en zo te horen niets gemist.
Hoe komt het dat de mannen geen beleving meer hebben op het veld....
Ik weet niet of het aan de beleving ligt. Ik denk meer dat het een gebrek aan scorend vermogen is. George en Schone spelen allebei erg ongelukkig. Nijland heeft echt een vormcrisis of is heel erg afgezakt. Zeefuik en Latupereissa kan ik nog niet over oordelen. Platje schiet te snel op goal en is te chaotisch op het veld. Veel van deze jongens spelen nog niet heel erg lang met elkaar, hopelijk is het een kwestie van tijd.
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:52:20 #287
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_102184908
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:20 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Ik weet niet of het aan de beleving ligt. Ik denk meer dat het een gebrek aan scorend vermogen is. George en Schone spelen allebei erg ongelukkig. Nijland heeft echt een vormcrisis of is heel erg afgezakt. Zeefuik en Latupereissa kan ik nog niet over oordelen. Platje schiet te snel op goal en is te chaotisch op het veld. Veel van deze jongens spelen nog niet heel erg lang met elkaar, hopelijk is het een kwestie van tijd.
Ja ik hoop het ook! Maar zoals het er in mijn ogen uit ziet, is het ook een beetje beleving wat mist.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_102186169
Vanavond maar eens gaan winnen
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:38:01 #289
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102186701
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:24 schreef BasNijmegen het volgende:
Vanavond maar eens gaan winnen
Maakt me niet uit, als ze maar wat vertrouwen opdoen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:47:18 #290
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_102187064
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:38 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Maakt me niet uit, als ze maar wat vertrouwen opdoen.
Dat kan alleen door te winnen als je tegen een eerstedivisionist speelt
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:09:11 #291
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_102188012
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:47 schreef Mark het volgende:

[..]

Dat kan alleen door te winnen als je tegen een eerstedivisionist speelt
Absoluut. Mocht het gebeuren dat we verliezen, is dat wel een signaal dat er direct iets om moet.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:09:54 #292
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102188041
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:09 schreef LDS het volgende:

[..]

Absoluut. Mocht het gebeuren dat we verliezen, is dat wel een signaal dat er direct iets om moet.
Wat dan?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:28:51 #293
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_102188708
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:09 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Wat dan?

werkte vorige keer goed
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:51:49 #294
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102189587
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:28 schreef numero_uno het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
werkte vorige keer goed
Weet je nog welke wedstrijd tegen welke eerste divisionist daaraan vooraf ging ;(?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:56:56 #295
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_102189797
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:51 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Weet je nog welke wedstrijd tegen welke eerste divisionist daaraan vooraf ging ;(?
En ik herinner met tevens nog dordrecht uit vorig seizoen ;( . Mag gewoon niet gebeuren, hoewel het toen bij Zwolle-thuis 'iets' slechter er voor stond.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_102189840
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:56 schreef LDS het volgende:

[..]

En ik herinner met tevens nog dordrecht uit vorig seizoen ;( . Mag gewoon niet gebeuren, hoewel het toen bij Zwolle-thuis 'iets' slechter er voor stond.
De tegengoals vielen toen heel kinderachtig. Op 5e klasse niveau. Kan me herinneren dat Ten Voorde er nog 1/2 inknikte
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:20:47 #297
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_102190836
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:51 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Weet je nog welke wedstrijd tegen welke eerste divisionist daaraan vooraf ging ;(?
helaas helaas....

het half jaar erop staat me wel goed bij :)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:21:29 #298
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_102190851
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:20 schreef numero_uno het volgende:

[..]

helaas helaas....

het half jaar erop staat me wel goed bij :)
Hahaha we denken even met weemoed terug hahaha.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_102194891
Fortuna 1-0 voor :(
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 20 september 2011 @ 20:47:33 #300
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102195103
1-0.. Jeetje.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_102195161
tegen eindhoven uit was ook leuk :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')