abonnement Unibet Coolblue
pi_100646003
Welkom in het officiële Rollercoaster Tycoon - topic! *O*

Sites:
www.rctholland.nl, www.rct-guide.nl en www.nedesigns.com.

Cheats:
Om een cheat te gebruiken moet je de naam van een van je bezoekers veranderen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alle cheats werken op elke versie!

Cheats 2:
Om een cheat te gebruiken moet je de naam van een van je bezoekers veranderen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alle cheats werken op elke versie!
Het spel maakt onderscheid tussen hoofdletters en kleine letters, dus de eerste gast kan je Chris Sawyer noemen, de tweede CHris Sawyer, de derde ChRis Sawyer enz.


Basis opstelling voor een succesvol park:
- 5 Achtbanen
- 1 Waterachtbaan
- 2 Draaimolens
- 1 Spookhuis
- 10 Wachtrijen van elk 10 blokjes
- 2 Ballonnen kraampje
- 3 Eet krampjes ( Wat voor eten/drinken is, mag jij weten)

RCT2 in Windowed Mode:
In RCT2 is het niet mogelijk om het spel in windowed mode te draaien, MAAR!
Hier is een Work-A-Round voor. Als je VMWare/VirtualPC download en een virtuele machine maakt kan je daarin RCT2 draaien en heb je 'windowed mode' versie! 8-)

Sandbox scenarios RCT2:
http://uploads.kexx.net/LeegVeelgeld.SC6
http://www.mrmanuel.nl/upload/AeternaPark.SC6
Plaatsen in de scenarios map.
Snel naar de map.. Windowslogo+R -> %programfiles%/Infogrames/RollerCoaster Tycoon 2/Scenarios


Vorige delen:
Topicreeks: Rollercoaster Tycoon

Beste screenshots vorige topics:
-
-
http://img826.imageshack.us/img826/1710/arizanopark.png (copy/paste deze link) -

Veel plezier en keep it On-Topic! ^O^


Vervolg topic openen? Gebruik deze OP -> http://wiki.fok.nl/index.php/OP/RollerCoasterTycoon
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:59:11 #2
351438 DolfijntjesLove
Haan33 is een beest
pi_100646504
RCT3 is echt verslavend!
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
pi_100646519
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:59 schreef DolfijntjesLove het volgende:
RCT3 is echt verslavend!
Alle RCT spellen zijn verslafend ;)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100647743
Toevallig afgelopen week weer eens geïnstalleerd :D Bazenspel :7
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_100647747
quote:
Basis opstelling voor een succesvol park:
- 5 Achtbanen
- 1 Waterachtbaan
- 2 Draaimolens
- 1 Spookhuis
- 10 Wachtrijen van elk 10 blokjes
- 2 Ballonnen kraampje
- 3 Eet krampjes ( Wat voor eten/drinken is, mag jij weten)
5 achtbanen is wat weinig.
Een waterachtbaan bouwde ik nooit, veel te lomp. Alleen die waterglijbaan vond ik wel geinig, lekker goedkoop toch een leuke baan bouwen.
2 draaimolens? Ik zet nòoit dubbele attracties in mijn parken. Als mijn gasten in de draaimolen willen gaan ze maar naar die ene draaimolen.
Spookhuis is geen vereiste, maar ik bouw er wel altijd in, puur en alleen omdat ik vind dat er 1 thuis hoort in een attractiepark, net als de draaimolen (al bouw ik die ook voor de muziek).
Ballonnenkraampjes zijn een leuke gimmick, maar waarom heb je die nodig voor een succesvol park? Die dingen zijn alleen leuk omdat alle bezoekers hun ballon loslaten als je een scenario hebt gehaald. Rijk word je daar toch niet van.
Eten en drinken, niet teveel van neerzetten, beter 1 hamburgertent en 1 frisdrankkraam ergens centraal plaatsen, samen met een toilet. Dan blijft dat allemaal lekker winstgevend. Als je meerdere kraampjes neerzet gaan ze al snel verlies draaien. Infokiosken uitgezonderd!

Die wachtrijen :S Gewoon lang genoeg maken zodat ze altijd vol zijn.

Aanvullende regels voor een goed park met goede attracties naar mijn idee:
- Achtbanen hebben altijd een zo groot mogelijk station.
- Achtbanen hebben zoveel mogelijk karretjes. 3 treinen van 6 karretjes is dus beter dan 2 treinen van 8 karretjes.
- Go! Karts in ieder park!
- Informatiekiosken bij de ingang vòor de eerste splitsing van je pad, zodat ìedere bezoeker er langs mòet. Probeer iedere bezoeker een plattegrond aan te smeren. Dat scheelt een hoop gezeik.
- Bankjes bij de uitgangen van heftige attracties zodat misselijke gasten kunnen zitten, dan kotsen ze veel minder snel waardoor je minder personeel nodig hebt.
- Achtbaantreinen nooit harder dan 14km/u een station in laten rijden voor het geval de stationsremmen een keer stuk gaan. Gaan ze harder dan ontploft je achtbaan gegarandeerd bij zo'n defect.
- Zorg voor genoeg paden, zodat je gasten niet constant schreeuwen dat het zo druk is in je park.
- Zorg wel dat je paden ergens heen leiden. Een pad van 2 km lang dat alleen maar rond loopt vinden je gasten niet leuk. Dus zet attracties langs de paden.
- Probeer geen pleinen aan te leggen. Iedere gast bepaald bij ìeder kruispunt van paden waar hij heen gaat. Een plein is niets anders dan een enorme berg kruispunten.
- Doolhoven zijn het moeilijkst voor je gasten als ze bestaan uit een enorm plein. Zie de tip hiervoor voor uitleg. Een doolhof ziet er dan alleen wel erg saai uit, dus maak een mooi doolhof met hier en daar wat pleintjes.
pi_100648180
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:43 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

5 achtbanen is wat weinig.
Een waterachtbaan bouwde ik nooit, veel te lomp. Alleen die waterglijbaan vond ik wel geinig, lekker goedkoop toch een leuke baan bouwen.
2 draaimolens? Ik zet nòoit dubbele attracties in mijn parken. Als mijn gasten in de draaimolen willen gaan ze maar naar die ene draaimolen.
Spookhuis is geen vereiste, maar ik bouw er wel altijd in, puur en alleen omdat ik vind dat er 1 thuis hoort in een attractiepark, net als de draaimolen (al bouw ik die ook voor de muziek).
Ballonnenkraampjes zijn een leuke gimmick, maar waarom heb je die nodig voor een succesvol park? Die dingen zijn alleen leuk omdat alle bezoekers hun ballon loslaten als je een scenario hebt gehaald. Rijk word je daar toch niet van.
Eten en drinken, niet teveel van neerzetten, beter 1 hamburgertent en 1 frisdrankkraam ergens centraal plaatsen, samen met een toilet. Dan blijft dat allemaal lekker winstgevend. Als je meerdere kraampjes neerzet gaan ze al snel verlies draaien. Infokiosken uitgezonderd!

Die wachtrijen :S Gewoon lang genoeg maken zodat ze altijd vol zijn.

Aanvullende regels voor een goed park met goede attracties naar mijn idee:
- Achtbanen hebben altijd een zo groot mogelijk station.
- Achtbanen hebben zoveel mogelijk karretjes. 3 treinen van 6 karretjes is dus beter dan 2 treinen van 8 karretjes.
- Go! Karts in ieder park!
- Informatiekiosken bij de ingang vòor de eerste splitsing van je pad, zodat ìedere bezoeker er langs mòet. Probeer iedere bezoeker een plattegrond aan te smeren. Dat scheelt een hoop gezeik.
- Bankjes bij de uitgangen van heftige attracties zodat misselijke gasten kunnen zitten, dan kotsen ze veel minder snel waardoor je minder personeel nodig hebt.
- Achtbaantreinen nooit harder dan 14km/u een station in laten rijden voor het geval de stationsremmen een keer stuk gaan. Gaan ze harder dan ontploft je achtbaan gegarandeerd bij zo'n defect.
- Zorg voor genoeg paden, zodat je gasten niet constant schreeuwen dat het zo druk is in je park.
- Zorg wel dat je paden ergens heen leiden. Een pad van 2 km lang dat alleen maar rond loopt vinden je gasten niet leuk. Dus zet attracties langs de paden.
- Probeer geen pleinen aan te leggen. Iedere gast bepaald bij ìeder kruispunt van paden waar hij heen gaat. Een plein is niets anders dan een enorme berg kruispunten.
- Doolhoven zijn het moeilijkst voor je gasten als ze bestaan uit een enorm plein. Zie de tip hiervoor voor uitleg. Een doolhof ziet er dan alleen wel erg saai uit, dus maak een mooi doolhof met hier en daar wat pleintjes.
Goede tips, maar dit is wel alleen van toepassing op RCT1 en RCT2? Want RCT3 heeft geloof ik hele andere gameplay. En ik heb een park met 62 kraampjes en ze maken stuk voor stuk winst.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rezania op 12-08-2011 18:30:18 ]
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:40:53 #7
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_100649413
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:57 schreef Rezania het volgende:

[..]

Goede tips, maar dit is wel alleen van toepassing op RCT1 en RCT2? Want RCT3 heeft geloof ik hele andere gameplay. En ik heb een park met 62 kraampjes en ze maken stuk voor stuk winst.
Zijn wel goede tips inderdaad, maar enkele zijn mijn inziens enkel op 1 en 2 van toepassing.
3 heeft geen last van verdwaalde mensen door pleinen. Daar is een plein ook echt een plein in tegenstelling tot 1 en 2.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_100649683
Go karts zijn in parken waar de gasten veel spanning willen erg snel klaar.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_100649731
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Go karts zijn in parken waar de gasten veel spanning willen erg snel klaar.
Als ze spanning willen, bouw je toch gewoon een achtbaan? Hoezo zou je klooien met Go Karts?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100649767
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:51 schreef Rezania het volgende:

[..]

Als ze spanning willen, bouw je toch gewoon een achtbaan? Hoezo zou je klooien met Go Karts?
Ik reageer op Swiffmeister.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_100649882
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ik reageer op Swiffmeister.
Oh, ik dacht dat je het met hem eens was 8)7
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100658871
Kijk ik even op de klok, ben ik al bijna 5 uur achter elkaar met RCT 2 bezig :@
pi_100659080
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:57 schreef Rezania het volgende:

[..]

Goede tips, maar dit is wel alleen van toepassing op RCT1 en RCT2? Want RCT3 heeft geloof ik hele andere gameplay. En ik heb een park met 62 kraampjes en ze maken stuk voor stuk winst.
Ik heb RCT3 slechts een paar keer gespeeld toen hij uitkwam en mijn conclusie was dat ze RCT verneukt hadden. Dus uiteraard zijn ze voor 1 en 2 bedoelt.

Tja, Go! Karts. Vooral in deel 1 doen die het altijd goed hier. Wellicht komt dat omdat ik ze vaak boven en dan onder de grond laat gaan waardoor de spanning stijgt (werkt ook goed bij achtbanen). En ik maak de baan altijd erg lang met veel bochten en hellingen en dan 3 keer rond laten gaan. Veel winst maakt het spul dan niet, maar het maakt geen verlies en de rijen staan altijd vol. Zeker in de parken waarin je toch maar een paar jaar de tijd hebt is het een fijne attractie.
pi_100659086
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:44 schreef ArnosL het volgende:
Kijk ik even op de klok, ben ik al bijna 5 uur achter elkaar met RCT 2 bezig :@
Ik wou het net gaan spelen :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100659132
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:49 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Ik heb RCT3 slechts een paar keer gespeeld toen hij uitkwam en mijn conclusie was dat ze RCT verneukt hadden. Dus uiteraard zijn ze voor 1 en 2 bedoelt.

Tja, Go! Karts. Vooral in deel 1 doen die het altijd goed hier. Wellicht komt dat omdat ik ze vaak boven en dan onder de grond laat gaan. En ik maak de baan altijd erg lang met veel bochten en hellingen en dan 3 keer rond laten gaan. Veel winst maakt het spul dan niet, maar het maakt geen verlies en de rijen staan altijd vol. Zeker in de parken waarin je toch maar een paar jaar de tijd hebt is het een fijne attractie.
In RCT3 gaat de inspecteur dan klagen dat de rit te lang duurt :') Grootste fout die ze ooit hebben gemaakt, die inspecteur. Hopelijk verwijderen ze hem in RCT4.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100659230
Ik hoop dat er een RCT 2.1 komt ipv RCT4.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_100659421
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik hoop dat er een RCT 2.1 komt ipv RCT4.
Dat zou cool zijn :D
Wat ik wel fijn zou vinden is traploos inzoomen en iets meer aanzichten dan de huidige 4. Vooral bij het bouwen van een achtbaan is dat wel prettig. Maar maak het aub niet 3D zoals bij RCT3. Dat is echt zo fokking irritant! Als ik 3D aan de gang wil start ik SolidWorks of Solid Edge wel op.

Ow, en dat ze dan de graaffuncties van 1 terug plaatsen. Dat je ineens een heel vlak hellend/heuvel kunt maken als je bij 1x1 op het pijltje naar beneden drukt. Waarom is dat er eigenlijk uitgehaald?! Nu moet je iedere keer als je een berg wilt bouwen iedere tegel apart schuin maken als je het netjes glooiend wilt hebben.

Uiteraard wil ik ook mee kunnen rijden met mijn eigen achtbanen :P
pi_100659477
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik hoop dat er een RCT 2.1 komt ipv RCT4.
pi_100659692
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 22:57 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Dat zou cool zijn :D
Wat ik wel fijn zou vinden is traploos inzoomen en iets meer aanzichten dan de huidige 4. Vooral bij het bouwen van een achtbaan is dat wel prettig. Maar maak het aub niet 3D zoals bij RCT3. Dat is echt zo fokking irritant! Als ik 3D aan de gang wil start ik SolidWorks of Solid Edge wel op.

Ow, en dat ze dan de graaffuncties van 1 terug plaatsen. Dat je ineens een heel vlak hellend/heuvel kunt maken als je bij 1x1 op het pijltje naar beneden drukt. Waarom is dat er eigenlijk uitgehaald?! Nu moet je iedere keer als je een berg wilt bouwen iedere tegel apart schuin maken als je het netjes glooiend wilt hebben.

Uiteraard wil ik ook mee kunnen rijden met mijn eigen achtbanen :P
Hoezo is het 3D van RCT3 irritant dan? Kijk het is even wennen als je RCT2 gewend bent, maar bij loopt het allemaal heel vloeiend nu. En ja, die graaffuncties van RCT1 moeten terug komen
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:29:41 #20
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_100660978
Vind dat 3D juist wel handig tijdens het bouwen van attracties in plaats van dat je vastzit aan de vier stappen zoals in 1 en 2.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:53:24 #21
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_100661951
Ik bouwde altijd een kartbaan die om heel het park heen ging met hier en daar wat afdalingen en bochtjes :') De gasten vonden hem geniaal. Damn nou heb ik ook weer zin :(
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:54:36 #22
182073 invine
blablabla etc.
pi_100662004
Go! Karts werken voor geen meter in een park waar mensen extreme attracties willen.. zelfde voor boomstam attractie enzo..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:57:10 #23
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_100662113
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:54 schreef invine het volgende:
Go! Karts werken voor geen meter in een park waar mensen extreme attracties willen.. zelfde voor boomstam attractie enzo..
Nou naar ik mij kan herinneren vonden ze die kartbaan juist erg extreem. Puur omdat ie zo lang duurde. Vroeger wist ook precies hoe ik een achtbaan moest bouwen om hem een bepaalde intensiteit te geven, maar dat zit er nu niet meer in ben ik bang :')
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_100662656
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:57 schreef Equites het volgende:

[..]

Nou naar ik mij kan herinneren vonden ze die kartbaan juist erg extreem. Puur omdat ie zo lang duurde. Vroeger wist ook precies hoe ik een achtbaan moest bouwen om hem een bepaalde intensiteit te geven, maar dat zit er nu niet meer in ben ik bang :')
Gewoon zo veel mogelijk scherpe bochten, makkelijk :P Verwacht alleen niet veel opwinding. Voor opwinding moet het treintje net aan de looping halen, begrijp je.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100664411
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 23:54 schreef invine het volgende:
Go! Karts werken voor geen meter in een park waar mensen extreme attracties willen.. zelfde voor boomstam attractie enzo..
Mja, maar het aantal scenario's waar alleen maar gasten rondlopen die extreme achtbanen willen zijn op 1 hand te tellen.
Vandaar mijn stelling: Een kartbaan is over het algemeen genomen een prima toevoeging voor een park.
pi_100664472
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 00:58 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Mja, maar het aantal scenario's waar alleen maar gasten rondlopen die extreme achtbanen willen zijn op 1 hand te tellen.
Vandaar mijn stelling: Een kartbaan is over het algemeen genomen een prima toevoeging voor een park.
Ik heb eigenlijk nog nooit een kartbaan gebouwd in RCT3, ik zal eens kijken of het daar populair is.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 10:59:35 #27
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_100671610
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 01:00 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nog nooit een kartbaan gebouwd in RCT3, ik zal eens kijken of het daar populair is.
Daar zijn ze lang niet meer zo populair als in de vorige delen. En je kan er ook niet meer zoveel voor vragen. -O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_100672015
Kartbanen lopen bij mij als een tiet, kan gerust 7 euro vragen voor 1 rondje _O_
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 11:31:23 #29
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_100672149
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:24 schreef 9611Niels het volgende:
Kartbanen lopen bij mij als een tiet, kan gerust 7 euro vragen voor 1 rondje _O_
In deel 3? Want in 1 en 2 lukt mij dat ook wel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:37:45 #30
182073 invine
blablabla etc.
pi_100674473
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 00:58 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Mja, maar het aantal scenario's waar alleen maar gasten rondlopen die extreme achtbanen willen zijn op 1 hand te tellen.
Vandaar mijn stelling: Een kartbaan is over het algemeen genomen een prima toevoeging voor een park.
Klopt :) maak hem ook altijd!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_100674527
Kartbanen zijn ook mijn favo attractie om te bouwen, meestal behoorlijk lang en kan er zo een tientje voor vragen (let wel, in RCT1) :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_100675368
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kartbanen zijn ook mijn favo attractie om te bouwen, meestal behoorlijk lang en kan er zo een tientje voor vragen (let wel, in RCT1) :9
heb je wat voorbeeldjes? (screenshots het liefst, e.v.t. trackdesigns?)
pi_100675433
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 14:08 schreef mschol het volgende:

[..]

heb je wat voorbeeldjes? (screenshots het liefst, e.v.t. trackdesigns?)
Nee, da's al van een tijdje terug ;) Ben pas geleden weer eens begonnen, maar heb nog niet veel in dat park.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_100675893
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Nee, da's al van een tijdje terug ;) Ben pas geleden weer eens begonnen, maar heb nog niet veel in dat park.
net eff rct2 opgestart.. zie dat ik in m'n track pack al een leuke heb:
excitement: 16.7
Intensity: 2.5
nausea: 0.6
ride lenght: 2,629m
pi_100676859
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 11:24 schreef 9611Niels het volgende:
Kartbanen lopen bij mij als een tiet, kan gerust 7 euro vragen voor 1 rondje _O_
Ik heb een achtbaan waar ik gerust ¤10,- kan vragen voor 1 rondje van 30 seconden, dan loop je pas echt goed binnen :)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100679349
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 14:27 schreef mschol het volgende:

[..]

net eff rct2 opgestart.. zie dat ik in m'n track pack al een leuke heb:
excitement: 16.7
Intensity: 2.5
nausea: 0.6
ride lenght: 2,629m
Nice :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_100679567
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 14:58 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik heb een achtbaan waar ik gerust ¤10,- kan vragen voor 1 rondje van 30 seconden, dan loop je pas echt goed binnen :)
Excitement waarde = entreegeld (afgerond naar boven). Gewoon je hele park vol achtbanen en stoere attracties en je loopt binnen :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_100679670
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:26 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Excitement waarde = entreegeld (afgerond naar boven). Gewoon je hele park vol achtbanen en stoere attracties en je loopt binnen :)
Niet dat ik er wat aan heb, ik speel namelijk sandbox mode :P Maar ik zal even screenshot uploaden van die achtbaan.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100680012
Mijn populairste achtbaan ooit:







Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100680059
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:40 schreef Rezania het volgende:
Mijn populairste achtbaan ooit:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Beetje kort en kaal, vind je niet?
pi_100680187
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:43 schreef GordonRamsay het volgende:

[..]

Beetje kort en kaal, vind je niet?
Ik had ff snel een sandbox geopend en daar die achtbaan in gepleurd. Ik moet hem nog aankleden enzo. Een ritje duurt trouwens 2 minuten, dat vind ik lang genoeg. Het gaat er gewoon om dat hij populair is en veel geld oplevert, zolang ik maar binnen loop :P

[ Bericht 13% gewijzigd door Rezania op 13-08-2011 16:57:38 ]
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100682669
Lol, ben blij dat die achtbaan in het echt niet bestaat!
5g! Dat is genoeg voor een instant Black-out!
Bij 6g treed bewusteloosheid op!

Ik zag in het vorige topic (pagina 3vd7) al een achtbaan met verticaal max 13g. Dat is meer dan een straaljagerpiloot gehuld in een drukpak te verwerken krijgt! En ook een achtbaan met 7g lateraal en ruim 7g verticaal. Bij beide achtbanen zaten niet eens hele extreme specs wat spanning, intensiteit en misselijkmakendheid (of hoe noem je dat) betreft.

Klopt de berekening van RCT3 gewoon niet, of leven er super-mensen in de wereld van RCT3 die dat soort versnellingen en krachten gewoon aankunnen?

[ Bericht 3% gewijzigd door SwiffMeister op 13-08-2011 18:17:35 ]
pi_100682956
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:10 schreef SwiffMeister het volgende:
Lol, ben blij dat die achtbaan in het echt niet bestaat!
5g! Dat is genoeg voor een instant Black-out!
Bij 6g treed bewusteloosheid op!

Ik zag in het vorige topic (pagina 3vd7) al een achtbaan met verticaal max 13g. Dat is meer dan een straaljagerpiloot gehuld in een drukpak te verwerken krijgt! En ook een achtbaan met 7g lateraal en ruim 7g verticaal. Bij beide achtbanen zaten niet eens hele extreme specs wat spanning, intensiteit en misselijkmakendheid (of hoe noem je dat) betreft.

Klopt de berekening van RCT3 gewoon niet, of leven er super-mensen in de wereld van RCT3 die dat soort versnellingen en krachten gewoon aankunnen?
de oplossing: het is een spel :Y)
pi_100683230
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:21 schreef mschol het volgende:

[..]

de oplossing: het is een spel :Y)
_O-
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_100683871
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:10 schreef SwiffMeister het volgende:
Lol, ben blij dat die achtbaan in het echt niet bestaat!
5g! Dat is genoeg voor een instant Black-out!
Bij 6g treed bewusteloosheid op!

Ik zag in het vorige topic (pagina 3vd7) al een achtbaan met verticaal max 13g. Dat is meer dan een straaljagerpiloot gehuld in een drukpak te verwerken krijgt! En ook een achtbaan met 7g lateraal en ruim 7g verticaal. Bij beide achtbanen zaten niet eens hele extreme specs wat spanning, intensiteit en misselijkmakendheid (of hoe noem je dat) betreft.

Klopt de berekening van RCT3 gewoon niet, of leven er super-mensen in de wereld van RCT3 die dat soort versnellingen en krachten gewoon aankunnen?
Even voorop stellen dat RCT3 gewoon een spel is :P

Maar het heeft vast ook te maken met hoe lang de blootstelling aan die G krachten zijn :P al lijkt het me sowieso niet gezond, die G krachten zijn vast van die uitschietertjes die je heel even hebt.

En anders is het toch nog een euthanasie coaster
pi_100692201
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:10 schreef SwiffMeister het volgende:
Lol, ben blij dat die achtbaan in het echt niet bestaat!
5g! Dat is genoeg voor een instant Black-out!
Bij 6g treed bewusteloosheid op!

Ik zag in het vorige topic (pagina 3vd7) al een achtbaan met verticaal max 13g. Dat is meer dan een straaljagerpiloot gehuld in een drukpak te verwerken krijgt! En ook een achtbaan met 7g lateraal en ruim 7g verticaal. Bij beide achtbanen zaten niet eens hele extreme specs wat spanning, intensiteit en misselijkmakendheid (of hoe noem je dat) betreft.

Klopt de berekening van RCT3 gewoon niet, of leven er super-mensen in de wereld van RCT3 die dat soort versnellingen en krachten gewoon aankunnen?
Helaas gaan mensen niet dood in het spel, ze verdrinken niet eens ;(

Als je dia achtbaan al gevaarlijk vond, moet je eens naar deze achtbaan kijken:






Wat een dodelijke meesterwerk hè? :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100738865
@Rezania; Ik vind het geen meesterwerk maar een belachelijk gevaarte.

Kunnen mensen in RCT3 niet verdrinken?!
Wat belachelijk...

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:49 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Even voorop stellen dat RCT3 gewoon een spel is :P

Maar het heeft vast ook te maken met hoe lang de blootstelling aan die G krachten zijn :P al lijkt het me sowieso niet gezond, die G krachten zijn vast van die uitschietertjes die je heel even hebt.

En anders is het toch nog een euthanasie coaster
Klopt. In het echte leven is er een absoluut maximum van (ik geloof) 5g voor achtbanen. Met als voorwaarden dat de druk langzaam word opgebouwd en exact verticaal op de lichamen van de mensen drukt zodat het hoofd op de nekwervels word gedrukt zodat het hoofd dus ondersteund wordt. Daarbij moet de druk geleidelijk aan opgebouwd worden.

Als je de coasters ziet in het vorige topic word aan beide niet voldaan.

Tja, RCT is een spel idd en hoeft dus niet hetzelfde te doen als in de echte wereld, maar een beetje realiteit mag toch wel? Kom op zeg, een klap van 6 of 7g lateraal, dat kan echt niet. Dat is gelijk aan 7 maal je lichaamsgewicht. Vergelijkbaar dus met van de zijkant aangereden worden door een kleine auto van eind jaren 80 of begin jaren 90. Dat overleef je niet.
pi_100740454
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:21 schreef SwiffMeister het volgende:
@Rezania; Ik vind het geen meesterwerk maar een belachelijk gevaarte.
whut? :')

geen meesterwerk idd, maar als de specs goed zijn een goudmijn :)
pi_100740803
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:51 schreef mschol het volgende:

[..]

whut? :')

geen meesterwerk idd, maar als de specs goed zijn een goudmijn :)
De opwinding is 0,03 terwijl de intensiteit 22 is. Daar gaat echt niemand in, helaas ;(
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100740894
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:21 schreef SwiffMeister het volgende:
@Rezania; Ik vind het geen meesterwerk maar een belachelijk gevaarte.

Kunnen mensen in RCT3 niet verdrinken?!
Wat belachelijk...
Ik bedoelde met meesterwerk dat het extreem is, niet dat het mooi is of zo. En ja, het is belachelijk dat mensen niet kunnen verdrinken in RCT3, ze moeten dat weer mogelijk maken in RCT4.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100747436
Dit kan toch nooit kloppen?






Gebaseerd op dit 'meesterwerk':
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100747459
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 04:19 schreef Rezania het volgende:
Dit kan toch nooit kloppen?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Gebaseerd op dit 'meesterwerk':
Wat kan er niet aan kloppen dan>?
pi_100747474
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 04:22 schreef GordonRamsay het volgende:

[..]

Wat kan er niet aan kloppen dan>?
Kijk eens naar de cijfers rechtsonder bij het eerste plaatje. In oude RCT1 en RCT2 had deze achtbaan die waardes nooit gehaald. Deze achtbaan hoort die waardes ook helemaal niet te halen, daarvoor is hij te veilig en langzaam.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100747546
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 04:24 schreef Rezania het volgende:

[..]

Kijk eens naar de cijfers rechtsonder bij het eerste plaatje. In oude RCT1 en RCT2 had deze achtbaan die waardes nooit gehaald. Deze achtbaan hoort die waardes ook helemaal niet te halen, daarvoor is hij te veilig en langzaam.
Probeer een rem voor de laatste bocht die em tot bijna stilstand afremt.
pi_100747688
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 04:31 schreef GordonRamsay het volgende:

[..]

Probeer een rem voor de laatste bocht die em tot bijna stilstand afremt.
Ja, ik zal het eens proberen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100748153
Ik heb originele cd-rom van het spel, en toch krijg ik het niet voor elkaar om via daemon-lite, een ghostcopy te maken zodat ik geen cd-rom meer nodig heb elke keer als ik t wil gaan spelen.. }:|
Originele cd-rom van gold of platinum edition, samen met wild extension...
Wie o wie kan me ff helpen?

[edit] Ow ja, ik krijg het wel voor elkaar om via deamon te laden, en het "hoofdscherm" tevoorschijn te tonen. Maar als ikd an op "spelen" klik, krijg ik een pop-up van avast, dat ik hem in "sandmodus van Avast" moet openen, en vervolgens sluit hij af.. :?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_100748183
quote:
13s.gif Op maandag 15 augustus 2011 06:17 schreef theKiD het volgende:
Ik heb originele cd-rom van het spel, en toch krijg ik het niet voor elkaar om via daemon-lite, een ghostcopy te maken zodat ik geen cd-rom meer nodig heb elke keer als ik t wil gaan spelen.. }:|
Originele cd-rom van gold of platinum edition, samen met wild extension...
Wie o wie kan me ff helpen?

[edit] Ow ja, ik krijg het wel voor elkaar om via deamon te laden, en het "hoofdscherm" tevoorschijn te tonen. Maar als ikd an op "spelen" klik, krijg ik een pop-up van avast, dat ik hem in "sandmodus van Avast" moet openen, en vervolgens sluit hij af.. :?
Gewoon ff een no-cd downloaden van gamecopyworld.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100748337
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 06:24 schreef Rezania het volgende:

[..]

Gewoon ff een no-cd downloaden van gamecopyworld.
Ik zit nu op me werk, daar kan ik t niet nakijken, maar gisteren toen ik daar heb gekeken, heb ik t niet daar gedownload. Alleen weet nu ff niet meer waarom.. :') Zal vanmiddag nog eens kijken of ik t voor elkaar krijg. Het stomme is dat ik bij me vorige laptop geen enkel probleem had om het via deamon-lite te doen..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_100756793
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 07:05 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik zit nu op me werk, daar kan ik t niet nakijken, maar gisteren toen ik daar heb gekeken, heb ik t niet daar gedownload. Alleen weet nu ff niet meer waarom.. :') Zal vanmiddag nog eens kijken of ik t voor elkaar krijg. Het stomme is dat ik bij me vorige laptop geen enkel probleem had om het via deamon-lite te doen..
Done! Cheers!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_100756809
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:25 schreef theKiD het volgende:

[..]

Done! Cheers!
Graag gedaan :)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100769779
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 04:24 schreef Rezania het volgende:

[..]

Kijk eens naar de cijfers rechtsonder bij het eerste plaatje. In oude RCT1 en RCT2 had deze achtbaan die waardes nooit gehaald. Deze achtbaan hoort die waardes ook helemaal niet te halen, daarvoor is hij te veilig en langzaam.
RCT3 is ook een slecht en totaal onrealistisch spel. Dat roep ik al sinds het is uitgebracht.
Kun je aub ook stoppen met het posten van 4 keer hetzelfde plaatje van 1 achtbaan?
Gewoon de specs hier droppen is genoeg dat hoeft niet met de hele achtbaan er 3 of 4 keer bij.
pi_100812524
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:29 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

RCT3 is ook een slecht en totaal onrealistisch spel. Dat roep ik al sinds het is uitgebracht.
Kun je aub ook stoppen met het posten van 4 keer hetzelfde plaatje van 1 achtbaan?
Gewoon de specs hier droppen is genoeg dat hoeft niet met de hele achtbaan er 3 of 4 keer bij.
Hey drol niemand verplicht je dit topic te lezen.

Vr groet.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:31:48 #63
182073 invine
blablabla etc.
pi_100813607
Toch vind ik RTC3 minder indrukwekkend dan 1 of 2 :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_100816972
Ik heb sinds kort RCT3 en ik had een sandbox park die onwijs goed liep. Nu heb ik 1200 gasten in mijn park en ze gaan nergens meer in. Alle rijen zijn leeg terwijl iedereen in het park loopt. Iemand enig idee waarom? Niemand zegt iets over dat de attracties te duur zijn oid.
pi_100817101
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:58 schreef Keelaap het volgende:
Ik heb sinds kort RCT3 en ik had een sandbox park die onwijs goed liep. Nu heb ik 1200 gasten in mijn park en ze gaan nergens meer in. Alle rijen zijn leeg terwijl iedereen in het park loopt. Iemand enig idee waarom? Niemand zegt iets over dat de attracties te duur zijn oid.
Zijn je achtbanen niet te intens? Als dat het geval is gaan de gasten er niet in. En misschien zijn je attracties idd te duur, zet de prijs gewoon op een euro, geld maakt toch niks uit in een sandbox park.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100818519
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:02 schreef Rezania het volgende:

[..]

Zijn je achtbanen niet te intens? Als dat het geval is gaan de gasten er niet in. En misschien zijn je attracties idd te duur, zet de prijs gewoon op een euro, geld maakt toch niks uit in een sandbox park.
Nee, het gaat niet alleen om de achtbanen maar om elke attractie.
pi_100818532
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:17 schreef IemandNiemand het volgende:

[..]

Sodemieter op dan.
Omdat ik 1 van de 3 delen slecht vind zeker?
RCT1 en 2 behoren tot de beste games die er zijn en daar is dit topic ook voor.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:31 schreef invine het volgende:
Toch vind ik RTC3 minder indrukwekkend dan 1 of 2 :)
Dat dus.
pi_100818649
Laten we het hier gezellig houden, derhalve een muziekje!

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_100818666
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:36 schreef Keelaap het volgende:

[..]

Nee, het gaat niet alleen om de achtbanen maar om elke attractie.
Zijn je attracties wel open? :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100819280
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:40 schreef Rezania het volgende:

[..]

Zijn je attracties wel open? :P
Idd :')

Klik op het Rode bolletje rechtsonder als je een attractie hebt geselecteerd
pi_100819489
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 17:31 schreef invine het volgende:
Toch vind ik RTC3 minder indrukwekkend dan 1 of 2 :)
Ik zie niet wat er mis is met RCT 3. Mooie graphics, veel attracties en veeeel meer mogelijkheden wat betreft achtbaantypen.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:58:05 #72
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_100819602
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:55 schreef GordonRamsay het volgende:

[..]

Ik zie niet wat er mis is met RCT 3. Mooie graphics, veel attracties en veeeel meer mogelijkheden wat betreft achtbaantypen.
Ik heb RCT2 ook, maar ik vind 3 toch ook wel erg leuk om te spelen.
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_100819716
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:55 schreef GordonRamsay het volgende:

[..]

Ik zie niet wat er mis is met RCT 3. Mooie graphics, veel attracties en veeeel meer mogelijkheden wat betreft achtbaantypen.
Idd en ook de vorming van het landschap heeft veel meer mogelijkheden in RCT3.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100820182
Tuurlijk zijn mijn attracties open, ik ben niet achterlijk :p Ze gaan er gewoon niet in.

Ik heb net het park gesloten/heropend en nu gaat alles gewoon goed.
pi_100820475
hadden ze nog wel geld? of misschien waren ze op de attracties uitgekeken en waren ze aan nieuwe attracties toe :)
pi_100820628
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:13 schreef OmniRocket het volgende:
hadden ze nog wel geld? of misschien waren ze op de attracties uitgekeken en waren ze aan nieuwe attracties toe :)
Of misschien was je park gewoon shit.
pi_100820845
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:13 schreef OmniRocket het volgende:
hadden ze nog wel geld? of misschien waren ze op de attracties uitgekeken en waren ze aan nieuwe attracties toe :)
Ik denk beide, ja. Heb ook een paar nieuwe attracties toegevoegd.
pi_100820859
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:16 schreef GordonRamsay het volgende:

[..]

Of misschien was je park gewoon shit.
Onmogelijk
pi_100821565
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:55 schreef GordonRamsay het volgende:

[..]

Ik zie niet wat er mis is met RCT 3. Mooie graphics, veel attracties en veeeel meer mogelijkheden wat betreft achtbaantypen.
wat er mis is met RCT 3. Mooie graphics, veel attracties en veeeel meer mogelijkheden wat betreft achtbaantypen.
Graphics maken het spel niet, ik vind zw trouwens alleen maar onhandig
Rct2 had ook al veel attracties en achtbaan soorten

Wat betreft landschap: ja dat is inderdaad beter, maar had liever de mogelijkheid gezien om tussen 'vast' en 'vrij' te kunnen kiezen wat betreft landscaping
pi_100821816
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:31 schreef mschol het volgende:

[..]

Graphics maken het spel niet, ik vind zw trouwens alleen maar onhandig
Rct2 had ook al veel attracties en achtbaan soorten

Wat betreft landschap: ja dat is inderdaad beter, maar had liever de mogelijkheid gezien om tussen 'vast' en 'vrij' te kunnen kiezen wat betreft landscaping
Je kan kiezen tussen 'vast' en 'vrij' met landscaping hoor.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100830176
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 20:31 schreef mschol het volgende:

[..]

Graphics maken het spel niet, ik vind zw trouwens alleen maar onhandig

Behoorlijk triest. Mensen die in 2011 nog steeds niet met een 3d interface kunnen omgaan ;(
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:16:59 #82
182073 invine
blablabla etc.
pi_100831146
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef GordonRamsay het volgende:

[..]

Behoorlijk triest. Mensen die in 2011 nog steeds niet met een 3d interface kunnen omgaan ;(
Behoorlijk triest. Mensen die graphics voor gameplay zetten ;(
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_100835378
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef invine het volgende:

[..]

Behoorlijk triest. Mensen die graphics voor gameplay zetten ;(
Wie doet dat? :?
pi_100836129
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef GordonRamsay het volgende:

[..]

Wie doet dat? :?
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef GordonRamsay het volgende:

[..]

Behoorlijk triest. Mensen die in 2011 nog steeds niet met een 3d interface kunnen omgaan ;(
die persoon

tevens: waar maak jij uit op dat ik niet met de 3D interface om zou kunnen gaan?
  woensdag 17 augustus 2011 @ 00:55:05 #85
182073 invine
blablabla etc.
pi_100836169
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef GordonRamsay het volgende:

[..]

Wie doet dat? :?
De jeugd van tegenwoordig die zichzelf "gamer" noemt.. maar alleen maar loopt te geilen op graphics
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_100836222
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 00:55 schreef invine het volgende:

[..]

De jeugd van tegenwoordig die zichzelf "gamer" noemt.. maar alleen maar loopt te geilen op graphics
je bedoelt o.a. de MW2, en COD deel XX fanaten? :7
pi_100836407
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 00:56 schreef mschol het volgende:

[..]

je bedoelt o.a. de MW2, en COD deel XX fanaten? :7

Die lui ja :')

Ik vind bijv. Dragon Age Origins leuk, maar geniet stukken meer van oldskool Neverwinter Nights. Gameplay > Graphics :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 17 augustus 2011 @ 01:01:23 #88
344682 Wampas
toeters en bellen
pi_100836418
2 is nog altijd de beste, helemaal kapot gespeeld vroeger :D
  woensdag 17 augustus 2011 @ 01:09:03 #89
182073 invine
blablabla etc.
pi_100836720
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 00:56 schreef mschol het volgende:

[..]

je bedoelt o.a. de MW2, en COD deel XX fanaten? :7

Die ja! Ik kan graphics ook waarderen, maar ga liever voor gameplay/verhaal!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_100836890
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 01:09 schreef invine het volgende:

[..]

Die ja! Ik kan graphics ook waarderen, maar ga liever voor gameplay/verhaal!
Ik ook, maar ik blijf alle RCTs gewoon leuk vinden, maakt niet uit welk deel.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100837063
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 01:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Die lui ja :')

Ik vind bijv. Dragon Age Origins leuk, maar geniet stukken meer van oldskool Neverwinter Nights. Gameplay > Graphics :Y
je ziet het met veel spellen, zo ook b.v. C&C
generals en red alert 3 zijn leuk om een keertje door te spelen, maar daarna val je(/ik) vaak terug op RA2, tiberian sun of RA1
pi_100837711
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 00:55 schreef invine het volgende:

[..]

De jeugd van tegenwoordig die zichzelf "gamer" noemt.. maar alleen maar loopt te geilen op graphics
Je bedoelt die jeugd waarvoor de games gemaakt zijn :')? En die toevallig ook door wat oudere mensen die niets beters te doen hebben worden gekocht...

Anyway..cliche weer om te doen alsof gameplay het enige is wat uitmaakt. Ga je toch lekker dwarf fortress spelen. Betere gameplay vind je niet :W
pi_100837760
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 00:54 schreef mschol het volgende:

[..]


[..]

die persoon

tevens: waar maak jij uit op dat ik niet met de 3D interface om zou kunnen gaan?
Wat bedoelde je dan toen je zei dat je "de graphics onhandig vond"?

Verder heb ik nooit gezegd dat het mij alleen om graphics ging. Ik vind de gameplay van RCT 3 heerlijk + het heeft mooiere graphics. Beter lezen.
pi_100837797
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 01:18 schreef mschol het volgende:

[..]

je ziet het met veel spellen, zo ook b.v. C&C
generals en red alert 3 zijn leuk om een keertje door te spelen, maar daarna val je(/ik) vaak terug op RA2, tiberian sun of RA1
Generals speel ik nog zeer regelmatig via Hamachi (virtueel netwerkje), met wat kameraden, geweldig tijdsverdrijf ^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_100838533
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 01:39 schreef GordonRamsay het volgende:

[..]

Wat bedoelde je dan toen je zei dat je "de graphics onhandig vond"?
camera die te vaak iets niet doet wattie wel zou moeten (kunnen) doen..
camera die meegaat met het terrein en dus omhooggaat als je over een heuvel gaat, overbelichting door verkeerd gebruik van bepaalde effecten (blooming in het specifiek)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:24:20 #96
182073 invine
blablabla etc.
pi_100845576
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 01:37 schreef GordonRamsay het volgende:

[..]

Je bedoelt die jeugd waarvoor de games gemaakt zijn :')? En die toevallig ook door wat oudere mensen die niets beters te doen hebben worden gekocht...

Anyway..cliche weer om te doen alsof gameplay het enige is wat uitmaakt. Ga je toch lekker dwarf fortress spelen. Betere gameplay vind je niet :W
Je weet dat je nu echt poep praat hoop ik :')
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_100856861
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 02:09 schreef mschol het volgende:

[..]

camera die te vaak iets niet doet wattie wel zou moeten (kunnen) doen..
camera die meegaat met het terrein en dus omhooggaat als je over een heuvel gaat, overbelichting door verkeerd gebruik van bepaalde effecten (blooming in het specifiek)
Wat ik zei dus..je hebt moeite om te gaan met een 3d interface.

Blooming kun je uitzetten trouwens.
pi_100856881
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 11:24 schreef invine het volgende:

[..]

Je weet dat je nu echt poep praat hoop ik :')
Goede, inhoudelijke reply.
pi_100857007
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:09 schreef GordonRamsay het volgende:

[..]

Wat ik zei dus..je hebt moeite om te gaan met een 3d interface.

Blooming kun je uitzetten trouwens.
wacht eff.. omdat de camera gek doet kan ik er niet mee omgaan?
dat is hetzelfde als : als een auto naar rechts gaat als jij links gaat kan je niet autorijden..

ik kan prima met 3D interfaces werken (anders zou ik wel veeeel eerder en vaker hebben geklaagd over andere spellen)
in RCT3 is het gewoon slecht ingebouwd

dat blooming uitgezet kan worden: leuk, maar zet die optie er dan niet in, als dat niet op een normale manier gebruikt wordt... (2 totaal verschillende systemen en beide geven een overbelichting effect)
pi_100857141
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:12 schreef mschol het volgende:

[..]

wacht eff.. omdat de camera gek doet kan ik er niet mee omgaan?
dat is hetzelfde als : als een auto naar rechts gaat als jij links gaat kan je niet autorijden..

ik kan prima met 3D interfaces werken (anders zou ik wel veeeel eerder en vaker hebben geklaagd over andere spellen)
in RCT3 is het gewoon slecht ingebouwd
Aansteller.

Anyway terug ontopic...ik heb op een externe hd een savegame van vorig jaar teruggevonden van mijn sandbox game. 3/4 van het park volgebouwd en toen kon mijn pc het niet meer handelen. Ben nu bezig wat screenshots te maken en de savegame te uploaden.
  Moderator woensdag 17 augustus 2011 @ 16:35:59 #101
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_100858059
Bleurgh, ik kan ineens geen savegames meer openen (ik heb het over RCT1). Ik draai Windows 7 én heb die RCT-DU.EXE geïnstalleerd, verder dingen uitgeschakeld en compat. mode w98 aanstaan EN NOG lukt het niet :( ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_100858095
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bleurgh, ik kan ineens geen savegames meer openen (ik heb het over RCT1). Ik draai Windows 7 én heb die RCT-DU.EXE geïnstalleerd, verder dingen uitgeschakeld en compat. mode w98 aanstaan EN NOG lukt het niet :( ;(
wat voor error krijg je?
  Moderator woensdag 17 augustus 2011 @ 16:44:11 #103
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_100858401
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:36 schreef mschol het volgende:

[..]

wat voor error krijg je?
Geen error, maar het spel sluit gewoon meteen af ;(

edit: zonder die patch kreeg ik een access violation error (maar dat was alleen ná het afsluiten van het spel). Zonder patch kon ik trouwens ook geen savegame laden.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_100858801
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Geen error, maar het spel sluit gewoon meteen af ;(

edit: zonder die patch kreeg ik een access violation error (maar dat was alleen ná het afsluiten van het spel). Zonder patch kon ik trouwens ook geen savegame laden.
vreemd..
ik weet wel dat er wat problemen met de manier van laden was..
probeer drexlers patch eens (die lost save game problemen met een no-cd crack namelijk op)
pi_100860544


























Hier wat screens van mn voor de helft volgebouwde park. Ik heb ook de savegame ervan geupload...voor mensen die geinteresseerd zijn om het verder af te maken...of gewoon leuk voor mensen die geen zin hebben in het al het kleine priegelwerk maar toch veel scenario items in hun park willen.

Ik heb de gebieden redelijk volgebouwd met parken, onder en bovengrondse paden, lantaarnpalen, bankjes, prullenbakken en gebieden bedoeld voor eettentjes en souvenirs.

Let wel: Vereist RCT3+Wild en Soaked addon. Verder is een goede pc met ditto videokaart geen overbodige luxe. Mijn e6600@3,6ghz + nvidia 295gtx heeft er moeite mee. Dat je het weet.

Link naar savegame: http://www.mediafire.com/?cao1ob24q6t1k2x
Drop deze in je Documents/RCT3/Parks map en hij zou het moeten doen :)
pi_100860608
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bleurgh, ik kan ineens geen savegames meer openen (ik heb het over RCT1). Ik draai Windows 7 én heb die RCT-DU.EXE geïnstalleerd, verder dingen uitgeschakeld en compat. mode w98 aanstaan EN NOG lukt het niet :( ;(
Probeer eens compatibility op XP SP2 te zetten.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 17:47:12 #107
182073 invine
blablabla etc.
pi_100860806
Je moet hem niet in c:/progam files/ etc. etc. installeren maar in iets anders. ik heb hem in c:/rct1 geïnstalleerd en dat werkt gewoon!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 17:49:06 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_100860873
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:40 schreef GordonRamsay het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hier wat screens van mn voor de helft volgebouwde park. Ik heb ook de savegame ervan geupload...voor mensen die geinteresseerd zijn om het verder af te maken...of gewoon leuk voor mensen die geen zin hebben in het al het kleine priegelwerk maar toch veel scenario items in hun park willen.

Ik heb de gebieden redelijk volgebouwd met parken, onder en bovengrondse paden, lantaarnpalen, bankjes, prullenbakken en gebieden bedoeld voor eettentjes en souvenirs.

Let wel: Vereist RCT3+Wild en Soaked addon. Verder is een goede pc met ditto videokaart geen overbodige luxe. Mijn e6600@3,6ghz + nvidia 295gtx heeft er moeite mee. Dat je het weet.

Link naar savegame: http://www.mediafire.com/?cao1ob24q6t1k2x
Drop deze in je Documents/RCT3/Parks map en hij zou het moeten doen :)
Ziet er goed uit :)

Trouwens, die opmerking (niet van jou) dat RCT3 ruk is, slaat nergens op. Dat je 2 leuker vind kan ik me iets bij voorstellen, maar je gaat me niet vertellen dat er zo'n verschrikkelijke camera in zit en gaan zeuren over het realisme is ook niet echt relevant aangezien RCT2 net zo min realistisch is.

RCT2 vond ik geweldig, maar tegenwoordig speel ik alleen nog af en toe 3. Groot nadeel van 2 vind ik de 2 aanzichten waardoor je soms niet alles helemaal geweldig kunt zien bij (bijvoorbeeld) het maken van een achtbaan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_100861378
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bleurgh, ik kan ineens geen savegames meer openen (ik heb het over RCT1). Ik draai Windows 7 én heb die RCT-DU.EXE geïnstalleerd, verder dingen uitgeschakeld en compat. mode w98 aanstaan EN NOG lukt het niet :( ;(
Als administrator uitvoeren? Of kan dat niet bij Windows 7.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:10:14 #110
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_100861598
quote:
5s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 18:03 schreef Jirdo het volgende:

[..]

Als administrator uitvoeren? Of kan dat niet bij Windows 7.
Dat kan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:44:34 #111
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_100862729
Van mijn zelf gemaakt scenario, hier wat foto's van nu ik al een tijdje hierin bezig ben.


Ingang park met achtbaan die het park verlaat.


Junior achtbaan


Voor de dino-liefhebbers


En vanuit een andere hoek


De Wereld van Atlantis. Speciaal thema binnen het park met waterattracties, waaronder...


Splasher, Splash boats-attractie


Neptune's Wrath, waterachtbaan


Overzichtje van het thema-gedeelte Atlantis, met Splasher, Neptune's Wrath en aquarium.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_100863057
Vet, zit dat allemaal standaard bij RCT3 in? Ik ben hem nu ook aan het downloaden. Had het halve bestand al binnen, maar toen had ik hem blijkbaar gestopt. Dat was een paar dagen terug en nu probeerde ik dat halve bestand te installeren.

En het maar raar vinden dat hij niet wil installeren :')
pi_100863294
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:40 schreef GordonRamsay het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hier wat screens van mn voor de helft volgebouwde park. Ik heb ook de savegame ervan geupload...voor mensen die geinteresseerd zijn om het verder af te maken...of gewoon leuk voor mensen die geen zin hebben in het al het kleine priegelwerk maar toch veel scenario items in hun park willen.

Ik heb de gebieden redelijk volgebouwd met parken, onder en bovengrondse paden, lantaarnpalen, bankjes, prullenbakken en gebieden bedoeld voor eettentjes en souvenirs.

Let wel: Vereist RCT3+Wild en Soaked addon. Verder is een goede pc met ditto videokaart geen overbodige luxe. Mijn e6600@3,6ghz + nvidia 295gtx heeft er moeite mee. Dat je het weet.

Link naar savegame: http://www.mediafire.com/?cao1ob24q6t1k2x
Drop deze in je Documents/RCT3/Parks map en hij zou het moeten doen :)
Ziet er echt mooi uit, mijn complimenten! ^O^ Ik let eigenlijk nooit zo veel op details, maar vind het altijd wel mooi om veel details te zien. Ik ga eens proberen om meer op detail te letten en ook wat thema's te maken, kijken of het me lukt.
Helaas kan mijn computer het niet aan, anders had ik hem zeker weten gedownload.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van mijn zelf gemaakt scenario, hier wat foto's van nu ik al een tijdje hierin bezig ben.

[ afbeelding ]
Ingang park met achtbaan die het park verlaat.

[ afbeelding ]
Junior achtbaan

[ afbeelding ]
Voor de dino-liefhebbers

[ afbeelding ]
En vanuit een andere hoek

[ afbeelding ]
De Wereld van Atlantis. Speciaal thema binnen het park met waterattracties, waaronder...

[ afbeelding ]
Splasher, Splash boats-attractie

[ afbeelding ]
Neptune's Wrath, waterachtbaan

[ afbeelding ]
Overzichtje van het thema-gedeelte Atlantis, met Splasher, Neptune's Wrath en aquarium.
Ook zeer mooi gedaan! Vooral die thema's vind ik mooi om te zien, ik ga altijd voor algemeen, wat eigenlijk saai begint te worden. Kan je hier een savegame van uploaden? Ik zou graag eens het park in het spel willen zien.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 19:06:25 #114
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_100863628
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 18:52 schreef ArnosL het volgende:
Vet, zit dat allemaal standaard bij RCT3 in? Ik ben hem nu ook aan het downloaden. Had het halve bestand al binnen, maar toen had ik hem blijkbaar gestopt. Dat was een paar dagen terug en nu probeerde ik dat halve bestand te installeren.

En het maar raar vinden dat hij niet wil installeren :')
Enkel standaard, wel met beide uitbreidingen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_100863798
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Enkel standaard, wel met beide uitbreidingen.
Ah mooi, ik ben ook beide uitbreidingen erbij aan het downloaden :)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 19:12:24 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_100863911
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 18:58 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ziet er echt mooi uit, mijn complimenten! ^O^ Ik let eigenlijk nooit zo veel op details, maar vind het altijd wel mooi om veel details te zien. Ik ga eens proberen om meer op detail te letten en ook wat thema's te maken, kijken of het me lukt.
Helaas kan mijn computer het niet aan, anders had ik hem zeker weten gedownload.

[..]

Ook zeer mooi gedaan! Vooral die thema's vind ik mooi om te zien, ik ga altijd voor algemeen, wat eigenlijk saai begint te worden. Kan je hier een savegame van uploaden? Ik zou graag eens het park in het spel willen zien.
http://www.mediafire.com/?8bxhk7zc77vum61

Hoop dat het werkt. En dat het de goede is. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 19:12:40 #117
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_100863927
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:10 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Ah mooi, ik ben ook beide uitbreidingen erbij aan het downloaden :)
top
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 00:21:12 #118
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_100878834
En mijn nieuwste aanwinst in het park.

Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_100910235
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 00:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En mijn nieuwste aanwinst in het park.

[ afbeelding ]
Nice...krijg weer zin om te spelen. Maar het kutte is dat bij een te groot park mijn pc het niet meer kan handelen...en dan voelt het achteraf allemaal als zinloze tijdverspilling :')
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:47:54 #120
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_100913589
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:38 schreef GordonRamsay het volgende:

[..]

Nice...krijg weer zin om te spelen. Maar het kutte is dat bij een te groot park mijn pc het niet meer kan handelen...en dan voelt het achteraf allemaal als zinloze tijdverspilling :')
Dat is wel kut... :X

Dat probleem heb ik gelukkig niet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:09:12 #121
182073 invine
blablabla etc.
pi_100950410
Paar screenshots van het scenario wat ik aan het maken ben! :)



Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_100950487
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:09 schreef invine het volgende:
Paar screenshots van het scenario wat ik aan het maken ben! :)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het thema is water? :P Ziet er wel mooi uit, ga je die ook delen?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:22:53 #123
182073 invine
blablabla etc.
pi_100950933
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:11 schreef Rezania het volgende:

[..]

Het thema is water? :P Ziet er wel mooi uit, ga je die ook delen?
Zijn hele hoge cliffs bij de zee met een rivier met wat watervallen :) maar als die af is ga ik hem zeker delen! Heb nu iets meer af dan de helft.

Zit alleen te twijfelen om alles vrij te geven vanaf het begin en zonder geld of juist met geld en alles 1 voor 1 vrij te laten spelen door onderzoek..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_100950983
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:22 schreef invine het volgende:

[..]

Zijn hele hoge cliffs bij de zee met een rivier met wat watervallen :) maar als die af is ga ik hem zeker delen! Heb nu iets meer af dan de helft.

Zit alleen te twijfelen om alles vrij te geven vanaf het begin en zonder geld of juist met geld en alles 1 voor 1 vrij te laten spelen door onderzoek..
Je kan toch gewoon meerdere versies maken?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:47:41 #125
182073 invine
blablabla etc.
pi_100951798
Ja daar zat ik ook nog aan te denken :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:00:30 #126
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_100952388
:( Ik wil gewoon even ergens een groot, leeg park downloaden, maar óf ik ga terug naar het hoofdmenu na het selecteren, óf ik krijg de error dat er onjuiste gegevens in de savegame zitten... :(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_100952427
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
:( Ik wil gewoon even ergens een groot, leeg park downloaden, maar óf ik ga terug naar het hoofdmenu na het selecteren, óf ik krijg de error dat er onjuiste gegevens in de savegame zitten... :(
Welke RCT heb je dan?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_100952438
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
:( Ik wil gewoon even ergens een groot, leeg park downloaden, maar óf ik ga terug naar het hoofdmenu na het selecteren, óf ik krijg de error dat er onjuiste gegevens in de savegame zitten... :(
rct1?

probeer de drexler patch.. die haalt wat checks van rct weg bij laden savegame (omdat veel van die grote lege parken niet geheel volgens officiele schema zijn)
pi_100952677
Ik moet ze ook maar weer eens gaan spelen :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_100957034
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:09 schreef invine het volgende:
Paar screenshots van het scenario wat ik aan het maken ben! :)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er heel mooi uit! Ik heb er respect voor dat je zo veel moeite neemt om het landschap zo mooi te maken, dat zou ik echt niet kunnen! Als ie klaar is zou ik hem zeker willen spelen :)
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:00:24 #131
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_100957231
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Welke RCT heb je dan?
1 ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:01:29 #132
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_100957294
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:01 schreef mschol het volgende:

[..]

rct1?

probeer de drexler patch.. die haalt wat checks van rct weg bij laden savegame (omdat veel van die grote lege parken niet geheel volgens officiele schema zijn)
Die werkt dus niet -O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_100957356
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Die werkt dus niet -O-
En als je probeert om het spel in Virtual PC (of een dergelijk programma) te draaien?
  Moderator vrijdag 19 augustus 2011 @ 23:07:11 #134
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_100957583
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:02 schreef Jirdo het volgende:

[..]

En als je probeert om het spel in Virtual PC (of een dergelijk programma) te draaien?
Staat nu niet geïnstalleerd, probeer ik morgen wel een keer :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:04:41 #135
298746 Dalando
18, niet meer gefrustreerd
pi_100983234
Oeh, kom ik in GAM krijg ik deze weer te zien :P

Ik heb RCT 1 & 2 allebei met hun expansion packs, en RCT 3.
Ik krijg nu weer zin om het te installeren :P Maar dan speel ik het een paar dagen weer en dan de-installeer ik het waarschijnlijk weer. Heeft iemand tips om te zorgen dat het leuk blijft?
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
pi_100993422
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef GordonRamsay het volgende:

[..]

Behoorlijk triest. Mensen die in 2011 nog steeds niet met een 3d interface kunnen omgaan ;(
RCT3 is gewoon minder leuk en de sfeer is ook minder, RCT2 speelt gewoon veel fijner.
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:44:53 #137
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_100995057
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2011 04:52 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

RCT3 is gewoon minder leuk en de sfeer is ook minder, RCT2 speelt gewoon veel fijner.
Dat is subjectief.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_100995766
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2011 04:52 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

RCT3 is gewoon minder leuk en de sfeer is ook minder, RCT2 speelt gewoon veel fijner.
Eens. :)
  zondag 21 augustus 2011 @ 17:50:37 #139
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_101008539
Heeft hier iemand toevallig een correcte versie van Cook's door voor RCT3? Ik kan enkel de versie vinden waarin de onderste drie niet werken, waardoor het spel crasht.

Alvast bedankt. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:32:53 #141
182073 invine
blablabla etc.
pi_101040089
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:56 schreef Jirdo het volgende:

[..]

Ziet er heel mooi uit! Ik heb er respect voor dat je zo veel moeite neemt om het landschap zo mooi te maken, dat zou ik echt niet kunnen! Als ie klaar is zou ik hem zeker willen spelen :)
Thanks :) ergens deze week is die wel af, dan zal ik hem uploaden voor de fokkers :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_101040206
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:32 schreef invine het volgende:

[..]

Thanks :) ergens deze week is die wel af, dan zal ik hem uploaden voor de fokkers :)
zet em e.v.t. met iets als dropbox online.. dan heb je geen gare wachttijden :+
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:40:13 #143
182073 invine
blablabla etc.
pi_101040288
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:37 schreef mschol het volgende:

[..]

zet em e.v.t. met iets als dropbox online.. dan heb je geen gare wachttijden :+
Goeie :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:20:15 #144
182073 invine
blablabla etc.
pi_101041700


Nog even een overview, de grond is af :) moet alleen nog wat bomen etc. in!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_101042905
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:20 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]

Nog even een overview, de grond is af :) moet alleen nog wat bomen etc. in!
_O_
pi_101042954
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:20 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]

Nog even een overview, de grond is af :) moet alleen nog wat bomen etc. in!
Vet
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_101043728
Zo RC3 heb ik al binnen :D. eens kijken naar deel 1 en 2 :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 22 augustus 2011 @ 17:59:28 #148
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_101047387
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:20 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]

Nog even een overview, de grond is af :) moet alleen nog wat bomen etc. in!
Ziet er vet uit. Knap gedaan. petje af. _O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 22 augustus 2011 @ 18:40:54 #149
182073 invine
blablabla etc.
pi_101048848
Thanks :) had eerst het idee om een groot bos te maken met een "scheur" erin.. uiteindelijk werd het dit :D

Waterval zakt 3 keer, en de cliffs links zijn het hoogst wat kan en de zee zit op het laagste punt :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_101048876
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:20 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]

Nog even een overview, de grond is af :) moet alleen nog wat bomen etc. in!
Ziet er mooi uit, ik wil hem zeker weten spelen! :Y
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:29:42 #151
182073 invine
blablabla etc.
pi_101050845
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:41 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit, ik wil hem zeker weten spelen! :Y
Vandaag of morgen :) zit nog een beetje te denken wat ik ga doen qua scenario, sowieso een Easy, Medium en Hard.. maar hoe en wat.. geen idee nog.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_101053548
Je hebt het level met 2 gemaakt toch? Je hebt mij aangestoken in ieder geval :D ik ga ook een mooi level om mee te werken maken :)
pi_101053571
Ohja, nu komen de herinneringen meteen terug: ik vond al die attracties instellen zo'n gedoe :')
pi_101054387
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:26 schreef Maisnon het volgende:
Ohja, nu komen de herinneringen meteen terug: ik vond al die attracties instellen zo'n gedoe :')
ja, erg jammer dat je niet gewoon alles aan kan vinken (misschien is daar een hack voor? :+)
pi_101054932
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:44 schreef mschol het volgende:

[..]

ja, erg jammer dat je niet gewoon alles aan kan vinken (misschien is daar een hack voor? :+)
Nee, die is er helaas niet.
  maandag 22 augustus 2011 @ 21:08:14 #156
182073 invine
blablabla etc.
pi_101055566
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:26 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt het level met 2 gemaakt toch? Je hebt mij aangestoken in ieder geval :D ik ga ook een mooi level om mee te werken maken :)
Yup met 2 :) denk dat er wel een goed 10-15u in dat level zit eigenlijk :{ |:(
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_101056022
ik zal proberen een beetje van je level af te wijken zodat we verschillende levels voor het topic krijgen :D met vrienden weten we ook nooit welk level we moeten doen. Staalbergven, zo'n level wat ik ooit had gemaakt was puur in een half uur in elkaar gezet zodat we een grote lege groene vlakte met wat water en bergen en oneindig de tijd hadden om los te gaan.

Ik was wel in versie 1 vergeten toiletten standaard erin te doen _O- kwam pas na een jaar onderzoek haha

Nu meteen aan de slag :)
pi_101056298
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:17 schreef Maisnon het volgende:
Ik was wel in versie 1 vergeten toiletten standaard erin te doen _O- kwam pas na een jaar onderzoek haha
Hehe, dat heb ik ook wel eens gehad een hele tijd terug. Kon ik weer helemaal opnieuw beginnen.
pi_101065382
Het lijkt er op dat mijn level een soort duin/ bos gebied gaat worden :P

Ik zal proberen genoeg open vlaktes er stiekem in te verwerken
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:55:47 #160
182073 invine
blablabla etc.
pi_101068145
Vooral vlakke vlaktes ;)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:04:42 #161
352952 Kvdijk
Blanke Afrikaantje
pi_101068442
Toevallig deze week RCT3 geïnstalleerd, maar vond er geen reet aan. Dus toen weer begonnen aan RCT2 met addons _O_
pi_101068461
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 01:04 schreef Kvdijk het volgende:
Toevallig deze week RCT3 geïnstalleerd, maar vond er geen reet aan. Dus toen weer begonnen aan RCT2 met addons _O_
Jij snapt het.
pi_101071548
Mijn map is al af _O-

Niet zo mooi gethematiseerd als die van invine, maar ik vind hem toch wel okay gelukt voor de tijd die ik erin heb gestoken. De volgende keer verzin ik wel eerst iets duidelijks waar ik dan lang aan kan gaan knutselen :P

Het is een soort duin / boslandschap geworden. Summery Slopes heet het :P

De bedoeling is om meer dan 3,500 gasten in je park te krijgen. Ik denk en hoop dat je hem zonder uitbreiding ook kan spelen :P



Download

Gewoon de inhoud in de map Scenarios zetten. Je vind hem dan ingame bij Other Parks
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:19:27 #164
182073 invine
blablabla etc.
pi_101075462
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 03:02 schreef Maisnon het volgende:
Mijn map is al af _O-

Niet zo mooi gethematiseerd als die van invine, maar ik vind hem toch wel okay gelukt voor de tijd die ik erin heb gestoken. De volgende keer verzin ik wel eerst iets duidelijks waar ik dan lang aan kan gaan knutselen :P

Het is een soort duin / boslandschap geworden. Summery Slopes heet het :P

De bedoeling is om meer dan 3,500 gasten in je park te krijgen. Ik denk en hoop dat je hem zonder uitbreiding ook kan spelen :P

[ afbeelding ]

Download

Gewoon de inhoud in de map Scenarios zetten. Je vind hem dan ingame bij Other Parks
Ik vind hem er heeel tof uitzien! Eind van deze week maar even testen! ^O^
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:23:17 #165
352952 Kvdijk
Blanke Afrikaantje
pi_101079441
Ziet er goed uit ,ga hem nu spelen
pi_101089428
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 03:02 schreef Maisnon het volgende:
Mijn map is al af _O-

Niet zo mooi gethematiseerd als die van invine, maar ik vind hem toch wel okay gelukt voor de tijd die ik erin heb gestoken. De volgende keer verzin ik wel eerst iets duidelijks waar ik dan lang aan kan gaan knutselen :P

Het is een soort duin / boslandschap geworden. Summery Slopes heet het :P

De bedoeling is om meer dan 3,500 gasten in je park te krijgen. Ik denk en hoop dat je hem zonder uitbreiding ook kan spelen :P

[ afbeelding ]

Download

Gewoon de inhoud in de map Scenarios zetten. Je vind hem dan ingame bij Other Parks
Ziet er netjes uit! :D Ik ga eerst weer RCT2 installeren en dan ga ik hem testen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_101089459
Wat is dat met RCT3 invasie hier. De ekte zijn 1 en 2 natuurlijk
pi_101090545
Ik moet eens RCT2 gaan vinden dan :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_101090944
Er zit een foutje in mn level waar 1 stuk water hoger is dan de rest. Maar ik heb er tactisch de River Rapids omheen gemaakt zodat het niet opvalt haha
pi_101091210
Hoppa,

RCT2 installed, Wacky Worlds installed en Time Twister installed :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_101142340
Hmm RCT2 word nu al weer volop gedaan, kan zelf niet eens achter de pc :'). Wel gebruikt die persoon in kwestie nu 8 cars per trainer voor extra geld :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_101142729
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 03:02 schreef Maisnon het volgende:
Mijn map is al af _O-

Niet zo mooi gethematiseerd als die van invine, maar ik vind hem toch wel okay gelukt voor de tijd die ik erin heb gestoken. De volgende keer verzin ik wel eerst iets duidelijks waar ik dan lang aan kan gaan knutselen :P

Het is een soort duin / boslandschap geworden. Summery Slopes heet het :P

De bedoeling is om meer dan 3,500 gasten in je park te krijgen. Ik denk en hoop dat je hem zonder uitbreiding ook kan spelen :P

[ afbeelding ]

Download

Gewoon de inhoud in de map Scenarios zetten. Je vind hem dan ingame bij Other Parks
Ik ga hem eens downloaden straks :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_101142814
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm RCT2 word nu al weer volop gedaan, kan zelf niet eens achter de pc :'). Wel gebruikt die persoon in kwestie nu 8 cars per trainer voor extra geld :')
8cars trainer is leuk voor mensen massa's :D (zeker als je geld van je toegang krijgt :+ )
pi_101143962
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 21:06 schreef mschol het volgende:

[..]

8cars trainer is leuk voor mensen massa's :D (zeker als je geld van je toegang krijgt :+ )
Vind het maar een wazig programma :P. Sommige dingen werken niet. En moest hem van een of andere wazige site downen (sites uit de op, daar werkt er 1 niet van)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 23:38:06 #176
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_101151385
8cars? Trainer? Doe ik allemaal niet aan, m'n enige cheat is alleen dat Mega Park beschikbaar is in RCT1, maar alles faalt om die vrij te krijgen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 24 augustus 2011 @ 23:55:43 #177
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_101152215
Wat ik ook probeer, als ik een groot leeg park download en wil openen heb ik gewoon pech, dan gaat 'ie meteen terug naar het hoofdmenu. Heb de benodigde patches etc. geïnstalleerd, maar RCT1 geeft geen sjoege ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 15:16:00 #178
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_101172203
Hmm, ik heb inmiddels een groot speelbaar park genaamd "Leeg". Helaas is het niet leeg (er staan al achtbanen en kraampjes etc), zijn er wat paden flink waardeloos neergelegd waardoor ik continu "gast X is verdwaald"-berichten krijg :')

Aan de ene kant kan ik gewoon alles slopen en opnieuw beginnen, maar dan heb ik al iets van 1000 man in m'n park rondsjouwen. Ik wil gewoon helemaal met niks beginnen maar dat gaat dus niet ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_101172657
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, ik heb inmiddels een groot speelbaar park genaamd "Leeg". Helaas is het niet leeg (er staan al achtbanen en kraampjes etc), zijn er wat paden flink waardeloos neergelegd waardoor ik continu "gast X is verdwaald"-berichten krijg :')

Aan de ene kant kan ik gewoon alles slopen en opnieuw beginnen, maar dan heb ik al iets van 1000 man in m'n park rondsjouwen. Ik wil gewoon helemaal met niks beginnen maar dat gaat dus niet ;(
Moet je het tutorial level doen, dat is helemaal leeg :P
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 16:15:08 #180
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_101174314
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 15:28 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Moet je het tutorial level doen, dat is helemaal leeg :P
Jij bedoelt Forest Frontiers? :P Nee, ik wil een enorm leeg park spelen, niet dat scenario ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_101174483
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Jij bedoelt Forest Frontiers? :P Nee, ik wil een enorm leeg park spelen, niet dat scenario ;)
Ik dacht dat je 2 speelde, want daar is het tutorial level gewoon een groot leeg oneindig level volgens mij :P
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 16:21:46 #182
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_101174507
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:20 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ik dacht dat je 2 speelde, want daar is het tutorial level gewoon een groot leeg oneindig level volgens mij :P
Boh, even checken :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 16:45:30 #183
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_101175353
Hmm, het voelt toch anders aan (RCT2), heb zo'n map liever voor 1 :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:55:47 #184
258937 mwaterl
En zo niet, dan toch!
pi_101175706
Ik ga RCT2 maar weer eens downen :D Ik besteed altijd fokkin lang aan de scenery bij attracties, helemaal thematiseren enzo, heerlijk :) Heb toch nog een weekje vakantie ^^
  donderdag 25 augustus 2011 @ 21:01:23 #185
182073 invine
blablabla etc.
pi_101187224
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, het voelt toch anders aan (RCT2), heb zo'n map liever voor 1 :P
Ja ik vind 2 ook niet zo fijn spelen als 1.. leuke van 2 is dat je zelf een scenario kan maken :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  Moderator donderdag 25 augustus 2011 @ 21:09:48 #186
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_101187630
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:55 schreef mwaterl het volgende:
Ik ga RCT2 maar weer eens downen :D Ik besteed altijd fokkin lang aan de scenery bij attracties, helemaal thematiseren enzo, heerlijk :) Heb toch nog een weekje vakantie ^^
En dat doe ik juist nooit :D Ik besteed alleen aandacht aan de attractie zelf, de rest zal me worst wezen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_101187950
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En dat doe ik juist nooit :D Ik besteed alleen aandacht aan de attractie zelf, de rest zal me worst wezen :P
Doe ik ook altijd, maar tegenwoordig probeer ik een combinatie tussen attractie en scenery te vinden. Dan krijg ik namelijk een prijs omdat ik het mooiste park heb! :)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_101188840
Vanavond kreeg ik een prijs dat m'n park het smerigst was + gasten klaagden over vandalisme. Toen alles dicht gedaan, van die banners neergezet dat ze niet verder mochten. 3500 man naar buiten gestuurt :+

75 man personeel extra aangenomen en de boel weer open gegooid. Het kost me nu ¤10000 per maand aan personeelskosten, maar ik heb wel lekker een prijs voor het schoonste park :+
  donderdag 25 augustus 2011 @ 22:28:02 #189
258937 mwaterl
En zo niet, dan toch!
pi_101191807
Klere, wat is dat spel lelijk nu :P Is er een manier om RCT2 fullscreen te krijgen? Ik heb al op de hoogste resolutie gezet, dan heb ik wel groter beeld, maar dan is alles zo klein :-O Dus nog niet echt gespeeld, want ik erger me eraan :P
pi_101191897
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:28 schreef mwaterl het volgende:
Klere, wat is dat spel lelijk nu :P Is er een manier om RCT2 fullscreen te krijgen? Ik heb al op de hoogste resolutie gezet, dan heb ik wel groter beeld, maar dan is alles zo klein :-O Dus nog niet echt gespeeld, want ik erger me eraan :P
rct2 kan alleen maar fullscreen
als je zwarte balken hebt moet je even naar je videokaart driver kijken, die rekt het dan niet op tot maximale van het beeld..
  donderdag 25 augustus 2011 @ 23:23:24 #191
258937 mwaterl
En zo niet, dan toch!
pi_101194766
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:29 schreef mschol het volgende:

[..]

rct2 kan alleen maar fullscreen
als je zwarte balken hebt moet je even naar je videokaart driver kijken, die rekt het dan niet op tot maximale van het beeld..
En hoe zorg ik dattie dat wel doet?
pi_101196466
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:23 schreef mwaterl het volgende:

[..]

En hoe zorg ik dattie dat wel doet?
rechtsonder in heb je waarschijnlijk een icoontje van intel, ati of nvidia staan

daar kan je dat instellen, waar precies of hoe die optie heet kan ik je helaas niet meehelpen.. enige wat ik je kan vertellen is dat je vermoedelijk naar iets als scaling moet zoeken..
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:25:13 #193
182073 invine
blablabla etc.
pi_101204385
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:28 schreef mwaterl het volgende:
Klere, wat is dat spel lelijk nu :P Is er een manier om RCT2 fullscreen te krijgen? Ik heb al op de hoogste resolutie gezet, dan heb ik wel groter beeld, maar dan is alles zo klein :-O Dus nog niet echt gespeeld, want ik erger me eraan :P
Spel is gemaakt voor 4:3 of 5:3 geloof ik.. fullscreen in breedbeeld kan sowieso niet...
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:31:18 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101204554
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
Wat is dat met RCT3 invasie hier. De ekte zijn 1 en 2 natuurlijk
Omdat 3 ook leuk is :)

1 en 2 zijn gruwelijk, maar 3 is ook een leuke game.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:23:06 #195
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_101210659
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 09:25 schreef invine het volgende:

[..]

Spel is gemaakt voor 4:3 of 5:3 geloof ik.. fullscreen in breedbeeld kan sowieso niet...
Hier wel, maar alleen bij 800x600 krijg ik alle knoppen bovenin te zien, als ik een hogere resolutie kies vallen de buitenste 4 buiten beeld :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:34:12 #196
258937 mwaterl
En zo niet, dan toch!
pi_101214339
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Hier wel, maar alleen bij 800x600 krijg ik alle knoppen bovenin te zien, als ik een hogere resolutie kies vallen de buitenste 4 buiten beeld :')
Hoe heb jij het fullscreen gekregen dan?
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:58:57 #197
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_101220452
Ik heb RCT3 net ook maar eens uit de kast gehaald :)
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  Moderator vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:15:50 #198
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_101235039
Ok wat de neuk: alle scenario's in RCT1 zijn uitgespeeld... WAAR BLIJFT MIJN MEGA PARK!? :(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_101236406
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok wat de neuk: alle scenario's in RCT1 zijn uitgespeeld... WAAR BLIJFT MIJN MEGA PARK!? :(
Die bestaat niet :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:51:05 #200
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_101236837
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Die bestaat niet :)
quote:
RollerCoaster Tycoon features 21 scenarios, with the first five open from the start. Successfully completing a scenario will unlock the next one. Additionally, Mega Park is unlocked when all 21 scenarios are completed.
En dat dan? -O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_101237055
Rollercoaster, altijd _O_
Over honderd jaar zal een game als Rollercoaster nog steeds een 'high-end' game als 'Call of Duty', 'Uncharted' of 'Battlefield' verslaan.
pi_101280807
RollerCoaster Tycoon 3DS is zojuist aangekondigd in het blad 'Nintendo Power'. Het zal losjes gebaseerd zijn op RollerCoaster Tycoon 3, waarbij je dus ook echt in je eigen attracties kan zitten (in 3D uiteraard!). Verder is het spel 2D isometrisch zoals RollerCoaster Tycoon 1 en 2. Spel komt in maart 2012 uit.
pi_101280830
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Die bestaat niet :)
jawel hoor...

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok wat de neuk: alle scenario's in RCT1 zijn uitgespeeld... WAAR BLIJFT MIJN MEGA PARK!? :(
vreemd, wel allemaal de objectives gehaald?

[ Bericht 1% gewijzigd door mschol op 28-08-2011 10:12:34 ]
pi_101280888
Nintendo?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_101280903
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:05 schreef QBay het volgende:
RollerCoaster Tycoon 3DS is zojuist aangekondigd in het blad 'Nintendo Power'. Het zal losjes gebaseerd zijn op RollerCoaster Tycoon 3, waarbij je dus ook echt in je eigen attracties kan zitten (in 3D uiteraard!). Verder is het spel 2D isometrisch zoals RollerCoaster Tycoon 1 en 2. Spel komt in maart 2012 uit.
3DS :')
pi_101280932
En de pc dan :'(
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_101281046
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En de pc dan :'(
die negeren ze voortaan :')
pi_101281173
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 10:23 schreef mschol het volgende:

[..]

die negeren ze voortaan :')
Terecht, daar komt het succes immers vandaan.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zondag 28 augustus 2011 @ 12:46:58 #209
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_101283886
Even een paar plaatjes van mijn nieuwste achtbaan in mijn zelf gemaakte scenario:


naam: Lion's ladybird flight


soort: Junior Roller Coaster


Door het gebouwtje
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 28 augustus 2011 @ 18:00:17 #210
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_101296283
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een paar plaatjes van mijn nieuwste achtbaan in mijn zelf gemaakte scenario:

[ afbeelding ]
naam: Lion's ladybird flight

[ afbeelding ]
soort: Junior Roller Coaster

[ afbeelding ]
Door het gebouwtje
Ziet er leuk uit, kan je hem niet uploaden ofzo, zodat ik hem kan downloaden?
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_101296419
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een paar plaatjes van mijn nieuwste achtbaan in mijn zelf gemaakte scenario:

[ afbeelding ]
naam: Lion's ladybird flight

[ afbeelding ]
soort: Junior Roller Coaster

[ afbeelding ]
Door het gebouwtje
Ziet er leuk uit, echt heel kindvriendelijk. :P Maar is hij niet een beetje kort of laat je ze meerdere rondjes rijden?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 28 augustus 2011 @ 18:36:03 #212
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_101297727
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 18:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit, kan je hem niet uploaden ofzo, zodat ik hem kan downloaden?
de achtbaan: http://www.mediafire.com/?25kjv24lb3ftdvq
of scenario: http://www.mediafire.com/?5k0k3ebvtt5spo2

[ Bericht 18% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 28-08-2011 18:47:52 ]
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 28 augustus 2011 @ 18:38:54 #213
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_101297831
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 18:03 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit, echt heel kindvriendelijk. :P Maar is hij niet een beetje kort of laat je ze meerdere rondjes rijden?
Het is dan ook een Junior achtbaan, speciaal voor de kinderen en minder intensivelingen. Er rijden twee trientjes, dus maar één rondje. ritje duurt 45 seconden. is lang zat voor ze. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_101298601
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Het is dan ook een Junior achtbaan, speciaal voor de kinderen en minder intensivelingen. Er rijden twee trientjes, dus maar één rondje. ritje duurt 45 seconden. is lang zat voor ze. :P
Ah, oké. Ik ga ze beiden even downloaden. :)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 28 augustus 2011 @ 19:01:48 #215
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_101298683
Leuk, bedankt :)
Ga hem even downloaden.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  zondag 28 augustus 2011 @ 23:23:09 #216
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_101314501


Lol, zie ik dit poppetje ineens zien.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_101315025
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]

Lol, zie ik dit poppetje ineens zien.
*G* *O* w/ HOLLAND! w/ *O* *G*

[ Bericht 21% gewijzigd door Rezania op 28-08-2011 23:46:04 ]
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 28 augustus 2011 @ 23:41:07 #218
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_101315282
quote:
2s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:

[..]

w/ HOLLAND! w/
*O* w/ *O*
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  zondag 28 augustus 2011 @ 23:55:45 #219
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_101315950
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:23 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]

Lol, zie ik dit poppetje ineens zien.
:D

Moet ook maar eens opletten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 29 augustus 2011 @ 00:15:26 #220
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_101316749
quote:
2s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:

[..]

*G* *O* w/ HOLLAND! w/ *O* *G*
Moet je weer meer smileys dan mij hebben :P :'(
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_101317969
fuck.. ik heb RCT2 weer op m'n pc staan..
Daar gaat mijn nachtrust.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 29 augustus 2011 @ 12:45:42 #222
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_101327149


Drie Nederlandse supporters verdwaald in RCT3 voor je topic.

Ik heb echt gewoon te veel mensen in me park:

Op de screenshot lijkt het 10x minder omdat je ze niet ziet bewegen.
En wat je nu ziet is ongeveer 30% van 1 van de 3 'steden' Waar alle paden samen komen.

[ Bericht 25% gewijzigd door RhytmicalRemedy op 29-08-2011 20:04:32 ]
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_101377180
quote:
Atari brengt Rollercoaster Tycoon naar 3DS

Door Paul Hulsebosch, dinsdag 30 augustus 2011 17:26, views: 256

Uitgever Atari wil in maart 2012 een nieuwe versie van Rollercoaster Tycoon op de markt brengen. De nieuwe versie verschijnt uitsluitend voor de 3DS, de geplaagde handheld van Nintendo, en wordt gemaakt door ontwikkelaar n-Space

De aankondiging van de nieuwe Rollercoaster Tycoon staat in de recentste editie van tijdschrift Nintendo Power. De Amerikaanse ontwikkelaar n-Space, bekend van de handheld-versie van games als Call of Duty: Black Ops en Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized, is belast met de ontwikkeling van de game. Uitgever Atari hoopt het spel in maart 2012 op de markt te brengen.

In de 3DS-game zijn de gebouwde achtbanen in drie dimensies te bekijken. Spelers kunnen diverse soorten achtbanen bouwen, zoals banen van staal en van hout. Het is ook mogelijk om andere attracties te bouwen, zoals een monorail of een draaimolen. Spelers kunnen personeel voor hun pretpark aannemen, zoals managers, onderhoudsmonteurs en schoonmakers. Het is bovendien mogelijk om pretparken een thema mee te geven.

De game heeft verschillende spelvormen, zoals Coaster Creator en Sandbox. Studio n-Space maakt geen gebruik van data uit de in 1999 verschenen originele pc-versie. Voor de besturing wordt het touchscreen van de 3DS ingezet.
Nu nog een nieuwe PC versie!
pi_101380372
Ik wil RCT4, alleen dan soort van RCT2, maar dan met de graphics van hedendaagse games.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:17:57 #225
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_101383692
quote:
2s.gif Op zondag 28 augustus 2011 23:34 schreef Rezania het volgende:

[..]

*G* *O* w/ HOLLAND! w/ *O* *G*
Volgens mij het shirt van het NEDERLANDS elftal.

Holland heeft geen elftal.
Net als Zeeland, Flevoland, Limburg en bv Drenthe
Net efkes anges
pi_101384156
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:17 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Volgens mij het shirt van het NEDERLANDS elftal.

Holland heeft geen elftal.
Net als Zeeland, Flevoland, Limburg en bv Drenthe
Weet ik, maar het is toch Hup Holland Hup en niet Hup Nederland Hup. :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:43:15 #227
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_101384888
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:27 schreef Rezania het volgende:

[..]

Weet ik, maar het is toch Hup Holland Hup en niet Hup Nederland Hup. :P
Dit
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:12:29 #228
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_101386581
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:17 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Volgens mij het shirt van het NEDERLANDS elftal.

Holland heeft geen elftal.
Net als Zeeland, Flevoland, Limburg en bv Drenthe
Zeeland heeft wel een elftal. :Y Van die andere weet ik het niet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_101388624
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:45 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]

Drie Nederlandse supporters verdwaald in RCT3 voor je topic.

Ik heb echt gewoon te veel mensen in me park:
[ afbeelding ]
Op de screenshot lijkt het 10x minder omdat je ze niet ziet bewegen.
En wat je nu ziet is ongeveer 30% van 1 van de 3 'steden' Waar alle paden samen komen.
Nu ben ik wel benieuwd naar een overzicht van je park :)
pi_101396822
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 12:45 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]

Drie Nederlandse supporters verdwaald in RCT3 voor je topic.

Ik heb echt gewoon te veel mensen in me park:
[ afbeelding ]
Op de screenshot lijkt het 10x minder omdat je ze niet ziet bewegen.
En wat je nu ziet is ongeveer 30% van 1 van de 3 'steden' Waar alle paden samen komen.
Maak je paden dan 2 of 3 blokjes breed.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:11:38 #231
345079 xCore
Tijd voor me dutje, kutje
pi_101411565
Krijg opeens weer zin om dit spelletje te gaan spelen, eens kijken of mijn oude CD'tjes nog werken ^O^
Mandy & Lisa
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:41:13 #232
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_101416698
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:27 schreef Rezania het volgende:

[..]

Weet ik, maar het is toch Hup Holland Hup en niet Hup Nederland Hup. :P
Ik roep altijd hup Limburg hup, Hoef ik ook niet te kiezen of ik juich voor Noord of Zuid Holland :p
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Zeeland heeft wel een elftal. :Y Van die andere weet ik het niet.
FC Groningen, FC utrecht
Net efkes anges
pi_101421173
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
pi_101426009
quote:
Kun je die laten afschieten?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_101426983
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Kun je die laten afschieten?
Blijkbaar. Zal wel gemod zijn.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
pi_101428907
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:

[..]

Blijkbaar. Zal wel gemod zijn.
Haha kan dat.

Onzin :P
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_101441192
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 20:17 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Volgens mij het shirt van het NEDERLANDS elftal.

Holland heeft geen elftal.
Net als Zeeland, Flevoland, Limburg en bv Drenthe
lama ;) geen zin in haha

[ Bericht 15% gewijzigd door Scharrel-hagelslag op 01-09-2011 10:27:30 ]
Vici, Vidi, Veni!
pi_101444152
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Kun je die laten afschieten?
Dat is gewoon aangepast met 8cars.
  donderdag 1 september 2011 @ 12:49:59 #239
182073 invine
blablabla etc.
pi_101445375
Ik ga binnenkort even mijn scenario afmaken.. staat op de windows partitie van mijn mac en daar zit ik nu niet meer op dus vergeet het steeds ;(
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_101452863
Naar aanleiding van dit topic de 6-pack gekocht _O_
pi_101453678
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 22:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Haha kan dat.

Onzin :P
8cars. :)
  vrijdag 2 september 2011 @ 21:44:36 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_101505770
Nieuwste achtbaan:





Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 2 september 2011 @ 21:50:11 #243
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_101506148
En ook gelijk maar een glijbaan (Aqua Blaster) voor in mijn zwembad gemaakt:

Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 4 september 2011 @ 03:02:43 #244
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_101544697


Wat ben ik weer geniaal!

Creaties boven mij ook erg mooi! :D
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  zondag 4 september 2011 @ 10:44:58 #245
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_101547043
Mooi gedaan met die waterval. Ik krijg dat nooit voor elkaar om een waterval aan te leggen. :@ Ik faal daarin gewoon hard. ;( -O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_101550954
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2011 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi gedaan met die waterval. Ik krijg dat nooit voor elkaar om een waterval aan te leggen. :@ Ik faal daarin gewoon hard. ;( -O-
Zo moeilijk is het toch niet? Gewoon twee bakken water op verschillende hoogtes met geen land er tussen maken. De bovenste bak moet je tot de rand toe vullen, dan klik je met die waterval-functie eerst op de bovenste bak en daarna op de onderste.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 4 september 2011 @ 13:25:53 #247
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_101551195
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 13:20 schreef Rezania het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het toch niet? Gewoon twee bakken water op verschillende hoogtes met geen land er tussen maken. De bovenste bak moet je tot de rand toe vullen, dan klik je met die waterval-functie eerst op de bovenste bak en daarna op de onderste.
Ik krijg dan altijd foutmeldingen dat de rand te smal is of zo. :?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_101551791
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik krijg dan altijd foutmeldingen dat de rand te smal is of zo. :?
Je moet echt van die vierkante bakken water maken, met meer natuurlijke plassen werkt het bij mij ook nooit.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_101551840
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:43 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

Je moet echt van die vierkante bakken water maken, met meer natuurlijke plassen werkt het bij mij ook nooit.
Alleen de rand van de waterval moet recht zijn, de rest van de bak kan je gewoon natuurlijk vormgeven.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 4 september 2011 @ 14:44:53 #250
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_101553986
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 13:43 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

Je moet echt van die vierkante bakken water maken, met meer natuurlijke plassen werkt het bij mij ook nooit.
Ik wil het er altijd een beetje natuurlijk uit laten zien en dan lukt het dus niet inderdaad. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 19:56:12 #251
317370 Spies
They're gonna find us
pi_106811391
Ik ben weer begonnen met Rollercoaster Tycoon 1 en wat een bazenspel is het toch _O_ Ik voel me net weer 8 8-)
  zaterdag 14 januari 2012 @ 20:28:02 #252
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_106812516
Mooie kick. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_106962830
Weet iemand waar je de uitbreiding Waterpret / Soaked nog kan kopen?
FOK! Fukt Whatpulse... Help jij mee?
pi_106963000
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:10 schreef Lampje_NL het volgende:
Weet iemand waar je de uitbreiding Waterpret / Soaked nog kan kopen?
ergens in een 1 euro budgetbak bij de MM ofzo.. voor de rest kan je het wel vergeten gok ik..
  woensdag 18 januari 2012 @ 20:35:20 #255
182073 invine
blablabla etc.
pi_106964044
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:10 schreef Lampje_NL het volgende:
Weet iemand waar je de uitbreiding Waterpret / Soaked nog kan kopen?
Steam?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_106975144
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:35 schreef invine het volgende:

[..]

Steam?
werkt niet als je de retail versie hebt he :P
  donderdag 19 januari 2012 @ 09:43:32 #257
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_106980356
Welk deel heeft de meest verschillende attracties?
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
  donderdag 19 januari 2012 @ 11:32:42 #258
182073 invine
blablabla etc.
pi_106982905
2, maar 1 heeft de beste scenarios
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_106984630
Bedankt voor de kick, ik heb proefwerkweek :(
RCT _O_
  donderdag 19 januari 2012 @ 20:51:02 #260
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_107004738
Ik ga rollercoastertycoon 3 kopen, met alle uitbreidingssetten via mp. Ik ben benieuwd!
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_107037314
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:51 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik ga rollercoastertycoon 3 kopen, met alle uitbreidingssetten via mp. Ik ben benieuwd!
:') :')

RCT3, zeker nooit RCT gespeeld.

Scheer je weg!!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 19:00:48 #262
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_107038222
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 18:31 schreef Ooku het volgende:

[..]

:') :')

RCT3, zeker nooit RCT gespeeld.

Scheer je weg!!
Jewel. Ik heb rollercoaster tycoon 2 gehad, en ben er een paar jaar geleden een tijd verslaafd aan geweest, en dan nog, waarom zo'n achterlijke debiele klote reactie van je, vertel mij nou eens waar jou reactie op slaat.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_107038522
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:00 schreef Skitzofrenix het volgende:

[..]

Jewel. Ik heb rollercoaster tycoon 2 gehad, en ben er een paar jaar geleden een tijd verslaafd aan geweest, en dan nog, waarom zo'n achterlijke debiele klote reactie van je, vertel mij nou eens waar jou reactie op slaat.
Als je respect had voor de franchise had je deze reactie niet geplaatst. Scheer je weg hier heiden, met je RCT 3. Je zou je ogen uit je kop moeten schamen, weet je dat wel?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 19:20:17 #264
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_107038892
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:09 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Als je respect had voor de franchise had je deze reactie niet geplaatst. Scheer je weg hier heiden, met je RCT 3. Je zou je ogen uit je kop moeten schamen, weet je dat wel?
Typ je dit nu serieus omdat iemand een spel van 8 jaar oud besluit te kopen boven een deel wat jij beter vindt? :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_107039004
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:20 schreef Salamando het volgende:

[..]

Typ je dit nu serieus
Dit zijn serieuze zaken.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 19:45:03 #266
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107039838
:')
Wees blij dat ze RCT speelt in plaats van Sims 3: Huisdieren ofzo :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:00:49 #267
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_107040459
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:09 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Als je respect had voor de franchise had je deze reactie niet geplaatst. Scheer je weg hier heiden, met je RCT 3. Je zou je ogen uit je kop moeten schamen, weet je dat wel?
Doe is normaal joh.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_107040602
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:09 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Als je respect had voor de franchise had je deze reactie niet geplaatst. Scheer je weg hier heiden, met je RCT 3. Je zou je ogen uit je kop moeten schamen, weet je dat wel?
_O_ _O_
  vrijdag 20 januari 2012 @ 22:07:57 #269
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107047629
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:00 schreef Skitzofrenix het volgende:

[..]

Doe is normaal joh.
Hij heeft wel een beetje gelijk, RCT1/2 zijn zóveel beter dan RCT3. Maar als je RCT3 gewend bent merk je dat waarschijnlijk niet, het is ook een soort nostalgiesfeer bij RCT2 voor mij bijvoorbeeld :@
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 22:20:03 #270
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_107048319
Ik ben 3 ook helemaal gewend, waardoor ik niet meer aan 1 en 2 kan wennen, daarnaast draaien die ook niet stabiel op mijn pc.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_107048554
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:09 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Als je respect had voor de franchise had je deze reactie niet geplaatst. Scheer je weg hier heiden, met je RCT 3. Je zou je ogen uit je kop moeten schamen, weet je dat wel?
Onzin. RCT1 en 2 zijn in vrijwel alle opzichten beter, maar nu ik gewend ben om in mijn achtbanen te kunnen rijden vind ik RCT1 en 2 geen flikker meer aan.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 22:32:04 #272
182073 invine
blablabla etc.
pi_107048823
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:25 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Onzin. RCT1 en 2 zijn in vrijwel alle opzichten beter, maar nu ik gewend ben om in mijn achtbanen te kunnen rijden vind ik RCT1 en 2 geen flikker meer aan.
Dan mag jij ook weggaan :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_107055585
RCT3 is ook keivet hoor! Netzoals 1 & 2. Lekker eigenlijk gebouwen ontwerpen in 3DMAX en vervolgens importeren hoe vet is dat? Ook die onrides zijn gewoon tof ^O^
  zaterdag 21 januari 2012 @ 00:47:56 #274
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_107055922
Van RCT 1 kan ik me niet veel meer herinneren, is echt te lang geleden en 2 vond ik echt heel leuk, ben benieuwd hoe deel 3 is. Vooral met de zwembaden/glijbanen uitbreidingpakket lijk me leuk, met die dieren lijkt me wat minder realistisch, maar ik zie het wel.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_107056808
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:25 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Onzin. RCT1 en 2 zijn in vrijwel alle opzichten beter, maar nu ik gewend ben om in mijn achtbanen te kunnen rijden vind ik RCT1 en 2 geen flikker meer aan.
achtbanen rijden is leuk voor een paar minuten.. en daar heb ik theme park world voor die ik daar een stuk meer geschikt voor vind.
voor het meer serieuze pretpark bouwen moet je bij rct1 of 2 zijn
pi_107057887
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 22:32 schreef invine het volgende:

[..]

Dan mag jij ook weggaan :)
_O-
pi_107057969
Ik speel ook 3 met soaked.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Moderator zaterdag 21 januari 2012 @ 02:31:46 #278
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107057981
Ik zweer bij RCT1, heb RCT3 een keer gespeeld maar vond het echt drie (hihi :')) keer niks.

RCT1 O+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_107058016
Waarom is 2 gruwelijker dan 3? Kan iemand me dat zonder fanboy gebral uitleggen :)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107058166
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom is 2 gruwelijker dan 3? Kan iemand me dat zonder fanboy gebral uitleggen :)
3D voegt niks extra's toe en zit vaak alleen maar in de weg..
2 heeft betere scenario's en betere/leukere attracties..
pi_107060270
De simpelheid van twee speelt veel leuker, drie is te 'fancy'.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 12:35:52 #282
182073 invine
blablabla etc.
pi_107062883
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 10:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De simpelheid van twee speelt veel leuker, drie is te 'fancy'.
Dit!

En nostalgie, gameplay over graphics, de sfeer, de simpelheid maar toch de diepgang :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_107063047
Eens met bovenstaande :Y
dag
pi_107063468
Al is de sandbox mode van 3 wel nais. Maar 1 en 2 zijn toch leuker.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 13:30:35 #285
182073 invine
blablabla etc.
pi_107064216


Herinnerd iemand deze nog van mij? Hij is "af" alleen heb ik geen zin om er een scenario van te maken..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_107064243
Jezus joh hoeveel tijd kost zoiets?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 13:32:19 #287
182073 invine
blablabla etc.
pi_107064268
Valt wel mee.. geen idee eigenlijk meer. De grond is af, maar heb geen zin om er iets bij te verzinnen ;)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_107065172
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 13:32 schreef invine het volgende:
Valt wel mee.. geen idee eigenlijk meer. De grond is af, maar heb geen zin om er iets bij te verzinnen ;)
upload de map dan ergens, ziet er wel geinig uit :) (en dan gaat je moeite iig niet verloren :P)
  zaterdag 21 januari 2012 @ 16:17:08 #289
182073 invine
blablabla etc.
pi_107069047
Zal ik straks doen, staat op mijn bootcamp namelijk en daar zit ik nooit op ;)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 18:25:27 #290
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107072409
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 02:51 schreef mschol het volgende:

[..]

3D voegt niks extra's toe en zit vaak alleen maar in de weg..
2 heeft betere scenario's en betere/leukere attracties..
3 voegt 3D toe aan het spel.
Wat nostalgiewaarde en uiteindelijke gameplay is 2absoluUt beter, maar dat wil niet zeggen dat 3 niets toevoegd of dat het een slecht spel is. Ik kan zowel met 3als met 2 prima overweg en vind ze allebei leuk.

Een zielige reactie dat je op moet zouten als je 3 speelt is gewoon een beetje jammer naar de ander.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107072614
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

3 voegt 3D toe aan het spel.
Wat nostalgiewaarde en uiteindelijke gameplay is 2absoluUt beter, maar dat wil niet zeggen dat 3 niets toevoegd of dat het een slecht spel is. Ik kan zowel met 3als met 2 prima overweg en vind ze allebei leuk.

Een zielige reactie dat je op moet zouten als je 3 speelt is gewoon een beetje jammer naar de ander.
maar 3D opzichzelf voegt geen ruk aan het spel toe en verminderd het spelplezier alleen maar..
  zaterdag 21 januari 2012 @ 20:35:58 #292
182073 invine
blablabla etc.
pi_107076379
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 18:32 schreef mschol het volgende:

[..]

maar 3D opzichzelf voegt geen ruk aan het spel toe en verminderd het spelplezier alleen maar..
Dit en Komakie, je moet niet alles serieus nemen :')
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_107076393
Iemand nog een leeg park, lege vlakte, ik kan het niet vinden voor RCT2 :'(
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_107076596
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:36 schreef benx het volgende:
Iemand nog een leeg park, lege vlakte, ik kan het niet vinden voor RCT2 :'(
voor rct2 is die makkelijk te maken met de scenario editor...
maar volgens mij voldoet dit aan je eisen:
http://www.crazyuscoasters.com/RCT2Flatlands.htm
  zaterdag 21 januari 2012 @ 20:51:46 #295
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107076894
Ik moet leren voor mijn kosten/batenanalyse-tentamen maar door dit topic klik over 5 seconden op het icoontje van Rollercoaster Tycoon 2 ;( :(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_107077063
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:43 schreef mschol het volgende:

[..]

voor rct2 is die makkelijk te maken met de scenario editor...
maar volgens mij voldoet dit aan je eisen:
http://www.crazyuscoasters.com/RCT2Flatlands.htm
Thx! Darn MSCHOL, wat kom ik je vaak tegen :P
Lego Topic, Minecraft Topic, RC Topic, nice :D
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_107077233
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:57 schreef benx het volgende:

[..]

Thx! Darn MSCHOL, wat kom ik je vaak tegen :P
Lego Topic, Minecraft Topic, RC Topic, nice :D
tja, ben een vrij actieve user _O-
of achtervolg je mij gewoon.....
pi_107077497
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 21:02 schreef mschol het volgende:

[..]

tja, ben een vrij actieve user _O-
of achtervolg je mij gewoon.....
Zelfde hobbies denk ik ^^
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_107095961
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 01:17 schreef mschol het volgende:

[..]

achtbanen rijden is leuk voor een paar minuten.. en daar heb ik theme park world voor die ik daar een stuk meer geschikt voor vind.
voor het meer serieuze pretpark bouwen moet je bij rct1 of 2 zijn
Alles wat je in 1 & 2 kon kan ook in 3.
pi_107096000
Maar zelfde als landschap maken (bergen enzo), dat is veel leuker en makkelijker bij 2 dan bij 3.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_107096004
En dicht.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')