abonnement Unibet Coolblue
pi_101642270
Willem! :D :D Maar kletsen kan érg leuk zijn hoor! :Y

Thies: "Als ik groot ben wil ik in ons huis blijven wonen. Bij papa en bij jou."
Ik: "En als je een leuke vrouw hebt, en kinderen krijgt, waar moeten die dan wonen?"
Ik realiseer me dat mijn vraag wat conservatief is, en voeg er snel aan toe: "Of een leuke man?"
*stil
Thies: "Ik weet niet waar die moet wonen, maar ik neem wel een man."
Ik: "Oh, dat is goed. Waarom wil je een man?"
Thies: "Dan kan ik geen babies krijgen, want ik wil geen babies want die huilen alleen maar."
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 6 september 2011 @ 19:47:28 #77
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_101643731
Haha Thies, lekker logisch :D

Wij hadden het aan tafel over wat me zouden eten als we eters zouden krijgen..waarop Beppie zei dat ze later geen eters wilde want die doen zoveel pijn om weg te halen.
Madam had het over mee-eters :')
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_101643817
Haha Moonah :D .

Mijn dochter moest gisteren een aantal keren achter elkaar hoesten. Haar commentaar daarbij: "Mama, hoor je? Ik heb echt een hoestbuik (hoestbui dus :P )".
pi_101645523
Thies, de verstandigste van ons :D

Alhoewel zoontje van vriendin ook al tijden verkondigt dat hij geen vrouw hoeft, hij neemt wel een hond, die zijn niet zo lastig :P

Het lullige is dat Milou best wel erg vlieft op hem is en hij dat niet zo goed kan hebben en dan maakt ze ook nog eens alle lego-bouwsels kapot :').
Maar toen ik haar een keer niet mee had dan was het toch wel van: ik mis die soepkip O+

(soepkip is een liefkozend woordje voor Milou sinds een paar jaar, heb je echte ruzie met haar dan word je voor piemelhoofd uitgemaakt :))
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 6 september 2011 @ 21:15:58 #80
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101648944
hahaha Thies


Demi ( 6 jaar) en Nika(3 jaar) maakte van de week beide een nogal aparte opmerking.

Demi vond mijn eten niet zo fantastisch smaken. :P

En toen ik aan Nika vroeg hoe ze zich voelde nadat ze had overgegeven van de buikgriep antwoorde ze "Het gaat helemaal prima"
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_101700216
Na weken het idee te hebben gehad dat mn jongste het had over "Charly en Lola" als ze het had over "lolah"... Maar ik ben erachter...

"lolah" is Dora :').
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_101701776
Wij liepen net 'lekker' door de stromende regen terug naar huis, toen Senna zomaar uit het niets vroeg: waar komt de regen uit, mama?

Gelukkig was mijn antwoord "uit de wolken" vooralsnog genoeg :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101702644
Jeumig, heb jij een kleuter? :o
Ik verwacht dat soort vragen pas over een jaar of twee :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_101703347
Ik ook, daarom was ik ook blij dat 'wolken' nog afdoende was. Ik ben nog niet zo ver, hoor :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101707581
Miss_sly, ik denk dat je toch maar vast aan de studie moet hoor ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:12:47 #86
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_101761319
Hier een ontroerend praatje (vond ik).

Dean stond te douchen en had een beetje pijn aan zijn oor, zei hij. Hij was een beetje bang dat er een beestje in was gekropen, een jongetje van school had verteld dat dat kon namelijk. Dus ik reageerde erop door te zeggen dat hij niet alles hoefde te geloven wat zijn vriendjes zeiden en dat mensen soms ook dingen zeggen die niet helemaal waar zijn. Waarop hij zei "Ja, mama, dat klopt, want sommige kinderen zeggen ook dat de kerstman niet bestaat..en die bestaat wel".

Ik vond het heel kenmerkend voor hoe je je er soms op verkijkt, hoe groot je kind soms lijkt, maar hoe klein en kwetsbaar hun wereldje eigenlijk nog is. Zoiets.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:42:47 #87
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101762631
Ach gos Dean. :'( O+ wat is het dan nog maar een prulleke hè? iets dat je eigenlijk eeuwig zou willen bewaren maar waarvan je nu al weet dat het weg moet/gaat. En dat je dacht dat ze al best wijs waren, en dat je ineens beseft dat het nog niet écht zo is.

Ofzo.

Ik vind m heel ontroerend ook.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_101762992
Wat jij zegt buuf. Ik vind het ook een lief ontroerend praatje O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:57:02 #89
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_101763196
Ik vind jullie reacties lief..Kumbaya :P O+.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_101777856
Hm. Van de kerstman heb ik altijd gezegd dat die niet bestaat. :o :D Vind dat veel te Amerikaans.

Maar ik snap je Vief, mooi. Ik kumbaya even mee. O+
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 10 september 2011 @ 11:34:32 #91
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_101779278
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 10:13 schreef Moonah het volgende:
Hm. Van de kerstman heb ik altijd gezegd dat die niet bestaat. :o :D Vind dat veel te Amerikaans.

Maar ik snap je Vief, mooi. Ik kumbaya even mee. O+
Ik vond het ook moeilijk om te reageren, niet omdat ik de kerstman te Amerikaans zou vinden (ik heb altijd het gevoel dat ik in een vorig leven een countrychick uit Alabama was y'all :P) maar sowieso. Ik heb er laatst nog een blog over geschreven http://love2bemama.com/ee(...)en-beetje-van-magie/ (Oh, en die titel..die hebben zij daar verkracht :( ) .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 12 september 2011 @ 15:50:58 #92
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_101859157
Dochter S (bijna 6 jaar): "Een Oetoe Tanga, dat is een soort Gorela!"

Tevens Afk-tag test, zet de muiswijzer op de woorden!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_101859497
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:50 schreef Beelzebufo het volgende:
Dochter S (bijna 6 jaar): "Een Oetoe Tanga, dat is een soort Gorela!"

Tevens Afk-tag test, zet de muiswijzer op de woorden!
Haha het werkt hoor ;) alhoewel ik het goede antwoord er nog wel van af kon leiden.
Vici, Vidi, Veni!
  maandag 12 september 2011 @ 16:19:53 #94
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_101860244
Peuter bekijkt het geel/witte snoepje in zijn hand en zegt: kijk mama dit lijkt op poepkeutel.
Eehm :? bedoel je misschien popcorn?
Ja het lijkt op popcorn, en peuzelt zo weer verder. :D
pi_101860344
Ik ben ook geen voorstander van de Kerstman, blijft er hier ook uit als het kan, maar het idee, dat geloof vind ik zo mooi O+ Soms zou ik willen dat de wereld echt zo mooi is als ze denken als ze zo klein zijn O+

Poepkeutel haha. Wij hadden op vakantie ook een leuke verhaspeling van Senna. Ze bleef maar om een vishengel vragen, maar ze bedoelde een soepstengel :D

En net was ze erg bijdehand: mama ik ben duplo en jij wil met de duplo spelen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_101865359
Ik haalde de meiden op bij de opvang en Iris wilde graag een "mutje", waarop Mirte begon: "ja mama, wij willen een muntje" (pepermuntje)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_101907608
Leuk hè, als je kind begint te praten! O+
Ik merk dat de praatjes hier steeds leuker worden. Zal vast een vertekend beeld zijn hoor :D

We zwaaiden laatst samen naar mijn lief, Thies zijn vader dus.
Zegt 'ie: "Mama, dat is leuk! Jouw armen wiebelen!"

Hm, toch wat fanatieker die triceps trainen. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Moonah op 13-09-2011 19:03:39 (typo) ]
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:58:27 #98
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_101907859
wiebelarmpjes O+
Bij jou staat alles leuk, Moonah!

Kleuter moest voor straf naar boven omdat hij gen hap eten naar binnen wilde werken. Ik hoor hem stommelen en zeg dat hij wat rustiger moet doen en maar in bed een boekje moet gaan lezen. Gelijk krijg ik een gefrustreerd antwoord: 'IK KAN HELEMAAL NIET LEZEN!'
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_101908017
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:58 schreef RockabeIIa het volgende:
wiebelarmpjes O+
Bij jou staat alles leuk, Moonah!
Tnx. :) :* Maar toch.... :{
quote:
Kleuter moest voor straf naar boven omdat hij gen hap eten naar binnen wilde werken. Ik hoor hem stommelen en zeg dat hij wat rustiger moet doen en maar in bed een boekje moet gaan lezen. Gelijk krijg ik een gefrustreerd antwoord: 'IK KAN HELEMAAL NIET LEZEN!'
:D :D Whhaahha! Groot gelijk, B(ijdehandje)!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:40:39 #100
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_101912341
Oh, ik kreeg laatst hetzelfe commentaar over mijn "eigenschappen" (wiebelen). Gelukkig weet de Bergman kliniek er wel raad mee...op de volgende meet herkennen jullie me niet meer :7.

Dean kreeg vandaag een kitten..zijn reactie "Mama, nu is er een nieuw leven voor mij aangebroken..voor altijd".

:') O+.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')