abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 augustus 2011 @ 13:35:13 #126
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_100850053
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 13:16 schreef jpjedi het volgende:
geniaal, je kan gaten maken in de grond zo ver je wil.. schuttersputjes maken _O_

*O* _O_
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_100853153
Nog meer goed nieuws:

twitteraccount van een Alpha tester:

http://twitter.com/#!/d1ApRiL

quote:
@d1ApRiL Dominik Herbst
@uob_dan I think the helis have very low auto stabilization. You need to maintain stability or you crash. More like BF2. #BF3 #eagc
  woensdag 17 augustus 2011 @ 15:10:33 #128
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_100854377
Ik wil best komen naar die LAN alleen heb geen PC die BF3 aan kan dus zijn er ook consoles? :7
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_100854913
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil best komen naar die LAN alleen heb geen PC die BF3 aan kan dus zijn er ook consoles? :7
yups, er zijn consoles PS3 & Xbox, alleen ik heb geen HD beamer dus zal flatscreen gamen worden.

Wordt ook gepokered etc... dus voor ieder wat wils.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 15:25:47 #130
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_100855011
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:23 schreef jpjedi het volgende:

[..]

yups, er zijn consoles PS3 & Xbox, alleen ik heb geen HD beamer dus zal flatscreen gamen worden.

Wordt ook gepokered etc... dus voor ieder wat wils.
_O_
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_100855664
lol, je kan vleugels van jets afschieten waardoor ze in een spin terecht komen. :P
pi_100855899
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:23 schreef jpjedi het volgende:

[..]

yups, er zijn consoles PS3 & Xbox, alleen ik heb geen HD beamer dus zal flatscreen gamen worden.

Wordt ook gepokered etc... dus voor ieder wat wils.
Zal ik dan maar de beamer meenemen
720p voldoende ?

Alleen scherm is een lastig puntje, dus hoop dat er een mooie witte muur aanwezig is daar.

P.S. ja ik leef nog ;)
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_100856272
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:45 schreef Timminater het volgende:

[..]

Zal ik dan maar de beamer meenemen
720p voldoende ?

Alleen scherm is een lastig puntje, dus hoop dat er een mooie witte muur aanwezig is daar.

P.S. ja ik leef nog ;)
check ik wel, anders heb ik nog wel een scherm op de zaak.
pi_100857741
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:23 schreef jpjedi het volgende:
Yups, er zijn consoles PS3 & Xbox, alleen ik heb geen HD beamer dus zal flatscreen gamen worden.

Wordt ook gepokered etc... dus voor ieder wat wils.
Frankie mag ik meerijden? *O*

Doen we trouwens nog een GoW3 dagje? System link, twee schermen :9
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_100857824
Dus je komt ook? datumprikkertje invullen dan :D

het is trouwens open inschrijving dus mensen die ik vergeten ben of die je mee wil nemen zijn welkom.

GOW3 ken ik zelf niet maar alles is te regelen. Schermen zijn er genoeg en paar xboxen is ook geen probleem.

http://www.datumprikker.nl/PW81F21W169RG
pi_100865615
Voor de console jongens is er toch nog wat licht in de duisternis:

quote:
In a game where a lot of content is being fine-tuned for a PC experience, console players may be surprised to hear that they are getting one of those formerly PC-only features.

EA confirmed today that the console versions of Battlefield 3 will be getting a server browser. PC players are likely to be familiar with this already; a server browser allows the player to specifically select and filter which server he or she wants to play on. Options can be as generalized as sorting by gametype, or as distinct as player count or number of players currently on the server.

Battlefield 3 is currently being closely examined by players and the press alike at Gamescom 2011.

Ter compensatie voor de max 24 player mappen, de minder gedetailleerde graphics en het missen van de commrose. :')
  woensdag 17 augustus 2011 @ 21:00:05 #137
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_100868731
Commrose :?
Mooiere graphics is ook vooral als je een (dure) high end game PC hebt!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_100869298
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Commrose :?
Mooiere graphics is ook vooral als je een (dure) high end game PC hebt!
ja dat dingetje om te spotten en berichtjes door te geven.

Ik heb het niet over mooiere graphics.. er wordt minder detail getoond in de console versie.

Overigens is mijn pc`tje weer op orde. het is toch wat meer gewworden dan een simpel video kaartje. ik kan het niet laten as ik eenmaal bezig ben. :@ Alle sjaggeraar dealtjes zijn weer gesloten en de v&a secties zijn weer afgestruind. Zoals gebruikelijk het mobo nieuw en het geheugen van 40 euro ga ik ook niet verder voor zoeken.

MSI N560GTX-Ti Hawk x2 SLI
i5 2500k CPU
Asus P8Z68 mobo
8GB 1600-999 RipjawsX
Zalman CNPS10X Performa cpu koeler
kosten: 635 euro
Oude spullen verkocht: 315 euro

Is mijn pc gelijk weer up to date. :)
pi_100869777
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:48 schreef jpjedi het volgende:
Voor de console jongens is er toch nog wat licht in de duisternis:

[..]


Ter compensatie voor de max 24 player mappen, de minder gedetailleerde graphics en het missen van de commrose. :')

Er is niemand die jou hierop nog serieus neemt :')

24 player is genoeg, ga jij maar op je computer kamertje zitten met je headsetje op :')
Er is geen console gamer die de commrose mist.

Nogmaals je kan niet oordelen over iets wat je amper tot niet gespeeld hebt.
Enige voordeel van de pc versie is de high end graphics die je gemiddeld 400,- kosten omdat je er voor moet upgraden..
wij console newbies doen het wel met 30% minder lui op de bank hangend *O*
Narf!
pi_100869979
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 21:25 schreef Sickert het volgende:

[..]

Er is niemand die jou hierop nog serieus neemt :')

24 player is genoeg, ga jij maar op je computer kamertje zitten met je headsetje op :')
Er is geen console gamer die de commrose mist.

Nogmaals je kan niet oordelen over iets wat je amper tot niet gespeeld hebt.
Enige voordeel van de pc versie is de high end graphics die je gemiddeld 400,- kosten omdat je er voor moet upgraden..
wij console newbies doen het wel met 30% minder lui op de bank hangend *O*
Waarom kan ik niet oordelen? Omdat ik geen 86 awards heb in BFBC2? Omdat ik mijn games na een 10-20 uur spelen aan mijn neefjes geef?

NOGMAALS: voor mij dus persoonlijk is de console iets om af en toe aan te slingeren en instant spellen te spelen als fifa of racen. Niet voor shooters imo. Ieder zijn ding natuurlijk. sowieso game ik eens per maand ofzo gemiddeld :')

Overigens had ik de recommended specs al op de pc maar zoals gezegd, om de 3 jaar gaat mijn pc op de schop en dit was een mooie gelegenheid. Ik wil dan perse een hypersysteempje bouwen. Waarschijnlijk kan iedereen hier gewoon BF3 op de huidige oude BF2 gamepc spelen want de eisen zijn niet zo denderend hoog.

Kom je naar de LAN? nee dus :(
pi_100870162
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 21:30 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Waarom kan ik niet oordelen? Omdat ik geen 86 awards heb in BFBC2? Omdat ik mijn games na een 10-20 uur spelen aan mijn neefjes geef?

NOGMAALS: voor mij dus persoonlijk is de console iets om af en toe aan te slingeren en instant spellen te spelen als fifa of racen. Niet voor shooters imo. Ieder zijn ding natuurlijk. sowieso game ik eens per maand ofzo gemiddeld :')

Overigens had ik de recommended specs al op de pc maar zoals gezegd, om de 3 jaar gaat mijn pc op de schop en dit was een mooie gelegenheid. Ik wil dan perse een hypersysteempje bouwen. Waarschijnlijk kan iedereen hier gewoon BF3 op de huidige oude BF2 gamepc spelen want de eisen zijn niet zo denderend hoog.

Kom je naar de LAN?
Stop dan eens met dat kinderachtige gebash :')
Anyhoe

Nee ik kom niet naar de Lan :P
Heb geen Bf3 waardige pc.. en om nu 3 dagen met mn Xbox daar te gaan zitten terwijl jullie op de pc zitten te knallen :P

Komen jullie maar een keer met zn allen weer hier heen om te BBQ'n, gamen, pokeren, balletje trappen en mn bier op te zuipen :P
Narf!
pi_100870374
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 21:35 schreef Sickert het volgende:

[..]

Stop dan eens met dat kinderachtige gebash :')
Anyhoe

Nee ik kom niet naar de Lan :P
Heb geen Bf3 waardige pc.. en om nu 3 dagen met mn Xbox daar te gaan zitten terwijl jullie op de pc zitten te knallen :P

Komen jullie maar een keer met zn allen weer hier heen om te BBQ'n, gamen, pokeren, balletje trappen en mn bier op te zuipen :P
bashen over Ajakkes- Feyenooit mag wel maar de boel wat prikkelen over het spel van onze roots is teveel voor je dunne huidje? :?

Ik zie de uitnodiging wel komen voor een BBQ :) Gooi er maar een datumprikkertje in ;)
pi_100870570
Je basht een rete goed spel!
Daarom, Nee!
Narf!
pi_100871143
Gaat het wel goed Kef? Niet overwerkt? Huwelijkscrisis of hoog water?
pi_100871241
Gaat hier prima ;)
Ik mag toch ook wel lekker trollen?

Heb je BFBC2 wel op de pc trouwens?
Narf!
pi_100872556
Narf!
pi_100873412
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 21:56 schreef Sickert het volgende:
Gaat hier prima ;)
Ik mag toch ook wel lekker trollen?

Heb je BFBC2 wel op de pc trouwens?

jij mag alles :*

Nee niet op de pc.. die gebruik ik enkel voor Civilization, BF2 en trackmania naast gewoon thuis-kantoorwerk.
pi_100874057
quote:
Geen 3D spotting _O_
pi_100874664
Bf3 krijgt serverbrowser op de consoles!
pi_100874848
O en over de commo roos. Ik vraag wel om ammo... Daar heb je een Xbox live party voor...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')