quote:
Op zondag 21 augustus 2011 11:34 schreef mousy31 het volgende:[..]
De zon schijnt nu, maar het schijnt dus de hele week zulk weer te worden, heel warm met veel zon maar ook heftige buien.
Hoop dat we er nog een beetje van kunnen genieten want de zomer was echt soep.
Das mooi dat je je beter voeld, maar hou wel in je achterhoofd dat het zo kan terug komen, heb ook hele perioden dat k geen last heb van bepaalde symptomen.
---------------------------------------------------------------------
Oh heb trouwens ook nog goed nieuws ben na 5 jaar gebruik van antidepressiva er eindelijk af, gisteravond mn laatste pilletje gehad. Ben benieuwd hoe het zal gaan aankomende winter ik ben nl heel vatbaar voor winter depressies , maar zolang we maar positief denken moet t goed komen toch?
Over dat terug komen van depressie. Heb afgelopen jaren veel depressie gehad. Op een gegeven moment heb je alles gehad wat dat betreft. Ook de manie raakt op een gegeven moment op. Niet dat ik zeg ik ga normaal zijn op en top maar de extremen zullen eruit zijn bij mij. Ik zal grenzen opzoeken maar dan met controle erop. Niet meer losbandig met alle remmen los

Maar goed. 11 jaar bezig met gezond worden en denk echt 2012 dat het jaar gaat zijn van meer stabiliteit die blijft. En dan in stabiliteit alsnog limieten opzoeken maar zonder te ontsporen. 34 jaar bezig met gezond worden is het. Ziekte zat vanaf het begin erin.
Succes ermee met stoppen met anti depressiva!!!
Over positief denken. Ik ga altijd uit van het beste maar dat is niet genoeg voor mij. Moet ook actief blijven op verschillende vlakken en ben en blijf ik actief dan gaat het vanzelf beter. Maar uitgaan van het beste van het beste, inderdaad dan het beste om te doen. Beste van het beste...gewoon alles relaxt dus zonder ellende.
Even op de bank. Qua energie is het stukken beter maar nog steeds niet zoals het zijn moet. Geen hele dag meer uitgeput zijn maar ook niet vol energie. Komt ook goed. Alles komt goed. Herstellen van een burn out dus. 4 maanden manie met weinig slaap brand je van uit. Herstellende.
[ Bericht 5% gewijzigd door dreamviber op 21-08-2011 11:49:24 ]