Obvious troll is obvious.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:29 schreef drbarisart het volgende:
Ik heb vandaag met zo'n Galaxy Tab mogen spelen, maar wat een traag pokkeding is dat zeg! Is dat normaal? Want er zit best wel stevige hardware in volgens mij, toch?
Als je 'm via internet hebt besteld, kun je 'm gewoon terugsturen wegens de wet koop op afstand Hoef je niet eens een reden op te geven. Gewoon terug in de doos en even kijken op de site hoe je die terug kunt sturen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Vandaag Hannspad gekocht. Net aangezet, zit er GODNONDEJU een bright pixel in. Felblauw, wél gelukkig bijna helemaal aan de zijkant, maar toch. VERDOMME. Ik wilde vanavond meteen Honeycomb erop zetten enzo... Mja, als ik 'm kan ruilen, dan ruil ik 'm liever natuurlijk. Echter, dan ben ik wel weer een paar dagen verder vanwege de afstand tot de winkel waar ik 'm gekocht heb.
Heeft iemand ervaring met een bright pixel? Mag je 'm dan doorgaans ruilen bij de winkel, of valt het onder de garantie van Hannspree, of heb ik gewoon dikke vette pech?
Vast een defect.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:45 schreef drbarisart het volgende:
Jezus, mag je hier niks negatiefs zeggen ofzo?
Ik vraag alleen of het normaal is dat zo'n ding traag is. Bij het scrollen continu haperen. Bij animaties leek de framerate heel laag. Overigens crashte hij ook heel vaak, en ging hij zelfs rebooten als ik een game probeerde te starten.
Ow ja, zag het idd Ik zag zoiets in een topic op Tweakers voorbij komen namelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:43 schreef shiznuts het volgende:
Maar dan wel 'Zowel het product als de verpakking zien er als nieuw uit, verpakking is enkel open geweest. Originele Komplett prijs ¤ 261,- ' dus misschien ook wel teruggestuurd binnen 7 dagen vanwege iets.
Ik heb ook een pixel die kapot is. Echter mij boeit het niet want je ziet het alleen met een donker beeld en gebruik de tab alleen voor documenten etc...quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Vandaag Hannspad gekocht. Net aangezet, zit er GODNONDEJU een bright pixel in. Felblauw, wél gelukkig bijna helemaal aan de zijkant, maar toch. VERDOMME. Ik wilde vanavond meteen Honeycomb erop zetten enzo... Mja, als ik 'm kan ruilen, dan ruil ik 'm liever natuurlijk. Echter, dan ben ik wel weer een paar dagen verder vanwege de afstand tot de winkel waar ik 'm gekocht heb.
Heeft iemand ervaring met een bright pixel? Mag je 'm dan doorgaans ruilen bij de winkel, of valt het onder de garantie van Hannspree, of heb ik gewoon dikke vette pech?
Je kan hem gewoon terugsturen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:53 schreef Lightning_NL het volgende:
Verschillende pixel fix apps hebben nog steeds niet mijn felblauwe pixel opgelost. Gebeld met de winkel (Alternate), er zit geen garantie op 1 pixel, pas vanaf 3. Mooi is dat.
Moet ik nou gewoon slikken dat ik een felblauwe pixel op m'n tablet heb, of heb ik nog ergens recht op?
(btw in de winkel gekocht, niet via internet)
Naar wie? Met welke reden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon terugsturen.
Ik heb deze handleiding stap voor stap gevolgd (dus ook eerst backup maken) en binnen een half uurtje ben je ready to go met honeycombquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:02 schreef Lightning_NL het volgende:
Na effe googlen ben ik op zo'n pixel fix app gekomen, die laat ik effe een klein halfuurtje draaien, kijken of dat helpt.
Staat er ergens duidelijk uitgelegd hoe ik trouwens een Honeycomb ROM kan installeren? En ik heb begrepen dat die ROMs constant in ontwikkeling zijn. Kun je een bepaalde ROM, zo gauw ie geinstalleerd is, ook makkelijk updaten? Of moet je dan het hele proces herhalen?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:59 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Naar wie? Met welke reden?
Zoals ik al zei, ik kan geen gebruik maken van de wet Koop op Afstand, omdat ik 'm in de winkel heb gekocht. Stom, goed leermomentje, nooit meer doen dus.
En ja, de custom ROM staat er nog niet op. Ondertussen ook met Alternate en Hannspree gebeld: Geen garantie. Je hebt als consument in deze dus geen ene poot om op te staan.
Wet koop op afstand.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:52 schreef Goddelijker het volgende:
Gewoon zeggen dat je het product niet meer wilt? Dat mag altijd binnen 7 dagen meen ik. Dan mag je van een koop afzien.
Nee, als je in een winkel zelf koopt, dan is het een 'coulance' van de betreffende winkel als ze het item terugnemen en vergoeden of laten omruilen, waar ze zelf voor kunnen kiezen en geen wettelijke verplichting voor is. Elke winkel staat het vrij de regels daar rondom dus zelf te bepalen. Zo kan vaak wel een product retour als deze in originele staat in de verpakking nog is (een geschenk of aankoop die dubbel is bijvoorbeeld) en er niks aan mankeert.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:52 schreef Goddelijker het volgende:
Gewoon zeggen dat je het product niet meer wilt? Dat mag altijd binnen 7 dagen meen ik. Dan mag je van een koop afzien.
Maar je hebt hem bij Alternate besteld? Heb je die dan wel vooraf op de website besteld en vervolgens gaan afhalen? Want volgens mij geldt de wet koop op afstand dan welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:59 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Naar wie? Met welke reden?
Zoals ik al zei, ik kan geen gebruik maken van de wet Koop op Afstand, omdat ik 'm in de winkel heb gekocht. Stom, goed leermomentje, nooit meer doen dus.
En ja, de custom ROM staat er nog niet op. Ondertussen ook met Alternate en Hannspree gebeld: Geen garantie. Je hebt als consument in deze dus geen ene poot om op te staan.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Als je aankoop niet overeenkomt met de beschrijving, heb je recht op je teruggave van je geld of een vervanging. Doen ze dat niet, dan heb je temaken met wanprestatie. Daar kun je ze dan voor aanklagen.
Daarnaast mag een product niet binnen redelijke tijd defect raken. Gebeurt dat wel, dan heb je ook recht op een vervangend product. Het maakt dan niet uit of je een garantie of verzekering erbij hebt gekregen/gekocht. Die extra garantiedingen die je erbij kunt kopen zijn dan ook onzin.
Met een dode pixel, wat ik persoonlijk vreselijk irritant vind, zou ik dus gewoon terug gaan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Defecte_pixel#Garantiequote:Omdat zij defecte pixels niet zien als een defect maar als een cosmetische onvolkomenheid, ruilen zij hun producten pas om als deze een bepaald aantal defecte pixels bevatten (vastgelegd in de ISO 13406-2 norm).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |