abonnement Unibet Coolblue
pi_102773586
Ik heb een ainol novo 8 het kreng krijgt echter geen stroom meer. Maw accu is leeg, en gaat niet meer aan ondanks dat die aan de stroom zit/heeft gelegen. Heeft iemand advies?
Don't trust anyone else!
Trust me!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:14:05 #252
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_102774494
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:46 schreef groggy het volgende:
Ik heb een ainol novo 8 het kreng krijgt echter geen stroom meer. Maw accu is leeg, en gaat niet meer aan ondanks dat die aan de stroom zit/heeft gelegen. Heeft iemand advies?
Reset GOED indrukken aan de zijkant.
pi_102779556
ik voel de klik bij het indrukken vd reset.

kort geprobeerd, lang aan de stroom zonder stroom everything..
Don't trust anyone else!
Trust me!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:32:26 #254
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_102787809
Weet je zeker dat de tablet wel stroom krijgt? Dat je niet bijv. een verkeerde usb kabel (die alleen dataoverdracht heeft maar geen stroomvoorziening) aangesloten hebt?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:09:28 #255
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_102800047
Gisteren ook een Hannspad besteld, ben benieuwd. Ik zag dat ze bijna zover waren dat Android 3.2 er via een custom ROM op gaat draaien, dus ben benieuwd.
Don't let my username fool you...
pi_102803392
Hoe staat zo'n Hannspad nou eigenlijk tegenover een Asus EEE pad Transformer? Scheelt dat veel in performance en kwaliteit?
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:10:16 #257
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_102807035
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 12:16 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoe staat zo'n Hannspad nou eigenlijk tegenover een Asus EEE pad Transformer? Scheelt dat veel in performance en kwaliteit?
Asus EEE Pad Transformer heeft Honeycomb en dat is echt voor tablets gemaakt. Hannspad heeft Android 2.2, eigenlijk een besturingssysteem voor telefoons. Verder is het scherm van de Asus veel beter en is die voorzien van camera's en de mogelijkheid voor een dock. Qua processor zijn ze volgens mij wel weer gelijk, allebei een Nvidia Tegra 2 processor. Ik ben benieuwd als ik mijn Hannspad binnen heb. Voor het geld mag je natuurlijk niet zoveel verwachten als van een Asus, maar volgens mij met wat zelf tweaken is daar best iets goeds van te maken. De standaard ROM schijnt in elk geval zwaar bagger te zijn. Maar op slatedroid.com zwerven wat custom roms rond die het apparaat 100x beter maken.
Don't let my username fool you...
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:41:34 #258
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102821448
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 14:10 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Asus EEE Pad Transformer heeft Honeycomb en dat is echt voor tablets gemaakt. Hannspad heeft Android 2.2, eigenlijk een besturingssysteem voor telefoons. Verder is het scherm van de Asus veel beter en is die voorzien van camera's en de mogelijkheid voor een dock. Qua processor zijn ze volgens mij wel weer gelijk, allebei een Nvidia Tegra 2 processor. Ik ben benieuwd als ik mijn Hannspad binnen heb. Voor het geld mag je natuurlijk niet zoveel verwachten als van een Asus, maar volgens mij met wat zelf tweaken is daar best iets goeds van te maken. De standaard ROM schijnt in elk geval zwaar bagger te zijn. Maar op slatedroid.com zwerven wat custom roms rond die het apparaat 100x beter maken.
Dacht dat er voor de Hanspad ook een HC rom was?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:47:11 #259
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_102855854
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dacht dat er voor de Hanspad ook een HC rom was?
Ja, maar origineel dan he.

Ik heb 'm binnen. De standaard ROM is echt dramatisch, kan niet meer erover zeggen. Dus het eerste wat ik gedaan heb is het plaatsen van een custom ROM. Heb nu GTAcomb draaien, is dus Honeycomb en dat draait wél lekker moet ik zeggen.
Don't let my username fool you...
pi_102857269
Iemand hier met Honeycomb die met ADB om kan gaan en een app voor me wilt testen?

Ik heb deze app gemaakt: https://market.android.com/details?id=jeroen.pro.androidgemist

Deze plugin is nodig:
https://market.android.com/details?id=io.vov.vitamio.v7vfpv3

Maar ik krijg veel klachten van mensen onder Honeycomb, wie wil RTL of Uitzending gemist even voor me testen en dan de logs via adb logcat bekijken?
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  zondag 9 oktober 2011 @ 12:32:09 #261
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102870121
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:23 schreef Pizzalucht het volgende:
Iemand hier met Honeycomb die met ADB om kan gaan en een app voor me wilt testen?

Ik heb deze app gemaakt: https://market.android.com/details?id=jeroen.pro.androidgemist

Deze plugin is nodig:
https://market.android.com/details?id=io.vov.vitamio.v7vfpv3

Maar ik krijg veel klachten van mensen onder Honeycomb, wie wil RTL of Uitzending gemist even voor me testen en dan de logs via adb logcat bekijken?
Ga het nu even proberen op mijn Transformer...

Je hebt DM.

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 09-10-2011 13:05:37 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_102870781
Ik zit effe met een klein dilemmaatje... Die Asus EEE pad transformer vind ik echt vet. Mooi apparaat. Maar: Wel duur. En het blijft natuurlijk gewoon een gadget. Niet echt nodig, wel erg leuk. Maar ga ik daar 400-500 euro aan uitgeven? Daar ben ik nog niet helemaal over uit, ik vind het best veel geld, gezien wat je er voor krijgt.
Dus dan kijk ik een segment lager, kom ik weer bij de Hannspad uit. Als ik reviews lees, dan zijn die niet super positief (3/5 sterren bijvoorbeeld). Deze reviews zijn wel gedaan met Android 2.2 geinstalleerd.
Honeycomb schijnt dus een enorm verschil te maken, heb ik begrepen? Dus als ik zo'n Hannspad koop, en er een Honeycomb ROM op zet, kan de Hannspad zich dan meten met de 'originele' Honeycomb tablets?

Waar ik de Hannspad voornamelijk voor wil gebruiken is gewoon wat aantekeningen maken tijdens college's, beetje browsen/emailen etc. En een filmpje op USB zetten en via HDMI kabel op een TV aansluiten lijkt me ook wel leuk.

Dat er geen camera en GPS in zitten is jammer, maar is ook niet essentieel.

Wat ik wel ERG belangrijk vind is de Android Market: Werkt die 100% zoals op een android telefoon? Ik heb gelezen in reviews dat de Market in het origineel niet ondersteund wordt. Hoe zit dat met een Honeycomb ROM?
En is het ook mogelijk om met een programma via Remote Desktop in te loggen op een andere Windows computer? Dit zag ik in een review van de EEE Pad, en dat vind ik wel enórm handig.

Ik leun nu heel erg naar de Hannspad, kunnen jullie nog wat input geven?
pi_102870873
Nog een vraag die me te binnen schiet, op mijn HTC telefoon heb ik allerlei apps al gekocht enzo. In een review las ik dat de Asus EEE Pad, na google registratie, meteen al die apps ook beschikbaar heeft, je hoeft ze dan dus niet opnieuw te kopen.

Is dit ook zo als ik een Honeycomb ROM op die Hannspad zou zetten?

Sorry voor de vele vragen, maar ik weet niet waar ik anders deze informatie vandaan zou moeten halen.
  zondag 9 oktober 2011 @ 13:05:11 #264
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102871262
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:55 schreef Lightning_NL het volgende:
Nog een vraag die me te binnen schiet, op mijn HTC telefoon heb ik allerlei apps al gekocht enzo. In een review las ik dat de Asus EEE Pad, na google registratie, meteen al die apps ook beschikbaar heeft, je hoeft ze dan dus niet opnieuw te kopen.

Is dit ook zo als ik een Honeycomb ROM op die Hannspad zou zetten?

Sorry voor de vele vragen, maar ik weet niet waar ik anders deze informatie vandaan zou moeten halen.
Als die rom market heeft en jij inlogt met de zelfde gegevens als je telefoon dan kun je (indien compatible) deze apps gewoon downloaden.

Verder gebruik ik de Transformer (met dock) precies voor het zelfde waarvoor jij hem ook wil gebruiken. Als ik tijdens de (hoor)colleges andere mensen met of een grote laptop of een netbook zie zitten ben ik toch elke keer weer blij.

Werken op een desktop wint het bij mij nog altijd van de laptop, daarom is een tablet perfect voor erbij, de dingen die ik mis doe ik toch liever op mijn desktop.

De hannspad durf ik niks over te zeggen, maar ik verwacht dat de HC van die tablet niet 100% te vergelijken is met de (stock) roms van andere tablets die wel native HC draaien.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 9 oktober 2011 @ 14:46:12 #265
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_102874889
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik zit effe met een klein dilemmaatje... Die Asus EEE pad transformer vind ik echt vet. Mooi apparaat. Maar: Wel duur. En het blijft natuurlijk gewoon een gadget. Niet echt nodig, wel erg leuk. Maar ga ik daar 400-500 euro aan uitgeven? Daar ben ik nog niet helemaal over uit, ik vind het best veel geld, gezien wat je er voor krijgt.
Dus dan kijk ik een segment lager, kom ik weer bij de Hannspad uit. Als ik reviews lees, dan zijn die niet super positief (3/5 sterren bijvoorbeeld). Deze reviews zijn wel gedaan met Android 2.2 geinstalleerd.
Honeycomb schijnt dus een enorm verschil te maken, heb ik begrepen? Dus als ik zo'n Hannspad koop, en er een Honeycomb ROM op zet, kan de Hannspad zich dan meten met de 'originele' Honeycomb tablets?

Waar ik de Hannspad voornamelijk voor wil gebruiken is gewoon wat aantekeningen maken tijdens college's, beetje browsen/emailen etc. En een filmpje op USB zetten en via HDMI kabel op een TV aansluiten lijkt me ook wel leuk.

Dat er geen camera en GPS in zitten is jammer, maar is ook niet essentieel.

Wat ik wel ERG belangrijk vind is de Android Market: Werkt die 100% zoals op een android telefoon? Ik heb gelezen in reviews dat de Market in het origineel niet ondersteund wordt. Hoe zit dat met een Honeycomb ROM?
En is het ook mogelijk om met een programma via Remote Desktop in te loggen op een andere Windows computer? Dit zag ik in een review van de EEE Pad, en dat vind ik wel enórm handig.

Ik leun nu heel erg naar de Hannspad, kunnen jullie nog wat input geven?
Ik heb nu sinds gisteren een Hannspad. Zoals ik al eerder zei, de standaard ROM is echt dramatisch, die was ik binnen 5 minuten al zat. Als de reviews daarop hun oordeel baseren vind ik 3 van de 5 sterren nog hoog eigenlijk. Maar dan zet je er Honeycomb op en is het ineens een wereld van verschil. Ik heb geen ervaring met de ASUS tablets of soortgelijke, dus daar kan ik geen oordeel over vellen, maar ik ben nog niets tegengekomen wat niet werkte. Geen GPS, maar in Google Maps was de plaatsbepaling toch akelig nauwkeurig. Net nog even een Tegra spelletje gedaan en dat werkt ook prima, lekker soepel, je merkt niet dat het een tablet is voor 1/3 van de prijs van een iPad bijvoorbeeld.

De market werkt trouwens helemaal 100% :) Alleen de standaard market in de rom werkte na een aantal programma's gedownload te hebben ineens niet meer, maar toen heb ik er de laatste nieuwe versie opgezet en werkt het weer helemaal goed.

remote Desktop nog niet geprobeerd, maar op mijn telefoon werkt het ook, dus waarom op de tablet niet?
Don't let my username fool you...
pi_102876679
Ik wist niet eens dat er ook zoiets was op de telefoon. Welk programmaatje gebruik je daarvoor? Dat wil ik namelijk direct uitproberen :)
pi_102877037
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik zit effe met een klein dilemmaatje... Die Asus EEE pad transformer vind ik echt vet. Mooi apparaat. Maar: Wel duur. En het blijft natuurlijk gewoon een gadget. Niet echt nodig, wel erg leuk. Maar ga ik daar 400-500 euro aan uitgeven? Daar ben ik nog niet helemaal over uit, ik vind het best veel geld, gezien wat je er voor krijgt.
Dus dan kijk ik een segment lager, kom ik weer bij de Hannspad uit. Als ik reviews lees, dan zijn die niet super positief (3/5 sterren bijvoorbeeld). Deze reviews zijn wel gedaan met Android 2.2 geinstalleerd.
Honeycomb schijnt dus een enorm verschil te maken, heb ik begrepen? Dus als ik zo'n Hannspad koop, en er een Honeycomb ROM op zet, kan de Hannspad zich dan meten met de 'originele' Honeycomb tablets?

Waar ik de Hannspad voornamelijk voor wil gebruiken is gewoon wat aantekeningen maken tijdens college's [Kan prima. Eventueel met draadloos toetsenbord], beetje browsen/emailen etc.[Check] En een filmpje op USB zetten en via HDMI kabel op een TV aansluiten lijkt me ook wel leuk.[Check, werkt ook]

Dat er geen camera [Er zit een low-res camera aan de voorkant voor videobellen] en GPS in zitten is jammer, maar is ook niet essentieel.

Wat ik wel ERG belangrijk vind is de Android Market: Werkt die 100% zoals op een android telefoon? Ik heb gelezen in reviews dat de Market in het origineel niet ondersteund wordt. Hoe zit dat met een Honeycomb ROM? [Market werkt perfect. Vanaf de stockrom al zelfs]
En is het ook mogelijk om met een programma via Remote Desktop in te loggen op een andere Windows computer? Dit zag ik in een review van de EEE Pad, en dat vind ik wel enórm handig.

Ik leun nu heel erg naar de Hannspad, kunnen jullie nog wat input geven?
Waarom dan niet een tablet uit China? Ik heb een Zenithink C91 (180 euro) en die voldoet aan al jouw eisen. (alleen Remote Desktop weet ik niet)

Het is gewoon een supersnel apparaat waarmee je alles kan. Hij heeft een 10" (multitouch-)scherm.
  zondag 9 oktober 2011 @ 15:46:38 #268
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_102877045
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 14:46 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik heb nu sinds gisteren een Hannspad. Zoals ik al eerder zei, de standaard ROM is echt dramatisch, die was ik binnen 5 minuten al zat. Als de reviews daarop hun oordeel baseren vind ik 3 van de 5 sterren nog hoog eigenlijk. Maar dan zet je er Honeycomb op en is het ineens een wereld van verschil. Ik heb geen ervaring met de ASUS tablets of soortgelijke, dus daar kan ik geen oordeel over vellen, maar ik ben nog niets tegengekomen wat niet werkte. Geen GPS, maar in Google Maps was de plaatsbepaling toch akelig nauwkeurig. Net nog even een Tegra spelletje gedaan en dat werkt ook prima, lekker soepel, je merkt niet dat het een tablet is voor 1/3 van de prijs van een iPad bijvoorbeeld.

De market werkt trouwens helemaal 100% :) Alleen de standaard market in de rom werkte na een aantal programma's gedownload te hebben ineens niet meer, maar toen heb ik er de laatste nieuwe versie opgezet en werkt het weer helemaal goed.

remote Desktop nog niet geprobeerd, maar op mijn telefoon werkt het ook, dus waarom op de tablet niet?
Helemaal mee eens

Ik ben ook een Hannspree gebruiker en ben tevreden over het product. Natuurlijk is een Asus Transformer beter (je betaalt ook voor kwaliteit). Maar zo groot is het verschil niet. Ik kan prima surfen, documenten lezen/ bewerken en filmpjes kijken op een Hannspree.

Je moet wel echt een custom ROM erop zetten ;)
pi_102877932
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 15:46 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Waarom dan niet een tablet uit China? Ik heb een Zenithink C91 (180 euro) en die voldoet aan al jouw eisen. (alleen Remote Desktop weet ik niet)

Het is gewoon een supersnel apparaat waarmee je alles kan. Hij heeft een 10" (multitouch-)scherm.
Da's apart... Ik lees toch echt in de reviews niets over een camera, en er staat echt dat de Android Market niet ondersteund wordt door de stock ROM.

Waarom zou ik een Chinees apparaat moeten kopen volgens jou, als ik voor hetzelfde geld die Hannspree morgen in mijn handen kan hebben?
  zondag 9 oktober 2011 @ 17:07:13 #270
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_102879876
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 15:36 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik wist niet eens dat er ook zoiets was op de telefoon. Welk programmaatje gebruik je daarvoor? Dat wil ik namelijk direct uitproberen :)
Het heet gewoon "Remote desktop" werkt eigenlijk prima, heb het alleen niet uit de market gedownload.
Don't let my username fool you...
  zondag 9 oktober 2011 @ 17:56:54 #271
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102881419
Je kunt de splashtop remote desktop gratis en legaal downloaden bij Getjar. Deze zit ook meegeleverd op de Transformer, en die werkt prima.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:06:31 #272
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102881720
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_102884151
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 16:11 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Da's apart... Ik lees toch echt in de reviews niets over een camera, en er staat echt dat de Android Market niet ondersteund wordt door de stock ROM.

Waarom zou ik een Chinees apparaat moeten kopen volgens jou, als ik voor hetzelfde geld die Hannspree morgen in mijn handen kan hebben?
Vreemd! Die van mij heeft wel een camera en ondersteund gewoon Android Market.

Maar ik heb je post niet goed gelezen. ;) Ik dacht even dat de Hannspree ook 400-500 euro kost. In dat geval zou ik het zonde vinden als je kijkt naar wat jouw eisen zijn.
pi_102932846
Ik heb vandaag met zo'n Galaxy Tab mogen spelen, maar wat een traag pokkeding is dat zeg! Is dat normaal? Want er zit best wel stevige hardware in volgens mij, toch? :)
pi_102933138
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:29 schreef drbarisart het volgende:
Ik heb vandaag met zo'n Galaxy Tab mogen spelen, maar wat een traag pokkeding is dat zeg! Is dat normaal? Want er zit best wel stevige hardware in volgens mij, toch? :)
ja dat is normaal,zo'n ding is totaal niet bruikbaar en daarom klaagt iedereen en gooit iedereen hem weg. :')

Wat een domme opmerking, geef dan aan wat je traag vond?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')