daarin ben ik het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Realisme en gameplay: prima, maar als de game vol zit met slecht afgewerkte animaties en textures die niet goed reageren op de omgeving dan doe je IMO iets niet goed. En het zijn geen grote veranderingen, maar wel details waaraan best gesleuteld mag worden.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Sieg heil? Dat is de richting waarmee de duitsers aangaven waar de granaat heen ging.
Maar ja, de animaties worden hopelijk wel beter. Maar het deert mij eerlijk gezegd niet zo heelveel.
Dan nog oogt het als een stok ipv als een arm. En das best een issue waar ik me aan kan ergeren op den duur. Nogmaals, ik verwacht een mod+, niet een nat doorslagje van een bestaande mod in een nieuwe engine. En dan gaat er gewoon meer tijd zitten in afwerking (maar laat dat gewoon het meest flexibele stuk zijn, dus ik denk dat ze gewoon stukken hebben afgeknipt om toch op tijd met materiaal te komen.)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:02 schreef CantFazeMe het volgende:
Sieg heil? Dat is de richting waarmee de duitsers aangaven waar de granaat heen ging.
Vanaf dit weekend als ik de devs moet gelovenquote:
Dan ben ik nog op vakantie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:15 schreef Solique het volgende:
[..]
Vanaf dit weekend als ik de devs moet geloven
haha, briljantquote:
Wat houd dat precies in dan? Kan je dan al het volledige spel spelen?quote:
Klinkt als de BFBC2 hardcore mode.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Het is een stuk realistischer dan BF:BC2 en en COD series. 1 of 2 schoten kunnen al fataal zijn.
Nee, zie het als een soort demo alleen dan om nog dingen te kunnen tweaken en aanpassen voor de release.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:24 schreef Gewas het volgende:
Wat houd dat precies in dan? Kan je dan al het volledige spel spelen?
Toch speelt dit heel anders vind ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klinkt als de BFBC2 hardcore mode.
Ben het eerder eens met CantFazeMe, het speelt toch echt anders.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klinkt als de BFBC2 hardcore mode.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:16 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Toch speelt dit heel anders vind ik.
Dank voor de uitleg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, zie het als een soort demo alleen dan om nog dingen te kunnen tweaken en aanpassen voor de release.
Ik denk (en verwacht) dat het verschil zal zijn dat in RO 2 het realisme nog een stuk verder doorgetrokken zal worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klinkt als de BFBC2 hardcore mode.
Wat?! De animaties in red orchestra vind ik juist veel beter dan veel andere.. zeker als je naar cod1,2,3 of 5 kijkt...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Die first person animaties zijn niet echt consistent te noemen, das echt zo ontzettend zonde...
Ziet er verder fantastisch uit overigens.
quote:
Ik heb het over consistentie. Tank, wapens herladen en gebruiken: geweldig, echt, top. Rennen en een granaat werpen: hoekig, weinig menselijk. Met een beetje liefde wordt dat alleen veel beter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:29 schreef invine het volgende:
[..]
Wat?! De animaties in red orchestra vind ik juist veel beter dan veel andere.. zeker als je naar cod1,2,3 of 5 kijkt...
Dan zit je wel erg te miepen op details, als het hetzelfde is als osfront dan ben ik al groot fanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb het over consistentie. Tank, wapens herladen en gebruiken: geweldig, echt, top. Rennen en een granaat werpen: hoekig, weinig menselijk. Met een beetje liefde wordt dat alleen veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |