abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 29 september 2011 @ 11:49:02 #276
182073 invine
blablabla etc.
pi_102508091
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 07:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat is jullie favoriete class? Die van mij de MG _O_
Elite Riflemen 8-) of squadleader met een gewher43 of hoe die van de russen heet :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 19:44:39 #277
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_102589084
Ik vind dit toch zon heerlijke game. Simpele wapens maar toch erg leuk.

Dit is mijn GOTY onder de FPS :Y.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_102598396
Voor als nog niet leuk om te spelen. Het ZOU leuk om te spelen kunnen zijn als TWI er nou eindelijk is voor zorgde dat de helft van hun klanten wel gewoon min. 60 FPS hadden en niet 15 tot 40.

Core van de game is super, hoewel erg afwijkend van ROOST. Maarja, dat vind ik niet zo heel erg. Ergste is de uitermate schijt performance en daarna alle bugs.
  zondag 2 oktober 2011 @ 14:55:25 #279
311661 CarlosJacques
Lekker sterk!
pi_102611194
Dat ranking systeem is helemaal gaar. Nadat ik mezelf richting level15 had gevochten vloog mn rank ineens omhoog naar level93 met zo goed als alles unlocked. :{ Beter hadden ze dat trieste rank/unlock systeem helemaal weggelaten. Gewoon ouderwets een wapen kiezen ipv een gaar en uitermate buggy unlock systeem.
pi_102611756
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:55 schreef CarlosJacques het volgende:
Dat ranking systeem is helemaal gaar. Nadat ik mezelf richting level15 had gevochten vloog mn rank ineens omhoog naar level93 met zo goed als alles unlocked. :{ Beter hadden ze dat trieste rank/unlock systeem helemaal weggelaten. Gewoon ouderwets een wapen kiezen ipv een gaar en uitermate buggy unlock systeem.
Volkomen eens.
Hebben ze waarschijnlijk gedaan om een grotere markt aan te spreken: o.a. al die Battlefield Bad Company en Call of Duty fans. Alleen het is ze nogal mislukt + veel hardcore fans vinden het niks.

Nu vinden straks die CoD en BF kiddo's het ook niet leuk meer en gaan ze terug naar hun arcade shooters en dan blijven er weinig mensen over als ze het niet fixen..
  zondag 2 oktober 2011 @ 15:32:40 #281
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_102612412
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 14:55 schreef CarlosJacques het volgende:
Dat ranking systeem is helemaal gaar. Nadat ik mezelf richting level15 had gevochten vloog mn rank ineens omhoog naar level93 met zo goed als alles unlocked. :{ Beter hadden ze dat trieste rank/unlock systeem helemaal weggelaten. Gewoon ouderwets een wapen kiezen ipv een gaar en uitermate buggy unlock systeem.
Dat klopt. Waarschijnlijk komt er ook een global stat reset.

Ik had als fav wapen en class ppsh en de rifleman, terwijl ik altijd axis speel met de mg34 :').
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_102682935
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2011 15:32 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Dat klopt. Waarschijnlijk komt er ook een global stat reset.
Dat kunnen ze toch eigelijk ook niet maken tegenover alle spelers die wel alles normaal hebben unlocked. Beter brengen ze een patch uit die alles voor iedereen unlocked, weg met die domme rankings.

Edit:

Ik las net dat die stat reset al vast staat :{ Erg matige oplossing.

[ Bericht 12% gewijzigd door CarlosJacques op 04-10-2011 13:10:51 ]
pi_123243950
Red Orchestra Ostfront 41-45 weer geinstalleerd...

Wat een Ubergame blijft dit toch. :D









Maar hoe zit het nu met Heroes of Stalingrad? :? Ik las op enkele fora dat mensen teleurgesteld waren?

als Heroes of Stalingrad ook maar in de buurt komt van Ostfront zou ik daar best een nieuw pc voor willen aanschaffen (want dat heb ik nog steeds niet gedaan).
pi_127142210
Heb 'm voor een schijntje gekocht bij game4you. Erg vet spel alleen vind ik de stemmen bagger en zie ik nauwelijks bloedspetters als ik iemand's kop eraf schiet.

Oja, hoe kun je een wapen oppakken bij dit spel?? Ik kan ze alleen met backspace dumpen maar oppakken gaat niet. Welke toets is dat?? Bij controls zie ik niks staan...
pi_127147662
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:38 schreef Gewas het volgende:
Red Orchestra Ostfront 41-45 weer geinstalleerd...

Wat een Ubergame blijft dit toch. :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar hoe zit het nu met Heroes of Stalingrad? :? Ik las op enkele fora dat mensen teleurgesteld waren?

als Heroes of Stalingrad ook maar in de buurt komt van Ostfront zou ik daar best een nieuw pc voor willen aanschaffen (want dat heb ik nog steeds niet gedaan).
Ostfront (en dan met name de mod Darkest Hour ervoor) is vele malen beter dan RO2. Iedereen is telerugesteld in RO2. Hoeveel ik op dit moment wel plezier heb met een maat van me met de mod Rising Storm voor RO2 die commercieel opgepakt is en uitgegeven als addon voor RO2 door de devs.

Echter, keep an eye out for Festung Europa mensen: dit gaat de spiritual successor worden voor de meest gespeelde mod (misschien wel meer dan RO Ostfront zelf) voor RO Ostfront. Darkest Hour ging over het Westfront in 44-45. Festung Europa zal op de Cry ENGINE (Crysis!) en zal over het Gemenebest (UK, Polen, Canada, etc.) vs Duitsland gaan in Normandië.

Ik werk er als Senior Sound Designer en Composer :D. Er komt 6 juni een nieuwe media release aan!

^O^

[ Bericht 23% gewijzigd door samthegreat5 op 29-05-2013 12:40:22 ]
pi_127248303
Gisteren Rising Storm aangeschaft, wel erg wennen in vergelijking met RO2 omdat je heel veel in de bush bush bezig bent en de maps wat groter lijken te zijn.

Wapens van de Jappen vind ik minder, de MG van ze heeft het magazijn bovenop waardoor je geen fluit ziet.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 22:23:51 #287
182073 invine
blablabla etc.
pi_127267862
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:35 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ostfront (en dan met name de mod Darkest Hour ervoor) is vele malen beter dan RO2. Iedereen is telerugesteld in RO2. Hoeveel ik op dit moment wel plezier heb met een maat van me met de mod Rising Storm voor RO2 die commercieel opgepakt is en uitgegeven als addon voor RO2 door de devs.

Echter, keep an eye out for Festung Europa mensen: dit gaat de spiritual successor worden voor de meest gespeelde mod (misschien wel meer dan RO Ostfront zelf) voor RO Ostfront. Darkest Hour ging over het Westfront in 44-45. Festung Europa zal op de Cry ENGINE (Crysis!) en zal over het Gemenebest (UK, Polen, Canada, etc.) vs Duitsland gaan in Normandië.

Ik werk er als Senior Sound Designer en Composer :D. Er komt 6 juni een nieuwe media release aan!

^O^

Reclame! :P
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_127268701
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef invine het volgende:

[..]

Reclame! :P
Ja, klopt, en met een heleboel spelfouten ook nog :@ ;(
  zaterdag 1 juni 2013 @ 13:03:43 #289
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_127283942
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 14:00 schreef Vlassie1980 het volgende:
Gisteren Rising Storm aangeschaft, wel erg wennen in vergelijking met RO2 omdat je heel veel in de bush bush bezig bent en de maps wat groter lijken te zijn.

Wapens van de Jappen vind ik minder, de MG van ze heeft het magazijn bovenop waardoor je geen fluit ziet.
Het ging me naar een paar rondjes al vervelen. Nu aan het klooien geslagen met Arma3.
pi_127285129
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 13:03 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Het ging me naar een paar rondjes al vervelen. Nu aan het klooien geslagen met Arma3.
Same here. Hoewel de occasional banzai charge toch leuk blijft :P
  zaterdag 1 juni 2013 @ 14:47:36 #291
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_127286975
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 13:42 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Same here. Hoewel de occasional banzai charge toch leuk blijft :P
En dan gefrituurd worden door een vent met een vlammenwerper.. :')
pi_127287232
hoe kun je een wapen oppakken bij dit spel?? Ik kan ze alleen met backspace dumpen maar oppakken gaat niet. Welke toets is dat?? Bij controls zie ik niks staan...
pi_127287355
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 14:59 schreef Beursaap het volgende:
hoe kun je een wapen oppakken bij dit spel?? Ik kan ze alleen met backspace dumpen maar oppakken gaat niet. Welke toets is dat?? Bij controls zie ik niks staan...
Ctrl flapdrol :P
pi_129974461
Ik heb eindelijk een nieuwe pc aangeschaft en nu heb ik (ook eindelijk) dit spel aan de praat gekregen. Spel draait heel goed op de hoogste instellingen. *O*

Nu 2 uur gespeeld. De mogelijkheden die je hebt om dekking te zoeken en hoe het schieten gaat vind ik onwijs mooi gedaan. Moeilijkheidsgraad van de game is wel weer best hoog.

Ben ook blij om te zien dat er genoeg volle servers te vinden zijn.

Alleen denk ik dat ik eerst de singleplayer ga uitspelen om alles onder de knie te krijgen.
pi_129976922
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:56 schreef Gewas het volgende:
Ik heb eindelijk een nieuwe pc aangeschaft en nu heb ik (ook eindelijk) dit spel aan de praat gekregen. Spel draait heel goed op de hoogste instellingen. *O*

Nu 2 uur gespeeld. De mogelijkheden die je hebt om dekking te zoeken en hoe het schieten gaat vind ik onwijs mooi gedaan. Moeilijkheidsgraad van de game is wel weer best hoog.

Ben ook blij om te zien dat er genoeg volle servers te vinden zijn.

Alleen denk ik dat ik eerst de singleplayer ga uitspelen om alles onder de knie te krijgen.
Singleplayer.. neeeee doe het niet :'(
De singleplayer is gewoon een mulitplayer match met bots. Spring meteen in de MP, dan leer je het vanzelf.
pi_129991626
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:05 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Singleplayer.. neeeee doe het niet :'(
De singleplayer is gewoon een mulitplayer match met bots. Spring meteen in de MP, dan leer je het vanzelf.
Ben net al een paar uur online gegaan. Wat een gaaf spel man. :D

Ik heb soms alleen moeite om vrienden/vijanden te herkennen. Een teamkill is zo gemaakt. :P
pi_129991708
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:27 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ben net al een paar uur online gegaan. Wat een gaaf spel man. :D

Ik heb soms alleen moeite om vrienden/vijanden te herkennen. Een teamkill is zo gemaakt. :P
Haha, correct. Granaten zijn vooral erg verraderlijk. Loop je een trap op, gooi je even een granaat naar boven, boom teamkill :P.
pi_130008541
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:28 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Haha, correct. Granaten zijn vooral erg verraderlijk. Loop je een trap op, gooi je even een granaat naar boven, boom teamkill :P.
Op deze manier ben ik gister ook gedood door een teammaat. :P Ergens wel gaaf dat je met dit soort dingen ook rekening moet houden in dit spel.

Wat ik alleen nog moet uitvogelen is hoe de stats/unlocks werken.
pi_130014234
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 09:46 schreef Gewas het volgende:

[..]

Op deze manier ben ik gister ook gedood door een teammaat. :P Ergens wel gaaf dat je met dit soort dingen ook rekening moet houden in dit spel.

Wat ik alleen nog moet uitvogelen is hoe de stats/unlocks werken.
Meh, niemand heeft toch unlocks nodig :P
pi_130015056
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:55 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Meh, niemand heeft toch unlocks nodig :P
Ik was alleen benieuwd wat voor unlocks er in de game zitten. :P

Straks zal ik een nieuw topic openen en proberen een openingspost in elkaar te zetten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')