abonnement Unibet Coolblue
pi_100604296
Gister aan het window-shoppen, gluren door de ramen van gesloten winkels. Kwam deze leuke laarsjes tegen.. misschien dat ik over een paar dagen maar eens moet gaan passen.
Op het plaatje zijn ze donkerder dan achter het raampje, daar waren ze minder "rood/cognac".
pi_100607618
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:04 schreef Miriampje het volgende:
Gister aan het window-shoppen, gluren door de ramen van gesloten winkels. Kwam deze leuke laarsjes tegen.. misschien dat ik over een paar dagen maar eens moet gaan passen.
Op het plaatje zijn ze donkerder dan achter het raampje, daar waren ze minder "rood/cognac".
[ afbeelding ]
Ik vind ze leuk!
pi_100609305
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:04 schreef Miriampje het volgende:
Gister aan het window-shoppen, gluren door de ramen van gesloten winkels. Kwam deze leuke laarsjes tegen.. misschien dat ik over een paar dagen maar eens moet gaan passen.
Op het plaatje zijn ze donkerder dan achter het raampje, daar waren ze minder "rood/cognac".
[ afbeelding ]
Leuk! :)

Deze vind ik ook mooooi oei oei oei O+


Het is maar goed dat ik weer geen idee heb waar ze van zijn :P
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:18:20 #204
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_100609409
Het is een beetje offtopic (maar het is hier af en toe toch net een sc) maar hoe erg is het volgende vals spelen; ik mag in september schoenen van TopVintage kopen als ik tot die tijd geen schoenen koop. Maar nu is het volgende week LL en voor regen kan ik mijn wandelschoenen aan doen (die eigenlijk net te krap zijn) of een paar leren hoge laarzen (zonder hak) waarvan het voetbed beetje begint te slijten en die dus pijn gaan doen.
Dus dacht ik als ik nou geen hakken koop maar wel een paar WedgeWelly's.... :9 kan alleen niet kiezen welke...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:27:50 #205
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_100609761
Lol, kwam dit net tegen

Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_100611107
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:18 schreef Lips het volgende:
Het is een beetje offtopic (maar het is hier af en toe toch net een sc) maar hoe erg is het volgende vals spelen; ik mag in september schoenen van TopVintage kopen als ik tot die tijd geen schoenen koop. Maar nu is het volgende week LL en voor regen kan ik mijn wandelschoenen aan doen (die eigenlijk net te krap zijn) of een paar leren hoge laarzen (zonder hak) waarvan het voetbed beetje begint te slijten en die dus pijn gaan doen.
Dus dacht ik als ik nou geen hakken koop maar wel een paar WedgeWelly's.... :9 kan alleen niet kiezen welke...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D Het zijn wel schoenen, officieel.. kijk als je nou in het begin had neergezet dat je geen hakken zou kopen tot september zou het een ander verhaal geweest zijn :+

Maar die Wedge Welleys zijn wel grappig voor een festival, die kon ik afgelopen weekend wel gebruiken :P. Ga je ze daarbuiten ook nog dragen denk je?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 19:03:59 #207
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_100611182
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 19:02 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

:D Het zijn wel schoenen, officieel.. kijk als je nou in het begin had neergezet dat je geen hakken zou kopen tot september zou het een ander verhaal geweest zijn :+

Maar die Wedge Welleys zijn wel grappig voor een festival, die kon ik afgelopen weekend wel gebruiken :P. Ga je ze daarbuiten ook nog dragen denk je?
Ja maar ik bedoelde natuurlijk hakken, dat snap je toch wel ;)

Ik zal ze niet 'gewoon' aan doen maar ga vaker naar festivals en zal ze wel dragen bij een wandeling in het bos en zo'n beetje de hele winter als die van aankomend jaar lijkt op die van afgelopen jaar :P (wel even de aanname dat ze zo lekker lopen als beweerd wordt)
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_100611787
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 19:03 schreef Lips het volgende:

[..]

Ja maar ik bedoelde natuurlijk hakken, dat snap je toch wel ;)

Ik zal ze niet 'gewoon' aan doen maar ga vaker naar festivals en zal ze wel dragen bij een wandeling in het bos en zo'n beetje de hele winter als die van aankomend jaar lijkt op die van afgelopen jaar :P (wel even de aanname dat ze zo lekker lopen als beweerd wordt)
Dan is het gewoon een verstandige investering :P
pi_100614276
Ik vind de roze met zwarte het leukst!! En ook wel een beetje vals spelen ;) Maar je hebt hele goede argumenten ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Miriampje op 11-08-2011 21:38:41 ]
pi_100615355
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:14 schreef Miriampje het volgende:
Ik vind de roze met zwarte het leukst!!
:Y
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_100615988

O+ O+ O+
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_100619197
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:15 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Leuk! :)

Deze vind ik ook mooooi oei oei oei O+
[ afbeelding ]

Het is maar goed dat ik weer geen idee heb waar ze van zijn :P
wauuuwwwwwwww die zijn echt super!!!!!
pi_100619740
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:49 schreef Selyn het volgende:
[ afbeelding ]
O+ O+ O+
OMG! Zo mooi! O+
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_100623120
quote:
17s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:13 schreef JackieBrown het volgende:
Van mij ook een klein kwijlreeksje

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima kwijlreeks!!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100630879
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:49 schreef Selyn het volgende:
[ afbeelding ]
O+ O+ O+
Die had Annie laatst aan in de serie Covert Affairs.
Klik om hem groter te maken.
pi_100631138
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:49 schreef Selyn het volgende:
[ afbeelding ]
O+ O+ O+
Ik vind ze wel mooi, ben alleen niet heel erg fan van een houten zool..
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:31:38 #217
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_100632059
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:14 schreef Miriampje het volgende:
Ik vind de roze met zwarte het leukst!! En ook wel een beetje vals spelen ;) Maar je hebt hele goede argumenten ;)
Zit heel erg te twijfelen... Zwart met roze worden het wel iets meer festivallaarzen dan helemaal zwarte... Maar die zwart met roze zijn zo leuk...
Vanmiddag eerst maar eens gaan passen!

Vraag aan de pumpdragers hier, ik heb inmiddels best wat pumps maar draag ze alleen tijdens de zomer (voor zover we die gehad hebben). In de winter draag ik alleen enkelhoge pumps of laarzen maar dan staan m'n pumps het hele seizoen in de kast. Ik weet niet zo goed wat ik van panties in pumps vind. Done or not done?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_100633035
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:31 schreef Lips het volgende:

[..]

Zit heel erg te twijfelen... Zwart met roze worden het wel iets meer festivallaarzen dan helemaal zwarte... Maar die zwart met roze zijn zo leuk...
Vanmiddag eerst maar eens gaan passen!

Vraag aan de pumpdragers hier, ik heb inmiddels best wat pumps maar draag ze alleen tijdens de zomer (voor zover we die gehad hebben). In de winter draag ik alleen enkelhoge pumps of laarzen maar dan staan m'n pumps het hele seizoen in de kast. Ik weet niet zo goed wat ik van panties in pumps vind. Done or not done?
Ik vind het zeker leuk, wel met de goede kleuren bij elkaar natuurlijk! Met een jurkje met lange mouwen.. Kan prima!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:22:06 #220
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_100633060
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 10:20 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Ik vind het zeker leuk, wel met de goede kleuren bij elkaar natuurlijk! Met een jurkje met lange mouwen.. Kan prima!
Bedoel je dan ook echt gekleurde panties? Of de 'gewone' zwarte en huidskleurige?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_100633138
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 10:22 schreef Lips het volgende:

[..]

Bedoel je dan ook echt gekleurde panties? Of de 'gewone' zwarte en huidskleurige?
Hmm ik ben zelf heel erg een zwarte panty mens, of grijs/donkerbruin/beige.. herfstkleuren.. Ik heb helemaal geen gekleurde panty's.. heb ook alleen maar dikke panty's trouwens.. maar denk dat als je het goed kunt combineren dat het met gekleurde panty's ook kan hoor! Misschien hebben de andere meiden hier daar wat meer ervaring mee :P


Hahaha nu lijk ik net begrafenisondernemer ofzo met mn zwart/grijs/bruin :P maar ik weet niet, panty's vind ik zelf gewoon mooier in donkere kleuren, ik ben verder heel gezellig hoor :Y O-)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:26:01 #222
159909 -Peach
Prunus persica
pi_100633152
Met een dikkere zwarte panty of maillot kan dat best vind ik!

Ik zie nu ineens overal van die koningsblauwe plateaupumps :') Bij de Tango hebben ze er nu ook!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:28:25 #223
159909 -Peach
Prunus persica
pi_100633208
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 10:25 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Hmm ik ben zelf heel erg een zwarte panty mens, of grijs/donkerbruin/beige.. herfstkleuren.. Ik heb helemaal geen gekleurde panty's.. heb ook alleen maar dikke panty's trouwens.. maar denk dat als je het goed kunt combineren dat het met gekleurde panty's ook kan hoor! Misschien hebben de andere meiden hier daar wat meer ervaring mee :P


Hahaha nu lijk ik net begrafenisondernemer ofzo met mn zwart/grijs/bruin :P maar ik weet niet, panty's vind ik zelf gewoon mooier in donkere kleuren, ik ben verder heel gezellig hoor :Y O-)
Eens! Ik ken wel een kunstzinnig meisje die gerust met een mosterdgele panty en groene schoenen over straat gaat en dat ziet er dan nog niet eens raar uit, maar het moet wel bij je passen :P
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:38:40 #224
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_100633462
Ik moet gewoon even wennen aan het idee van panties in pumps omdat ik het nooit gedaan heb (en afgelopen jaar pas echt pumps ben gaan dragen).
Iemand tips voor goede, niet te dure panties?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_100633500






http://img256.imageshack.us/img256/5678/millarex1501468x746ha2.jpg (copy/paste deze link)





en eentje zo want die is heel groot: http://cghuman278.files.wordpress.com/2010/03/dsc050731.jpg


Allemaal met panty;s en hakken :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')