quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 15:01 schreef NumberSeven het volgende:[..]
Ik herinner me jouw posts ook nog, dat was in de periode dat ik net last van oorsuizen kreeg. De reacties die jij kreeg hebben mij ook gigantisch geholpen aangezien ik ook nogal een hypochonder was, dat is nu heel wat minder gelukkig.
Ik had een vraag; je zegt dat je de deanxit en rivotril nog steeds gebruik maar heb je ook weleens zonder geprobeerd? Zo ja, werden de klachten weer erger? Ik wil namelijk a.s. maandag mijn antidepressivum laten vervangen door rivotril en deanxit.
edit; petje af voor je website. Zeer informatief en een goede steun in de rug.
Hoi,
Ik was even afwezig dmv het verkrijgen van de sleutel van mijn nieuwbouwhuis ( jippie)

Maar ik slik de medicijnen nog steeds en heb het nog niet zonder geprobeerd.
Dat komt grotendeels door de gedachte dat ik het gevoel wat ik had zonder de medicijnen echt nooit meer wil hebben. Wat een hel was dat.
Ik heb er eigenlijk geen problemen mee als ik dit mijn hele leven doorslik, wat zou het ergste zijn dat er kan gebeuren??
Ik ben maandag weer naar het UZA geweest en vroeg of er nog medicijnen waren die ik kon gaan nemen.
Hij gaf me daarop 2 medicijnen eentje is campral en de andere is Solian (wat goed moet werken als je ook goede effecten krijgt van Taurine)
Taurine heb ik nog niet geprobeerd dus ik wacht het weer af.
Ik heb ook een vragenlijst meegekregen en aan de hand van die vragenlijst wordt er gekeken of ik mee mag doen met een studie.
Deze studie houdt in dat ipv de vagus nerve de G2 achter in de hersenen gestimuleerd worden icm geluiden.
Even afwachten dus.
Bedankt dat je mijn site een steuntje in de rug vindt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Henk-B op 20-10-2011 10:59:16 ]