abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_100805568
Ah ok, 50 euro vind ik wel veel. Ja, ik ben krenterig. :@

Liever geef ik overigens een cadeau, geld geven doe ik liever niet, kan ik het net zo goed overmaken vanaf mijn bankrekening. :') Maar ja, wat is ene leuk cadeau? Wat kun je een getrouwd stel altijd geven? (Zijn hobby's en interesses ken ik wel, maar zij?)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:12:42 #202
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_100805677
Een gloednieuw tosti-ijzer!
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_100805909
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:10 schreef teknomist het volgende:
Ah ok, 50 euro vind ik wel veel. Ja, ik ben krenterig. :@

Liever geef ik overigens een cadeau, geld geven doe ik liever niet, kan ik het net zo goed overmaken vanaf mijn bankrekening. :') Maar ja, wat is ene leuk cadeau? Wat kun je een getrouwd stel altijd geven? (Zijn hobby's en interesses ken ik wel, maar zij?)
Moet jij eens opletten op hoeveel bruiloftskaarten een envelopje staat afgebeeld als caudeautip. ;) Bekijk het eens van de andere kant, als je zelf zou gaan trouwen (ik weet het, heel onwaarschijnlijk, ook voor mezelf), zou je dan liever allemaal (nutteloze) cadeau's krijgen (met het risico dat je dingen dubbel of driedubbel krijgt, leuk zo'n Tefal pannenset, jammer dat we er nu zoveel hebben dat ze niet eens allemaal in de keuken passen) of gewoon een gevuld envelopje met wat geld?

Bruiloft kost tegenwoordig ook een flinke hap, en zo kan je in ieder geval als bruidspaar nog wat kosten er uit halen. Of het geld gebruiken voor de huwelijkreis naar de Malediven bijvoorbeeld. Of alvast opzij leggen voor de toekomstige vechtscheiding.
pi_100805932
En, als ik geld geef heb ik het idee dat ik mijn zuipen loopt te betalen. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_100806245
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:18 schreef teknomist het volgende:
En, als ik geld geef heb ik het idee dat ik mijn zuipen loopt te betalen. :')
Dat is juist de reden dat veel bruidsparen geld willen, zodat ze achteraf nog wat geld hebben voor de torenhoge drankrekening. Bier smaakt nou eenmaal lekkerder als het gratis is, dus kap je er sowieso wat meer achterover.

Als ik zou trouwen en zou weten dat teknomist één van de bruiloftsgasten zou zijn, zou ik het wel leuk vinden als ik van je een speciaal voor mij geproduceerde techno track krijg, misschien vind die maat van je dat ook wel leuk.

Van die andere gast op mijn bruiloft zou ik dan wel geld verlangen. :')
pi_100806320
Ze hebben vooraf een all in bedrag betaald voor de bruiloft qua drank. Dus dat zal niet het probleem zijn. Maar een track maken is een goed idee. ^O^ En dan geef ik daarbij wel iets leuks, een dag een BMW cabrio huren ofzo...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_100806536
Ik neem aan dat bij het volgende interview van welk muziekblad dan ook je mijn naam noemt als ze vragen waar je je inspiratie vandaan haalt. ;)
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:34:09 #208
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_100806573
Kper heeft een paar goede punten. een bruiloft is gewoon teringduur om te organiseren, alle beetjes helpen dan. Daar zijn de meeste mensen dan écht wel dankbaar voor.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_100806662
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:33 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik neem aan dat bij het volgende interview van welk muziekblad dan ook je mijn naam noemt als ze vragen waar je je inspiratie vandaan haalt. ;)
Doe ik!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_100806697
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:34 schreef EDMAN- het volgende:
Kper heeft een paar goede punten. een bruiloft is gewoon teringduur om te organiseren, alle beetjes helpen dan. Daar zijn de meeste mensen dan écht wel dankbaar voor.
Snap ik, ik wil gewoon een leuk cadeau geven, maar ik wil niet hun bruiloft financieren, zij gaan immers trouwen, ik niet. :') Anders is het zo van: broekzak, vestzak.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_100807107
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:35 schreef teknomist het volgende:

[..]

Doe ik!
Ik kijk nu al uit naar het volgende interview! :7

quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef teknomist het volgende:

[..]

Snap ik, ik wil gewoon een leuk cadeau geven, maar ik wil niet hun bruiloft financieren, zij gaan immers trouwen, ik niet. :') Anders is het zo van: broekzak, vestzak.
Op zich snap ik wel wat je bedoeld hoor, en eerlijk is eerlijk, eigenlijk is het ook veel toffer om een cadeau te geven of te krijgen. Maar die armoedzaaiers waar ik allemaal bij op de bruiloft ben geweest om alles op te zuipen, die waren blij dat ze nog een klein deel van de kosten eruit konden halen door de giften in de enveloppen. Konden ze toch nog een weekje op huwelijksreis naar de camping.

Overigens is het ook een leuk idee om een beertender te geven, "voor op het aanrecht". Niet alleen vanwege de vreugde bij de bruidegom, maar ook vanwege het zure gezicht van de bruid bij die soort cadeau's >:)
pi_100807307
Ik moet trouwens even op m'n woorden letten, hij zit ook op FOK! realiseer ik me net. Overigens is het tegenwoordig een Zeeuw en geen Brabander meer. :P

quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:45 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik kijk nu al uit naar het volgende interview! :7

[..]

Op zich snap ik wel wat je bedoeld hoor, en eerlijk is eerlijk, eigenlijk is het ook veel toffer om een cadeau te geven of te krijgen. Maar die armoedzaaiers waar ik allemaal bij op de bruiloft ben geweest om alles op te zuipen, die waren blij dat ze nog een klein deel van de kosten eruit konden halen door de giften in de enveloppen. Konden ze toch nog een weekje op huwelijksreis naar de camping.

Overigens is het ook een leuk idee om een beertender te geven, "voor op het aanrecht". Niet alleen vanwege de vreugde bij de bruidegom, maar ook vanwege het zure gezicht van de bruid bij die soort cadeau's >:)
Ik ben alleen uitgenodigd voor de plechtigheid en het feest/receptie en aangezien het laatste all in is ga ik me niet schuldig voelen dat ik voor 20 euro voor 100 euro gezopen heb. Anyway, ik heb nog een paar dagen, ik denk er nog even goed over na. :)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_100807454
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:49 schreef teknomist het volgende:
Ik moet trouwens even op m'n woorden letten, hij zit ook op FOK! realiseer ik me net. Overigens is het tegenwoordig een Zeeuw en geen Brabander meer. :P

[..]

Ik ben alleen uitgenodigd voor de plechtigheid en het feest/receptie en aangezien het laatste all in is ga ik me niet schuldig voelen dat ik voor 20 euro voor 100 euro gezopen heb. Anyway, ik heb nog een paar dagen, ik denk er nog even goed over na. :)
Ik voel me meestal alleen schuldig als ik nog kan lopen als ik thuis kom.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:29:44 #214
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_100808846
http://www.nu.nl/binnenla(...)osendaal-bekent.html

De politie meldt verder dat dinsdagochtend in een cellencomplex in Breda een 24-jarige vrouw uit Roosendaal is aangehouden voor mogelijke betrokkenheid bij de zaak.

Zij zat sinds donderdag vast omdat ze haar ex-vriend een mes op de keel had gezet.


Daar woonde hij dus mee samen, geflipt wijf was dat ook. Heeft straatvrees en laat haar dochtertje tot diep in de nacht op straat hangen (kind is misschien 6)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_100809067
Ik mag hopelijk wel aannemen dat het dochtertje nu in een pleeggezin komt en niet meer terug gaat naar haar eigen ouders?
pi_100809361
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 15:35 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik mag hopelijk wel aannemen dat het dochtertje nu in een pleeggezin komt en niet meer terug gaat naar haar eigen ouders?
Reken maar. :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:37:10 #217
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_100811387
Gaan we wel van uit ja, rare familie. Deur staat open nu, volgens mijn huisgenoot zijn opa en oma er nu. Die lijken wel normale mensen :)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_100811449
Dan zou ik het voor die opa en oma nog het ergst vinden als die hun kleinkind niet meer zouden zien.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 08:50:52 #219
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_100841877
Moggûh
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_100841947
Goedemorgen mensen!
pi_100843778
:)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_100843858
En tekno, al een track in mekaar geflanst?
pi_100843970
Nee, daar moet ik morgen echt tijd voor zien te vinden...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_100844487
Van de week had je nog een rlxde track gepost op FB, klonk wel lekker in ieder geval!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:02:51 #225
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_100844862
Ik wil vakantieeeeeeeeeee :(
motivatie is echt op een dieptepunt afgelopen weken, en ik moet er nog 7,5 :'(
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')