abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 september 2011 @ 09:43:18 #126
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_101440744
3 Oktober is gonna be legen-wait-for-it....dary!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:17:19 #127
351438 DolfijntjesLove
Haan33 is een beest
pi_101474260
Oke ik zit nu op wellant in 3gemengd (dat is gewoon tl maar dan met een praktisch vak ofzo deed eerst kader) maar mag 3havo doen. Welke school zal ik doen geen bona rijnlands of duinzigt! (Laatste is wel goed maar heeft alleen onderbouw en dan moet ik naar rlo kakkerschool) en bona hoor ik slechte verhalen over ken mensen van de vmbo bona boer en datis volgens mij echt een tokkieschool :s

- da vinci kagerstraat
- visser kagwrstraat
- vlietland
- leonardo (da vinci noachstraat)
- mare
- adelbert
- andreas (katwijk maar even ver voor me als adelbert)

Weet verder niet wat fietsbaar is vanaf leiden noord en wil graag als het moet terug kunnen vallen op 4t maar wel havo kunnen afmakeb op dezelfde school
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
pi_101474539
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:17 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Oke ik zit nu op wellant in 3gemengd (dat is gewoon tl maar dan met een praktisch vak ofzo deed eerst kader) maar mag 3havo doen. Welke school zal ik doen geen bona rijnlands of duinzigt! (Laatste is wel goed maar heeft alleen onderbouw en dan moet ik naar rlo kakkerschool) en bona hoor ik slechte verhalen over ken mensen van de vmbo bona boer en datis volgens mij echt een tokkieschool :s

- da vinci kagerstraat
- visser kagwrstraat
- vlietland
- leonardo (da vinci noachstraat)
- mare
- adelbert
- andreas (katwijk maar even ver voor me als adelbert)

Weet verder niet wat fietsbaar is vanaf leiden noord en wil graag als het moet terug kunnen vallen op 4t maar wel havo kunnen afmakeb op dezelfde school
Rijnlands Lyceum Sassenheim. Makkelijk te bereiken vanaf CS.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:27:02 #129
351438 DolfijntjesLove
Haan33 is een beest
pi_101474642
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:24 schreef Rezania het volgende:

[..]

Rijnlands Lyceum Sassenheim. Makkelijk te bereiken vanaf CS.
mn ouders hebben geen geld voor een bus :')
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
pi_101478636
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:17 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Oke ik zit nu op wellant in 3gemengd (dat is gewoon tl maar dan met een praktisch vak ofzo deed eerst kader) maar mag 3havo doen. Welke school zal ik doen geen bona rijnlands of duinzigt! (Laatste is wel goed maar heeft alleen onderbouw en dan moet ik naar rlo kakkerschool) en bona hoor ik slechte verhalen over ken mensen van de vmbo bona boer en datis volgens mij echt een tokkieschool :s

- da vinci kagerstraat
- visser kagwrstraat
- vlietland
- leonardo (da vinci noachstraat)
- mare
- adelbert
- andreas (katwijk maar even ver voor me als adelbert)

Weet verder niet wat fietsbaar is vanaf leiden noord en wil graag als het moet terug kunnen vallen op 4t maar wel havo kunnen afmakeb op dezelfde school
Je wil geen kakkerschool (RLO) naar een gemiddelde school (Bona) wil je ook niet? Ik zou dan maar voor het Da Vinci Kagerstraat kiezen. Visser is voor kakkers die niet naar het Rijnlands willen. De rest van de scholen ken ik niet zo goed maar Leonardo is ook niet echt een beste locatie geloof ik.
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:32:34 #131
155008 Fip
Jezus redt
pi_101482677
De Bona op de Marienpoelstraat (vlakbij de kagerstraat) is ook nog wel oké. Daar geven ze alleen havo en vwo dus wellicht minder "tokkie".
pi_101486082
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 09:42 schreef JDx het volgende:
Loop ik vanmorgen met m'n slaperige kop de deur uit, hoor ik ineens EN ACTIE, staat er een hele filmcrew naast m'n deur.

Er loopt 1 of ander gothic meisje richting de bioscoop, dat filmen ze... iemand enig idee?
Nieuwste clip van Within Temptation?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 2 september 2011 @ 13:37:52 #133
351438 DolfijntjesLove
Haan33 is een beest
pi_101486636
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:32 schreef Fip het volgende:
De Bona op de Marienpoelstraat (vlakbij de kagerstraat) is ook nog wel oké. Daar geven ze alleen havo en vwo dus wellicht minder "tokkie".
die school heeft maar 2 brugklassen :') en ik las in een nieuwsbrief op de bonasite dat het leerlingenaantal afneemt dus blijf er maar uit de buurt. Burggravelaan is miss nog wel een optie of loopt die ook al leeg?
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
  vrijdag 2 september 2011 @ 13:40:15 #134
351438 DolfijntjesLove
Haan33 is een beest
pi_101486712
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 08:20 schreef Goover het volgende:

[..]

Je wil geen kakkerschool (RLO) naar een gemiddelde school (Bona) wil je ook niet? Ik zou dan maar voor het Da Vinci Kagerstraat kiezen. Visser is voor kakkers die niet naar het Rijnlands willen. De rest van de scholen ken ik niet zo goed maar Leonardo is ook niet echt een beste locatie geloof ik.
ik wil naar een school waar iedereen geaccepteerd word. En bona boerhave ken ik vergeleken met die school is mijn school een stuk netter en beschaafd hoor er ook niet zo goede verhalen over. Ik zat ook al sterk te twijfelen tussen adelbert davinci en marecollege...
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
pi_101487483
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:27 schreef DolfijntjesLove het volgende:

[..]

mn ouders hebben geen geld voor een bus :')
Die ¤2,- die het kost om vanaf CS naar het Rijnlands te komen hebben ze niet? :') Je kan natuurlijk ook gewoon fietsen, zo ver is het niet en het is een goede school.

Edit: In welke wijk woon je eigenlijk?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_101487975
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nieuwste clip van Within Temptation?
Is dat een band uit Leiden?
pi_101489327
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:18 schreef JDx het volgende:

[..]

Is dat een band uit Leiden?
Je kent Within Temptation toch hopelijk wel? :o
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_101499448
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:32 schreef Fip het volgende:
De Bona op de Marienpoelstraat (vlakbij de kagerstraat) is ook nog wel oké. Daar geven ze alleen havo en vwo dus wellicht minder "tokkie".
Hahahaha jij kent Bona Marienpoel niet. Ik zat twee jaar op die school, geloof me, je moet er echt niets mee beginnen. Geen enkele school in Leiden heeft zoveel uitval, zoveel slechte docenten en de sfeer is ook niet al te best, er zijn/waren?? best vaak vechtpartijen (overigens waren dat meestal 2havo leerlingen die met elkaar vochten toen ik er nog op zat) en als er gediscrimineerd wordt ofzo is er niemand die er wat aan probeert te doen. Ook heeft Bona helemaal geen extra hulp ofzo als je een vak moeilijk vindt, het is daar echt 'zoek het zelf maar uit'. Ze zijn wel aan het verbeteren geloof ik, dat dan weer wel... Bona Burggravenlaan is volgens mij wel goed.
pi_101499725
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:38 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Hahahaha jij kent Bona Marienpoel niet. Ik zat twee jaar op die school, geloof me, je moet er echt niets mee beginnen. Geen enkele school in Leiden heeft zoveel uitval, zoveel slechte docenten en de sfeer is ook niet al te best, er zijn/waren?? best vaak vechtpartijen (overigens waren dat meestal 2havo leerlingen die met elkaar vochten toen ik er nog op zat) en als er gediscrimineerd wordt ofzo is er niemand die er wat aan probeert te doen. Ook heeft Bona helemaal geen extra hulp ofzo als je een vak moeilijk vindt, het is daar echt 'zoek het zelf maar uit'. Ze zijn wel aan het verbeteren geloof ik, dat dan weer wel... Bona Burggravenlaan is volgens mij wel goed.
Hou nou es op. :') Kies en school en niet zeiken.
pi_101499765
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:17 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Oke ik zit nu op wellant in 3gemengd (dat is gewoon tl maar dan met een praktisch vak ofzo deed eerst kader) maar mag 3havo doen. Welke school zal ik doen geen bona rijnlands of duinzigt! (Laatste is wel goed maar heeft alleen onderbouw en dan moet ik naar rlo kakkerschool) en bona hoor ik slechte verhalen over ken mensen van de vmbo bona boer en datis volgens mij echt een tokkieschool :s

- da vinci kagerstraat
- visser kagwrstraat
- vlietland
- leonardo (da vinci noachstraat)
- mare
- adelbert
- andreas (katwijk maar even ver voor me als adelbert)

Weet verder niet wat fietsbaar is vanaf leiden noord en wil graag als het moet terug kunnen vallen op 4t maar wel havo kunnen afmakeb op dezelfde school
Vlietland schijnt anders ook niet zo'n goede school te zijn, ik heb van een aantal mensen gehoord dat dat echt dé asoschool van Leiden is, en ze stonden nog niet zo lang geleden (of nog steeds?) op alle niveau's onder toezicht van de inspectie, jammer. Verder ken ik de school niet, dus misschien is het nog niet zo heel slecht daar... En Marecollege is denk ik alleen een leuke school als je Vrije Scholen geweldig vindt, het schijnt wel een school te zijn met een hele goede sfeer waar iedereen welkom is.


quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:40 schreef DolfijntjesLove het volgende:

[..]

ik wil naar een school waar iedereen geaccepteerd word. En bona boerhave ken ik vergeleken met die school is mijn school een stuk netter en beschaafd hoor er ook niet zo goede verhalen over. Ik zat ook al sterk te twijfelen tussen adelbert davinci en marecollege...
Ik ken Bona Boerhaavelaan, ik zat ook altijd te kijken met 'wtf?' als ik daar mensen de school in en uit zag lopen. Heel veel leerlingen daar hebben ernstig overgewicht en er zitten veel van die mensen tussen die zich kleden alsof ze uit gaan, waar je het liefst ver uit de buurt blijft. 2 vriendinnen van me hebben op die school gezeten, eentje moest eraf omdat ze teveel ruzies met leraren maakte ( :') !!!), die zit nu op het Davinci aan de Lammenschansweg waar het wel goed gaat, en de andere is weg gegaan omdat ze zich irriteerde aan de mensen op de school, die zit nu op het Mare en dat bevalt haar wel heel goed.

Ik moet zelf ook een nieuwe school uitzoeken, want ik zit op XX in XX maar mijn ouders en ik hebben het met de leiding gehad. Als ik een overgangsbewijs naar V5 krijg ga ik naar XX, zoniet V4 op het XX. Ik zou gewoon even alle scholen bellen en vragen of er nog plaats is en dan een keuze maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 09-10-2017 13:02:23 ]
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:05:22 #141
351438 DolfijntjesLove
Haan33 is een beest
pi_101500531
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:47 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Vlietland schijnt anders ook niet zo'n goede school te zijn, ik heb van een aantal mensen gehoord dat dat echt dé asoschool van Leiden is, en ze stonden nog niet zo lang geleden (of nog steeds?) op alle niveau's onder toezicht van de inspectie, jammer. Verder ken ik de school niet, dus misschien is het nog niet zo heel slecht daar... En Marecollege is denk ik alleen een leuke school als je Vrije Scholen geweldig vindt, het schijnt wel een school te zijn met een hele goede sfeer waar iedereen welkom is.

[..]

Ik ken Bona Boerhaavelaan, ik zat ook altijd te kijken met 'wtf?' als ik daar mensen de school in en uit zag lopen. Heel veel leerlingen daar hebben ernstig overgewicht en er zitten veel van die mensen tussen die zich kleden alsof ze uit gaan, waar je het liefst ver uit de buurt blijft. 2 vriendinnen van me hebben op die school gezeten, eentje moest eraf omdat ze teveel ruzies met leraren maakte ( :') !!!), die zit nu op het Davinci aan de Lammenschansweg waar het wel goed gaat, en de andere is weg gegaan omdat ze zich irriteerde aan de mensen op de school, die zit nu op het Mare en dat bevalt haar wel heel goed.

Ik moet zelf ook een nieuwe school uitzoeken, want ik zit op Rijnlands in Oegstgeest maar mijn ouders en ik hebben het met de leiding gehad. Als ik een overgangsbewijs naar V5 krijg ga ik naar Adelbert, zoniet V4 op het Leonardo. Ik zou gewoon even alle scholen bellen en vragen of er nog plaats is en dan een keuze maken.
dat ik allen scholen moet bellen over plaats is een goede tip :$ hoef ik ook niet te huile als een school waar ik heen wou vol zit ga ik maandag doen ;) dus ik moet gewoon op de site van de school een nummer vragen en dan naar de contactpersoon naar 3havo vragen en dan of er nog plaats is en daarna oke bedankt zeggen ofzo?
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
pi_101506122
TS schrijft als een breezah, maar ze wil geen tokkie-school? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_101508213
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 september 2011 21:49 schreef Godshand het volgende:
TS schrijft als een breezah, maar ze wil geen tokkie-school? :')
ik zit me al een tijdje in te houden, dank u :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_101508623
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 september 2011 21:49 schreef Godshand het volgende:
TS schrijft als een breezah, maar ze wil geen tokkie-school? :')
Moet zij weten, misschien is ze zelf een tokkie maar is ze dat zat ofzo en wil ze een "normale" omgeving naar school om haar te stimuleren

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2011 22:30:32 ]
pi_101508638
TS moet eens een keuze maken in plaats van 3 keer per week dezelfde vraag op FOK! stellen. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_101508671
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:30 schreef Rezania het volgende:
TS moet eens een keuze maken in plaats van 3 keer per week dezelfde vraag op FOK! stellen. :')
Mag ik even heel hard lachen? :')
Ze kan die vraag misschien beter ook op een website als Leidenonline.nu stellen. Oh wacht, teveel tokkies op die site voor TS.
  zaterdag 3 september 2011 @ 14:13:24 #147
351438 DolfijntjesLove
Haan33 is een beest
pi_101524857
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 22:31 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Mag ik even heel hard lachen? :')
Ze kan die vraag misschien beter ook op een website als Leidenonline.nu stellen. Oh wacht, teveel tokkies op die site voor TS.
die site doet het niet eens menu zit onder alles ik moest echt lang zoeken :s
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
pi_101524936
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 14:13 schreef DolfijntjesLove het volgende:

[..]

die site doet het niet eens menu zit onder alles ik moest echt lang zoeken :s
Stel je voor, je zou er maar moeite voor moeten doen. :')___________! Tevens ben je echt heel dom als je jezelf niet op die site kan navigeren. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Redactie Frontpage zaterdag 3 september 2011 @ 14:24:52 #149
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_101525042
Laten we het over 3 oct gaan hebben.

Wie gaat er naar Joe Cocker op de Garenmarkt?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zaterdag 3 september 2011 @ 14:25:49 #150
351438 DolfijntjesLove
Haan33 is een beest
pi_101525061
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 september 2011 14:19 schreef Rezania het volgende:

[..]

Stel je voor, je zou er maar moeite voor moeten doen. :')___________! Tevens ben je echt heel dom als je jezelf niet op die site kan navigeren. :')
heb je zelf op die site gekeken? Zogenaamd voor heel leiden maar erop kijken kan dus niet
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')