abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:12:48 #176
110241 Mastroianni
La Dolce Vita
pi_100528507
quote:
4s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:08 schreef Nober het volgende:
Schiet mij maar lek.
Hoezo?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 23:38:59 #177
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_100533417
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Hoezo?
Hij bedoelt natuurlijk: Prik mij maar lek.
Trammpling fetish denk ik ofzo :P
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_100540658
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 23:38 schreef Giester het volgende:

[..]

Hij bedoelt natuurlijk: Prik mij maar lek.
Trammpling fetish denk ik ofzo :P
Kan ie beter met smallere hakken vragen dan :P
Life is sweet, life is bitter...
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:01:13 #179
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_100542008
Die link naar die Louboutins...
Die van Gwyneth Paltrow zijn te klein (lelijk als je teen oversteekt) en die van Jennifer Love Hewitt zitten veel te strak.
Die van Blake Lively, Brooklyn Decker, Rosie Huntington-Whiteley, Taraji P. Henson en Audrina Patridge vind ik niet mooi omdat je veel te veel van de tenen ziet (en dan bedoel ik niet het stuk waar de nagel aan je teen zit). Bij de laatste steekt de grote teen ook uit...
Bij Taylor Swift zitten die bandjes bij je kleine tenen maar raar.
Bij die van Beyoncé en Alicia Keys vind ik het plateau echt heel veel te dik.
Bij Lucy Punch en Christina Hendricks zit er een gat tussen de hak van de voet en de hak van de schoen.

Dragen die dames nou echt alleen Louboutin om het merk? Want het grootste deel van de schoenen vind ik dus echt lelijk zitten of past gewoon niet...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_100542088
besteld :X maar niet welke jullie denken...... :P
pi_100542249
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:01 schreef Lips het volgende:
Die link naar die Louboutins...
Die van Gwyneth Paltrow zijn te klein (lelijk als je teen oversteekt) en die van Jennifer Love Hewitt zitten veel te strak.
Die van Blake Lively, Brooklyn Decker, Rosie Huntington-Whiteley, Taraji P. Henson en Audrina Patridge vind ik niet mooi omdat je veel te veel van de tenen ziet (en dan bedoel ik niet het stuk waar de nagel aan je teen zit). Bij de laatste steekt de grote teen ook uit...
Bij Taylor Swift zitten die bandjes bij je kleine tenen maar raar.
Bij die van Beyoncé en Alicia Keys vind ik het plateau echt heel veel te dik.
Bij Lucy Punch en Christina Hendricks zit er een gat tussen de hak van de voet en de hak van de schoen.

Dragen die dames nou echt alleen Louboutin om het merk? Want het grootste deel van de schoenen vind ik dus echt lelijk zitten of past gewoon niet...

Blake Lively


Rosie Huntington



Hmm dat je sommige niet mooi vindt die erbij staan, kan ik begrijpen, die met zebrastrepen bijvoorbeeld vind ik er ook niet uitzien... Maar om nou over bovenstaande te zeggen dat ze er niet uit zien vanwege teveel zichtbaar teen? :?
Dat punt zie ik niet echt hoor...
pi_100542255
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:01 schreef Lips het volgende:
Die link naar die Louboutins...
Die van Gwyneth Paltrow zijn te klein (lelijk als je teen oversteekt) en die van Jennifer Love Hewitt zitten veel te strak.
Die van Blake Lively, Brooklyn Decker, Rosie Huntington-Whiteley, Taraji P. Henson en Audrina Patridge vind ik niet mooi omdat je veel te veel van de tenen ziet (en dan bedoel ik niet het stuk waar de nagel aan je teen zit). Bij de laatste steekt de grote teen ook uit...
Bij Taylor Swift zitten die bandjes bij je kleine tenen maar raar.
Bij die van Beyoncé en Alicia Keys vind ik het plateau echt heel veel te dik.
Bij Lucy Punch en Christina Hendricks zit er een gat tussen de hak van de voet en de hak van de schoen.

Dragen die dames nou echt alleen Louboutin om het merk? Want het grootste deel van de schoenen vind ik dus echt lelijk zitten of past gewoon niet...
Ja! Mee eens. Ik vind ook dat die van Blake Lively te blokkig zijn. Met zulke smalle enkels lijken die schoenen echt zo grof!
(Had het zelf ook, met die roze van Sasha van een paar pagina's eerder).

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:03 schreef ChicaChula het volgende:
besteld :X maar niet welke jullie denken...... :P
Hahaha nouuu ik wil een plaatje zieennn :P
Zijn ze wel al in deze reeks gepost ooit?
pi_100542375
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:09 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Blake Lively

[ afbeelding ]
Rosie Huntington

[ afbeelding ]

Hmm dat je sommige niet mooi vindt die erbij staan, kan ik begrijpen, die met zebrastrepen bijvoorbeeld vind ik er ook niet uitzien... Maar om nou over bovenstaande te zeggen dat ze er niet uit zien vanwege teveel zichtbaar teen? :?
Dat punt zie ik niet echt hoor...
Hmm ik vind bij die laatste ook dat het lijkt alsof de grote teen verder uitsteekt dan de schoen, dat vind ik niet erg mooi... weet alleen niet of dat echt te voorkomen is met zulke schoenen, je schuift toch wat verder naar voren.

En bij die van Blake lijkt het alsof haar tenen een beetje erin gepropt zitten.
pi_100542399
Ik kan echt niet tegen als je tenen zichtbaar zijn in een dichte pump (teendecollete, vind ik zooooo lelijk)
Zulke pumps zet ik altijd terug in het rek, vaak zitten ze ook voor geen meter.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:18:48 #185
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_100542493
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:09 schreef ChicaChula het volgende:
Hmm dat je sommige niet mooi vindt die erbij staan, kan ik begrijpen, die met zebrastrepen bijvoorbeeld vind ik er ook niet uitzien... Maar om nou over bovenstaande te zeggen dat ze er niet uit zien vanwege teveel zichtbaar teen? :?
Dat punt zie ik niet echt hoor...
Haha, ja ik vind dat echt smerig, zo'n teendecollete (bedankt voor de term Lotje, ik kende 'm nog niet). Ik zet schoenen die dat hebben ook altijd meteen terug.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_100542497
Je bedoelt dus niet open tenen... maar teendecollete Lotje?

Zoals:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler want ik vind dit ook best lelijk :P
pi_100542506


Deze heb ik gekocht :P die van moneyfornothing maar dan in het paars :P want ik wil die blauwe toch liever van Steve Madden omdat die wat dieper blauw zijn.. Dus ik heb me er wel aan gehouden dat ik die pas in Antwerpen ga kopen :P hahaha

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100542538
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:18 schreef JackieBrown het volgende:
Je bedoelt dus niet open tenen... maar teendecollete Lotje?

Zoals:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler want ik vind dit ook best lelijk :P
Ja dat! Brrr te lelijk.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100542555
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:19 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]

Deze heb ik gekocht :P die van moneyfornothing maar dan in het paars :P want ik wil die blauwe toch liever van Steve Madden omdat die wat dieper blauw zijn.. Dus ik heb me er wel aan gehouden dat ik die pas in Antwerpen ga kopen :P hahaha

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Maar verder ze exact hetzelfde toch?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100542604
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

:D
Maar verder ze exact hetzelfde toch?
Als die van moneyfornothing? Ja precies dezelfde, alleen ander kleurtje :P
pi_100542634
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja dat! Brrr te lelijk.
Ja echt afschuwelijk :r
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_100542635
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:22 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Als die van moneyfornothing? Ja precies dezelfde, alleen ander kleurtje :P
Ha nee ik trap er niet nog eens in :P
hetzelfde als die van steve madden
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:25:18 #193
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_100542673
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:18 schreef JackieBrown het volgende:
Je bedoelt dus niet open tenen... maar teendecollete Lotje?

Zoals:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler want ik vind dit ook best lelijk :P
Vind het gewoon vies zelfs :')
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_100542697
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ha nee ik trap er niet nog eens in :P
hetzelfde als die van steve madden
Oh haha dit keer begreep ik jou verkeerd, sorry :P
Hmmm weet niet..

Dit zijn die van Asos:



En dit die van Steve Madden:

pi_100542715
Ik vind die onderste kleur gewoon net iets mooier.. En het is nog maar 17 dagen dus mn maat is er dan vast nog wel :P
pi_100542730
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:18 schreef JackieBrown het volgende:
Je bedoelt dus niet open tenen... maar teendecollete Lotje?

Zoals:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler want ik vind dit ook best lelijk :P
Dit vind ik ook heel lelijk, denk ook dat de schoenen dan eigenlijk te groot zijn, of ze heeft extreem lange tenen?
pi_100542768
Het blauw is idd mooier, maar verder is er weinig verschil.
Maar dat is niet erg, ik kan soms ook niet kiezen in de winkel tussen 2 kleuren en dan neem ik ze gewoon allebei :D
Stond vorige zomer in een schoenenwinkel te dubben tussen paarse en blauw pumps totdat ik zag dat ze afgeprijsd waren naar 5 euro per paar :o
Toen heb ik ze maar meteen allebei gehaald.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100542864
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het blauw is idd mooier, maar verder is er weinig verschil.
Maar dat is niet erg, ik kan soms ook niet kiezen in de winkel tussen 2 kleuren en dan neem ik ze gewoon allebei :D
Stond vorige zomer in een schoenenwinkel te dubben tussen paarse en blauw pumps totdat ik zag dat ze afgeprijsd waren naar 5 euro per paar :o
Toen heb ik ze maar meteen allebei gehaald.
Hahaha ja maar deze blauwe neem ik niet allebei hoor! Ik neem alleen die onderste.. Die bovenste heb ik nu in het paars gekocht..

Wow, 5 euro per paar :{ Ik heb nog nooit zulke goedkope schoenen gezien! Ik zou ze gewoon dubbel kopen dan voor de zekerheid :P
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:36:25 #199
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_100542968
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:27 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Dit vind ik ook heel lelijk, denk ook dat de schoenen dan eigenlijk te groot zijn, of ze heeft extreem lange tenen?
Ehm... net zeg je nog dat je mijn probleem niet snapte met mijn opmerking over tenen en nu vind je het lelijk :?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_100543037
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:32 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Hahaha ja maar deze blauwe neem ik niet allebei hoor! Ik neem alleen die onderste.. Die bovenste heb ik nu in het paars gekocht..

Wow, 5 euro per paar :{ Ik heb nog nooit zulke goedkope schoenen gezien! Ik zou ze gewoon dubbel kopen dan voor de zekerheid :P
Haha nee snap ik dat je ze allebei niet in blauw gaat halen. Maar de paarse en blauwe lijken natuurlijk super veel op elkaar. Maar dat is niet erg, heb ik ook met meerdere pumps. Heb een grijze en zwarte suede pump die echt heel veel op elkaar lijken. Maar het is gewoon handig om meerdere kleuren te hebben :P
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')