abonnement Unibet Coolblue
pi_106927265
Dat klopt, ik ben benieuwd hoe lang ze het volhouden. De prijzen zijn goed, maar Icelandair vliegt soms al vanaf 230/240 vanaf Amsterdam retour. Dan is het verschil wel heel klein.
TRV
  dinsdag 17 januari 2012 @ 21:10:09 #127
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_106927798
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:01 schreef HomoSaabiens het volgende:
Dat klopt, ik ben benieuwd hoe lang ze het volhouden. De prijzen zijn goed, maar Icelandair vliegt soms al vanaf 230/240 vanaf Amsterdam retour. Dan is het verschil wel heel klein.
dit is wel aantrekkelijk:

Our aircrafts are suitable for tall Vikings. Spacious and comfortable.

Our prices include all taxes.

Each passenger has a 20 kg baggage allowance.
pi_106928561
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 21:10 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

dit is wel aantrekkelijk:

Our aircrafts are suitable for tall Vikings. Spacious and comfortable.

Our prices include all taxes.

Each passenger has a 20 kg baggage allowance.
Mwah, de Airbussen waarmee ze gaan vliegen hebben volgens mij gewoon 180 seats aan boord. Ongeveer hetzelfde aantal als bijv. easyJet heeft ;) Vliegtuigen die overigens door een Litouwse maatschappij gevlogen worden op een Italiaanse licentie.
quote:
We fly Airbus A320 aircraft from reliable operators with an established reputation
Vind het een interessant projectje, hou het ook wel in de gaten :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  Moderator donderdag 26 januari 2012 @ 16:27:56 #129
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_107262371
Wij willen in augustus naar New York en terugvliegen van LA of San Francisco. Iemand een goede deal? Of kunnen we beter even wachten met boeken? Overal waar ik kijk kom je op ongeveer 1200 euro uit. Dat moet goedkoper kunnen toch? :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 26 januari 2012 @ 17:06:42 #130
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_107263749
Iemand een idee of er betaalbare enkele reizen naar Cairo zijn, met vertrek uit Nederland? Goedkoper dan 200 euro kan ik niet vinden (september of oktober).
pi_107284543
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 16:27 schreef MaJo het volgende:
Wij willen in augustus naar New York en terugvliegen van LA of San Francisco. Iemand een goede deal? Of kunnen we beter even wachten met boeken? Overal waar ik kijk kom je op ongeveer 1200 euro uit. Dat moet goedkoper kunnen toch? :)
Moet sowieso goedkoper kunnen. Al boek je maar een retourtje AMS/DUS/BRU - NY en dan een enkeltje SF/LA - NY. Als alles met 1 maatschappij moet kom ik via Kayak uit op 1260 USD, dus +/- 900 euro. Voorbeeld van die laatste optie: http://www.kayak.com/flig(...)S,DUS,BRU/2012-08-29
  Moderator vrijdag 27 januari 2012 @ 11:41:37 #132
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_107289450
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 06:54 schreef Plopr het volgende:

[..]

Moet sowieso goedkoper kunnen. Al boek je maar een retourtje AMS/DUS/BRU - NY en dan een enkeltje SF/LA - NY. Als alles met 1 maatschappij moet kom ik via Kayak uit op 1260 USD, dus +/- 900 euro. Voorbeeld van die laatste optie: http://www.kayak.com/flig(...)S,DUS,BRU/2012-08-29
Dat is een mooie deal, thanks ^O^
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_107337263
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 17:06 schreef Lemans24 het volgende:
Iemand een idee of er betaalbare enkele reizen naar Cairo zijn, met vertrek uit Nederland? Goedkoper dan 200 euro kan ik niet vinden (september of oktober).
volgens mij is het nieteens mogelijk oneeays naar Egypte te kopen, overheid verplicht een retourticket. Maa misschien dat bij Egyptair zelf de regels anders zijn.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zaterdag 28 januari 2012 @ 20:53:02 #134
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_107338750
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:07 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

volgens mij is het nieteens mogelijk oneeays naar Egypte te kopen, overheid verplicht een retourticket. Maa misschien dat bij Egyptair zelf de regels anders zijn.
Ik wil heen naar Egypte en terug vanuit Israel (via Jordanië).
Bij Transavia kan ik inderdaad geen enkeltjes kopen, maar bij Easyjet lijk ik bijvoorbeeld Amsterdam-Geneve-Sharm El Sheik en Tel Aviv-Geneve-Amsterdam zonder problemen te kunnen kopen. Maar dan zou ik dus alsnog geweigerd kunnen worden op het vliegveld, zelfs met een visum?
pi_107340885
Als je van te voren een visum regelt zullen ze je op het vliegveld sowieso niet standaard weigeren. Paar maanden terug ben ik de omgekeerde route gegaan, toen kon ik een enkeltje Jordanie - Egypte kopen. Op het vliegveld vroeg niemand ons om een onward ticket. Het enige wat ze wilden was USD 15 voor een visum. Zou trouwens eens kayak gebruiken om te kijken wat er je vindt aan tickets voor het in een keer boeken van beide legs van je reis. Was voor ons 280 euro AMS - TLV + CAI-BRU (hadden ook voor AMS kunnen kiezen op de terugweg maar een dagje Brussel leek ons ook wel aardig).
  zondag 29 januari 2012 @ 17:39:44 #136
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_107368651
Spanair stopt de vluchtuitvoering

http://luchtvaartnieuws.n(...)staakt_alle_vluchten

http://www.spanair.com/es_pos/en_GB/portal/Error/Page404

Wat ben ik blij dat ik niet voor deze goedkope krap zittende maatschappij gekozen heb, ik had dit niet zien aankomen, op mijn lijstje staat Wizz Air al een tijdje... Want ik vind het wel leuk vliegen voor 35,99 van en naar Budapest, dat kan natuurlijk nooit genoeg zijn...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zondag 29 januari 2012 @ 18:04:02 #137
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_107369274
quote:
15s.gif Op zondag 29 januari 2012 17:39 schreef ozzietukker het volgende:
Spanair stopt de vluchtuitvoering

http://luchtvaartnieuws.n(...)staakt_alle_vluchten

http://www.spanair.com/es_pos/en_GB/portal/Error/Page404

Wat ben ik blij dat ik niet voor deze goedkope krap zittende maatschappij gekozen heb, ik had dit niet zien aankomen, op mijn lijstje staat Wizz Air al een tijdje... Want ik vind het wel leuk vliegen voor 35,99 van en naar Budapest, dat kan natuurlijk nooit genoeg zijn...
Sinds het faillisement van Skyeurope in 2009, staat Wizzair al op één in de lijst met verwachtte faillisementen van lowcost maatschppijen. En toch redden ze het prima, breiden zelfs heel rap uit.

35.99 is trouwens nog niet eens laag, er zijn regelmatig aanbiedingen voor een euro (meestal Gdansk en Wroclaw). Soms zijn ze dus goedkoper dan Ryanair.
pi_107369575
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 20:53 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Ik wil heen naar Egypte en terug vanuit Israel (via Jordanië).
Bij Transavia kan ik inderdaad geen enkeltjes kopen, maar bij Easyjet lijk ik bijvoorbeeld Amsterdam-Geneve-Sharm El Sheik en Tel Aviv-Geneve-Amsterdam zonder problemen te kunnen kopen. Maar dan zou ik dus alsnog geweigerd kunnen worden op het vliegveld, zelfs met een visum?
Wij mogen geen enkele reizen verkopen vanuit de regelgeving, maar weet niet de exacte reden. Kan ook zijn dat dit vanuit Schengen landen niet mag, en je dus wel gewoon een Geneve - Egypte oneway kunt kopen omdat Zwitserland hier niet onder valt.

quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:04 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Sinds het faillisement van Skyeurope in 2009, staat Wizzair al op één in de lijst met verwachtte faillisementen van lowcost maatschppijen. En toch redden ze het prima, breiden zelfs heel rap uit.

35.99 is trouwens nog niet eens laag, er zijn regelmatig aanbiedingen voor een euro (meestal Gdansk en Wroclaw). Soms zijn ze dus goedkoper dan Ryanair.
Zag laatst Eindhoven - Praag voor ¤4,99 - 3 dagen voor vertrek. Dan klopt er natuurlijk iets niet helemaal :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zondag 29 januari 2012 @ 20:00:33 #139
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_107373019
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:04 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Sinds het faillisement van Skyeurope in 2009, staat Wizzair al op één in de lijst met verwachtte faillisementen van lowcost maatschppijen. En toch redden ze het prima, breiden zelfs heel rap uit.

35.99 is trouwens nog niet eens laag, er zijn regelmatig aanbiedingen voor een euro (meestal Gdansk en Wroclaw). Soms zijn ze dus goedkoper dan Ryanair.
Voor een retour naar Budapest met de heenweg op vrijdag en de terugweg op zondag is Euro 35,99 inclusief alle kosten wel aan de lage kant hoor.

De hele lage 0,99 euro aanbiedingen zijn trouwens nu net op de bestemmingen waar Ryanair ook heenvliegt en daardoor ontstaat er een prijzenoorlog.
Op de route naar Budapest heb je verder alleen (op dit moment, Ryanair staat te popelen om op te starten op Budapest airport), maar KLM of MALEV vanaf Schiphol, en hoewel een retourtje daar ook niet veel kost, je heb deze al tussen de 79 - 99 euro, hoeft Wizzair zich niet helemaal goedkoop te verkopen.

De route naar Praag enkele dagen voor vertrek voor belachelijke lage kosten aanbieden heeft mij ook verbaasd, uiteindelijk had ik dat ticket reeds enige maanden voor vertrek voor nog net iets lagere totaalkosten kunnen kopen, maar ik begrijp niet waarom dat zo laag moet, natuurlijk je hebt concurrentie van Easyjet op de route, maar je kan beter iemand op Eindhoven Airport hebben die mee moet en 149 euro betaald, dan 5 toeristen die een goedkoop stedentripje willen maken naar Praag, want 5 x 10.99 (inclusief betaalkosten) is nog altijd minder dan 1 x 149 euro.
Dit zou te maken kunnen hebben met een lage voorraad cash welke ze binnen korte tijd nodig hebben om de operatie draaiende te houden.

Dat gezegd hebbende, de wintermaanden is altijd wat goedkoper vliegen, iets waar ik dan ook graag gebruik van maak, de loadfactoren van Wizz zijn volgens mijn bronnen niet al te laag, maar belangrijker is de yield op een route, en deze is zeker in deze tijd veel en veel te laag.

Tijd zal het leren, echter de laatste keer dat ik een modelvliegtuigje aan boord kocht van Sterling Airways en Sky Europe gingen ze binnen 1 maand na de aankoop failliet... En wat heb ik vandaag gedaan....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:29:21 #140
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_107563506
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 20:00 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Voor een retour naar Budapest met de heenweg op vrijdag en de terugweg op zondag is Euro 35,99 inclusief alle kosten wel aan de lage kant hoor.

De hele lage 0,99 euro aanbiedingen zijn trouwens nu net op de bestemmingen waar Ryanair ook heenvliegt en daardoor ontstaat er een prijzenoorlog.
Op de route naar Budapest heb je verder alleen (op dit moment, Ryanair staat te popelen om op te starten op Budapest airport), maar KLM of MALEV vanaf Schiphol, en hoewel een retourtje daar ook niet veel kost, je heb deze al tussen de 79 - 99 euro, hoeft Wizzair zich niet helemaal goedkoop te verkopen.
En daar is ie: Eindhoven - Budapest. Vanaf 12 april ook met Ryanair.
  Moderator vrijdag 3 februari 2012 @ 17:33:29 #141
45833 crew  Fogel
pi_107563613
En Malev is falliet sinds vanochtend.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:50:21 #142
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_107564016
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:33 schreef Fogel het volgende:
En Malev is falliet sinds vanochtend.
Malev eerder dan Wizzair, wie had dag gedacht.

Ik heb overigens wel vertrouwen in Wizzair, heb zelfs een klantenkaart.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 21:37:33 #143
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_107573769
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:50 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Malev eerder dan Wizzair, wie had dag gedacht.

Ik heb overigens wel vertrouwen in Wizzair, heb zelfs een klantenkaart.
Ik heb ook een klantenkaart, die was 9.99 euro en had ik gelijk na het boeken van de eerste vlucht er weer uit.

Malev failliet, dat verbaasd mij wel enigszins, als het aan de regering had gelegen was het niet gebeurd, helaas mocht dat niet van de Europese Unie.

Ryanair springt gelijk in het gat uiteraard wat er nu ontstaan is, Malev had eigenlijk alleen maar Europese routes, de backbone van de maatschappij, en Wizzair heeft ze geen goed gedaan.
Benieuwd hoe zowel Wizzair als Ryanair zich gaan ontwikkelen, er is nu wat meer kans op dagelijkse en zelfs meerdaagse frequenties op alle dagen richting Budapest.

Wizz en Ryanair zullen een hevige concurrentiestrijd uitvoeren waar Ryanair opzich qua grote van maatschappij wat beter qua prijsstelling in kan uithouden,
Maar persoonlijk vlieg ik liever met Wizz Air dan Ryanair, Ryanair gebruik ik echt enkel en alleen voor Stansted, en als het een keer moet voor een enkele reis richting Madrid of Girona, maar dan vertrouwd met Easyjet terug...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:07:56 #144
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_107714623
Over WizzAir gesproken, ze gaan hun basis in Warschau verplaatsen naar het nieuwe vliegveld in Modlin, 35 km ten noordoosten van Warschau.

quote:
Central and Eastern European low-cost carrier Wizz Air has confirmed plans to open a base at the new Warsaw Modlin Airport, which is due to open to commercial air traffic in third quarter of this year. The budget airline is currently bases three aircraft at Chopin Airport, the main gateway into the Polish capital, and will introduce a fourth from April 2012. However, it is to move its entire operation to the new facility, when it opens in July 2012, as part of this new arrangement, launching flights there on July 18, 2012.

This is a major development for Modlin Airport as it marks its first customer. The airport has been working closely with respected aviation consultancy ASM Ltd since April 2011 to develop a sustainable brand and marketing strategy and to work with airlines and tour operators to being customers to the facility.
Hele artikel hier:

http://www.routesonline.c(...)-new-modlin-airport/

Voor die tijd maar eens naar het 'normale' vliegveld gaan, daar ben ik nog nooit geweest.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lemans24 op 07-02-2012 15:39:54 ]
pi_107715214
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:29 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

En daar is ie: Eindhoven - Budapest. Vanaf 12 april ook met Ryanair.
En Smartwings springt er ook in met Amsterdam - Budapest (na hun grote successen op Amsterdam - Praag ;) ). Heb nog niet zo snel een startdatum kunnen terugvinden.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:41:59 #146
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_107715928
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:37 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Ik heb ook een klantenkaart, die was 9.99 euro en had ik gelijk na het boeken van de eerste vlucht er weer uit.

Ik heb er 29.99 voor betaald, en het er nog niet uit. 5 euro korting per vlucht is ook niet zo veel... Soms 10, op de duurdere vluchten.
pi_107750348
Lufthansa heeft wat 'Valentijnsaanbiedingen'; meeste zijn niet spectaculair, maar voor 670 euro van Amsterdam naar Brazilie is op zich wel een prima prijs. Vertrek tm 30 juni.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 23:39:29 #148
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_107992461
http://www.airasia.com/th/en/home.page

Heeft weer goede aanbiedingen, geen gratis tickets, maar toch goede deals te vinden, vanaf Bangkok via Kuala Lumpur naar Sydney voor rond de 220 euro.

Wel pas eind dit jaar, dat dan weer wel, maar ook voor interne vluchten zijn er volop goede prijzen te vinden.

Tip, boek via mobile.airasia.com dat gaat wat sneller dan de hoofdsite.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 23:53:21 #149
6941 APK
Factual, I think.
pi_107992996
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:39 schreef ozzietukker het volgende:
http://www.airasia.com/th/en/home.page

Heeft weer goede aanbiedingen, geen gratis tickets, maar toch goede deals te vinden, vanaf Bangkok via Kuala Lumpur naar Sydney voor rond de 220 euro.

Wel pas eind dit jaar, dat dan weer wel, maar ook voor interne vluchten zijn er volop goede prijzen te vinden.

Tip, boek via mobile.airasia.com dat gaat wat sneller dan de hoofdsite.
Jeetje, dat is wel erg goedkoop! :o



Misschien toch maar weer via BKK naar Indonesië.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_107994357
AirAsia _O_ zolang er niks fout gaat echt een heerlijke maatschappij!

Ik zag vanmiddag weer ergens een aanbieding om voor 13 euro een dagkaart voor de NS te kopen. Weet alleen niet meer precies waar :P :@
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')