En weer terug van ons nieuwe huis. Aanstaande vrijdagmiddag ben ik vroeg vrij, dus ga ik hoogstwaarschijnlijk wat eerder naar m'n nieuwe huis. Afgelopen zaterdag moest ik werken, daardoor heb ik niets kunnen doen dit weekend. Balen

Wat er afgelopen week wél gedaan is:
• Muren op de bovenverdieping zijn gestuct
• Muren in de keuken zijn gestuct
• Muur in de keuken is geracheld en voorzien van dampwerende folie
• Slaapkamer is geschilderd
• Begin met schilderen van Hannah's kamer is gemaakt
Komende week wordt dus gedaan:
• Isolatie en gipsen van de keukenmuur
• Elektra, gas, en wateraansluiting in de keuken krijgt een permanente vorm
• Laminaat in onze kamers op de bovenverdieping wordt gelegd
• Hannah's kamer wordt afgeschilderd
Ik wou dat ik een wat langere checklist voor jullie had, maar omdat ik zelf het overzicht niet meer heb beperken we het voorlopig tot weekplanningen

Hopelijk krijgen we er deze week ook internet, dan kan ik zondag de foto's al uploaden. Nu moet ik ze nog van m'n camera halen en uploaden, maar ben nu wat te gaar om dat nog te doen.
Zodra we daar overigens internet hebben, probeer ik wat meer late diensten te draaien op donderdag/vrijdag, die kun je namelijk vanuit huis doen. Heb ik nog wat aan m'n ochtenden qua klussen. Nu heeft dat geen zin omdat ik dan vanuit Dordrecht naar Appelscha zou moeten rijden eerst, wat toch al gauw ruim 2 uur kost per rit.
Paar leuke dingetjes die ik nu tegenkwam waren dat Hannah steeds duidelijker gaat praten. Wat valt dat enorm op als je haar een week niet ziet zeg

Behalve dat was ze helemaal in de wolken van haar zelf uitgezochte kleur verf voor haar kamer.... Roze! Het zat er natuurlijk dik in, maar ja, daar is het een meid voor

Ze heeft er meteen een mooi lampje bij gekregen voor op haar nachtkastje, ook roze uiteraard.
Vrouwlief heeft haar haar kort laten knippen. Ik heb haar een keer of 20 verteld dat ik lang haar mooi vind en dat ik het liever niet wil, en toch bleef ze er op aandringen. Ik was het er niet mee eens, maar juffie heeft het dus toch maar laten doen.... En ik vind het nog mooi ook zoals het nu is

De dames zijn de afgelopen week ook begonnen met het opzetten van 'het kasteel' voor de kinderen. De kinderen krijgen een fantastisch houten bouwwerk in de tuin waarop ze zich volledig kunnen uitleven. Klimwand, klimnet, trampoline, glijbaan, ik wou dat ik in m'n jeugd zo'n ding had gehad
Deze week weer druk aan het werk, lange dagen omdat het oude huis ook moet worden opgeleverd bij de woningstichting. Veel opruimen, schoonmaken, gaatjes dichten, een boiler verwijderen (ja, ze gaan het huis verkopen zónder warm water voorziening... ik snap het ook niet...) en het huis verder leeg maken. Dus per aanstaande vrijdag heb ik nog maar 1 huis

Foto's volgen, nu bedtijd