abonnement Unibet Coolblue
pi_100631712
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 01:10 schreef TwyLight het volgende:
lol ze hebben Executus opengesteld voor "New Players"
New Players, houdt toch gewoon in dat er op dat moment veel nieuwe spelers op aan het spelen zijn?
pi_100631869
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:10 schreef Burnedgamer het volgende:

New Players, houdt toch gewoon in dat er op dat moment veel nieuwe spelers op aan het spelen zijn?
Nee, het realm kan wel wat extra spelers gebruiken omdat het te leeg wordt, dan geven ze aan dat het geschikt is voor nieuwe spelers.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100632488
Haha, ik had 2 pvp ringen gekocht om 346 ilvl te krijgen dus dacht ff ZA te kunnen doen. Krijgen we een tank met 370 ilvl die constant aggro verliest en dan mij gaat uitschelden omdat ik maar 10k dps doe op trash :D.

Dus ik zeg hem dat 'ie fucking slecht is, hij steeds dps meters linken. Party members ook zeggen dat 'ie zuigt en dat trash dps niet boeit (doe 14-17k op bosses), gaat 'ie uiteindelijk maar weg. Zulke gasten :')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  † In Memoriam † vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:54:45 #279
159966 lifeblind
pi_100632508
Ik heb gisteren echt 2 perfecte ZG en ZA runs gedaan :o Er ging gewoon bijna niets fout :o Aan het einde van ZG stond eigenlijk de hele groep er versteld van :')
pi_100632707
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:54 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb gisteren echt 2 perfecte ZG en ZA runs gedaan :o Er ging gewoon bijna niets fout :o Aan het einde van ZG stond eigenlijk de hele groep er versteld van :')
Da's altijd leuk ja, als alles gewoon gaat zoals het moet gaan. Zo jammer als mensen dingen aandragen die nergens op slaan. Trash dps als maatstaf nemen enzo, zucht.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:15:39 #281
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_100632909
http://www.mmo-champion.com/content/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o :D ooeeh :D :o
  † In Memoriam † vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:17:36 #282
159966 lifeblind
pi_100632961
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 10:05 schreef Blistering het volgende:

[..]

Da's altijd leuk ja, als alles gewoon gaat zoals het moet gaan. Zo jammer als mensen dingen aandragen die nergens op slaan. Trash dps als maatstaf nemen enzo, zucht.
Dat sowieso ja. Helemaal vlekkeloos ging ZG gister echter niet, bij een van de archeology bosses (die ene die af en toe groter wordt en iemand achtervolgd, en van die pinnen uit de grond laat komen), waren ik (pally tank), mijn vriendin (fury warrior) en een guildy (ook fury warrior) dood gegaan, en de priest en mage liepen de laatste 25% van die boss rond te kiten met z'n twee, en ze kregen m nog zonder problemen neer ook :')
pi_100632963
Hoopt op breastsize increase machine voor mijn female Blood Elfs.
pi_100633351
Trash dps als maatstaf is zo slecht nog niet. Geeft prima aan of mensen wel zitten op te letten en niet zitten te slacken. Ik word er godsgestoord van als mensen weinig dps doen want dan duren de runs veel langer.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_100633486
Ja vind ik ook irritant, mensen die slacken op trash. Het is dan wel geen raid, maar als je iets beter je best doet ben je zo 5 minuten sneller door die dungeon heen.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:54:56 #286
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_100633854
*O* Sorilea the Flamebreaker! *O*
pi_100633891
Grats :) . Moet ik ook nog eens doen maarja laatste tijd alleen maar op Silvermoon paladin aan het spelen :P .

Inmiddels aangekomen in :r Zul'Drak :r . Kijk altijd als enige uit naar Sholazar op level 76, maar verder is northrend dikke poep. Helemaal zonder heirlooms ;( .
pi_100633893
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 10:34 schreef Pritt het volgende:
Trash dps als maatstaf is zo slecht nog niet. Geeft prima aan of mensen wel zitten op te letten en niet zitten te slacken. Ik word er godsgestoord van als mensen weinig dps doen want dan duren de runs veel langer.
Ik ben eigenlijk continue op mijn retri paladin bezig met mijn dps omdat ik vind dat ik te weinig dps deed. Ik lette altijd op overal damage en dan eindigde ik meestal als derde. Nu let ik meer op de dps per gevecht. Blijkt dat ik op bosses snel 12k-15k doe. Alleen op trash mobs gewoon veel te weinig. Ik ben gewoon continue te laat als er een paar ranged dps bij zijn. bij mobs wacht ik meestal even tot de tank voldoende aggro heeft. Tegen de tijd dat ik de mobs bereik hebben de ranged dps al het werk grotendeels gedaan waardoor ik geen tijd heb om mijn beste spells te gebruiken, wat dus mijn overall dps ontzettend naar beneden haalt. Ik heb gemerkt dat ik dit kan compenseren met divine storm alleen trek ik dan veel aggro naar me toe waardoor ik behoorlijke damage oploop en me even moet distantiëren van het gevecht omdat ik anders het loodje leg. Dit haalt mijn dps dus weer omlaag.

Het is dus niet dat ik slack, het ligt meer aan mijn spelwijze

Als iemand nog goede tips heeft zijn ze welkom
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100634858
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 10:56 schreef Sapstengel het volgende:
Grats :) . Moet ik ook nog eens doen maarja laatste tijd alleen maar op Silvermoon paladin aan het spelen :P .

Inmiddels aangekomen in :r Zul'Drak :r . Kijk altijd als enige uit naar Sholazar op level 76, maar verder is northrend dikke poep. Helemaal zonder heirlooms ;( .
Grizzly Hills is ook zo slecht nog niet. Zul'drak skip ik vaak. Gewoon zorgen dat je 74 bent voordat je Grizzly Hills ingaat (dmv instances) en zorgen dat je 76 bent voordat je klaar bent met Grizzly zodat je gelijk door kan gaan naar Sholazar.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_100635855
Mjah ik was 73 toen ik naar Grizzly ging. Dat stuk met dat troll kamp en die herten enzo is okay, maar ik heb nooit zin in dat hele oostelijke gedeelte bij die ruines.
pi_100636022
Ik maak me net klaar om een enchanting recipe met een 1% droprate te farmen. Muziekje, kopje thee, ik ben er klaar voor! Derde kill :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:52:48 #292
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_100637133
Nice Isa! Kom jij maar eens naar Bloodfeather alliance en grind voor mij Battered Hilt! :D O-)
pi_100637227
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Nice Isa! Kom jij maar eens naar Bloodfeather alliance en grind voor mij Battered Hilt! :D O-)
:D ik ben nooit zo lucky hoor!

Als ik al dingen win is dat omdat anderen het niet nodig hebben :+ Deze week Handwraps of the Cleansing Flame (iLvl 378) gewonnen door een 4 te rollen :') Zo gaat het altijd :D En pets en mounts die ik farm droppen ook nooit. Loop ook al sinds het begin van WotLK rond met zo'n Oracle Egg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:16:39 #294
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_100638014
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D ik ben nooit zo lucky hoor!

Als ik al dingen win is dat omdat anderen het niet nodig hebben :+ Deze week Handwraps of the Cleansing Flame (iLvl 378) gewonnen door een 4 te rollen :') Zo gaat het altijd :D En pets en mounts die ik farm droppen ook nooit. Loop ook al sinds het begin van WotLK rond met zo'n Oracle Egg.
ik heb maar 2x dat ei gehaald en toen vond ik het de tijd niet meer waard. Had al vrij snel een mount van alle ulduar 10 achievs en me ashes daarna. Het is trouwens ook geeneens zo een mooie Drake xD
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_100638398
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:16 schreef pl4kkie het volgende:

ik heb maar 2x dat ei gehaald en toen vond ik het de tijd niet meer waard. Had al vrij snel een mount van alle ulduar 10 achievs en me ashes daarna. Het is trouwens ook geeneens zo een mooie Drake xD
Maar als je Ashes hebt dan hoef je ook niets anders meer 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100638607
Weet iemand trouwens of je honor points kan veranderen in justice of valor points?

EDIT:
Al gevonden 350 honor points voor 250 justice points.

Heb toen straks na ik dailies had gedaan van MF ging ik terug naar Mount Hyjal en mn NPCScan ging af. Magria liep daar en niemand was in de buurt, dus ik snel geswitched naar BM. Ik gooi een trap, maar hij was immune daarna tame ik hem en ging in 1 klap dood. Heb toen snel tactics op WoWhead gelezen, ik moest al mijn armour uitdoen. Toen heb ik hem toch getamed zonder nog een keer dood te gaan :)
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:36:04 #297
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_100638759
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar als je Ashes hebt dan hoef je ook niets anders meer 8-)
ja dat is waar. Heb hem toen gekocht op me hunter voor 24k en nu speel ik er niet meer op :{ kut focus :'(
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_100638825
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 12:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak me net klaar om een enchanting recipe met een 1% droprate te farmen. Muziekje, kopje thee, ik ben er klaar voor! Derde kill :')
Welk recipe ga je farmen?
pi_100638833
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:36 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

ja dat is waar. Heb hem toen gekocht op me hunter voor 24k en nu speel ik er niet meer op :{ kut focus :'(
Hoeveel runs had je dat gekost?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:38:38 #300
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_100638860
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:37 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]

Hoeveel runs had je dat gekost?
stuk of 3 ofzo, meer heb ik er niet gedaan
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')